abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:56:36 #26
19440 Maanvis
Centuries in a Lifetime
pi_102678973
ik dacht dat het over de geile neuck furby ging! schrok al!
maar van deze harry is het ook heel erg!
... This action will have consequences ...
"If Tetris has taught me anything, it's that errors pile up and accomplishments disappear"
pi_102679118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:56 schreef Maanvis het volgende:
ik dacht dat het over de geile neuck furby ging! schrok al!
maar van deze harry is het ook heel erg!
Nee die gaat niet dood, die dondert hooguit een keer van het podium af :Y
Licht reist sneller dan geluid. Daarom zien sommige mensen er helder uit, tot ze beginnen te praten.
I Love you underwear
pi_102679530
Nogmaals bedankt voor alle mooie en lieve steunbetuigingen, dat geeft mij een wat geruster gevoel. Inmiddels heb ik wel het kruisje voor Harry gemaakt en alvast op het kerkhof gezet. Harry's opa Klaas kwam ook nog even langs om te kijken, zoals je ziet op de foto's is hij zwaar geŰmotioneerd:

YbFHz.jpg

OHdGn.jpg

sZ4yi.jpg

D7faA.jpg
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_102679590
R.I.P. aan de nabestaanden! :'(
pi_102679594
Het ziet er uit als een mooie begrafenis. Ik denk dat Harry het zo gewild zou hebben. Was hij een donor?
pi_102679677
Zeer zeker, morgen is de begrafenis pas, maar opa Klaas wilde graag komen inspecteren. Ik heb er zeer veel moeite voor gedaan, zoals je ziet.

Harry was geen donor, hij was altijd een beetje bang dat er een "ongelukje" zou gebeuren als een beroemd persoon een orgaan nodig zou hebben. Nobel als hij is heeft hij wel zijn volledige inboedel aan de PVV geschonken, zwervers vond Harry altijd erg zielig.

Overigens zwaar belachelijk dat dit de FP nog niet heeft gehaald, totaal onbegrijpelijk. :N
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_102679767
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:23 schreef LompeHork het volgende:
Zeer zeker, morgen is de begrafenis pas, maar opa Klaas wilde graag komen inspecteren. Ik heb er zeer veel moeite voor gedaan, zoals je ziet.

Harry was geen donor, hij was altijd een beetje bang dat er een "ongelukje" zou gebeuren als een beroemd persoon een orgaan nodig zou hebben. Nobel als hij is heeft hij wel zijn volledige inboedel aan de PVV geschonken, zwervers vond Harry altijd erg zielig.

Overigens zwaar belachelijk dat dit de FP nog niet heeft gehaald, totaal onbegrijpelijk. :N
Ja. Schrijf ze anders even aan, waarschijnlijk weten ze nog niet van de dood van Harry, zal mij niks verbazen.
pi_102679830
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:27 schreef SlootjeWater het volgende:

[..]

Ja. Schrijf ze anders even aan, waarschijnlijk weten ze nog niet van de dood van Harry, zal mij niks verbazen.
Dat is wellicht een optie, de dood van Amy Whinehouse is niets vergeleken met dit tragische overlijden.

Morgen om 15:00 wordt Harry begraven overigens, vanavond staat er een feest geplanned met bier en chips, zoals hij het gewild had. We blijven tijdens het feest natuurlijk wel meer dan respectvol en zullen ook een vijftal minuten stilte houden.
pi_102679871
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is wellicht een optie, de dood van Amy Whinehouse is niets vergeleken met dit tragische overlijden.

Morgen om 15:00 wordt Harry begraven overigens, vanavond staat er een feest geplanned met bier en chips, zoals hij het gewild had. We blijven tijdens het feest natuurlijk wel meer dan respectvol en zullen ook een vijftal minuten stilte houden.
Ja daarom even aanschrijven, hebben ze nog meer dan 24 uur om zich in deze tragedie te verdiepen.
Genoeg om een mooi artikel hier aan te spenderen.
pi_102680005
quote:
Na alle fijne jaren die we samen met haar mochten beleven, hebben we geheel onverwacht afscheid moeten nemen van onze lieve broer, vriend, minnaar, zoon en kleinzoon
HARRY
Harry overleed in de leeftijd van 0.7 jaar.
Zout: Zout:
Lompe Hork
Slakkenpad 12
1122 AH Zout.
De plechtige uitvaartdienst wordt gehouden op woensdag 5 oktober om 15:00 uur in de Achtertuin te Zout, waarna aansluitend de crematieplechtigheid volgt in de aula van crematorium Tuinderdracht te Zout.
Samenkomst in de kerk, waar gelegenheid is tot schriftelijk condoleren.
Indien u door omstandigheden geen persoonlijke kennisgeving mocht ontvangen, gelieve deze advertentie als zodanig te beschouwen.
pi_102680105
Als Harry dit toch eens nog had kunnen lezen. Woorden schieten te kort. ;(
pi_102680167
Ik schiet er zowaar een beetje vol van. ;(

Wat een mooie begrafenis gaat dat worden morgen! Vanvond een feest, geweldig zoals hij gewild had.

Gelukkig dat Opa Klaas goedkeuring gaf voor het graf, hetgeen er ontzettend waardig uit ziet.
Wij zullen vanavond allemaal stilstaan bij de dood van onze zeer geeerde Harry.

quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:41 schreef SlootjeWater het volgende:
Als Harry dit toch eens nog had kunnen lezen. Woorden schieten te kort. ;(
Inderdaad.. ;( :'(
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.
pi_102680217
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:45 schreef LompeHork het volgende:
Blablabla........ een goede vriend, maatje en minnaar. Zijn broeder........blablabla.
Jij had seks met je slak! :o
pi_102680267
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef HaJee het volgende:

[..]

Jij had seks met je slak! :o
:{w Heul niet, zoals iedereen weet was Harry de grootste hosselaar van de tuin, z'n chickie's zullen ook aanwezig zijn bij de ceremonie. Vooral Klara was erg van streek. :N
pi_102680341
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:

[..]

:{w Heul niet, zoals iedereen weet was Harry de grootste hosselaar van de tuin, z'n chickie's zullen ook aanwezig zijn bij de ceremonie. Vooral Klara was erg van streek. :N
Kan je aub volgende post nog maals posten maar niet in een quote:

quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:37 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zodat ik mijn nieuwssubmit kan voltooien voor de FP.

Mijn gedachte gaat natuurlijk ook uit naar Klara, Harrys vaste chickie ;(
Erg om te horen dat ze zo van streek is ;(
I'm not saying let's go kill all the stupid people. I'm just saying let's remove all the warning labels and let the problem sort itself out.
pi_102680356
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ah okÚ, het ging om slekjes (slak/slet). Gelukkig maar.

Veel sterkte gewenst.
pi_102680401
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:51 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Kan je aub volgende post nog maals posten maar niet in een quote:

[..]

Zodat ik mijn nieuwssubmit kan voltooien voor de FP.

Mijn gedachte gaat natuurlijk ook uit naar Klara, Harrys vaste chickie ;(
Erg om te horen dat ze zo van streek is ;(
De submit heb ik inmiddels gemaakt en staat in de wachtrij, ik zou het echt geweldig vinden als ze het overlijdensbericht voor mij zouden kunnen plaatsen. Uiteraard is op die manier ook heel FOK! uitgenodigd om hun steun te komen betuigen morgen.

@HaJee: Exact, dank u.
pi_102680559
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:54 schreef LompeHork het volgende:

[..]

De submit heb ik inmiddels gemaakt en staat in de wachtrij, ik zou het echt geweldig vinden als ze het overlijdensbericht voor mij zouden kunnen plaatsen. Uiteraard is op die manier ook heel FOK! uitgenodigd om hun steun te komen betuigen morgen.

@HaJee: Exact, dank u.
Gelukkig, ik hoop ook zeer zeker dat ze dit plaatsen. Alle steunbetuigingen zijn altijd welkom.

Onze medefokkers moeten hier uiteraard van op de hoogte gebracht worden. Misschien een TR doen om de OP aan te mogen passen en alles bij elkaar te zetten?
pi_102680637
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Gelukkig, ik hoop ook zeer zeker dat ze dit plaatsen. Alle steunbetuigingen zijn altijd welkom.

Onze medefokkers moeten hier uiteraard van op de hoogte gebracht worden. Misschien een TR doen om de OP aan te mogen passen en alles bij elkaar te zetten?
Waarom een TR? Ik kan hem ook zelf editten ;). Liever houd ik het een beetje gescheiden, ge´nteresseerden zullen het topic lezen en zodoende wordt de OP ook niet TE groot.
Verder wil ik bij deze iedereen alvast bedanken voor het medeleven, deze steunbetuigingen worden uiteraard ook gelezen door Henk en Opa Klaas, de vader van Harry heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen, hij neemt zijn werktelefoon niet op, op het moment.
pi_102681114
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Waarom een TR? Ik kan hem ook zelf editten ;). Liever houd ik het een beetje gescheiden, ge´nteresseerden zullen het topic lezen en zodoende wordt de OP ook niet TE groot.
Verder wil ik bij deze iedereen alvast bedanken voor het medeleven, deze steunbetuigingen worden uiteraard ook gelezen door Henk en Opa Klaas, de vader van Harry heb ik nog niet te pakken kunnen krijgen, hij neemt zijn werktelefoon niet op, op het moment.
Oh, dat wist ik niet :@ . Tevens, goed gedacht. En we horen het wel als de vader van Harry eenmaal het ontzettend tragische nieuws ten oren(?) is gekomen. ;(
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:19:36 #46
318475 Dimens
heefd disleksie
pi_102681129
Uit het oog maar niet uit het hart. (U)
Indigokind ✔
30 centimeter vlees ✔
In een relatie met zijn linker ✔
Co-Founder of Smabal inc.
pi_102681261
Vanuit het diepste der zeeŰn en het diepste van zijn hart wenst Gerrit je veel sterkte toe, Lompehork. Hij is zeer bedroefd door dit immense verlies.
Gerrit zal morgen aanwezig zijn op de begrafenis, alwaar hij een muzikaal intermezzo zal verzorgen.

gary-the-snail.jpg
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102681520
Ik neem er nog eentje op Harry

m1dy5kewae57.jpg
pi_102681653
Dimens, TJV, bedankt voor het medeleven, Henk laat weten dat hij dit zeer waardeert, inmiddels is ook de grafische advertentie verstuurd naar de krant:

yWhhc.jpg
pi_102681760
;( geweldig. ;( Wat een trieste dag. Kan me niet concentreren op mijn werk :{ ;(
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')