abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:15:09 #26
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_102786991
quote:
5s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Ron.Jeremy het volgende:

[..]

En??
owh k moest ff mn postcode doorgeven zodat hij kon berekenen wat de prijs zou worden...
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_102787217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

owh k moest ff mn postcode doorgeven zodat hij kon berekenen wat de prijs zou worden...
moest voor iemand paar maanden terug iets bestellen uit amerika. (self motivation 4-DVD met handboek enzo :') ) was 110dollar +14dollar erbij als verzendingskosten. wel naar belgie maar holland is zo ver nog niet :P sterker nog ik denk dat het eerst in nederland toekomt :P
pi_102787564
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

moest voor iemand paar maanden terug iets bestellen uit amerika. (self motivation 4-DVD met handboek enzo :') ) was 110dollar +14dollar erbij als verzendingskosten. wel naar belgie maar holland is zo ver nog niet :P sterker nog ik denk dat het eerst in nederland toekomt :P
nah denk het niet, als ik dingen bestel uit Amerika gaat het via Frankrijk --> Brussel --> NL
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:38:28 #29
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_102788111
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef thethoryd het volgende:

[..]

nah denk het niet, als ik dingen bestel uit Amerika gaat het via Frankrijk --> Brussel --> NL
nou, sommige dingen maken echt een omweg xD


quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

moest voor iemand paar maanden terug iets bestellen uit amerika. (self motivation 4-DVD met handboek enzo :') ) was 110dollar +14dollar erbij als verzendingskosten. wel naar belgie maar holland is zo ver nog niet :P sterker nog ik denk dat het eerst in nederland toekomt :P
wat ik ga kopen kost 20 USD + 4USD shipping in US, dus gok dat ik max 35 USD kwijt ben? hopelijk minder :P
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 09:30:21 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_102799253
Mijn pocket pussy is onderweg ~O>
Ik zal een reviewtje plaatsen. Ik krijg allerlei PM's met deze vraag, blijkbaar durft niemand het gewoon hier te vragen :')
pi_102799331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn pocket pussy is onderweg ~O>
Ik zal een reviewtje plaatsen. Ik krijg allerlei PM's met deze vraag, blijkbaar durft niemand het gewoon hier te vragen :')
gaan we timesharen? :p
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:36:13 #32
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102800610
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

gaan we timesharen? :p
Die dingen kosten maar 15 dollar.. haha en dan heb je een Full sized :P
Niet z'n raar eitje, maar echt een volledige fleshlight. voor... 12/13 euro
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_102800642
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:36 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Die dingen kosten maar 15 dollar.. haha en dan heb je een Full sized :P
Niet z'n raar eitje, maar echt een volledige fleshlight. voor... 12/13 euro
Link :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_102800645
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn pocket pussy is onderweg ~O>
Ik zal een reviewtje plaatsen. Ik krijg allerlei PM's met deze vraag, blijkbaar durft niemand het gewoon hier te vragen :')
:')
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:38:12 #35
251792 witbiertje
De zomer in je bolletje!
pi_102800664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 09:30 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn pocket pussy is onderweg ~O>
Ik zal een reviewtje plaatsen. Ik krijg allerlei PM's met deze vraag, blijkbaar durft niemand het gewoon hier te vragen :')
Wil je de foto's in een spoiler zetten. Dank! _O-
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:40:14 #36
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102800707
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:37 schreef Miniem het volgende:

[..]

Link :P
quote:
16s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Haha, een nog niet gebruiker.. wacht maar jonge tot je z'n fleshlight of eitje gehad hebt :Y

:')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:19:23 #37
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_102805441
Vorige week maandag douane inklaring verstuurd en nu nog steeds dezelfde status op tracktrace en niks binnen.. Iemand enig idee hoelang zoiets kan duren? Ik heb geprobeerd te bellen naar postnl maar 45cent per minuut vind ik een beetje belachelijk.

  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:20:58 #38
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102805496


Net binnen :) best prima voor hun geld. Onwijs veel (lage) bass
Hoog is iets minder sterk, klinkt een beetje als een slechte mp3
pi_102805589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]

Net binnen :) best prima voor hun geld. Onwijs veel (lage) bass
Op een of andere manier merk ik altijd weinig van de bass.
Zowel bij de CK800 als bij de Alpha's.
Geen idee waarom dat het is. Misschien zitten ze gewoon niet goed in mijn oren.
Heb ook verschillende rubbers geprobeerd.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:26:22 #40
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_102805683
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Op een of andere manier merk ik altijd weinig van de bass.
Zowel bij de CK800 als bij de Alpha's.
Geen idee waarom dat het is. Misschien zitten ze gewoon niet goed in mijn oren.
Heb ook verschillende rubbers geprobeerd.
Probeer eens met jamie woon, daar zit deel bass in.
Ik hoor nu eigenlijk in elke soort muziek overdreven veel bass.
Wat voor speler gebruik je?
pi_102805749
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:26 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Probeer eens met jamie woon, daar zit deel bass in.
Ik hoor nu eigenlijk in elke soort muziek overdreven veel bass.
Wat voor speler gebruik je?
iPod Touch.
Heb Jamie Woon erop staan.
Vanavond ff kijken maar.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:28:53 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102805773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:38 schreef witbiertje het volgende:

[..]

Wil je de foto's in een spoiler zetten. Dank! _O-
:D _O-
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]

Net binnen :) best prima voor hun geld. Onwijs veel (lage) bass
Hoog is iets minder sterk, klinkt een beetje als een slechte mp3
Ja, ze zijn voornamelijk sterk als je electro/house e.d. luistert. Niet zo erg voor het unplugged pop-gedoe enzo. Daar lijken ze wat schel en geknepen in de hogere tonen. Maar goed, het is ook een goedkoop dinkie, als je daarmee rekening houdt zijn ze best verbluffend. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Op een of andere manier merk ik altijd weinig van de bass.
Zowel bij de CK800 als bij de Alpha's.
Geen idee waarom dat het is. Misschien zitten ze gewoon niet goed in mijn oren.
Heb ook verschillende rubbers geprobeerd.
Mijn ervaring leert: grootste siliconen en dan idd goed in je oor proppen. Let op! Wanneer je ze er té ver in stopt, dan ontstaat er een soort vacuüm. En daar een in-ear lucht in beweging laat trillen, is het effect dan juist slechter. Dus speel een beetje met die positionering. :P

Oh en testmuziekjes:
+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102806853
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:28 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn ervaring leert: grootste siliconen en dan idd goed in je oor proppen. Let op! Wanneer je ze er té ver in stopt, dan ontstaat er een soort vacuüm. En daar een in-ear lucht in beweging laat trillen, is het effect dan juist slechter. Dus speel een beetje met die positionering. :P

Oh en testmuziekjes:
+
Ik kan bevestigen dat ik de bass kan voelen met de alphas hier :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:11:48 #44
352736 BigD033
中國&#
pi_102809005
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]

Net binnen :) best prima voor hun geld. Onwijs veel (lage) bass
Hoog is iets minder sterk, klinkt een beetje als een slechte mp3
Haha, ik had ze gisteren binnen ben er ook tevreden mee!
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_102809735
Dag mensen :W
Ik ga denk ik een laserlampje bestellen.
Misschien met een helikopter erbij :D :P
Twiddel
pi_102809878
Hmm, buyincoins is niet bereikbaar vanaf hier.

Edit: nu al weer wel *O*
Twiddel
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:38:13 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_102809909

Intro
Nadat mijn Syma S107 heli het begeven had(bijna onmogelijk maarja uiteindelijk :P) was ik op zoek naar een nieuwe iets ‘gevorderdere’ helikopter. Maar met een nog wel super prijs/kwaliteitsverhouding. Dus vroeg ik in dit topic en al snel kwam onze Shiz met de tip van de 9958 helikopter. Deze wordt in verschillende shops net anders genoemd.. “Great Wall 9958” of bij Pandawill waar ik hem vandaan heb de Xieda no.9958. Dit zou een leuke helikopter zijn, goede prijs en toch ‘een stapje verder’ dan de S107. Besteld dus maar!

Pakket
Na deze besteld te hebben bij pandawill, lekker even een bakkie koffie gedaan.. of eigenlijk een paar. Maar na twee weken lag hij in de bus, althans de postbode kwam ‘m personelijk overhandigen want het was nogal een groot pakket. (30x40x15cm)

Mooi, pandawill had prijs op ’20 dollar” gezet, geen belasting te betalen!
Goed verpakt, de doos zat met bubblewrap omwikkeld in het welbekende gele pakkettape. Allerlei stickers, geen idee waar voor ze zijn maar het was een mooi versierd pakketje.
Daarin de proffesionele doos met mooie afbeeldingen en handig open te maken systeem.

In de doos zat piepschuim met daarin verschillende uitsparingen, zoals op de afbeeldingen te zien is.
(Naast wat te zien is zat er ook nog een Engels en Chinese handleiding bij)

Mijn eerste indruk was dat het een kwalitatief goede helikopter was, de stevige doos met daarin goed verpakte helikopter en Engelse handleiding waren ten eerste al erg goed.

Bij het vliegen is de handleiding wel echt nodig, want je dient eerst het toestel te ‘trimmen’. Zo af te stellen dat deze in de lucht stil blijft hangen. Dit was wel een tricky job maar met de handleiding wel te doen (kleine knopjes op afstandsbediening drukken om te trimmen).

Daarna het vliegen
Je merkt echt duidelijk dat deze helikopter wel bedoeld is voor de wat meer ervaren vlieger. Ten eerste kan je al meer sturen dan de S107, maar dit gaat daarnaast ook veel directer. Lastig maar leuk!
Blijven oefenen en je merkt steeds meer dat je de helikopter onder controle begint te krijgen. (Daar hoort veel crashen bij :P).
Nu heb ik de helikopter naar twee weekjes vliegen toch wel redelijk onder controle en kan ik er leuk en snel mee door het huis vliegen. Als het nagenoegen windstil is buiten kan je ook buiten mee vliegen, dit is echt een tip voor het oefenen,, Ruimte!

Kwaliteit
Zoals ik al had gezegd is de verpakking van erg hoge kwaliteit. Een stevige doos met daarin piepschuim met holtes waar de onderdelen precies in passen om zo tijdens vervoer niet beschadigd te raken.
En wat betreft de kwaliteit van het toestel zelf ook uitstekend. Vleugels, achterroter en achter ‘flap’ zijn van flexibel plastic die dus niet snel zullen breken en de rest is van kwalitatief hoog plastic.
Mechanisch gezien is dit toestel ook een stapje hoger dan de S107. Twee electromotoren die de ‘tilt’ regelen en een apparte electromotor die voor ‘power’ zorgt. Als er iets intern aan stuk gaat is dit denk ik lastig te maken. Maar het ziet er wel stevig uit en wordt goed beschermd door de kap die er overheen zit. Dus dit zal vast niet snel gebeuren.

Conclusie
De Xieda no 9958 van Pandawill is een erg leuke helikopter voor degene die niet té veel geld uit willen geven maar wel echt een helikopter willen die er goed uit ziet en een uitdaging is om mee te vliegen!

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 07-10-2011 15:44:52 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:38:28 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_102809920
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:34 schreef summer2bird het volgende:
Dag mensen :W
Ik ga denk ik een laserlampje bestellen.
Misschien met een helikopter erbij :D :P
Ah, je wordt fanatiek. :D
Straks verdien je ook nog een scheetkussen en een LEDpig... :P Of hoe luidde die deal ook alweer?

@ 9958-review: _O_ ^O^ Ik ga m'n accu maar weer eens opladen voor een run.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_102810016
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Intro
Nadat mijn Syma S107 heli het begeven had(bijna onmogelijk maarja uiteindelijk :P) was ik op zoek naar een nieuwe iets ‘gevorderdere’ helikopter. Maar met een nog wel super prijs/kwaliteitsverhouding. Dus vroeg ik in dit topic en al snel kwam onze Shiz met de tip van de 9958 helikopter. Deze wordt in verschillende shops net anders genoemd.. “Great Wall 9958” of bij Pandawill waar ik hem vandaan heb de Xieda no.9958. Dit zou een leuke helikopter zijn, goede prijs en toch ‘een stapje verder’ dan de S107. Besteld dus maar!
[ afbeelding ]
Pakket
Na deze besteld te hebben bij pandawill, lekker even een bakkie koffie gedaan.. of eigenlijk een paar. Maar na twee weken lag hij in de bus, althans de postbode kwam ‘m personelijk overhandigen want het was nogal een groot pakket. (30x40x15cm)
[ afbeelding ]
Mooi, pandawill had prijs op ’20 dollar” gezet, geen belasting te betalen!
Goed verpakt, de doos zat met bubblewrap omwikkeld in het welbekende gele pakkettape. Allerlei stickers, geen idee waar voor ze zijn maar het was een mooi versierd pakketje.
Daarin de proffesionele doos met mooie afbeeldingen en handig open te maken systeem.
[ afbeelding ]
In de doos zat piepschuim met daarin verschillende uitsparingen, zoals op de afbeeldingen te zien is.
(Naast wat te zien is zat er ook nog een Engels en Chinese handleiding bij)
[ afbeelding ]
Mijn eerste indruk was dat het een kwalitatief goede helikopter was, de stevige doos met daarin goed verpakte helikopter en Engelse handleiding waren ten eerste al erg goed.
[ afbeelding ]
Bij het vliegen is de handleiding wel echt nodig, want je dient eerst het toestel te ‘trimmen’. Zo af te stellen dat deze in de lucht stil blijft hangen. Dit was wel een tricky job maar met de handleiding wel te doen (kleine knopjes op afstandsbediening drukken om te trimmen).
[ afbeelding ]
Daarna het vliegen
Je merkt echt duidelijk dat deze helikopter wel bedoeld is voor de wat meer ervaren vlieger. Ten eerste kan je al meer sturen dan de S107, maar dit gaat daarnaast ook veel directer. Lastig maar leuk!
Blijven oefenen en je merkt steeds meer dat je de helikopter onder controle begint te krijgen. (Daar hoort veel crashen bij :P).
Nu heb ik de helikopter naar twee weekjes vliegen toch wel redelijk onder controle en kan ik er leuk en snel mee door het huis vliegen. Als het nagenoegen windstil is buiten kan je ook buiten mee vliegen, dit is echt een tip voor het oefenen,, Ruimte!

Kwaliteit
Zoals ik al had gezegd is de verpakking van erg hoge kwaliteit. Een stevige doos met daarin piepschuim met holtes waar de onderdelen precies in passen om zo tijdens vervoer niet beschadigd te raken.
En wat betreft de kwaliteit van het toestel zelf ook uitstekend. Vleugels, achterroter en achter ‘flap’ zijn van flexibel plastic die dus niet snel zullen breken en de rest is van kwalitatief hoog plastic.
Mechanisch gezien is dit toestel ook een stapje hoger dan de S107. Twee electromotoren die de ‘tilt’ regelen en een apparte electromotor die voor ‘power’ zorgt. Als er iets intern aan stuk gaat is dit denk ik lastig te maken. Maar het ziet er wel stevig uit en wordt goed beschermd door de kap die er overheen zit. Dus dit zal vast niet snel gebeuren.
[ afbeelding ]
Conclusie
De Xieda no 9958 van Pandawill is een erg leuke helikopter voor degene die niet té veel geld uit willen geven maar wel echt een helikopter willen die er goed uit ziet en een uitdaging is om mee te vliegen!
Mooie review _O_
Twiddel
pi_102811228
het heeft best nut zo een mailtje naar dx. gelijk excuses en wat op voorraad is wordt met spoed verzonden.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')