quote:
Nou ja, het zijn echt alleen die twee. Ik was het dan ook geregeld niet eens met beslissingen die hun namen en dat liet ik ze op een normale manier weten (een beslissing ook uiteindelijk de reden geweest dat ik echt gestopt ben daar). Maar ik was in de veronderstelling dat dat kon, en goed was. Beetje tegengas geven en niet alles inslikken.
Reden dat ik daar uiteindelijk weg was is dat ze voor de vakantie een complete guild hadden geinvite die zelf geen deuk in pakje boter raide. Al die slechte spelers kwamen bij ons en hadden we ineens elke avond 6-7 standby's. Daar was ik tegen toen ze met het idee kwamen al, naar mijn idee ging het raiden goed. We hadden goede progressie, leuke core groep van 14 man en wat mij betreft hadden we aan 1 heal en 1 tank extra genoeg.
Ach ja, al deze acties en reacties van die twee sterken me alleen maar dat ik het goede besluit gemaakt heb. Nu nog een overactieve server zoeken om heen te transferren en het is prima. Aangezien ik niet meer vast raid wil ik een server met overvloedige pugs. Liefst ook oude raids. Maar dat heeft geen haast.