quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 13:09 schreef opgebaarde het volgende:[..]
En ze werkten de geruchten niet in de hand?
maar het is ze gelukt, hoewel bijna elke iphone verslaafden zwaar teleurgesteld was na de presentatie kunnen we ons nu niet bedwingen om het geld wat we anderhalf jaar lang gespaard hebben voor dat kuttoestel in de portemonnee te houden
Noem eens één concreet feit waarmee ze dat in de hand hebben gewerkt?
Verloren toestel kan prima toch? En niemand heeft gezegd dat het een iPhone 5 betrof.
Daarnaast ligt het prima in de lijn dat er nu een 4S komt net zoals de 3GS de vorige keer kwam.
Naar mijn idee is het vooral een beeld dat de mensen zelf geschept hebben dat er een iPhone 5 zou komen of zelfs twee toestellen en dan op één of andere manier nog teleurgesteld zijn als het niet zo is ook!
Apple laat niets los via officiële kanalen en dus weet je nooit iets zeker.
Natuurlijk, ze zijn ook niet zaligmakend en natuurlijk zullen ze op tactische moment heus de geruchtenmolen wel wat aanzwengelen maar naar mijn mening zijn het nog steeds de mensen zelf die de verwachtingen gaan scheppen.
Ik doe daar bij voorbaat niet aan mee, ik lees de berichten en zie het inderdaad als mooie nieuwe features maar hou daarbij altijd in mijn hoofd: 'ik zie het wel bij de aankondiging'.
Resultaat; geen teleurstelling, echter heeft de 4S voor mij op dit moment niet genoeg meerwaarde om mijn 'normale' iPhoone 4 te upgraden. Simpelweg omdat ik niet allerlei toeren uit wil halen om onder nog een resterend jaar abonnement uit te komen.
Desalniettemin vind ik het een goede upgrade en kijk ik uit naar (vermoedelijk wel) de iPhone 5 in het aankomende jaar.
It's not a bug! It's a feature!
Colleagues, relatives or friends making 'funny' jokes?
Instantrimshot.nl