pi_104507559
registreer om deze reclame te verbergen
Ik vond het trouwens jammer dat Jake's vriendin niet echt zwanger was. En Alan die in een storage space gaat wonen zou ook wel grappig zijn.
:'(.
pi_104508068
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 10:45 schreef Karina het volgende:
Ik had het eigenlijk vrij snel door, het was een beetje TE veel ongeluk opeens. Maar ik vond het een leuke aflevering. En Herb mag vaker meedoen :)
Ik heb Herb altijd wel tof gevonden :D

Oopsie.. think i broke my nose! Three cheers for demerollllllll :D
pi_104551610
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
Dat gaat me nu iets te traag, die exvriendin van Alan had bijvoorbeeld niet gehoeven.
Misschien heeft die in het echt wel een contract lopen nog.
Verders kwam het wEl uit, want mede hierdoor (Zijn ex. met Walden) draaide Alan door.
Signature
pi_104625575
Ashton kutcher is de meest verdiener van de cast:

AMSTERDAM - Ashton Kutcher gaat met zijn rol in de populaire comedyserie Two and a Half Men een schamele 7 ton per aflevering verdienen. Met dat salaris staat hij direct op nummer 1 in het rijtje van best verdienende tv-acteurs.

De 33-jarige Kutcher volgt Charlie Sheen op in de succesvolle CBS-serie. Ashton ontvangt in totaal ruim 15 miljoen dollar voor het eerste seizoen.

Sheen verdiende echter aanzienlijk meer dan zijn opvolger. De in opspraak geraakte acteur ontving per aflevering maar liefst 1,25 miljoen dollar. Daar kwamen geregeld bonussen en extra's bij, waardoor hij al gauw de 2 miljoen dollar per aflevering aantikte. Dit meldt TMZ.
bron : telegraaf http://www.telegraaf.nl/p(...)ent_het_meest__.html
Signature
pi_104626347
7 ton per aflevering.. so not worth it.
pi_104626439
Het zijn natuurlijk belachelijke salarissen wat ze verdienen, maar aan de andere kant; wat verdienen de studio's eraan?

Het zou natuurlijk beter zijn als de lagere regionen in die wereld meer verdienden, maar goed that's wishfull thinking...
  dinsdag 22 november 2011 @ 06:10:11 #257
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104664120
De nieuwe vind ik in tegenstelling tot de vorige twee weer tegenvallen. Niet vervelend om te kijken maar helemaal niet grappig en heb geen 1 keer gelachen. Domme flauwe voorspelbare humor en verhaal. Jammer want de vorige twee waren leuk
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:12:07 #258
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_104672180
Ik vond dit de beste aflevering met Ashton Kutcher tot nu toe.
pi_104673054
ik vond m gewoon prima hoor :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_104673356
Wat kunnen meningen toch verschillen zeg..

Ik ben het eens met Moonwalk.
Ik vind het weer zeer matig, voorspelbaar en heb maar 1 misschien 2x kunnen lachen.
pi_104690727
Weliswaar voorspelbaar, maar toch vond ik het een goede aflevering.
Ben eigenlijk wel verrast, want het seizoen begon bijzonder matig. Maar de laatste drie afleveringen zijn gewoon prima imo.
pi_104690840
Mja vind ik ook. Het is goed om te zien dat ze de Alan-Walden relatie wat meer realistisch proberen te maken :).

Het was gewoon sowieso wennen met een nieuw karakter na de zo geliefde Charlie.
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:45:31 #263
262978 Moonwalk
pi_104691134
Begrijp me niet verkeerd, Walden is sowieso verbeterd, nog steeds te kinderachtig maar niet meer zo irritant. De aflevering was gewoon te voorspelbaar en niet grappig. de vorige twee waren echt grappig op het niveau van de tijd dat Charlie er in zat. Nu moet het maar net je (tekenfilm) humor zijn en was het te flauw en te voorspelbaar. Flauwe humor en zo erge voorspelbaarheid past niet echt bij deze serie, en dat terwijl de vorige twee geniaal waren.

Ik denk dat ze het expres doen, om de reacties te meten en de kansen te spreiden. Zo weten ze voor het volgende seizoen welke weg het meest aanslaat. Als dat de reden is dan kan ik het nog wel begrijpen en verwacht ik nu weer 1 of 2 suffe afleveringen en daarna weer twee leuke oid
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104704971
Leuke aflevering juist! :D Idd de beste kutcher van dit seizoen..... Vind het nu beter dan het laatste seizoen met Charlie... Denk dat het langzaam aan ook wel meer om Walden gaat draaien ipv Alan, wat nu steeds echt het middelpunt van de show is. Heb je straks een heel andere show, ze kunnen in principe van alles gaan doen. Ik ben benieuwd.............
pi_104705186
Ik ben blij dat ze een nieuwe inrichting hebben gedaan maar die nieuwe witte ramen zijn zo lelijk vergelijken met die mooie donkere houten ramen van vroeger ;( .

Of ben ik de enige die dat opvalt.
pi_104709869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef Stefanovich het volgende:
Denk dat het langzaam aan ook wel meer om Walden gaat draaien ipv Alan, wat nu steeds echt het middelpunt van de show is.
Ik zie Alan juist als DE hoofdpersoon. Charlie kwam als snelle 2e enkele seconden na Alan over de finish, echter hij leverde de rode draad (veelwijferij / geld / drank / slechte invloed op Jake / huis)
Charlie Sheen speelde ook zijn rol in 2.5 man niet echt anders dan andere rollen.
Zijn enige echte acteerprestatie, m.i., dus waar hij anders dan anders speelde, was in een SF film waar hij een SETI radio ingenieur speelde. Zijn rol in 2.5 man was ook niet voor niets makkelijk verworven voor zo veel geld, hij hoefde namelijk niet te acteren, zijn echte leven was en is nog ff heftiger dan van 'Charlie'.

Alan is m.i. ook de betere komische acteur, mimiek, timing, alles, hij zet een niet mis te verstane oh-wat-ben-ik-zielig, leecher, tight-ass en cheap-ass neer.
Signature
pi_104713888
quote:
10s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ben blij dat ze een nieuwe inrichting hebben gedaan maar die nieuwe witte ramen zijn zo lelijk vergelijken met die mooie donkere houten ramen van vroeger ;( .

Of ben ik de enige die dat opvalt.
Nee, sowieso de inrichting nu vind ik niet chill, die keuken is ook storend.
Maar, voor de show.. is het wel goed, dat ze verder gaan.

RIP Charlie, never the same without you :(
  woensdag 23 november 2011 @ 12:22:15 #268
262978 Moonwalk
pi_104713984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:05 schreef spambuster het volgende:

[..]

Ik zie Alan juist als DE hoofdpersoon. Charlie kwam als snelle 2e enkele seconden na Alan over de finish, echter hij leverde de rode draad (veelwijferij / geld / drank / slechte invloed op Jake / huis)
Charlie Sheen speelde ook zijn rol in 2.5 man niet echt anders dan andere rollen.
Zijn enige echte acteerprestatie, m.i., dus waar hij anders dan anders speelde, was in een SF film waar hij een SETI radio ingenieur speelde. Zijn rol in 2.5 man was ook niet voor niets makkelijk verworven voor zo veel geld, hij hoefde namelijk niet te acteren, zijn echte leven was en is nog ff heftiger dan van 'Charlie'.

Alan is m.i. ook de betere komische acteur, mimiek, timing, alles, hij zet een niet mis te verstane oh-wat-ben-ik-zielig, leecher, tight-ass en cheap-ass neer.
Ik zie Alan ook als de hoofdpersoon, Herb, Jake, Judith, dingen met hun moeder, en zelfs Charlie, zijn allemaal dingen die in Alan zijn leven gebeuren. Charlie had er alleen een grote rol in, wat logisch is want het is zijn broer. Het was goed in balans waardoor niet 1 persoon overdreven de hoofdpersoon leek. Per episode verschilde het volgens mij ook een beetje.

Ik vind het wel makkelijk gezegd om te zeggen dat Charlie niet hoefde te acteren, ik snap echter wel wat je bedoelt. Toch ( en dat blijkt wel weer met Walden ), is "leuk" zijn niet zomaar uit je mouw te schudden. Charlie was altijd grappig en dat is ook acteren, dingen als intonatie en timing ook, ik vind dat hij wel degelijk en heel goed acteert. Daarnaast kan het nog zo erg op zijn echte leven lijken, het is alsnog gescript met fictieve tekst. Ik snap wat je bedoelt maar ik vind dat te makkelijk gezegd en teniet doen aan Charlie Sheen zijn prestatie. Ik ben het wel met je eens dat Alan wel een hele goeie komische acteur is, zo goed dat je het bijna niet merkt hoe goed hij is. De combinatie me Charlie versterkte elkaar heel erg en die chemie is er met Walden iets minder, Alan draagt het nu meer op zichzelf. Ik vind Walden en Alan elkaar niet echt zo geniaal maken zoals dat tussen Alan en Charlie, was. Zelfs Bertha kwam nog veel leuker over als Charlie in dezelfde kamer was.

Dat gezegd hebbende, Jake en Walden vind ik wel een leuke combinatie. De kleine Jake was perfect bij Charlie, de grote Jake waarschijnlijk ook maar dat is nu niet te vergelijken. Naast Walden is hij wel leuk
pi_104799756
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Verder vind ik de inrichting niet heel storend. Alleen de oude stijl was gewoon veel mooier. En ik mis de piano :P.
pi_104800019
Ik heb ook het idee dat Cryer meer de hoofdrol speelt dan Kutcher, de laatste afleveringen. Dat kan ook bewust zijn omdat hij al acht seizoenen achter de rug heeft en het publiek wellicht nog aan Kutcher moet wennen. Het kan alsnog omslaan. :)
Perhaps if we knew his name, we might have a clue to all this.
  vrijdag 25 november 2011 @ 14:57:28 #271
300718 Kenju
Say It!!??
pi_104803880
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Pfff, alsof de serie zo leuk was in de laatste twee seizoenen met Charlie. Toen was het ook ontzettend repetitief, en konden verschillende afleveringen gewoon voor elkaar ingewisseld worden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_104859826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:22 schreef Moonwalk het volgende:

Ik vind het wel makkelijk gezegd om te zeggen dat Charlie niet hoefde te acteren, ik snap echter wel wat je bedoelt.
Oh hij kAn het wel hoor, als soldaat, of zoals gezegd in The Arrival.

Echter ik zie gewoon dat hij in oude interviews, tot recent zijn 'roast' aan toe, niet veel anders is dan charlie.
Hij heeft ego, humor, hij doet altijd in elke komische rol zijn hoofd schuddend wat naar onder/voren en dan omhoog.
Het lijkt me als hij niet TE stoned of dronken is ook een relaxte humorvolle 'man'.
Maar acteren, na ja goed, dat wat je zegt over het script, maar veel acteren voor die rol, volgens mij niet. Dat lag zeer comfortabel bij wie hij is.

quote:
Toch ( en dat blijkt wel weer met Walden ), is "leuk" zijn niet zomaar uit je mouw te schudden. [/q[
Die hele Ashton Kutcher is helemaal niet zo grappig m.i. Ik ken de 70's show, althans ik zag er wel wat uitzendingen van. Wat hem ligt en hij nu ook weer deels heeft, is wat slomig, dommig, aardig zijn.

[q]Charlie was altijd grappig en dat is ook acteren, dingen als intonatie en timing ook, ik vind dat hij wel degelijk en heel goed acteert.
Deels wel natuurlijk, er is echter ook wel verschil of je een depressief iemand moet neerzetten, of iemand die je al zo een beetje bent in real life.

quote:
De combinatie me Charlie versterkte elkaar heel erg en die chemie is er met Walden iets minder, Alan draagt het nu meer op zichzelf. Ik vind Walden en Alan elkaar niet echt zo geniaal maken zoals dat tussen Alan en Charlie, was. Zelfs Bertha kwam nog veel leuker over als Charlie in dezelfde kamer was.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

quote:
Dat gezegd hebbende, Jake en Walden vind ik wel een leuke combinatie. De kleine Jake was perfect bij Charlie, de grote Jake waarschijnlijk ook maar dat is nu niet te vergelijken. Naast Walden is hij wel leuk
Tja, 2 "dommige naïeve pubers" naast elkaar he! :)
Signature
pi_104863696
Ik vind dit seizoen in ieder geval beter dan het laatste seizoen met Charlie. :Y
pi_104910816
En Alan de hoofdpersoon? Nee, alsjeblieft niet. Charlie was een veel leuker personage en nu ook Walden. Jammer dat Alan nu een beetje als guppie wordt neergezet trouwens, want Jon in Pretty in pink was toch wel een held.

maandag 28 november 2011 @ 11:41:08 #275
262978 Moonwalk
pi_104916022
quote:
Vreselijk :P meer iets voor de johnny depp uit de tijd van "cry baby" :9~
15597__crybaby_l.jpeg

Trouwens, ik had helemaal niet door dat er al zoveel afleveringen zijn geweest. Zie nog geen nieuwe staan dus het seizoen zal wel afgelopen zijn. Dan vind ik het een matig seizoen dat niet op gang is gekomen. Volgende ronde hopelijk beter. Maar eigenlijk hoop ik dat Charlie een beetje opschiet met zijn nieuwe sitcom

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')