The Petrified ForestPoehee, wat een praatfilm is dit! Vrijwel alle scenes spelen zich af rond een tankstation met onder andere Bette Davis als jonge bediende en Humphrey Bogart als leider van een criminele bende. Gelukkig zijn de vele gesprekken tussen de diverse personages niet heel saai, omdat de speelduur aan de korte kant is gebleven. Vooral Davis viel op door haar vrolijke, naïeve voorkomen. Ik kende haar alleen als hautain zeikwijf uit All About Eve, maar hier is ze heel anders. Cijfer: 7
Transformers: Dark of the MoonMweh, weer zo'n wat-de-vuk-zie-ik-nu-film. Wat een overdosis aan flitsende sfx! Het is an sich best indrukwekkend om zo'n drillerbot een wolkenkrabber te zien doorboren, maar het geheel van al die actie is echt teveel van het goede. Al die 'coole' Transformers-moves doen me echt niks meer. Ook deze Transformers-film is dus weer erg zielloos geworden. Komt bij bij dat er totaal geen sterk acteerwerk te bespeuren: LaBeouf is heel matig en die continue bulderbas van al die Transformers doet me

-en. Een lange verveelde zit is dit dus zeker! Cijfer: 5
TwinsLollig duo hoor, zo'n stijve Schwarzenegger en flapdrollerige DeVito. Twins vertelt het cliche-verhaal van twee broers die tot elkaar komen tijdens een roadtrip, dit keer verpakt met een poging tot humor. Echt platliggen daarvan deed ik niet, hooguit een glimlachje her en der. Zo'n Schwarzenegger komt natuurlijk beter tot zijn recht in bad-ass actiefilms. Cijfer: 6