quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 04:14 schreef Madame_Paon het volgende:[..]Het spul van de dokter werkt sowieso niet.Ik heb VSM Cardiflor zalf en dat werkt redelijk. Maar je moet het er wel opdoen en inmasseren op een moment dat je weinig last hebt van jeuk, want anders krab je het er gewoon weer af.Ik heb geen contactallergieën (dit jaar nog voor getest) dus ik vroeg aan de huisarts waar het door kwam. Ik heb dus blijkbaar gewoon een hele gevoelige huid .. dus ik ben nergens allergisch voor, en tegelijkertijd overal voor.
quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 04:20 schreef WeirdlyWired het volgende:[..]Ik ga denk morgen toch maar eens vragen naar een allergie test. Dokter zei dat omdat het zo plaatselijk is het waarschijnlijk geen allergie is. Maar ik wil het gewoon zeker weten.Het is zo vermoeiend om al meer dan een jaar slecht te slapen. Ik kan niet eens naast iemand op bed liggen zonder dat ik jeuk heb Maar hoe lang loop jij al rond met de jeuk?
quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 04:17 schreef psychosomatic het volgende:[..]VSM is toch homeopathie?
quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 04:24 schreef psychosomatic het volgende:[..]Sowieso moet je af en toe gewoon net zo lang zeuren tot jij de zorg krijgt waar je tevreden over bent. Je betaalt er immers gewoon voor. Anders langs een andere arts gaan voor een second opinion.
quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef kwiwi het volgende:Moe, slecht geslapen vannacht.
quote: Op dinsdag 4 oktober 2011 17:13 schreef minthy het volgende:Waarom zijn mannen zo drammerig in online contact? Heb iemand in msn, probeert al binnen 3 zinnen mijn nummer te ontfutselen... Waar is de rust gebleven?!