abonnement Unibet Coolblue
pi_102511355


We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]
Het Grote UGG Australia #6
Het Grote UGG Australia Topic #7
Het Grote UGG Australia Topic #8
Het Grote UGG Australia Topic #9
Het Grote UGG Australia Topic #10

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Nederlands verkoopadres:
Van den Assem Schoenen bv
Dit bedrijf werkt samen met FOK!, onder meer door het aan FOK! ter beschikking stellen van meer dan 250 VIP cards voor de Uggs Australia Outlet in Rotterdam.

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102511824
UGGs zijn niet lelijk! :')
Mensen die UGGs mooi vinden zijn lelijk
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102511894
Ik heb er twee voor mijn vriendin, via mijn nichtje in America, gekocht. Scheelde een hoop bij elkaar denk ik zo'n 150 euro op de gehele aanschaf. Waarvan ik voor de moeite mijn nichtje een gedeelte van heb gegeven. Ik geef het liever aan mijn nichtje dan de belastingdienst/verkoopkanalen ;).
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_102512726
O+
pi_102512908
Welk model is dat in de OP? :)
  donderdag 29 september 2011 @ 17:25:28 #6
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102519073
Uggs bij vrouwen.

Zat zelf toevallig begin deze week nog te twijfelen om (fake)Uggs te halen voor deze winter, als man zijnde, tot nu toe denk ik toch maar niet aangezien ik wel veel lees en hoor dat mensen daar niet bepaald positief over zijn.

Word liever niet als homo gezien.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102523280
Uggs bij mannen kan wel degelijk erg goed staan. Ligt wel aan de man.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:37:22 #8
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102523362
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Uggs bij mannen kan wel degelijk erg goed staan. Ligt wel aan de man.
Nou, bij wat voor mannen staat het dan goed?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102523440
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:37 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Nou, bij wat voor mannen staat het dan goed?
Mannen met skinny pijpen. Ik vind Uggs bij wijdere pijpen erg lelijk staan. Mijn vriend draagt redelijke skinny jeans en trekt mijn Uggs wel eens aan in de winter als ie bier moet gaan halen. :') Vind het wel leuk bij hem staan.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:51:21 #10
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102523963
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Mannen met skinny pijpen. Ik vind Uggs bij wijdere pijpen erg lelijk staan. Mijn vriend draagt redelijke skinny jeans en trekt mijn Uggs wel eens aan in de winter als ie bier moet gaan halen. :') Vind het wel leuk bij hem staan.
Ohhhhhhh, als dat het enige criterium is wordt het geen probleem.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102524065
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef RenRen- het volgende:
Welk model is dat in de OP? :)
Volgens mij is dat de UGG Rainier van een aantal jaar geleden.
pi_102524149
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Ohhhhhhh, als dat het enige criterium is wordt het geen probleem.
Ja, dat vind ik wel een vereiste. Maar het ligt ook gewoon aan of het bij je kleding staat en hoe je jezelf gedraagt. Als je jezelf enorm verwijfd gedraagt, zou ik je ook aanzien voor een homo. :')
  donderdag 29 september 2011 @ 20:05:24 #13
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102524580
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik wel een vereiste. Maar het ligt ook gewoon aan of het bij je kleding staat en hoe je jezelf gedraagt. Als je jezelf enorm verwijfd gedraagt, zou ik je ook aanzien voor een homo. :')
Nee ik gedraag mij absoluut niet verwijfd :')

Misschien dat ik het binnenkort dan toch maar eens ga proberen ^O^
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102526456
Gewoon doen! Niet aantrekken van wat andere mensen vinden anders zouden wij, vrouwen, ons ook zorgen moeten maken aangezien zoveel mensen het lelijk vinden...
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102536665
En allemaal naast hun schoenen lopen omdat die uggs zo ontzettend slecht steun geven :')
Maar lelijk? Neee, en al helemaaaal niet voor mannen hoor!


:')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102539413
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:24 schreef Griebus het volgende:
En allemaal naast hun schoenen lopen omdat die uggs zo ontzettend slecht steun geven :')
Maar lelijk? Neee, en al helemaaaal niet voor mannen hoor!


:')
Open in klb maar lekker een topic hierover. En om het even duidelijk te maken, met de echte uggs ga je niet naast je schoenen lopen, die schoenen zijn hartstikke stevig. Met al die nep uggs uit cheap ass winkeltjes, daarvan ga je naast je schoenen lopen. Zeiksnor.
All good things are wild and free.
pi_102540275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat de UGG Rainier van een aantal jaar geleden.
Thanks! O+
pi_102540534
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Open in klb maar lekker een topic hierover. En om het even duidelijk te maken, met de echte uggs ga je niet naast je schoenen lopen, die schoenen zijn hartstikke stevig. Met al die nep uggs uit cheap ass winkeltjes, daarvan ga je naast je schoenen lopen. Zeiksnor.
Naast je schoenen lopen _O- wel weer een mooie dag voor uggs, zweetpootje :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102540630
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:28 schreef Griebus het volgende:

[..]

Naast je schoenen lopen _O- wel weer een mooie dag voor uggs, zweetpootje :')
Dat geeft maar weer aan dat je totaal niet weet waar je over praat. Zelfs met warm weer heb je geen zweet voeten in Uggs, terwijl de meeste gympen echt stinken op een dag als deze.
pi_102545619
Misschien moeten we het topic waar ze mogen klagen aangeven met "!!!! LEEF JE HIER UIT !!!!!"
pi_102547356
Ik klaag niet, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand voor schut gaat lopen met die olifantenpoten
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102547388
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef Griebus het volgende:
Ik klaag niet, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand voor schut gaat lopen met die olifantenpoten
Dat kun je dus daar spuien. Hier vragen we daar dus niet om.
pi_102547667
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dat kun je dus daar spuien. Hier vragen we daar dus niet om.
Dat geeft niks hoor, ik geef indien nodig ook ongevraagd mijn mening :Y
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_102547702
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:28 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat geeft niks hoor, ik geef indien nodig ook ongevraagd mijn mening :Y
Dat blijkt.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:09:56 #25
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_102549154
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:28 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat geeft niks hoor, ik geef indien nodig ook ongevraagd mijn mening :Y
dat blijkt inderdaad je maakt je er nogal druk om. triest figuur.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:14:47 #26
355006 Bukhoer
Bukken voor je centen.
pi_102549310
Als je als man per se UGGs wil, doe dan échte. Neppe vind ik écht niet kunnen bij mannen...
Maar dat wist je natuurlijk zelf ook wel.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:18:00 #27
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_102549400
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:28 schreef Griebus het volgende:

[..]

Dat geeft niks hoor, ik geef indien nodig ook ongevraagd mijn mening :Y
Het is niet nodig dat je je mening geeft. Daaaag.
pi_102550358
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:09 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

dat blijkt inderdaad je maakt je er nogal druk om. triest figuur.
_O- jullie doen de TT wel eer aan met z'n allen :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:59:43 #29
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_102550586
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:51 schreef Griebus het volgende:

[..]

_O- jullie doen de TT wel eer aan met z'n allen :')
dat ligt natuurlijk absoluut niet aan jou ;)
pi_102555983
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:59 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

dat ligt natuurlijk absoluut niet aan jou ;)
Fijn dat je het met me eens bent ;) maar gaan jullie gerust verder met dit topic hoor! ^O^
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:41:52 #31
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:51:16 #32
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102621721
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:14 schreef Bukhoer het volgende:
Als je als man per se UGGs wil, doe dan échte. Neppe vind ik écht niet kunnen bij mannen...
Vind je dat wel kunnen bij vrouwen dan?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102622229
Waar kan je een care kit kopen? Is die van uggs zelf of een ander merk?
pi_102629212
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:03 schreef J-Style. het volgende:
Waar kan je een care kit kopen? Is die van uggs zelf of een ander merk?
ugg heeft er een van eigen merk :Y
pi_102645260
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ugg heeft er een van eigen merk :Y
Oke dankje ik zal er eens naar vragen in de winkel :)
pi_102681428
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS at 2:41 pm on October 03, 2011.

:r kkdouane altijd met dat gelul
pi_102681516
Ja dat hoort erbij.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:35:46 #38
43556 miss_dynastie
pi_102681608
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef Griebus het volgende:
Ik klaag niet, ik vind het alleen onbegrijpelijk dat iemand voor schut gaat lopen met die olifantenpoten
Lekker belangrijk... nooit meer koude voeten *O* *O* *O*
pi_102683198
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat hoort erbij.
Weet iemand hoeveel importkosten ik moet betalen op uggs van 130 euro uit Amerika ?
pi_102683455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Weet iemand hoeveel importkosten ik moet betalen op uggs van 130 euro uit Amerika ?
kun je gewoon googelen en het zelf uitrekenen, of de topic terug lezen want het wordt elk topic vaak genoeg gevraagd
pi_102683477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Weet iemand hoeveel importkosten ik moet betalen op uggs van 130 euro uit Amerika ?
Oei, dit heb ik lang niet meer gedaan. Was het niet 10 euro + 19% over het bedrag? En als het boven de 150 euro is, komt er nog 12% bij. Aangezien de verzendkosten nog wel eens bij het totaal worden opgeteld (mag niet, maar gebeurt wel) kan het dus zijn dat je die 12% ook nog betaalt
pi_102683499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:33 schreef mirannie het volgende:

[..]

Oei, dit heb ik lang niet meer gedaan. Was het niet 10 euro + 19% over het bedrag? En als het boven de 150 euro is, komt er nog 12% bij. Aangezien de verzendkosten nog wel eens bij het totaal worden opgeteld (mag niet, maar gebeurt wel) kan het dus zijn dat je die 12% ook nog betaalt
vergeet de administratiekosten niet
pi_102683525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

vergeet de administratiekosten niet
Dat is toch die 10 euro? Of was dat meer? Heb al erg lang niet meer besteld.
pi_102683599
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:35 schreef mirannie het volgende:

[..]

Dat is toch die 10 euro? Of was dat meer? Heb al erg lang niet meer besteld.
meer volgens mij hoor :Y maarja zoals ik al zei, googelen is een kleine moeite om het even uit te zoeken
pi_102683680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

meer volgens mij hoor :Y maarja zoals ik al zei, googelen is een kleine moeite om het even uit te zoeken
Dat is waar ;)
pi_102687718
Een vriendin van me is terug gekomen uit Amerika maar heeft helaas geen Uggs kunnen meenemen ivm een te volle koffer. Ik ga ze dus toch maar via internet bestellen.

Waarschijnlijk wordt het via shoe-store.net. Of heeft iemand hier slechte ervaringen mee?

Ik kwam trouwens ook nog terecht op deze site: www.winkelindeusa.nl
Er staat dat ze echte Uggs verkopen maar op het lijstje van officiele dealers op de Uggs site, kan ik deze webwinkel niet vinden. Heeft iemand enig idee of deze echt zijn en/of heeft iemand misschien zelfs ervaringen met deze winkel?

Ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat er een prijs genoemd wordt (¤149 voor de Bailey Button) maar dat er misschien nog kosten bijkomen qua btw etc. Wat is dan nog het voordeel van bestellen via een dergelijke site in vergelijking met bijvoorbeeld shoe-store?
pi_102688452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Susanne81 het volgende:
Een vriendin van me is terug gekomen uit Amerika maar heeft helaas geen Uggs kunnen meenemen ivm een te volle koffer. Ik ga ze dus toch maar via internet bestellen.

Waarschijnlijk wordt het via shoe-store.net. Of heeft iemand hier slechte ervaringen mee?

Ik kwam trouwens ook nog terecht op deze site: www.winkelindeusa.nl
Er staat dat ze echte Uggs verkopen maar op het lijstje van officiele dealers op de Uggs site, kan ik deze webwinkel niet vinden. Heeft iemand enig idee of deze echt zijn en/of heeft iemand misschien zelfs ervaringen met deze winkel?

Ik vind het overigens wel een beetje vreemd dat er een prijs genoemd wordt (¤149 voor de Bailey Button) maar dat er misschien nog kosten bijkomen qua btw etc. Wat is dan nog het voordeel van bestellen via een dergelijke site in vergelijking met bijvoorbeeld shoe-store?
shoe-store.net is goedkoper en staat op de officiële ugg australia website, en dus te vertrouwen.
zelfs al komt douane er bij ben je nog goedkoper uit dan in NL
pi_102689571
Sharana, bedankt voor je snelle reactie. Ik had inderdaad op de Ugg site gezien dat shoe-store.net betrouwbaar is. Maar dan nog kan het zijn dat iemand slechte ervaringen heeft hiermee.

Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar winkelindeusa.nl. Zeker omdat je op voorhand niet weet wat je gaat betalen en dan kun je, in mijn ogen, net zo goed zelf in Amerika bestellen. Of zie ik toch voordelen van die site over het hoofd?

Edit: ik zie nu dat die winkelindeusa.nl een kortingsactie heeft. Bestaande klanten kunnen nieuwe klanten dan schijnbaar een kortingscode geven twv ¤10 en sparen daarmee zelf voor ¤5 korting op een volgende bestelling. Iemand hier die al bestaande klant is en zo'n kortingscode heeft? :)
pi_102689716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:22 schreef Susanne81 het volgende:
Sharana, bedankt voor je snelle reactie. Ik had inderdaad op de Ugg site gezien dat shoe-store.net betrouwbaar is. Maar dan nog kan het zijn dat iemand slechte ervaringen heeft hiermee.

Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar winkelindeusa.nl. Zeker omdat je op voorhand niet weet wat je gaat betalen en dan kun je, in mijn ogen, net zo goed zelf in Amerika bestellen. Of zie ik toch voordelen van die site over het hoofd?

Edit: ik zie nu dat die winkelindeusa.nl een kortingsactie heeft. Bestaande klanten kunnen nieuwe klanten dan schijnbaar een kortingscode geven twv ¤10 en sparen daarmee zelf voor ¤5 korting op een volgende bestelling. Iemand hier die al bestaande klant is en zo'n kortingscode heeft? :)
Ik zou het niet vertrouwen als hij niet aangemeld staat bij ugg australia zelf als officiele website, straks geef je geld uit en heb je alsnog nepperds. Ik heb al meerdere paren bij shoe-store vandaan, en meerdere mensen hier van het forum ook, en goede ervaringen mee :Y het enige wat kan zijn is dat je wat langer moet wachten als het bij de douane terecht komt, maar daar kan shoe-store niets aan doen dat ligt aan de douane zelf.
pi_102692184
weet niet of dit al genoemd is maar bij www.vente-exclusive.nl is er een UGG verkoop. Moet je wel even account aanmaken ;)
pi_102692971
Is het online bestellen echt zo heel veel goedkoper dan in de winkel kopen? :o met al die extra kosten enzo..
pi_102693082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef J-Style. het volgende:
Is het online bestellen echt zo heel veel goedkoper dan in de winkel kopen? :o met al die extra kosten enzo..
zelfs met douane kosten ben je goedkoper uit dan in NL :Y
pi_102693122
Daar moet ik me dan maar een keer in gaan verdiepen :) scheelt het veel?
pi_102694044
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef J-Style. het volgende:
Daar moet ik me dan maar een keer in gaan verdiepen :) scheelt het veel?
mijn kensingtons waren 60 euro goedkoper! ik wacht wel 2 weken als het 60 eu scheelt :9
pi_102705216
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef thethoryd het volgende:
weet niet of dit al genoemd is maar bij www.vente-exclusive.nl is er een UGG verkoop. Moet je wel even account aanmaken ;)
Heb heel veel slechte verhalen over vente exclusive gelezen. Een beetje googelen levert al een hoop gedupeerden bij vorige acties op, weet niet zeker of ik die zou aanraden.
pi_102705770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Heb heel veel slechte verhalen over vente exclusive gelezen. Een beetje googelen levert al een hoop gedupeerden bij vorige acties op, weet niet zeker of ik die zou aanraden.
Dan lees je toch niet langer dan je neus lang is, want het meeste wordt keurig opgelost en dan krijg je zelfs waardebonnen en dergelijke voor de lange levertijd. Maar Vente-Exclusive is ook maar een doorgever.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102722157
Heb toch nog even verder gekeken en zie nu dat je bij shopbob.com gratis verzending krijgt. De Uggs die ik wil, zijn daar even duur als bij shoe-store.net. Scheelt alleen (uit mn hoofd) 30 dollar voor verzending. Of zie ik dingen over het hoofd?
pi_102743536
Pfff, blijkbaar kom ik er niet helemaal uit in mn eentje...

Ik had besloten toch via shopbop te bestellen. Na het invoeren van mijn bestelling kan ik ervoor kiezen om een deposit van 34 dollar te betalen voor Customs & Duties. Er staat bij dat Shopbop hier niet op verdiend. Betekent dit dan dat ik geen invoerrechten/btw meer hoef te betalen? En betaald Shopbop dat dan aan de Nederlandse douane? Lijkt me sterk maar misschien snap ik er niks van....Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_102747098
Groot nieuws (of misschien is het al weer oud nieuws): De Nightfall is terug :)
http://www.uggaustralia.c(...)=womens-boots-casual
pi_102747186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:02 schreef Susanne81 het volgende:
Pfff, blijkbaar kom ik er niet helemaal uit in mn eentje...

Ik had besloten toch via shopbop te bestellen. Na het invoeren van mijn bestelling kan ik ervoor kiezen om een deposit van 34 dollar te betalen voor Customs & Duties. Er staat bij dat Shopbop hier niet op verdiend. Betekent dit dan dat ik geen invoerrechten/btw meer hoef te betalen? En betaald Shopbop dat dan aan de Nederlandse douane? Lijkt me sterk maar misschien snap ik er niks van....Heeft iemand hier ervaring mee?
lijkt mij sterk dat shopbob aan de NL douane gaat betalen, dus ik zou er maar niet op gokken
pi_102796174
:{ :{ :{ :{ :{ ;( ;( ;( ;( ;( ;( :'( :'( :'( :'( :'( :r :r :r :r :r
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 08:00:38 #63
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_102798061
Verschrikkelijk :( :( nog meer redenen om echte uggs te kopen en geen chinese rotzooi. :r
pi_103334171
Ik zie nergens in de winkels in Leiden, Leidschendam, Zoetermeer en Rijswijk Ugg Cardy :( Jammer, wilde deze winter de zwarte ugg cardy kopen en/of classic short zwart of grijs, natuurlijk wel door eerst te passen!
pi_103336363
uggs bij meiden :)
uggs bij jongens:(
pi_103483012
Ben terug van mijn vakantie en heb in Miami een paar Bailey Button Navy gescoord :D Heb mazzel dat ik de grootste kindermaat pas en dus maar 110 dollar + tax hoefde te betalen. Mijn dochter had een paar Short Grey uitgezocht. En meteen ook een care kit meegenomen, aangezien die ook goed betaalbaar was daar. Zeer mooie Ugg store daar, echt :9~ Bizar dat ik me zo goed heb in kunnen houden, hahaha
pi_103582290
Mijn Uggs die ik 6 oktober in Amerika heb besteld, zijn eindelijk in Nederland aangekomen. Ze liggen nu bij de douane. Hopen dat dat niet te lang duurt want ik ben het wachten onderhand wel beu :)
pi_103594894
Wat vinden jullie nou van mannen op Uggs?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:33:39 #69
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_103597272
Ik persoonlijk vind t niet zo mooi.
pi_104345321
Ik heb ze eindelijk ook O+
Mijn man is vorige week naar Amerika geweest en 1 paar meegenomen :D

Ik vind deze leuk:



maar ik vond ze echt te duur in Nederland (279 euro) Nu heb ik ze dus voor 155 euro, een veel leuker prijsje :P

Alleen ze zitten zo lekker dat ik er meer wil _O-
pi_104345428
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef willekeurigpersoon het volgende:
Wat vinden jullie nou van mannen op Uggs?
Ik vind het niks :N
  dinsdag 15 november 2011 @ 13:57:10 #72
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_104393038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef willekeurigpersoon het volgende:
Wat vinden jullie nou van mannen op Uggs?
Vind het wel vet, mits je verder niet een nogal 'homo' uiterlijk hebt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105674682
Even een kick, want de dagen worden kouder, dus uggs van levensbelang. ;)

Ik wil deze handschoenen misschien kopen. Zijn er nog dingen die ik moet weten? Vallen ze bijvoorbeeld groot of klein?

http://www.debijenkorf.nl(...)ley-suede-3580020024
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:27:48 #74
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_105678330
Nog steeds opzoek naar nep Uggs of iets in die trant.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105678513
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
Nog steeds opzoek naar nep Uggs of iets in die trant.
Je bent op zoek naar nep Uggs? Dat is echt ridicuul, want je wilt de schoenen dan alleen omdat ze in en hip zijn. Nep uggs zijn namelijk 300% anders dan echte. Bovendien worden er dieren voor geslacht en dat op hele nare wijze.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:34:53 #76
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_105678659
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:31 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je bent op zoek naar nep Uggs? Dat is echt ridicuul, want je wilt de schoenen dan alleen omdat ze in en hip zijn. Nep uggs zijn namelijk 300% anders dan echte. Bovendien worden er dieren voor geslacht en dat op hele nare wijze.
Oke ;(
Dan wil ik gewoon iets stijlvol wat ik als manzijnde kan dragen deze winter, wat nou niet meteen 150 euro kost o.i.d.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105678986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Oke ;(
Dan wil ik gewoon iets stijlvol wat ik als manzijnde kan dragen deze winter, wat nou niet meteen 150 euro kost o.i.d.
Koop Timberlands! Ook duur, maar wel tof! :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:46:33 #78
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_105679173
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Koop Timberlands! Ook duur, maar wel tof! :D
Nah, zo standaard.
Dan liever iets als Uggs o.i.d.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_105697387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:46 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Nah, zo standaard.
Dan liever iets als Uggs o.i.d.
Uggs als man-zijnde? Ik zou dat niet doen, uggs zijn pas standaard. Ik vind uggs bij vrouwen al standaard maar bij mannen denk ik :')

Timberlands zijn inderdaad leuk voor mannen, zowel voor vrouwen maar wat je ook kunt doen is naar een winkel gaan waar ze allerlei goede merken verkopen (ook de minder standaard merken die tóch goed zijn en ook nog eens leuk) zoals de Men at work.
pi_105702804
Dieren die geslacht worden voor uggs? Dat klopt toch niet? Een schaap is een veelgegeten dier net als een koe of varken, en de vacht is slachtafval :')

Wel was er een aantal jaar iets met "mulesing" (huid wegknippen tegen maden) wat al een jaar verboden is, maar dat is dan nog steeds los van het slachtafval.
pi_105877166
Ik hoop dat deze uggs na eind januari nog zo goedkoop zijn! Maar het zal wel niet...
http://www.assem.nl/schoe(...)t/clovis/1740.1.370/
pi_106020433
Ik als man vind die Carnero stout wel erg tof



Maar het wordt sowieso uit de VS halen ivm grote maat, en ik weet niet precies welke ik moet nemen :'( Bij Nike heb ik maat 14, wat hier maat 48,5 is, maar bij UGG is maat 15 weer maat 48.
Ik weet wel dat Nike altijd wat kleiner valt maar hoe vallen UGG's?
pi_106022504
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef blingbling11 het volgende:
Ik als man vind die Carnero stout wel erg tof

[ afbeelding ]

Maar het wordt sowieso uit de VS halen ivm grote maat, en ik weet niet precies welke ik moet nemen :'( Bij Nike heb ik maat 14, wat hier maat 48,5 is, maar bij UGG is maat 15 weer maat 48.
Ik weet wel dat Nike altijd wat kleiner valt maar hoe vallen UGG's?
De classic modellen schijnen 1-2 maten groter te vallen, de overige modellen gewoon zoals 't hoort...
  maandag 2 januari 2012 @ 22:35:49 #84
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106333057
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef blingbling11 het volgende:
Ik als man vind die Carnero stout wel erg tof

[ afbeelding ]

Maar het wordt sowieso uit de VS halen ivm grote maat, en ik weet niet precies welke ik moet nemen :'( Bij Nike heb ik maat 14, wat hier maat 48,5 is, maar bij UGG is maat 15 weer maat 48.
Ik weet wel dat Nike altijd wat kleiner valt maar hoe vallen UGG's?
Lijken wel een beetje op Red Wings.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:38:39 #85
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106333206
Iemand die trouwens nog een goede site weet voor nep uggs? Hoeft niet een replica te zijn met uggs label e.d. zolang het er maar niet pauperig uitziet.

Ik kom meerdere sites wel van die nep uggs tegen met van die grote knopen maar dat is mij toch net iets te nichterig :')

Wil ze dus niet iedere dag gaan gebruiken o.i.d., gewoon soms.

Ben wel deze tegengekomen, http://www.scapino.nl/pro(...)aspen-dames-laarzen/

Heb normaal maat 42/43, dus moet waarschijnlijk net lukken met maat 42..
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106336897
Ik heb mijn chestnut uggs tall voor 170 euro gekocht in een winkel in Bremen. Ze hebben ook een webshop, maar weet alleen niet wat de verzendkosten zijn..
http://www.henne-fashion.com/ is hun site, ze hebben regelmatig sale met uggs. Ze zijn gewoon echt. :)
Kosten nu geloof ik iets duurder, dus in ieder geval de site in de gaten houden want ze hebben dus regelmatig sale met de uggs! :)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:10:14 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_106346778
Iemand hier interesse in gedragen classic tall zwart maat 7? Zien er nog prima uit. Wat lichte slijt ter hoogte van de grote teen. Heb aan de binnenkant een klein leertje laten aanbrengen bij kleermaker om te voorkomen dat het meer zou slijten.
Ik zet ze anders op mp.
Ik heb natuurlijk de doos, het zogenaamde garantiebewijs en ik kan de aankoopbon nog overleggen.
Fotos volgen.
  vrijdag 6 januari 2012 @ 16:12:45 #88
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106487030
Ik ga toch maar opzoek naar echte Uggs.

Zijn ze nog ergens goedkoper dan 210?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106492311

Twijfel! Deze zijn afgeprijsd van 365 naar 215 en ik wil ze heel graag! Maar is ook wel weer veel geld, heb ze niet echt nodig maar ze zijn wel heel gaaf en ze pasten perfect...en ik moet eigenlijk een beetje sparen. :P
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:27:13 #90
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106508383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel! Deze zijn afgeprijsd van 365 naar 215 en ik wil ze heel graag! Maar is ook wel weer veel geld, heb ze niet echt nodig maar ze zijn wel heel gaaf en ze pasten perfect...en ik moet eigenlijk een beetje sparen. :P
Afwegen als je het geld echt kan missen. Zou jammer zijn als je later spijt krijgt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106514878
Deze aangeschaft tijdens mijn vakantie in amerika, ik hoop dat het allemaal in m'n koffer past :')








  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:24:39 #92
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106543659
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef IrCute het volgende:
Deze aangeschaft tijdens mijn vakantie in amerika, ik hoop dat het allemaal in m'n koffer past :')


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Nice _O_
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 23:25:05 #93
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106543673
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ga toch maar opzoek naar echte Uggs.

Zijn ze nog ergens goedkoper dan 210(bij Assem/ Bijenkorf etc. zijn ze 210)?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106691605
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef IrCute het volgende:
Deze aangeschaft tijdens mijn vakantie in amerika, ik hoop dat het allemaal in m'n koffer past :')


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Was dat veel goedkoper in Amerika? :o
pi_106691773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef J-Style. het volgende:

[..]

Was dat veel goedkoper in Amerika? :o
Ja :P 150 euro per paar voor de schoenen, handschoenen weet ik niet meer..
  woensdag 11 januari 2012 @ 23:30:05 #96
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106707556
Ik wil nog steeds Uggs, moet alleen nog eens de tijd maken en nemen om ze in stad te halen.

Welke fysieke winkels verkopen ze zoal Uggs(voor mannen)?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106707656
Ik had hier net een bericht gezien van iemand die nep uggs zocht: Bij de Nelson heb je van hobbs voor 70 euro (aanbieding) nu ECHTE sheepskin boots ;) In het Bailey Button model grijs van Ugg Australia maar wel met een wat betere zool eronder.
pi_106723039
quote:
14s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik wil nog steeds Uggs, moet alleen nog eens de tijd maken en nemen om ze in stad te halen.

Welke fysieke winkels verkopen ze zoal Uggs(voor mannen)?
The Tube in Goes. ;) Best wel een aantal soorten/modellen. Mijn vriend heeft sneaker Uggs.
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:31:35 #99
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_106724688
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

The Tube in Goes. ;) Best wel een aantal soorten/modellen. Mijn vriend heeft sneaker Uggs.
Die sneakers van Uggs heb ik ook wel eens zien staan, best mooie dingen maar hoef geen sneakers. Helaas is Goes iets te ver. Ik ga binnenkort wel eens even na school kijken in A'dam.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_106724999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Die sneakers van Uggs heb ik ook wel eens zien staan, best mooie dingen maar hoef geen sneakers. Helaas is Goes iets te ver. Ik ga binnenkort wel eens even na school kijken in A'dam.
Had wel verwacht dat het te ver zou zijn ja. ;) Overigens is er in Middelburg (ook te ver) ook een (op het eerste gezicht) woonwinkel waar ze ook Uggs en kleding verkopen. Zo zijn er vast meest van deze zaken. :)
pi_106849826
Weet iemand nog winkels in amerika die uggs verkopen? Ik wil toch liever de Hannen ipv de Carnero, maar zoek nog een winkel die ze in maat 14 heeft. Maakt niet uit of ze naar NL verzenden, dan doe ik het gewoon via Borderlinx


Edit:

Ik heb mijn voet ff opgemeten omdat ik nou nog niet helemaal duidelijk vind welke maat ik moet hebben. hij is 31cm, volgens UGG moet ik dan maat 15 hebben, en volgens eastbay en nog een aantal winkels maat 13. Behoorlijk verschil dus. Iemand die weet wat de echte maattabel is?

[ Bericht 42% gewijzigd door blingbling11 op 15-01-2012 21:58:21 ]
pi_106850874
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef blingbling11 het volgende:
Weet iemand nog winkels in amerika die uggs verkopen? Ik wil toch liever de Hannen ipv de Carnero, maar zoek nog een winkel die ze in maat 14 heeft. Maakt niet uit of ze naar NL verzenden, dan doe ik het gewoon via Borderlinx

Edit:

Ik heb mijn voet ff opgemeten omdat ik nou nog niet helemaal duidelijk vind welke maat ik moet hebben. hij is 31cm, volgens UGG moet ik dan maat 15 hebben, en volgens eastbay en nog een aantal winkels maat 13. Behoorlijk verschil dus. Iemand die weet wat de echte maattabel is?
op de ugg australia website hebben ze een store finder en daar staan ook de webshops :Y
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2012 @ 22:03:08 #103
43556 miss_dynastie
pi_106851061
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef blingbling11 het volgende:
Weet iemand nog winkels in amerika die uggs verkopen? Ik wil toch liever de Hannen ipv de Carnero, maar zoek nog een winkel die ze in maat 14 heeft. Maakt niet uit of ze naar NL verzenden, dan doe ik het gewoon via Borderlinx
http://www.shoe-store.net/ugg-hannen-mens
Verzenden naar Nederland, even van tevoren mailen over de voorraad, want die is beperkt bij de maten die je noemt.
pi_106851087
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

op de ugg australia website hebben ze een store finder en daar staan ook de webshops :Y
Top, ga gelijk ff kijken ;)

Ik vergelijk nu de maattabellen van UGG Australia NL en UGG Australia VS, ze zijn allebei verschillend :?
  donderdag 19 januari 2012 @ 21:19:35 #105
264694 blanket
its human nature
pi_107005967
Ik had even een vraagje. Die uggs met de gebreide bovenkant. Loopt dat niet giga uit? Heb je er wel steun aan? Ik zie namelijk best mooie bij assem staan maar ben zo bang dat ik er niets aan heb qua steun? Mountain Quiltd is de naam.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_107008734
http://www.ladies4you.nl/?menu=shoppinglist&categoryID=565555 zou deze site betrouwbaar zijn? Is wel erg goedkoop hè.
pi_107009046
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
http://www.ladies4you.nl/?menu=shoppinglist&categoryID=565555 zou deze site betrouwbaar zijn? Is wel erg goedkoop hè.
beetje erg goedkoop :P
pi_107009169
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

beetje erg goedkoop :P
Ja, ze zouden dan nog zo'n 60 euro goedkoper zijn dan ik ze in de winkel heb laten staan.
pi_107009806
Wacht, ik weet genoeg.
http://www.klacht.nl/ladies4you/
pi_107020342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef vencodark het volgende:
http://www.ladies4you.nl/?menu=shoppinglist&categoryID=565555 zou deze site betrouwbaar zijn? Is wel erg goedkoop hè.
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

op de ugg australia website hebben ze een store finder en daar staan ook de webshops :Y
als de webshop niet op de officiele ugg australia website staat, niet kopen, klaar.
pi_107023390
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

[..]

als de webshop niet op de officiele ugg australia website staat, niet kopen, klaar.
Ja, ik ben er inmiddels achter. Bedankt! De Uggs die ik laatst voor 215 heb laten staan, zie ik op een erkende webshop voor 180. O+
pi_107023543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, ik ben er inmiddels achter. Bedankt! De Uggs die ik laatst voor 215 heb laten staan, zie ik op een erkende webshop voor 180. O+
welke webshop O-)
pi_107024044
quote:
thx, die ik wil zijn daar gewoon 200 euro....
Ik wil naar Amerika :D
pi_107075734
Heeft een van jullie deze ?



Zo ja, hoe bevallen ze?
pi_107240959
Uiteindelijk die Hannen's maar besteld in maat 13 bij www.cozyboots.com
benieuwd hoe lang het duurt en of het de goeie maat is :P
pi_107633027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef blingbling11 het volgende:
Uiteindelijk die Hannen's maar besteld in maat 13 bij www.cozyboots.com
benieuwd hoe lang het duurt en of het de goeie maat is :P
Levert niet in NL en de Roslynn en Kenly zijn er in de uitverkoop ;(. Weet iemand nog een NLse online shop die ze toevallig ook heeft? Zullen waarschijnlijk nooit zo goedkoop zijn als op die site ($144-160) :(, unfair!
pi_107645524
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:57 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Levert niet in NL en de Roslynn en Kenly zijn er in de uitverkoop ;(. Weet iemand nog een NLse online shop die ze toevallig ook heeft? Zullen waarschijnlijk nooit zo goedkoop zijn als op die site ($144-160) :(, unfair!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee klopt, ik heb ook een borderlinx adres opgegeven. (www.borderlinx.com)
Maar ze hebben mijn bestelling evengoed geannuleerd omdat ze niet willen dat het naar het buitenland gaat :(

Heb ze uiteindelijk toch bij Shoe-store.net besteld en ze zijn onderweg. Ik hooop dat ze er deze week zijn :7
  zondag 5 februari 2012 @ 20:48:22 #119
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107646371
Binnenkort nog steeds eens Uggs kopen. Alleen hier in de buurt geen Uggs-verkoopadres.

Uggs zijn nog nergens goedkoper dan 210,- op dit moment toch?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  zondag 5 februari 2012 @ 20:58:09 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_107646932
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Binnenkort nog steeds eens Uggs kopen. Alleen hier in de buurt geen Uggs-verkoopadres.

Uggs zijn nog nergens goedkoper dan 210,- op dit moment toch?
Bedoel je classics?
Ik zag de triple button op cosmiccowboy voor 140, das niet duur
pi_107647420
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef blingbling11 het volgende:
Nee klopt, ik heb ook een borderlinx adres opgegeven. (www.borderlinx.com)
Maar ze hebben mijn bestelling evengoed geannuleerd omdat ze niet willen dat het naar het buitenland gaat :(

Heb ze uiteindelijk toch bij Shoe-store.net besteld en ze zijn onderweg. Ik hooop dat ze er deze week zijn :7
Laat even weten hoe dat gaat en of je nog bij moest betalen door de douane, de modellen die ik graag zou willen zijn daar ook in uitverkoop :9.
  zondag 5 februari 2012 @ 21:10:40 #122
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107647656
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bedoel je classics?
Ik zag de triple button op cosmiccowboy voor 140, das niet duur
Ik ben een man, triple button Uggs is dan niet echt de ideaale combinatie.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107647723
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:10 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ben een man, triple button Uggs is dan niet echt de ideaale combinatie.
Kensingtons! :Y
  zondag 5 februari 2012 @ 21:14:40 #124
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107647953
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:11 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Kensingtons! :Y
Zijn inderdaad wel vet, ware het dat ik al twee soortgelijke laarzen heb, alleen dan zonder gesp.

Dat model is mij trouwens wel echt iets te duur. Vind die 210 voor een paar Classic chestnuts al duur, 280 is mij dan wel echt te veel.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107650519
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Zijn inderdaad wel vet, ware het dat ik al twee soortgelijke laarzen heb, alleen dan zonder gesp.

Dat model is mij trouwens wel echt iets te duur. Vind die 210 voor een paar Classic chestnuts al duur, 280 is mij dan wel echt te veel.
op shoe-store.net zijn de kensingtons toch wel goedkoper dan dat?
pi_107650610
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Laat even weten hoe dat gaat en of je nog bij moest betalen door de douane, de modellen die ik graag zou willen zijn daar ook in uitverkoop :9.
je moet met deze bijna altijd bijbetalen bij de douane, ik heb mijn dakota's binnen en moest ook bij betalen, bij al mijn uggs vanuit het buitenland heb ik moeten lappen :Y
pi_107650864
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
je moet met deze bijna altijd bijbetalen bij de douane, ik heb mijn dakota's binnen en moest ook bij betalen, bij al mijn uggs vanuit het buitenland heb ik moeten lappen :Y
Weet je nog hoe veel of hoe veel % ongeveer? Als het te veel is loont het natuuwk nie :).
  zondag 5 februari 2012 @ 22:02:46 #128
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107651527
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

op shoe-store.net zijn de kensingtons toch wel goedkoper dan dat?
Ik zie die kensingtons er niet eens tussen staan.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107651739
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Weet je nog hoe veel of hoe veel % ongeveer? Als het te veel is loont het natuuwk nie :).
kun je gweoon online uitrekenen als je googeled, ik moest bij dakota 24 bijbetalen, nog altijd goedkoper als in NL
pi_107651769
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Ik zie die kensingtons er niet eens tussen staan.
oh mja ik heb ze wel bij shoe store vandaan, misschien uitverkocht of hebben ze de mannen versie niet meer
pi_107706452
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
kun je gweoon online uitrekenen als je googeled, ik moest bij dakota 24 bijbetalen, nog altijd goedkoper als in NL
Is inderdaad nog steeds goedkoper. Weet iemand of alle Uggs ongeveer hetzelfde vallen qua maat en omvang bij de kuit? Classic Tall past bij mij prima in maat 6, wil niet dat de Kenly straks te strak om de kuit of de wreef zit.. :)
pi_107708479
Vriend van mij gaat Uggs meenemen uit Amerika O+
Als hij ze kan vinden _O-
pi_107710677
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Is inderdaad nog steeds goedkoper. Weet iemand of alle Uggs ongeveer hetzelfde vallen qua maat en omvang bij de kuit? Classic Tall past bij mij prima in maat 6, wil niet dat de Kenly straks te strak om de kuit of de wreef zit.. :)
Ligt eraan, heel veel mensen komen niet in kensingtons omdat die super stroef gaan, ik heb mijn dakotas van te voren niet gepast, had ik beter wel kunnen doen want eigenlijk zijn ze net ff te krap en had ik daarvan een maatje groter moeten hebben, maar t gaat net :)
pi_107712790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ligt eraan, heel veel mensen komen niet in kensingtons omdat die super stroef gaan, ik heb mijn dakotas van te voren niet gepast, had ik beter wel kunnen doen want eigenlijk zijn ze net ff te krap en had ik daarvan een maatje groter moeten hebben, maar t gaat net :)
Wordt een gokje dan, de Kenly is hier in de buurt nergens meer te krijgen dus passen gaat niet lukken. Zappos biedt wel goede hoop:
Ugg Kensington circumference: 15 3/4"
Ugg Classic tall circumference: 16"
Ugg Kenly circumference: 16 1/2"

Op basis daarvan zou ik wat speling moeten hebben. De reviews over de maat zijn heel verschillend, moet alleen hopen dat ik een paar krijg met een goede rits die niet stukgaat!
pi_107716490
Ik dacht dat je 19% btw betaald, en iets van 12,50 inklaringskosten. Dan kom ik op ongeveer 50 euro uit. Aanschafprijs was $239, omgerekekend incl verzending en inklaring kom ik dan op ongeveer ¤250 uit :')
Maarja, Hannens zijn niet te vinden in NL...
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:51:05 #136
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107725272
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

oh mja ik heb ze wel bij shoe store vandaan, misschien uitverkocht of hebben ze de mannen versie niet meer
Ik wil sowieso liever de classic chestnuts.
Misschien deze, ook wel mooie kleur.
http://www.assem.nl/schoe(...)t-bomber/3720.31.73/
en anders deze
http://www.assem.nl/schoe(...)c-short-m/3720.31.5/
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107747539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef blingbling11 het volgende:
Ik dacht dat je 19% btw betaald, en iets van 12,50 inklaringskosten. Dan kom ik op ongeveer 50 euro uit. Aanschafprijs was $239, omgerekekend incl verzending en inklaring kom ik dan op ongeveer ¤250 uit :')
Maarja, Hannens zijn niet te vinden in NL...
Boven de ¤150 ook nog douanerechten, maar die variëren sterk per product. Zijn wel leuke schoenen! :Y
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:24:16 #138
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107765142
Hoe vallen Uggs eigenlijk, ik hoorde iets groter dan de gemiddelde laars/schoenen?
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107767685
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe vallen Uggs eigenlijk, ik hoorde iets groter dan de gemiddelde laars/schoenen?
geloof dat de classics vrij ruim uitvallen maar de meeste andere modellen normaal.
Ik heb maar gewoon dezelfde maat besteld als ik bij Timberland heb.
pi_107771361
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe vallen Uggs eigenlijk, ik hoorde iets groter dan de gemiddelde laars/schoenen?
Bij mij vallen ze hetzelfde als andere schoenen, ik heb bijna altijd wel maat 37. Maarja, dat verschilt nogal per voet, ook als je de reviews op de site van UGG Australia zelf leest.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:31:35 #141
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107773219
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Bij mij vallen ze hetzelfde als andere schoenen, ik heb bijna altijd wel maat 37. Maarja, dat verschilt nogal per voet, ook als je de reviews op de site van UGG Australia zelf leest.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

geloof dat de classics vrij ruim uitvallen maar de meeste andere modellen normaal.
Ik heb maar gewoon dezelfde maat besteld als ik bij Timberland heb.
Het probleem is dat er hier maar 1 Uggs verkopende winkel zit. Aardig ver ook nog eens, nou kan ik wel naar Amsterdam of Utrecht gaan o.i.d. maar dan ben ik alleen al een hoop kwijt aan reiskosten.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107780521
Ik heb de classics en triple bailey button en normale bailey button allemaal een maat kleiner. Ipv 40 39.
pi_107781064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Het probleem is dat er hier maar 1 Uggs verkopende winkel zit. Aardig ver ook nog eens, nou kan ik wel naar Amsterdam of Utrecht gaan o.i.d. maar dan ben ik alleen al een hoop kwijt aan reiskosten.
En die UGGSverkopende winkel heeft niet een (mannen)paar classics in jouw maat?
  donderdag 9 februari 2012 @ 17:46:51 #144
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_107797539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 09:14 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

En die UGGSverkopende winkel heeft niet een (mannen)paar classics in jouw maat?
Geen flauw idee, het is meer dat die winkel op een behoorlijke afstand zit van hier.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_107971851


Binnen :7

Moest 37,39 bijbetalen
pi_107973214
Mooooii!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107975156
Vette schoenen!
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:39:41 #148
360348 DanaCat
Wees Jezelf.
pi_107975270
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef blingbling11 het volgende:
[ afbeelding ]

Binnen :7

Moest 37,39 bijbetalen
leuk :)
pi_107977924
Thanks ;) ze zitten super! B-)
pi_107997046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef blingbling11 het volgende:
[ afbeelding ]

Binnen :7

Moest 37,39 bijbetalen
Ik ben inmiddels ook wachtende op mijn paar van shoe-store *O*.
pi_109769079
Deze vandaag gekocht O+




Lekker luchtig voor de zomer O+
  zondag 16 september 2012 @ 20:59:16 #152
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116865458
Up...

Het wordt weer langzaamaan tijd voor uggies!
Dit jaar ga ik voor minis. Weet nog niet welke kleur.
Mn classics heb ik allemaal verkocht afgelopen jaar. (Op mn bailey button triplet en mn uggs amberlee na dan)

Ff zoeken waar ik ze enigszins goedkoop kan krijgen....
pi_116891826
quote:
7s.gif Op zondag 16 september 2012 20:59 schreef amaranta het volgende:
Up...

Het wordt weer langzaamaan tijd voor uggies!
Dit jaar ga ik voor minis. Weet nog niet welke kleur.
Mn classics heb ik allemaal verkocht afgelopen jaar. (Op mn bailey button triplet en mn uggs amberlee na dan)

Ff zoeken waar ik ze enigszins goedkoop kan krijgen....
jaaaa ik zat op Zalando net, zag daar de mini's staan en dacht meteen die MOET ik hebben. *O* weet ook nog niet welke kleur.
pi_116907349
Ik twijfel tussen chesnut, grijs of zwart.
Alleen zijn mn baileys al grijs...
pi_117305645
Ik zoek nieuwe binnenzolen voor in mijn Hannen, weet iemand waar ik die kan bestellen?
pi_117314845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef blingbling11 het volgende:
Ik zoek nieuwe binnenzolen voor in mijn Hannen, weet iemand waar ik die kan bestellen?
Van Den Assem verkoopt losse zooltjes bij mijn weten...
pi_117317016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:49 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Van Den Assem verkoopt losse zooltjes bij mijn weten...
Gaan maar tot size 12, ik moet 13 hebben :(
pi_117497366
Hmm. Ik heb zilvere Uggs staan, gloedjenieuw, 1 keer kort gedragen en daarna nooit meer. Ik vind ze zo mooooi maar ik draag ze gewoonweg niet. Misschien toch tijd om ze te koop te zetten..


Deze dus.
pi_117498604
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:45 schreef maartjeh het volgende:
Hmm. Ik heb zilvere Uggs staan, gloedjenieuw, 1 keer kort gedragen en daarna nooit meer. Ik vind ze zo mooooi maar ik draag ze gewoonweg niet. Misschien toch tijd om ze te koop te zetten..

[ afbeelding ]
Deze dus.
Afschuwelijk :')

Ikzelf heb nu 6 paar UGGs en heb mezelf voorgenomen geen nieuwe meer te kopen. Ik heb vorig jaar winter wel de Mini gepast maar die vond ik gewoonweg niet mooi staan bij mij.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117498834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Afschuwelijk :')

Ikzelf heb nu 6 paar UGGs en heb mezelf voorgenomen geen nieuwe meer te kopen. Ik heb vorig jaar winter wel de Mini gepast maar die vond ik gewoonweg niet mooi staan bij mij.
Haha tsja smaken verschillen gelukkig.
Ik had 3 paar, heb 1 paar verkocht en deze gaan de deur ook uit denk ik. Ik wil nieuwe. :')
pi_117498895
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:37 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha tsja smaken verschillen gelukkig.
Ik had 3 paar, heb 1 paar verkocht en deze gaan de deur ook uit denk ik. Ik wil nieuwe. :')
Ja als je er twee verkoopt begrijp ik wel dat je nieuwe wilt :D
Eigenlijk wil ik ze niet meer kopen omdat ik dus van meerdere bronnen heb vernomen dat UGGs Australia meedoet aan zware dierenmishandeling. Daar ben ik sowieso geen voorstander van. De UGGs die ik al heb mogen blijven maar ik denk niet dat ik nogmaals zoveel geld ga neerleggen voor schoenen waar dieren bij geleden hebben. Wel jammer want ik vind ze zo super leuk staan.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117499242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja als je er twee verkoopt begrijp ik wel dat je nieuwe wilt :D
Eigenlijk wil ik ze niet meer kopen omdat ik dus van meerdere bronnen heb vernomen dat UGGs Australia meedoet aan zware dierenmishandeling. Daar ben ik sowieso geen voorstander van. De UGGs die ik al heb mogen blijven maar ik denk niet dat ik nogmaals zoveel geld ga neerleggen voor schoenen waar dieren bij geleden hebben. Wel jammer want ik vind ze zo super leuk staan.
Ja zoiets heb ik ook begrepen.. Zou dat echt zo zijn? Ik heb echt de meest gruwelijke verhalen gehoord namelijk. :|
pi_117499804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:53 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja zoiets heb ik ook begrepen.. Zou dat echt zo zijn? Ik heb echt de meest gruwelijke verhalen gehoord namelijk. :|
Ja, ik heb ook vreselijke verhalen gelezen. Afschuwelijk, en ja ik geloof het wel. Waarom erover liegen? Althans ik weet niet hoor maar lijkt mij niet dat ze erover liegen, PETA enzo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117501203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook vreselijke verhalen gelezen. Afschuwelijk, en ja ik geloof het wel. Waarom erover liegen? Althans ik weet niet hoor maar lijkt mij niet dat ze erover liegen, PETA enzo.
Ik vind het eigenlijk gewoon te vreselijk om te willen geloven. Maar dat is iets met je kop in het zand steken, ik geloof ook wel dat het zo is inderdaad.
pi_117590215
Oh ik heb wel leuke gezien weer :@

Gewoon normaal doen ja.
pi_117658121
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh ik heb wel leuke gezien weer :@

[ afbeelding ]
Ah, die kleurencombi! Supermooi.
pi_117658722
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja als je er twee verkoopt begrijp ik wel dat je nieuwe wilt :D
Eigenlijk wil ik ze niet meer kopen omdat ik dus van meerdere bronnen heb vernomen dat UGGs Australia meedoet aan zware dierenmishandeling. Daar ben ik sowieso geen voorstander van. De UGGs die ik al heb mogen blijven maar ik denk niet dat ik nogmaals zoveel geld ga neerleggen voor schoenen waar dieren bij geleden hebben. Wel jammer want ik vind ze zo super leuk staan.
echt?! Heb je hier bronnen van? Want ik wist dat echt niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_117659263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:27 schreef Tamashii het volgende:

[..]

echt?! Heb je hier bronnen van? Want ik wist dat echt niet.
Ik ben voor je aan het googelen en gek genoeg zie ik het niet meer. Een jaar geleden was er een hele commotie omdat het zo zou zijn dat de schapenboeren een stuk vel van het schaap af zou snijden zodat er geen maden in zouden groeien. Ofzoiets. Dat lees ik nog wel terug maar nu blijkt dat het geen pijn doet bij 't schaap. Dus we kunnen blijven kopen :') nee ik weet niet hoor, maar nu zie ik niets meer over PETA enzo als ik google en vorig jaar was dat wel nog zo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_117664225
Ik heb er ook eea over gelezen en gehoord toen, ook foto's gezien. Echt verschrikkelijk.
pi_117864293
quote:
17s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh ik heb wel leuke gezien weer :@

[ afbeelding ]
Die wordt verloot op Facebook, toch?

Weet iemand hier of de Stellah en Evera (een (halve) maat) kleiner vallen dan de classics en andere modellen? Ik weet dat de Kensington bijv. klein valt, is dat met de 'sneaker'modellen ook zo?
pi_117866611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Die wordt verloot op Facebook, toch?

Weet iemand hier of de Stellah en Evera (een (halve) maat) kleiner vallen dan de classics en andere modellen? Ik weet dat de Kensington bijv. klein valt, is dat met de 'sneaker'modellen ook zo?
Die worden inderdaad verloot op FB maar ik doe nooit mee aan dat soort dingen...
Gewoon normaal doen ja.
pi_117867625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:13 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Die wordt verloot op Facebook, toch?

Weet iemand hier of de Stellah en Evera (een (halve) maat) kleiner vallen dan de classics en andere modellen? Ik weet dat de Kensington bijv. klein valt, is dat met de 'sneaker'modellen ook zo?
Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
pi_117884928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die worden inderdaad verloot op FB maar ik doe nooit mee aan dat soort dingen...
Het ook echt 'bridal Uggs' haha, te cute! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
Thx, dat vermoeden had ik al. Toch even kijken of ik ergens kan passen voordat ik ze blindelings bestel.
pi_117885091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 09:48 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het ook echt 'bridal Uggs' haha, te cute! O+

[..]

Thx, dat vermoeden had ik al. Toch even kijken of ik ergens kan passen voordat ik ze blindelings bestel.
Ja lol, UGG Bailey I Do :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:43:23 #175
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886437
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
pi_117886478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
Ik vind UGGs bij bepaalde type mannen wel leuk staan maar niet bij alle :9
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:45:23 #177
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vind UGGs bij bepaalde type mannen wel leuk staan maar niet bij alle :9
wat voor types dan?
pi_117886538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:45 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

wat voor types dan?
Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel? :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_117886567
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel? :9
Ja ja jaaa! Die mogen Uggs dragen. O+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:48:10 #180
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mannen die een casual style hebben. Baggy jeans, wollen baggy trui en een muts op. Snap je beetje wat ik bedoel? :9
ja instagram types. :(

mijn vriendin vind het niks voor mij omdat ik best lang ben en voetbal benen heb, ze zegt als je op uggs loopt lijk je nog lomper..
pi_117886612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

ja instagram types. :(

mijn vriendin vind het niks voor mij omdat ik best lang ben en voetbal benen heb, ze zegt als je op uggs loopt lijk je nog lomper..
Haha en bedankt schatje.. :D Maar je moet 't zelf weten. Blijf ik bij. :)
pi_117886617
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

ja instagram types. :(

mijn vriendin vind het niks voor mij omdat ik best lang ben en voetbal benen heb, ze zegt als je op uggs loopt lijk je nog lomper..
Instagram types? :') bestaat dat? :D

Mwah, sowieso draag je het voor de warmte. Ik zou niet naar je vriendin luisteren. :D Zelf bepalen wat je draagt ;)
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:51:47 #183
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Instagram types? :') bestaat dat? :D

Mwah, sowieso draag je het voor de warmte. Ik zou niet naar je vriendin luisteren. :D Zelf bepalen wat je draagt ;)
had laatst een paar louboutin sneakers gekocht, sinds dien mag ik niet meer alleen winkelen.
ik laat wel een foto'tje zien als mijn voetjes in een heerlijke warme ugg verstopt zitten!
pi_117886746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:51 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

had laatst een paar louboutin sneakers gekocht, sinds dien mag ik niet meer alleen winkelen.
ik laat wel een foto'tje zien als mijn voetjes in een heerlijke warme ugg verstopt zitten!
Je 'mag' niet meer alleen winkelen? Aan wat voor ketting zit jij vast :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:53:55 #185
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886784
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je 'mag' niet meer alleen winkelen? Aan wat voor ketting zit jij vast :D
geef mij maar geen geld meer, ik koop altijd alles op :(
mijn vriendin wilt mij 'leren' shoppen. moest laatst de primark in schrok me dood.
pi_117886857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:53 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

geef mij maar geen geld meer, ik koop altijd alles op :(
mijn vriendin wilt mij 'leren' shoppen. moest laatst de primark in schrok me dood.
De Primark is ook helemaal geen plek voor een man. ;)
Een man moet er gewoon goed uit zien. Als jij UGGs wil dragen dan moet je dat zelf weten. En als jij Louboutin Sneakers wil moet je dat ook zelf weten :D Mijn vriend gaat winkelen en komt met een broek, twee shirtjes, een vest en een paar schoenen thuis en is 700 euro lichter. ;)
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:58:17 #187
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_117886913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

De Primark is ook helemaal geen plek voor een man. ;)
Een man moet er gewoon goed uit zien. Als jij UGGs wil dragen dan moet je dat zelf weten. En als jij Louboutin Sneakers wil moet je dat ook zelf weten :D Mijn vriend gaat winkelen en komt met een broek, twee shirtjes, een vest en een paar schoenen thuis en is 700 euro lichter. ;)
kleren zijn gewoon leuk en duur.. :( zal mijn uitgifte maar niet plaatsen, maar je vriend houd zich nog braaf in denk ik :*
pi_117886955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:58 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

kleren zijn gewoon leuk en duur.. :( zal mijn uitgifte maar niet plaatsen, maar je vriend houd zich nog braaf in denk ik :*
Dat valt best mee. Maar goed dit is geen 'kijk eens wie rijker is' wedstrijdje :')

Ik vind het gewoon raar dat jouw vriendin bepaald wat je koopt :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_117887172
Uggs bij mannen vind ik geen gezicht. Bij geen enkele man. Een vriend van mij is gay en die heeft ook Uggs, daar vind ik het dan wel weer bij passen :D
pi_117904353
Ik vind zelf de Classics niet mooi staan bij mannen, Kensingtons daarentegen wel!
pi_117904393
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 20:08 schreef mirannie het volgende:
Ik heb mijn classics in mat 38 en de evera in 39.
Welke schoenmaat heb je normaal trouwens, ook 38?
pi_117904476
Ik wil heel graag mini's, maar heb echt geen idee in welke kleur. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:55:10 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117904955
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil heel graag mini's, maar heb echt geen idee in welke kleur. :')
Ik ook. Het worden of grijze of chesnut :D (of roze)
pi_117912652
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Welke schoenmaat heb je normaal trouwens, ook 38?
Dat is even een dingetje... Qua lengte heb ik maat 38, qua breedte maat 39. Dus de meeste van mijn schoenen zijn 39.
pi_117913164
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik ook. Het worden of grijze of chesnut :D (of roze)
Die kleuren vind ik ook heel tof. Maar zwart ook. Maar dan ben ik bang dat ik ze ga vervangen voor andere laarzen omdat makkelijk. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_117914764
Vriend van me is nu in de USA en hij neemt (als hij ze kan vinden) Bailey's I Do voor me mee én Classic Short Sand of Grey (hij mag kiezen :9)
Gewoon normaal doen ja.
pi_117917913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
Ik heb er niks tegen, het kan zelfs heel leuk zijn bij mannen! Maar nou houd ik sowieso wel een beetje van metromannen dus ik weet niet of iedereen er zo over denkt. ;)

Verder heb ik zelf al 4 jaar de Classic Short in de kleur Chocolate. Ik heb voor deze winter wel nieuwe bontzooltjes gekocht want het originele bont in de zool heb ik er wel een beetje uitgelopen inmiddels haha. Verder zijn ze nog in perfecte staat, de kleur is nog best wel mooi en er zitten ook geen gaten o.i.d in. Dat vind ik wel echt een voordeel t.o.v fake Uggs. Mijn zusje had zo'n paar van de Claire's die na 2 maanden helemaal kapot waren, maar de mijne zijn nog zo goed als nieuw. O+
pi_117950617
Ik kom mijn vraag maar even aan de experts hier stellen:
Ik ben op zoek naar Uggs die eruit zien als normale laarzen, dus van gewoon leer en met rits aan de zijkant.
Ik wil echter wel een binnenkant van schaap O+ want dat is zo lekker warm.
Zelf vind ik de channing, maar die zijn niet gevoerd. Iemand misschien een idee? Of zijn die er helemaal niet?
Ik heb al de bailey Button en vind dat ik toe ben aan een 2e paar :)

Alvast bedankt!
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:23:29 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117950709
Ja die zijn er. Maar ze zijn niet helemaal gevoerd, meestal is alleen het voetbed gevoerd.
Ikzelf heb de ugg-amberlee in het bruin.
pi_117950784
Alleen het voetbed? Shit, ik wilde eigenlijk heel de laars...
pi_117950829
Amberlee was ik ook tegengekomen, heel erg mooi! Zitten ze strak aan je been, kun je je broek er ook overheen doen?
  zondag 14 oktober 2012 @ 12:23:59 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117951896
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:30 schreef _Joy_ het volgende:
Amberlee was ik ook tegengekomen, heel erg mooi! Zitten ze strak aan je been, kun je je broek er ook overheen doen?
Of ze strak zitten lijkt me afhankelijk van je kuitdikte. Maar ja, je broek kan in de laars maar ook over de laars. Al doe ik dat laatste echt zelden. Maar ook dat hangt af van de breedte van je broekspijp, lijkt me.
pi_117952943
Ik heb al 3 paar laarzen waar ik mijn broek in draag dus ik wilde eigenlijk enkellaarsjes...
Maar die Uggs hè, ze zijn zo fijn!
Ik heb ook de broome en jillian ontdekt.
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:46:29 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117968803
Ugg Calynda?
pi_117969031
Ook nier verkeerd maar het worden mijn 'loop'laarzen dus ik wil zonder hak.
En 'zit'schoenen heb ik al genoeg :@
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:54:52 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_117969470
laatste die ik post
gisella ugg, voldoet volgens mij aan bijna al je eisen, zelfs helemaal gevoerd
pi_117975002
Ik ga sowieso de amberlee passen O+ want dat is precies wat ik bedoel!
Dan maar niet gevoerd, ze zijn zo mooi.
pi_118025410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
Kijk eens naar de Hannen.
ZIjn superwarm en gewoon mannelijke schoenen! (heb ze zelf ook :7)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:35:58 #209
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_118027958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 00:24 schreef blingbling11 het volgende:

[..]

Kijk eens naar de Hannen.
ZIjn superwarm en gewoon mannelijke schoenen! (heb ze zelf ook :7)
die heb ik aan gehad, maar dat lijken net op leger kistjes vind ik.. :7
had eerst zelf schoenen van philipe model.

maar het probleem is ze moeten stevig zijn. als er iets lelijk is, is het dat iemand naast ze schoene staat.
pi_118043330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:43 schreef JaafkeGB het volgende:
wat vinden jullie eigenlijk van UGGS bij manne?
ik moet nog iets warms hebben voor de winter, mijn vriendin zegt dat gééén één hetero man uggs aan heeft.

ik weet wel beter, toch?:$
UGGs zijn per definitie lelijk maar bij mannen is het gewoon sneu
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_118044801
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:43 schreef Griebus het volgende:

[..]

UGGs zijn per definitie lelijk maar bij mannen is het gewoon sneu
Kwestie van smaak he.
pi_118134376
Kan iemand me aubbb helpen, ik heb dus uggs besteld op uggaustralia.nl maarr ik heb geen bevestigingsmail of dergelijke gehad toen ik de bestelling heb geplaatst, het geld is al wel van mijn rekening af gegaan maar als ik bij bestellingen kijk zie ik nogsteeds staan "wordt verwerkt" terwijl ik het maandag heb besteld, en bij hun klantenservice staat er ook dat je je bestelling 3 dagen binnenkrijgt nadat je hem hebt geplaatst. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben bij het bestellen van die site? En wat moet ik nu doen, dit afwachten?
pi_118141452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef BlowMeKisses het volgende:
Kan iemand me aubbb helpen, ik heb dus uggs besteld op uggaustralia.nl maarr ik heb geen bevestigingsmail of dergelijke gehad toen ik de bestelling heb geplaatst, het geld is al wel van mijn rekening af gegaan maar als ik bij bestellingen kijk zie ik nogsteeds staan "wordt verwerkt" terwijl ik het maandag heb besteld, en bij hun klantenservice staat er ook dat je je bestelling 3 dagen binnenkrijgt nadat je hem hebt geplaatst. Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben bij het bestellen van die site? En wat moet ik nu doen, dit afwachten?
http://www.uggaustralia.n(...)CustomerService-Show
pi_118262798
Shit, waarom zijn Uggs ook zo duur?! We hebben vorige week onverwacht een home cinema set gekocht en om die kwijt te kunnen moest er ook een nieuw tv kastje gehaald worden.
Voorlopig dus even geen Uggs voor mij :( maar gelukkig is het nog niet echt koud!
pi_118800859


Gekocht! O+ O+ O+
pi_118895093
Ik ben verliefd op de zwarte sparkles, maar voordat ik ze bestel wil ik eigenlijk wat ervaringen horen. Hoe houden deze zich, blijven die pailletten goed zitten, of zijn deze uggs een no go?
Ja en dus?
pi_118903911
Hallo Uggdragertjes!

Ik heb hier nog nooit gepost, ben al een tijdje geen eigenaar van uggs meer.
Maar sinds kort heb ik een model gevonden die ik prachtig vind! De Ugg Rina.
Het is een wat ouder model volgens mij, en daarom nergens meer te vinden :(

Kent iemand ze? Heeft iemand ze toevallig thuis? :9~

  donderdag 8 november 2012 @ 09:38:02 #218
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_118968719
Ik ben op zoek naar ugg harwell bruin voor mijn zoontje. Hebben jullie enig idee welke webshops ik nog zou kunnen proberen? Ik moet maat 7 of 8 hebben.
pi_118968914
Ik hoorde vanmorgen op de radio :7 dat het niet zo goed gaat met de verkoop van UGG Australia en dat ze in USA de prijzen aanzienlijk omlaag gaan gooien en dat dit waarschijnlijk ook in Europa gaat gebeuren *O*
Gewoon normaal doen ja.
pi_118969147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de radio :7 dat het niet zo goed gaat met de verkoop van UGG Australia en dat ze in USA de prijzen aanzienlijk omlaag gaan gooien en dat dit waarschijnlijk ook in Europa gaat gebeuren *O*
Als ze dat nou even meteen kunnen doen, dan heb ik er ook nog dat aan als ik in december die kant op ga :)
pi_119266762


Had ze besteld, maar zitten toch net te strak en zijn niet helemaal gevoerd met schapenvacht, alleen het stuk dat om je enkel heen zit. Ik wilde ze juist omdat ik dacht dat ze door het vachtje warmer zouden zijn dan normale sneakers, dus ondanks dat ik het design heel tof vind, gaan ze terug ;(.
pi_119267251
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 09:29 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]

Had ze besteld, maar zitten toch net te strak en zijn niet helemaal gevoerd met schapenvacht, alleen het stuk dat om je enkel heen zit. Ik wilde ze juist omdat ik dacht dat ze door het vachtje warmer zouden zijn dan normale sneakers, dus ondanks dat ik het design heel tof vind, gaan ze terug ;(.
Oh wow, die zijn gaaf! Jammer dat ze niet goed zitten.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119430485
pi_119430520
Wat een stomme actie, tot maat 40
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119430550
Wat voor maat heb je dan?
pi_119430565
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:40 schreef Mylene het volgende:
Wat voor maat heb je dan?
42 :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119430596
Okay, herenmaatje dus. Moeilijke maat dan.
pi_119430620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Mylene het volgende:
Okay, herenmaatje dus. Moeilijke maat dan.
Niet dat ik ze wilde kopen ofzo, maar het viel me op. Zijn wel heel veel vrouwen tegenwoordig met maar 41/42 :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119430652
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:39 schreef Mylene het volgende:

[ afbeelding ]
Aight! Dat is relaxed :D thanks voor de tip!!
Gewoon normaal doen ja.
pi_119430727
Klopt ja Mirjam, ik heb zelf 38. Ik ga ze zelf ook niet kopen hoor. Wel een leuke actie. Alleen vraag ik me af of ze wel echt zijn. Dat was eigenlijk het eerste wat me te binnenschoot.
pi_119430778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Aight! Dat is relaxed :D thanks voor de tip!!
Ik zou als ik jou was wel om middernacht gaan bestellen.
pi_119430820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:45 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was wel om middernacht gaan bestellen.
Ik denk dat ze snel gaan inderdaad.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 16:51:21 #233
43556 miss_dynastie
pi_119431015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja Mirjam, ik heb zelf 38. Ik ga ze zelf ook niet kopen hoor. Wel een leuke actie. Alleen vraag ik me af of ze wel echt zijn. Dat was eigenlijk het eerste wat me te binnenschoot.
Schoenenreus staat niet bij de dealers op de site van Uggs....
pi_119431099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Schoenenreus staat niet bij de dealers op de site van Uggs....
Ik wilde ook iets opmerken over Schoenenreus, maar zie nu dat er in de afbeelding zelf niks staat over Schoenenreus?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 16:54:28 #235
43556 miss_dynastie
pi_119431141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik wilde ook iets opmerken over Schoenenreus, maar zie nu dat er in de afbeelding zelf niks staat over Schoenenreus?
In de afbeelding niet, maar ik ben naar die site gegaan die in de afbeelding genoemd staat en daar staat 'powered by' en dan het logo van Schoenenreus...
pi_119431145
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt ja Mirjam, ik heb zelf 38. Ik ga ze zelf ook niet kopen hoor. Wel een leuke actie. Alleen vraag ik me af of ze wel echt zijn. Dat was eigenlijk het eerste wat me te binnenschoot.
Dat schoot mij ook te binnen idd. Ik zal eens kijken.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119431182
Misschien is het eenmalige partij die ze hebben ingekocht ofzo.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:55:32 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119431192
De schoenenreus heeft wel elke donderdag een donderdagdeal.
En Makro is ook geen dealer, en die had ze 3 jaar geleden ook in de verkoop.
En topmerk schoenen is ook geen dealer, en daar stonden ze vorig jaar ook.
  dinsdag 20 november 2012 @ 16:56:12 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119431220
En ze zijn wel van de schoenenreus trouwens. Ik heb even op de site gekeken. En als je daar klikt op aanbiedingen dan kom je bij donderdagdeal uit.
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 16:57:02 #240
43556 miss_dynastie
pi_119431256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:55 schreef Mylene het volgende:
Misschien is het eenmalige partij die ze hebben ingekocht ofzo.
Maar je kan ze nu ook voor de gewone prijs bestellen in de webshop, dus ik heb niet de indruk dat het per se een eenmalig iets is? Maar ik kom normaal nooit in de shop van de Schoenenreus, dus zeker weten doe ik het niet.
pi_119454901
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:55 schreef amaranta het volgende:
De schoenenreus heeft wel elke donderdag een donderdagdeal.
En Makro is ook geen dealer, en die had ze 3 jaar geleden ook in de verkoop.
En topmerk schoenen is ook geen dealer, en daar stonden ze vorig jaar ook.
Wat je ermee wilt zeggen is dus: ze zijn echt?
Gewoon normaal doen ja.
pi_119455605
Ja, dat is wel zeker.


Ik heb mini bailey buttons. Sand kleur. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_119455703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wat je ermee wilt zeggen is dus: ze zijn echt?
ik vertrouw het allemaal niet :@
Vriendin van mij heeft een keer aan een actie meegedaan, na een half jaar kwam ze erachter dat ze toch nep waren.

Je ziet het verschil echt niet. Maar de zolen bijvoorbeeld, slijten sneller dan de echte ugg :)
pi_119455949
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik vertrouw het allemaal niet :@
Vriendin van mij heeft een keer aan een actie meegedaan, na een half jaar kwam ze erachter dat ze toch nep waren.

Je ziet het verschil echt niet. Maar de zolen bijvoorbeeld, slijten sneller dan de echte ugg :)
I know, mijn schoonmoeder is opgelicht in de US of A. Ze nam UGGs voor mij mee maar hier aangekomen zag ik wel direct dat ze niet echt waren. Ze zijn ook al kapot enzo. Zat zelfs een certificaat bij, stom he?
Gewoon normaal doen ja.
pi_119456113
quote:
9s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

I know, mijn schoonmoeder is opgelicht in de US of A. Ze nam UGGs voor mij mee maar hier aangekomen zag ik wel direct dat ze niet echt waren. Ze zijn ook al kapot enzo. Zat zelfs een certificaat bij, stom he?
Bij echte uggs zit toch geen certificaat?
pi_119456255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Bij echte uggs zit toch geen certificaat?
Jawel hoor.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119456346
De meeste echte uggs hebben in het label glinsterende steretjes.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_119456360
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
De meeste echte uggs hebben in het label glinsterende steretjes.
Allemaal.
Daaraan zag ik dus meteen dat ze nep waren uit USA. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_119456365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel hoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Tamashii het volgende:
De meeste echte uggs hebben in het label glinsterende steretjes.
okay :Y niet eens op gelet!
pi_119456514
Vorig jaar nog 2 paar uggs in de ugg store in Miami gekocht en niks geen sterretjes hoor. Zou hier dus wel graag een bron van willen zien.
pi_119456542
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef mirannie het volgende:
Vorig jaar nog 2 paar uggs in de ugg store in Miami gekocht en niks geen sterretjes hoor. Zou hier dus wel graag een bron van willen zien.
Er zit iets glimmends in het labeltje van binnen, waarschijnlijk heb je dit nog nooit gezien.
http://www.uggaustralia.n(...)cation,nl_NL,pg.html
Gewoon normaal doen ja.
pi_119471490
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik vertrouw het allemaal niet :@
Vriendin van mij heeft een keer aan een actie meegedaan, na een half jaar kwam ze erachter dat ze toch nep waren.

Je ziet het verschil echt niet. Maar de zolen bijvoorbeeld, slijten sneller dan de echte ugg :)
Krijg daar altijd zo'n jeuk van.
Als je échte wil dan betaal je maar de volle mep bij van Assem.
beetje dubbeltje eerste rang gevoel

Bij ons op school loopt er trouwens een stagiaire met schoenen waar ugg, op staat, maar de letters staan los naast elkaar. En de zool is afgetrapt. Ik neem aan dat ze het zelf ook wel weet, en dat de prijs er ook naar was.
pi_119471789
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Krijg daar altijd zo'n jeuk van.
Als je échte wil dan betaal je maar de volle mep bij van Assem.
beetje dubbeltje eerste rang gevoel

Bij ons op school loopt er trouwens een stagiaire met schoenen waar ugg, op staat, maar de letters staan los naast elkaar. En de zool is afgetrapt. Ik neem aan dat ze het zelf ook wel weet, en dat de prijs er ook naar was.
ze heeft meer dan 10 paar ugg, allemaal echt en gekocht bij van assem inderdaad.

Ze deed 1 keer mee met zo'n actie en ze vond dat die zolen erg snel gingen slijten, toen is ze gaan vergelijken.... En kwam ze er dus achter dat ze nep waren. Maar wel 159 euro voor betaald.

Dus ik vertrouw die actie dus niet.... :@
pi_119471866
Ik kan trouwens ook aan neppe ugg komen, 50 euro. Je ziet het verschil echt niet, maar ik begin er niet aan!

Ik vraag voor kerst wel bonnen van Van Assem! :D
pi_119471892
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ze heeft meer dan 10 paar ugg, allemaal echt en gekocht bij van assem inderdaad.

Ze deed 1 keer mee met zo'n actie en ze vond dat die zolen erg snel gingen slijten, toen is ze gaan vergelijken.... En kwam ze er dus achter dat ze nep waren. Maar wel 159 euro voor betaald.

Dus ik vertrouw die actie dus niet.... :@
Was dat een online actie dan? Of in een 'lijfelijke' winkel?
pi_119471995
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Was dat een online actie dan? Of in een 'lijfelijke' winkel?
online actie (zoals bovenstaand bericht)

Was precies een jaar geleden. Weet alleen niet meer waar dat was, ik doe daar nooit aan mee, want ik ben te bang dat ik neppe ugg koop :@
pi_119472538
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

online actie (zoals bovenstaand bericht)

Was precies een jaar geleden. Weet alleen niet meer waar dat was, ik doe daar nooit aan mee, want ik ben te bang dat ik neppe ugg koop :@
Ik denk dat de schoenenreus wel te vertrouwen.
Maar xxxshophieruggsbladiebla.com zou ik niet vertrouwen.
pi_119472672
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik denk dat de schoenenreus wel te vertrouwen.
Maar xxxshophieruggsbladiebla.com zou ik niet vertrouwen.
ik zal het eens vragen, kan best dezelfde actie zijn geweest als dit jaar
pi_119671724
Heeft iemand toevallig bruine classics, maat 38
Wie weet wat de omtrek van de bovenkant in cm is?
Ik heb brede kuiten en de bailey buttons passen me, die heb ik.
Maar de classics zou ik graag willen, maar zou zonde zijn als ze niet over mijn kuiten komen.
pi_119671782
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:41 schreef Koningin het volgende:
Heeft iemand toevallig bruine classics, maat 38
Wie weet wat de omtrek van de bovenkant in cm is?
Ik heb brede kuiten en de bailey buttons passen me, die heb ik.
Maar de classics zou ik graag willen, maar zou zonde zijn als ze niet over mijn kuiten komen.
Ik heb classics, chocolate. Waarom pas je ze niet gewoon eerst in een winkel?
Gewoon normaal doen ja.
pi_119672038
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb classics, chocolate. Waarom pas je ze niet gewoon eerst in een winkel?
Ja dat kan, maar heb effe geen kans om dat te doen, vandaar de vraag.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:21:55 #262
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119686007
Iemand nog bij de schoenenreus geshopt vorige week?
pi_119686144
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef amaranta het volgende:
Iemand nog bij de schoenenreus geshopt vorige week?
nee begin ik niet aan :P
pi_119711659
Zijn de uggs bij de schoenenreus nou echt of niet? :{
pi_119712670
Ik zou ze niet kopen. Ik wil graag zekerheid. V&D is ook weleens de mist ingegaan met een restpartij a-merken die nep bleken te zijn. Volgens mij was dat met Converse of Levi's ofzo.
pi_119718222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:51 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar heb effe geen kans om dat te doen, vandaar de vraag.
Ohh, kan ze wel opmeten voor je morgen :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_119740754
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ohh, kan ze wel opmeten voor je morgen :9
Als je dat wilt doen, graag!!
pi_120300691
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 11:02 schreef Koningin het volgende:

[..]

Als je dat wilt doen, graag!!
My god, het spijt me ontzettend, ik ben 't helemaal vergeten en zie het nu weer staan :o

Heb je het al inmiddels?

Zojuist Classic Short Chestnut gekocht. Toch m'n lievelings hoor O+
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 14 december 2012 @ 15:01:49 #269
107521 Furia
snoopy weer
pi_120304678
Ik dacht echt dat ik nooit Uggs zou gaan overwegen, tot ik deze zag :o

  maandag 17 december 2012 @ 20:55:12 #270
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_120432851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel hoor.
bij uggs zit geen certificaat. Er zit een papiertje bij met hoe je ze moet verzorgen en 1 met iets van gefeliciteerd met je aankoop. Dat maakt het nog geen certificaat. Heb hier over gemaild met ugg zelf en die geven dat ook aan. En als er iets makkelijk na te maken is, zijn het die 2 papiertjes wel :)
To infinity…and beyond!
pi_120433644
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2012 20:55 schreef ivetje het volgende:

[..]

bij uggs zit geen certificaat. Er zit een papiertje bij met hoe je ze moet verzorgen en 1 met iets van gefeliciteerd met je aankoop. Dat maakt het nog geen certificaat. Heb hier over gemaild met ugg zelf en die geven dat ook aan. En als er iets makkelijk na te maken is, zijn het die 2 papiertjes wel :)
Klopt, daar kwam ik ook achter. :9 Pas nieuwe gekocht en daar zat idd geen certificaat bij.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121383100
Ik heb Ugg Cardy boots hier staat maar draag ze niet meer, iemand intresse? het is maat 39 in de donkergroene/moss kleur
pi_121383127
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb Ugg Cardy boots hier staat maar draag ze niet meer, iemand intresse? het is maat 39 in de donkergroene/moss kleur
heb je een foto voor mij?
pi_121383404
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

heb je een foto voor mij?
Zal ik zo even maken als er wat meer licht is!

Het zijn iig deze:
pi_121939329
Uggs outlet

Ik kwam het linkje toevallig tegen. Het meeste is echter weg.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:33:51 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_122069885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Mylene het volgende:
Uggs outlet

Ik kwam het linkje toevallig tegen. Het meeste is echter weg.
Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!
Ik heb nu zwarte Mini Bailey Button's , aktie liep als een tierelier! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2013 @ 14:35:03 #277
43556 miss_dynastie
pi_122069946
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!
Ik heb nu zwarte Mini Bailey Button's , aktie liep als een tierelier! :)
Die heb ik ook besteld gister in de outlet. Benieuwd wanneer ze binnen komen :)
pi_122126825
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!
Ik heb nu zwarte Mini Bailey Button's , aktie liep als een tierelier! :)
Die heb ik vandaag ook besteld bij van Assem!
Normaal heb ik maat 38 maar toch maar 39 besteld.
Ook Uggs oorwarmers besteld O+
pi_122127066
Je hebt ze groter besteld? Mag ik vragen waarom? Ik heb normaal maat 38,5 of 39, maar mijn uggs in 38.

Ik heb de mini bailey button grey besteld O+
pi_122127456
Ik heb laatst de ugg burroughs (of zoiets) gekocht en die moest ik ook in 39 nemen dus ik heb nu maar de gok genomen dat deze ook groter moesten.
pi_122131125
Trouwens tot wanneer loopt de actie van de outlet eigenlijk?
  zondag 27 januari 2013 @ 21:09:31 #282
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_122133885
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef koekii het volgende:
Trouwens tot wanneer loopt de actie van de outlet eigenlijk?
Zolang de voorraad strekt! :)

Ik heb nu ook een maat 40 ipv van mijn gebruikelijke 39.
Uggs vallen bij mij iets kleiner dan mijn gewone schoenmaat :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:59:51 #283
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122223394
Ik heb mini bailey button chesnut gekregen, of althans, ze zijn onderweg.
Wel stom van die verzendkosten.

Maar aangezien ik ze krijg...zal ik dan ook de zwarte bestellen :D
pi_122225200
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mini bailey button chesnut gekregen, of althans, ze zijn onderweg.
Wel stom van die verzendkosten.

Maar aangezien ik ze krijg...zal ik dan ook de zwarte bestellen :D
Ik heb ze ook gekocht via Vimodos. Gratis verzenden.
Ik wil die zwarte ook maar heb nu al twee paar bailey buttons, dus wil kijken of mini of short in de aanbieding komt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:45:44 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122225518
hmmm had ik gisteren moeten weten. Achja.
pi_122301228
En de bailey mini buttons zijn binnen, ze passen goed O+
De oorwarmers staan nog op nalevering.
pi_122302531
89 euro is niet duur :o
Nu wil ik ze bestellen, maar heb net nieuwe _O-
pi_122302579
quote:
17s.gif Op donderdag 10 januari 2013 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Zal ik zo even maken als er wat meer licht is!

Het zijn iig deze:
[ afbeelding ]
Ow deze :D Nee die vind ik niet zo :@
  zondag 3 februari 2013 @ 20:59:50 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122436340
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef _Joy_ het volgende:
En de bailey mini buttons zijn binnen, ze passen goed O+
De oorwarmers staan nog op nalevering.
Ik vind ze aan de krappe kant. Terwijl ik al jaren dezelfde maat uggs draag..
pi_122668236
Gewoon normaal doen ja.
pi_122668474
quote:
:'( :'( :'( Zielige schattige schaapjes :'( :'( :'(
pi_122714825
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind ze aan de krappe kant. Terwijl ik al jaren dezelfde maat uggs draag..
Ik vond ze juist groter vallen :o
vaag, heb altijd maat 39.... maar 38 paste ik niet. Dus toh maar 39 genomen



net gehaald bij Van Assem, 89,95 O+
pi_122714950
quote:
Ja zielig... daarom lees ik dit soort artikelen nooit.

Anders kan je nooit meer wat kopen en eten..... ;)
pi_122714980
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja zielig... daarom lees ik dit soort artikelen nooit.

Anders kan je nooit meer wat kopen en eten..... ;)
Eten is wat anders. Eten is een basisbehoefte. UGGs niet. Ik koop ze nooit meer. ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_122715173
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Eten is wat anders. Eten is een basisbehoefte. UGGs niet. Ik koop ze nooit meer. ;)
Eten is een basisbehoefte ja, maar die basisbehoefte kan je ook krijgen door geen vlees, kip en vis te eten :P

Ik heb net nieuwe gekocht _O-
pi_122716722
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Eten is een basisbehoefte ja, maar die basisbehoefte kan je ook krijgen door geen vlees, kip en vis te eten :P

Ik heb net nieuwe gekocht _O-
Je begrijpt wel wat ik bedoel, hoop ik. ;)

Tsja ik ook in december. Maar nu koop ik ze echt niet meer. Heb ook een BLOEDHEKEL aan bontkraagjes. :r
Gewoon normaal doen ja.
pi_122718532
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Je begrijpt wel wat ik bedoel, hoop ik. ;)

Tsja ik ook in december. Maar nu koop ik ze echt niet meer. Heb ook een BLOEDHEKEL aan bontkraagjes. :r
jawel....

Daarom kijk ik zulke filmpjes niet :@
Als ik zulke filmpjes zou kijken, dan zou ik ook nooit meer vlees en kip eten en UGGs dragen :D
De manier waarop ze worden geslacht is natuurlijk echt belachelijk en zielig...... (denk ik, durf die filmpjes niet te kijken....)

maar toch, ze zitten zo lekker :@
En kip en vlees is zo lekker O+

Maar ik snap wel dat je geen UGGs meer koopt hoor :*
  zondag 10 februari 2013 @ 18:29:25 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122721908
Ik ben ook een struisvogel hoor, wat dat betreft.
En ik koop ook euroknaller kip in de supermarkt.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:30:00 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_122721933
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond ze juist groter vallen :o
vaag, heb altijd maat 39.... maar 38 paste ik niet. Dus toh maar 39 genomen

[ afbeelding ]

net gehaald bij Van Assem, 89,95 O+
Ik twijfel nog over een paar zwarte.
En ik ga het denk ik gewoon doen.
Al zag ik bij Contessa ook leuke schoentjes...
Lastig...
pi_131517801
:)
pi_131517805
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')