abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 5 oktober 2011 @ 14:41:27 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102734313
Manolo -O-

Niet klikken met dat baasje, denk erom! :6
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_102735092
Foei Manolo! Ga jij maar onder de kast zitten en laat Daan het podium opklimmen :Y
pi_102735295
Ik durf het echt bijna niet te zeggen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102735534
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:06 schreef Mry het volgende:
Ik durf het echt bijna niet te zeggen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk is dat ook zo, maar we hadden hem Cat en Cat hem zo graag gegund omdat het zo'n lekker setje samen is *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:17:32 #130
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102735715
Cat heeft ook hele leuke poessies om mee te spelen....en anders neemt ze er gewoon nog een kitten bij ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_102735720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:06 schreef Mry het volgende:
Ik durf het echt bijna niet te zeggen :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk mag je dat zeggen! Graag zelfs! Ben daar zelf ook heel blij mee. :Y

En andere ladies, ik vind het heel lief dat jullie mij Manolo zo graag gunnen. :* Maar jullie mogen ook gewoon een beetje blij zijn dat hij een huisje en speelkameraadje krijgt. Het is niet alsof ik als enige voor hem kan zorgen. En mijn eigen team is een stuk blijer met me als ik niet nog zo'n klein ding erbij neem. Echt, het is prima zo. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102735746
Ik ben trouwens foto's en een fillumke aan het uploaden. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102735797
Nou dan wachten we het af en laten Manolo O+ beslissen of de andere blikopeners naar zijn zin zijn.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102735971
Dat je een auwa oogje hebt en niet zelf wil eten wil niet zeggen dat je niet via de knie vna de blikopener op de hooooge stoel kunt springen. 8-)


Mona blijft liever op schoot liggen kroelen


Ohaaaai! :+

Daan heeft geen vieze kin maar een piepklein zwart vlekje. O+




Schoen meets toet :')


Grote man, kleine man O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:26:09 #135
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102736065
Schoen meets Toet _O- O+

WitZwartjes zijn mooi O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_102736133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Schoen meets Toet _O- O+

WitZwartjes zijn mooi O+
Moejje dadelijk het fillumke eens kijken. :|W _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102736321
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Dat je een auwa oogje hebt en niet zelf wil eten wil niet zeggen dat je niet via de knie vna de blikopener op de hooooge stoel kunt springen. 8-)
[ afbeelding ]

Mona blijft liever op schoot liggen kroelen
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Ohaaaai! :+
[ afbeelding ]
Daan heeft geen vieze kin maar een piepklein zwart vlekje. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Schoen meets toet :')
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Grote man, kleine man O+
[ afbeelding ]
Toetjes *; en wat lijkt Manolo nu groot :o
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102736431
Schoen meets 2 toetjes. :+
Danio was even zijn houdbaarheid aan het verlengen en kwam er later bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102736831
O+ O+ O+
pi_102737888


_O- _O- _O- :D
♥ scars make us who we are ♥
pi_102739230
Oh good Lord, wat zijn ze weer schattig! Het is net familie van elkaar... O+ Pina en Mona zijn geweldig trouwens.. die hebben alle2 net zoiets scheefs in het koppie als Pol.

Filmpje! O+ Manolo is gigantisch.. Zo groot is mijn Pol dus ook in vergelijking met die kleintjes terwijl het eigenlijk nog maar (een voetenbespringend.. _O- ) klein hompie is. Zo leuk!
pi_102739383
Enten is vermoeiend. Elke keer weer. En ook met de tweede enting is het zo. Manolo ligt al ruim een uur naast me te pitten. O+

Het Puma nestje is echt niet klein meer he, als je Manolo zo ziet! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102743300
Het Voerderen Der Toetjes is een waar ritueel aan het worden:
Ik kom binnen met een bakje lauw natvoer en de rest van het zakje. Bakje op de grond, ik in kleermakerszit ernaast: Mona valt aan, Pina kijkt eens belangstellend toe en komt dan bij mij op schoot kroelen.
Ik serveer Pina een brokje uit de hand, daar wordt eerst aan gesnuffeld en gesabbeld tot ze zich lijkt te herinneren dat ze het ook kan eten. En dan schuif ik er zo zeker 30 brokjes in! *O*

Inmiddels heeft Mona haar eerste gang afgerond en klimt op mijn andere knie om van daaruit handmatig geserveerd te worden. Hapje links, hapje rechts. :Y) En met 2 man sterk gaan de toetjes zo snel dat ik ze moeilijk bij kan houden. O+

Intussen stuitert Daan de kamer rond en bedient zich van de restjes die op de grond vallen of van het natvoer wat er van de vorige keer nog stond. Hij is minder kieskeurig. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102743430
Nee, dat zijn ze zeker niet... _O- Niet naast die kleine frumpies in ieder geval. Ik was de Puma bijna kwijt trouwens :o (Ik moest gelijk aan Rewimo denken...). Ik doe de voordeur open en de Puma staat er vlak achter helemaal in de startblokken om eruit te schieten.. _O-

Overigens dank ik u allen voor de steun. O+ Ze zijn meestal superlief, maar af en toe ook een beetje stout.

Fotootje van Pol van vorige week toen ze lief lag te slapen... O+


Toetjes trouwens! O+ Ik vind het ook zo vreselijk schattig klinken...
pi_102743497
Puma! :o Ja, die is heel handig in het uitzoeken waar de kansen liggen. _O-

En Pol. O+ O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102743776
Dat heeft maar heel even geduurd voordat ze wist waar ze eruit moest ja.. _O- Ik merk wel aan d'r dat ze graag naar buiten wil. Ze zit af en toe letterlijk smachtend voor de buitendeur. Best zielig, maar daarom ga ik de buitenren volgende week ofzo al in elkaar schroeven zodat de Puma een frisse neus kan gaan halen.
pi_102743796
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat heeft maar heel even geduurd voordat ze wist waar ze eruit moest ja.. _O- Ik merk wel aan d'r dat ze graag naar buiten wil. Ze zit af en toe letterlijk smachtend voor de buitendeur. Best zielig, maar daarom ga ik de buitenren volgende week ofzo al in elkaar schroeven zodat de Puma een frisse neus kan gaan halen.
Dat zal de Puma fijn vinden. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102780966
En weer een dag verder en de Toetjes Snappen Allen Het Concept Natvoer! *O* Zelfs Pina duikt er nu head first in. Al is ze daar gauw klaar mee en dan is handmatig bijvoederen toch wel errug prettig.

Ze is 10 gram bijgekomen vandaag. :)

De toetjes poepen wel een beetje chocoladevla, maar dat lost zich vanzelf wel op verwacht ik. Stoelbeklimmingen en rondrennen op de gang is namelijk veel interessanter. :7

Ik ben wel een slechte baas: als ik thuiskom hoor ik een Schoen gillen in de kattekamer, 3 andere katten ook klagelijk mieuwen en een verdieping hoger schreeuwen 3 toetjes om aandacht. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_102781272
Die foto van Polleke O+
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102804991
De toetjes gaan me verlaten. -O-

Vanmorgen wilde Mona niet eten en was in een dag 20 gram afgevallen. Wat de kotsjes op de grond verklaarde. En Pina komt ook niet echt lekker aan. Toen ik net thuis kwam hebben beide dames gelukkig weer best goed zelf gegeten, met voor Mona nog wat dwangvoer als toet.
Dit weekend ben ik vaak thuis en kan ik ze prima vaak en veel voeren, maar volgende week kan ik me echt geen vrij pakken en dan zitten de dames (en heer) een paar dagen 10 uur alleen. Ik zie het nog niet gebeuren dat ze voor maandag zelf lekker gaan eten dus helaas... toetjes gaan verhuizen. Daan gaat uiteraard mee, het zou zielig zijn hem hier alleen achter te laten. En hij is goed voorbeeld voor de dames. Gelukkig gaan ze niet ver weg en voor die vrijwilliger is het het eerste nestje, dus ik zal vast op de hoogte blijven.

Maar hier kan ik écht van balen, het voelt alsof ik gefaald heb (en ik weet dat het niet zo is, maar het voelt wel zo -O- ). Als alles goed gaat vertrekt Manolo morgenmiddag en dan heeft mijn team het huis weer voor zichzelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')