abonnement Unibet Coolblue
pi_102838544
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef o.us het volgende:
Ik verwacht sowieso niet dat de Nexus Prime een iPhonekiller zal worden. Dat had de Nexus One al moeten zijn.
Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_102838611
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je moet dat niet zo zien, je moet je juist afvragen of de iphone 4s een GS2 killer zal worden.
Eh, nee.. Van de iPhone zijn meer exemplaren verkocht dan van welke andere smartphone dan ook. Dat is dus degene die gekilld moet worden.
pi_102838666
Ik zie in myat dat die iphone troll hier gepost heeft na mij, maar aangezien ik hem ge-foe'd heb en css heb zie ik zijn post niet. Ach, t is toch vast niet boeiend en alleen een iphone verdediging.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_102838703
:') Waarom zijn het altijd de onzekere fanboys die een ander een troll moeten noemen?
pi_102838977
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:39 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens MIUI op mijn O2X gezet. Ik vind hem geweldig, werkt perfect maar hij vreet mijn batterij op als de malle. Ook met een batterijkalibratie. Nu zit ik te twijfelen om hem of terug naar zijn stock LG rom te zetten of naar een raw Android rom.
Keuzes, keuzes ;(.
Over MIUI gesproken. Heeft iemand die MIUI-phone, de Xiaomi Phone, besteld, of is van plan dat te doen? Ik kwam een review hiervan tegen op Engadget, en het ding heeft hele goede specificaties voor een bijna absurd lage prijs.

Het gaat om dit toestel:


- Draait standaard op de MIUI-rom met Android 2.3.5
- 4" scherm met 854x480 resolutie
- 1.5GHz dualcore Snapdragon
- 8MP camera
- 1GB RAM/4GB Rom - uitbreidbaar tot 36GB
- kost 1999 yen/310 dollar/232 euro!!

filmpje:
review: http://www.engadget.com/2011/09/27/xiaomi-phone-review/

Edit: ik zie net dat hij pas vanaf 15 Oktober te koop is. Ik ga zelf voor de iPhone 4S, maar dit zou zomaar mijn tweede toestel kunnen worden. Ik wacht nog even wat reviews af, maar dezelfde specs als een HTC Sensation/Samsung Galaxy S2 voor de helft van het geld.. Erg verleidelijk :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Splackavellie02 op 08-10-2011 12:05:19 ]
pi_102839130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 10:30 schreef J83 het volgende:

[..]

Dank voor je reactie, duidelijk.

Kun je me ook vertellen hoe ik om moet gaan met de apps die nu op de SD-kaart zijn geinstalleerd? Moet ik ze de-installeren of kan ik ze laten staan en de kaart in de nieuwe telefoon plaatsen?
Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:16:57 #82
311340 J83
New kid, be nice
pi_102839584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:29 schreef Ireyon het volgende:

Het beste is gewoon om al je apps opnieuw te installeren.. Als het goed is, worden vanzelf je huidige apps op je nieuwe toestel gedownload wanneer je je Google-account hebt ingevoerd. De kaart verwisselen gaat niet aangezien apps nooit volledig op de SD-kaart staan, zonder bijbehorend deel op het interne geheugen werkt het dus niet.
Bedankt, zal je advies opvolgen :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

Ik denk dat je alle apps op je nieuwe toestel compleet opnieuw moet installeren. Volgens mij kopieert Android nl. niet alles van een app naar de SD-kaart. Overigens moet ik mijn navigatiesoftware (co-pilot) de-activeren wanneer ik hem op een nieuw telefoontoestel wil installeren. Wellicht heb je zelf ook apps waarbij iets dergelijks noodzakelijk is?
Ik geloof het niet. Wel heb ik spelletjes als Coin Pirates (urenlang gespeeld en bijna compleet) op de SD-kaart staan. Vrees dat ik al die dat sowieso verlies :{
pi_102839609
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
:') Waarom zijn het altijd de onzekere fanboys die een ander een troll moeten noemen?
Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.

Ookal was jou post niet tegen mij bedoeld.

Ga weer huilen in je iphone topic dat er geen iPhone 5 komt. :( we weten dat het pijn doet.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_102839980
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee jij slaat mijn post over omdat ik gelijk had vorige pagina, iPhone 4S gaat gewoon zelfde worden als de iPad 2 en die krijgt klappen in elke hoek.

Ookal was jou post niet tegen mij bedoeld.

Ga weer huilen in je iphone topic dat er geen iPhone 5 komt. :( we weten dat het pijn doet.
Weer zo'n kansloos persoon :') Maar goed, ik ben in een goede bui vandaag, dus ik ga je toch wijzen op waar je in de fout gaat:

1) De iPad 2 is significant sneller dan de Galaxy S2, mede omdat iOS veel minder processor-intensief is dan Android. Dit betekent niet dat de iPhone 4S ook zoveel sneller is, want deze zal waarschijnlijk underclocked zijn tov de iPad 2

2) Ik heb lang voordat de 4S aangekondigd werd al geroepen dat ik alleen een betere camera en een snellere A5-processor nodig vond. Sterker nog: ik ben juist blij dat het design hetzelfde is gebleven, omdat alle accessoires (waaronder de olloclip) overdraagbaar zijn. Ook ben ik blij dat ze hem niet dunner gemaakt hebben ten koste van accuduur. Als je me niet gelooft, lees je er de topics maar op na. De 4S is bijna precies wat ik wilde.

3) Ik zit in dit topic om de ontwikkelingen op Android-gebied te volgen. Ik ben zelf (voornamelijk) een iPhone-gebruiker, maar ik gebruik ook veel Android-toestellen. Ik vind het een interessant platform, met veel leuke smartphones, dus ik houd graag de ontwikkelingen bij.

4) Ik gaf gewoon antwoord op een vraag die gesteld werd mbt de iPhone. Ik ben helemaal niet uit op een flamewar, dus probeer dat dan ook niet uit te lokken. Ik weet dat Android-fanboys niet willen accepteren dat de iPhone in sommige opzichten gewoon beter is (net zoals Android-toppers in andere opzichten beter zijn), maar ik ben wat genuanceerder dan dat. Ik kies de iPhone op basis van persoonlijke voorkeuren, niet omdat ik Android slecht vind (integendeel zelfs). Dus je hoeft niet zo onzeker te worden, elke keer als iemand iets positiefs zegt over de iPhone. Dat maakt jouw toestel heus niet minderwaardig, hoor.

5) Als je normaal kunt reageren -wat gezien je reacties in vorige topics niet waarschijnlijk is- wil ik best een discussie met je aangaan. Als je weer met hetzelfde "apple-fanboy :') "-gedrag aan komt zetten, mag je dit als mijn laatste reactie op jou beschouwen. Dit topic is niet bedoeld als flame-topic. Probeer dat er dan ook niet van te maken :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:55:21 #85
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_102840599
n00b mode on:

Waar vind je eigenlijk een basis overzicht van wat nu de belangrijkste smartphones zijn? Dus met prijs en specificaties en eventueel een indicatie: "meest geschikt voor dit type gebruiker". Ik zie eerlijk gezegd tussen het bos de bomen niet meer.

Klopt het dat de apps van Android gratis zijn en die van iPhone betalend?
pi_102840660
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:55 schreef DeMessias het volgende:
n00b mode on:

Waar vind je eigenlijk een basis overzicht van wat nu de belangrijkste smartphones zijn? Dus met prijs en specificaties en eventueel een indicatie: "meest geschikt voor dit type gebruiker". Ik zie eerlijk gezegd tussen het bos de bomen niet meer.

Klopt het dat de apps van Android gratis zijn en die van iPhone betalend?
Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:01:38 #87
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_102840765
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Android apps zijn meestal gratis, maar met reclame. iPhone apps zijn meestal betaald, maar zonder reclame. De android apps kan je ook voor betalen om de reclame weg te krijgen.
Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
pi_102841227
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Dat betalende valt op te lossen door er gewoon voor te betalen..

Mensen die wel smartphones van honderden euro's kopen, maar niet 79 cent willen betalen voor een applicatie :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:21:59 #89
12621 tcr
*nix 4ever
pi_102841379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Dank. Valt dat betalende op te lossen door een jailbreak?
Dat soort dingen mag je hier niet vragen, maar het is niet nodig ;). Gewoon apk's buiten de market installeren toelaten is genoeg...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:38:51 #90
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_102841916
Ik vraag niets illegaals, enkel de mogelijkheden hieromtrent. Zoals ik al aangaf, op dit gebied ben ik een n00b.

Ik heb enkel een oude iPod Touch, en die vind ik zeer makkelijk om mee te werken waardoor een iPhone waarschijnlijk een vertrouwder gevoel gaat geven. Toch vind ik de iPhone duur (150 euro meer dan Androids toptoestellen?) en vind ik het onbegrijpelijk dat je er geen Flash op hebt, daar websites toch veel mee werken.
pi_102841920
Kunnen we het hier gewoon over Android telefoons en software hebben? Geen iPhone vs weet ik het...

Daarom zijn er verschillende topics.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102841952
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kunnen we het hier gewoon over Android telefoons en software hebben? Geen iPhone vs weet ik het...

Daarom zijn er verschillende topics.
Ben trouwens erg benieuwd naar ICS. :)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:41:38 #93
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_102841967
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kunnen we het hier gewoon over Android telefoons en software hebben? Geen iPhone vs weet ik het...

Daarom zijn er verschillende topics.
Maar er is geen enkel topic dat nieuwe gebruikers info verschaft. Het is OF iPhone OF Android, en die is dan nog eens verdeeld over HTC en Samsung enz.
Als je dus met vragen zit ben je op Fok! niet aan het juiste adres.
pi_102842068
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Weer zo'n kansloos persoon :') Maar goed, ik ben in een goede bui vandaag, dus ik ga je toch wijzen op waar je in de fout gaat:

Knip, lang verhaal
Goede post :)

Je vergeet er bij te zeggen dat Android weer beter is in sommige dingen dan iOS/ iPhone maar dat dit door die groep niet gezien wil worden.

Maar we hebben een Android topic en iPhone topic. Kunnen we het dan ook gescheiden houden?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102842132
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Goede post :)

Je vergeet er bij te zeggen dat Android weer beter is in sommige dingen dan iOS/ iPhone maar dat dit door die groep niet gezien wil worden.

Maar we hebben een Android topic en iPhone topic. Kunnen we het dan ook gescheiden houden?
Je bedoelt dit?
quote:
(net zoals Android-toppers in andere opzichten beter zijn)
Dat staat er gewoon tussen, hoor. En dat wordt door iPhone-gebruikers (hopeloze fanboys als retorbrapi daargelaten) ook gewoon erkend.
pi_102842155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:31 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op dat je komt in dit topic met praatjes van iPhone 4S is sneller, want jij ziet alleen wat je wilt zien. (plus hoe weet je dat nou als hij nog niet eens uit is? je moet niet alles geloven wat op de keynote word gezegd)

Je mag van mij hier discussiëren maar kom niet hele tijd met opmerkingen van dat hij sneller is? geen wonder dat de iPhone sneller aanvoelt want OS ziet er simpel uit, en heb altijd het gevoel dat android al veel verder is.
Een android kan soms beetje traag overkomen maar dat ligt meestal maar net aan de gebruiker, sommigen kunnen gewoon niet omgaan met een telefoon en installeren taskkillers ect omdat er dan meer "mb" vrij komt ect en downloaden gewoon echt alles wat ze kunnen vinden en vinden het later gek dat hun telefoon eens wat langzamer reageert of dat de batterij snel opgaat.

Het kan zo zijn dat sommige widgets gewoon slecht zijn gecodeerd en heel veel cpu/batterij gebruiken maar dat is helaas niet een fout van android, wellicht heeft daarom apple het ook niet voor de application makers in iOS toegevoegd zodat ze alles in controle kunnen houden.

Ik ga ook niet in het iPhone topic posten dat mijn Stock Browser op Sensation 97458 browsermark haalt en de iPad 2 43000, of dat de S2 in een youtube filmpje de iPad 2 en iPhone 4 voorbij schiet en zelf ook de test gedraaid en zit zelf boven de S2 en iPad2.

Maar benchmarks doen mij ook niet veel en weet dat dingen weer geoptimaliseerd zijn voor speciale taken, zoals dat iPad soms bij openGL er goed uitkomt (een screenshot zie ik 1miljoen keer langskomen, want daar zijn ze behoorlijk trots op)

En het 2de punt wat jij maakt, laat me niet lachen.. als er een nieuw design was geweest had je weer gezegd dat ze inderdaad niet anders konden dan met een nieuw design te komen.. dit gebeurt altijd bij apple gebruikers helaas.
Als je zegt wij hebben widgets, kunnen alles customizen en hebben flash zeggen de Apple gebruikers ja maar dat gebruiken wij nooit :)
Ze nemen overal genoegen mee en als dat de update is dan moet je er maar blij mee zijn, zoals ze nu weer zeggen dat alleen de 4S Siri kan draaien omdat hij een speciale chip heeft? 8)7

En geen disrespect tegen jou, maar zo voel ik er gewoon over.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:45 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Goede post :)

Je vergeet er bij te zeggen dat Android weer beter is in sommige dingen dan iOS/ iPhone maar dat dit door die groep niet gezien wil worden.

Maar we hebben een Android topic en iPhone topic. Kunnen we het dan ook gescheiden houden?
Oja hebben we die? maar het zijn maar forum posts (ookal zijn het wel lange, ik zal weer even stoppen ;))
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_102842222
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op dat je komt in dit topic met praatjes van iPhone 4S is sneller, want jij ziet alleen wat je wilt zien. (plus hoe weet je dat nou als hij nog niet eens uit is? je moet niet alles geloven wat op de keynote word gezegd)

Je mag van mij hier discussiëren maar kom niet hele tijd met opmerkingen van dat hij sneller is? geen wonder dat de iPhone sneller aanvoelt want OS ziet er simpel uit, en heb altijd het gevoel dat android al veel verder is.
Een android kan soms beetje traag overkomen maar dat ligt meestal maar net aan de gebruiker, sommigen kunnen gewoon niet omgaan met een telefoon en installeren taskkillers ect omdat er dan meer "mb" vrij komt ect en downloaden gewoon echt alles wat ze kunnen vinden en vinden het later gek dat hun telefoon eens wat langzamer reageert of dat de batterij snel opgaat.

Het kan zo zijn dat sommige widgets gewoon slecht zijn gecodeerd en heel veel cpu/batterij gebruiken maar dat is helaas niet een fout van android, wellicht heeft daarom apple het ook niet voor de application makers in iOS toegevoegd zodat ze alles in controle kunnen houden.

Ik ga ook niet in het iPhone topic posten dat mijn Stock Browser op Sensation 97458 browsermark haalt en de iPad 2 43000, of dat de S2 in een youtube filmpje de iPad 2 en iPhone 4 voorbij schiet en zelf ook de test gedraaid en zit zelf boven de S2 en iPad2.

Maar benchmarks doen mij ook niet veel en weet dat dingen weer geoptimaliseerd zijn voor speciale taken, zoals dat iPad soms bij openGL er goed uitkomt (een screenshot zie ik 1miljoen keer langskomen, want daar zijn ze behoorlijk trots op)

En het 2de punt wat jij maakt, laat me niet lachen.. als er een nieuw design was geweest had je weer gezegd dat ze inderdaad niet anders konden dan met een nieuw design te komen.. dit gebeurt altijd bij apple gebruikers helaas.
Als je zegt wij hebben widgets, kunnen alles customizen en hebben flash zeggen de Apple gebruikers ja maar dat gebruiken wij nooit :)
Ze nemen overal genoegen mee en als dat de update is dan moet je er maar blij mee zijn, zoals ze nu weer zeggen dat alleen de 4S Siri kan draaien omdat hij een speciale chip heeft? 8)7

En geen disrespect tegen jou, maar zo voel ik er gewoon over.

[..]

Oja hebben we die? maar het zijn maar forum posts (ookal zijn het wel lange, ik zal weer even stoppen ;))
Zoals ik al dacht: je leest niet. En leg mij geen woorden in de mond, ok? Ik heb ruim voor de aankondiging van de 4S in meerdere topics al laten weten dat het design van mij niet verander hoefde te worden. Het enige dat ik nog eventueel had gewild, was een 4" edge-to-edge scherm, maar zelfs die alleen als het in dezelfde body kon.

Bovendien heb ik ook widgets en Dreamboard op mijn iPhone gehad, en buiten een paar keer uitproberen, heb ik dat customizen nooit gebruikt. Ik gebruikte het ook niet op mijn Xperia Arc, mijn Desire, mijn Hero, mijn Magic, mijn Meizu M9.. Het is leuk dat het kan, maar het biedt voor mij geen meerwaarde omdat ik een telefoon wil gebruiken ipv constant de interface customizen. Bij de volgende Android die ik koop, zal dat customizen ook tot een minimum beperkt zijn, simpelweg omdat ik andere dingen met mijn smartphone doe, ongeacht het besturingssysteem waar hij op draait.
pi_102842269
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zoals ik al dacht: je leest niet. En leg mij geen woorden in de mond, ok? Ik heb ruim voor de aankondiging van de 4S in meerdere topics al laten weten dat het design van mij niet verander hoefde te worden. Het enige dat ik nog eventueel had gewild, was een 4" edge-to-edge scherm, maar zelfs die alleen als het in dezelfde body kon.
Zoals retorbrapi het altijd goed deed, 1 dingetje uit de hele text halen en daarop even wat zeggen.

Valt niet mee te discussiëren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_102842406
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zoals retorbrapi het altijd goed deed, 1 dingetje uit de hele text halen en daarop even wat zeggen.

Valt niet mee te discussiëren.
Nee, met jou wel :') Je eerste zin begint met: "het slaat nergens op". Verwacht je dan serieus dat mensen inhoudelijk reageren? Helemaal als je vervolgens constant woorden in mijn mond probeert te leggen die ik nooit gezegd heb, en voor mij denkt te kunnen bepalen hoe ik denk of wat ik vind? Dan geef je toch al aan dat er met jou niet normaal een discussie te voeren is, omdat jij toch elk argument op voorhand afdoet als "fanboy-gedrag". Snap je dat echt niet?
pi_102842428
En nu edit hij natuurlijk dat hij het nooit gebruikt. Jij leest niet.

Als je zegt wij hebben widgets, kunnen alles customizen en hebben flash zeggen de Apple gebruikers ja maar dat gebruiken wij nooit :)

iPhone 5 was trouwens announced, en iedereen zat maar te geilen over hoe mooi die wel niet zou zijn.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')