abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_103429155
Thx Vicky ;) hmmm misschien nog wat leuks voor bij ons ook.

Leuke ruime manden voor speelgoed, iemand enig idee?
Heb hier al bij verschillende winkels gekeken maar die vond ik of te klein, of niet mooi.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:22:41 #77
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_103429343
Wij hebben hier zo'n rubbere autoband mand, een hele grote.. precies goed qua maat.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:37:31 #78
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_103455542
vraagje iemand die nog leuke sites weet met stoere commodes oid?
ik had eigenlijk deze:



maar heb m ingepikt voor in de hal en 2x dezelfde is niet leuk.
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 16:00:45 #79
5428 crew  miss_sly
pi_103456539
Zoiets zoek ik eigenlijk in het klein, als tafeltje voor Senna's borstel, speldjes, etc., waar we dan een spiegel boven willen hangen. Maar het moet echt klein zijn, hoor :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103468880
miss_sly: zoiets? O+
(afm tafel: 67 x 31 x 100 cm) ms al te groot, mmm, gaat verder neuzen :P
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 20:47:42 #81
5428 crew  miss_sly
pi_103469303
Nou Cooki, dat is wel een heel schattig ding O+ Morgen als ze wakker is, eens even opmeten of zulke afmetingen kunnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 20:54:12 #82
5428 crew  miss_sly
pi_103469699
Maar feel free om met nog meer opties te komen O+ !
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103469782
Heb je een foto van het resultaat van vandaag, miss?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103469887
oeh, nu heb ik m, echt iets voor jou/jullie >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 23-10-2011 22:27:54 (typo) ]
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 22:26:02 #85
5428 crew  miss_sly
pi_103477020
:X
Had ik al gezegd dat het geen hysterisch plastic roze ding mag zijn :o :X
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103477099
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef miss_sly het volgende:
:X
Had ik al gezegd dat het geen hysterisch plastic roze ding mag zijn :o :X
:Y :D
hey, maar t is wel n ultimate :s)
hysterisch: check
roze: check
plastic: check
:P
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 22:33:14 #87
5428 crew  miss_sly
pi_103477529
Verboden: check :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103477701
nu verbieden nog kan, gewoon verbieden :7 :Y
pi_103477932
Miss, nog steeds erg tevreden met het bed van Senna?? Hier komt hij dan eindelijk bijna :D Het is alweer bijna week 44 he :P
Nu eerst nog de kamer klaar zien te krijgen...

Op zich wel leuk om hm af te maken, want dan mag ik aan de slag met Dyon zn nieuwe kamer! Heb bij de Karwei zo'n muurboom en accesoires gehaald.

  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 22:41:12 #90
5428 crew  miss_sly
pi_103478144
Heel tevreden met het bed, Meimeltje :Y
Was lastig omheen verven, vanmiddag, want het kan niet van zijn plaats, maar ach, niemand ziet dus dat er niet geverfd is :P

Claudia, nog geen foto van nu, zal ik morgen maken. Wel foto's van 'in progress' maar die staan op FB :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103478520
Ik ben ook heel benieuwd naar hoe het nu is!!
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 22:54:26 #92
5428 crew  miss_sly
pi_103479064
Leuk die boom, Meimeltje! Wat zijn de accessoires?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 24 oktober 2011 @ 08:55:06 #93
5428 crew  miss_sly
pi_103486975
Zo is de kamer nu, niet heel gezellig nog, maar met de twee grote meubels (kast en bed) er in. De rest is een kwestie van aankleding.

Vanaf de deur:

Vanaf het bed:


Tegen deze muur komt een lampje boven het bed en een spiegel/kaptafel/iets

Tegen deze muur komt de muurschildering, tussen bed en kast, niet helemaal op de grond, maar ik denk ongeveer vanaf bedhoogte. Kan het bankje blijven staan.

We hebben drie van die korte planken van Ikea voor de boeken, maar ik vraag me af waar we die zullen plaatsen. Dat ze er moeten komen, is een feit, want een kamer zonder boeken is niets voor onze boekenwurm O+ Het idee was om ze naast het bed bij het hoofdeinde te doen, en dan de eerste redelijk laag, zodat ze bij de eerste twee al goed bij kan. Iemand een idee om het anders te doen?

Nog een vraag: de kast heeft een paar beschadigingen aan de zijkant. Ik wil daar eigenlijk magneetverf op doen; iemand ervaring met magneetverf en werkt dat ook echt wel? Niet dat de magneten dadelijk in lawine van de kast af vallen :P

[ Bericht 16% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 15:00:49 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:42:21 #94
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103497427
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef Meimeltje het volgende:
Miss, nog steeds erg tevreden met het bed van Senna?? Hier komt hij dan eindelijk bijna :D Het is alweer bijna week 44 he :P
Nu eerst nog de kamer klaar zien te krijgen...

Op zich wel leuk om hm af te maken, want dan mag ik aan de slag met Dyon zn nieuwe kamer! Heb bij de Karwei zo'n muurboom en accesoires gehaald.

[ afbeelding ]
Welke beestjes heb jij erbij gehaald? Wij alleen de eekhoorns en het vogelhuisje.
Hier kan ik ook niet wachten om de boom op zijn plek neer te zetten, maar helaas dat duurt nog wel even.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103519011
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Welke beestjes heb jij erbij gehaald? Wij alleen de eekhoorns en het vogelhuisje.
Hier kan ik ook niet wachten om de boom op zijn plek neer te zetten, maar helaas dat duurt nog wel even.
Hier de eekhoorns, vogeltje, vogelhuisje, kikker en een hond :D De eerste 3 vond ik erg leuk bij de boom, maar die kikker en hond vindt Dyon geweldig ;) Misschien dat de hond naar Kyllian z'n kamer gaat, want die wilde hij ook graag hebben en wordt misschien te veel voor Dyon zn kamer.
Heb vanavond ook de letters "DYON" gehaald voor de andere muur. Wilde daar de kubuskastjes bij, maar die waren uitverkocht.
pi_103519178
Ziet er netjes uit Miss! Ik ben benieuwd naar de muurschildering!! :)
pi_103519941
Leuke boom Meimeltje!
Too bad dat die kubussen waren uitverkocht, ik heb ze achteruit laten zetten, moet ze nog ophalen. Ze belden trouwens nog dat ze op het plaatje rechthoekig waren, maar toen ze het uitpakten bleek het vierkant. Of ik ze dan nog wou. Dus ik ga ze eerst bekijken, maar vierkant klinkt me ook wel ok in de oren.

Ohw dat vreselijke hysterische kaptafeltje heeft Meike ook. Gekregen van opa en oma....waarvoor dank...Ik heb hem weten te verbannen naar de zolder, en ze heeft hem gewoon nog niet gemist ook! (al een x-aantal weken geleden...dus die zien we nooit meer terug!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103520208
Karin, ze hadden rechthoekige en vierkanten. Ik wilde die vierkanten. Was vanavond naar 2 vestigingen gereden, bij de laatste waren alle kleuren behalve natuurlijk gewoon wit...
Er zouden er deze week wel 3 binnenkomen, maar tja wanneer en of ze niet gelijk die dag al weg zijn weet ik natuurlijk niet. Ze dacht wel dat ze in het assorttiment zouden blijven, dus komt vast nog wel een keer.
pi_103520361
Miss, magneetverf is echt echt echt GEEN aanrader. Althans, die ik had dan. Er zitten tig lagen op e nog plakt een gewoon magneetje van de ikea niet. Je kan dan beter een dunne ijzeren plaat op de kast plakken en die behangen, werkt beter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103534806
Erg leuk die boom muursticker Meimeltje, maak je nog een foto als hij er eenmaal helemaal op zit? Volgens mij staat zoiets echt geweldig!

En ik vind Senna's bed nog steeds te gek O+

Ik schrik een beetje van de prijs van dekbedovertrekken, ook bij de Hema nog aan de rpijs en scheelt soms niks met de prijs van een webshop.
Ik zag deze en die moet ik hebben voor Wolfs' boskamertje! Hij krijgt als hij 2 is een groot bed en nieuwe kast
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')