abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_102342345

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost d.m.v. de knop 'open nieuw deel'. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_102342369
Hoe heet het liedje in 8:22 ook al weer?
pi_102342775
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Berend. het volgende:
Hoe heet het liedje in 8:22 ook al weer?

Staat trouwens gewoon in de beschrijving ;)
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_102343325
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:16 schreef twiFight het volgende:

[..]


Op 0:52 hoor je het stukje uit die Ursul link van je.
held... _O_
pi_102351471
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:05 schreef ChatGirl het volgende:

[..]


Staat trouwens gewoon in de beschrijving ;)
Thanks, had het niet gezien
  zondag 25 september 2011 @ 04:13:51 #6
332189 CRAPjoris
Account inactief, nu: JorisvZ
pi_102352304
Hallo allemaal,
ik zoek de artiest + titel van het volgende stukje:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-F6MRO6Q34V6B.m4a

Anyone?
Het klinkt op het einde alsof hij iets zegt in de richting van:
"We've cut every last one hair" ofzoiets. gezocht op google, maar geen resultaat!

[ Bericht 5% gewijzigd door CRAPjoris op 25-09-2011 04:19:59 ]
Dit account gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe gebruikersnaam is: JorisvZ
  ESF Reporter zondag 25 september 2011 @ 10:57:59 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_102354387
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 04:13 schreef CRAPjoris het volgende:
Hallo allemaal,
ik zoek de artiest + titel van het volgende stukje:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-F6MRO6Q34V6B.m4a

Anyone?
Het klinkt op het einde alsof hij iets zegt in de richting van:
"We've cut every last one hair" ofzoiets. gezocht op google, maar geen resultaat!
Gevonden *O*

pi_102354845
help, ik zoek een dance,trance,house nummer dat begint met een soort opera???
wie heeft er enig idee?
  zondag 25 september 2011 @ 11:26:51 #9
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_102354882
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 11:24 schreef aapie1234567890 het volgende:
help, ik zoek een dance,trance,house nummer dat begint met een soort opera???
wie heeft er enig idee?
Deze?
pi_102357924
quote:
euh nee, het begint met een zingende vrouw?..
pi_102362154
Ik kwam dit nummer ergens tegen, maar er zitten geen tags oid in!

Heeft iemand enig idee? Ik heb geprobeerd met audiograbber, maar die herkent hem niet :(

http://www.sendspace.com/file/1d3omu
  zondag 25 september 2011 @ 16:14:22 #12
332189 CRAPjoris
Account inactief, nu: JorisvZ
pi_102363781
quote:
JAAAAHAAA!!!
Thanks!
Dit account gebruik ik niet meer. Mijn nieuwe gebruikersnaam is: JorisvZ
pi_102364415
http://www.rtl.nl/xl/#/u/839fa4c4-33b1-39ed-85dc-9d1f10db1d9d/

het nummer wat hier van 11:10 tot 12:30 draait zoek ik.

alvast bedankt!
pi_102371800
Bij deze wil ik graag voor een zeer goede vriend van mij een boek kopen. Nu heb ik dit boek een aantal maanden geleden gezien maar ik weet niet meer exact de naam van het boek. Bij deze vraag ik dus jullie hulp, misschien dat een van jullie wel weet welk boek ik zoek.

Het boek gaat over 100 of 101 opgerichte bands die hun verhalen vertellen over hoe ze tot stand zijn gekomen. Krezip staat er naar mijn weten o.a. in. Het is een nederlands boek btw. Helaas weet ik niet veel meer maar ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen.

Ik werd door een mede forumlid naar dit topic gestuurd
pi_102383161
Ik zoek een nummer..
Wordt heel soms gedraaid door 3FM, zo ook vorige week ergens in de avond/nacht tussen 23.00 en 1:00, en ik krijg het in de playlists niet meer teruggevonden.

Het is een heel rustig nummer waarin een man in het engels een hele tekst op leest.
Het gaat over mensen en dat we lief moeten hebben enzo.
Op een gegeven moment komt er ook in voor dat het niet erg is dat je niet weet wat je later wil doen, omdat er mensen van 40 zijn die dat nog steeds niet weten.

Iemand een idee? :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  zondag 25 september 2011 @ 23:22:37 #16
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102383418
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:16 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik zoek een nummer..
Wordt heel soms gedraaid door 3FM, zo ook vorige week ergens in de avond/nacht tussen 23.00 en 1:00, en ik krijg het in de playlists niet meer teruggevonden.

Het is een heel rustig nummer waarin een man in het engels een hele tekst op leest.
Het gaat over mensen en dat we lief moeten hebben enzo.
Op een gegeven moment komt er ook in voor dat het niet erg is dat je niet weet wat je later wil doen, omdat er mensen van 40 zijn die dat nog steeds niet weten.

Iemand een idee? :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_102383733
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef elmoes12 het volgende:
Bij deze wil ik graag voor een zeer goede vriend van mij een boek kopen. Nu heb ik dit boek een aantal maanden geleden gezien maar ik weet niet meer exact de naam van het boek. Bij deze vraag ik dus jullie hulp, misschien dat een van jullie wel weet welk boek ik zoek.

Het boek gaat over 100 of 101 opgerichte bands die hun verhalen vertellen over hoe ze tot stand zijn gekomen. Krezip staat er naar mijn weten o.a. in. Het is een nederlands boek btw. Helaas weet ik niet veel meer maar ik hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen.

Ik werd door een mede forumlid naar dit topic gestuurd
eerste bandje.
9789490217037
Voor het tijdschrift Musicmaker verzorgde journalist Bert Middelbos vele jaren de serie Eerste Bandje, waarin bekende popmuzikanten vertelden over hun allereerste bandje en de eerste stappen op weg naar muzikale roem. Deze vaak opzienbarende en soms zelfs onthullende artikelen werden steevast vergezeld van een actuele foto van de hand van fotograaf Bullet-Ray en beelden uit het privé-archief van de geïnterviewde muzikanten.

Eind 2009 besloten auteur en fotograaf dat het welletjes was geweest. Als ‘grande finale’ zijn de interviews met de 50 meest aansprekende muzikanten en het bijbehorende fotomateriaal gebundeld in dit prachtige - en vaak anekdotische - boekje dat bij elke muziekliefhebber in de smaak zal vallen.

In Eerste Bandje vertelt enthousiast cannabisgebruiker Thé Lau dat hij het na één optreden al voor gezien hield als gitarist bij ‘die speedfreaks’ van Herman Broods Wild Romance, legt Cesar Zuiderwijk uit hoe hij zijn eerste drumstel bouwde van augurkenblikken, bekent George Baker dat hij zich ooit genoodzaakt zag om de middenstip van een sportveld in Turkije te tooien met de gevolgen van zijn darmproblemen en onthult Claw Boys Claw-frontman Peter te Bos dat hij lange tijd niets liever deed dan zingen in bejaardentehuizen.

geschreven door bert middelbos.

Het zijn maar 50 personen ... maar goed ik denk dat dit het boek is wat je bedoeld.
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_102387473
Vanaf 3.27 hoor je een nummer op de achtergrond. Die zoek ik, nouja wil ik beter horen. Weet alleen niet meer hoe die heet.

http://www.geenstijl.tv/2(...)_partijtje_voor.html

Ik dacht dat er ook iets van "the sun, the wind blabla" in voor kwam.
  maandag 26 september 2011 @ 01:59:08 #19
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_102387762
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:32 schreef Wisheh het volgende:
Vanaf 3.27 hoor je een nummer op de achtergrond. Die zoek ik, nouja wil ik beter horen. Weet alleen niet meer hoe die heet.

http://www.geenstijl.tv/2(...)_partijtje_voor.html

Ik dacht dat er ook iets van "the sun, the wind blabla" in voor kwam.

Ik wist 'm overigens al zonder het filmpje te zien. Wel gedaan maar godverdomme wat een hoeretakkekankersite is dat geenstijl zeg.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_102387828
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:59 schreef twiFight het volgende:

[..]


Ik wist 'm overigens al zonder het filmpje te zien. Wel gedaan maar godverdomme wat een hoeretakkekankersite is dat geenstijl zeg.
Held _O_ En dat op dit tijdstip _O_ _O_
pi_102388413
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_102391564
@ prupke,

Super! Dit boek is precies wat ik zocht. Thx
pi_102458127
Hierbij even een YouTube filmpje, die volgens mij redelijk veel antwoord geeft op een aantal vragen die voorbij zijn gekomen. Neen, ik ga ze niet allemaal quoten. :')

  dinsdag 27 september 2011 @ 22:10:48 #24
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_102458603
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef einschtein het volgende:
Hierbij even een YouTube filmpje, die volgens mij redelijk veel antwoord geeft op een aantal vragen die voorbij zijn gekomen. Neen, ik ga ze niet allemaal quoten. :')

Ja, dat is nuttig inderdaad. Ik denk dat deze ook wel een hoop antwoorden geeft!

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:12:12 #25
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_102458681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef einschtein het volgende:
Hierbij even een YouTube filmpje, die volgens mij redelijk veel antwoord geeft op een aantal vragen die voorbij zijn gekomen. Neen, ik ga ze niet allemaal quoten. :')

Blijf gewoon weg.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')