Beta's binnen! Ze mogen eigenlijk wel eens beter verpakken dan zo'n simpel vodje van een enviromental friendly bruinig envelopje. Doosje was aan zo te zien goed onderop een stapel post geweest.

'
Bubblewrap' is the magic word.

Ook vond ik het een beetje raar dat ze de tipcovers gewoon los in het doosje doet, ze vielen er bij het openen (ja, ik open altijd via de onderkant

) uit en dat waren er maar drie, dus ik vroeg me af waar die andere was. Die had zich natuurlijk achter het koord verstopt gelukkig. Vond het ook wel een gedoe die oortjes uit de verpakking te krijgen, niks tragisch of zo, maar gewoon, in vergelijking met wat ik gewend ben.
Anyhoezers... is wel ff wennen, is met een insteek onder een hoek en heb het gevoel dat andere oortjes wat dieper zitten. Verder had ik misschien wel iets meer kwaliteit van het koord verwacht. De behuizing van de oortjes zelf is plastic, maar ziet er desondanks solide uit. In totaal zien ze er wel stylish uit ook, beetje dezelfde richting als de nieuwe headphone: HM3. Zou de soundsignature ook overeenkomen? Het zit in ieder geval eigenlijk erg comfortabel ook verrassend genoeg.
Qua geluid; ik ga dan altijd m'n wilde smaakrichting door met een paar totaal verschillende nummers om te kijken hoe de in-ears zich houden. De bass is nog altijd goed vertegenwoordigd, maar niet zo vet als bij de M2's. Verder kan ik ze qua Brainwavz alleen dan nog vergelijken met de Alpha's en dan zijn ze toch wel een klasse beter. Je hoort alle details in de midden en hoge range die bij de Alpha's nog wel eens weggemoffelt worden. Erg helder, zonder schel te klinken. Ook zijn dit de eerste in-ears die wat 'ruimtelijker' klinken, dat vond ik voornamelijk een groot verschil tussen headphones en in-ears. Al met al positief verrast dus, we gaan ze eens een tijdje gebruiken denk ik.