quote:
Oh hij kAn het wel hoor, als soldaat, of zoals gezegd in The Arrival.
Echter ik zie gewoon dat hij in oude interviews, tot recent zijn 'roast' aan toe, niet veel anders is dan charlie.
Hij heeft ego, humor, hij doet altijd in elke komische rol zijn hoofd schuddend wat naar onder/voren en dan omhoog.
Het lijkt me als hij niet TE stoned of dronken is ook een relaxte humorvolle 'man'.
Maar acteren, na ja goed, dat wat je zegt over het script, maar veel acteren voor die rol, volgens mij niet. Dat lag zeer comfortabel bij wie hij is.
quote:
Toch ( en dat blijkt wel weer met Walden ), is "leuk" zijn niet zomaar uit je mouw te schudden. [/q[
Die hele Ashton Kutcher is helemaal niet zo grappig m.i. Ik ken de 70's show, althans ik zag er wel wat uitzendingen van. Wat hem ligt en hij nu ook weer deels heeft, is wat slomig, dommig, aardig zijn.
[q]Charlie was altijd grappig en dat is ook acteren, dingen als intonatie en timing ook, ik vind dat hij wel degelijk en heel goed acteert.
Deels wel natuurlijk, er is echter ook wel verschil of je een depressief iemand moet neerzetten, of iemand die je al zo een beetje bent in real life.
quote:
De combinatie me Charlie versterkte elkaar heel erg en die chemie is er met Walden iets minder, Alan draagt het nu meer op zichzelf. Ik vind Walden en Alan elkaar niet echt zo geniaal maken zoals dat tussen Alan en Charlie, was. Zelfs Bertha kwam nog veel leuker over als Charlie in dezelfde kamer was.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
quote:
Dat gezegd hebbende, Jake en Walden vind ik wel een leuke combinatie. De kleine Jake was perfect bij Charlie, de grote Jake waarschijnlijk ook maar dat is nu niet te vergelijken. Naast Walden is hij wel leuk
Tja, 2 "dommige naïeve pubers" naast elkaar he!