abonnement Unibet Coolblue
pi_102586806
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:12 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Waar kan je die ghosts mee kicken?
Zwaard gaat er dwars doorheen :P
Ben hier nog niet eerder geweest, so enlighten me pleeze :*
Volgens mij met een item, wat je iets geeft waar mee je ghosts kan meppen.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102586863
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:12 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Waar kan je die ghosts mee kicken?
Zwaard gaat er dwars doorheen :P
Ben hier nog niet eerder geweest, so enlighten me pleeze :*
Curses heb ik gelezen.

@Fruitig: Drake Sword (van die rode draak)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:22:11 #203
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_102586948
Owja trancient Curse Tenx.

Dat ghost weapon wat je krijgt slaat nog geen eens een deuk in ee pakje boter man ppfff.
Beter me eigen wapen gebruiken.

Ligt er nog iets boeiends beneden?
Ander gaak maar naar Blighttown voor die 2e bel
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102587510
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:14 schreef Cid het volgende:

[..]

Volgens mij met een item, wat je iets geeft waar mee je ghosts kan meppen.
Ja je kan het met Cursed huppeldepup item doen. Zo'n geestenhandje is dat.

Volgens mij kun je ze ook beaten met magic.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:26 schreef Kensuke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking Vet :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand al wat die Cursed Witch Ring doet? Ik heb die gekozen in het begin onder het motte: daar MOET iets achter zitten :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:17 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Curses heb ik gelezen.

@Fruitig: Drake Sword (van die rode draak)
Welke rode draak? :X
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:22 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Owja trancient Curse Tenx.

Dat ghost weapon wat je krijgt slaat nog geen eens een deuk in ee pakje boter man ppfff.
Beter me eigen wapen gebruiken.

Ligt er nog iets boeiends beneden?
Ander gaak maar naar Blighttown voor die 2e bel
Ik weet niet wat er beneden te doen is, ik ging de hele tijd dood :') Maar dat wapen (zo'n gekartelde dagger is dat toch?) die gebruik ik nu als main weapon :')

Ik suck...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 18:48:43 ]
  Eindredactie Games zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:51:51 #205
188609 crew  Kensuke
pi_102587599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:22 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Owja trancient Curse Tenx.

Dat ghost weapon wat je krijgt slaat nog geen eens een deuk in ee pakje boter man ppfff.
Beter me eigen wapen gebruiken.

Ligt er nog iets boeiends beneden?
Ander gaak maar naar Blighttown voor die 2e bel
Waar heb je de curse-wapen gekregen? Ik heb heel de ghost-town doorlopen met alleen die curse items, er ligt niets interessants. Je komt er weer uit in Drake Valley.

Hoe had je trouwens humanity permanent gekregen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Welke rode draak?
De draak van de brug bedoelt hij. Vermoedelijk kun je hem met pijl en boog killen net als in DeSo.
pi_102587753
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:51 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Waar heb je de curse-wapen gekregen? Ik heb heel de ghost-town doorlopen met alleen die curse items, er ligt niets interessants. Je komt er weer uit in Drake Valley.

Hoe had je trouwens humanity permanent gekregen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

De draak van de brug bedoelt hij. Vermoedelijk kun je hem met pijl en boog killen net als in DeSo.
Tjesus wat een werk dan :D

(toch ff proberen dalijk :D )
pi_102587937
Red Wyvern had ik moeten zeggen. :P

Vierhonderd pijlen moet genoeg zijn lees ik.....:( Maar er zit een bonfire achter, dat zag ik vanaf de andere kant!
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102589762
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:04 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Red Wyvern had ik moeten zeggen. :P

Vierhonderd pijlen moet genoeg zijn lees ik.....:( Maar er zit een bonfire achter, dat zag ik vanaf de andere kant!
Waar is die dude? Ik schoot 1x op hem, vloog hij op me af, ren ik onder hem door en toen vloog hij weg ;(
pi_102589784
LaB wat is je PSN?
  Redactie Games zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:07:47 #210
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_102589798
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:41 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:D

Welkom in de grote mensenwereld Wes :D

hahaha snap je, GROTE, mensen
AJJAJAHAHHAHAHA

HA

ha
.
.....Kennedy
pi_102589960
Als ik die guide een beetje doorlees is het echt weer een heel complex geheel met NPC die gebonden zijn aan tidslijnen en wanneer moet je wel met ze spreken en wanneer niet (je kan bepaalde npc's summonnen blijkbaar voor bossbattles).

wat een game O+
pi_102590139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik die guide een beetje doorlees is het echt weer een heel complex geheel met NPC die gebonden zijn aan tidslijnen en wanneer moet je wel met ze spreken en wanneer niet (je kan bepaalde npc's summonnen blijkbaar voor bossbattles).

wat een game O+
:Y *O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102590343
Ok de draak is terug. Ik kan alleen geen goede sniperspot vinden om hem te killen? Ik ren nu de hele tijd dat trapje omlaag maar dat schiet niet echt op :D
  Eindredactie Games zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:29:43 #214
188609 crew  Kensuke
pi_102590386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ok de draak is terug. Ik kan alleen geen goede sniperspot vinden om hem te killen? Ik ren nu de hele tijd dat trapje omlaag maar dat schiet niet echt op :D
Onder de brug moet je staan. Je kunt vanaf daar zijn staart zien. Hij vliegt wel na elke pijl... en je hebt honderden nodig denk ik. Ik wacht tot ik een betere boog/pijlen heb.
pi_102590463
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:29 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Onder de brug moet je staan. Je kunt vanaf daar zijn staart zien. Hij vliegt wel na elke pijl... en je hebt honderden nodig denk ik. Ik wacht tot ik een betere boog/pijlen heb.
Bij mij gaat hij daar al niet meer zitten. Dat beest raged alleen die brug maar op en af.

Wel net
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afgemaakt, met zijn twee vriendjes. :D

Het bos is wat pittig op het moment. :(
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102590484
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:29 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Onder de brug moet je staan. Je kunt vanaf daar zijn staart zien. Hij vliegt wel na elke pijl... en je hebt honderden nodig denk ik. Ik wacht tot ik een betere boog/pijlen heb.
Ja dat duurt dus echt kei lang :D

Je kan ook melee-combat doen, alleen ga je dat niet winnen denk ik.
pi_102590500
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:32 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Bij mij gaat hij daar al niet meer zitten. Dat beest raged alleen die brug maar op en af.

Wel net
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afgemaakt, met zijn twee vriendjes. :D

Het bos is wat pittig op het moment. :(
Doe me je PSN eens.

En is iemand al eens dat ei tegengekomen? Met tentakels erop enzo?
  Eindredactie Games zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:34:40 #218
188609 crew  Kensuke
pi_102590551
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Doe me je PSN eens.

En is iemand al eens dat ei tegengekomen? Met tentakels erop enzo?
Welke ei met tentakels? :P
pi_102590981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:34 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Welke ei met tentakels? :P
Ja weet ik dus ook niet. Ik kwam een ei met tentakels op zijn kop tegen in een toren (waar ik echt al 10x geweest was en toen was ie dr niet). Heel vaag. Ik heb m ook niet kapot gemaakt (er stond een mob bij, die er normaal ook staat), dus ik was occupied. Hij verdween trouwens (net zoals een gecko).

Had die draak bijna stuk (zn staart was er al af :D) krijg ik een freeze.

NEED PATCH FROM SOFTWARE. NEED PATCH BAD.
  Eindredactie Games zaterdag 1 oktober 2011 @ 20:52:11 #220
188609 crew  Kensuke
pi_102591091
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:48 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ja weet ik dus ook niet. Ik kwam een ei met tentakels op zijn kop tegen in een toren (waar ik echt al 10x geweest was en toen was ie dr niet). Heel vaag. Ik heb m ook niet kapot gemaakt (er stond een mob bij, die er normaal ook staat), dus ik was occupied. Hij verdween trouwens (net zoals een gecko).

Had die draak bijna stuk (zn staart was er al af :D) krijg ik een freeze.

NEED PATCH FROM SOFTWARE. NEED PATCH BAD.
Oeh, vaag van dat ei. Kun je hem nog wel raken als ie geen staart heeft? Gerbuik je gewoon wooden arrows? Hoeveel heb je geschoten?
pi_102591251
Toch maar een nieuwe PS3 gekocht...voor dit spel. :')
Bring it on! :7
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_102592112
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Oeh, vaag van dat ei. Kun je hem nog wel raken als ie geen staart heeft? Gerbuik je gewoon wooden arrows? Hoeveel heb je geschoten?
Dunno precies, je kan hem wel nog raken als hij geen staart meer heeft (ik schoot in dat bovengedeelte net aan zijn lichaam. Dan vliegt hij naar voren en dan kun je nog 1 of 2x schieten. Het is echt tergend langzaam en ik zou aanraden om een betere boog / pijlen te kopen.

Net voor het eerst zo'n zwarte grote knight gekilled. Wat een gedoe :D Kreeg niet eens ene humanity? Ik heb nu 2 humanity, ik weet niet hoe ik er aan kom (staart van draak?). Volgens mij krijg je ook humanity als je een x aantal enemies gekilled hebt. Ik weet het niet precies.

In ieder geval kun je je humanity uit je lijk ophalen! Dat is een groot voordeel (als je dus 2 humanity hebt, en je gaat dood, en je pakt je lijk op, dan krijg je ze weer terug).

Ik ga morgen voor die belltower gargoyles. Nu eerst een feessie O+
pi_102593058
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dunno precies, je kan hem wel nog raken als hij geen staart meer heeft (ik schoot in dat bovengedeelte net aan zijn lichaam. Dan vliegt hij naar voren en dan kun je nog 1 of 2x schieten. Het is echt tergend langzaam en ik zou aanraden om een betere boog / pijlen te kopen.

Net voor het eerst zo'n zwarte grote knight gekilled. Wat een gedoe :D Kreeg niet eens ene humanity? Ik heb nu 2 humanity, ik weet niet hoe ik er aan kom (staart van draak?). Volgens mij krijg je ook humanity als je een x aantal enemies gekilled hebt. Ik weet het niet precies.

In ieder geval kun je je humanity uit je lijk ophalen! Dat is een groot voordeel (als je dus 2 humanity hebt, en je gaat dood, en je pakt je lijk op, dan krijg je ze weer terug).

Ik ga morgen voor die belltower gargoyles. Nu eerst een feessie O+
Volgens mij krijg je inderdaad humanity (geen item, maar dat nummertje bij je HP bar) door kill streaks ofzo :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_102593479
Die draak sterft niet door pijlen. Ik heb er 450 op afgeschoten en het levensbalkje blijft halverwege hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens 11 humanity be elkaar gespaard. Die ratten onder aan de brug dropte er ook twee.


quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 20:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Doe me je PSN eens.
Je hebt een invite. ;)
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_102596787
Is het co-op/invade gedeelte al actief? Iemand al iemand anders gezien??
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')