abonnement Unibet Coolblue
pi_105818053
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Op basis van dat Real gewoon beter is. Maar misschien dat er nog een Copa.del Rey'tje door Barcelona gepakt kan worden.. De titel en de CL gaan dit jaar naar Real! *O*
Ja dat hebben we de afgelopen clasico's wel gezien.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:03:50 #227
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105818208
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja dat hebben we de afgelopen clasico's wel gezien.
Hoezo?
pi_105818862
Zullen we hem gewoon negeren? Hij roept maar wat, zonder eerst even te kijken hoe het zit.
★★★
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:29:10 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105819262
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:03 schreef inZanity het volgende:

[..]

Hoezo?
De coach van Real heeft er een iets betere kijk op dan jij (nou ja iets)


Verder kan ik ook van Real genieten hoor maar wat Barcelona laat zien is gewoon beter, maar jij houdt niet van voetbal toch?
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:42:57 #230
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105824836
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we hem gewoon negeren? Hij roept maar wat, zonder eerst even te kijken hoe het zit.
Ach, eenieder heeft recht op zijn mening.
Meestal is het bij hem iets in de trend van :
quote:
Real Madrid _O_

Ronaldo _O_
Dus alles waar hij iets verder op ingaat is meegenomen. Dat dat dan achteraf weer niet klopt is een ander verhaal, maar hoop doet leven hé :

quote:
Het zou me echt verbazen als Real deze wedstrijd niet weet te winnen, ze zijn momenteel gewoon een stuk beter. Hopelijk word het een mooie wedstrijd en gaat Barcelona niet wederom over tot spelbederf en anti-voetbal als het een beetje tegenzit.
quote:
Hoe meer deze wedstrijd dichterbij komt hoe meer ik er van overtuigd ben dat Real deze gaat winnen, het zal me dan ook echt verbazen als dit niet gebeurd. Hopelijk word het een mooie wedstrijd. En hopelijk houd Barcelona het op z'n minst een klein beetje sportief, al zal dat helaas tegen beter weten in zijn. Ach zolang het anti-voetbal van Barcelona vanavond eindelijk eens keihard afgestrafd word hoor je mij niet klagen!
En nu :
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef inZanity het volgende:

[..]

Op basis van dat Real gewoon beter is. Maar misschien dat er nog een Copa.del Rey'tje door Barcelona gepakt kan worden.. De titel en de CL gaan dit jaar naar Real! *O*
Maar wel een waardig verliezer :
quote:
Volgens van Basten is dit Real niet in staat het niveau van Barcelona te halen Zeker geen wedstrijden van beide clubs gezien de laatste tijd. Dat Real vandaag verliest zeg niks, Barcelona ook nog eens behoorlijk gelukkig vandaag.

Het was juist Real dat zijn niveau vandaag bij lange na niet haalde bij lange na niet. Barcelona was vandaag gewoon gelukkig in de afronding, verder een vrij gelijkopgaande wedstrijd. Als je naar dit seizoen kijkt kun je maar één ding concluderen en dat is dat Real gewoon beter is dan Barcelona.
En vervolgens weer :

quote:
Mensen die Messi beter vinden dan C. Ronaldo. :')

CR7 _O_
Tsja, misschien heeft ie wel gewoon gelijk en is het al die jaren al geluk geweest _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFatLady op 20-12-2011 16:50:37 ]
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_105826293
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Ach, eenieder heeft recht op zijn mening.
Meestal is het bij hem iets in de trend van :

[..]

Dus alles waar hij iets verder op ingaat is meegenomen. Dat dat dan achteraf weer niet klopt is een ander verhaal, maar hoop doet leven hé :

[..]

[..]

En nu :

[..]

Maar wel een waardig verliezer :

[..]

En vervolgens weer :

[..]

Tsja, misschien heeft ie wel gewoon gelijk en is het al die jaren al geluk gewees
t _O-
Hm, zo heb ik er niet over nagedacht, zou best kunnen. :{
★★★
pi_105826883
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hm, zo heb ik er niet over nagedacht, zou best kunnen. :{
Oei... inderdaad :{ Misschien is InZanity een onbegrepen genie, en heeft de rest van de wereld het allemaal verkeerd gezien. ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:45:58 #233
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105827544
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Verder kan ik ook van Real genieten hoor maar wat Barcelona laat zien is gewoon beter, maar jij houdt niet van voetbal toch?
Huh? Waarom zou ik niet van voetbal houden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef TheFatLady het volgende:

Beetje selectief als je het mij vraagt. De reactie's waarin ik aangeef dat Barcelona terecht heeft gewonnen laat je voor het gemak maar achterwege.. ;) Overigens moeten we nou niet gaan doen alsof Barcelona zo'n geweldige wedstrijd speelde. Beide ploegen haalden hun niveau niet, Real nog wel een stukje minder dan Barcelona. Maar ook Barcelona speelde zeker niet geweldig, de tweede helft al een stuk beter en waren dan ook de betere en de terecht winnaar(wat ik volgens mij al vaak genoeg heb aangegeven) al was het ietwat gelukkig als je het mij vraagt. Vooraf gezien was ik er inderdaad van overtuigd dat Real deze wedstrijd ging winnen, ik was daar overigens zeker niet de enige in. Achteraf denk ik daar nog precies hetzelfde over.

Beetje treurig dat ik hier uitgerekend word verweten niet vaak genoeg inhoudelijk te zijn. Terwijl jullie Barca-fappers nooit verder komen dan inhoudloos gebler als: 'Beste ploeg allertijden' 'Moet je van genieten' of 'wie hier niet van houd is geen voetballiefhebber'. Altijd maar iedereen jou eigen mening opdringen en niet accepteren dat er ook mensen een andere mening toebedeeld zijn. Niemand zal volgens mij ontkennen dat Barcelona een hele goede ploeg is, dat het echter de beste ploeg ter wereld is al niet iedereen het over eens, dat het de beste ploeg ooit is zijn nog minder mensen het over eens misschien moet men dat maar eens accepteren in plaats van te verwachten dat eenieder zich als makke lammetjes aansluit bij de grote Barca-is-heilig menigte.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef TheFatLady het volgende:

Tsja, misschien heeft ie wel gewoon gelijk en is het al die jaren al geluk geweest _O-
Waar heb ik dat OOIT beweerd dan? :') Je legt me nu gewoon woorden in de mond die ik nooit uigesproken heb. ;)
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:48:55 #234
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_105827672
Barca van vorig jaar > Barca van dit jaar..

Net zoals alle andere clubs hoor, op ManCity na.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105827972
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:48 schreef 3M1N3M het volgende:
Barca van vorig jaar > Barca van dit jaar..

Net zoals alle andere clubs hoor, op ManCity na.
Real is ook beter geworden .. ;)
★★★
pi_105828101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Real is ook beter geworden .. ;)
Absoluut :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:27:26 #237
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105835070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef inZanity het volgende:

Beetje selectief als je het mij vraagt. De reactie's waarin ik aangeef dat Barcelona terecht heeft gewonnen laat je voor het gemak maar achterwege.. ;) Overigens moeten we nou niet gaan doen alsof Barcelona zo'n geweldige wedstrijd speelde. Beide ploegen haalden hun niveau niet, Real nog wel een stukje minder dan Barcelona. Maar ook Barcelona speelde zeker niet geweldig, de tweede helft al een stuk beter en waren dan ook de betere en de terecht winnaar(wat ik volgens mij al vaak genoeg heb aangegeven) al was het ietwat gelukkig als je het mij vraagt. Vooraf gezien was ik er inderdaad van overtuigd dat Real deze wedstrijd ging winnen, ik was daar overigens zeker niet de enige in. Achteraf denk ik daar nog precies hetzelfde over.

Bewust zeer selectieve quotes van jou, dat selectieve heb ik van jou overgenomen daar jij elk post over dit onderwerp alleen de negatieve dingen van Barca en de positieve dingen van Real er uit pikt en daar je zeer gekleurde mening over ventileert. Je bent bewust blind voor de negatieve dingen die er bij Real gebeuren. Al het positieve over Barca wil je niet eens horen/zien (of je reageert er bewust niet op).
quote:
Beetje treurig dat ik hier uitgerekend word verweten niet vaak genoeg inhoudelijk te zijn. Terwijl jullie Barca-fappers nooit verder komen dan inhoudloos gebler als: 'Beste ploeg allertijden' 'Moet je van genieten' of 'wie hier niet van houd is geen voetballiefhebber'. Altijd maar iedereen jou eigen mening opdringen en niet accepteren dat er ook mensen een andere mening toebedeeld zijn.

Je trekt je verdediging nu wat breder, maar je reageert op mij dus ik ga ervan uit dat je ook mij bedoelt ?
Quote van mij 1 regel waarin ik iets beweer van deze strekking.
Ik heb je volgens mij zelfs een aantal keren aangegeven dat je juist wel een eigen mening moet hebben, maar je onderbouwt je mening bijna nooit óf o.b.v. onjuiste informatie.
Dus wederom een verzinsel van je om alleen het negatieve er uit te lichten.
quote:
Niemand zal volgens mij ontkennen dat Barcelona een hele goede ploeg is, dat het echter de beste ploeg ter wereld is al niet iedereen het over eens, dat het de beste ploeg ooit is zijn nog minder mensen het over eens misschien moet men dat maar eens accepteren in plaats van te verwachten dat eenieder zich als makke lammetjes aansluit bij de grote Barca-is-heilig menigte.

Waar heb ik OOIT beweerd dat het de beste ploeg ooit is ?
En Barca is ook zeker niet heilig, verre van dat.
Voordat je begint over swalbes ed., ik heb nog geen enkele Barca-fan dat zien ontkennen.
Jij wil juist jouw mening opdringen dat CR7 en Madrid de beste zijn. Volgens mij heb je dat zelf niet eens door.

Ik begrijp eigenlijk hier je hele punt niet ?
quote:
[..]

Waar heb ik dat OOIT beweerd dan? :') Je legt me nu gewoon woorden in de mond die ik nooit uigesproken heb. ;)
Waar leg ik jou woorden in de mond ?
Feit is dat ik je bij minimaal 5 verschillende belangrijke wedstrijden heb zien beweren dat Barca door geluk heeft gewonnen/gelijkgespeeld. Daaruit trek ik de conclusie dat jij veelal het succes van Barca aan geluk toewijst. Is dat dan zo'n rare conclusie of wil jij nu toch beweren dat het dan toch wel eens de beste ploeg van de laatste paar jaar is ?
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_105841839
Als Real Madrid fan Barça van anti-voetbal en spelbederf beschuldigen. Oh, de ironie.
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:56:25 #239
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_105843336
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_105844530
quote:
Dit is gewoon het kleineren van de tegenstander. Zou gestraft moeten worden vind ik.

_O_
★★★
  woensdag 21 december 2011 @ 15:49:47 #241
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_105869794
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_105877792
quote:
0.21 :o
0:38 :D
1:07 _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 22 december 2011 @ 21:53:03 #243
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105936918
Straks 22:00 uur Barcelona - L'Hospitalet.
Cuenca en Fontás in de basis.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_105937165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef TheFatLady het volgende:
Straks 22:00 uur Barcelona - L'Hospitalet.
Cuenca en Fontás in de basis.
Waar te zien?
  donderdag 22 december 2011 @ 22:01:06 #245
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105937489
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:56 schreef Trystar het volgende:

[..]

Waar te zien?
Geen idee, hoopte dat iemand anders dat zou weten.. :)
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:02:22 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105937572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:01 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Geen idee, hoopte dat iemand anders dat zou weten.. :)
hier zijn wat links te vinden

http://www.vipbox.tv/sports/football.html
  donderdag 22 december 2011 @ 22:04:06 #247
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105937702
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

hier zijn wat links te vinden

http://www.vipbox.tv/sports/football.html
Mijn dank is groot ^O^
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  donderdag 22 december 2011 @ 22:31:09 #248
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105939454
Inmiddels 3-0
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
pi_105940421
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
Inmiddels 3-0
En 5-0..
sig verwijderd door FA
  donderdag 22 december 2011 @ 22:48:48 #250
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_105940569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

En 5-0..
En rust.
Gaat wel snel zo, was ook wel te verwachten.
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')