abonnement Unibet Coolblue
pi_102429399
Net Pan Am gezien. Heeft wel potentie :)
Ja doei.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:17:20 #27
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102430826
Net Terra Nova gezien, maar ik ben bang dat het een vrij standaard actie/dramaserie wordt. Het begon allemaal vrij snel, de situatie van de toekomst werd vrijwel niet uitgelegd (overpopulation = extinction) en de ontsnapping uit de gevangenis en in die transporter ging ook wel erg makkelijk allemaal.

De personages vond ik tot nu toe nog niet echt geweldig. Allemaal erg cliché, zeker met de problemen tussen vader en de rebelse zoon die dan stiekem toch wel erg op z'n vader lijkt. En dat een meisje wat hem een halve dag kent hem daar vervolgens op moet wijzen :')

De verhaallijnen die nu zijn opgezet lijken me,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de effecten, waar de serie toch om draait: het is geen Jurassic Park. Het is ook niet zo slecht als A Sound Of Thunder, maar vooral dit is van toepassing:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:25 schreef ButcherPete het volgende:
Het zat em in Jurassicpark ook niet alleen maar in de modellen maar ook de manier waarop het allemaal bewoog en geanimeerd was. Vaak zie je nog in CGI dat bewegingen niet matchen met de schaal van een beest van een dergelijke omvang., de geloofwaardigheid is dan meteen al weg.
De bewegingen zijn te snel voor zulke lompe beesten (vermoed ik dan, niemand weet hoe het echt ging :P), maar de dino's zelf zien er voor CGI best prima uit.

Ik geef het wel een kans, maar ik verwacht dat het toch snel inkakt, zeker als de actie achterwege blijft. Van de karakters moeten we het in elk geval nog niet hebben.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_102432069
quote:
Veelbelovende teaser Michael Mann's Luck

HBO. Michael Mann (Heat) regisseert, David Milch (Deadwood) schrijft en produceert. Dustin Hoffman en Nick Nolte in de hoofdrol. Onderwerp: gokken en paardenraces.

Luck gaat over een intelligente man(Hoffman) achterin de 60 die vrijkomt na 3 jaar gevangenisstraf en betrokken is in paardenraces en het gokwereldje wat daaraan verbonden is.

Teaser
ziet er zeer goed uit!
pi_102432413
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

ziet er zeer goed uit!
De namen wel, het plot alleen :') Jezus zeg :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:11:01 #30
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_102432481
Terra Nova is beter dan Falling Skies, om het maar even af te zetten tegen die andere sci-fi serie. Het plot vertoond veel overeenkomsten met de Britse sci-fi serie Outcasts een serie die niet voor niets al na vijf afleveringen ten dode was opgeschreven.

Zal mijn mening wel even in spoiler tags zetten voor mensen die het nog niet gezien hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102432543
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef Seam het volgende:

[..]

De namen wel, het plot alleen :') Jezus zeg :')
lijkt me juist een geweldig onderwerp, dat schimmige wereldje van gokken en paarden
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:30:17 #32
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102435106
2 Broke Girls was dit keer al een stuk minder.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102435227
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Net Terra Nova gezien, maar ik ben bang dat het een vrij standaard actie/dramaserie wordt. Het begon allemaal vrij snel, de situatie van de toekomst werd vrijwel niet uitgelegd (overpopulation = extinction) en de ontsnapping uit de gevangenis en in die transporter ging ook wel erg makkelijk allemaal.

De personages vond ik tot nu toe nog niet echt geweldig. Allemaal erg cliché, zeker met de problemen tussen vader en de rebelse zoon die dan stiekem toch wel erg op z'n vader lijkt. En dat een meisje wat hem een halve dag kent hem daar vervolgens op moet wijzen :')

De verhaallijnen die nu zijn opgezet lijken me,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan de effecten, waar de serie toch om draait: het is geen Jurassic Park. Het is ook niet zo slecht als A Sound Of Thunder, maar vooral dit is van toepassing:

[..]

De bewegingen zijn te snel voor zulke lompe beesten (vermoed ik dan, niemand weet hoe het echt ging :P), maar de dino's zelf zien er voor CGI best prima uit.

Ik geef het wel een kans, maar ik verwacht dat het toch snel inkakt, zeker als de actie achterwege blijft. Van de karakters moeten we het in elk geval nog niet hebben.
Totaal mee eens ^O^ . Het stoorde mij vooral dat er veel gebeurde, maar niks werd uitgelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de zogenaamde grappen waren wel erg triest:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De CGI was ook niet echt realistisch, maar het zag er wel mooi uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door kevin_ op 27-09-2011 13:42:21 ]
pi_102435619
Terra Nova viel dus, zoals verwacht, tegen :P?
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:50:01 #35
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102435792
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:44 schreef Tegan het volgende:
Terra Nova viel dus, zoals verwacht, tegen :P?
Mwa, gedeeltelijk. Ik vond de pilot goed genoeg om de volgende aflevering ook te kijken :Y
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_102436061
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:01:48 #37
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102436211
Ook Terra Nova gezien en ik kan mij helemaal vinden in de hier eerder gemaakte opmerkingen. Het begon nog wel aardig, hoewel de CGI niet best was zoals al te zien was in de previews. Maar er zat nog wat 'duisters' in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Outcast was overigens 1001 keer beter dan dit.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_102436225
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

ziet er zeer goed uit!
Eindelijk weer iets nieuws van david milch, ik kan niet wachten...
  dinsdag 27 september 2011 @ 14:06:00 #39
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102436373
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

ziet er zeer goed uit!
Indeed. Oogt veelbelovend.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_102438544
Over de eerste episode van Terra Nova, sommigen vinden dat ze dingen weg laten en dat je het niet ziet.
Ik snap ook wel dat het dan vraagtekens geeft, maar wil je anders een season premiere van 4 uur lang?
Ze kunnen niet alles uitgerekt uitleggen en vertonen natuurlijk, dan krijg je vast gezeur dat het te langdradig is.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:02:26 #41
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102440851
Person of Interest is echt gaaf :Y Ik ben benieuwd naar de achtergronden van de karakters, het plot heeft genoeg potentie om elke week een leuke aflevering neer te zetten en ook met de actie zit het wel goed ^O^

Al denk ik wel de hele tijd dat ik naar Christian Bale zit te kijken :+
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:16:50 #42
19242 yavanna
Results may vary.
pi_102441366
Iets OT in het USA topic, wellicht een leuke tip voor de ( jeugdige -voelende-) 'horror'like' liefhebbers, een nieuwe UK serie : The Fades.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:00:39 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_102443253
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Dos37 het volgende:
2 Broke Girls was dit keer al een stuk minder.
Al gezegd in het ''2 Broke Girls'' topic maar vond hem eigenlijk sterker dan de pilot.


Hart of Dixie ga ik zo nog even kijken.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_102443967
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Al gezegd in het ''2 Broke Girls'' topic maar vond hem eigenlijk sterker dan de pilot.


Hart of Dixie ga ik zo nog even kijken.
Eerste tien minuten is zo belachelijk ongeloofwaardig :') Als geneeskundestudent weet ik gelukkig wel dat het in het echt een stuk anders is :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:02:26 #45
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102445562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:30 schreef Dos37 het volgende:
2 Broke Girls was dit keer al een stuk minder.
Een heel stuk minder. Vond het gewoon compleet bagger. Het is dat ik online lees dat dit een hele slechte aflevering is en dat het hierna beter wordt, dat ik aflevering 3 nog een kans geef. Maar als die niet veel beter is dan dit en beter dan de pilot, kap ik ermee. Toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ik echt op het punt gestaan op hem uit te zetten.
  Moderator dinsdag 27 september 2011 @ 18:04:44 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_102445628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:04 schreef schommelstoel het volgende:
Over de eerste episode van Terra Nova, sommigen vinden dat ze dingen weg laten en dat je het niet ziet.
Ik snap ook wel dat het dan vraagtekens geeft, maar wil je anders een season premiere van 4 uur lang?
Ze kunnen niet alles uitgerekt uitleggen en vertonen natuurlijk, dan krijg je vast gezeur dat het te langdradig is.
Ik ben deze nu aan het downloaden, ik ben benieuwd!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:05:42 #47
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_102445657
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Person of Interest is echt gaaf :Y Ik ben benieuwd naar de achtergronden van de karakters, het plot heeft genoeg potentie om elke week een leuke aflevering neer te zetten en ook met de actie zit het wel goed ^O^

Al denk ik wel de hele tijd dat ik naar Christian Bale zit te kijken :+
Het heeft potentie, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_102445960
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Seam het volgende:

[..]

Eerste tien minuten is zo belachelijk ongeloofwaardig :') Als geneeskundestudent weet ik gelukkig wel dat het in het echt een stuk anders is :D
ja en alle andere series zijn zo geloof waardig?
Revenge? 2 broke girls? gossip girl?
om maar even wat te noemen

tv kijk je niet om de geloofwaardigheid
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_102446100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en alle andere series zijn zo geloof waardig?
Revenge? 2 broke girls? gossip girl?
om maar even wat te noemen

tv kijk je niet om de geloofwaardigheid
Nee ik begrijp wat je bedoelt, maar dit sloeg wel alles. Het was gewoon erg zwak opgebouwd, zo'n prestieuze arts die meteen opgeeft bij de eerste de beste tegenslag.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102446621
Lol Terra Nova wordt de grootste flop van het decennium :') Slecht geacteerd, slecht geschreven (de personages :') (vooral die zoon :') :') )) en zelfs de cgi is niet heel geweldig, vooral met zo'n idoot budget.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')