abonnement Unibet Coolblue
pi_102693952
Dames en Heren!!!

Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas en dacht achh... ik kijk is op de website's van de dure merken. Kom ik bij een moncler jas waarvan ik d8.. Nou die is wel leuk... prijskaartje een ongeveer 900 euries.....

Ja inderdaad, behoorlijk dure grap. Dus ik type het model jas in google in om te kijken of hij wellicht elders verkrijgbaar is. Meteen bovenaan in google komen de volgende twee websites eruit:

http://www.monclerjacket-outletuk.com
http://www.cheap-moncler-outlet.com

Tot mijn grote verbazing kom ik niet de beruchte gekleurde plastic zakken tegen maar gewoon het model welke mij wel aansprak.... Maar dan VOOR DE HALVE PRIJS....

Ik dacht wauw, de site ziet er redelijk professioneel uit, je kan er betalen met paypal en toevallig weet ik dat zij kopersbescherming garanderen, dus moet wel oké zijn. Dus ik kijk verder bij contactgegevens zie ik het volgende e-mail adres staan: clonlineservice@hotmail.com en jawel hetzelfde adres bij beide sites die allebij bovenaan in google verschijnen. Weg was/is mijn geloofwaardig heid.

Ik vroeg mij dus zo af, of er iemand ervaring mee heeft of hierover kan oordelen, graag onderbouwd met argumenten. Met name de koppeling aan paypal lijkt mij geloofwaardig maar de prijs is eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar het wordt natuurlijk outlet genoemd dus het zou ook om producten met een fabrieksfoutje kunnen gaan. Daarnaast spant het hotmail adres natuurlijk wel de kroon. Wie o Wie

Groetjes

[ Bericht 0% gewijzigd door mdv87 op 04-10-2011 18:02:30 ]
pi_102694345
hoezo is jouw geloofwaardigheid weg dan? vertrouw je jezelf nu ook al niet meer? waar gaat het toch heen in deze wereld..
pi_102694870
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef mdv87 het volgende:
Dames en Heren!!!

Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas en dacht achh... ik kijk is op de website's van de dure merken. Kom ik bij een moncler jas waarvan ik d8.. Nou die is wel leuk... prijskaartje een ongeveer 900 euries.....

Ja inderdaad, behoorlijk dure grap. Dus ik type het model jas in google in om te kijken of hij wellicht elders verkrijgbaar is. Meteen bovenaan in google komen de volgende twee websites eruit:

http://www.monclerjacket-outletuk.com
http://www.cheap-moncler-outlet.com

Tot mijn grote verbazing zie ik niet de beruchte gekleurde plastic zakken tegen maar gewoon het model welke mij wel aansprak.... Maar dan VOOR DE HALVE PRIJS....

Ik dacht wauw, de site ziet er redelijk professioneel uit, je kan er betalen met paypal en toevallig weet ik dat zij kopersbescherming garanderen, dus moet wel oké zijn. Dus ik kijk verder bij contactgegevens zie ik het volgende e-mail adres staan: clonlineservice@hotmail.com en jawel hetzelfde adres bij beide sites die allebij bovenaan in google verschijnen. Weg was/is mijn geloofwaardig heid.

Ik vroeg mij dus zo af, of er iemand ervaring mee heeft of hierover kan oordelen, graag onderbouwd met argumenten. Met name de koppeling aan paypal lijkt mij geloofwaardig maar de prijs is eigenlijk te mooi om waar te zijn, maar het wordt natuurlijk outlet genoemd dus het zou ook om producten met een fabrieksfoutje kunnen gaan. Daarnaast spant het hotmail adres natuurlijk wel de kroon. Wie o Wie

Groetjes
Nuff said, geef mij 1 plausibele winkel met een hotmail adres
  One tough cookie dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:45:26 #4
169210 liesje1979
pi_102698895
Je topic past beter in LIF dus ik ga hem een schopje geven. Heb even wat offtopic weggehaald.
pi_102705131
Zeer waarschijnlijk nep, want na een simpele who.is domain lookup blijkt dat de eigenaar een chinees is.
pi_102705438
nep
bron: officiele site van moncler

daar staat een lijst met sites die neppe moncler items verkopen


bovendien hebben de meeste spullen van moncler een certilogo waardoor je kunt nachecken of het authentiek is
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:05:50 #7
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_102737705
De twee verschillende sites dragen ook hetzelfde -professionele- hotmail email-adres. (y)
pi_102737792
1000 euro betalen voor een vuilniszak met bontkraag
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') .
pi_102785798
he vriend

nee die sites zijn nep, als je een echte moncler jas wilt zul je de volle prijs moeten betalen bij een verkooppunt.
pi_102943348
Oke dan! Dank jullie wel!

@ Sapstengel: Als je me eerste post leest zie je dat het geen vuilniszak betreft
pi_102943546
Designer outlet roermond hebben ze ook moncler.
pi_102955551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 02:05 schreef Physics het volgende:
Designer outlet roermond hebben ze ook moncler.
klopt, wel beperkte maten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')