Genoteerdquote:
Leest inleiding, veel verwarring en zooi. Maten wouden helpen de PC te verkopen en vonden 3 topics handigquote:Op donderdag 29 september 2011 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
Gisteren stond die in V&A voor 300?
Zou even kijken, die heeft m'n neef er destijds opgezetquote:Op donderdag 29 september 2011 17:26 schreef bambino het volgende:
Mag ik vragen wat voor cpu koeler er op zit? Heb nog nooit gezien dat het zo zit namelijk
Geen interesse in pc verder alleen in de koeler
Het is een Scythe Katana koeler.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:26 schreef bambino het volgende:
Mag ik vragen wat voor cpu koeler er op zit? Heb nog nooit gezien dat het zo zit namelijk
Geen interesse in pc verder alleen in de koeler
Langsbrengen gaat hem niet worden, sorry.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef Arcadia het volgende:
Waar op te halen? Of mogelijkheid om langs te brengen?
Almelo, Overijssel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oew hevige interesse!!! Waar op te halen idd?
Genoteerd!quote:
Helemaal goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kijk aan, ik woon in Almelo. Ff kijken of dit een goed systeem voor de toekomst is...
Prima!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik denk toch dat ik zelf een systeem samen ga stellen baas. Jouw systeen weikt net wat te veel van mijn wensen af...
Vind het veelste weinig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:13 schreef Black_Ninja het volgende:
hoe staat het met mijn bod eigenlijk?
En in een andere topic verkoop je de videokaart van deze computer. Ben je hem uberhaupt nog wel van plan om hem te verkopen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef ecktebaazz het volgende:
Update:
Het is nog niet klaar! En gaat ook nog niet eerder weg voordat ik het afgerond heb! (Hobby).
Ja, was ook niet van plan de PC lang te houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
En in een andere topic verkoop je de videokaart van deze computer. Ben je hem uberhaupt nog wel van plan om hem te verkopen?
Hij blijft er gewoon opstaan, en bekijk 't even tot de herfstvakantie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef icecoolsniper het volgende:
Dan kan je hem beter houden denk ik, kans is niet zo heel groot dat je dat ervoor krijgt nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |