quote:
Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Fallen het volgende:[..]
Als er behoefte is aan een MC-SC, waarom wordt daar dan niet in voorzien? Gewoon vanuit een principe? Het is toch niet zo dat er voor elke game een apart SC-topic geopend móet worden?
En volgens mij heeft het niet zo veel zin om de druktemakertjes dan maar te wijzen op de reeds bestaande GAM-SC, het is niet zo alsof er daar dan niet gekloot kan gaan worden. Sterker nog, ik geloof dat we in GAM-SC redelijk rustig aan doen, echte bagger is al tijden niet meer geweest. Best prettig.
Dat er opgetreden moet worden wanneer er zwaar gekloot wordt, snap ik. Maar om dan maar principieel een prima oplossing niet toe te staan, dat vind ik dan weer een beetje jammer. In beide gevallen verschuift het probleem, alleen met het één zadel je andere mensen er mee op en met het ander is iedereen blij. Maar ja, principes hè?

Nee, verschuiven doen we niet. Het is onze bedoeling om harder op te gaan treden tegen gekloot in bijvoorbeeld het MC topic en je hebt gelijk, als we een SC aanmaken voor die mensen dan verschuiven we het probleem, daar hebben we geen zin in en daarom doen we het niet.
Ze kunnen als ze willen slowchatten terecht in GAM-SC en als ze zich daar ook niet gedragen dan treden we daar ook tegen op. We doen ons best om de topics in de gaten te houden.
Overigens is het ook geen 'prima' oplossing om het wel te doen, want dan krijgen we één groot topic met een hoop gekanker en gekloot, dat doen ze maar ergens anders en niet op FOK!.
Ik bedoel waar gaat de SC in het Minecraft topic nou eigenlijk over? Elkaar uitschelden, lopen trollen, flamen, uitlokken en dergelijke? Waarom zou je daar een apart SC topic voor aanmaken, om vervolgens de mensen die wél fatsoenlijk en leuk kunnen slowchatten daar weer over te horen? Dan hebben we vervolgens twéé topics waar het probleem zich voordoet.