abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 30 september 2011 @ 16:58:48 #1
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102554434


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Don't come closer, I might hurt you
pi_102554568

De Lancome Hypnose Doll Eyes

Vorige antw. (etc.) op iedereen staat in topic #38!


@electronique, alles vind ik niks... Klopt, ik zat tussen die van Dior te kijken en dacht echt van Huh dit is net als mijn Opulash.. net een tampon waarmee je je wimpers aan het doen bent :') to Huge en vind de substantie niks... Maar als hij voor Jou werkt, lucky you!
pi_102554595
ik hou van grote borstels met dikke substanties
pi_102555581
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:47 schreef Lindytje het volgende:
FOTD:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_102565961
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:04 schreef electronique het volgende:
ik hou van grote borstels met dikke substanties
Dat ken, bij mij werkt het totaal niet
pi_102566727
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Lindytje het volgende:
P-a: Deze:

[ afbeelding ]

Care visage: was voor het gezicht
Die witte dingen zijn de lege strips.
Dat bedoel ik inderdaad! Kun je dat een beetje precies smeren?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102576468
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef Assiej het volgende:

[..]

Dat ken, bij mij werkt het totaal niet
Die masterpiece mascara die iemand anders hier ook aangaf is idd erg fijn!
Het is een klein borsteltje met weinig klonten, en niet al te overdreven effect maar wel mooie lange wimpers. Ik heb zelf de luxe dat ik mijn wimpers niet hoef te krullen, maar icm deze mascara zal dat zeker een mooi effect geven,
Ik heb nog een masterpiece mascara in de verpakking hier nog thuis liggen, die had ik gekocht net voor de sephora actie, toen heb ik bij sephora 3 mascara's gekocht en kon me niet bedwingen om die dicht te laten. Dus die mascara's moeten eerst op, wil je die masterpiece van mij overnemen? Bij de kruidvat kost hij geloof ik 16 euro, als je wilt kun je m voor 10 euro van mij overnemen.

Wat ik je verder aan kan raden is om met een schoon borsteltje van een lege mascara je wimpers na te 'kammen' als je mascara op gedaan hebt.
Mijn wimpers zitten nooit in model nadat ik mascara opdoe, maar door zo'n extra borsteltje krijg ik alsnog een heel mooi resultaat! Alleen moet je daarna even de overtollige mascara onder je wenkbrauwen wegpoetsen ;)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102576551
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Die masterpiece mascara die iemand anders hier ook aangaf is idd erg fijn!
Het is een klein borsteltje met weinig klonten, en niet al te overdreven effect maar wel mooie lange wimpers. Ik heb zelf de luxe dat ik mijn wimpers niet hoef te krullen, maar icm deze mascara zal dat zeker een mooi effect geven,
Ik heb nog een masterpiece mascara in de verpakking hier nog thuis liggen, die had ik gekocht net voor de sephora actie, toen heb ik bij sephora 3 mascara's gekocht en kon me niet bedwingen om die dicht te laten. Dus die mascara's moeten eerst op, wil je die masterpiece van mij overnemen? Bij de kruidvat kost hij geloof ik 16 euro, als je wilt kun je m voor 10 euro van mij overnemen.

Wat ik je verder aan kan raden is om met een schoon borsteltje van een lege mascara je wimpers na te 'kammen' als je mascara op gedaan hebt.
Mijn wimpers zitten nooit in model nadat ik mascara opdoe, maar door zo'n extra borsteltje krijg ik alsnog een heel mooi resultaat! Alleen moet je daarna even de overtollige mascara onder je wenkbrauwen wegpoetsen ;)
Ik kijk eerst hoe deze bevalt want ik móet er nog een paar opmaken, lief dat je het aanbiedt!

Ik heb een metalen wimperkammetje dus die gebruik ik regelmatig! Jouw optie kan ook prima :)
pi_102576660
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:27 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik kijk eerst hoe deze bevalt want ik móet er nog een paar opmaken, lief dat je het aanbiedt!

Ik heb een metalen wimperkammetje dus die gebruik ik regelmatig! Jouw optie kan ook prima :)
Met zo'n wimperkammetje krijg ik het nog niet in model, ik heb hele lastige wimpers wat dat betreft! Maar mocht je later alsnog de masterpiece willen dan roep maar want ik moet nu nog 4 mascara's opmaken en ik zit te aasen op een mascara van estee lauder dus denk niet dat ik nog aan de masterpiece te kom _O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:22:15 #10
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102581094
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad! Kun je dat een beetje precies smeren?
Jep! Zit zo´n stokje bij, daarmee kun je heel precies smeren :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_102581535
is de sephora actie al over?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:47:29 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_102581677
quote:
ik zag laatst ook een blog van een meisje die zulk soort lipdesigns maakte, die deed het echter met nyx jumbo pencils. Erg tof idd!
disclaimer
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:57:46 #14
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102581924
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_102584579
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Met zo'n wimperkammetje krijg ik het nog niet in model, ik heb hele lastige wimpers wat dat betreft! Maar mocht je later alsnog de masterpiece willen dan roep maar want ik moet nu nog 4 mascara's opmaken en ik zit te aasen op een mascara van estee lauder dus denk niet dat ik nog aan de masterpiece te kom _O-
Ik zal dan een gil even!

Misschien dat iemand van hier er belang bij heeft?
pi_102584645
quote:
True, ik vind dat zo gaaf.. alleen kun je er moeilijk mee over staat gaan, beschimmelde lippen? :') :D
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 16:16:59 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_102584667
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:11 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik zal dan een gil even!

Misschien dat iemand van hier er belang bij heeft?
ben jij van Grun? :D
disclaimer
pi_102586359
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:11 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik zal dan een gil even!

Misschien dat iemand van hier er belang bij heeft?
Prima hoor. Ik had via iemand van fok de lash perfection ofzoiets besteld. Mascara met een batterijtje voor een vibrerend effect. Best een fijne mascara maar het vibreren voegt echt niets toe, ik gebruik het niets een meer.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102586971
Nou, maar weer eens een EOTD :) Paars ftw!


pi_102587920
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ben jij van Grun? :D
Nee haha vertel, hoe dat zo ? vroeger wel altijd naar toe geweest op vakantie .. (vlagtwedde)

Ik kom uut oosten.. twentee
pi_102588162
Vandaag eindelijk mijn Sleek palettes en testers van foundation binnen gekregen!
Straks lekker mijn gezicht opboenen :D
pi_102588711
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:23 schreef GotC het volgende:
Nou, maar weer eens een EOTD :) Paars ftw!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit! Vooral die paars, heerlijk kleurtje.

Als ik je een Tip mag geven, neem je crease(arcadeboog) mee voor een meer open blik
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:04:10 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_102589701
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Assiej het volgende:

[..]

Nee haha vertel, hoe dat zo ? vroeger wel altijd naar toe geweest op vakantie .. (vlagtwedde)

Ik kom uut oosten.. twentee
Serieus, ik ben ook een keer een weekje in vlagtwedde geweest, mehehehe :')

Nou, omdat Groningers altijd "belang" zeggen waar "interesse" bedoeld wordt :P
disclaimer
pi_102593003
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Serieus, ik ben ook een keer een weekje in vlagtwedde geweest, mehehehe :')

Nou, omdat Groningers altijd "belang" zeggen waar "interesse" bedoeld wordt :P
Oh :+

Ja dat was vakantie voor mij.. hehe
pi_102593173
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wat ik je verder aan kan raden is om met een schoon borsteltje van een lege mascara je wimpers na te 'kammen' als je mascara op gedaan hebt.
Mijn wimpers zitten nooit in model nadat ik mascara opdoe, maar door zo'n extra borsteltje krijg ik alsnog een heel mooi resultaat! Alleen moet je daarna even de overtollige mascara onder je wenkbrauwen wegpoetsen ;)
ik heb ook indd van een oude mascara de borstel afgewassen en altijd in mn make-up etui zitten :P
vaste ritueel: wimperkruller, een laagje mascara en dan meteen met het oude borsteltje de haartjes rechtzetten.
inmiddels mijn wenkbrauwen tekenen, daarna is het laagje mascara droog en zitten de wimpers op de juiste plek dus dan de 2e dekkende laag :P
als ik meteen 1 laag doe gaat het altijd verkeerd. of ik knipper te hard en het zit op mn wang (lange wimpers :') )
  zondag 2 oktober 2011 @ 02:20:42 #26
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102601668
Zo, ik ben terug van honeymoon en weer (eindelijk) bijgelezen *O*
Heb net mijn laatste stukken gelnagel eraf zitten vijlen. Ik heb 2 dagen voor mijn trouwen (9-9) gelnagels met tips laten aanbrengen. Deze hebben tot van de week er prima opgezeten, maar ik was ze zat, had inmiddels "uitgroei" en kan (en mag) niet werken met lange nagels.
De mevrouw van de nagelstudio (aardig wijffie, heeft van mijn afgekloven stompjes mooie nagels gemaakt, chapeau for that!) raadde me ten sterkste af om het er zelf af te halen. Zij kon ze er prima af vijlen als ik dat wilde, maar ze raadde me aan het 1 x te laten bijvullen en dan na minimaal 4 weken er pas af te vijlen. Anders zou het heel slecht zijn voor mij nagels.
Maar ik zou BBQ-kip niet zijn als ik het niet ineens toch zat was en ze eraf wilde hebben. Ik vertrouw mensen niet zo snel (ook al zijn het mijn nagels :') ) en het duurde me allemaal te lang, dus kortgeknipt, lekker aan zitten pulken en toen braken er stukken af. Van de week grof de stukken eraf gevijld en vandaag dus alles eraf gehaald. Heerlijk, typen gaat een stuk makkelijker!
En ik heb zelfs randjes aan mijn eigen nagels, terwijl ik normaal nagelbijt als een malle o|O
Ik heb net mijn nagels met zo'n 4 in 1 vijl glanzend gevijld, morgen eens een "nude" lakje erop mikken (050 van Catrice).
Ben benieuwd, nagellak is zeker 18 jaar geleden, terwijl ik pas 28 ben :') :') :')

quote:
17s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:55 schreef Mss het volgende:
Hier had toch iemand laatst stippling brushes besteld bij ELF. Wie was dat ook alweer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:58 schreef CindieY het volgende:

[..]

BBQ-kip, maar die is aan 't honeymoonen.
Yep, that was me >:O
Ze bevallen nog steeds erg goed eigenlijk, geen geld voor zulke kwasten. Tuurlijk zullen er betere zijn, maar deze zijn voor mijn (dikkere) vloeibare foundations helemaal prima.

Verder ben ik donderdagavond heel even snel uit werk naar de Sephora in Den Haag geweest. Wat een (op zijn Haags) vliegende vinketering cholera grafhekel heb ik toch aan die winkel. Overal graaiende Hindoestanen, negers en bejaarden (50 + ers whehe), 200 x dezelfde (lelijke) kleur oogschaduw. Alleen maar Oprah Winfrey kleuren foundation en verschrikkelijke medewerkers. Niks gekocht dus, ook uitzonderlijk voor mij.
Voortaan ga ik wel weer naar Leidschendam. Den Haag voorlopig niet meer, bleh.
Stopt het morgen? Nou ja, jammer dan, better luck next time.
Het is niet alsof ik verder geen make-up heb :')

Oh, en de stay on eyeshadow potjes van Catrice zijn bizar langhoudend. Ook de Zuid Spaanse zon, warmte, zwembad en sangriafeesten heeft hij bij mij langdurig prima overleefd :Y
Iets teveel glitter to my taste, maar goed, wel mooi spul voor die paar eurootjes.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102603645
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:54 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik heb ook indd van een oude mascara de borstel afgewassen en altijd in mn make-up etui zitten :P
vaste ritueel: wimperkruller, een laagje mascara en dan meteen met het oude borsteltje de haartjes rechtzetten.
inmiddels mijn wenkbrauwen tekenen, daarna is het laagje mascara droog en zitten de wimpers op de juiste plek dus dan de 2e dekkende laag :P
als ik meteen 1 laag doe gaat het altijd verkeerd. of ik knipper te hard en het zit op mn wang (lange wimpers :') )
Bij mij zit het altijd net onder mijn wenkbrauwen uitgesmeerd want ik kam de overtollige mascara uit mijn wimpers. En heel heel af en toe vergeet ik dat later nog weg te halen (als ik haast heb ofzo) en dan kom ik er op school/werk achter dat ik erbij loop als een panda _O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102603685
Als je met een los borsteltje de haartjes rechtzet haal je dan niet al je mascara weer er af? :D
pi_102603876
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:22 schreef J-Style. het volgende:
Als je met een los borsteltje de haartjes rechtzet haal je dan niet al je mascara weer er af? :D
Jawel maar niet alles. En daarna kun je altijd nog een beetje extra mascara op doen, maar ik heb er zo'n hekel aan als mijn wimpers lelijk zitten.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102603968
Klopt.. het borstletje is ook heel belangrijk :)
pi_102604005
Ja absoluut, maar vorig bij een nieuwe mascara komt er altijd veel te veel mascara uit. Ik krijg dan van die lelijke aan elkaar geplakte wimpers. Eerst deed ik altijd heel voorzichtig mijn mascara op, dat duurde super lang en vaak zat het nog niet. Nu gooi ik gewoon in 2 seconden een flinke lading mascara op mijn wimpers en corrigeer het met het droge borsteltje, en dan zitten ze altijd goed O+
Nadeel is dan wel dat ik me alleen kan opmaken als ik alleen ben want het ziet er echt niet uit _O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:03:50 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_102604075
ik hoor hier vaak mensen over meerdere laagjes mascara. Ik kan me daar niets bij voorstellen. Als ik met een nat borsteltje over wimpers met droge mascara ga wordt het 1 vieze klonterende spinnenogenbende met onnatuurlijk dikke wimpers. Therefore, kan iemand het misschien eens filmen? :D
disclaimer
pi_102604084
Oh dat is wel een goede tip Lotje :o want anders gaat het inderdaad zo aan elkaar plakken..

En meerdere laagjes? Dan krijg je toch juist dat het gaat plakken? :? Spinnenpootjes enzo :D
pi_102604280
Dat ligt heel erg aan de mascara. Bij heel veel mascara's kan het niet dus het is even uitproberen.
En ik doe altijd 2 lagen over elkaar zonder het te laten drogen, dat scheelt ook. (als ik 2 lagen gebruik, vaak zat is 1 laagje al voldoende)

De lasplumper van sephora kan ik 's avond gerust nog een laagje extra geven, maar bij mijn andere mascara's gaat dit niet.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:39:15 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_102604593
maar bedoel je met een laag dan 1 keer met het borsteltje over je wimpers? Want 2 lagen nat kan ook gewoon als 1 dikke laag worden gezien :D
vraag het me al tijden af. Ik ga namelijk wel een keer of 7 met dat borsteltje over mijn wimpers maar ik tel dat als 1 laag, niet als 7 lagen :D
disclaimer
pi_102604633
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
maar bedoel je met een laag dan 1 keer met het borsteltje over je wimpers? Want 2 lagen nat kan ook gewoon als 1 dikke laag worden gezien :D
vraag het me al tijden af. Ik ga namelijk wel een keer of 7 met dat borsteltje over mijn wimpers maar ik tel dat als 1 laag, niet als 7 lagen :D
Oh nee haha ik ga wel meerdere keren met het borsteltje op en neer. Ik heb 1 mascara gehad die meteen alles dekte maar verder geen fijne mascara was.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102605408
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:30 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit! Vooral die paars, heerlijk kleurtje.

Als ik je een Tip mag geven, neem je crease(arcadeboog) mee voor een meer open blik
Thanks, goeie tip :* Ik zat er al naar te kijken van nah, niet helemaal tevreden, maar nu weet ik wat ik miste ;)
pi_102607427
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
maar bedoel je met een laag dan 1 keer met het borsteltje over je wimpers? Want 2 lagen nat kan ook gewoon als 1 dikke laag worden gezien :D
vraag het me al tijden af. Ik ga namelijk wel een keer of 7 met dat borsteltje over mijn wimpers maar ik tel dat als 1 laag, niet als 7 lagen :D
Wat is bij jou dan 2 lagen? Want ik dacht inderdaad dat je dat bedoelde.. ik heb dezelfde mascara als jij hebt en doe gerust heel veel lagen en heb nooit spinnepoten
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 2 oktober 2011 @ 16:01:09 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_102613549
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:53 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat is bij jou dan 2 lagen? Want ik dacht inderdaad dat je dat bedoelde.. ik heb dezelfde mascara als jij hebt en doe gerust heel veel lagen en heb nooit spinnepoten
ik denk niet in lagen, ik doe gewoon mascara op. Vandaar dat ik het vroeg :P
disclaimer
pi_102613699
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk niet in lagen, ik doe gewoon mascara op. Vandaar dat ik het vroeg :P
Ah bon :) Zo doe ik het inderdaad ook :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_102617496
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 02:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben terug van honeymoon en weer (eindelijk) bijgelezen *O*
Heb net mijn laatste stukken gelnagel eraf zitten vijlen. Ik heb 2 dagen voor mijn trouwen (9-9) gelnagels met tips laten aanbrengen. Deze hebben tot van de week er prima opgezeten, maar ik was ze zat, had inmiddels "uitgroei" en kan (en mag) niet werken met lange nagels.
De mevrouw van de nagelstudio (aardig wijffie, heeft van mijn afgekloven stompjes mooie nagels gemaakt, chapeau for that!) raadde me ten sterkste af om het er zelf af te halen. Zij kon ze er prima af vijlen als ik dat wilde, maar ze raadde me aan het 1 x te laten bijvullen en dan na minimaal 4 weken er pas af te vijlen. Anders zou het heel slecht zijn voor mij nagels.
Maar ik zou BBQ-kip niet zijn als ik het niet ineens toch zat was en ze eraf wilde hebben. Ik vertrouw mensen niet zo snel (ook al zijn het mijn nagels :') ) en het duurde me allemaal te lang, dus kortgeknipt, lekker aan zitten pulken en toen braken er stukken af. Van de week grof de stukken eraf gevijld en vandaag dus alles eraf gehaald. Heerlijk, typen gaat een stuk makkelijker!
En ik heb zelfs randjes aan mijn eigen nagels, terwijl ik normaal nagelbijt als een malle o|O
Ik heb net mijn nagels met zo'n 4 in 1 vijl glanzend gevijld, morgen eens een "nude" lakje erop mikken (050 van Catrice).
Ben benieuwd, nagellak is zeker 18 jaar geleden, terwijl ik pas 28 ben :') :') :')

Ben je nu voorgoed genezen van bijten? Had ik ook moeten doen dan, gelnagels, had ik jaren eerder gestopt ;(
pi_102617728
Zelf kom ik ook na een weekje weg om het hoekje kijken, want ik ben naar Italie, Toscane geweest. En wat hebben ze daar? Heel veel Kiko, vooral in Florence *O*

Ik snap serieus niet dat die gasten niet aan online verkoop of een winkel in Nederland doen, want voor die prijzen allemaal leuk spul! Ook heb ik vandaag eindelijk het naked palette van Urban Decay gekocht. Ik durfde zoiets nooit aan te schaffen omdat ik vond dat ik niet goed met make up om kon gaan. Maar inmiddels lekker aan het oefenen, handig als fotograaf zijnde :X

Opbrengst:



Boven de mono's ligt ook een palette van Kiko. En ja, die kleurtjes zijn echt zo fel. Echt mooi!

Ohw en ik heb voor een vriendin een leuk cadeautje gekocht: samen een workshop van mac: lippen en ogen. Er zijn trouwens op 28 oktober nog enkele plaatsen vrij in Den Haag ;) Bedankt voor het delen mensen, als ik het hier niet had gelezen was ik ook op zo'n tof cadeau gekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 02-10-2011 18:07:37 ]
pi_102618951
Nav een post van hier over Chanel rouge allure velvet heb ik La Fascinante. O+
Wat een ontzettende mooie dieprode kleur.
Go hard or go home
pi_102619996
damnit! volgens mij is mijn foundation uit de schappen :(

weet iemand nog een shoppie toevallig waar ze Rimmel Recover, kleur 200 soft beige verkopen? :'(
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:46:52 #45
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102621557
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef Noek het volgende:
Nav een post van hier over Chanel rouge allure velvet heb ik La Fascinante. O+
Wat een ontzettende mooie dieprode kleur.
[ afbeelding ]
Deze week ga ik hem halen O+ Hij is zo mooi!
吴 曼 迪
pi_102645373
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 18:25 schreef Noek het volgende:
Nav een post van hier over Chanel rouge allure velvet heb ik La Fascinante. O+
Wat een ontzettende mooie dieprode kleur.
[ afbeelding ]
Die is mooi :o mooie lippen heb je trouwens :)
pi_102656964
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk niet in lagen, ik doe gewoon mascara op. Vandaar dat ik het vroeg :P
Ik heb dat ook bij heeeel veeel mascara's :N
pi_102657335
quote:
17s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Thanks, goeie tip :* Ik zat er al naar te kijken van nah, niet helemaal tevreden, maar nu weet ik wat ik miste ;)
Graag gedaan! Dus we krijgen veel lookjes te zien van je? ;)
pi_102657394
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:46 schreef Assiej het volgende:

[..]

Graag gedaan! Dus we krijgen veel lookjes te zien van je? ;)
Vrees van wel :+ Ook m'n verjaardagscadeau eerder gekregen van m'n vriend, een Canon Eos 500D O+ :9 Dat helpt wel haha :P

Zoals m'n look van gisteren:


:+

[ Bericht 11% gewijzigd door GotC op 03-10-2011 19:17:40 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:48:32 #50
57434 Marloes
Digital Love
pi_102660324
25% korting op alle makeup bij Sephora :)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102673618
quote:
17s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:48 schreef GotC het volgende:

[..]

Vrees van wel :+ Ook m'n verjaardagscadeau eerder gekregen van m'n vriend, een Canon Eos 500D O+ :9 Dat helpt wel haha :P

Zoals m'n look van gisteren:

[ afbeelding ]
:+
Oh jaloers! :D

Ziet er goed uit alleen randjes nog iets meer vervagen/blenden als ik kritisch mag zijn :+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 02:14:47 #52
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102675970
Sephora actie ook zonder bonnen? Die 25% korting?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:28:50 #53
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102701276
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 02:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Sephora actie ook zonder bonnen? Die 25% korting?
Ja, heb vandaag de lippenstift gekocht en was de bonnen vergeten. Beetje raar want die stickers gelden dus van 2 oktober t/m 16 oktober niet samen met andere acties, terwijl ze nu dus sowieso de 25% korting al hebben op alles :{
吴 曼 迪
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:30:50 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_102701404
de stickers zijn een hoax :P

mooie ooglook GotC! O+
disclaimer
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:31:50 #55
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102701469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
de stickers zijn een hoax :P

mooie ooglook GotC! O+
Kreeg er vandaag ook weer eentje in mijn tasje :')
吴 曼 迪
pi_102701867
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef Assiej het volgende:

[..]

Oh jaloers! :D

Ziet er goed uit alleen randjes nog iets meer vervagen/blenden als ik kritisch mag zijn :+
True that :+ Ben wel blij met tips/commentaar *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
de stickers zijn een hoax :P

mooie ooglook GotC! O+
Thanks :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:13:15 #57
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102718811
Bakkes van de dag :)



Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:42:45 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102719692
Nice! Gij lekker stuk gij!

Zou weleens een donkere zwartgroene look willen zien dragen met jouw lichte huid, blauwe ogen en knalrood haar. Lijkt me echt geweldig!

Welke foundation draag je op deze foto's? Ziet er goed uit namelijk :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102719702
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Bakkes van de dag :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pretteh laideh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:48:51 #60
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102719851
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Nice! Gij lekker stuk gij!

Zou weleens een donkere zwartgroene look willen zien dragen met jouw lichte huid, blauwe ogen en knalrood haar. Lijkt me echt geweldig!

Welke foundation draag je op deze foto's? Ziet er goed uit namelijk :Y
Dankje O+

Ik zal mijn best eens doen op een donkere zwart-groene look van de week :Y

Foundation is die van Mac, toen in Eindhoven gekocht: Studio Sculpt nw 20 :)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

pretteh laideh
O+

Nu naar bedje toe! :W
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:56:51 #61
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102720063
Lijkt me leuk, ben benieuwd! Beetje leprechaun groen in combi met zwart, dat lijkt mij tof :D


Whehehehe :+

Ik heb die Studio Sculpt ook, maar vind hem wel erg dik voor elke dag hoor, gebruik hem niet zo vaak, voelt te snel als plamuur.

Ik wil ook slapen, maar heb deze van Family Guy al 5 x zitten kijken en moet steeds zo enorm lachen _O-
Family Guy, me loves! ^O^ _O_ ^O^
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102729835
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Bakkes van de dag :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vind de lippen niet zo mooi, lijkt net alsof je dezelfde oogschaduw op je lippen gedept hebt. :@
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:51:31 #63
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102730537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:28 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Vind de lippen niet zo mooi, lijkt net alsof je dezelfde oogschaduw op je lippen gedept hebt. :@
Hahaha! Dat komt denk ik door de flitser, ze waren toch echt anders ;)
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:18:28 #64
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_102733554
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Bakkes van de dag :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
You look goooood O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_102733683
Wat ook goed werkt, vind ik ;), is voordat je mascara opdoet met het droge borsteltje je wimpers borstelen. Dan krijg ik bijna geen klontjes bij de eerste laag.
Ik doe: oud borsteltje - laagje mascara - even drogen- oud borsteltje - laagje mascara
Be someone that makes you happy
pi_102733691
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Bakkes van de dag :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi O+ En je haaar, o man O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:15:39 #67
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102738003
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:22 schreef princess-a het volgende:

[..]

Mooi O+ En je haaar, o man O+
Weer lekker rood O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_102766042
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Lindytje het volgende:
Bakkes van de dag :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zelfs je bh aangepast aan je haar? :+

ziet er goed uit, het zou opzich nog wat intenser van mij mogen met jouw kleur ogen O+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:10:04 #69
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102780589
Kbenflieft.




En dan de foto MET shimmer :p



Make-Up Studio Blue Emerald O+
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:14:28 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_102780790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef BGTes het volgende:
Kbenflieft.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan de foto MET shimmer :p

[ afbeelding ]

Make-Up Studio Blue Emerald O+
nais!
disclaimer
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:25:56 #71
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102781296
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:10 schreef BGTes het volgende:
Kbenflieft.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan de foto MET shimmer :p

[ afbeelding ]

Make-Up Studio Blue Emerald O+
Die is mooi O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_102781697
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...

[ Bericht 27% gewijzigd door Petteflet op 08-10-2011 18:16:55 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:51:38 #73
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102782600
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Petteflet het volgende:
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...
Die zijn er inderdaad een stuk goedkoper :Y

Ziet er uit als een mooie ooglook :)
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:38:32 #74
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102785148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Petteflet het volgende:
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...
30 euro voor oogschaduwbasis? Too Faced Shadow insurance is 14 geloof ik, echt top spul, doe er nu al bijna 2 jaar mee!
Mooie ooglook, je kunt ook nog meer naar boven toe blenden (richting je wenkbrauw) als je dat wilt, is ook mooi.

Met jouw lippen zou de Sweet Kiss Naturel lippenstift van Bourjois in de kleur Framboise Exquise echt heel erg mooi staan :Y
Ik heb hem zelf ook en het is echt een pretty kleur, geen glitters en redelijk mat, zonder uit te drogen. Een van de weinige lippenstiftjes die ik echt daadwerkelijk draag, ook naar werk, ondanks dat het een felle kleur is. Hij is eigenlijk heel draagbaar :)

Even wat plaatjes van google.

De lipkleur klopt niet echt, de achtergrondkleur wel aardig.







Ik zou zeggen probeer het eens, want volgens mij staat die kleur je geweldig! Lips: if you have 'em, flaunt them!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102785270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Petteflet het volgende:
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...
Met goede lippenstift hoeven ze niet nog groter te lijken hoor! Ik vind het echt prachtig. Je ooglook ook trouwens, staat je mooi :)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:51:00 #76
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102785810
Oh ja, Petteflet, mooi haar ook, staat je erg goed! Je gezicht wordt er een soort poppig van, Frans popje :D
Uhmmm, tsja, hoe leg je dat uit... ik bedoel het in ieder geval goed, ik vind het je erg goed staan! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:53:23 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102785936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Petteflet het volgende:
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...
Oh my ik zou je zo een kusje willen geven :@.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:03:19 #78
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102786458
Oh ja, ik heb vandaag een paar uur lang met pandaogen rondgelopen op mijn werk. Net toen ik uit mijn auto in de parkeergarage had geslingerd begon er een enorme herfststorm met heul veul water los te barsten waardoor ik een verzopen kat leek.
Ik had nogal haast en dacht "ik laat het wel opdrogen, in ieder geval nu niet in je ogen wrijven" en ging aan het werk. Maar mijn mascara is blijkbaar toch gaan uitlopen, toen ik rond ene uur of half 12 in de spiegel bij het toilet keek dacht ik vervolgens "FUCK" whehehehe.
En die kutstagiair van me heeft dus ook gewoon de hele ochtend er niks van gezegd he... bij voorbaat gezakt dus ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:16:25 #79
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102787055
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

30 euro voor oogschaduwbasis? Too Faced Shadow insurance is 14 geloof ik, echt top spul, doe er nu al bijna 2 jaar mee!
Mooie ooglook, je kunt ook nog meer naar boven toe blenden (richting je wenkbrauw) als je dat wilt, is ook mooi.

Met jouw lippen zou de Sweet Kiss Naturel lippenstift van Bourjois in de kleur Framboise Exquise echt heel erg mooi staan :Y
Ik heb hem zelf ook en het is echt een pretty kleur, geen glitters en redelijk mat, zonder uit te drogen. Een van de weinige lippenstiftjes die ik echt daadwerkelijk draag, ook naar werk, ondanks dat het een felle kleur is. Hij is eigenlijk heel draagbaar :)

Even wat plaatjes van google.

De lipkleur klopt niet echt, de achtergrondkleur wel aardig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zou zeggen probeer het eens, want volgens mij staat die kleur je geweldig! Lips: if you have 'em, flaunt them!
Wauw, mooie kleur! Zoiets zocht ik al een tijdje *O*
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:19:57 #80
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102787197
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:16 schreef -Peach het volgende:

[..]

Wauw, mooie kleur! Zoiets zocht ik al een tijdje *O*
Voor mij als bleekscheet blondine issie echt perfect. Donker genoeg om op te vallen, maar niet zo donker dat ik van die "harde" lijnen krijg als lippen. Niet te bruinig (nude staat mij echt niet), niet te rood (dan lijkt het soms net of ik schrale lippen heb). Goed roze, maar niet hoerig/sletterig. En geen glitter/shimmer *O*
Helemaal top *O* O* *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:53:38 #81
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102788911
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Voor mij als bleekscheet blondine issie echt perfect. Donker genoeg om op te vallen, maar niet zo donker dat ik van die "harde" lijnen krijg als lippen. Niet te bruinig (nude staat mij echt niet), niet te rood (dan lijkt het soms net of ik schrale lippen heb). Goed roze, maar niet hoerig/sletterig. En geen glitter/shimmer *O*
Helemaal top *O* O* *O*
Die is echt heel mooi O+
Hoe lang blijft ie zitten, en wat kost t kreng?
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:55:29 #82
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102789031
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die is echt heel mooi O+
Hoe lang blijft ie zitten, en wat kost t kreng?
Dat dus! En ik ben ook een bleekscheet *O* :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:54:31 #83
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102792074
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Die is echt heel mooi O+
Hoe lang blijft ie zitten, en wat kost t kreng?
Ik dacht 13 euro, maar ik koop Bourjois dingen altijd bij Etos in de regelmatige 2 voor de prijs van 1 actie.
Hij blijft wel lang zitten vind ik, omdat hij mattig is, dus wat droger en niet van je lippen af glibbert. Ik ben verder een lippenstift n00b dus ik weet niet of het vergelijkbaar is met MAC-lipsticks qua houdbaarheid, daarvoor draag ik te weinig op mijn lippen.
Maar ik heb nu 3 verschillende kleuren van die lipstick-lijn van Bourjois en ben er erg tevreden over, heb er 2 standaard in mijn tas zitten :)
Wel met een boterhamzakje eromheen, omdat je hem anders per ongeluk open kunt klikken en hij dan open in je tas rolt. Is mij natuurlijk al overkomen :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102793217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef Petteflet het volgende:
Dat rood haar staat je echt super mooi Lindytje!
Zal zo ook eens een fotoke maken!
Ik ging vandaag proberen in de Ici Paris te falen... maar 30 euro voor een oogschaduw basis vind ik toch echt te duur :O

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe nooit iets op mijn lippen omdat ze al zo enorm zijn...
jij moet juist knalrood op doen of mooie roze, jouw lippen zijn O+
pi_102793300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik dacht 13 euro, maar ik koop Bourjois dingen altijd bij Etos in de regelmatige 2 voor de prijs van 1 actie.
Hij blijft wel lang zitten vind ik, omdat hij mattig is, dus wat droger en niet van je lippen af glibbert. Ik ben verder een lippenstift n00b dus ik weet niet of het vergelijkbaar is met MAC-lipsticks qua houdbaarheid, daarvoor draag ik te weinig op mijn lippen.
Maar ik heb nu 3 verschillende kleuren van die lipstick-lijn van Bourjois en ben er erg tevreden over, heb er 2 standaard in mijn tas zitten :)
Wel met een boterhamzakje eromheen, omdat je hem anders per ongeluk open kunt klikken en hij dan open in je tas rolt. Is mij natuurlijk al overkomen :')
etos heeft nu 2+1 op alle make-up.
heb toevallig vanmiddag dezelfde lippenstift gekocht maar dan nog iets zachter :P
blijft niet geweldig lang zitten btw, maar de kleuren van die lijn zijn mooi!
zacht en naturel
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:18:30 #86
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102815708
Nog een bakkes van de dag:





BBQ, de groen met zwarte ga ik zondag eens even voor zitten :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_102816148
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Nog een bakkes van de dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BBQ, de groen met zwarte ga ik zondag eens even voor zitten :Y
Well done O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:32:20 #88
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102816190
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Nog een bakkes van de dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BBQ, de groen met zwarte ga ik zondag eens even voor zitten :Y
*O*

En ik ga zondag de hele dag F5-en denk ik, leuk leuk leuk!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:57:17 #89
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102831412
Ooh ik ben echt verliefd op mijn Chanel lippetift :P Ik kan ook gewoon eten en alles, voel hem totaaaal niet zitten en moet alleen dan soms een beetje aan de binnenkant van de mond bijwerken (pijpmondje :o )
En de kleur is zo mooi *O*
吴 曼 迪
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:26:29 #90
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102832412
Was dat die donkerrode Allure? Ik heb geen zin om terug te lezen :P
Ik heb Mademoiselle van de Rouge Coco serie, maar hij is iets te bruinig voor mij vind ik, sniff ;(
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:48:14 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102833019
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Was dat die donkerrode Allure? Ik heb geen zin om terug te lezen :P
Ik heb Mademoiselle van de Rouge Coco serie, maar hij is iets te bruinig voor mij vind ik, sniff ;(
Jep, was niet een foto van mij maar wel dezelfde kleur, Fascinante uit de rouge velvet collectie.

Vrouw van de Sephora wist weer niet waar dat ding lag :') Tester was weg en de naam herkende ze ook niet. Dus zij in die bakken zoeken, "Oh maar ik zie geen enkele lippenstift van velvet". Nee, dacht ik want jij zit links te zoeken en de velvet staat uitgestalt aan de rechterkant, dus ik een hint geven "Misschien dat hij rechts ligt, of kan dat niet?"
Natuuuuuurlijk had ik gelijk :P
吴 曼 迪
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:51:05 #92
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102833097
Ik vraag me dan echt af wat die dozen de hele dag doen daar. Zoooooveel producten hebben ze daar ook weer niet en ze hebben 40 uur per week om het uit hun kop te leren, naast dan ze bijvullen, schoonmaken (erg weinig) en klanten helpen.
Lijkt me echt een baan om heerlijk in uit te rusten en dan nóg mijn werk goed te doen. Zo moeilijk is het toch niet??? Maar goed, zal wel weer negatief zijn van mij :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:55:33 #93
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102833220
Ja dat dacht ik dus ook :') Je moet toch wel op de hoogte zijn van alle collecties die je verkoopt? Ze hebben daar misschien net 7 of 8 "high-end" merken en daar weten ze dan nog niets van :')
Ik weet in de winkel waar ik werk ook van bijna ieder model precies waar ze in het magazijn staan kom op zeg :P
吴 曼 迪
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:08:03 #94
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102833528
Zo beweren ze in de Sephora in Leidschendam ook nog steeds dat er bij geen enkele Sephora Urban Decay verkrijgbaar is :')
Als je als bezoeker/klant beter weet wat ze verkopen en waar het ligt dan de verkoopsters is er iets serieus mis lijkt mij :{w
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:27:07 #95
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102833903
Zo, even een Sleek bestelling geplaatst :P

Palettes:
Storm
Original
Au Naturel

Blush:
Suede (die van de Au Naturel serie)

Ben benieuwd! Lekker weer spelen met goed gepigmenteerde kleurtjes!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102838877
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:18 schreef Lindytje het volgende:
Nog een bakkes van de dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

BBQ, de groen met zwarte ga ik zondag eens even voor zitten :Y
Mooi meisje ben jij zeg!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102838915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo beweren ze in de Sephora in Leidschendam ook nog steeds dat er bij geen enkele Sephora Urban Decay verkrijgbaar is :')
Als je als bezoeker/klant beter weet wat ze verkopen en waar het ligt dan de verkoopsters is er iets serieus mis lijkt mij :{w
Ik vind dat ook echt niet kunnen maar het gebeurt helaas bij heel veel winkels. Maar ik vind ook dat die meisjes er een beetje representatief uit moeten zien maar dat valt helaas ook vaak vies tegen.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:42:20 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102840233
Oeh oeh :9 Mijn man is voor 3 weken in Manilla (heel erg ;(, ik heb er gelukkig al een week op zitten), maar ik heb 'm net mn wishlist gemaild qua make up jes en nagellak en hij gaat voor mij kijken wat hij goedkoop kan scoren :9 :D *G* Ik heb al heel veel, maar iemand nog tips wat ik zou kunnen kopen? Heb al dingen van MAC (alhoewel snel fake, I know), urban decay, benefit, china glaze, opi, zoya etc.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:29:03 #99
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102841607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, even een Sleek bestelling geplaatst :P

Palettes:
Storm
Original
Au Naturel

Blush:
Suede (die van de Au Naturel serie)

Ben benieuwd! Lekker weer spelen met goed gepigmenteerde kleurtjes!
Faalhaas O+ :D
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:29:37 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102841623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mooi meisje ben jij zeg!
:@ Wat lief!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:22:45 #101
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102843063
Urban Decay hebben ze toen 1x gehad en volgens mij is dat daarna nooit meer bij gevuld in Maastricht :') Snap ik niet, want het zijn gewoon echt geweldige producten (tenminste van wat ik meekrijg van mijn Naked Palette) met geweldige pigmentatie. Fijner dan de mac vind ik.
Maar als je het niet lang hebt, is het ook niet mogelijk voor de mensen om er kennis mee te maken en kun je het ook niet verkopen :N

Maar bij mij op het werk is dat ook inderdaad, we hebben sinds vorige week schoenen die alleen via de webshop te koop zijn en in twee winkels (die beiden in Amsterdam liggen :') ). Maar denk je dat wij daar als winkel bericht van krijgen? Neuh.
Nu ben ik lid van de Facebook pagina en had ik dat daar gelezen, maar mijn storemanager bijvoorbeeld zou dat al niet doen en wist er dus ook niets van toen een klant naar die schoenen vroeg deze week.

Communication iz bad o|O
吴 曼 迪
pi_102843953
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Oeh oeh :9 Mijn man is voor 3 weken in Manilla (heel erg ;(, ik heb er gelukkig al een week op zitten), maar ik heb 'm net mn wishlist gemaild qua make up jes en nagellak en hij gaat voor mij kijken wat hij goedkoop kan scoren :9 :D *G* Ik heb al heel veel, maar iemand nog tips wat ik zou kunnen kopen? Heb al dingen van MAC (alhoewel snel fake, I know), urban decay, benefit, china glaze, opi, zoya etc.
Niet alleen MAC fake, maar alles fake ;) Alleen in 'goede' winkels kopen dus.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:11:57 #103
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102844336
Zelfs de vrouwen zijn daar nep, voor je het weet zit je aks man zijnde aan een wortel te friemelen ipv een natte kano ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:12:46 #104
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102844352
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zelfs de vrouwen zijn daar nep, voor je het weet zit je aks man zijnde aan een wortel te friemelen ipv een natte kano ;)
Je woordkeuze :D :')
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:28:46 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102844731
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Niet alleen MAC fake, maar alles fake ;) Alleen in 'goede' winkels kopen dus.
Hoezo? Niet alles is daar fake hoor.
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zelfs de vrouwen zijn daar nep, voor je het weet zit je aks man zijnde aan een wortel te friemelen ipv een natte kano ;)
Yeah right :') Fijn meiden, die goeie tips! ^O^ :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:37:28 #106
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102844941
BBQ-kip, nog bedankt voor de tip, de framboise exquise lippenstift is echt baas! *O* (nu wel in t goede topic :') )
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:17:44 #107
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102846072
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Je woordkeuze :D :')
Dûh Haag, je weet tog!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:21:42 #108
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102846158
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef -Peach het volgende:
BBQ-kip, nog bedankt voor de tip, de framboise exquise lippenstift is echt baas! *O* (nu wel in t goede topic :') )
De ene B in de naam BBQ-kip staat dan ook niet voor niets voor Baas :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:52:15 #109
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102846904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Dûh Haag, je weet tog!
Ja joh, gek!
Don't come closer, I might hurt you
pi_102849166
Bedankt voor de tips en complimenten :)
Normaal heb ik mijn haar ook niet gekruld, heb super stijl haar maar ik ging naar een verjaardag dus even uitpakken!
Die lippenstift is echt heel mooi, maar ik ben bang dat 't te veel opvalt bij mij. Maar misschien is dat ook een kwestie van wennen ( en durven! ) Ik zal van de week eens kijken of ik iets leuks kan vinden!

Lindytje ik ben benieuwd naar je zwart/groene look!! Volgens mij staat dat echt heel mooi bij je blauwe kijkers *;
pi_102852216
Ik lurk hier al een tijdje mee. In het begin had ik niet zoveel met make up, maar langzaam aan ga ik van verslaving aan nagellak over naar make up verslaving. Ik vind een mooie ooglook maken nog heel moeilijk, vooral het blenden is lastig.

Ik kwam dit tegen glossybox.nl

Het is echt een hype in de rest van europa enz.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:12:58 #112
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102852658
Ik vind nagels lakken een stuk moeilijker :D
Maar ook hiervoor geldt, lekker oefenen!

Petteflet, ik zeg zoiets niet snel, maar ik weet zéker dat die kleur je goed staat en niet te overdreven is! Laat je anders eens opmaken bij Sephora ermee, dat kan gewoon gratis.
Doen hoor, je bent er veel te leuk voor! :*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:13:11 #113
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102852666
Ja, glossybox, ik heb mijn mailadres al opgegeven, ben heel benieuwd!
Je kunt op youtube al een hoop filmpjes uit de uk er over vinden!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:18:28 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102852864
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Ja, glossybox, ik heb mijn mailadres al opgegeven, ben heel benieuwd!
Je kunt op youtube al een hoop filmpjes uit de uk er over vinden!
Ik nu dus ook! Ben benieuwd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:46:58 #115
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102853706
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
Ja, glossybox, ik heb mijn mailadres al opgegeven, ben heel benieuwd!
Je kunt op youtube al een hoop filmpjes uit de uk er over vinden!
Ik zag het op een blog vandaag inderdaad O+ Hebbenhebbenhebben!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:05:37 #116
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_102854321
Die glossybox is graties? :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:13:20 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102854580
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef Diconnected het volgende:
Die glossybox is graties? :D
Neen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_102855085
Hij zal 12.95 gaan kosten. Ik heb me ook al aangemeld, ben er erg benieuwd naar. Ik heb heel wat filmpjes zitten bekijken op youtube, en er zitten echt leuke dingen in. Soms ook wel eens teleurstellende dingen, maar het idee van elke maand zo'n doos krijgen lijkt me al een feestje op zich.
pi_102855572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef bibi het volgende:
Hij zal 12.95 gaan kosten. Ik heb me ook al aangemeld, ben er erg benieuwd naar. Ik heb heel wat filmpjes zitten bekijken op youtube, en er zitten echt leuke dingen in. Soms ook wel eens teleurstellende dingen, maar het idee van elke maand zo'n doos krijgen lijkt me al een feestje op zich.
Dat ja O+ De verrassing is leuk! Zag net een filmpje van een meisje, die dan weer van een ander meisje had gehoord dat die een veel vettere box had, dat lijkt me dan wel matig. Maar verder is het super leuk!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:56:03 #120
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102856204
Zijn het nagellakdingen of algemeen beauty? Wat zit er zoal in?

Zo, ik zit me hier toch een lekker wijntje te drinken, denk dat we de fles maar helemaal pikaan gaan maken c_/
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:05:29 #121
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102856584
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Zijn het nagellakdingen of algemeen beauty? Wat zit er zoal in?

Zo, ik zit me hier toch een lekker wijntje te drinken, denk dat we de fles maar helemaal pikaan gaan maken c_/
Beautydingen gaan er in zitten, van parfum tot bodylotion tot oogschaduw... en misschien ook wel een verdwaald nagellakje.. ?
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:40:28 #122
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102857810
Ik voel me meestal teleurgesteld als ik zo'n soort pakje open maak, dus ik ga me maar niet aanmelden denk ik ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:41:23 #123
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102857839
Is het al bijna zondag? ik wacht op je donkergroen-zwart look :P

Hehe, nee hoor, zo erg is het ook weer niet, maar staat je wel mooi denk ik!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:43:31 #124
43556 miss_dynastie
pi_102857897
Is dat een soort abonnement? Voor hoe lang ga je dat aan? Klinkt best leuk :@
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:55:54 #125
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102858300
Oeh, ik wil ook! O+ verrassingspakketjes O+
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:27:05 #126
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102859267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het al bijna zondag? ik wacht op je donkergroen-zwart look :P

Hehe, nee hoor, zo erg is het ook weer niet, maar staat je wel mooi denk ik!
Hahaha! Ik hoop dat mijn hoofd er morgen wat minder verlopen uit ziet.. anders geen look ;) Verkoudheid sucks :')

Maar ik zal mijn best doen!
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:28:23 #127
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102859316
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een soort abonnement? Voor hoe lang ga je dat aan? Klinkt best leuk :@
Bij de uk-versie kun je iedere maand opzeggen, dus ik ga er van uit dat dat in nl ook zo is :)
Don't come closer, I might hurt you
pi_102859363
je krijgt 5 mini's zie ik, ik vind 13 euro voor 5 mini's best duur :@
al is het concept wel heel erg leuk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:35:13 #129
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102859546
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hahaha! Ik hoop dat mijn hoofd er morgen wat minder verlopen uit ziet.. anders geen look ;) Verkoudheid sucks :')

Maar ik zal mijn best doen!
Als je een verlopen hoofd hebt mag je ook een oranje look maken, speciaal om SQ te laten zien dat je er dan heus echt wel als een zombie gaat uit zien :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:43:42 #130
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102859808
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Als je een verlopen hoofd hebt mag je ook een oranje look maken, speciaal om SQ te laten zien dat je er dan heus echt wel als een zombie gaat uit zien :P
Ik had laatst nog wel zo'n mooie zombie-look gemaakt in het sc-topic :D
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:29:14 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102861258
Zeker toen ik op vakantie was :'(
Die heb ik helemaal gemist geloof ik ;(

Ik heb net de serie Walking Dead gekeken, dus vandaar mijn focus op zombies. Sowieso zijn zombies tha bomb, maar nog meer hou ik van vampiers.
Piraten zijn ook geweldig, arrrrrr
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:32:58 #132
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102861400
Wacht... ik zoek m even.. oefeningetje voor halloween was het ;)
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:35:05 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102861481
Hebbes!



Dooie-look :D
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:45:42 #134
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102861829
Nice! Ik hoor je er bijna bij grommen "BRAINNNNNN"

Als ik binnenkort zin heb ga ik dat ook eens doen, geweldig!
30 oktober ben ik niet thuis, heb een nichten-neven-dag dan, jammer, anders zou ik wel iets met Halloween gaan doen. Traditioneel als ik ben kijk ik dan altijd in ieder geval 1 horrorfilm, maar die moet ik dan maar kijken als ik thuis kom 's avonds/'s nachts :P

Zombies! O+

En nu ga ik slapen anders krijg ik Steve Buscemi ogen :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:48:09 #135
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102861896
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Nice! Ik hoor je er bijna bij grommen "BRAINNNNNN"

Als ik binnenkort zin heb ga ik dat ook eens doen, geweldig!
30 oktober ben ik niet thuis, heb een nichten-neven-dag dan, jammer, anders zou ik wel iets met Halloween gaan doen. Traditioneel als ik ben kijk ik dan altijd in ieder geval 1 horrorfilm, maar die moet ik dan maar kijken als ik thuis kom 's avonds/'s nachts :P

Zombies! O+

En nu ga ik slapen anders krijg ik Steve Buscemi ogen :P
Hahaha! Zombie-freak :D

Slaap lekker! :W
Don't come closer, I might hurt you
pi_102866000
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef Mirjam het volgende:
je krijgt 5 mini's zie ik, ik vind 13 euro voor 5 mini's best duur :@
al is het concept wel heel erg leuk
In alle filmpjes die ik heb gezien kregen de dames minstens 1 fullsize product, soms zelfs 2.. Dit ene product is dan al meer waard dan er voor het hele pakket betaald is :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:59:59 #137
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102866353
Maar op de .nl-site staat echt dat er 5 miniaturen inzitten.

Ik ben erg benieuwd, ik heb een paar sleek-palettes besteld!
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:22:46 #138
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102869865
Nederland zal wel weer de slechtere versie hebben van het Engelse concept :')

Welke Sleek paletjes heb je besteld?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 13:40:59 #139
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102872589
Als ze daar ook maxituren krijgen wel ja :P

Heb de original, sunset en Monaco besteld. Wilde eigenlijk ook de acid wel heel graag, maar sinds ik eigenlijk een koopstop heb vond ik het zo wel weer mooi geweest ;)
3!
pi_102872700
Ik ga me zeker aanmelden voor die glossybox, wacht nog eerst even af wat ze de 1e paar keer krijgen. :Y
All good things are wild and free.
  FOK!fossiel zondag 9 oktober 2011 @ 14:08:37 #141
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102873570
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:44 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga me zeker aanmelden voor die glossybox, wacht nog eerst even af wat ze de 1e paar keer krijgen. :Y
Ik ben bang voor mini foundations in de verkeerde kleur, mini lippenstiftjes in ondraagbare kleuren en mini samples van huidverzorgingsprodukten die niet bij mijn huid passen...

Misschien ben ik een beetje cynisch, maar ik denk dat het tegen gaat vallen.
Chick on a mission
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:21:34 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_102874058
ik loop er ook niet echt warm voor, de laatste samplebox die ik had bevatte shampoo voor blondines, een kokosmasker (kokos :r) en 4 bodylotions, wat ik nooit gebruik :')
disclaimer
  zondag 9 oktober 2011 @ 14:36:18 #143
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_102874575
Ik vind het idee van dat soort dozen altijd heel leuk, maar hoeveel meer zooi kan ik godensnaam nog verantwoorden tegenover mezelf? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!fossiel zondag 9 oktober 2011 @ 14:54:58 #144
1455 Keroppi
kool kikker
pi_102875177
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop er ook niet echt warm voor, de laatste samplebox die ik had bevatte shampoo voor blondines, een kokosmasker (kokos :r) en 4 bodylotions, wat ik nooit gebruik :')
Het is eigenlijk een beetje zoals met die tasjes met mini's die je vaak bij de high-end merken krijgt als je voor een x bedrag uitgeeft. Het wekt (bij mij in ieder geval) een enorm 'hebben hebben hebben' gevoel op, maar als je heel eerlijk bent ga je toch 75% van de spullen niet gebruiken.
Chick on a mission
  zondag 9 oktober 2011 @ 15:19:30 #145
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102876074
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:54 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een beetje zoals met die tasjes met mini's die je vaak bij de high-end merken krijgt als je voor een x bedrag uitgeeft. Het wekt (bij mij in ieder geval) een enorm 'hebben hebben hebben' gevoel op, maar als je heel eerlijk bent ga je toch 75% van de spullen niet gebruiken.
Dat vooral... het hebben-gehalte is te groot...
I cannot resist ;(
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 17:41:32 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102881001
BBQ, ik ga eens aan de slag :)
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:54:41 #147
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102882950
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik loop er ook niet echt warm voor, de laatste samplebox die ik had bevatte shampoo voor blondines, een kokosmasker (kokos :r) en 4 bodylotions, wat ik nooit gebruik :')
Bodylotions inderdaad, hoeveel flessen ik daarvan al niet gekregen heb bij dingen, om nog maar niet over de testers te spreken.
Ik moet die zooi niet!
Ik gebruik alleen bodylotion op mijn benen na het scheren, maar zoooo vaak hoeft dat nou ook weer niet (blonde haartjes en bijna geen haargroei).

Vorige keer wilde een dame me WEER het 3-stappen plan van Clinique meegeven om te proberen. Ik heb het meteen terug gegeven en zei dat ik het al geprobeerd had en rotzooi vond :D
Toen kreeg ik in plaats daarvan een luchtje mee. Kom ik thuis, is het echt zo'n omalucht :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:55:25 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102882967
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:41 schreef Lindytje het volgende:
BBQ, ik ga eens aan de slag :)
I lurf you! :*

Oh wacht, dacht dat dit de SC was, whehehehe
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:59:11 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102883074
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

I lurf you! :*

Oh wacht, dacht dat dit de SC was, whehehehe
Whehehehe :D :')

Foto's op lapflop zetten... half uurtje gok ik, als het eten niet eerder klaar is, want dan wordt het later :')
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:02:18 #150
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102883173
Oh, doe maar rustig aan hoor, ik ga nog even verder met onze Pax in elkaar zetten. Lades en planken moeten er nog in, voor de rest staat hij :)
Kan al onze kleding enzo lekker in, want de ladekast die we hebben (Hemnes FTW!) zit vol met mijn make-up _O-
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:04:54 #151
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102883268
Testers ja :')
Ik gebruik maar een parfum, maar dat krijg je volgens mij niet versleten aan die mensen.
吴 曼 迪
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:27:31 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102884197
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, doe maar rustig aan hoor, ik ga nog even verder met onze Pax in elkaar zetten. Lades en planken moeten er nog in, voor de rest staat hij :)
Kan al onze kleding enzo lekker in, want de ladekast die we hebben (Hemnes FTW!) zit vol met mijn make-up _O-
*O* Voor kledingplek innemen met make-up :D
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:31:38 #153
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102884380
Het zijn 5 foto's, dus ik mik ze even in een spoiler, anders is het wel in een keer heel veel Lindy in beeld :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart is echt een bitch om mee te werken b.t.w. Fall-out galore *O*
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:32:40 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_102884436
staat je erg mooi lindy!
disclaimer
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:35:20 #155
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102884549
Super mooi Lindy!

oja hier even een vraagje. Op dit moment heb ik als zwarte eyeliner de penultimate van mac. Maar sinds kort had ik ook fluidline (paars O+ ) gekocht en dat werkt inderdaad zoveel beter! Tenminste geen per ongeluk geknoei meer.
Nu wil ik dus ook een zwarte kleur gelliner maar voor zwart kan ik net zo goed eentje van catrice of essence kopen en zo 15 euro besparen :P Welke is volgens jullie beter? Essence of Catrice?
吴 曼 迪
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:37:16 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_102884633
ik vote voor essence
disclaimer
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:37:43 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102884647
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef megamandy het volgende:
Super mooi Lindy!

oja hier even een vraagje. Op dit moment heb ik als zwarte eyeliner de penultimate van mac. Maar sinds kort had ik ook fluidline (paars O+ ) gekocht en dat werkt inderdaad zoveel beter! Tenminste geen per ongeluk geknoei meer.
Nu wil ik dus ook een zwarte kleur gelliner maar voor zwart kan ik net zo goed eentje van catrice of essence kopen en zo 15 euro besparen :P Welke is volgens jullie beter? Essence of Catrice?
Volgens mij wordt Catrice beter gevonden... ik heb er 1 van essence, een donkergroene en die vind ik persoonlijk errug prettig werken en blijft super zitten ^O^

En thanx!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:38:53 #158
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102884701
Irritatiepunt.... mijn crease-vouw loopt te ver door... ik kan nooit winged liners maken, want die vallen comleet weg :(
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:39:14 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_102884714
die van catrice plakt niet aa het kwastje... Ik weet ook niet waar het door komt, maar het werkt van geen kanten :')
disclaimer
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:40:44 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102884778
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
die van catrice plakt niet aa het kwastje... Ik weet ook niet waar het door komt, maar het werkt van geen kanten :')
Dat heb ik met die groene van Catrice ook! Krijg 'm der niet op :(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:41:11 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102884798
Ja, ik vind zelf essence ook echt tha bomb! Doen echt niet onder voor die van Mac vind ik. Had ik eerder moeten weten.. voordat ik voor 80 ekkies aan fluidliners had liggen :')
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:42:10 #162
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_102884840
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Het zijn 5 foto's, dus ik mik ze even in een spoiler, anders is het wel in een keer heel veel Lindy in beeld :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart is echt een bitch om mee te werken b.t.w. Fall-out galore *O*
Tof Lin!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_102884938
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Het zijn 5 foto's, dus ik mik ze even in een spoiler, anders is het wel in een keer heel veel Lindy in beeld :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart is echt een bitch om mee te werken b.t.w. Fall-out galore *O*
Nice! *O* Past mooi bij je haar
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:21:53 #164
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102887115
Dank jullie O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:19:08 #165
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102891313
Mooi Lin! Ik wilde net zeggen dat ik de lipkleur wel minder vond, maar dat had je er zelf al bijgezet zag ik :P
Die kleuren en de intensiteit staat je echt smmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoking!

Kun je je wing niet wat later laten beginnen zodat je hem goed terug ziet? Dat doe ik tenminste ook, aangezien ik ook van die flappen heb die vanaf mijn wenkbrauw al beginnen :')
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:21:49 #166
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102891528
Oh, ik vind de Catrice liners fijner. Ik veeg als het waren mijn kwastje erin ipv dippen, dan komt het prima op mijn kwastje, net als bij mijn Bobbi Brown liner.
Maar goed, mocht 'ie niet bevallen, koop je de ander, ben je nog steeds amper iets kwijt :P

Ik gebruik ook 2 van de 3 stay-on-eyeshadow-potjes (creme-oogschaduw van Catrice) als eyeliner, veel teveel pigment en mij te droog om echt goed te kunnen blenden. Heb hem van de week gebruikt als basis op mijn oog voor een smokey eye, dat ging prima, maar voor gewoon zo zijn ze te donker vind ik.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102894990
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Het zijn 5 foto's, dus ik mik ze even in een spoiler, anders is het wel in een keer heel veel Lindy in beeld :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart is echt een bitch om mee te werken b.t.w. Fall-out galore *O*
Groen bij rood haar is erg gaaf!

Weet iemand hoeveel de mascara van benefit kost? (they're real heet hij volgens mij)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:09:37 #168
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102895425
Bj de Douglas is 'ie ¤ 22,50 en gaat er nog 10% vanaf als je een pasje hebt :)

En dank voor de tips qua gelliner, ik heb al eeuwen die van mac op mijn lijstje staan, maar heb nooit beacht dat ik ook eens een goedkoper merk zou kunnen proberen :)

Oh, en Lindy, ur pretty O+
3!
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:12:13 #169
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102895642
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi Lin! Ik wilde net zeggen dat ik de lipkleur wel minder vond, maar dat had je er zelf al bijgezet zag ik :P
Die kleuren en de intensiteit staat je echt smmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmoking!

Kun je je wing niet wat later laten beginnen zodat je hem goed terug ziet? Dat doe ik tenminste ook, aangezien ik ook van die flappen heb die vanaf mijn wenkbrauw al beginnen :')
Ik moet helaas echt een wing van 2 cm ongeveer tekenen, en dan zie je een halve cm terug, ziet er echt heel sneu uit :') Mijn ogen zijn er denk ik gewoon niet voor gemaakt.

En dank voor alle complimentjes O+
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:12:35 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102895667
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef Incantrix het volgende:
Bj de Douglas is 'ie ¤ 22,50 en gaat er nog 10% vanaf als je een pasje hebt :)

En dank voor de tips qua gelliner, ik heb al eeuwen die van mac op mijn lijstje staan, maar heb nooit beacht dat ik ook eens een goedkoper merk zou kunnen proberen :)

Oh, en Lindy, ur pretty O+
Hebben ze tegenwoordig benefit bij douglas ja? O+ :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_102898711
Dus ik hoef niet helemaal naar sephora voor benefit mascara en oogbasis?
Dat zou te gek zijn maar volgens mij hebben ze het bij de douglas in Eindhoven sowieso niet, daar ben ik gisteren nog geweest.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:18:18 #172
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102900166
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hebben ze tegenwoordig benefit bij douglas ja? O+ :D
Ja sowieso volgens mij via internet, en dan in Den Haag een echte counter.

En volgens hun facebook kost de mascara inderdaad ¤22,50 en bij de Sephora is nu nog die 25% korting denk ik (sowieso met de stickers)

edit: ooh maar zie dat je in Eindhoven woont, dan is Den Bosch of Roermond volgens mij qua Sephora het kortste bij :P Of dan via Internet
http://www.douglas.nl/dou(...)&sortType=&pageSize=

En nog iedereen bedankt voor de antwoorden van de eyeliner :) Ga morgen ofzo denk ik die van Essence kopen
吴 曼 迪
pi_102900692
Ik wil een mac holiday palletje want awesome verpakking. Maar ik heb al zoveel oogschaduw. Fail :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 08:56:42 #174
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102905623
quote:
17s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hebben ze tegenwoordig benefit bij douglas ja? O+ :D
Yupz, in Den Haag in elk geval wel.. En ze zijn er volgens mij goedkoper mee als de Sephora in de V&D (kortingen even buiten beschouwing gelaten). Daar is They're Real bijna 26 euro..
3!
pi_102905920
Zijn er hier nog meer mensen die uit Eindhoven komen?
Want ligt het aan mij of is het make-up aanbod bij de douglas in Eindhoven maar karig?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:41:52 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_102906313
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 09:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die uit Eindhoven komen?
Want ligt het aan mij of is het make-up aanbod bij de douglas in Eindhoven maar karig?
ik denk een stuk of vijf tot tien? (ja, hoi :+) aanbod is hier inderdaad erg matig, niet alleen bij douglas maar ook bij andere merken. Helaasch! Maar wel een goed excuus om zo nu en dan eens ergens anders te gaan shoppen :9
disclaimer
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:33:27 #177
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102910935
Als jullie in Den Haag komen winkelen zijn jullie welkom voor een bakkie @ my place ;)

Hipz0r, ik heb net die Essence gelliner gehaald. 3 euro! O+ Als het wat is ga ik de paarse en groene voor sinterkerst vragen :)
3!
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:58:40 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102911568
Oeh, *O* voor benefit in douglas!!
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:02:24 #179
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102913601
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, *O* voor benefit in douglas!!
Ik was er laatst in Den Haag. Het is zo mooi ;( En zo duur :')
* Bloempje begint alvast aan een kerst/verjaardag verlanglijstje.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:19:45 #180
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102914101
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:02 schreef Bloempje. het volgende:

[..]

Ik was er laatst in Den Haag. Het is zo mooi ;( En zo duur :')
* Bloempje begint alvast aan een kerst/verjaardag verlanglijstje.
Ja... benefit is helaas wel erg prijzig ;(
Don't come closer, I might hurt you
pi_102917464
Weet iemand heel toevallig of MAC Viva Glam Cyndi nog te koop is bij de counters?
pi_102919488
Ik weet wel dat die van Lady Gaga nog te koop is in Rotterdam maar die van Cyndi weet ik het niet.
Overigens gaan de Viva Glam er binnenkort uit en komen er 2 nieuwe.
pi_102919546
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef Moonsel het volgende:
Ik weet wel dat die van Lady Gaga nog te koop is in Rotterdam maar die van Cyndi weet ik het niet.
Overigens gaan de Viva Glam er binnenkort uit en komen er 2 nieuwe.
Die nude, I know, maar ik zie er bij de lippenstiften altijd een paar staan van Viva Glam, moeten bijna wel oude zijn...
pi_102921153
Klopt de lippenstift van Viva Glam zit al ong een jaar in , Anders bel je even of ze nog hebben liggen?
pi_102922077
Het verbaasd mij eigenlijk wel dat er geen MAC winkel in Rotterdam of Den Haag zit, zoals A'dam Heiligeweg.

Ik wil ook graag een Sephora winkel in A'dam, dus een filiaal en geen shop-in-shop in V&D.
pi_102922666
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef Moonsel het volgende:
Klopt de lippenstift van Viva Glam zit al ong een jaar in , Anders bel je even of ze nog hebben liggen?
dat was nou nooit in me opgekomen! Thanks, anders zou het zonde vn mn tijd en geld zijn
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:29:20 #187
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102928847
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

dat was nou nooit in me opgekomen! Thanks, anders zou het zonde vn mn tijd en geld zijn
Die rode? Is erg fijn inderdaad heb ik ook. Maar je moet even kijken, bij de counter in Maastricht bijvoorbeeld hebben ze meerdere glam-lipsticks.
吴 曼 迪
pi_102929669
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:11 schreef RenRen- het volgende:

[..]

dat was nou nooit in me opgekomen! Thanks, anders zou het zonde vn mn tijd en geld zijn
Graag gedaan! Ja precies 1 belletje en je weet het zo :)
pi_102930767
Kijk eens wat ik gevonden heb!! *O* *O* Wat vinden jullie van cracked nagellak??

@all, sorry voor het grote plaatje :) Bij deze alleen een linkje van de pagina waar ik het vond:

-spam is niet gewenst op fok-

Ja kan eindeloos combineren. ik vind rood met wit wel mooi.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mirjam op 10-10-2011 21:16:11 ]
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:03:20 #190
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102931047
Ik vind het extreem lelijk, maar goed, wie ben ik... ik heb zelfs amper nagels :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102931291
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Missxxdeco het volgende:
Kijk eens wat ik gevonden heb!! *O* *O* Wat vinden jullie van cracked nagellak??


Ja kan eindeloos combineren. ik vind rood met wit wel mooi.
welkom, maar kan die foto iets kleiner? mobiele users gaan over hun zuiger zo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_102931875
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Missxxdeco het volgende:
Kijk eens wat ik gevonden heb!! *O* *O* Wat vinden jullie van cracked nagellak??

@all, sorry voor het grote plaatje :) Bij deze alleen een linkje van de pagina waar ik het vond:

Ja kan eindeloos combineren. ik vind rood met wit wel mooi.
Spam?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mirjam op 10-10-2011 21:16:18 ]
All good things are wild and free.
pi_102932099
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Die rode? Is erg fijn inderdaad heb ik ook. Maar je moet even kijken, bij de counter in Maastricht bijvoorbeeld hebben ze meerdere glam-lipsticks.
:Y Ik wil hem heel graag, dus maar even bellen. En dan geld vinden.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef Moonsel het volgende:

[..]

Graag gedaan! Ja precies 1 belletje en je weet het zo :)
Dat bedenk ik dan niet, ik ben dan veel geld kwijt aan het OV :') Zonduh
pi_102936837
dames, gebruiken jullie wel eens nepwimpers?
ik heb er wat vraagjes over
-kun je die dingen hergebruiken? of is het altijd voor 1malig gebruik?
-hoe verwijderd je ze? je gebruikt lijm, maar hoe gaan ze er dan weer af :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:37:21 #195
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102937070
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
dames, gebruiken jullie wel eens nepwimpers?
ik heb er wat vraagjes over
-kun je die dingen hergebruiken? of is het altijd voor 1malig gebruik?
-hoe verwijderd je ze? je gebruikt lijm, maar hoe gaan ze er dan weer af :@
Dit vroeg ik me ook al af ja :@ Voor een keertje lijkt het me best leuk, maar volgens mij kan ik dat sowieso niet _O-
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:37:22 #196
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102937071
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
dames, gebruiken jullie wel eens nepwimpers?
ik heb er wat vraagjes over
-kun je die dingen hergebruiken? of is het altijd voor 1malig gebruik?
-hoe verwijderd je ze? je gebruikt lijm, maar hoe gaan ze er dan weer af :@
Jottem, voor visagie redelijk wat ervaring mee! :Y

- Je kunt ze tot een keer of 5 hergebruiken. Na gebruik goed schoonmaken met make-up-remover en ze kunnen er weer tegenaan!
- Je trekt ze gewoon heel voorzichtig weer van je ooglid af. De lijm voor wimpers wordt niet keihard, maar blijft een beetje gummy, dus dan kun je ze er weer gewoon af halen :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_102937130
quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:37 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Jottem, voor visagie redelijk wat ervaring mee! :Y

- Je kunt ze tot een keer of 5 hergebruiken. Na gebruik goed schoonmaken met make-up-remover en ze kunnen er weer tegenaan!
- Je trekt ze gewoon heel voorzichtig weer van je ooglid af. De lijm voor wimpers wordt niet keihard, maar blijft een beetje gummy, dus dan kun je ze er weer gewoon af halen :Y
ah, ok :D
ik ben aan het ebayen, wil sowieso hysterische lashes voor fantasy fairs, maar is het ook gebruikelijk om voor dagelijks gebruik fake lashes te gebruiken?
of valt dat altijd mega op?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:42:11 #198
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102937357
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ah, ok :D
ik ben aan het ebayen, wil sowieso hysterische lashes voor fantasy fairs, maar is het ook gebruikelijk om voor dagelijks gebruik fake lashes te gebruiken?
of valt dat altijd mega op?
Je kan ze ook dagelijks gebruiken, alleen neem je dan meestal wat neutralere lashes. Je kunt voor dagelijks gebruik zelfs beter wimperstukjes gebruiken, alleen zijn die een bitch om bij jezelf op te zetten...
Don't come closer, I might hurt you
pi_102961604
Ik wil een set brushes aanschaffen, zowel voor ogen als gezicht. Iemand die weet welk merk goede maar ook betaalbare kwasten heeft?
All good things are wild and free.
pi_102961656
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil een set brushes aanschaffen, zowel voor ogen als gezicht. Iemand die weet welk merk goede maar ook betaalbare kwasten heeft?
Sephora huismerk.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:41:41 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_102961792
volgens mij kunnen we die vraag + antwoorden onderhand beter in de OP zetten :')
disclaimer
pi_102961794
Een kwast bij Sephora kost al gauw ¤40 - gekken! Ik vind Bdellium Tools fijn.
pi_102961892
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij kunnen we die vraag + antwoorden onderhand beter in de OP zetten :')
Ja ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen, heb ook wel het een en ander op google gevonden maar wou het toch nog even hier vragen. :')
All good things are wild and free.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:44:54 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_102961955
maar goed, betaalbaar is voor iedereen anders, wat is je budget?
disclaimer
pi_102961967
Ik had voor tussendoor eens een mascara van Etos gebruikt. Sinds vandaag gebruik ik weer lash plumper van Sephora, maar mijn god wat een verschil :D Zoveel fijner om aan te brengen en ook gewoon het resultaat :P
Ja en dus?
pi_102962009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef DeltaCephei het volgende:
Een kwast bij Sephora kost al gauw ¤40 - gekken! Ik vind Bdellium Tools fijn.
Ja daar was ik via jou blog inderdaad al bij gekomen. Zat aan deze 2 te denken, is dat wat?

http://www.bdelliumstore.(...)ush/M/B004OEMQZU.htm
http://www.bdelliumstore.(...)ush/M/B004OEKRD8.htm
All good things are wild and free.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:48:36 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_102962088
etos huismerk is ook gewoon zooi vind ik :{
disclaimer
pi_102962119
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, betaalbaar is voor iedereen anders, wat is je budget?
Rond de 30/40 euro? Weet niet echt wat redelijk is, ik wil gewoon goede kwasten voor een leuk prijsje. :)
All good things are wild and free.
pi_102962172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:48 schreef Stormqueen het volgende:
etos huismerk is ook gewoon zooi vind ik :{
Ben ik nu dus ook achter :P
Ook echt veel meer opdoen voor een beetje resultaat zeg maar. Maarja dan krijg je natuurlijk weer klontjes, dus dat werkt ook al niet. Een keer, nooit meer.
Ja en dus?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:51:00 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_102962175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:49 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Rond de 30/40 euro? Weet niet echt wat redelijk is, ik wil gewoon goede kwasten voor een leuk prijsje. :)
voor een complete set? Hmz, dan weet ik persoonlijk niets, sorry -O-
disclaimer
pi_102962190
Kwasten van eekhoorn, geiten -en ponyhaar.

http://webshop.back-stage.nl/back-stage/search/kwast/page/2

Kwaliteit waarvoor je moet betalen.
pi_102962263
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

voor een complete set? Hmz, dan weet ik persoonlijk niets, sorry -O-
Nou het hoeft geen hele uitgebreide set te zijn, 2/3 oog brushes en een blush kwast en zo'n platte foundation kwast zou al prima zijn. Ik ben een make up noob dus zou echt niet weten wat een goede prijs is voor een beetje goede kwasten. :@
All good things are wild and free.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:56:09 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_102962347
dan zou ik idd voor bdellium gaan, die zitten wel in die range :Y
disclaimer
pi_102962378
Ik zie overal die waaierkwasten, en het klinkt echt heel stom, maar waar gebruik je die voor? :@
Aids.
pi_102962440
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Mss het volgende:
Ik zie overal die waaierkwasten, en het klinkt echt heel stom, maar waar gebruik je die voor? :@
Dat is voor zover ik weet voor oogschaduw die op je wangen etc valt om het weg te halen, althans heb het ooit iemand zien doen op youtube. :')
All good things are wild and free.
pi_102962453
BBQ-kip heeft ooit ELF-kwasten besteld en ze was volgens mij erg blij met die prijs kwaliteit verhouding. Die van mij zijn onderweg dus daar kan ik nog niet al te veel over vertellen. Then again, ik heb allemaal redelijk budget kwasten dus ik kan ook niet echt vergelijken.
Aids.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:59:39 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_102962491
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Mss het volgende:
Ik zie overal die waaierkwasten, en het klinkt echt heel stom, maar waar gebruik je die voor? :@
ik heb gelezen dat ze geen functie hebben :')
disclaimer
pi_102962530
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb gelezen dat ze geen functie hebben :')
Omdat ze zo leuk staan in je kwastenpot :9
Aids.
pi_102962581
Ik las dat ze fijn zijn voor highlighter, maar heb er zelf geen.
pi_102963417
http://s.dealextreme.com/search/Make-up+Brushes

heeft ook kwasten, duurste setje is van wolvenhaar voor 50 dollar
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:25:09 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_102963496
synthetische kwasten zijn tegenwoordig net zo goed, al dan niet beter, als haarkwasten :Y
ik vind ze superfijn want ze stinken niet en vallen veel minder uit :)
disclaimer
pi_102963852
Ik denk inderdaad ook dat je die waaierkwast niet echt nodig hebt... Volgens mij voldoet elke schone borstel wel om poeder weg te vegen....?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:47:42 #223
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102964361
Het fijne aan een waaierkwast in vergelijking met een andere kwast om fall-out weg te vegen, is dat je met een waaierkwast zo goed als geen druk kunt zetten, waardoor je geen strepen van je fallout maakt.
Don't come closer, I might hurt you
pi_102964602
Oh my, wat zijn die bdellium tools setjes op amazon.com goedkoop. :o
Heb de green bambu smokey eyes set al, en die zijn echt superfijn. O+
Nu wil ik die 4 piece foundation en 5 piece mineral setjes ook, terwijl ik niet eens weet waarvoor ik ze zou gebruiken.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:19:39 #225
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102969419
Zelf heb ik een kabuki bij de Sephora gekocht en dat was iets van 13 euro? Superfijn en heel zacht :Y Eerst verloor de kwast wel wat haren, maar nadat ik de kwast heb gewassen nergens last meer van.
Dus ik zou zeker ook bij de Sephora gaan kijken als je maar een paar kwasten wilt kopen. Ik heb ook een paar kwasten van MAC, maar dat is niet echt budget :P
吴 曼 迪
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:23:15 #226
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102969637
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Mss het volgende:
BBQ-kip heeft ooit ELF-kwasten besteld en ze was volgens mij erg blij met die prijs kwaliteit verhouding. Die van mij zijn onderweg dus daar kan ik nog niet al te veel over vertellen. Then again, ik heb allemaal redelijk budget kwasten dus ik kan ook niet echt vergelijken.
Yep, that was me *O*
Ik ben er nog steeds blij mee voor mijn vloeibare foundation. Bij dikkere foundations (Studio Sculpt van MAC bijv) maak ik de kwast vochtig.
Ik vind de oogschaduwkwasten en linerkwastjes van ELF ook prima. Oogschaduwkwastjes en concealerkwastjes van Sephoramerk zijn heel erg fijn. Eyelinerkwastjes heb ik ook een zooi van de Hema, die zijn prima als je geen überdun lijntje wilt (ik wil altijd een wat smerig lijntje langs mijn ogen :P).
Gezichtskwasten vind ik ook fijn van Everyday Minerals, ik heb van hun 2 kabuki's, een bronzerkwast en een blushkwast waarvan ik de laatste 2 vrijwel elke dag gebruik.

Maar goed, ieder zo zijn ding natuurlijk :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:24:33 #227
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102969704
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Mylene het volgende:
http://s.dealextreme.com/search/Make-up+Brushes

heeft ook kwasten, duurste setje is van wolvenhaar voor 50 dollar
Ik heb ook een kwast van eenhoornenhaar, die kostte een paar centen, maar dan heb je ook wat!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:26:23 #228
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102969822
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef Lindytje het volgende:
Het fijne aan een waaierkwast in vergelijking met een andere kwast om fall-out weg te vegen, is dat je met een waaierkwast zo goed als geen druk kunt zetten, waardoor je geen strepen van je fallout maakt.
Maar vaak als ik fall-out heb, ligt het te stevig op mijn huid om het daarmee weg te halen. Ik had ooit zo'n waaierkwastje (zat in een setje) en die heb ik zo in mijn ronde archief gekieperd.
Ik doe gewoon foundation op nadat ik mijn ogen heb gedaan, veel makkelijker :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:33:23 #229
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102970219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Maar vaak als ik fall-out heb, ligt het te stevig op mijn huid om het daarmee weg te halen. Ik had ooit zo'n waaierkwastje (zat in een setje) en die heb ik zo in mijn ronde archief gekieperd.
Ik doe gewoon foundation op nadat ik mijn ogen heb gedaan, veel makkelijker :P
Dat is idd makkelijker! ;)
Maarrrr, wilde alleen even ophelderen waar de kwast nu eigenlijk voor dient, na alle onduidelijkheid ;)
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:39:44 #230
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102970617
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is idd makkelijker! ;)
Maarrrr, wilde alleen even ophelderen waar de kwast nu eigenlijk voor dient, na alle onduidelijkheid ;)
En dat was dan ook zekers gelukt :D

Gebruik jij hem weleens als je visagie doet? Of doe je dan ook foundation als laatst?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:41:17 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_102970720
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb ook een kwast van eenhoornenhaar, die kostte een paar centen, maar dan heb je ook wat!
lollers :')
disclaimer
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:43:31 #232
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102970869
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lollers :')
Ik wilde eigenlijk piemelhaar maar die stinken zo na het wassen, blergh :r
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:43:54 #233
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102970903
Ik gebruik een waaierkwast om maskertjes op te smeren :'). Verder heb ik het nut nog niet zo ontdekt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:44:04 #234
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_102970914
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk piemelhaar maar die stinken zo na het wassen, blergh :r
_O-
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:44:48 #235
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102970968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

En dat was dan ook zekers gelukt :D

Gebruik jij hem weleens als je visagie doet? Of doe je dan ook foundation als laatst?
Héél soms! Op klussen met weinig tijd doe ik wel altijd de basis eerst namelijk, ivm tijdgebrek als ik daarna heel precies de basis nog aan moet brengen om de ooglook heen. Dus dan wil ie wel eens van pas komen :Y
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:44:50 #236
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102970972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
Ik gebruik een waaierkwast om maskertjes op te smeren :'). Verder heb ik het nut nog niet zo ontdekt.
Je kunt er wel heel goed je Hummeltjesverzameling mee afstoffen *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:45:15 #237
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102971004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk piemelhaar maar die stinken zo na het wassen, blergh :r
:')
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:46:28 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_102971081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk piemelhaar maar die stinken zo na het wassen, blergh :r
na het wassen pas? ;(
disclaimer
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:47:26 #239
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_102971150
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk piemelhaar maar die stinken zo na het wassen, blergh :r
:')

Hoog tijd dat ik weer even de tijd heb om te makeuppen 's morgens. Doe nu alleen mijn wenkbrauwen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:49:25 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102971301
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

na het wassen pas? ;(
Ja, dan worden de korstjes zacht en soppig en gaan ze rieken.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:50:23 #241
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102971362
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:')

Hoog tijd dat ik weer even de tijd heb om te makeuppen 's morgens. Doe nu alleen mijn wenkbrauwen. :')
Gij moet knalogen maken, vrouw! Staat je vast hartstikke goed!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:53:01 #242
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_102971559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gij moet knalogen maken, vrouw! Staat je vast hartstikke goed!
Kleurtjes. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:53:50 #243
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102971624
We moeten een keer een Electric Six look maken :D
Geïnspireerd door :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:55:12 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_102971722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef BBQ-kip het volgende:
We moeten een keer een Electric Six look maken :D
Geïnspireerd door :D
:D

* IJsdraakje gaat nadenken over een leuke vertaling. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:57:53 #245
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102971919
Als ik dit weekend tijd en zin heb ga ik wel wat in elkaar zetten })
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:59:47 #246
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_102972028
Spelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:11:10 #247
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102972765
Inspiratie genoeg, van het weekend lekker spelen *O*

















>:O
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:36:00 #248
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102974653
Ja! Die komen op 20-11 in de Effenaar, BaasBQ-kip!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:38:50 #249
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102974870
Hahahaha, 20-11, dan ga ik al naar de Wombats...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:41:29 #250
159909 -Peach
Prunus persica
pi_102975063
Da's zeund! :P
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:42:07 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102975107
Sekâh!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_102975356
Zo, wat gaan jullie snel :o Ik heb haast geen tijd om uitgebreid te make uppen, alleen het basic gebeuren (foundation, concealer, poeder en mascara) gaat er op 's ochtends. Ik vlieg heen en weer tussen m'n stageschool, m'n werk, af en toe de opleiding en verder de sociale verplichtingen. Nouja, in de kerstvakantie ga ik weer los en dan is het daar natuurlijk ook dé tijd voor *O*
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:47:29 #253
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102975487


Dat doosje met de Union Jack erin moet ik hebben O+ Niet voor de kleuren maar alleen al voor de vlag :*
吴 曼 迪
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:49:28 #254
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102975633
Hahaha, da's wel heel erg!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:49:46 #255
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102975659
Ssssst :@
吴 曼 迪
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:54:02 #256
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_102975979
Ik vind Rimmel eigenlijk altijd Rommel... helaasch
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:25:15 #257
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_102987725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind Rimmel eigenlijk altijd Rommel... helaasch
Rimmel mascara vind ik toch wel heel erg O+ meestal!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:46:59 #258
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_102990385
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het doosje zag! Ben studente Brits dus dan is dat echt een musthave (vind ik :') )
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:11:42 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_102998656
Die rimmel oogschaduws O+!

Hier is de postbode ook langs geweest :9

Buit:



Matte NYX blushes in Mauve en Espresso. Ik zocht wat meer work-appropriate blushes, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Swatch:



Tevens:



NYX Matte lipsticks in (vlnr) Sierra, Indie Flick, Tea Rose en Natural. De laatste twee zijn helaas bijna dupes :') maar wel work-appropriate, dus ach :P Swatch:



En ook nog:





Sleek palette in Me, Myself & Eye. Palette is half tof, half redelijk. Vooral de metallics vind ik altijd erg goed van Sleek, de lichte matte kleuren zijn niet echt geweldig. Snelle vingertopswatches:



(ja, ik suck in oogschaduwswatches :') )

Kan er weer ff tegenan *O*
disclaimer
pi_102998789
Je swatches zijn prima hoor SQ!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:21:34 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_102998942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Je swatches zijn prima hoor SQ!
tnx! :@ O+

Overigens snap ik "Blue Monday" niet helemaal, die oogschaduw is haske donkergroen. Of zou het een pun zijn? :')
disclaimer
pi_102999104
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Die rimmel oogschaduws O+!

Hier is de postbode ook langs geweest :9

Buit:

[ afbeelding ]

Matte NYX blushes in Mauve en Espresso. Ik zocht wat meer work-appropriate blushes, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Swatch:

[ afbeelding ]

Tevens:

[ afbeelding ]

NYX Matte lipsticks in (vlnr) Sierra, Indie Flick, Tea Rose en Natural. De laatste twee zijn helaas bijna dupes :') maar wel work-appropriate, dus ach :P Swatch:

[ afbeelding ]

En ook nog:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sleek palette in Me, Myself & Eye. Palette is half tof, half redelijk. Vooral de metallics vind ik altijd erg goed van Sleek, de lichte matte kleuren zijn niet echt geweldig. Snelle vingertopswatches:

[ afbeelding ]

(ja, ik suck in oogschaduwswatches :') )

Kan er weer ff tegenan *O*
Waar heb je het Sleek Palette besteld? Ik wil ze ook graag <3
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:27:26 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_102999142
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef Moonsel het volgende:

[..]

Waar heb je het Sleek Palette besteld? Ik wil ze ook graag <3
ik heb deze besteld bij www.alicejohavesentials.nl maar daar is deze in ieder geval al uitverkocht (LE). Volgens mij heeft boozyshop 'm nog wel :)
disclaimer
pi_102999234
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Die rimmel oogschaduws O+!

Hier is de postbode ook langs geweest :9

Buit:

[ afbeelding ]

Matte NYX blushes in Mauve en Espresso. Ik zocht wat meer work-appropriate blushes, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Swatch:

[ afbeelding ]

Tevens:

[ afbeelding ]

NYX Matte lipsticks in (vlnr) Sierra, Indie Flick, Tea Rose en Natural. De laatste twee zijn helaas bijna dupes :') maar wel work-appropriate, dus ach :P Swatch:

[ afbeelding ]

En ook nog:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sleek palette in Me, Myself & Eye. Palette is half tof, half redelijk. Vooral de metallics vind ik altijd erg goed van Sleek, de lichte matte kleuren zijn niet echt geweldig. Snelle vingertopswatches:

[ afbeelding ]

(ja, ik suck in oogschaduwswatches :') )

Kan er weer ff tegenan *O*
Je swatches zijn goed hoor! :D En tea rose heb ik ook, heel mooi kleurtje! :Y
All good things are wild and free.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:55:23 #265
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103000187
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Die rimmel oogschaduws O+!

Hier is de postbode ook langs geweest :9

Buit:

[ afbeelding ]

Matte NYX blushes in Mauve en Espresso. Ik zocht wat meer work-appropriate blushes, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Swatch:

[ afbeelding ]

Tevens:

[ afbeelding ]

NYX Matte lipsticks in (vlnr) Sierra, Indie Flick, Tea Rose en Natural. De laatste twee zijn helaas bijna dupes :') maar wel work-appropriate, dus ach :P Swatch:

[ afbeelding ]

En ook nog:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sleek palette in Me, Myself & Eye. Palette is half tof, half redelijk. Vooral de metallics vind ik altijd erg goed van Sleek, de lichte matte kleuren zijn niet echt geweldig. Snelle vingertopswatches:

[ afbeelding ]

(ja, ik suck in oogschaduwswatches :') )

Kan er weer ff tegenan *O*
O+ Nice!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_103002185
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb deze besteld bij www.alicejohavesentials.nl maar daar is deze in ieder geval al uitverkocht (LE). Volgens mij heeft boozyshop 'm nog wel :)
oke dankjewel! Ik zal eens kijken daar
pi_103007535
Ik heb nog wat make-up op Marktplaats staan, if anybody is interested :) http://verkopers.marktplaats.nl/1957649
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:12:54 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103018082
Van mijn werk heb ik cadeaubonnen van de Sephora gekregen voor ¤30,- *O*
Iemand nog aanraders van must haves? Ik denk dat ik voor een "basis" product ga. Nooit foundation gebruikt maar sinds kort gebruik ik Hello Flawless van Benefit en die is zoooo fijn O+ En lekker makkelijk :Y

Oja en vandaag nog even de gelliner van essence gehaald en al gebruikt, is inderdaad heel fijn dus bedankt voor de tips allemaal!
吴 曼 迪
pi_103018399
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog wat make-up op Marktplaats staan, if anybody is interested :) http://verkopers.marktplaats.nl/1957649
Ik ben wel geïnteresseerd in de lipgloss van NYX, kun je er meerdere versturen? Past wel in de brievenbus toch? :)
All good things are wild and free.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 07:10:41 #270
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_103027135
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:12 schreef megamandy het volgende:
Van mijn werk heb ik cadeaubonnen van de Sephora gekregen voor ¤30,- *O*
Iemand nog aanraders van must haves? Ik denk dat ik voor een "basis" product ga. Nooit foundation gebruikt maar sinds kort gebruik ik Hello Flawless van Benefit en die is zoooo fijn O+ En lekker makkelijk :Y

Oja en vandaag nog even de gelliner van essence gehaald en al gebruikt, is inderdaad heel fijn dus bedankt voor de tips allemaal!
+1! :*
3!
pi_103029939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik ben wel geïnteresseerd in de lipgloss van NYX, kun je er meerdere versturen? Past wel in de brievenbus toch? :)
Ja, ze passen zelfs allemaal in de brievenbus :Y
pi_103030376
Dinsdag heb ik me laten opmaken door een visagiste bij MAC cosmetics. Heel veel tips & tricks gekregen, die ik nu zelf ook onder de knie heb. Erg tof allemaal. Ben alleen niet zo zeker van mijn nieuwe foundation. Kan nu zelfs mijn gezicht shapen en alles.
Maar! Zij zei dat er in september al een MAC online shop zou komen maar dat dit even uitgesteld is maar dat de shop er wel komt ! w/

Ik heb ook een blending brush van MAC maar ik vind het te lomp werken, heeft iemand een blending brush van Sigma en welke is dan het meest fijn?
Go hard or go home
pi_103030401
Sigma kun je niet vergelijken met MAC imo. Ik zou altijd voor MAC kiezen :@
pi_103030637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
Sigma kun je niet vergelijken met MAC imo. Ik zou altijd voor MAC kiezen :@
Oh, ik niet. Ik kijk naar de kwast, niet naar het merk. Moet er gewoon goed mee kunnen werken.
Go hard or go home
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:56:32 #275
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_103030644
Ik vind die van MAC ook echt duizend keer fijner. Al kun je basically everywhere blending brushes kopen.. Die van de HEMA is zelfs niet zo vervelend. :P
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:05:44 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_103034274
de E25 is de fijnste blender van sigma :)
disclaimer
pi_103034345
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
de E25 is de fijnste blender van sigma :)
O+ Thanks!
Go hard or go home
pi_103034662
quote:
99s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Die rimmel oogschaduws O+!

Hier is de postbode ook langs geweest :9

Buit:

[ afbeelding ]

Matte NYX blushes in Mauve en Espresso. Ik zocht wat meer work-appropriate blushes, en volgens mij ben ik daar wel in geslaagd. Swatch:

[ afbeelding ]

Tevens:

[ afbeelding ]

NYX Matte lipsticks in (vlnr) Sierra, Indie Flick, Tea Rose en Natural. De laatste twee zijn helaas bijna dupes :') maar wel work-appropriate, dus ach :P Swatch:

[ afbeelding ]

En ook nog:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sleek palette in Me, Myself & Eye. Palette is half tof, half redelijk. Vooral de metallics vind ik altijd erg goed van Sleek, de lichte matte kleuren zijn niet echt geweldig. Snelle vingertopswatches:

[ afbeelding ]

(ja, ik suck in oogschaduwswatches :') )

Kan er weer ff tegenan *O*
Skjoe waar heb je gefaald? Die blushes zijn mooi en ik ben nu al verliefd op die matrode lippenstift O+
Aids.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:26:08 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_103034817
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:20 schreef Mss het volgende:

[..]

Skjoe waar heb je gefaald? Die blushes zijn mooi en ik ben nu al verliefd op die matrode lippenstift O+
Cherryculture, die hadden een paar weken geleden 25% korting op alles *O*
disclaimer
pi_103038803
Mijn Sleekfaal is binnen :9


Oh So Special


Acid


Me, Myself and eye


Pomegranate & Pixie Pink

O+
Aids.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:32:32 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_103038833
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:31 schreef Mss het volgende:
Mijn Sleekfaal is binnen :9

[ afbeelding ]
Oh So Special

[ afbeelding ]
Acid

[ afbeelding ]
Me, Myself and eye

[ afbeelding ]
Pomegranate & Pixie Pink

O+
O+
Pixie Pink ben ik wel benieuwd naar want die heb ik nog niet, swatchje? O-)

edit - die reflectie van je rode shirt in het spiegeltje is erg confusing :')
disclaimer
pi_103038976
Ja, dat zie ik nu pas, niet zo handig die foto :'). Ik zal hem zo even voor je swatchen O+
Aids.
pi_103039733
Die swatch komt morgen even, want de batterij van mijn camera is leeg :')
Aids.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:55:38 #284
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_103043941
Haha, jij hebt precies de palettes die ik nog niet heb :D
My hovercraft is full of eel.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:02:10 #285
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103044107
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
Ja, dat zie ik nu pas, niet zo handig die foto :'). Ik zal hem zo even voor je swatchen O+
Boobies O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_103044434
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:31 schreef Mss het volgende:
Mijn Sleekfaal is binnen :9

[ afbeelding ]
Oh So Special

[ afbeelding ]
Acid

[ afbeelding ]
Me, Myself and eye

[ afbeelding ]
Pomegranate & Pixie Pink

hebben hebben <3
pi_103045064
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Boobies O+
Speciaal voor jou Lin :9~
Aids.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:10:49 #288
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_103046350
Ohja O+ Het oh so special palette wilde ik nog bestellen, ik vind die kleurtjes zo lief O+
Hebben jullie nog tips voor welke lipsticks mooi zijn + lang blijven zitten? Ik zoek nog een lief roze kleurtje, maar niet te licht, want dan lijkt ik een breezermeisje :'). Maar mijn lippen zijn superdroog vaak, dus niet alle lipsticks zijn even fijn.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:19:32 #289
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103046646
Mijn vent werkte thuis vandaag en precies vandaag werden mijn Sleekjes bezorgd. *O*
Jammer alleen dat het Original paletje helemaal in puin lag -O-
Ik ga ze zo maar even mailen daarover.
Ik heb Original, Storm, Au Naturel en de Suede blush.
Zin om mee te spelen dit weekend O+
Morgen de bruiloft van een goeie vriendin van me, dus dan kan ik lekker met de Au Naturel aan de gang *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103052134
Hmm.. Sinds 3 dagen mezelf voorgenomen om weer meer makeup te dragen en nam ik sochtends de moeite om meer met mijn ogen te doen.
En nu is zowel mijn bovenste als mijn onderste ooglid van mijn rechteroog ontstoken -O-
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:34:14 #291
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103053418
Wat heb je gebruikt dan?
Oude producten ofzo?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103053554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat heb je gebruikt dan?
Oude producten ofzo?
Nee de mascara is van sephora (van de 3 voor 10 actie dus die is net een paar weekjes open) en het oogschaduw palletje heb ik 2 weken geleden bij kruidvat gekocht..
En ik haal elke avond braaf mijn make-up eraf.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:41:57 #293
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103053860
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef Mss het volgende:

[..]

Speciaal voor jou Lin :9~
Dankje O+
Don't come closer, I might hurt you
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:54:23 #294
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103054577
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nee de mascara is van sephora (van de 3 voor 10 actie dus die is net een paar weekjes open) en het oogschaduw palletje heb ik 2 weken geleden bij kruidvat gekocht..
En ik haal elke avond braaf mijn make-up eraf.
Dan is het misschien gewoon pech. Vieze kwasten of een vinger met net 1 verkeerd bacterietje erop (nou ja, 2 dan he, 1 per oog :P)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_103054686
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Dan is het misschien gewoon pech. Vieze kwasten of een vinger met net 1 verkeerd bacterietje erop (nou ja, 2 dan he, 1 per oog :P)
Heb mezelf nu voorgenomen om mijn make-up dit weekend uit te zoeken, alles ouder dan 1 jaar weg te mieteren en alle kwasten eens door een sopje te halen (ik gebruik meestal mijn vingers maar kan toch geen kwaad om alles even schoon te maken)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:56:54 #296
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103058250
Uit die LE van Sleek vind ik de kleur Chris de Burgundy zo mooi O+ Weet niet of dat ook mooi staat met mijn witte huid, maar zo in het palette :o
吴 曼 迪
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:22:57 #297
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103059644
Zoiets zit ook in het Oh So Special palette, die is supermooi, ook bij witte huidjes, mits goed geblend vanuit je crease *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:27:33 #298
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103059864
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Zoiets zit ook in het Oh So Special palette, die is supermooi, ook bij witte huidjes, mits goed geblend vanuit je crease *O*
Celebrate is dat dan denk ik?
Lijkt mij ook een mooi palette trouwens de Oh So Special :o
吴 曼 迪
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:28:29 #299
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103059913
Ook kopen joh, kost toch geen drol en ze zijn het echt waard, die Sleekjes *;
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:54:04 #300
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_103061036
Maar dat past niet maar in mijn naaidoos erbij :')
吴 曼 迪
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:56:46 #301
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_103061130
Tuurlijk wel! neemt vrijwel geen ruimte in joh!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')