abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:56:03 #1
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102768056
quote:
American Horror Story follows the Harmon family, Ben (Dylan McDermott), Vivien (Connie Britton) and Violet (Taissa Farmiga), who move from Boston to Los Angeles after Vivien has a miscarriage and Ben has an affair with one of his students. The family moves to a decrepit mansion, unaware that the once noble home is haunted. Ben and Vivien try to rekindle their relationship while Violet suffers from depression.
Een creepy huis, creepy buren, creepy huishoudster, creepy patiënt van de vader die psychiater is... Kortom: horror. In een serie. De eerste aflevering verscheen op 5 oktober en smaakt naar meer.

IMDB

wiki



Laat je niet afschrikken door 'makers van Glee'.



Volgende aflevering?

[ Bericht 2% gewijzigd door egeltje1985 op 06-10-2011 16:03:51 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:43:36 #2
88233 Steve
Still the best.
pi_102779723
Ik vond de pilot op zich best ok en een leuk verhaal opzetten, maar ben benieuwd of Murphy er in gaat slagen ook een goed verhaal neer te gaan zetten over de langere tijd, niet dat het teveel van het goeie wordt.

Er zaten in ieder geval genoeg vreemde mensen in waar iets mee gedaan kan worden. :').
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_102780849
SYLAR! BRAIN-MAN!
pi_102788854
Vond de eerste aflevering een heel hoog What the freaking fuck gehalte hebben. Ik hoop wel dat er een goed verhaal achter het huis zit, want ik haat van die "gewoon omdat het zo is"- horrorverhalen.

Oh en Jessica Lange _O_
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:12:23 #5
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_102798157
Ik vind het acteren ook erg goed, veel beter dan in de gemiddelde horrorfilm. De familie komt echt over.
pi_102803376
Sow, was idd weird. Had niet echt schrikmomenten ofzo. Wel even kippenvel van die jongen met die bitch in de kelder.

Niet om het stukje zelf, met dat enge hoofd met die tanden, maar vooral om hoe die dochter reageerde WTF WAS THAT I SAW SOMETHING!!! :{

Dat was echt een goed moment vond ik. Dat zij ook helemaal in shock was.

Hoop dat zij en die bitch nog vrienden worden en het samen gaan onderzoeken ofzo. In ieder geval blij dat iedereen weet dat er iets mis is. Niet dat 1 iemand rare dingen ziet en de ander het niet gelooft waardoor ze gezeur krijgen, bla bla.
pi_102805280
Heb trouwens zelf ook nog onlangs 3 maanden in een gigantisch huis gewoond uit 1900, met enge kelder, glas in lood, hoge plafonds, geheime gangetjes, zoldertjes, schilderij van kindje aan de muur :P

Ongeveer 3x zo groot als die en helemaal alleen, gelukkig keek ik toen nooit horrorfilms haha. Expres niet :@







[ Bericht 9% gewijzigd door JDx op 07-10-2011 13:31:23 ]
pi_102818301
Sow dat is wel een kick ass huis!
pi_102824032
Kost ook wel een paar miljoen, is van het werk, op zolder heb je slaapruimte's.

Maar het kraakt als een gek, ze zeggen dat hout "leeft" en dat hoor je, vooral als je snachts wakker wordt :P

Had toen nog geen appartement en kon daar tijdelijk slapen. Moet zeggen dat ik wel van horror houdt, maar niet graag snachts naar de wc ging daar ;)
pi_102828012
Ons oude huis was ook van rond 1910/1920 (lang niet zo fancy als bovenstaand....gewoon rijtjeswoning) en ik sliep op de bovenste verdieping en idd dat hout blijf je horen. Was altijd feest als het weer een beetje onstuimig was. Plus de wind die ik gewoon langs voelde waaien in de winter als ik in bed lag. Er viel gewoon niet tegenaan te isoleren.

Maar goed terug naar de show.....

Ha nu weet ik eindelijk waar ik die vrouw van ken: Spin City. Zat me dat ook al af te vragen als ik wel eens langs Friday Night Lights zapte....maar vond het nooit echt de moeite om op te zoeken :P
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:07:45 #11
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_102831758
Wow, wat een rare show :o. Zou die buurvrouw en haar kind ook een spook zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_102832218
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef k_i_m het volgende:
Wow, wat een rare show :o. Zou die buurvrouw en haar kind ook een spook zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:33:47 #13
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_102832646
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben erg benieuwd naar de volgende aflevering!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:38:47 #14
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_102832780
Wow, wat een goede nieuwkomer! Ik ben heel enthousiast en dat heb ik maar zelden na een pilot, zelfs bij series die ik nu enorm goed vind. Wat een absurde serie, hard, en zo obsceen ook! Dapper om een horrorserie te maken. Het moet wel boeiend blijven natuurlijk. Maar er lijken heel wat verhaallijnen te zijn, dus wat dat betreft zal dat ook wel goedkomen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:41:18 #15
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_102832836
Huh, van de makers van Glee? Grappig, zeg. Ik dacht eerder aan True Blood.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:58:33 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_102833309
Ik heb wel steeds het idee dat ik naar David Schwimmer zit te kijken :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_102839103
True Blood is meer wat kinderachtiger, hier proberen ze meer volwassen publiek te bereiken volgens mij. Beetje van alles wat.

Wat is de rating eigenlijk, voor hoe oud is de serie, neem aan 16+

Werd trouwens wel tijd voor dit soort series, want ik mis echt The Twilight Zone en Outer Space ofzoiets van vroeger, die waren zo geniaal altijd. Stiekem kijken op mn wat was het 11inch tv op de slaapkamer (was toen normale maat). En daarna niet meer kunnen slapen :P
pi_102842473
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef JDx het volgende:
Werd trouwens wel tijd voor dit soort series, want ik mis echt The Twilight Zone en Outer Space ofzoiets van vroeger, die waren zo geniaal altijd. Stiekem kijken op mn wat was het 11inch tv op de slaapkamer (was toen normale maat). En daarna niet meer kunnen slapen :P
Durf tegenwoordig in het vliegtuig nog steeds niet te lang naar de vleugels te kijken omdat ik verwacht dat dat enge wezen van TZ opduikt :P

(oh is van TZ: 'the movie' zie ik net)
pi_102843235
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Durf tegenwoordig in het vliegtuig nog steeds niet te lang naar de vleugels te kijken omdat ik verwacht dat dat enge wezen van TZ opduikt :P

(oh is van TZ: 'the movie' zie ik net)
Hahaha jaaaa, ik was paar maanden geleden naar amerika, bijna 11 uur vliegen en dacht er toen nog aan, zat zelf vlakbij de vleugel :P
pi_102855982
Wow, die pilot is totaal van de pot gerukt! In één aflevering zitten meer dingen waar een gemiddelde Amerikaan een hartaanval van krijgt dan in de meeste volledige seizoenen van andere series. Qua plot was het een beetje een bende, met het tempo waarin nieuwe karakters werden geïntroduceerd. Ik ben benieuwd waar ze volgende week mee komen!
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_102856196
Twee teasers en een behind the scenes dingetje:

http://perezhilton.com/20(...)r-story-preview-clip
pi_102871629
Wat een goede pilot! Lang geleden dat een pilot me zo enthousiast maakte voor de rest van de serie. En aan de forums op IMDB te zien, ben ik niet de enige :) .
You only know what I want you to.
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:54:53 #23
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102898698
Indeed een weirde, absurde WTF aflevering. I like it. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef JDx het volgende:
Heb trouwens zelf ook nog onlangs 3 maanden in een gigantisch huis gewoond uit 1900, met enge kelder, glas in lood, hoge plafonds, geheime gangetjes, zoldertjes, schilderij van kindje aan de muur :P

Ongeveer 3x zo groot als die en helemaal alleen, gelukkig keek ik toen nooit horrorfilms haha. Expres niet :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf, geheime gangen ( en kamers?)! Creepy ook. Ik geloof niet dat ik daar alleen zou willen zijn, ook niet overdag.
quote:
18s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb wel steeds het idee dat ik naar David Schwimmer zit te kijken :').
Je bent niet de enige. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_102906977
ik ben erg verrast! dit smaakt naar meer
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 12:50:03 #25
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103033864
Tweede aflevering. :) Goede bijrollen.
pi_103062109
gave 2e ep, eindelijk weer een serie waar niet kan wachten op de volgende aflevering
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:30:17 #27
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_103062433
Tvp
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:32:39 #28
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_103062522
Na het knallen van de eerste episode vond ik het deze week al een beetje inkakken :@.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_103115094
Sneek Peek voor epi 3:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103118223
Moira! Lekker ding is dat ook zeg! :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:54:22 #31
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103318911
Erg goede derde aflevering. Stuk meer info over het huis. Nice.
pi_103345580
Wat meer info, wat meer vragen en een mega schrikmomentje met die schep. De grootste schrikmomenten zijn meestal niet eng, maar ernstig onverwacht :P

Maarre als mistress Hayden nu Moira gezelschap houdt betekend dat niet dat ze nu ook ghosty kan bezig zijn in het huis. Vond het trouwens wel ernstig sneu voor Moira.
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:07:19 #33
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_103516034
Waarom kijken niet meer mensen naar deze serie?! Ik vind het echt geniaal weird... En er gebeurt ook schokkend veel per aflevering. _O_
Heb een paar pilots van dit seizoen bekeken, maar dit is de eerste waarbij ik ook gelijk de rest moest zien :9 Echt prachtig hoe van de pot gerukt het hele verhaal is :D
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_103516823
Aflevering 1 en 2 vond ik echt briljant, aflevering 3 iets minder, maar dat niveau was ook onmogelijk om vol te houden. Erg intrigerend en spannend in ieder geval :)

Grootste wtf moment was die gimp :D



_O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:23:53 #35
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103517241
quote:
11s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Zhenar het volgende:
Waarom kijken niet meer mensen naar deze serie?! Ik vind het echt geniaal weird... En er gebeurt ook schokkend veel per aflevering. _O_
Heb een paar pilots van dit seizoen bekeken, maar dit is de eerste waarbij ik ook gelijk de rest moest zien :9 Echt prachtig hoe van de pot gerukt het hele verhaal is :D
Weinig mensen kijken horror. Ik volg deze serie ook alleen, terwijl heel veel mensen in mijn omgeving series kijken.
pi_103517835
Deze aflevering was iets minder dan de vorige afleveringen, maar ik vind het echt een super vette serie, denk dat dit nog even de tijd nodig heeft om aan te slaan bij een groter publiek.

Zijn maar weinig horror series.
pi_103554167
Er zijn ook maar weinig heerlijke vertoningen in series als jonge Moira :P Wat een héérlijke meid is dat zeg!

Voor degene die een teaser (incl spoilers) willen zien voor de dubbele Halloween episode
http://insidetv.ew.com/20(...)tory-zachary-quinto/
  donderdag 27 oktober 2011 @ 00:03:36 #38
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_103609600
quote:
99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Weinig mensen kijken horror. Ik volg deze serie ook alleen, terwijl heel veel mensen in mijn omgeving series kijken.
Ik wil de serie ook aanbevelen bij vrienden, maar er zijn er eigenlijk maar weinig die dit tof vinden denk ik... Toch apart, want ik vind het erg briljant, maar zie wel dat het voor een selectief publiek is.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_103610646
Wat een fakking vage serie zeg :{

Maar toch vind ik het echt super. Ik hou wel van deze soort horror-achtige series.
Vind die intro theme ook echt vaag, maar toch heeft het ook wat weirds haha.
Ik ga deze serie denk ik wel volgen, want het trekt me eigenlijk wel. Dus kom maar op met die vage serie })
pi_103615238
Heb ook een aantal meiden uit de buurt lekker kunnen maken voor deze serie, heerlijke serie om met een groep te kijken met het licht uit c_/

We gaan trouwens binnenkort een beamer en scherm etc plaatsen in die villa die ik gepost had en daar filmavondjes houden, maar ook deze serie kijken! :D
pi_103638049
Geweldige serie, kan niet wachten op aflevering 5.

Maar Supernatural blijft toch nog mijn favoriete horror achtige serie ;)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:17:35 #42
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103638808
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 00:03 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik wil de serie ook aanbevelen bij vrienden, maar er zijn er eigenlijk maar weinig die dit tof vinden denk ik... Toch apart, want ik vind het erg briljant, maar zie wel dat het voor een selectief publiek is.
Ja, ik kijk deze serie ook alleen. Maar horrorfilms kijk ik ook meestal alleen.

Weet iemand wanneer de volgende aflevering is? Ik las iets over een dubbele met halloween.

Site over het huis: http://www.youregoingtodieinthere.com/ <--- site van de serie zelf, maar zitten wel spoilers in denk ik zo.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:34:00 #43
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103639532
Ow, haha, er is gewoon een nieuwe aflevering en die heet halloween. Ok... Lekker scherp.
pi_103640217
Zondag komt deel 2 dacht ik gelezen te hebben.

Damn mega spannend....beeld werd zwart en zat echt van "Shit dit is toch niet het einde he....dammit!".

Maar goed, paar dingetjes dus weer geleerd:
- Ding in de kelder is dus ws Baby Montgomery
- Addy was nog niet dood, maar nu wel. En dankzij Ghosty mama nu ook aan het huis gebonden door d'r sleepactie.
- Tate is dus hoogstwaarschijnlijk ook Ghosty en aan het huis gebonden. Al was ie ergens in het begin niet een keer bij Violet op school? Weet niet meer.
- Moeder van Moira is nu ook dood.
- D'r is iets seriously vaag met die baby.
- Hadyn looks very very pissed.

Nieuwe vragen. Nouja eigenlijk één:
- Who the fuck zit er in dat zwarte latex pak!
pi_103640436
Spoiler voor Part 2:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:40:46 #46
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103644046
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Zondag komt deel 2 dacht ik gelezen te hebben.

Damn mega spannend....beeld werd zwart en zat echt van "Shit dit is toch niet het einde he....dammit!".

Maar goed, paar dingetjes dus weer geleerd:
- Ding in de kelder is dus ws Baby Montgomery
- Addy was nog niet dood, maar nu wel. En dankzij Ghosty mama nu ook aan het huis gebonden door d'r sleepactie.
- Tate is dus hoogstwaarschijnlijk ook Ghosty en aan het huis gebonden. Al was ie ergens in het begin niet een keer bij Violet op school? Weet niet meer.
- Moeder van Moira is nu ook dood.
- D'r is iets seriously vaag met die baby.
- Hadyn looks very very pissed.

Nieuwe vragen. Nouja eigenlijk één:
- Who the fuck zit er in dat zwarte latex pak!
De tempo en spanning is eruit door al dat drama en opvulling vind ik.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103644460
Jammer van die losse episode verhaaltjes, die waren niet nodig geweest in deze serie. Ik vind hem wel erg goed weergegeven en het grote verhaal intrigerend. De (vaste)acteurs zetten alleen ook een puike prestatie neer. En opeens opduikende Downtjes blijft een eng gegeven zelfs zonder spookhuis.

Na Red Rose eindelijk weer eens een spannend spookhuis.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:05:14 #48
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103645715
Cliches zijn eigenlijk weinig intrigerend :P
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103670181
Gister maar liefst 3 episodes gekeken. Ik vind het tot nu toe echt een leuke serie.
Het blijft vaag maar dat is juist het leuke aan de serie, nu wachten op aflevering 5.
pi_103697286
Volgens mij zijn die 2 homo's (kan geen netter woord bedenken) ook geesten.
Volgens mij komt er bij elke aflevering in het begin een stukje over de geschiedenis van het huis.
pi_103697628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:09 schreef rashimidaion het volgende:
Volgens mij zijn die 2 homo's (kan geen netter woord bedenken) ook geesten.
Volgens mij komt er bij elke aflevering in het begin een stukje over de geschiedenis van het huis.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103793475
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:09 schreef rashimidaion het volgende:
Volgens mij zijn die 2 homo's (kan geen netter woord bedenken) ook geesten.
Volgens mij komt er bij elke aflevering in het begin een stukje over de geschiedenis van het huis.
Hahaha, dat is toch zelfs in beeld geweest.

Beetje weird dat ze een zogenaamde dubbele Halloween aflevering niet voor Halloween uitzenden.
pi_103794521
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 02:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O_
pi_103912028
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:21:37 #56
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103914538
Aha, Tate heeft dus echt die high school shooting gedaan waarschijnlijk. Daarna misschien zelfmoord? Hij lijkt het zich niet meer te herinneren in ieder geval.

Halloween leek in ieder geval duidelijk de poort open te zetten, alle geesten konden vrijelijk bewegen. Maar bij zonsopgang verdwenen ze, dus misschien zijn sommigen niet sterk genoeg om altijd door mensen gezien te worden.
pi_103933918
Mmm vraag me toch af of Hayden echt tomaatjes heeft gebruikt of dat het hondje nu ook ghosty is. Hoe dan ook *O* voor de urban legend, -O- voor het hondjesleed.

Tate is dus ook een ghosty en zoon van de crazy buuf.
Wat ik alleen niet helemaal begrijp, ene cheerleader miepje zei dat ze 34 had moeten zijn. Dus de high school shooting is ongeveer 15 jaar geleden. Die openingsscène met die twins van 1978, Addie was daar een jaar of 8....in ieder geval niet ouder dan 10. Tis nu 2011. Dus dan zou de shooting van rond 1995 moeten zijn, Tate een jaar of 16/17. En als Addie in 1978 een jaar of 10 was, dan zou ze dan rond de 27 moeten zijn geweest en tegenwoordige tijd net over de 40.
Dat zou ik d'r in ieder geval niet geven ;)
pi_103934159
Zei mams in de voorlaatste aflevering niet dat ze al meer dan dertig jaar voor Addie had gezorgd?
  donderdag 3 november 2011 @ 21:59:44 #59
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103935176
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm vraag me toch af of Hayden echt tomaatjes heeft gebruikt of dat het hondje nu ook ghosty is. Hoe dan ook *O* voor de urban legend, -O- voor het hondjesleed.

Tate is dus ook een ghosty en zoon van de crazy buuf.
Wat ik alleen niet helemaal begrijp, ene cheerleader miepje zei dat ze 34 had moeten zijn. Dus de high school shooting is ongeveer 15 jaar geleden. Die openingsscène met die twins van 1978, Addie was daar een jaar of 8....in ieder geval niet ouder dan 10. Tis nu 2011. Dus dan zou de shooting van rond 1995 moeten zijn, Tate een jaar of 16/17. En als Addie in 1978 een jaar of 10 was, dan zou ze dan rond de 27 moeten zijn geweest en tegenwoordige tijd net over de 40.
Dat zou ik d'r in ieder geval niet geven ;)
Mwa, zou goed kunnen hoor. Ik kan niet vinden hoe oud de actrice is, maar boven de 30 zal ze heus wel zijn.

Verder, ik dacht net dat Tate misschien wel geen seks wilde omdat dan misschien te zien is dat hij is neergeschoten.

[ Bericht 3% gewijzigd door egeltje1985 op 03-11-2011 22:05:15 ]
  donderdag 3 november 2011 @ 22:45:50 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103938333
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Aha, Tate heeft dus echt die high school shooting gedaan waarschijnlijk. Daarna misschien zelfmoord? Hij lijkt het zich niet meer te herinneren in ieder geval.

Halloween leek in ieder geval duidelijk de poort open te zetten, alle geesten konden vrijelijk bewegen. Maar bij zonsopgang verdwenen ze, dus misschien zijn sommigen niet sterk genoeg om altijd door mensen gezien te worden.
Ik vind dat egeltje op die schuurspons zo grappig. waar is dat van? nevermind gevonden.

De laatste deel die ik heb gezien was toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is deel 6 dan de nieuwe?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 3 november 2011 @ 22:50:41 #61
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_103938680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 22:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik vind dat egeltje op die schuurspons zo grappig. waar is dat van? nevermind gevonden.

De laatste deel die ik heb gezien was toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is deel 6 dan de nieuwe?
Oeh, ja, is een nieuwe dus! Snel binnenhalen en niet hier lezen. :P Al is dat misschien al te laat nu.
pi_103939383
S01E05 is de nieuwste, met wat er dus gebeurd nadat zombie-girl aanbelt ;)

Las net:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:53:29 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_103942587
Ik gok er zo'n beetje op dat de mensen die in of op het terrein van het huis gestorven zijn, nu als geesten "vast" zitten aan het huis. Daarom wilde buuf d'r dochter ook op het terrein hebben voordat ze stierf.

Zouden ze die baby nodig hebben voor een nieuwe reïncarnatie van de evil dokter?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_103942723
quote:
3s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik gok er zo'n beetje op dat de mensen die in of op het terrein van het huis gestorven zijn, nu als geesten "vast" zitten aan het huis. Daarom wilde buuf d'r dochter ook op het terrein hebben voordat ze stierf.
Dat is wel heel erg duidelijk ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:02:03 #65
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_103942949
Met het aantal slachtoffers dat de evil dokter heeft gemaakt, wordt het straks nog druk daarbinnen _O-.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_103948377
Dit krijgt een tweede seizoen van 13 eps.
pi_103968179
Ashley Rickards/Jenna Hamilton! :D :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_104194961
Coole aflevering weer (afgezien van de relevantie van Ben's nieuwe patiënt that is). Had ook wel iets "meer" gemogen omtrent Vivien's echoscopie. Werd snel afgewikkeld zeg...zag men niets bij het nieuwe bezoek ofzo? Na ja... promo Ep7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104195527
3 afleveringen gezien tot nu toe, wat een sfeer zeg. _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 november 2011 @ 11:32:36 #70
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104195875
Toffe aflevering weer. Interessant om t verhaal van Tate te kennen.
pi_104212891
Oeh kreeg toch wel lichtelijke kotsneigingen met die hersenen :P

En waarom moeten die douchegordijnen altijd dicht zijn! Was wel een leuke twist trouwens ;)

Het verhaal van Tate was op zich niet zo ontzettend opzienbarend. Redelijk langs de lijnen wat we al hadden verwacht. En het belangrijkste: waarom, is nog steeds niet beantwoord...alhoewel dat ws 'the house did it' is. Was trouwens wel een mooi staaltje acteerwerk op het eind. Ergerde me de eerste paar afleveringen rot aan die Violet en ook wel aan Tate, maar ze waren beide briljant deze epi.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:29:24 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104213343
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh kreeg toch wel lichtelijke kotsneigingen met die hersenen :P

En waarom moeten die douchegordijnen altijd dicht zijn! Was wel een leuke twist trouwens ;)

Het verhaal van Tate was op zich niet zo ontzettend opzienbarend. Redelijk langs de lijnen wat we al hadden verwacht. En het belangrijkste: waarom, is nog steeds niet beantwoord...alhoewel dat ws 'the house did it' is. Was trouwens wel een mooi staaltje acteerwerk op het eind. Ergerde me de eerste paar afleveringen rot aan die Violet en ook wel aan Tate, maar ze waren beide briljant deze epi.
Ja, in bad en in bed voelde ik echt met ze mee. En dat lukt eigenlijk nooit echt in horror bij mij, meestal zijn de hoofdrolspelers zo vervelend dat ze snel en smerig dood mogen.

En de dood van meneer piggy piggy was inderdaad een leuke twist. Wel sneu voor 'm. :P



[ Bericht 4% gewijzigd door egeltje1985 op 10-11-2011 20:09:42 ]
pi_104243066
Zieke aflevering weer _O_
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_104381835
geniaal weer! leuke gif btw
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_104494118
Oeh Larry met de buurvrouw...echt wtf?

Mmm had niet verwacht dat Nora de trekker had overgehaald. Aan de andere kant ook weer wel, die dokter was best wel een watje.

Pijnlijke aflevering voor de mannen ;) "After all these years Moira, I finally have come to appreciate your talent" _O-

En volgende week:

Ziet er veelbelovend uit!
  donderdag 17 november 2011 @ 22:04:55 #76
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104494420
Toffe aflevering inderdaad weer. Creepy kind op zolder ook trouwens.
pi_104495007
Vanmorgen tijdens ontbijten gekeken! Was inderdaad weer een goede/mooie aflevering!
  donderdag 17 november 2011 @ 22:16:26 #78
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104495226
Het was toch wel -O- :N :') :D toen oude Moira uit de slaapkamer van Violet liep en haar mond afveegde
  donderdag 17 november 2011 @ 22:23:24 #80
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104495338
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef Smeich het volgende:
Het was toch wel -O- :N :') :D toen oude Moira uit de slaapkamer van Violet liep en haar mond afveegde
Haha, kijk waar ik net een gifje van vind:

pi_104495402
-O- :N :') :D
  vrijdag 18 november 2011 @ 00:39:03 #82
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104500681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:04 schreef egeltje1985 het volgende:
Toffe aflevering inderdaad weer. Creepy kind op zolder ook trouwens.
En juist dat Creepy kind heeft schijnbaar niets kwaad in de zin.

Goede aflevering weer, goede schrijvers.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_104538134
Eerlijk gezegd had ik het niet verwacht dat de serie het niveau vast kon houden, maar goede aflevering weer!
You're lost little girl
pi_104561340
Gisteren begonnen met kijken en inmiddels alle 7 afleveringen gezien, en ik moet zeggen dat ze de spanning en creepiness aardig goed vast kunnen houden. Daarnaast heeft het huis een rijke geschiedenis en de karakters eromheen boeien we wel. Bij de intro moest ik trouwens gelijk aan se7en denken.

Niet verwacht dat het zo'n goede serie zou zijn.

[ Bericht 27% gewijzigd door Mr.Silencer op 19-11-2011 20:46:48 ]
pi_104583257
Ah, een topic over deze bazenserie. Nice.

Heb net de laatste aflevering gekeken. Hele goede serie.
Voordat je het in de gaten hebt is de aflevering alweer afgelopen.
pi_104719887
Topserie. Hou van horror en tof om te zien dat ze in dat genre ook een spannende en toffe serie weten te maken.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 23 november 2011 @ 15:23:16 #87
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_104720703
Goeie serie, heerlijk huis ook!
  woensdag 23 november 2011 @ 15:51:05 #88
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_104721751
Spannende aflevering vanavond

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104721968
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Spannende aflevering vanavond

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh? :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 23 november 2011 @ 15:57:21 #90
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_104722039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:

[..]

Joh? :')
Ja :')
pi_104776077
Hayden _O_
Wat een evil crazy biatch zeg!

:o Tate = the rubber man. Had die niet verwacht....pas toen ie met Nora aan het praten was had ik zoiets van zou hij het dan zijn. Tate en zn mommy issues.

Aan Violet heb je trouwens ook lekker veel zeg. Vraag me trouwens af of ze niet toch het loodje heeft gelegd vorige keer. Twee weken niet op school geweest enzo.
pi_104776911
Dit is echt een sublieme serie
Nothing takes the past away like the future!
pi_104795235
Het blijft ook echt iedere aflevering spannend, kijk nu alweer uit naar ep 9. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:26:37 #94
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_104795430
Ik vermoed dat die huishoudster een soort filter is tegen al het kwaad. Ze wilde koste wat het kost blijven toen ze bijna ontslagen werd.

Ze bezit 'witte' krachten denk ik...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_104799765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Hayden _O_
Wat een evil crazy biatch zeg!

:o Tate = the rubber man. Had die niet verwacht....pas toen ie met Nora aan het praten was had ik zoiets van zou hij het dan zijn. Tate en zn mommy issues.

Aan Violet heb je trouwens ook lekker veel zeg. Vraag me trouwens af of ze niet toch het loodje heeft gelegd vorige keer. Twee weken niet op school geweest enzo.
Dat die Tate de rubber man was was op zich al wel een klein beetje weggegeven. Hij had dat pak ook al eerder uit de kelder gepakt, 3 afleveringen geleden ofzo.

Violet die houdt haar mond omdat Tate haar verteld heeft dat ze haar anders voor gek verklaren en ze wegmoet uit dat huis, weg van hem. Daarom verteld ze niks.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_104812182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 10:26 schreef dabadbass het volgende:
Ze wilde koste wat het kost blijven toen ze bijna ontslagen werd.
Omdat ze niet weg kan uit het huis.
  zaterdag 26 november 2011 @ 00:50:58 #97
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104832301
Ja, het is inderdaad de vraag of violet die zelfmoordpoging wel overleefd heeft...
  zondag 27 november 2011 @ 23:44:12 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_104906073
Episode 8 ^O^ Alles is een stuk duidelijker nu.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105072915
Aflevering was weer voorbij voordat ik het door had.

Vind het wel jammer dat er niet echt regels zijn, alles lijkt maar te kunnen en iedereen komt maar weer tot leven. Mistte Violet ook in deze aflevering.

Zou leuker zijn als geesten alleen kunnen verschijnen tijdens bepaalde omstandigheden, ze niet alles kunnen wat mensen kunnen, etc...
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:11:13 #100
88233 Steve
Still the best.
pi_105083508
Leuke aflevering, leuk die info op het einde.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_105088298
Vond het dit keer wel de minste aflevering tot nu toe, gebeurde me te weinig!

Wel tof dat Ben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing takes the past away like the future!
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:34:17 #102
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105088507
Dit weekend EP9 maar kijken, zin in :9
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105110386
The Black Dahlia _O_ Ondanks waargebeurd, zou die moord idd zo bij het huis kunnen...freaky genoeg ;)

:o Verschillende babydaddies!

Ben die eindelijk het licht begint te zien *O*

The essence of evil....*insert spooky music* Iets zegt me dat die bevalling gruwelijk gaat worden O-)
pi_105110458
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:28:42 #105
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105120221
Wederom een goede aflevering, misschien wel 1 van de beste. Het samenwerken van de geesten is vreemd komisch, zoals zoveel dingen die daar gaande zijn.

Steeds weer blij verrast hoe de schrijvers het niveau hoog houden.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:33:49 #106
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105120489
Niet een heel boeiende aflevering, #09, maar wel redelijk verduidelijkend.

En godver wat is die jonge Moira een lekker wijf :P
The Outside Agency
pi_105121703
Is dit nu einde jonge Moira?
  zaterdag 3 december 2011 @ 04:18:51 #108
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105125808
Wat een bazenserie. _O_ Heb ze allemaal in een ruk gekeken.

Echt heel goed gemaakt, eindelijk een serie die écht eng is. Acteren is ook goed, vooral Constance is een heldin.

Wel een vraagje, kan best zijn dat dit al uitgelegd is en dat ik het gemist heb, maar waarom zijn sommige geesten nog normaal van uiterlijk terwijl ze wel heel gewelddadig aan hun eind zijn gekomen? Hayden is gedood met een schop, maar ze heeft alleen wat blauwe plekken op haar armen. Moira is door haar oog geschoten, maar er is geen exit-gat.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 04:24:35 #109
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105125843
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:03:47 #110
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_105125961
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:59 schreef -Mo- het volgende:
Is dit nu einde jonge Moira?
Ik hoop het niet! Wat is ze mooi, ik kan daar echt van genieten. Ze zal vast minder vaak te zien zijn, maar heus nog wel af en toe, bij andere mannen dan Ben.
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:10:59 #111
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_105125971
Ik ben net als in het begin nog steeds onder de indruk van deze heerlijk obscene serie. Dat ze Elizabeth - 'The Black Dahlia' - Short erbij betrokken hebben is iets waar ik ondanks dat het nogal delicaat ligt om een 'echt' persoon te gebruiken wel enthousiast over ben - ik weet best redelijk wat over haar verhaal en het zóu ongeveer zo gegaan kunnen zijn; ze was nogal professioneel uit elkaar gesneden.
  zaterdag 3 december 2011 @ 05:51:39 #112
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105126000
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 05:10 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben net als in het begin nog steeds onder de indruk van deze heerlijk obscene serie. Dat ze Elizabeth - 'The Black Dahlia' - Short erbij betrokken hebben is iets waar ik ondanks dat het nogal delicaat ligt om een 'echt' persoon te gebruiken wel enthousiast over ben - ik weet best redelijk wat over haar verhaal en het zóu ongeveer zo gegaan kunnen zijn; ze was nogal professioneel uit elkaar gesneden.
De foto's zijn echt gruwelijk. Ik was echt geobsedeerd door die zaak een paar jaar geleden.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105138002
Dus die blonde vrouw ziet die huishoudster als een oud vrouwetje.
En de Man van de Blonde vrouw ziet de huishouderster als een Jong Meisje?
pi_105138040
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef Longcat. het volgende:
Dus die blonde vrouw ziet die huishoudster als een oud vrouwetje.
En de Man van de Blonde vrouw ziet de huishouderster als een Jong Meisje?
Alle mannen zien haar als jong meisje, alle vrouwen zien haar als zeikerige bejaarde :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105138071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alle mannen zien haar als jong meisje, alle vrouwen zien haar als zeikerige bejaarde :P
Ah bitte.
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:31:56 #116
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105138084
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:29 schreef Longcat. het volgende:
Dus die blonde vrouw ziet die huishoudster als een oud vrouwetje.
En de Man van de Blonde vrouw ziet de huishouderster als een Jong Meisje?
Ja dat legde ze ergens uit, dat vrouwen in de ziel kunnen kijken, en mannen alleen naar de buitenkant, en nu Ben het begint te begrijpen ziet ie haar zoals ze is.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:03:24 #117
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105138977
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef haakon het volgende:

En godver wat is die jonge Moira een lekker wijf :P
I second that.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105139531
Die homo stel :D
pi_105142242


[ Bericht 100% gewijzigd door Longcat. op 03-12-2011 20:17:08 ]
pi_105143492
Zachary Quinto was briljant toen hij flipte om de verkeerde appels tijdens Halloween. O+
pi_105149663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:22 schreef Longcat. het volgende:
Die homo stel :D
Dat
pi_105221022
Paar dagen geleden uit verveling de eerste 3 afleveringen van AHS gezien,
aflevering 4 - 8 worden nu thuisbezorgd O-)
pi_105223593
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:31 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja dat legde ze ergens uit, dat vrouwen in de ziel kunnen kijken, en mannen alleen naar de buitenkant, en nu Ben het begint te begrijpen ziet ie haar zoals ze is.
Levende vrouwen dan toch. Want Hayley en The Black Dahlia zien haar ook als jonge Moira.
pi_105315771
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef -Mo- het volgende:
Zachary Quinto Spock was briljant toen hij flipte om de verkeerde appels tijdens Halloween. O+
ik zal hem nooit anders zien :P
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_105318407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef Fukushima het volgende:

[..]

ik zal hem nooit anders zien :P
De meesten zullen hem altijd als Sylar zien vermoed ik :P.
pi_105320884
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 22:27 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

De meesten zullen hem altijd als Sylar zien vermoed ik :P.
Idd. Spock was ook Sylar :P
  donderdag 8 december 2011 @ 10:02:06 #127
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105329538
Vette aflevering, vooral dat theekransje. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105342150
OMFG... ik wist het gewoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 8 december 2011 @ 16:50:45 #129
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105342733
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:37 schreef Hapertje het volgende:
OMFG... ik wist het gewoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Jep, het begon steeds meer op te vallen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 december 2011 @ 17:42:40 #130
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105344627
Ik had echt geen idee.... kwam wel als een verassing.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 8 december 2011 @ 17:48:41 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105344829
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Ik had echt geen idee.... kwam wel als een verassing.
Die kleine kinderen en moeder? :P
  donderdag 8 december 2011 @ 18:22:19 #132
88233 Steve
Still the best.
pi_105345791
Een van de mooiere afleveringen dit. Die kinderen. ;(. En Violet. :o. Was op zich wel aan te zien komen, maar vond het mooi gedaan zo.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 8 december 2011 @ 18:34:27 #133
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105346106
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105346417
Aan te raden voor iemand die films als the ring te freaky vindt?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 8 december 2011 @ 18:48:47 #135
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105346605
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:43 schreef Cheiron het volgende:
Aan te raden voor iemand die films als the ring te freaky vindt?
Ja, de schrikmomenten zijn dun gezaaid.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:49:04 #136
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105346611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:43 schreef Cheiron het volgende:
Aan te raden voor iemand die films als the ring te freaky vindt?
Ik vind het persoonlijk minder eng dan the Ring.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105347661
Super, dan ga ik er ook aan beginnen. De eerste pagina hier was ZO enthousiast.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_105348821
Dit klinkt zeer interessant.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_105355804
The Ring vond ik dus echt een mega kutfilm. Twee uur zitten wachten tot het eng ging worden - want iedereen vond m zoooooo eng - nou ik ben nog aan het wachten. Wat een deceptie, die film.

Maar goed AHS ;) Violet toch het hoekje om. Toen die vliegen er waren en ze weer over die absentie van school gingen miepen, wist ik het zeker. Maar erg goed gedaan en idd die scene dat ze continue in het huis uit blijft komen...briljant.
Tate....temper...temper... Had niet gedacht dat hij Larry aan zn brandwonden had geholpen. Oeh en wat is die Constance een biatch zeg.
pi_105356975
die exterminator dwarrelt daar nu dus ook rond.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_105358499
Ik weet nog wel toen ik een keer mijn eigen lijk vond. Was geen prettige middag...
pi_105379602
_O-
Nothing takes the past away like the future!
pi_105431613
Begonnen, maar dit ga ik niet in mn eentje kijken, en mijn vriendin vindt het niets :P

jaja, ik ben een schijterd
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:14:48 #144
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_105431717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Begonnen, maar dit ga ik niet in mn eentje kijken, en mijn vriendin vindt het niets :P

jaja, ik ben een schijterd
je er gewoon doorheen zetten, het is echt een goede en mooie serie
pi_105431767
En ook totaal niet eng ofzo hoor..dat type horror is het totaal niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:17:20 #146
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_105431851
Zou Violet straks ingezet gaan worden om ervoor te zorgen dat het einde der tijden toch nog even uitgesteld gaat worden? Juist omdat ze nu meer connectie met de andere kant heeft en zo dingen door kan geven aan haar ouders?

Wat dan wel weer tof is, is dat als ze erachter komt dat haar vriend haar moeder bezwangerd heeft, ze hem tot het einde der tijden daarvoor kan laten lijden >:). :Y).
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:52:25 #147
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105433810
Boa wat een vette aflevering! Blijft echt een vette serie so far :) Kijk al uit naar vilgende week
The Outside Agency
pi_105444710
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef Cheiron het volgende:
Begonnen, maar dit ga ik niet in mn eentje kijken, en mijn vriendin vindt het niets :P

jaja, ik ben een schijterd
Jawel joh, dit is echt zo'n serie die je 's avonds laat met een flikkerende lamp naast je moet kijken :Y

En komende week gaat het ook weer hard stormen en regenen, dus dat wordt genieten als je alles nog moet zien van deze superserie!
pi_105446233
Gewoon de beste nieuwe serie dit tv-seizoen. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 11 december 2011 @ 13:11:58 #150
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105449517
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Gewoon de beste nieuwe serie dit tv-seizoen. :Y
GOT vond ik wel een heel stuk beter :P
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 11 december 2011 @ 13:42:25 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_105450571
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:15 schreef Tim86 het volgende:
En ook totaal niet eng ofzo hoor..dat type horror is het totaal niet.
die openingsscene met de twee jochies in de kelder..brr
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_105452463
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 13:11 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

GOT vond ik wel een heel stuk beter :P
niet van dit seizoen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105471109
OMG, wat een vette aflevering, geweldig hoe ze die spanning opbouwen, kreeg gewoon kippenvel toen Violet ontdekte dat ze dood was (wat sommigen hier al hadden voorspeld).
pi_105483887
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef JDx het volgende:
OMG, wat een vette aflevering, geweldig hoe ze die spanning opbouwen, kreeg gewoon kippenvel toen Violet ontdekte dat ze dood was (wat sommigen hier al hadden voorspeld).
Ik zag het totaal niet aankomen, om de één of andere reden. Schrok me rot toen dat lijk in beeld kwam :P .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  maandag 12 december 2011 @ 09:42:59 #155
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105484403
Same hier.... terwijl ik normaal gesproken dat soort dingen redelijk snel door heb.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105489477
Ik vond E10 juist wat minder omdat wij hier thuis al een week beide een andere mening hadden over Violet.. Ik vond haar dood, vriend nog niet. I win :+
Leuke is wel dat er met de aflevering steeds meer kleine en grote dingen op hun plaats vallen :Y
pi_105489863
Ik vind het vooral opvallend hoe ze dingen uitstellen (bijvoorbeeld hoe iets is gekomen) tot soms wel 4/5 afleveringen later, maar het verpest de rest niet, je zit er niet op te wachten.

Vind het wel jammer dat Violet nu voor altijd vast zit in het huis :'(

Waren er trouwens meer "clues" dat ze dood is? Niet op school, maar verwacht nog wel wat dingen die ze er in verstopt hebben.

Ohja en wanneer heeft die vent nou eens door dat er iets niet klopt? Ik bedoel hij heeft die trut toch begraven en alles?
pi_105497412
Violet Is Dead (2009)
10 min - Short | Crime | Horror

Cast
Credited cast:
Lauralai de Lune ...
Violet
Thomas Anthony Hopkins ...
Blonde boy in bathtub

Van IMDB... heeft er trouwens niets mee te maken hoor, maar vond het wel grappig, ook een bathtub en blonde boy hehe.

En dit is wel leuk:

http://cliqueclack.com/tv(...)r-story-violet-dead/

[ Bericht 13% gewijzigd door JDx op 12-12-2011 16:43:21 ]
pi_105498819
Ik was eigenlijk net weer van gedachte veranderd dat Violet dood zou zijn, dus ik was alsnog verrast.
Verder echt een geweldige serie :)
  maandag 12 december 2011 @ 17:24:47 #160
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_105499699
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef JDx het volgende:
OMG, wat een vette aflevering, geweldig hoe ze die spanning opbouwen, kreeg gewoon kippenvel toen Violet ontdekte dat ze dood was (wat sommigen hier al hadden voorspeld).
Ik had ook kippenvel op m'n rug, en zag het totaal niet aankomen.

Respect voor de heldere 'geesten' die het voorspelden!
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_105510519
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:54 schreef lynda het volgende:
Ik vond E10 juist wat minder omdat wij hier thuis al een week beide een andere mening hadden over Violet.. Ik vond haar dood, vriend nog niet. I win :+
Dan is het juist toch niet minder als je wint ;)
pi_105514895
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dan is het juist toch niet minder als je wint ;)
Juist de dingen die je niet verwacht zijn het leukst :+
Het was een goede aflevering om weer het een en ander duidelijk te maken :Y
pi_105550920
Overigens...Verandert nou de intro telkens of ben ik echt gestoord aan het worden?
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:22:09 #164
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105551981
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef -Mo- het volgende:
Overigens...Verandert nou de intro telkens of ben ik echt gestoord aan het worden?
Het is mij niet opgevallen in ieder geval.
pi_105553086
Ook niet opgevallen, las wel ergens over clues in the intro trouwens, maar snapte dat verhaal niet helemaal.

Vind wel dat de intro zich teveel richt op 1 ding in de serie, die enge kelder, maar ik denk dat ze toen ze die intro maakten ook nog niet echt wisten welke kant ze op zouden gaan.
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:53:57 #166
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105553769
Ik vind het eigenlijk wel logisch dat het over de kelder gaat.
Daar is al het gruwelijke eigenlijk gebeurd, toch?
The Outside Agency
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:54:54 #167
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105553838
Het enige wat ik gemerkt heb aan de intro is dat ze de volgorde van de namen anders doen, per aflevering.
Soms is het eerst Connie Britton dan Dylan McDermott, en dan weer andersom.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105554052
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
Het enige wat ik gemerkt heb aan de intro is dat ze de volgorde van de namen anders doen, per aflevering.
Soms is het eerst Connie Britton dan Dylan McDermott, en dan weer andersom.
Dat dus. Heb 1x03 en 1x10 even naast elkaar afgespeeld en das idd het enige verschil. Denk dat het er aan ligt wie je op dat moment het meest ziet in de aflevering.
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:04:38 #169
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105554448
Heeft niet mee te maken wie er dood ging(en) of wa(s)ren in die aflevering
The Outside Agency
pi_105566815
Vera Farmiga is gewoon de ZUS van Taissa ja, damn!

Dacht de moeder of unrelated, nu ik het weet zie je het ook wel, maar wat een leeftijdsverschil.

De één zou m'n moeder kunnen zijn, de ander m'n vriendin :')
pi_105622409
Genomineerd voor een Golden Globe. Ook Jessica Lange heeft een nominatie. Terecht!
Nothing takes the past away like the future!
  donderdag 15 december 2011 @ 20:22:36 #172
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105629532
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:43 schreef Hapertje het volgende:
Genomineerd voor een Golden Globe. Ook Jessica Lange heeft een nominatie. Terecht!
Zeker weten!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105635674
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 17:43 schreef Hapertje het volgende:
Genomineerd voor een Golden Globe. Ook Jessica Lange heeft een nominatie. Terecht!
Heel erg terecht :Y
pi_105639186
Kwam een beetje traag op gang maar het werkte iig toe naar een erg leuke en spannende laatste 20 min!
pi_105642794
Hele zieke aflevering, vraag me alleen af wat ze er mee gaan doen nu zo'n beetje iedereen dood is.

360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  vrijdag 16 december 2011 @ 05:28:32 #176
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105645650
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef pugehenis het volgende:
Hele zieke aflevering, vraag me alleen af wat ze er mee gaan doen nu zo'n beetje iedereen dood is.

[ afbeelding ]
Ik schrok me echt dood. :'(

Maar er gaan allerlei verhalen de ronde. Dat bijvoorbeeld alle acteurs maar voor één seizoen getekend hebben. En dat de actrice die Vivien speelt al niet meer beschikbaar is. We zullen zien.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105645764
Tof nu al die dingen als Croatoan erbij wordeb gehaald :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105667588
Ik vond dit tot nu toe de minste aflevering. Ik vond het een beetje afgeraffeld overkomen: zwanger-bevallen-dood...zo die verhaallijn is klaar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:07:59 #179
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105668698
Ik wil eigenlijk vooral weten wie het vierde kind van Constance is.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105686074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:42 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vond dit tot nu toe de minste aflevering.
Vonden wij thuis ook!

quote:
3s.gif Op vrijdag 16 december 2011 05:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik schrok me echt dood. :'(

Maar er gaan allerlei verhalen de ronde. Dat bijvoorbeeld alle acteurs maar voor één seizoen getekend hebben. En dat de actrice die Vivien speelt al niet meer beschikbaar is. We zullen zien.
De bedoeling was/is dat er een nieuw gezin in 't huis zit in seizoen 2.

Maar bij Heroes was 't ook de bedoeling dat er in seizoen 2 een compleet nieuwe cast zou komen, alleen kozen ze daar uiteindelijk voor doorgaan met de oude cast, en iedereen weet wel hoe dat afliep. (de serie werd vrij snel heel zwak...)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 17 december 2011 @ 11:35:45 #181
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105687791
Ik zou het echt jammer vinden als er in seizoen 2 een nieuw gezin in het huis komt.
Alhoewel het best kan, maar dat de hoofdrollen nog zijn voor deze cast, als de doden.
The Outside Agency
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:30:52 #182
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105690652
Was dit seizoen 1 al? Nee toch?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105690721
12e is de laatste van dit seizoen volgens mij dus nog 1tje :)
pi_105693965
Ja er komt er nog eentje volgende week....geloof een epi van 90 minuten *O*
Zou wel leuk zijn als er ieder seizoen een nieuw gezin komt, zoveel mogelijkheden voor verhaallijnen, plus dat je steeds weer een stukje geschiedenis van het huis kan oppakken daarmee. Wat ik me bijvoorbeeld nog steeds af vraag, waarom is Constance nu de buurvrouw terwijl ze eerst in het huis woonde? Wordt wel ernstig crowded in dat huis :p
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:33:26 #185
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105695734
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vonden wij thuis ook!

[..]

De bedoeling was/is dat er een nieuw gezin in 't huis zit in seizoen 2.

Maar bij Heroes was 't ook de bedoeling dat er in seizoen 2 een compleet nieuwe cast zou komen, alleen kozen ze daar uiteindelijk voor doorgaan met de oude cast, en iedereen weet wel hoe dat afliep. (de serie werd vrij snel heel zwak...)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:05:53 #186
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105696661
Je hoeft niet te spoileren, hoor. USA topic dit hè ;)

Maar dat denk ik dus ook.
The Outside Agency
pi_105700856
Zieke aflevering. Vooral dat stuk dat je die pa in een hoekje zag zitten en dan weer wazig zag bij de bevalling. Echt een dikke bad trip man, freaky.

WHO ARE ALL THESE PEOPLE!!!

Wel apart dat die ma meteen wist hoe alles zat, dat ze dood is en niet in paniek en waar ze is enzo... heel vaag.

quote:
3s.gif Op vrijdag 16 december 2011 05:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik schrok me echt dood. :'(

:D
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:09:47 #188
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105702635
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 december 2011 05:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ik schrok me echt dood. :'(
Ik kreeg er wel een naar gevoel bij dat er een schrikmoment kwam, maar die hadden ze veel erger uit kunnen werken.
The Outside Agency
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:10:13 #189
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_105702654
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tenzij ze, met behulp van dat medium, het hiernamaals ofzo bereiken. Ik denk dat dat wel met in ieder geval een paar gebeurt.
pi_105762347
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 19:42 schreef kieskleurig het volgende:
Ik vond dit tot nu toe de minste aflevering. Ik vond het een beetje afgeraffeld overkomen: zwanger-bevallen-dood...zo die verhaallijn is klaar.
Dat idd. Voor je het wist was het eigenlijk voorbij. Maar goed, de rest van het seizoen vond ik heel tof, dus dan mag er 1 aflevering tussen zitten die wat minder is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 19 december 2011 @ 10:50:52 #191
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105763658
-oh verkeerd topic :@ -

Het waren maar 7 afleveringen tot nu toe.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105795715

"After everything that has happend, how can you still be so blind?"
pi_105917130
Ik heb ook wat vraagjes, kijk het elke week trouw maar sommige dingen begrijp ik niet zo goed.

Die Constance is toch ook dood?
Hoe kan het dat zij overal kan komen ( kapper ect.)
Die dochter van haar die werd aangereden waarom zie je die nou niet meer?
En hoe zit het nou met die baby is die ook dood? ( heb ik zeker een stukje gemist)
  donderdag 22 december 2011 @ 14:50:48 #194
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105917426
Constance is niet dood.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 22 december 2011 @ 15:01:26 #195
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_105917868
De dochter die werd aangereden is niet op het terrein van het huis gestorven, daarom is ze niet meer te zien.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_105918764
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Jill-RMC het volgende:

"After everything that has happend, how can you still be so blind?"
Oeh, vanavond de nieuwe aflevering kijken! Spannend!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 22 december 2011 @ 16:30:33 #197
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105921113
Intense aflevering.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105926290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef davo1979 het volgende:
Ik heb ook wat vraagjes, kijk het elke week trouw maar sommige dingen begrijp ik niet zo goed.

Die Constance is toch ook dood?
Hoe kan het dat zij overal kan komen ( kapper ect.)
Die dochter van haar die werd aangereden waarom zie je die nou niet meer?
En hoe zit het nou met die baby is die ook dood? ( heb ik zeker een stukje gemist)
1 baby is dood en in het huis (de goede). De antichrist zit bij de buurvrouw.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105926971
Ben er nog niet helemaal uit. Ik vond het een goede aflevering, maar niet echt een seasonfinale...meer een seriesfinale (alle losse eindjes afgerond).

Jammer dat Dr. Harmon ook het loodje heeft gelegd, maar aan de andere kant ook weer lief. Gezinnetje bij elkaar enzo. Dat was trouwens echt snel dat ie omzeep werd geholpen.
Het wegpesten van de nieuwe bewoners door Team Good Ghosts was briljant.
En dat kindje (goed gecast....mega schattig maar toch lichtelijk evil snuitje)....antichrist idd.

Ze kunnen allerlei kanten op volgend seizoen:
- nieuwe bewoners
- waarom is het huis evil
- Mini-antichrist
- Constance (wie, wat, hoe, waarom etc)
- Team Good Ghost versus Team Bad Ghosts
pi_105934996
Ik vond het maar raar dat Dr. Harmon opeens alles door had, hij wist toch nog helemaal niet dat Violet ook dood was?

Verder had ik verwacht dat hij deze aflevering op het einde zou sterven ofzo, hij werd nu ineens snel snel afgemaakt en kwamen even wat niets zeggende mensjes en die waren ook zo weer weg en toen opeens die vieze Constance en een bruut kindje?

Beeeetje wazig _O-
pi_105939716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze kunnen allerlei kanten op volgend seizoen:
Maar geen van allen wordt het, S2 wordt iets totaal anders.

http://www.tvline.com/201(...)y-season-2-spoilers/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:37:24 #202
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105939848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar geen van allen wordt het, S2 wordt iets totaal anders.

http://www.tvline.com/201(...)y-season-2-spoilers/
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105939933
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maar geen van allen wordt het, S2 wordt iets totaal anders.

http://www.tvline.com/201(...)y-season-2-spoilers/
Even in de spoilers omdat het over S2 gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105939936
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind het wel tof eigenlijk, er zijn meer horror-verhalen te vertellen.
Wel erg benieuwd naar wat het zal zijn natuurlijk.

Als Jessica Lange maar terugkomt! :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105939975
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef PBateman1978 het volgende:

Als Jessica Lange maar terugkomt! :Y
Weet dat ongeveer wel zeker.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:41:54 #206
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_105940144
Ja Lange is echt een van de beste dingen van deze serie.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_105940154
Oh vergat het helemaal:

Hondje is niet dood *O*
  donderdag 22 december 2011 @ 22:43:30 #208
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105940248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind het wel tof eigenlijk, er zijn meer horror-verhalen te vertellen.
Wel erg benieuwd naar wat het zal zijn natuurlijk.

Als Jessica Lange maar terugkomt! :Y
Is ook wel zo maar heb nu binding met deze familie :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105941081
Het was dus een seriesfinale in principe.
pi_105952861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef JDx het volgende:
Het was dus een seriesfinale in principe.
Verklaard wel een hoop.
pi_105953452
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:23 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Verklaard wel een hoop.
Ja anders hadden ze ook niet ff snel in 1 aflevering laten zien hoe ze nieuwe mensen eruit werken denk ik.

Het verhaal is gewoon klaar ze, ze leven nog lang en gelukkig als geesten in dat huis :P

Volgend jaar een compleet nieuw horror verhaal met grotendeels dezelfde cast.
pi_105953515
quote:
“There are all kinds of different American horror stories to tell. There are serial killing stories, prison stories, true crime stories…Each year of the show is designed to be a little miniseries unto itself. The only thing we’re not open to doing is a season on vampires.”

Asked if he was concerned about starting over after enjoying such success and potentially alienating viewers, Murphy replied, “Yes, we’ve thought of that. We too loved those characters and will mourn them and miss them. But the aspects of the show that people love, including the mystery and love story, will be there, albeit with new actors and characters. But you know, this has always been the plan from day one. We just weren’t interested in doing another season with those people trapped in the house…I’ve always wanted to do a kind of Mercury Theater approach, with a (rotating cast) and each year do kind of like a little novella.”

“There are a lot of actors who have their own careers and don’t want to make a five-year commitment. This gives people who haven’t done TV before an opportunity. Our shooting schedule is like three or four months every season, so it’s like commiting to a film really. I get a lot of calls from film actors who want to dabble in TV but don’t know how to do it. Being on a series where all of the characters’ stories are done after a season is a way in for them. That’s been the plan from the beginning with this show.”
http://www.deadline.com/2(...)r-as-season-1-wraps/
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105953571
Op zich wel mooi hoor, in plaats van doormodderen met ditzelfde concept.

Ik vond vroeger Twilight Zone en Outer Limits ook mooi, die hadden elke aflevering een ander verhaal.
pi_105959164
Ik heb de berichten hierboven niet echt gelezen, maar ik denk dat de makers een juiste keuze maken met een andere dynamiek ik S2. Ik had namelijk ook twijfels hoe ze dit meerdere seizoenen leuk konden houden. Ik laat me iig verrassen door welke aspecten wél terugkomen.
pi_105962195
Laatste aflevering gister gezien, en vond het een tof seizoen, alleen de laatste 2 afleveringen wel de minste. Maar desalniettemin kijk ik erg uit naar seizoen 2, Jessica Lange moet sowieso terugkomen vind ik.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_105968227
Zelfde castmembers als nieuwe personen? :r

Laat ze hetzelfde blijven of laat ze eruit. Bij Heroes was dat ook al zo kut gedaan. Een zo'n vrouw die 3 keer doodging en er opeens nog een tweelingzus opdook. :')
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:03:10 #217
88233 Steve
Still the best.
pi_105968294
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef pugehenis het volgende:
Zelfde castmembers als nieuwe personen? :r
Ik lees nergens dat ze dat gaan doen?
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_105970054
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:03 schreef Steve het volgende:

[..]

Ik lees nergens dat ze dat gaan doen?
in die link staat dat wel..zou wel jammer zijn
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105993569
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
Laatste aflevering gister gezien, en vond het een tof seizoen, alleen de laatste 2 afleveringen wel de minste. Maar desalniettemin kijk ik erg uit naar seizoen 2, Jessica Lange moet sowieso terugkomen vind ik.
Helemaal mee eens. Na de laatste 2 afleveringen ben ik echt blij dat het verhaal rond de Harmon familie afgerond is.

Ben benieuwd wat ze met seizoen 2 gaan doen, ik vind de opzet in ieder geval erg verfrissend en dus veelbelovend :)
  zaterdag 24 december 2011 @ 10:17:58 #220
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_105994469
Ik heb erg genoten van het seizoen, ik ben erg benieuwd hoe seizoen 2 wordt, en idd, Jessica Lange moet wel terug komen :Y
  zondag 25 december 2011 @ 00:58:58 #221
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106022960
Toen Vivien de baby in slaap zong moest ik denken aan deze short:

The Outside Agency
pi_106027366
En laat young Moira ook maar terugkomen!
  zondag 25 december 2011 @ 13:57:23 #223
19242 yavanna
Results may vary.
pi_106030489
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 08:13 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Na de laatste 2 afleveringen ben ik echt blij dat het verhaal rond de Harmon familie afgerond is.

Ben benieuwd wat ze met seizoen 2 gaan doen, ik vind de opzet in ieder geval erg verfrissend en dus veelbelovend :)
Same here. Een toffe aparte vernieuwende serie en ik ben ook wel blij dat ze niet blijven hangen in het huis maar met iets nieuws komen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_106577533
Wat een goede serie is dit zeg ^O^ . Normaal ben ik niet zo van de horror en ik had zo mijn twijfels of ze horror goed in een serie konden verwerken maar dit is wel erg nice. Ben net begonnen met kijken en heb in 2 dagen seizoen 1 gekeken. Kijk erg uit naar seizoen 2 :) .
pi_106577586
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar

echt slecht gewoon.
pi_106577819
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar

echt slecht gewoon.
Sterke analyse.
pi_106578891
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:20 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Sterke analyse.
ik dacht niet dat dat nodig was, overduidelijk gewoon.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:44:34 #228
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_106579391
Wat was niet nodig?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_106581053
Reageer je toch niet op? :')
  zondag 8 januari 2012 @ 22:17:30 #230
277821 pugehenis
keytar hero
pi_106581545
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ik dacht niet dat dat nodig was, overduidelijk gewoon.
Een van die homo's was Sylar, hij ownt jou.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_106582583
faggots :')
  zondag 8 januari 2012 @ 23:28:25 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_106585549
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:17 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Een van die homo's was Sylar, hij ownt jou.
Je bent in de war man, het is Spock.
Je suis Charlie Sheen
  zondag 8 januari 2012 @ 23:30:30 #233
88233 Steve
Still the best.
pi_106585667
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar

echt slecht gewoon.
:').
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_106604050
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 21:16 schreef dopfles1 het volgende:
wat een kut serie ik ben blijven kijken totdat die homo's erbij kwamen toen stopte ik maar

echt slecht gewoon.
De serie is voor 12 jaar en ouder, mag jij dus helemaal nog niet zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_106624081
Erg benieuwd wat voor verhaal ze in seizoen 2 mee aankomen. Hopelijk echt iets compleet anders en niet een net andere setting.
pi_106624964
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:02 schreef Rick_Castle het volgende:
Erg benieuwd wat voor verhaal ze in seizoen 2 mee aankomen. Hopelijk echt iets compleet anders en niet een net andere setting.
ik denk nog een extra mongool en 4 homo's

vinden jullie leuk toch? :')
  maandag 9 januari 2012 @ 23:26:44 #237
236046 NotYou
tigerblood
pi_106625254
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:20 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

ik denk nog een extra mongool en 4 homo's

vinden jullie leuk toch? :')
kwaliteitsuser _O_
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 10 januari 2012 @ 00:34:31 #238
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_106627870
Het is inderdaad een erg slechte eerste seizoen vind ik zelf. Het begon zo goed. Naderhand werden losse eindjes maar wat aan mekaar gebreid leek wel. En hoppa seizoen 1..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_106632668
Dan heb je dat echt niet gevolgd, dingen die in de eerste afleveringen gebeurden werden pas op het einde ontrafeld.

Het zat toch goed in elkaar. Alleen de laatste aflevering was wel even snel alles afwerken vond ik, maar heb het idee dat ze niet goed wisten waar het naartoe zou gaan uiteindelijk. Tweede seizoen in zelfde format of niet.

Dus moest het wel in de laatste aflevering.
pi_106642107
Alle afleveringen gezien, aardige serie. Zoals zo vaak bij dit soort verhaallijnen wordt het echter een stuk minder leuk en interessant als je eenmaal weet hoe de vork in de steel steekt. Na de plottwist dat Violet dood was (sixth sense stylo) kon het me wat minder boeien allemaal, ook omdat de hoofdpersonages wat mij betreft erg onsympathiek overkwamen. Daarom had ik in de slotaflevering nog wel een extra twist willen zien (want dat dat ene jochie de antichrist is, was ook al eerder uitgelegd).

Maar chapeau voor de makers dat ze, vooral in de beginafleveringen, een horrorserie met écht enge momenten op de buis hebben weten te brengen. Da's eigenlijk voor het eerst.
Amen.
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:36:59 #241
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_106730870
Eerste seizoen er in 2 dagen doorheen geramd BAZENSERIE _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_107668664
Hoorde het liedje al wel eens voorbij komen, maar wist niet wie het was, Birdy dus.

Dacht eerst dat het Violet was :')

  zondag 19 februari 2012 @ 15:54:34 #243
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108151224
Wat een bazen serie. in 2 dagen 4 eps gekeken en gisteravond de rest gekeken _O_
  zondag 19 februari 2012 @ 15:57:07 #244
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108151328
Trouwens in de eerste of tweede ep was er een monster die een van die high school meisjes had aangevallen. Die is later toch niet meer in beeld geweest? Dat was toch die baby van de eerste bewoners?
pi_108185248
  maandag 20 februari 2012 @ 15:11:21 #246
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_108187889
Zo lang nog :'(
The Outside Agency
pi_108188852
quote:
Seizoen 2 is volledig in 3D?
pi_108188977
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Seizoen 2 is volledig in 3D?
Nah, die kleuren zullen wel toevallig zo zijn gekozen
pi_108189680
Ja idd, aangezien 3D tegenwoordig niet zo eruit ziet.

Geesten en shit zijn ook een stuk makkelijker in 2D te maken.
pi_108190661
Sowieso zijn er erg weinig mensen met een 3DTv
pi_108190991
Jongons, jongons, dat was niet echt een serieuze vraag ;).
pi_108231185
Ik ben afgehaakt na die Halloween afleveringen, toch maar weer de draad oppakken?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_108233195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:44 schreef dimmak het volgende:
Ik ben afgehaakt na die Halloween afleveringen, toch maar weer de draad oppakken?
Ja.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:13:28 #254
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_108234369
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens in de eerste of tweede ep was er een monster die een van die high school meisjes had aangevallen. Die is later toch niet meer in beeld geweest? Dat was toch die baby van de eerste bewoners?
Je hebt seizoen 1 nog niet geheel gezien denk ik dan? En ja, dat is die baby inderdaad.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_108241498
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je hebt seizoen 1 nog niet geheel gezien denk ik dan? En ja, dat is die baby inderdaad.
Jawohl maar die baby kwam nog maar 1 keer in beeld in de een na laatste aflevering :')
pi_109916038
Deze serie verdient een kickje, wat vind men hier van de drastische veranderingen voor Season 2? Ik ben zelf nog niet klaar met 1 (nu episode 10), maar mag echt de hele cast. Vooral het verhaal tussen Tate en Violet trekt me erg. En echt briljant acterende cast.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:25:25 #257
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_109917451
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Deze serie verdient een kickje, wat vind men hier van de drastische veranderingen voor Season 2? Ik ben zelf nog niet klaar met 1 (nu episode 10), maar mag echt de hele cast. Vooral het verhaal tussen Tate en Violet trekt me erg. En echt briljant acterende cast.
ik ben wel benieuwd hoe weer een ander subgenre van horror onder handen genomen gaat worden.
pi_109918516
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd hoe weer een ander subgenre van horror onder handen genomen gaat worden.
Ja ik ook, ben nu meer nieuwgierig naar de laatste aflevering. Nu bijna bij episode 11 :) Vanavond maken we het af.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_109921453
Ik ben vooral benieuwd naar de "nieuwe" cast. schijnbaar willen ze een groot deel van de huidige cast gaan gebruiken voor andere rollen..erg onorthodox..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_109929284
Net als die vage film waar op de helft van de film andere acteurs dezelfde rol gaan spelen ofzo.

Hier zou het ook wel vaag zijn als Tate opeens de zoon is van Dan en Violet het buurmeisje ofzo :P
pi_109929364
Zolang Jessica Lange maar terug komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109930502
Ff opgezocht wie dat is, dat is de enige die van mij weg mag, eng wijf :P
pi_109930563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef JDx het volgende:
Ff opgezocht wie dat is, dat is de enige die van mij weg mag, eng wijf :P
Met afstand de best geacteerde rol in S1, heeft ze ook een Emmy voor gekregen volgens mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_109930705
Ik vind die Vivien juist zo gruwelijk irritant, niet te geloven.
Tap tap tap
  donderdag 5 april 2012 @ 15:08:53 #265
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_109941278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang Jessica Lange maar terug komt.
_O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_109942173
In onderstaande link staat meer info over acteurs die terugkomen in seizoen 2, ook wat speculaties over wat ze misschien gaan doen in seizoen 2.
Het blijft vaag genoeg om geen echte spoilers te bevatten.

http://screenrant.com/ame(...)-actors-yman-157853/
  donderdag 5 april 2012 @ 16:29:06 #267
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_109944341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die Vivien juist zo gruwelijk irritant, niet te geloven.
I second that.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 5 april 2012 @ 16:39:13 #268
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_109944781
Als die vader maar niet terugkomt, verder ben ik overal oké mee.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_109944948
Die vader vind ik zo'n Gerald Butler look-a-like.

Het is meestal andersom bij mij, maar deze serie vond ik eigenlijk aan het begin heel erg sterk en toen steeds slechter worden. Naarmate je eenmaal wist wat er aan de hand was boeide het me niet meer zo. En de hoofdpersonages waren inderdaad hartstikke onsympathiek.
Amen.
pi_109952073
quote:
10s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Jivis het volgende:
Die vader vind ik zo'n Gerald Butler look-a-like.
http://saibour.blogspot.c(...)david-schwimmer.html
pi_109953159
quote:
Die link legde ik ook meer ja..misschien de love baby van Schwimmer en Butler dan :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 5 april 2012 @ 20:47:48 #272
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_109955490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die link legde ik ook meer ja..misschien de love baby van Schwimmer en Butler dan :')
Alleen is ie ouder dan beiden. :P Hij is uit 1961.
pi_110127231
Ik heb nu de eerste vier afleveringen gezien en ik moet zeggen dat het erg boeiend is. Vanavond maar weer verder!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_110131804
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Alleen is ie ouder dan beiden. :P Hij is uit 1961.
Dat was se enige denkfout die ik maakte ja :') :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:58:17 #275
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_110132608
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat was se enige denkfout die ik maakte ja :') :D
:P Tis meer dat het mij verbaasde hoe oud 'ie was.
pi_110135027
ik blijf hopen op meer scenes met 'young moira'!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 20 juli 2012 @ 15:40:44 #277
133369 Jivis
Critikut
pi_114464583
Maar liefst 17 Emmy nominaties trouwens.

http://www.metacritic.com(...)-emmy-award-nominees
Amen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:02:14 #278
88233 Steve
Still the best.
pi_115716863
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_115716909
^O^ Zin in
pi_115718064
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Rick_Castle het volgende:
^O^ Zin in
Dit!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:25:22 #282
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115719227
KOM DAN.
Ik ga naar huis.
pi_115768807
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_115772850
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef nietzman het volgende:
KOM DAN.
  zondag 2 september 2012 @ 20:49:46 #285
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_116321249


Ik wist helemaal niet dat Adam Levine erin zat... Apart? :P
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 2 september 2012 @ 21:30:44 #286
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_116324294
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Zhenar het volgende:


Ik wist helemaal niet dat Adam Levine erin zat... Apart? :P
Jep, eerste acteerrol geloof ik.
  zondag 2 september 2012 @ 22:23:07 #287
19242 yavanna
Results may vary.
pi_116327623
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Zhenar het volgende:


Ik wist helemaal niet dat Adam Levine erin zat... Apart? :P
Ziet er héél gaaf uit.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_116357284
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef Zhenar het volgende:


Ik wist helemaal niet dat Adam Levine erin zat... Apart? :P
Is het al 17 oktober...??
pi_116357514
Ik heb dit weekend heel seizoen 1 gekeken en kan niet wachten op 2. :D
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_118001973
Donderdag mogen we weer!
pi_118002045
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef JDx het volgende:
Donderdag mogen we weer!
ohh eerste aflevering dan??
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_118002243
Yep, woensdagavond in USA.
pi_118002523
Heb er ook zin in!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118002732
Ik dacht er van de week nog aan..
Ik ben benieuwd wat ze van dit seizoen gaan maken
pi_118003155
Ik heb er zin in *O*
Tap tap tap
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:50:54 #296
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118003328
Zin in! :D Zeker na 666 Park Avenue, waar ze het wel proberen maar falen.
pi_118004212
Ik vind 666 best vermakelijk. Maar komt misschien ook omdat ik zit te wachten op AHS.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:26:37 #298
19242 yavanna
Results may vary.
pi_118004583
Ah nice, donderdag/ vrijdag weer. Ik ben benieuwd naar de nieuwe verhaallijn en denk dat het een goede & aparte beslissing was van de producenten om het verhaal/decor/acteurs totaal te veranderen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:29:36 #299
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118004674
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef JDx het volgende:
Ik vind 666 best vermakelijk. Maar komt misschien ook omdat ik zit te wachten op AHS.
Achja, het is wel vermakelijk. Maar echt goed is het niet.
pi_118004703
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef yavanna het volgende:
Ah nice, donderdag/ vrijdag weer. Ik ben benieuwd naar de nieuwe verhaallijn en denk dat het een goede & aparte beslissing was van de producenten om het verhaal/decor/acteurs totaal te veranderen.
Al ga ik Taissa wel missen :P
pi_118120310
Nu al vele malen beter dan 666 Park Avenue, wat een verschil zeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')