quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 13:25 schreef opgebaarde het volgende:Wauw, zijn wij zo gigantische apple fan dat we niet één seconden meer kritisch kunnen nadenken?
Ik agentteer dat het denken dat er een iphone 5 aan zou komen onredelijk was. Apple vond die geruchten stroom maar wat geweldig en dat valt volgens mij echt onmopgelijk te ontkennen. Of zijn er echt meer argumenten dan alleen het "ja maar zo doet apple altijd sadface"
Dit vind ik altijd zo mooi hè?
Het zijn altijd de 'Apple mensen' die schapen zijn en niet verder kunnen denken.
Draai je bericht eens om.
Ben je zo druk met het bashen van Apple en mensen die daar enthousiast over zijn dat je niet eens meer rationeel na kunt denken?
En inderdaad zo doet Apple, ze hebben het niet ontkent, klopt, hebben ze het wel bevestigd?
Ze hebben een gesloten beleid. Al sinds jaar en dag en daarmee zijn het nog steeds dus de mensen die daar de wildste geruchten van gaan maken.
Misschien moet men daar eens mee stoppen en gewoon afwachten wat er komt?
Zoals ik al zei, natuurlijk speelt dit mooi in hun voordeel en daar zullen ze voorzichtig hier en daar ook wel wat sturing aan geven, maar een beeld zoals jij hier schets lijkt me compleet onrealistisch.
Wat bereikt Apple ermee dat ze ons wild hebben gemaakt met een iPhone 5 die zelfs je ramen voor je lapt en ze komen 'maar' met een 4S? Daar verliezen ze dan toch alleen maar klanten mee?
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes?
Instantrimshot.nl