abonnement Unibet Coolblue
pi_103187234
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 06:15 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het prima dat de NS problemen heeft in de winter. Als ze dat niet zouden hebben, zouden ze veel te veel geld uitgeven voor problemen die maar weinig voorkomen. We wonen niet boven de poolcirkel.
Ja, dat is een mooie filosofie, maar als je zo veel mensen afhankelijk maakt van het openbaar vervoer als overheid moet dat openbaar vervoer wel betrouwbaar zijn. Dat dat veel geld kost is vervelend, maar noodzakelijk.
pi_103189000
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, dat is een mooie filosofie, maar als je zo veel mensen afhankelijk maakt van het openbaar vervoer als overheid moet dat openbaar vervoer wel betrouwbaar zijn. Dat dat veel geld kost is vervelend, maar noodzakelijk.
Ik heb liever niet dat ze onevenredig veel geld uitgeven aan situatie's die in minder dan 1% van de gevallen voorkomen.

Ze kunnen wel treinen kopen die door een meter sneeuw heen kunnen, maar wanneer heb je ze echt nodig. Daar komt nog eens bij dat als er geen sneeuw ligt (95% van de tijd), die treinen veel zwaarder zijn dan nodig is. Wat veel meer energie kost.

En dat geld moet ergens vandaan komen.

Ik sluit zelf ook geen verzekering af tegen door het ijs zakken om maar iets te noemen.
pi_103189112
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb liever niet dat ze onevenredig veel geld uitgeven aan situatie's die in minder dan 1% van de gevallen voorkomen.

Ze kunnen wel treinen kopen die door een meter sneeuw heen kunnen, maar wanneer heb je ze echt nodig. Daar komt nog eens bij dat als er geen sneeuw ligt (95% van de tijd), die treinen veel zwaarder zijn dan nodig is. Wat veel meer energie kost.

En dat geld moet ergens vandaan komen.

Ik sluit zelf ook geen verzekering af tegen door het ijs zakken om maar iets te noemen.
Gelukkig overdrijf je het meteen weer enorm :') Een meter sneeuw is natuurlijk ook iets wat in Nederland weinig voorkomt. Met als bijkomend effect dat het voorbijrijden van de treinen er voor zorgt dat er nooit een meter sneeuw op de rails ligt.

Ik heb het meer over bladeren op de rails en bevroren wissels, die vorig jaar voor het meeste oponthoud zorgden. Situaties die vaak voorkomen. En dan zal dat niet in de 90% van de tijd liggen, maar dat is voor geen enkel probleem. Als je 10 problemen niet voorkomt omdat ze alle tien maar 10% van de tijd voorkomen sta je altijd stil.
pi_103260181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef beelz het volgende:
De zin: "Het kan trouwens allebei,en ook al zou het fout zijn,wat is daar zwakzinnig aan zijn?" is op de volgende manieren onjuist:

• na een komma hoort een lege ruimte te staan, welke wij spatie noemen
• het woord 'zijn' is hier niet op zijn plek, deze dit dient weggelaten te worden

Wat is dat tegenwoordig toch met kinderen van twaalf jaren oud? Het lijkt wel of hun hoofdjes lekken, er komt enkel drab uit.
Je bedoelde "dit" woord, neem ik aan? Of bedoelde je de plek en wilde je "deze" weglaten?

Overigens ken ik volwassenen die beroerder formuleren dan de 12-jarige (!) die je ter verantwoording riep...
pi_103260963
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je bedoelde "dit" woord, neem ik aan? Of bedoelde je de plek en wilde je "deze" weglaten?

Overigens ken ik volwassenen die beroerder formuleren dan de 12-jarige (!) die je ter verantwoording riep...
Gelukkig is die 12-jarige tegen de banknop van een FA aangelopen. :')
pi_103261398
Goed voorbeeld doet volgen, nietwaar?
pi_103269019
Hihi
pi_103287805
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef swollywood het volgende:

[..]

Gelukkig is die 12-jarige tegen de banknop van een FA aangelopen. :')
_O_
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:51:44 #159
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_103293529
Kut brug bij hanekamp is nu al 2 dagen dicht nu moet ik omfietsen :')
BAM dit is 3KB
pi_103314237
Is goed voor de lijn/conditie.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103613908
*kick*
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103616616
Iets over bouwvakkers, geluid enzo...
pi_103620547
Iets met vervelende (maar toch ontzettend lieve) deurmiauwende kat/poes....
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103620606
Iets met oh wat ontzettend niet boeiend dit topic had beter dood kunnen blijven
pi_103621663
Als dit topic een afspiegeling is van de gemiddelde Zwolse bevolking woon ik echt in een stad met alleen maar zeikers.
pi_103621719
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef Tchock het volgende:
Als dit topic een afspiegeling is van de gemiddelde Zwolse bevolking woon ik echt in een stad met alleen maar zeikers.
Het is niet eens een afspiegeling van de bezoekers van dit topic.
pi_103622828
nee t was meer zo van... beter iets typen dan niets?? Misschien dat iemands zinnigs/leuks ging zeggen.

En sinds wanneer mogen we niet gewoon eventjes zeuren? worden we gelijk als zeikers afgespiegeld.. lekker dan!!! Daar wil ik graag even over zeuren.. bij deze!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103622963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:02 schreef Croli het volgende:
nee t was meer zo van... beter iets typen dan niets?? Misschien dat iemands zinnigs/leuks ging zeggen.

En sinds wanneer mogen we niet gewoon eventjes zeuren? worden we gelijk als zeikers afgespiegeld.. lekker dan!!! Daar wil ik graag even over zeuren.. bij deze!
Zeikerd :{w
pi_103622999
Maar, klaag dan tenminste normaal en over iets zinnigs. Bijvoorbeeld dat ze tegelijk de weg tussen het station en het Lubeckplein, en de hanzelaan hebben afgesloten. Waardoor het daar permanent vast staat.
pi_103623140
ow hebben ze dat?? niets van gemerkt.... maarja zit ook alleen maar aan de andere kant van het station
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103623215
Ik werd dus gister met de auto opgehaald van het station en we hebben een halfuur gedaan over van het politiebureau naar het hanzebad rijden.
pi_103623243
:o wat zijn ze precies aan t doen dan?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103623256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:14 schreef Croli het volgende:
:o wat zijn ze precies aan t doen dan?
Ik heb geen idee.
pi_103623320
Of klaag over die randdebielen die hebben besloten dat het station een hele maand dichtgaat volgend jaar
pi_103623333
Of klaag over het feit dat de hanzelijn niet in gebruik wordt genomen ondanks dat er al maanden treinen over kunnen rijden. Dát zijn klachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')