QFTquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:55 schreef NickB het volgende:
Ik ben ooit is een bekende tegen gekomen via google op zo datings site (vrouw).
bij postuur dan ook normaal invullen terwijl ze fucking dik is.
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Een foto zegt meer dan duizend woorden.
haha jij wil vrouwen daten met een BBquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...
haten op bb chimisquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha jij wil vrouwen daten met een BB
Niks mis met BB sletjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha jij wil vrouwen daten met een BB
Ik denk dat die wel het makkelijkste zijn.quote:
Nee, ik haat niet op BB chimis. Ik deedquote:
Die vrouwen snap ik dus niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou ja, niet als de foto met een Blackberry is gemaakt in een donker steegje en er dan ook nog eens een fotobewerkingsprogramma overheen is gegooid...
quote:
Ok boys!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik haat niet op BB chimis. Ik deedomdat hij wil daten met BB chimis.
Die date je niet, die trek je uit elkander.
Inderdaad. Gewoon 1 of 2 goede foto's en niet van die vage meuk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vrouwen snap ik dus niet.
Dan bewerk je de foto zodat je dunner en mooier lijkt, waardoor je alleen maar kunt tegenvallen in real life ...
Daar is internet toch het perfecte middel voor?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:02 schreef DeRakker. het volgende:
Lopen wel veel pimps rond op fok.
[ afbeelding ]
elke dag nieuwe chicks hosselen op internet, damn
Dat blijkt niet uit de OP.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daar is internet toch het perfecte middel voor?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |