abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2011 @ 12:33:27 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102256682
Kattenfoto's!

Random foto's uit het vorige topic: Kattenfoto's deel 80

Dark_Angelus:


pumpkin_Ruby:


Samzz:


ElisaB:


zoeperzazke:


borisz:


-o0tijgertjuh0o-:



RandomMoron:



hugsy33:


senesta:


dudesque:


Cwen:


[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 22-09-2011 18:22:04 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102260715
@ChicaChula, en ze waste zich. Lag niet eens maf te doen of bedelen voor aandacht...
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_102261152
Toeter, wat een houding! _O-
Home is where the O+ is...
pi_102267413


Bas, mijn jonge god van ruim 17 jaar oud :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 22 september 2011 @ 18:16:03 #5
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_102267470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Novem het volgende:
[ afbeelding ]

Bas, mijn jonge god van ruim 17 jaar oud :P
Het lijkt haast wel of hij eyeliner gebruikt :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 22 september 2011 @ 18:21:51 #6
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102267599
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Novem het volgende:
[ afbeelding ]

Bas, mijn jonge god van ruim 17 jaar oud :P
Die ziet er echt nog goed uit voor 17 jaar. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102267620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:16 schreef Muck het volgende:

[..]

Het lijkt haast wel of hij eyeliner gebruikt :D
hij houdt er van om er goed uit te zien :9
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_102267667
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Die ziet er echt nog goed uit voor 17 jaar. :Y
Ja he! Niemand gelooft het als ik het zeg. Hij is alleen een stuk dunner dan hij vroeger was, tot een paar jaar geleden was het echt zo'n dikke kater. Hij is ook nog steeds super speels!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 september 2011 @ 19:25:52 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102270157

Jonkie met oude Bes :P.

Ofwel Wiske(hier 15 weken, nu 16) met Bellefleur (18 jaar)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_102271031
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Novem het volgende:
[ afbeelding ]

Bas, mijn jonge god van ruim 17 jaar oud :P
wauw ^O^
pi_102271395
laatste foto van Midas gipspoot




en een van de eerste (on)smakelijke foto's van midas zonder gips ;(

http://94.100.123.15/1412(...)12490073_6_WlJm.jpeg
pi_102292223
Awwww... Midas! Ligt hij nou helemaal open van het schurende gips?
Home is where the O+ is...
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:18:29 #13
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102296221
Even weer wat spammen:
(beetje donker hier binnen dus moeilijk om goede foto's te maken :( )

Luna gebruikt speeltje als boa


knokken!


ff chillen


kaarten zijn toch om op te liggen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_102298163
Mag ik hier een vraag stellen over mijn kat als ik een foto post? :@ Want ik ben een beetje bang dat er iets ergs met hem mis is, maar wil geen topic openen...
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:32:00 #15
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_102298428
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef RenRen- het volgende:
Mag ik hier een vraag stellen over mijn kat als ik een foto post? :@ Want ik ben een beetje bang dat er iets ergs met hem mis is, maar wil geen topic openen...
Ik zou juist wel een topic openen, heel veel kennis hier dus misschien kunnen we helpen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:32:04 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102298435
wat denk je zelf?
ik denk het wel hoor ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_102298450
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:32 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ik zou juist wel een topic openen, heel veel kennis hier dus misschien kunnen we helpen.
Ja, dat is waar, maar F&F kan nog weleens heftig zijn :+ Oke, ik doe het straks.
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:41:36 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102298729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:52 schreef deadly_kiss het volgende:
laatste foto van Midas gipspoot

[ afbeelding ]


en een van de eerste (on)smakelijke foto's van midas zonder gips ;(

http://94.100.123.15/1412(...)12490073_6_WlJm.jpeg
Ik vind jou echt zo'n held, dat geloof je niet O+

Ik hoop dat die laatste foto niet betekent dat er iets niet goed gaat, maar ik ga er maar vanuit van niet :*

Beterschap O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:41:57 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102298737
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:24 schreef RenRen- het volgende:
Mag ik hier een vraag stellen over mijn kat als ik een foto post? :@ Want ik ben een beetje bang dat er iets ergs met hem mis is, maar wil geen topic openen...
Vooruit, omdat je het zo liev vraagt :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102298866
Misschien open ik dan straks als ik thuis ben een uitgebreid topic. :@

De kat en de wc.
Hier begon het mee. De kat heeft inmiddels 3 blaasontstekingen gehad en heeft er nu denk ik nog één, want zijn plas was weer donker, ondanks dat hij aan speciaal voer zit en een kuur heeft gehad voor iedere ontsteking.

Maar nu, (Ik heb 2 katten, maar gezien de omstandigheden dénk ik dat het mijn dikke rode is), kruipt hij onder mijn dekens om mij dinsdag te laten schrikken met een enorm ranzige drol in mijn bed, en gisteren een flinke plas pies. Onder mijn dekens. Door mijn molton. In mijn matras. Hij was niet opgesloten in mijn kamer, het leek er niet op dat hij vast heeft gezeten. Dus dan gaan alle alarmbellen bij me af.

Waarom doet hij dit? mijn bed is schoon, geen chloor, bleek, wat dan ook wat lekker is voor hem. Ik ben bang dat hij hersenbeschadiging heeft of iets, toen ik klein was hadden we een kitten met hersenbeschadiging en die ging ook op bed pissen en kakken. Enig idee?



Foto O+

Hij gaat vanavond sowieso weer naar de dierenarts voor weer een kuurtje...
pi_102299195
Leuk topic:

Neeltje links, nu noem ik haar altijd mijn meisje, omdat Neeltje zo'n rare naam is. Heb haar overgenomen van een ex-vriendin, die er (zegt ze) allergisch voor was.
Rechts Chico, die ik van kitten af aan al heb.




Chico: Lakkahh puhhh




pi_102299234
Chico ziet er lief uit, met dat tongetje O+
Neeltje zit er boos bij.
pi_102299625
Hoezo mijn huisdieren voelen zich op hun gemak bij me?

  vrijdag 23 september 2011 @ 15:10:36 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102299643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef RenRen- het volgende:
Misschien open ik dan straks als ik thuis ben een uitgebreid topic. :@

De kat en de wc.
Hier begon het mee. De kat heeft inmiddels 3 blaasontstekingen gehad en heeft er nu denk ik nog één, want zijn plas was weer donker, ondanks dat hij aan speciaal voer zit en een kuur heeft gehad voor iedere ontsteking.

Maar nu, (Ik heb 2 katten, maar gezien de omstandigheden dénk ik dat het mijn dikke rode is), kruipt hij onder mijn dekens om mij dinsdag te laten schrikken met een enorm ranzige drol in mijn bed, en gisteren een flinke plas pies. Onder mijn dekens. Door mijn molton. In mijn matras. Hij was niet opgesloten in mijn kamer, het leek er niet op dat hij vast heeft gezeten. Dus dan gaan alle alarmbellen bij me af.

Waarom doet hij dit? mijn bed is schoon, geen chloor, bleek, wat dan ook wat lekker is voor hem. Ik ben bang dat hij hersenbeschadiging heeft of iets, toen ik klein was hadden we een kitten met hersenbeschadiging en die ging ook op bed pissen en kakken. Enig idee?

[ afbeelding ]

Foto O+

Hij gaat vanavond sowieso weer naar de dierenarts voor weer een kuurtje...
Loopt ie nog gewoon? Zijn zijn pupillen even groot, kijkt ie nog gewoon?

Ik vind een hersenbeschadiging erg ver gezocht. Zou eerder aan een blaasprobleem of gedragsprobleem (stress, angst) denken. Probeer in elk geval een medische oorzaak uit te sluiten en ga je best doen nog een plasje op te vangen om vanavond mee te nemen O+

Recent nieuwe kattenbakvullig gaan gebruiken? Een andere grote verandering in huis? Oude krabpaal weggegooid? Kattenbak verplaatst? Denk even goed na of er iets kan zijn waar poes van uit zijn huisje geraakt kan zijn.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102299755
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Loopt ie nog gewoon? Zijn zijn pupillen even groot, kijkt ie nog gewoon?

Ik vind een hersenbeschadiging erg ver gezocht. Zou eerder aan een blaasprobleem of gedragsprobleem (stress, angst) denken. Probeer in elk geval een medische oorzaak uit te sluiten en ga je best doen nog een plasje op te vangen om vanavond mee te nemen O+

Recent nieuwe kattenbakvullig gaan gebruiken? Een andere grote verandering in huis? Oude krabpaal weggegooid? Kattenbak verplaatst? Denk even goed na of er iets kan zijn waar poes van uit zijn huisje geraakt kan zijn.
Pupillen zijn me niet opgevallen, zal kijken. En hij loopt nog ja!

Ga ik doen dan, weer even hopen dat hij het in de wc doet en dan naar de dierenarts ermee :) Vind het zielig als ze in zn piemel knijpen om het eruit te krijgen :r

Geen van allen, we hebben hondjes, maar dat is ook al een jaar... Ruim nu. Hm... Dankje voor je input O+
pi_102299794
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef RenRen- het volgende:
Misschien open ik dan straks als ik thuis ben een uitgebreid topic. :@

De kat en de wc.
Hier begon het mee. De kat heeft inmiddels 3 blaasontstekingen gehad en heeft er nu denk ik nog één, want zijn plas was weer donker, ondanks dat hij aan speciaal voer zit en een kuur heeft gehad voor iedere ontsteking.

Maar nu, (Ik heb 2 katten, maar gezien de omstandigheden dénk ik dat het mijn dikke rode is), kruipt hij onder mijn dekens om mij dinsdag te laten schrikken met een enorm ranzige drol in mijn bed, en gisteren een flinke plas pies. Onder mijn dekens. Door mijn molton. In mijn matras. Hij was niet opgesloten in mijn kamer, het leek er niet op dat hij vast heeft gezeten. Dus dan gaan alle alarmbellen bij me af.

Waarom doet hij dit? mijn bed is schoon, geen chloor, bleek, wat dan ook wat lekker is voor hem. Ik ben bang dat hij hersenbeschadiging heeft of iets, toen ik klein was hadden we een kitten met hersenbeschadiging en die ging ook op bed pissen en kakken. Enig idee?

[ afbeelding ]

Foto O+

Hij gaat vanavond sowieso weer naar de dierenarts voor weer een kuurtje...
Hij weet dat de bak een plek is waar hij steeds pijn heeft, dus probeert een alternatief. Waarom dan in je bed ? Misschien omdat hij zich al niet lekker voelt en het bed veilig naar jou ruikt of omdat hij daar z'n viezigheid kan begraven door de dekens er overheen te trekken ? Onze Mimosa houdt nogal van opgeruimd en ik moet echt geen kleding oid laten slingeren want als een andere kat op de vloer kotst of een keertje een drolletje uit de bak graaft dan zal zij iets verslepen om het te bedekken :X Zelfs wanneer ik snipverkouden ben en 's nachts een gebruikt papieren zakdoekje naast bed leg kan het zijn dat er 's ochtends een t-shirt (van de stoel naast bed getrokken) overheen ligt.

Had je kat andere keren echt bacteriën in z'n urine ? Want dan heeft een antibiotica kuur zin, maar de meeste katten hebben geen blaasontsteking vanwege een bacteriële infectie maar om andere redenen en als het dan steeds terugkomt schiet je met de zoveelste AB kuur ook niks op.

Misschien kan je eens met de dierenarts overleggen hoe die er over denkt, of er nog meer aan de hand kan zijn omdat het al de zoveelste keer is. Je zou kunnen denken aan een foto van de blaas en/of een middel wat de blaaswand beschermt zoals Cystease of een blaasontspanner (bv Dridase)
pi_102303135
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind jou echt zo'n held, dat geloof je niet O+

Ik hoop dat die laatste foto niet betekent dat er iets niet goed gaat, maar ik ga er maar vanuit van niet :*

Beterschap O+
Haha.. ja we konden helaas geen ticket meer boeken omdat van dat geld de dierenarts kan overwinteren onder de palmbomen :P
We zouden naar mijn schoonouders gaan die wonen in costa rica, maar de schatten hebben ons een ticket gegeven dus over 5 weken gaan we alsnog :D

Maar even over zn pootje,
Hij was daar net terug van de DA, hij kreeg geen roesje tijdens verwijderen omdat hij zo braaf is..
Alleen zaten er een paar verbandgaasjes vastgeplakt aan de wond en dat kwam er een beetje moeilijk af.
Van al dat gefriemel ging het bloeden en hij heeft een wit pootje, doorhet wassen verdunde het bloed en smeerde midas het ongemerkt uit.
Ben woensdag wel terug geweest want ik zag ineens geel pus en waar de hechtingen zaten was het een beetje open.
Dus weer aan een antibiotica kuur waar dieweer heerlijk van aan de poeperij gaat....heerlijk!
pi_102304273
Ik weet dat het een fototopic is, maar dit filmpje is ook wel garpig, toen Chico nog een kitten was.

pi_102304534
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:15 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Hij weet dat de bak een plek is waar hij steeds pijn heeft, dus probeert een alternatief. Waarom dan in je bed ? Misschien omdat hij zich al niet lekker voelt en het bed veilig naar jou ruikt of omdat hij daar z'n viezigheid kan begraven door de dekens er overheen te trekken ? Onze Mimosa houdt nogal van opgeruimd en ik moet echt geen kleding oid laten slingeren want als een andere kat op de vloer kotst of een keertje een drolletje uit de bak graaft dan zal zij iets verslepen om het te bedekken :X Zelfs wanneer ik snipverkouden ben en 's nachts een gebruikt papieren zakdoekje naast bed leg kan het zijn dat er 's ochtends een t-shirt (van de stoel naast bed getrokken) overheen ligt.

Had je kat andere keren echt bacteriën in z'n urine ? Want dan heeft een antibiotica kuur zin, maar de meeste katten hebben geen blaasontsteking vanwege een bacteriële infectie maar om andere redenen en als het dan steeds terugkomt schiet je met de zoveelste AB kuur ook niks op.

Misschien kan je eens met de dierenarts overleggen hoe die er over denkt, of er nog meer aan de hand kan zijn omdat het al de zoveelste keer is. Je zou kunnen denken aan een foto van de blaas en/of een middel wat de blaaswand beschermt zoals Cystease of een blaasontspanner (bv Dridase)
Dat zou kunnen, dat die plek nu de wc is geworden en dat hij iets anders zoekt. Ik vind het zo erg :') En ewww, lekker je kleren zo onder de kots. Bah. Wel grappig van dat zakdoekje.

Bacterien hebben ze niet naar gekeken, ze keken alleen door een soort van verrekijker naar blaasgruis, dat had hij niet. E naar had ik niet aan gedacht eigenlijk, dat het een virus kan zijn. Ik zal het voorstellen, of voor laten stellen, want het klinkt wel stom ja, dat het terugkomt... Net als een keelontsteking, dat hoort ook weg te zijn na een keer. Dankje!
pi_102328213
Wat een leuke katten zijn Chico en Neeltje. Al kijkt Neeltje een beetje boos, maar dat doet Minous ook heel vaak, terwijl ze gewoon aan het spinnen is.En katten en honden samen vind ik altijd zo schattig.

Wakker worden en dit naast je vinden O+




Een spannend geluid horen.....


En aandachtvrager Sammy
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_102328639
Joehoe wat een leuke foto's. Kende dit topic heel niet!
Bij deze mijn katjes, zijn 6maanden oud ongeveer!

Te lui om te spelen:

Ik zag de tas bewegen, ik denk ik kijk ff, en wat vond ik? Een knorrende Lola:


Saampjes liggen loungen:
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:31:51 #32
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_102332516
Ik ben veel te lang niet op Fok geweest! Wat heerlijk om alle foto's te bekijken! O+

Hier een eindelijk gelukte gaapfoto van mijn Sam:
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_102343285
We waren wat aan het rommelen in de tuin gisteren, mevrouw moet zonodig weer de aandacht trekken :')







pi_102346150
Praise te lord, halleluja!







Dat was Square, ook Dot nog even:


En nog een Square!
I had a signature once. It was awful.
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 september 2011 @ 12:19:25 #35
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102356229


:+.


Of Bellefleur(onder) dit nu echt leuk vindt... :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_102360890
opvallend hoe vaak filmpjes over jonge katjes op youtube bekeken worden, vaak miljoenen keren

dit filmpje van maar 30 sec. al meer dan 19 miljoen! keer

pi_102361716
Zo hee, even een paar van mijn favorietjes na elkaar !

Dot O+ en Bellefleur O+

We hadden een sidetable van mijn opa gekregen en toen we dat ding net naar binnen hadden gesjouwd en het midden in de kamer stond moest het natuurlijk door Flynn geïnspecteerd worden:



Ernesto kon niet achterblijven;



Mijn moeder is als enige van haar vriendinnen nog geen oma en geeft ons af en toe subtiele hints dat het leuk zou zijn als we ook aan kinderen zouden beginnen, blijkbaar heeft ze in Ernesto een medestander gevonden, wanneer er mensen met kinderen op visite komen is hij telkens dolblij en slooft hij zich vreselijk uit. Vanochtend kwam er een gezin met 4! dochters op visite om naar de opvangkittens te kijken. Ze waren nog maar net op de bank gaan zitten of Ernesto plofte dwars over de schoten van de twee jongsten neer, een beetje tot hun schrik want hij is best groot, maar gelukkig waren ze dat al snel vergeten door zijn gespin en zachte vachtje.
De kittens zaten de eerste paar minuten onder de bank (het is ook niet niks, ineens 6 mensen extra in de kamer) dus dan is het wel fijn dat hij de aandacht een beetje weet af te leiden.

[ Bericht 71% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 25-09-2011 15:29:40 ]
pi_102368099


May


Rosa (die op de onderste foto mn raam moest wassen ofzo :')
pi_102368453
Pumpkin, mooie grote katten zeg!

Memento, die zwartwitte is echt heel erg mooi O+ en de onderste foto is wel een heel bijzonder lucky shot :D :D
I had a signature once. It was awful.
  zondag 25 september 2011 @ 19:45:18 #40
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_102370970
mooie buikies van jouw katten zoeperzazke O+

(andere poeskies ook mooi trouwens hoor, maar deze vielen me ff op :) )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 25 september 2011 @ 21:34:05 #41
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102377053
Ik wil ze allemaal. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102377880
Driek heeft weer een schone neus, en Joop is inmiddels 13 weken:
pi_102377959
O+
I had a signature once. It was awful.
  zondag 25 september 2011 @ 22:19:18 #44
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_102380047
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Driek heeft weer een schone neus, en Joop is inmiddels 13 weken:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_102382505
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
May
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosa (die op de onderste foto mn raam moest wassen ofzo :')
Haha die onderste :P mijn kat likt ook altijd het raam.. En mn jas en schoenen (liefst uggs natuurlijk).. en mn moeders haar in de ochtend :P hahahaha rare beesten af en toe :P
pi_102428199
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:14 schreef Novem het volgende:
[ afbeelding ]

Bas, mijn jonge god van ruim 17 jaar oud :P

quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:25 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Jonkie met oude Bes :P.

Ofwel Wiske(hier 15 weken, nu 16) met Bellefleur (18 jaar)
Katten van 17 en 18, respect voor deze oude baasjes.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:05:01 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102429084
Wat een lief beest, Driek.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_102551543
nog een paar foto's van smokey :D wel van mijn telefoon af dus minder kwaliteit.



dit is de spuit als hij stout is, maar hij loopt de hele tijd er aann te lurken.



mr smokey met zijn grote ogen.


maandag gaan we weer naar de dierenarts met hem voor zijn 2de inenting, chip en weer een ontwormings pilletje. heb hem nou maar beetje aan het einde van de dag geplant, omdat hij vleder keer zo ziek is geworden en we zeker weten dat we na die tijd thuis zijn en hem in de gaten kunnen houden. ^O^
ROAR!!!!
pi_102551605
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
May
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosa (die op de onderste foto mn raam moest wassen ofzo :')
lange tong :P vandaag ging smokey mij ook helpen met ramen wassen :P
ROAR!!!!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 september 2011 @ 16:10:34 #50
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102552611
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_102565687
collectors item *O* *O* *O* *O* *O*

pi_102578408


dramatic cats :p
  FOK!fotograaf zaterdag 1 oktober 2011 @ 13:39:15 #53
148247 taxibabe
pi_102581497
kiekeboe!
pi_102581783
O+
pi_102591550

Wat nieuwe kleertjes??? en niets voor mij??? dan eis ik dat ik op de foto erbij mag

Fire past prima in de drinkbak volgens hem
pi_102591971
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 13:39 schreef taxibabe het volgende:
kiekeboe!
[ afbeelding ]
mwaaaaaaaaaaaaaa O+ wat een heerlijk koppie!
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:22:26 #57
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_102605338
na het kammen :D

haar haren (de rest kan je niet zien ligt verspreid op bed -.-)
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_102690391
Hallo allemaal wat een lieve poesjes!! Hier mijn schatjes:

Missy, hele aparte foto:)


En Brampie:
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:00:55 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102725010


Ons nieuwe dropje: Otje!

Vriendje voor ons andere dropje: Fiep


[ Bericht 16% gewijzigd door Catch22- op 05-10-2011 10:51:57 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102728753
nieuwste aanwinst luna


  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:18:48 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102729528
Ohhhh dat koppie O+ en haar vlekjes zijn net een bliksemschicht O+

[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 05-10-2011 13:33:42 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_102731017
Ze is net zo fel als de bliksem :o :P
Ze is nu een week hier en je ziet er gewoon groeien n veranderen.
Ben benieuwd hoe ze der uit komt te zien .
De mensen waar ze wegkomt zeiden kruising pers/boskat ,maar mainecoon kan ook
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:34:35 #63
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_102732020
quote:
0s.gif
Vriendje voor ons andere dropje: Fiep
[ afbeelding ]
Wat een scheetje is Fiep O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:09:28 #64
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102737821
Wat een prachtkatten. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:19:47 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102738132
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wat een scheetje is Fiep O+

ja he :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 oktober 2011 @ 16:22:53 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_102738238


Ik ben heul niet nieuwsgierig :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_102739746
Luna ziet er heel eigenwijs uit inderdaad! Maar al die (semi-)schildpadjes zijn van die eigenwijze donders!

Me eigen poezebeesten:
"nee wij zitten nooit in de weg hoor"



Douwe de boomtijger:



Fleur dut tussen de kralen:



Roos heeft dost:



Met allerengste Tinka:



(en de oogjes stijf dicht...)
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102740477
@bobbernaut: Kammen is altijd favoriet hier, lekker buit heb je! Ik heb er wel eens over gedacht om alle plukken haar op te sparen en er draad van de spannen om een dekentje mee te breien/haken ;) Met die langharen van mij moet dat best lukken dacht ik, maar die van jou kan er ook wat van!

@KwadeAfdronk: Wat een lieve foto die tweede O+ En missy heeft mooie kleuren!

@Catch22-: Wat een leukerds, vooral de foto van dat kleine poesje in de badkamer is schattig. En wat liggen ze lekker op schoot ook, hier wil maar 1 van de 2 op schoot liggen, en dan vooraf gaat ze altijd kneden :P

@asfalthooligan: Luna O+ Wat een lief pluisje O+

@Dark_Angelus: Is dat het kleine poesje dat je laatst postte? Dan is ie echt al flink gegroeid! Mooi patroontje!

@elvhenk: Wow die laatste! En de boomtijger is ook geweldig O+

En voor dit feel-good-topic heb ik ook weer eens een paar plaatjes van mijn/ons stel:

Indi heeft een nieuw relax-plekje! (Toen ze hier net waren speelden ze vaak in die plant ;))


Maar languit op de bank kan natuurlijk ook:


Lila kan, net als haar zusje, ook heel goed relaxen:


En ze is een nieuwsgierig aagje:


De bloemetjes ruiken lekker:


En nog twee screenshots uit een filmpje, waar ze samen op staan (Lila links en Indi rechts):


pi_102740803
Wat een lekker zacht fluffebeest. Hoe vaak moet je die nou kammen?
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_102740890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef elvhenk het volgende:
Wat een lekker zacht fluffebeest. Hoe vaak moet je die nou kammen?
Ja, net wandelende bolletjes wol!
We hoeven ze eigenlijk nooit te kammen, ze hebben geweldige vachten! Maar omdat ze het kammen zo fijn vinden doen we het wel zo nu en dan, als uitgebreide kroelsessie :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:43:18 #71
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_102745126
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef asfalthooligan het volgende:
nieuwste aanwinst luna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:44:13 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102745162
Ik ben een beetje verliefd op Luna. :@
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102749721
Nog een paar dan

Eerst de 2 die al 5 jaar bij mij zijn

dove (broertje van selam )


selam de plee girl


whisky de loge die hier al een tijdje zit


En nog maar een paar dan van luna die bij toeval aangeboden werd nadat dolf al een tijdje vermist was.



  woensdag 5 oktober 2011 @ 22:58:28 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102755335
Hoeveel katten heb je? Want naar wat ik van je lees heb je het niet breed...

Filmpjes mogen ook toch? We waren bang dat het misschien niet soepel zou gaan met Otje erbij...

Integendeel!


Dit was vanavond! Lief!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102755899
zijn selam en dove nou zo dun of ligt dat echt aan de manier hoe ze op de foto staan? :@
luna is wel echt een schatje trouwens... echt geweldig dat koppie zo eigenwijs en lekker bol O+
pi_102757128
@ catch
Ik heb er officieel 3.
Ben uit en relatie gekomen waar er 6 rond liepen.
Heb zelf altijd 3 van me eigen gehad en zolang het te doen is en soms met kunst en vliegwerk ze alles te geven mogen ze blijven.
Selam miste marly erg Haar zoon die vorig jaar is weggelopen , dus kwam dolf en fleurde ze weer op .
Dolf was hier net 4 maanden en verdween en ze haalt me af en toe op om te zoeken naar hem.
Luna word al bijna geacepteerd door selam zodat selam straks weer 1 heft waar ze voor kan zorgen ,want zo is deze nu eenmaal
Het is het enigst wat ik eigenlijks nog heb wat er altijd voor me is en vult de leegte op die ik hier vaak heb.
Vrienden heb ik sinds ik hier woon niet meer alleen me ouders nog .
Dan leiden die 3 je tenminste nog wat af
Beetje mijn kinderen die 3 vooral selam en dove

De 4e word betaald ook dierenarts en voer door de oficieele eigenaar
en ze nemen maar 1 zak katten voer a 2 kilo in de week met zijn 4en wat 2 nog wat kost bij de lidl de rest halen ze overal en nergens vandaan hier.
en door de loge hoef ik maar 2 zakken in de maand te halen .
en weinig kattengritt
Denk dat die nog wel een hele tijd blijft is nu al 3 maanden hier
Dierenarts zie ik dan wel weer tot nu toe nog nooit nodig geweest.
Mocht er al wat nodig zijn is daar ook wel weer en oplossing voor.

deadly
komt echt door de foto
  donderdag 6 oktober 2011 @ 09:23:32 #77
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102762856
Oke. Nou fijn dat je die beesten hebt, kan me voorstellen dat dat wel lekker is als je niet zoveel mensen om je heen hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 16:16:39 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102774609
Katten zijn gewoon tof O+

Mijn meisje O+









De heren hebben het steeds te druk





JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102788275
^is dat speelgeval linksboven met die brokjes erin van hetzelfde merk als die andere speeldingen?

wilde het al een tijdje aanschaffen en het is nu toevallig in de aanbieding bij de plaatselijke dierenwinkel, op dat brokjesding na dan...

spelen die van jou ermee?
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 22:45:28 #80
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102791704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef deadly_kiss het volgende:
^is dat speelgeval linksboven met die brokjes erin van hetzelfde merk als die andere speeldingen?

wilde het al een tijdje aanschaffen en het is nu toevallig in de aanbieding bij de plaatselijke dierenwinkel, op dat brokjesding na dan...

spelen die van jou ermee?
Die voertoren is van cat-it :Y En ze spelen er eigenlijk niet mee, tenzij ze echt trek hebben :p
Van alles valt die eigenlijk het minst in de smaak. Wetende wat ik nu weet zou ik hem niet meer gekocht hebben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102795327
Fiep, Dodge, Hummer, Lila, Indi, alle katten van Elvhenk etc etc O+

Ik word zo hebberig van deze topic O+
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:05:42 #82
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_102819954
Ik heb samen met mijn vriendin een katertje van 2,5 jaar vandaag uit het asiel gehaald. Dus voor de liefhebbers 2 foto's :)





Ik heb het idee dat hij zich al aardig op zn gemakt voelt. Hij komt regelmatig uit zichzelf naast of op me liggen, rent soms als een idioot door de kamer met zn speeltjes om vervolgens rustig in zn transportmande te gaan liggen :D
pi_102829750
Zo ik ben net geschrokken zeg. Sammy en Billy hebben net gevochten. En met vechten bedoel ik echt vechten. Krijsen, plukken haar overal, achter elkaar aanrennen. Billy heeft Sammy redelijk toegetakelt. Ik heb ze uit elkaar gehaald.Daarna weer bij elkaar gezet en toen hebben ze ook een hele tijd voorzichtig langs elkaar heen gelopen. Met wat geblaas hier en daar En nu doen ze weer redelijk normaal tegen elkaar. Net al neusje neusje gedaan die twee. Maar geen idee waarom ze nu zo ineens doen tegen elkaar, terwijl ze normaal zo close zijn. Misschien zijn ze helemaal in de war door een kat op straat die ze zien door het raam want het leek alsof ze elkaar helemaal niet herkennen. Sammy is bij zijn oog gekrabt

Sammy met bloed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het bloed is al weg. Heb ik schoongemaakt, even in de gaten houden dat het niet gaat onsteken en een abces vormt ofzo.

Hopelijk vind ik die twee morgen weer zo aan net als vanouds

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  † In Memoriam † vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:23:07 #84
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_102829860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef FRDeventer het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin een katertje van 2,5 jaar vandaag uit het asiel gehaald. Dus voor de liefhebbers 2 foto's :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb het idee dat hij zich al aardig op zn gemakt voelt. Hij komt regelmatig uit zichzelf naast of op me liggen, rent soms als een idioot door de kamer met zn speeltjes om vervolgens rustig in zn transportmande te gaan liggen :D
Wat een snoetie O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:23:22 #85
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102829876
Is het oogje zelf niet geraakt?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:23:47 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_102829901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef FRDeventer het volgende:
Ik heb samen met mijn vriendin een katertje van 2,5 jaar vandaag uit het asiel gehaald. Dus voor de liefhebbers 2 foto's :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb het idee dat hij zich al aardig op zn gemakt voelt. Hij komt regelmatig uit zichzelf naast of op me liggen, rent soms als een idioot door de kamer met zn speeltjes om vervolgens rustig in zn transportmande te gaan liggen :D
Och wat een leukerd!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_102836084
Wat een heerlijke poezebeesten allemaal O+

Hier eentje van onze Joetie, inmiddels alweer 19 jaar.
Hier was hij net naar de dierenarts geweest (weet niet meer waarvoor) en dan mag hij terug altijd los in de auto. We moesten nog even snel wat ophalen maar het was bloedheet in de auto, dus daarna maar snel terug naar huis gegaan.


Zoals je ziet begint hij langzaamaan steeds grijzer te worden O+

En gewoon een lekkere relax foto. Af en toe slaapt ie zo diep dat je m echt wakker moet schudden om te kijken of hij nog leeft. Hopelijk wordt hij op een dag zo gewoon niet meer wakker.
pi_102847765
Wat een lieverd zo'n oudje.

Joep:

pi_102848675
Senesta: Wat een mooierds heb je toch! Zo statig zien ze eruit O+ Ze knuffelen vast geweldig!

FRDeventer: Wat een lief koppie zo over dat randje! Fijn dat hij al lekker went bij jullie O+

WinnieWana: Ohh kan me zo voorstellen dat je je daar rot van schrikt! Gelukkig dat het wondje lijkt mee te vallen. En hopelijk was het een eenmalige actie en knuffelen ze vanaf nu weer lekker verder!

fh101: Mooie leeftijd al! En dat grijs valt nog best mee toch ;) Wat ligt ie er relaxed bij O+ En het zou echt mooi zijn al hij op een dag gewoon zo in kan slapen.

Miendientje: Geweldige foto! Ik ben weer instant vrolijk :D
pi_102852811
Midas is inmiddels ruim 3 weken uit het gips en loopt weer op 4 pootjes *O*
alleen moet hij weer onder het mes, omdat ze vorige week op mn werk de kat buiten gelaten hebben want ze vonden het zo zielig dat ie binnen zat met 24 graden :(
gevolg: zand in de wond, ontstoken wond en het fiberhuppeldepup waarmee de pezen waren aangehecht is gaan splinteren waardoor bij elke stap alles gaat schuren :(
maar de operatie kunstpees is geslaagd, hij kan weer op 4 pootjes lopen (wel wat stijfjes)
omdat hij dus weer kan lopen wil dat zeggen dat het spierweefsel goed is gehecht en sterk genoeg is, nu gaan ze dat fiberspul verwijderen en de wond goed schoonmaken en dichten.
hopenlijk mag hij rond de kerst weer naar buiten, geld voor kado's onder de boom is er inmiddels niet meer :')





O+
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:22:08 #91
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_102852974
deadly_kiss wat doet jouw kat me denken aan onze Knuffel (is er al een aantal jaren niet meer) net zo'n tevreden snuitje O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_102853151
hij heeft van die twinkel oogjes :P
ik was een bakkie koffie aan het drinken en hij kwam bij me OP tafel liggen _O-
en dan gaat ie zo liggen en me aankijken... als ik dan heel zachtjes miiiiiidas fluister gaat ie met zn voorpootjes zn nagels uitzetten en met zn ogen half dicht me zo wazig aan zitten gapen..
hij geniet echt van de aandacht het is zo'n relaxte kat *;
pi_102895832
@senesta: Nee zijn oogje is niet geraakt, gelukkig. En wat een leuke foto's van E.T, Dodge en Hummer :)

Midas O+ Wat fijn dat hij nu niet meer op zijn gipspootje hoeft te hinken
En 19-jarige Joetie. Respectabele leeftijd.
En Joep met zijn ikearat. Volgens mij stelt hij het niet echt op prijs dat je het op zijn kopje plaatst :D

Vandaag zijn Sammy en Billy weer zoals vanouds O+




Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_102898312
Wat fijn dat het allemaal goed gaat met Midas, alleen jammer van die extra operatie..

@WinnieWana, gelukkig geen ruzie meer! Wat ik me trouwens altijd al heb afgevraagd is hoe je poezen die zoveel op elkaar lijken uit elkaar houdt? Volgens mij is de vacht op hun koppen net wat anders, of niet?
pi_102898451
De oogkleur lijkt mij anders (wel lastig als ze slapen :P )
pi_102898611
Een nieuw kopje in dit topic. :*

Gandhi. O+
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:28:19 #97
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102906057
Wat een heerljke bullebak!

Fiep en otje wassen, slapen en spelen samen.


:)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102934534
Hoi allemaal,

Heel leuk om iedereen zn katten te zien. Ben vooral gek van alle grote fluffies.

Ik heb zelf 2 dames rondlopen.

Misty van 3,5:


Izzy van 5,5 maand met 8 weken:


en met 5,5 maand:
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_102969259
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef fh101 het volgende:

@WinnieWana, gelukkig geen ruzie meer! Wat ik me trouwens altijd al heb afgevraagd is hoe je poezen die zoveel op elkaar lijken uit elkaar houdt? Volgens mij is de vacht op hun koppen net wat anders, of niet?
Deze vraag krijg ik vaker, maar ik vind dat ze heel goed uit elkaar te houden zijn. Niet alleen de oogkleur is anders, maar het hele koppie is anders. Lichaamsbouw is anders en natuurlijk hebben ze ook een verschillend karakter. :)

Filmpje van Sammy die nog op mijn mobiel stond. Leuk zo'n kat die je 's ochtends aan zit te staren. :D

Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_102969404
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Croli het volgende:
Hoi allemaal,

Heel leuk om iedereen zn katten te zien. Ben vooral gek van alle grote fluffies.

Ik heb zelf 2 dames rondlopen.

Misty van 3,5:
[ afbeelding ]

Izzy van 5,5 maand met 8 weken:
[ afbeelding ]

en met 5,5 maand:
[ afbeelding ]
Wat voor een ras is Misty? Ze is erg mooi en Izzy is ook heel mooi, met zo'n leuke stip bij haar neus

Fiep en Otje O+
En Gandhi is ook mooi met zijn volle vacht :Y
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_102972792
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Deze vraag krijg ik vaker, maar ik vind dat ze heel goed uit elkaar te houden zijn. Niet alleen de oogkleur is anders, maar het hele koppie is anders. Lichaamsbouw is anders en natuurlijk hebben ze ook een verschillend karakter. :)

Filmpje van Sammy die nog op mijn mobiel stond. Leuk zo'n kat die je 's ochtends aan zit te staren. :D

die is relaxed! bij mij stampen ze altijd meteen over me heen als ze merken dat ik wakker ben :')
pi_102988151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Wat voor een ras is Misty? Ze is erg mooi en Izzy is ook heel mooi, met zo'n leuke stip bij haar neus

Misty is Europees korthaar gewoon, met als ik het goed heb 1/8e pers. Daar heeft ze dus die lange vacht van! We hebben heel veel geluk gehad met haar. De mensen waar we haar vandaan hebben hadden al een paar nestjes gehad, maar nooit zat er 1 tussen met lang haar.
Toen ze twee weken was hadden we haar uitgezocht, toen was ze nog net als de andere kittens in het net. Toen we twee weken later weer even kwamen kijken, had ze ineens "poef" gedaan! Als ze dat eerder hadden geweten hadden ze haar eigenlijk wel willen houden, maar nu hadden wij haar al uitgekozen!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_102999634
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Croli het volgende:

Ik heb zelf 2 dames rondlopen.

Misty van 3,5:


Izzy van 5,5 maand

Pas maar op, die neem ik zo mee in mn binnenzak :P .

Mooi beestje hoor, die Misty
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:43:02 #104
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102999714
Langharige katten lijken me zo veel werk.
Ik houd meer van slanke, kortharige, oosterse katten. O+
De Egyptian Mau vind ik de allermooiste.

http://upload.wikimedia.o(...)_Waffles_5-11-08.jpg (even een linkje want de afbeelding is gigantisch).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102999964
@ VanishedEntity: Dat hoor ik vaker! ;) En het zou bij haar zowaar kunnen. Ik heb een hele leuke maar helaas hele vage/wazige foto van Misty waar ze in de jas 'hangt' als een baby zeg maar van mn vriend. En je kunt er dan rustig mee weglopen!

@Madame_Paon: Misty valt reuze mee, ze heeft nooit klitten en je moet haar af en toe even borstelen om de losse haren eruit te halen. Of we nemen haar mee onder de douche! Als we haar op de babymanier vast houden en dan onder de douche houden vindt ze dat heerlijk!!! Geen gezicht daarna, lijkt wel of er geen kat meer overblijft. (Foto's volgen als jullie dat leuk vinden!!!) Maar dat douchen is ook heel goed voor haar vacht. Wordt het weer lekker zacht van!

[ Bericht 5% gewijzigd door Croli op 12-10-2011 15:54:24 ]
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103004411
Ja, foto's van een natte poes :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 01:30:58 #107
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103025973
hier nog zo'n natte poes.. of kater eigenlijk..


Vandaag is het een jaar geleden dat ik 'm op kwam zoeken in het asiel, de 15e heb ik 'm een jaar in huis w/
pi_103026241
Ik moet ook nog ergens een foto van een natte poes (ook eigenlijk kater) hebben. Maar dat was omdat Joep in de sloot was gevallen, de kroos zit nog in zijn vacht daar. Even zoeken.
pi_103027968
Ik zal vanavond de foto's even neerladen hier, nu op t werk.

Onze kleine dondersteen is wezen stunten ofzo, ze heeft haar lip helemaal dik! Ziet dr niet uit, het lijkt wel of ze de hele tijd haar tongetje een beetje uitsteekt. Even in de gaten blijven houden dus.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103030075
Van dat kind waar we zo veel mogelijk uit de buurt blijven zeg je??
Als het zacht is is het van ons :7
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:30:14 #111
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103034953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 01:54 schreef Miendientje het volgende:
Ik moet ook nog ergens een foto van een natte poes (ook eigenlijk kater) hebben. Maar dat was omdat Joep in de sloot was gevallen, de kroos zit nog in zijn vacht daar. Even zoeken.
Altijd humor.. een kat van m'n ouders, Niezl, een burmees, is ook al een par keer in de vijver gevallen, net even een bochtje te scherp genomen en evenwicht verliezen.. plons..
Ook is ie een keer in de sloot achter hun huis gevallen, aangezien de sloot 1 meter lager ligt dan de tuin had m'n vader al een oud stuk tapijt aan de houten kant gemaakt, kon ie er in elk geval weer makkelijk uitklimmen _O-
Overigens rent ie daarna zo snel mogelijk het huis weer in om daar ook nog even overal spullen nat te maken.
pi_103037545
Ik heb de foto denk ik niet meer of hij staat op mijn oude laptop die het niet meer doet. Maar het was wel grappig.
pi_103037730
Gelukkig zijn herinneringen ook blijvend!!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:56:38 #114
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103037841
foto's maken is toch wel leuk, als ik nu foto's van Fiep terugkijk uit het begin is het wel leuk om te zien hoe is veranderd :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:31:00 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103043165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van dat kind waar we zo veel mogelijk uit de buurt blijven zeg je??
Als het zacht is is het van ons :7
[ afbeelding ]
die linker lijkt een beetje op mijn Sem O+
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_103052431
Zoals beloofd, foto van een natte Misty! Nog niet eens mega zeiknat want we hadden de handdoek al even gebruikt. Staat op de planning om haar van t weekend weer even te douchen, even zien om het lukt om dan foto's te maken wanneer ze nog echt nat is!

Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103052766
Tea time!!!

pi_103052953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:30 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Altijd humor.. een kat van m'n ouders, Niezl, een burmees, is ook al een par keer in de vijver gevallen, net even een bochtje te scherp genomen en evenwicht verliezen.. plons..
Ook is ie een keer in de sloot achter hun huis gevallen, aangezien de sloot 1 meter lager ligt dan de tuin had m'n vader al een oud stuk tapijt aan de houten kant gemaakt, kon ie er in elk geval weer makkelijk uitklimmen _O-
Overigens rent ie daarna zo snel mogelijk het huis weer in om daar ook nog even overal spullen nat te maken.
Burmezen zijn ook wel echte klunzen maar wel erg lief

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Van dat kind waar we zo veel mogelijk uit de buurt blijven zeg je??
Als het zacht is is het van ons :7
[ afbeelding ]
Heel herkenbaar

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Croli het volgende:
Zoals beloofd, foto van een natte Misty! Nog niet eens mega zeiknat want we hadden de handdoek al even gebruikt. Staat op de planning om haar van t weekend weer even te douchen, even zien om het lukt om dan foto's te maken wanneer ze nog echt nat is!

[ afbeelding ]
Die ogen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:01:45 #119
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103055024


Poes die op het juiste moment net wegkijkt }:|
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:30:14 #120
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103056764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Life2.0 het volgende:
[ afbeelding ]

Poes die op het juiste moment net wegkijkt }:|
Ik zie het plaatje alleen als ik de link kopieer.

En mijn kat gaat ook altijd expres wegkijken of boos kijken als ik een foto maak. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103063194
En dit is mijn lieve Snoopy :P



pi_103065721
Dat is een echt fotomodelletje, kijkt alle keren in de lens van de camera!!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_103065874
die ogen _O- *;

  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:08:40 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103076390
Die kun je toch niks weigeren? O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:14:49 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103076619
moeilijk he. Fiepje heeft ook van die grote kijkers.. Als je dan tegen haar praat kantelt ze haar koppie zo heel lief O+
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Forum Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:44:25 #126
232445 crew  Specularium
pi_103079892
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:46:14 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103079955
quote:
Hij lijkt een beetje bezeten op die foto ... :X
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:14 #128
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103080257
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dit is mijn lieve Snoopy :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lieve, mooie Snoopy !
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_103080374
onze "sociale zwerver"gato krijgt altijd van die waanzinnige ogen, als hij weer eens op stap wil.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:55:22 #130
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103082454
quote:
Die is ondertussen 1001 manieren aan het bedenken om je te vermoorden.. :D

Overigens, het zal vast aan de flits liggen maar als ie bij normaal licht ook zo'n blauwige waas in z'n ogen heeft dan kan het zijn dat ie beginnende staar heeft.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:17:38 #131
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103091963
Not amused.... :P

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:19:16 #132
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103092054
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
Not amused.... :P

[ afbeelding ]
Die blik. _O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:20:44 #133
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_103092141
Zo van "no you didnt.... oh my gawd, you just did }:| "
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:45:33 #134
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103100617
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_103109004
Awww zo heerlijk in slaap O+

Mijn katjes:

Dottie



Ichi


Samen

[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_103111218
Altijd fijn als katten het goed samen kunnen vinden :)

Dit zijn mijn monsters:

Ted


Robin


En samen :)

pi_103119761

Rossi en zijn nieuwe stinkmuis

Ah vrouwtje dat is van Ean dus ook van mij

Of het nu echt wel zo lekker ligt. Fire vindt van wel
pi_103143866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef deadly_kiss het volgende:
Tea time!!!


:D

Onze opvangkittens zijn een beetje ziekjes en zitten in quarantaine in de WC (redelijk grote WC want was vroeger een badkamertje), Sebasje heeft iets nieuws gevonden om zichzelf daar bezig te houden;

pi_103147627
Chillen in de hangmat


Hoezo wil jij de laptop pakken?


O+


Doos is blij met d'r doos in de doos :s) met een propje erbij natuurlijk :')
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 14:56:35 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103147813
Wat een schoonheid! Heeft ze een tattoo in haar oor?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 14:57:01 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103147823
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

:D

Onze opvangkittens zijn een beetje ziekjes en zitten in quarantaine in de WC (redelijk grote WC want was vroeger een badkamertje), Sebasje heeft iets nieuws gevonden om zichzelf daar bezig te houden;

[ afbeelding ]
:D En gelijk heeft hij hahaha.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 14:57:37 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103147851
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef HAL9000S het volgende:
Not amused.... :P

[ afbeelding ]
_O- Die blik ook _O-
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 14:58:15 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103147869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:04 schreef Kirb het volgende:
Awww zo heerlijk in slaap O+

Mijn katjes:

Dottie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ichi
[ afbeelding ]

Samen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi stel! Dottie is wel erg mooi! Maar ik ben dan ook gek op torties :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103148506
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:56 schreef senesta het volgende:
Wat een schoonheid! Heeft ze een tattoo in haar oor?
dank je O+
Hier (Frankrijk) is chippen nog niet echt toegepast in asiels vandaar de tattoo.. heeft geeft haar een rebelse look zullen we maar zeggen :')
pi_103149812
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:51 schreef Prego het volgende:
Chillen in de hangmat
[ afbeelding ]

Hoezo wil jij de laptop pakken?
[ afbeelding ]

O+
[ afbeelding ]

Doos is blij met d'r doos in de doos :s) met een propje erbij natuurlijk :')
[ afbeelding ]
Witte katten O+

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

:D

Onze opvangkittens zijn een beetje ziekjes en zitten in quarantaine in de WC (redelijk grote WC want was vroeger een badkamertje), Sebasje heeft iets nieuws gevonden om zichzelf daar bezig te houden;

[ afbeelding ]
Heel herkenbaar Rossi gaat er ook met de Wc rol vandoor als hij de kans krijgt. En ook de keukenrol trouwens
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 16:05:02 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103149851
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:17 schreef Prego het volgende:

[..]

dank je O+
Hier (Frankrijk) is chippen nog niet echt toegepast in asiels vandaar de tattoo.. heeft geeft haar een rebelse look zullen we maar zeggen :')
Ja :D
Hier zie je het eigenlijk helemaal niet meer. Is het wel in opkomst al daar ook het chippen of nog helemaal niet?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103150153
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja :D
Hier zie je het eigenlijk helemaal niet meer. Is het wel in opkomst al daar ook het chippen of nog helemaal niet?
het begint langzaam aan te komen, de eerste posters hangen bij de dierenarts. ik denk dat het voor het asiel vooral een geldkwestie is...

@ferrari_rood: moet je je voor stellen: kittens van Yuki en Rossi O+
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 16:24:38 #148
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103150450
Mijn banjers ook nog maar even :@









Hummer wilde dat op zijn kop gedoe ook wel eens proberen :')









Miss ET

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_103151096
is Dodge in het echt zo lief zoals hij eruit ziet op de foto? die zwarte kin O+
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:47:29 #150
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103151154
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef senesta het volgende:
Mijn banjers ook nog maar even :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hummer wilde dat op zijn kop gedoe ook wel eens proberen :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Miss ET

[ afbeelding ]
Is dat zo'n broodclipje? Die kom ik hier ook overal tegen, behalve aan de zak brood :')
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 16:50:27 #151
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103151257
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:45 schreef Prego het volgende:
is Dodge in het echt zo lief zoals hij eruit ziet op de foto? die zwarte kin O+
Het is een heel zachtaardig katje :Y Komt graag bij je liggen, spint heel snel en spelen doet hij heel zachtjes. Ja, het is echt een vreselijk lief katje :Y

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Is dat zo'n broodclipje? Die kom ik hier ook overal tegen, behalve aan de zak brood :')
Nee, mijn dochter had een nagelstudio setje gekregen en dit was een clipje waar alle nageltjes aan vast zaten en die je dus van dit clipje afbreken.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:50:52 #152
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103153706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Croli het volgende:
Zoals beloofd, foto van een natte Misty! Nog niet eens mega zeiknat want we hadden de handdoek al even gebruikt. Staat op de planning om haar van t weekend weer even te douchen, even zien om het lukt om dan foto's te maken wanneer ze nog echt nat is!

[ afbeelding ]
Leuke foto!! Dus Misty is niet bang van water?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_103157469

oefgm een sprei op bed leggen heeft bar weinig zin
pi_103178701
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

Leuke foto!! Dus Misty is niet bang van water?
Nope, ze vind het heerlijk om te douchen, natuurlijk niet met dr koppie recht in de straal maar voor de rest wel. Drinken uit de kraan ook heel fijn. Enige nadeel dat ze zo van water houdt is dat je haar niet echt kun straffen met een waterpistooltje/plantenspuit. Heeft weinig effect. Dan kijkt ze wat verbaast van hoe kom ik nou weer nat en gaat zich vervolgens rustig zitten wassen (Nadat ze eerst nog even verder gaat met het irritante gemiauw bij de deur....)
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  maandag 17 oktober 2011 @ 19:43:26 #155
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103203137
ik lurk hier zo vaak, dus nu even tijd om zelf weer wat toe te voegen :D

az!



Ban!

pi_103341528
MIdas is vandaag weer onder het mes geweest, het fiberspul is succesvol verwijderd en nu zit hij in mooi groen verband, weer eens wat anders dan die blauwe gipspoot :P
maandag weer voor controle en over 10 dagen de hechtingen eruit.. helaas ''moeten'' wij precies op die dag op reis dus neemt mijn moeder de zorg over ;(
ben benieuwd hoe het morgen met hem gaat, tot vanavond aan toe heeft hij zwalkend door zijn kattenbak gekropen en zn kleed onder gekotst.. niet fijn om hem zo te zien maar uiteindelijk zal het allemaal goedkomen O+

pi_103367207
Ah gossie ;(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 24 oktober 2011 @ 15:59:33 #158
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103500702
awh :(

sterkte met je kitty, hoop dat hij snel opknapt!

pi_103516113
vandaag weer voor controle geweest en alles is goed. vrijdag nog een keertje om de hechtingen weer te verwijderen *O*
na de eerste dag heb ik meteen die stomme lampenkap weer van zn nek gehaald want hij accepteerd zn gips en verband prima en wast het mee alsof het zn eigen pootje is ^O^
ook sinds vanmorgen heb ik hem weer uit de bench gelaten en kan hij weer lekker in het zonnetje op zn eigen krabbank liggen :Y




foto's zijn van voor de conrole, nu heeft ie weer een ander kleurtje verband :')
pi_103516535
Fire ligt prinsheerlijk :D
Mooie foto's van Az(rael?), mooie vacht heeft hij ook.
Arme midas, maar wat goed dat het nu beter met hem gaat. Groen staat hem goed.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_103517432
We hadden een grote lekkage, waar we pas achterkwamen na een hoge waterrekening. En toen besloten we om de hele keuken maar grondig aan te pakken. De hele keuken is gestript en alles nieuw erin. Nieuwe keuken zit er al in, de muren zijn ook klaar. Nu alleen de vloer nog. Voor de katten is dit natuurlijk reuze interessant, maar ook stressvol. Gelukkig is het bijna af :)
Dus dit zijn de wat oudere foto's.



De stoffige kattepootjes zie je overal



Billy op zijn favoriete plek, bovenop de koelkast



Een mooie foto maken zit er vaak niet in als Billy een touwtje ziet.





Sammy met al zijn speelgoed



Minous lekker in het zonnetje




Sinds haar twee haaktanden eruit zijn heeft ze soms haar mondje raar open, maar het blijft mijn mooie eigenwijze tante.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_103518463
volgens mij is billy echt zo'n kat die je overal achterna loopt ofniet? :P
pi_103561598
Billy is een wat voorzichtige kat, bekijk alles eerst eens rustig voordat hij iets besluit. Anders dan zijn broertje Sammy die overal boven op duikt zonder erbij na te denken.
Ze lopen allebei wel redelijk voor de voeten, maar kunnen ook wel gewoon slapen als je thuis bent. Maar dan moet je niet languit gaan liggen want dan gaat Billy bovenop je liggen. Echt een schootkat is het O+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_103564663
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke poes, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.



[ Bericht 1% gewijzigd door DutchErrorist op 27-10-2011 12:12:36 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_103568142
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke haar, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
* Hitomi smelt. O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:55:40 #166
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103570738
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke haar, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
Zo lief
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_103572489
Lief, maar vooral ook heel erg maf!

Vind t altijd zo leuk om te zien, hoe gek, lief en schattig de poezels soms kunnen slapen!! Een genot om naar t kijken :D
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:15:03 #168
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103572665
Wat zijn katten toch superschattig. O+ O+ O+
Ik wil ze allemaal wel. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_103573015
En mijn foto staat nu op de voorpagina van reddit.com :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_103590261
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke haar, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
zo ligt die kater van mij ook altijd :D
vraag me altijd af hoe hij dan ademt, krijg het er benauwd van :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:18:33 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103614362
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke haar, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
geweldig!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103617827


Onze prinses, 11 jaar oud inmiddels, Sara (maar wij zeggen Poes).
pi_103619412
Vanwege de positieve reacties, hier een heel album met beide mijn poezen. De bruine is Johnny Cash de witte heet Janis Joplin.

Ze zijn trouwens zusjes.

http://imgur.com/a/mZgCS
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_103635938
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke poes, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
O+ O+
ROAR!!!!
pi_103651283
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zou een heel topic kunnen vullen met mijn achterlijke poes, maar hier is 1 foto van haar in haar nieuwe slaap positie.

[ afbeelding ]
Die is wel heel erg gaaf :D
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_103651653
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Vanwege de positieve reacties, hier een heel album met beide mijn poezen. De bruine is Johnny Cash de witte heet Janis Joplin.

Ze zijn trouwens zusjes.

http://imgur.com/a/mZgCS
die achter het beeldscherm.. geniaal haha!!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:31 #177
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103659825
Dit is onze nieuwe aanwinst; Gustaw w/

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:53:00 #178
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103660085
gustaw O+ wat een mooierd zeg!
is het een ras? en zo ja wat?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:17:53 #179
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103660620
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:53 schreef Murmeli het volgende:
gustaw O+ wat een mooierd zeg!
is het een ras? en zo ja wat?
Gewoon een Europese Korthaar. We hebben hem gisteren uit het Asiel gehaald. Hij is sowieso al helemaal gek op ons. Het is een constant spinnend katje, lag vanacht met ons te slapen :'). Liever had ik het slapen niet zo, maar we kunnen de slaapkamerdeur niet dicht doen omdat er een tvkabel loopt daar :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:19:32 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103660666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef monsterd. het volgende:
Dit is onze nieuwe aanwinst; Gustaw w/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

;)

Mooi beessie!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:46:36 #181
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103661398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:17 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gewoon een Europese Korthaar. We hebben hem gisteren uit het Asiel gehaald. Hij is sowieso al helemaal gek op ons. Het is een constant spinnend katje, lag vanacht met ons te slapen :'). Liever had ik het slapen niet zo, maar we kunnen de slaapkamerdeur niet dicht doen omdat er een tvkabel loopt daar :')
ahhh wat lief!
ik vind hem onwijs mooi! leuk hoor :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:49:18 #182
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103661456
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]


;)

Mooi beessie!
Ieeeeewl. Maar gelijk heb je, het is van oorsprong een Poolse naam. Bewust gedaan, want vriendlief en ik zijn ook Pools :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:43:37 #183
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103665267
Goede naam gekozen ook, moet je niet aan Fok!kers overlaten, ook niet aan fokkers trouwens want die verzinnen af en toe rare namen, zeker bij raskatten.

Mijn eigen kat, Morgan ligt op het moment bij de dierenarts, hij had vocht achter de longen, kon amper ademen.
Gister een röntgenfoto gehad en is het vocht (250ml) verwijderd dmv. een punctie en vanochtend heeft ie een echo gehad en blijkt ie hartproblemen te hebben, erg zielig :(
Vanmiddag krijg ik meer te horen en mag ik 'm weer mee naar huis nemen als het goed is.

pi_103666067
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 09:39 schreef monsterd. het volgende:
Dit is onze nieuwe aanwinst; Gustaw w/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een poepie :) mooie ogen!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:54:16 #185
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103670241

Dat witte rechts is het vocht dat om Morgan z'n longen zat


Nogmaals maar dan zijaanzicht.

Morgan is net terug van de dierenarts en het blijkt dat hij een lekkende hartklep heeft.
Met pilletjes zou hij daar verder geen last meer dan moeten hebben maar z'n hartje is wel wat zwakker daardoor en stress moet zoveel mogelijk vermeden worden.
Dat betekent voor hem waarschijnlijk dat ie niet meer naar buiten mag (ivm. honden die 'm achterna kunnen zitten e.d., daar kan ie een hartaanval van krijgen
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:00:28 #186
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103670470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:54 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte rechts is het vocht dat om Morgan z'n longen zat

[ afbeelding ]
Nogmaals maar dan zijaanzicht.

Morgan is net terug van de dierenarts en het blijkt dat hij een lekkende hartklep heeft.
Met pilletjes zou hij daar verder geen last meer dan moeten hebben maar z'n hartje is wel wat zwakker daardoor en stress moet zoveel mogelijk vermeden worden.
Dat betekent voor hem waarschijnlijk dat ie niet meer naar buiten mag (ivm. honden die 'm achterna kunnen zitten e.d., daar kan ie een hartaanval van krijgen
Aaah wat zielig allemaal :(. 250 ml leek eerst niet zoveel, totdat je het op de foto's ziet..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 15:11:04 #187
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103670930
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Aaah wat zielig allemaal :(. 250 ml leek eerst niet zoveel, totdat je het op de foto's ziet..
Of als je het in een bekertje zit zitten, 't was net rode limonade, een glas vol.
Maar nu het weg is kan hij in elk geval weer normaal ademen, z'n ademhaling zelf is nu ook een stuk rustiger en z'n neus is ook weer roze ipv. paars/blauwig. dat kwam door zuurstoftekort.
Door het vocht konden z'n longen nog amper uitzetten en hij kon dus alleen nog maar heel oppervlakkig ademen.

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 28-10-2011 21:45:02 ]
pi_103693494
Nouja onze dan ook maar in het kattenfoto topic.

Mooie Muts, op anderhalfjarige leeftijd herplaatst, van een dun dof propje

naar deze eigenwijze tante:



En Dido of Garri, daar hebben O+ en ik nog steeds discussies over, tijdelijke compromis is 'Ons Rusje'

  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:06:42 #189
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103695867
Als ik aan een blauwe rus denk moet ik ook meteen denken aan Boris Jeltsin :D
pi_103696613
Wat heeft Gustaw een bijzondere kleur!

en hopelijk blijft het goed gaan met Morgan!

foto's van Cassandra doen het bij mij niet (ligt aan mijn verbinding) dus daar kan ik helaas niets over zeggen..

katten O+
pi_103696841
Wat een heerlijk topic zeg... Heb bij meerdere foto's echt zitten wegsmelten. Vooral Mokkel en Bolle hebben hier de tik ook om op maffe plaatsen of in maffe posities te slapen. Binnenkort maar eens foto's maken.

Mokkel (Poes, Meisje, ze heeft niet echt een vaste naam) lag van de week over de armleuning van de stoel... niet in de lengte richting, maar vol overdwars, buik en achtrpoten nog op de zitting en voorpoten en kop hingen als een slappe vaatdoek over de rand.:D Voor ik de camera te pakken had werd ze al wakker en zat ze plots heel charmant op de hoek van de leuning....
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:53:51 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_103697028
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:43 schreef Meike26 het volgende:
Wat een heerlijk topic zeg... Heb bij meerdere foto's echt zitten wegsmelten. Vooral Mokkel en Bolle hebben hier de tik ook om op maffe plaatsen of in maffe posities te slapen. Binnenkort maar eens foto's maken.

Mokkel (Poes, Meisje, ze heeft niet echt een vaste naam) lag van de week over de armleuning van de stoel... niet in de lengte richting, maar vol overdwars, buik en achtrpoten nog op de zitting en voorpoten en kop hingen als een slappe vaatdoek over de rand.:D Voor ik de camera te pakken had werd ze al wakker en zat ze plots heel charmant op de hoek van de leuning....
Herkenbaar.
Ik heb het ook als mijn kat heel lief of grappig kijkt. Zodra ik m'n camera pak, gaat ze boos kijken. }:|
Of ze gunt me de hele dag geen blik waardig, maar zodra ik de camera pak, wordt ze opeens aanhankelijk en moet ze me per se kopjes geven.
Het is alsof ze het weten. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:54:07 #193
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103697037
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:33 schreef fh101 het volgende:
en hopelijk blijft het goed gaan met Morgan!

katten O+
Morgan is sinds thuiskomst wat afzijdig, eerst heeft ie een paar uur onder m'n bed gezeten en 's avonds zat ie voornamelijk buiten op het balkon van m'n buurman, nu nog steeds
Misschien wat bijwerkingen van de medicatie of wat lichte stress, ik laat 'm lekker, al wordt het inmiddels wel redelijk koud in m'n woonkamer, de deur staat op een kier, hij moet natuurlijk wel ook naar binnen kunnen om te eten en drinken.
Ook moet ie bij de kattebak kunnen aangezien hij deze week ook nog plaspillen krijgt.
Als mijn balkon wordt ondergezeken maakt dat niet zoveel uit maar m'n buur zal dat misschien wat minder vinden.

Ik neem aan dat ie zich de komende dagen wel wat beter zal gaan voelen en ook weer aanhankelijker zal worden, hoewel ik ook wel verwacht dat ie chagerijnig zal worden omdat ie in elk geval deze week niet meer naar het grote buiten mag en het met 2 balkons moet doen.
En eigenlijk zou het beter zijn om 'm helemaal niet meer naar buiten te laten, buiten kan dusdanige stress opleveren dat ie een hartaanval krijgt.
2 weken geleden was ie nog achterna gezeten door een grote Ridgeback hond, dat had in feite z'n dood kunnen betekenen, het is dat het toen nog goed met 'm ging en hij pas later dat vocht achter z'n longen had (of toen in elk geval veel minder vocht had en nog voldoende longfunctie had).

Dat gaat ook leuk worden met oud&nieuw trouwens, volgende week moet Morgan weer naar de dierenarts voor controle, zal dan meteen vragen of ze daar iets voor hebben (wat mij betreft algehele narcose zodat ie het helemaal niet mee zal maken)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:59:35 #194
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103697117
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Ik heb het ook als mijn kat heel lief of grappig kijkt. Zodra ik m'n camera pak, gaat ze boos kijken. }:|
Of ze gunt me de hele dag geen blik waardig, maar zodra ik de camera pak, wordt ze opeens aanhankelijk en moet ze me per se kopjes geven.
Het is alsof ze het weten. :P
Jup, bekend, ook als ze ergens in zitten, voor je je toestel gepakt hebt zitten ze ergens anders.
pi_103697142
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Morgan is sinds thuiskomst wat afzijdig, eerst heeft ie een paar uur onder m'n bed gezeten en 's avonds zat ie voornamelijk buiten op het balkon van m'n buurman, nu nog steeds
Misschien wat bijwerkingen van de medicatie of wat lichte stress, ik laat 'm lekker, al wordt het inmiddels wel redelijk koud in m'n woonkamer, de deur staat op een kier, hij moet natuurlijk wel ook naar binnen kunnen om te eten en drinken.
Ook moet ie bij de kattebak kunnen aangezien hij deze week ook nog plaspillen krijgt.
Als mijn balkon wordt ondergezeken maakt dat niet zoveel uit maar m'n buur zal dat misschien wat minder vinden.

Ik neem aan dat ie zich de komende dagen wel wat beter zal gaan voelen en ook weer aanhankelijker zal worden, hoewel ik ook wel verwacht dat ie chagerijnig zal worden omdat ie in elk geval deze week niet meer naar het grote buiten mag en het met 2 balkons moet doen.
En eigenlijk zou het beter zijn om 'm helemaal niet meer naar buiten te laten, buiten kan dusdanige stress opleveren dat ie een hartaanval krijgt.
2 weken geleden was ie nog achterna gezeten door een grote Ridgeback hond, dat had in feite z'n dood kunnen betekenen, het is dat het toen nog goed met 'm ging en hij pas later dat vocht achter z'n longen had (of toen in elk geval veel minder vocht had en nog voldoende longfunctie had).

Dat gaat ook leuk worden met oud&nieuw trouwens, volgende week moet Morgan weer naar de dierenarts voor controle, zal dan meteen vragen of ze daar iets voor hebben (wat mij betreft algehele narcose zodat ie het helemaal niet mee zal maken)
Enigszins herkenbaar dit. Onze kat is bejaard en kan ook niet meer zo goed tegen stress. Gelukkig wordt hij ook steeds dover en sindsdien is Oud en Nieuw geen probleem meer ^O^
De tuin hebben we voor mn afgezet zodat hij er niet meer uit kan en dus niet de straat op kan waar hij de auto's niet meer hoort. Helaas kunnen andere katten nog wel binnen komen en dat zorgt soms voor ruzies. Daar moet ie dan altijd wel even van bijkomen, zal met Morgan ook wel zo zijn.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 02:03:26 #196
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103697189
Morgan is net anderhalf..
vorig jaar heeft ie oud en nieuw ook meegemaakt en toen had ie er in de dagen ervoor niet zoveel last van, sliep gewoon door.
Maar de laatste maanden schrikt ie toch flink als ie een knal of hard geluid hoort en nu met die hartproblemen voelt dat voor mij dan weer niet fijn.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 09:26:31 #197
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103699480
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:33 schreef fh101 het volgende:
Wat heeft Gustaw een bijzondere kleur!

Op het paspoort staat zwart, maar het is eigenlijk heel donkerbruin met wat zwarte strepen O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_103703120
Gisteren kregen we het nieuwe speelgoed binnen, 2 speelrails, hebben we 1 grote van gemaakt en een Kong Kickeroo. Beiden waren meteen een groot succes. zie foto's:

Misty met Kickeroo:


Izzy bij de speelrail:


Beiden bij de speelrail:


Ik heb er ook filmpjes van. Hoe krijg ik die hier? Ik heb ze alleen op photobucket staan en niet op Youtube..
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:35:41 #199
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103703150
Zwart is bijna altijd heel donkerbruin, dan hebben ze een beetje een (pure)chocoladekleur in het zonlicht en inderdaad, strepen en vlekken hebben ze ook nog gewoon.
Zelfde met de zwarte panter, die heeft net als de gewone panter ook stippen op z'n lijf.
pi_103818236
:'( Net te horen gekregen dat Joeti een tumor heeft.. Ik vind het verschrikkelijk kut, hij is al 19 jaar dus de dierenarts (en wijzelf) willen er niets aan doen omdat de verdoving dan waarschijnlijk erger is dan de kwaal.

Ik zit nu in het buitenland en blijf daar tot de kerst. Ik hoop toch zo dat ie er nog is als ik terug kom. Ik zit echt te janken als een baby nu. We hebben m als sinds ie 4 is dus hij is echt deel van de familie.

  dinsdag 1 november 2011 @ 06:36:10 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_103819322
Wabbes in standje elegant :')

111101_66470_wabbes.JPG
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_103831860

Als ik nu zo blijf slapen is het vast snel weer lente
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:06:36 #203
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103833657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik nu zo blijf slapen is het vast snel weer lente
Hihi mooie foto maar waar is zijn/haar koppie?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_103833756
Zijn koppie ligt links achter het pootje. Je ziet een dicht geknepen oogje
Maar momenteel is hij stierlijk vervelend. Hij heeft zijn ik gooi alles op de grond bui weer
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:16:48 #205
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103836910
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 01:15 schreef fh101 het volgende:
:'( Net te horen gekregen dat Joeti een tumor heeft.. Ik vind het verschrikkelijk kut, hij is al 19 jaar dus de dierenarts (en wijzelf) willen er niets aan doen omdat de verdoving dan waarschijnlijk erger is dan de kwaal.

Ik zit nu in het buitenland en blijf daar tot de kerst. Ik hoop toch zo dat ie er nog is als ik terug kom. Ik zit echt te janken als een baby nu. We hebben m als sinds ie 4 is dus hij is echt deel van de familie.

[ afbeelding ]
Zielig is dat, zieke katten, al is 19 natuurlijk wel al een flink bejaarde leeftijd.
Morgan is nog geen 2 jaar en heeft nu al een chronische hartkwaal en ondertussen maak ik me dus elke dag zorgen of hij nog leeft.
Volgende week moet hij weer naar de DA dus dan zal ik ook meteen vragen wat z'n levensverwachting hiermee is, dat is er vorige week niet echt van gekomen toen die kwaal geconstateerd werd.
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 20:22:19 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103846313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:36 schreef Klonk het volgende:
Wabbes in standje elegant :')

[ afbeelding ]
Whahaha charmant _O-
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:30:33 #207
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_103846794
wat zijn al die kitties toch extreem opbeurend als je dat nodig hebt :P
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:51:59 #208
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103851615
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zielig is dat, zieke katten, al is 19 natuurlijk wel al een flink bejaarde leeftijd.
Morgan is nog geen 2 jaar en heeft nu al een chronische hartkwaal en ondertussen maak ik me dus elke dag zorgen of hij nog leeft.
Volgende week moet hij weer naar de DA dus dan zal ik ook meteen vragen wat z'n levensverwachting hiermee is, dat is er vorige week niet echt van gekomen toen die kwaal geconstateerd werd.
Is morgan pas 2.. Dat is natuurlijk nooit leuk zo vroeg.

Wij gaan waarschijnlijk donderdagochtend langs de dierenarts. Gustaw heeft sinds zijn aankomst hier heel de tijd diaree. Verder is het een vrolijk katertje, wat zeurderig maargoed :'). Hij gedraagt zich iig als een normale kat zou moeten. Eet en drinkt ook normaal en toch houdt de diarree al bijna een week aan..

Het is ook vervelend want nu moeten we de kattenbak bijna 2x per dag legen :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 november 2011 @ 22:20:23 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103853626
Bellefleur en Wiske

Samen op de bank. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 2 november 2011 @ 01:05:53 #210
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103861497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:51 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Is morgan pas 2.. Dat is natuurlijk nooit leuk zo vroeg.

Wij gaan waarschijnlijk donderdagochtend langs de dierenarts. Gustaw heeft sinds zijn aankomst hier heel de tijd diaree. Verder is het een vrolijk katertje, wat zeurderig maargoed :'). Hij gedraagt zich iig als een normale kat zou moeten. Eet en drinkt ook normaal en toch houdt de diarree al bijna een week aan..

Het is ook vervelend want nu moeten we de kattenbak bijna 2x per dag legen :')
Morgan wordt 16 maart 2 jaar, als ie dat redt.. :'(
En hij had ook last van diaree, toen ik 'm Pro-Plan Sensitive gaf was dat probleem gelukkig verholpen.
Tip: koop kleine zakjes in het begin, zonde als je 1,5 kilo haalt en 't werkt niet.
Er zijn ook andere merken zoals Royal Canin Sensible, maar daar kreeg Morgan ook diaree van en alleen Pro-Plan bleek te werken.
pi_103863093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Morgan wordt 16 maart 2 jaar, als ie dat redt.. :'(
En hij had ook last van diaree, toen ik 'm Pro-Plan Sensitive gaf was dat probleem gelukkig verholpen.
Tip: koop kleine zakjes in het begin, zonde als je 1,5 kilo haalt en 't werkt niet.
Er zijn ook andere merken zoals Royal Canin Sensible, maar daar kreeg Morgan ook diaree van en alleen Pro-Plan bleek te werken.
Mijn moeder had vroeger een kat die met 4 jaar ook al behoorlijk ziek was. Die is met veel zorg en liefde toch nog 18 geworden op een leuke manier, dus gewoon blijven hopen, je weet nooit wat zo'n beestje allemaal in zich heeft!
  woensdag 2 november 2011 @ 08:56:44 #212
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103864488
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Morgan wordt 16 maart 2 jaar, als ie dat redt.. :'(
En hij had ook last van diaree, toen ik 'm Pro-Plan Sensitive gaf was dat probleem gelukkig verholpen.
Tip: koop kleine zakjes in het begin, zonde als je 1,5 kilo haalt en 't werkt niet.
Er zijn ook andere merken zoals Royal Canin Sensible, maar daar kreeg Morgan ook diaree van en alleen Pro-Plan bleek te werken.
Hmm de bak ligt nu alweer ook helemaal vol en omdat we voor hem een dichte kattenbak hadden gekocht doet hij zijn behoefte nu helemaal vooraan en laat de bak voor wat hij is voor de rest. Resultaat: gordijn ondergeplast :'). Ik had het asiel gebeld maandag en die zeiden vooral nog vol te houden aan het voer.. Ik denk vanmiddag nog even te bellen om morgen toch langs te gaan want ik vind het wel heel zielig.. In een hele week tijd heeft hij geen enkel normaal drolletje gemaakt.. En anders probeer ik ook kleine zakjes sensitivespul! :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 2 november 2011 @ 13:05:03 #213
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103871573
Misschien dat hij wel normaal in de kattenbak gaat als er geen klepje in zit, hier werd dat ook niet geaccepteerd.
  woensdag 2 november 2011 @ 14:39:34 #214
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103874630
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:05 schreef SiGNe het volgende:
Misschien dat hij wel normaal in de kattenbak gaat als er geen klepje in zit, hier werd dat ook niet geaccepteerd.
Ja dat zal hij ook wel doen, we moeten ze nog even omwisselen. :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_103950239
Gisteren een mooie foto gemaakt terwijl de dames aan het eten waren. Hierop kun je dus zien wat voor een mega staart Izzy heeft. Bijna evenlang als die van Misty terwijl Izzy nog klein is.



En met zo'n lange staart kun je dus heerlijk zelf spelen. Doet ze dan ook vaak... op de bank, in een doosje, in het hanggedeelte van de krabpaal en ook bij mams op schoot!

Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:38:52 #216
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_103951819
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Croli het volgende:
Gisteren een mooie foto gemaakt terwijl de dames aan het eten waren. Hierop kun je dus zien wat voor een mega staart Izzy heeft. Bijna evenlang als die van Misty terwijl Izzy nog klein is.

[ afbeelding ]

En met zo'n lange staart kun je dus heerlijk zelf spelen. Doet ze dan ook vaak... op de bank, in een doosje, in het hanggedeelte van de krabpaal en ook bij mams op schoot!

[ afbeelding ]
Mooie vacht van die rechterkat! :D

Gustaw was dus gisteren bij de dierenarts en er is helemaal niet uitgekomen. Ben nu overgestapt naar duurder voer, voor een proefverpakking ben ik nu 3,50 kwijt. Eerder dus voor een hele doos hetzelfde bedrag. Maargoed we zien wel wat het oplevert. Hij vindt het nieuwe voer een ware traktatie. Het bakje is iig iedere keer op nu :P. Vanacht heeft hij zelfs zooi in de prullenbak aangebroken op zoek naar eten en verder de ochtend zitten miauwen om nieuw eten zo gek is hij er al op! :o
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_103952686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:38 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Mooie vacht van die rechterkat! :D

Iedereen vind Misty mooi. We hebben zoveel geluk gehad met haar O+ O+
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  zaterdag 5 november 2011 @ 07:10:32 #218
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_103987740
Tja, zo kun je ook water drinken natuurlijk...

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:43:42 #219
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_103988181
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:38 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Mooie vacht van die rechterkat! :D

Gustaw was dus gisteren bij de dierenarts en er is helemaal niet uitgekomen. Ben nu overgestapt naar duurder voer, voor een proefverpakking ben ik nu 3,50 kwijt. Eerder dus voor een hele doos hetzelfde bedrag. Maargoed we zien wel wat het oplevert. Hij vindt het nieuwe voer een ware traktatie. Het bakje is iig iedere keer op nu :P. Vanacht heeft hij zelfs zooi in de prullenbak aangebroken op zoek naar eten en verder de ochtend zitten miauwen om nieuw eten zo gek is hij er al op! :o
als je een brok hebt gevonden waar hij het goed op doet kan je bij o.a. zooplus grootverpakkingen kopen (12 kilo ofzo) en die zijn een stuk beter te betalen. zo richting de 5 euro per kilo. Het is dan wel in 1x en uitgave van rond de 60 euro, maar dan ben je voor een paar maanden klaar.
Wat heeft hij nu voor brokjes gekregen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_103994940


Brampie met de buurtkat achter de raam :P



Brampie op de TV
pi_103994955
hmm doen het niet :{
pi_103994998




Zo dan hopelijk :)
pi_103996392
Lol... die raamfoto, die kopjes :D
pi_103996852
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 14:36 schreef deadly_kiss het volgende:
Lol... die raamfoto, die kopjes :D
hihi lief he O+
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 16:18:14 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103999241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:36 schreef Klonk het volgende:
Wabbes in standje elegant :')

[ afbeelding ]
Trouwens...ik ken er nog zo één:

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 5 november 2011 @ 16:19:25 #226
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103999273
Aaah die foto voor het raam is leuk! Ik word altijd zo blij van dit topic!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:27:55 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_103999521
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ afbeelding ]
die is leuk! O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 november 2011 @ 18:11:37 #228
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_104003250
Poes groeit als kool en ook zijn ego :7

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:40:41 #229
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_104004318
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ afbeelding ]
O+
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 5 november 2011 @ 18:47:53 #230
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104004573
Wat een schatjes. O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:40 schreef Curiosity het volgende:

[..]

O+
Jouw username in combinatie met een kat ... klinkt onheilspellend.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104021497
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ ]
_O-

Dodge zit er echt bij met een houding van "**burps** Ik had dat laatste biertje niet moeten nemen geloof ik **hiccup**...."
  zondag 6 november 2011 @ 10:37:10 #232
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_104023358
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een schatjes. O+

[..]

Jouw username in combinatie met een kat ... klinkt onheilspellend.
Hij deed het toch echt zelf :D
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Boks-Chick zondag 6 november 2011 @ 10:38:24 #233
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104023380
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
lolwut
  zondag 6 november 2011 @ 12:48:22 #234
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_104026816
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ afbeelding ]
baas boven baas :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 7 november 2011 @ 13:19:53 #235
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_104072283
Het karakter van Meeko lijkt wel van de ene op de andere dag omgeslagen te zijn :o
Van een afstandelijke diva die bij god's gratie een aai kwam halen, is ze veranderd in een kroelie, die spint als een dolle duif, bij zowel mijn vriend als mij gaat liggen slapen, zelf met touwtjes aan komt sjouwen om te spelen en je vrolijk mauwend begroet als je de kamer in loopt 8)7





It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_104100657
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Trouwens...ik ken er nog zo één:

[ afbeelding ]
Ërg verleidelijk om er een biertje of sigaar bij te fotoshoppen :D

Slapende katten O+
Billy


Billy en Sammy



Minous


En nog eentje van Billy, die ik wel leuk vond
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_104103876
^^ Die tweede is zo onzettend lief! O+
pi_104119544
Wat een feelgood topic is dit toch, en die raam foto en die elegante houdingen O+
Hier ook maar 'ns 'n bijdrage van 1 van mijn katten, geloof dat ik dat nog niet eerder had gedaan.

Toen ik laatst het bed opmaakte kroop Dewdew onder m'n hoeslaken, hij vond 't maar wat leuk daar en heeft er 'n hele tijd doorgebracht.



Pluisjes op de molton aanvallen *O*

Vogeltjes kijken!
pi_104119773
Wow! hangmat aan de muur!! hoe komt ie daar dan op?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104120368
Via krabpalen kunnen ze op de inbouwkasten hier, en van daaruit in die mandjes (heb er 2). Dew is wel de enigste die ze gebruikt tot nu toe, bij hem was 't meteen een succes :)
pi_104120461
Leuk! Maare foto's van de andere kitties???
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104120866
Ik heb tijdens mijn vakantie in de Balkan ook wat foto's van katten gemaakt:

In een klein Macedonisch dorpje:



In een Bulgaars klooster:


En in een Kosovaars klooster (samen met de reismascotte die er wel heel mooi bij paste)
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:49:49 #243
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_104120962
Ik heb ook zo'n Ikea muis, hij heet Frits :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_104121983
Deze heet Mus (stond op het IKEA labeltje en is toen zo blijven heten) en aan het einde van de reis van hij veranderd in een grijze muis. Maar gelukkig is hij in bad geweest:
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:14:46 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104121998
als het niet ratelt, hoeven die van ons ze niet.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 9 november 2011 @ 21:22:40 #246
225308 Row-1
'sup money?
pi_104179057
Weet wat foto's van onze Kitt en Camaro :)




pi_104186597
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:22 schreef Row-1 het volgende:

[ afbeelding ]

O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 13:48:57 #248
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_104244372
Wat een onwijze snoezels allemaal hier O+
Hier mijn kneusje:

Smokey, smoorverliefd op een knuffelhond :') O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:10:08 #249
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_104245117








Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:11:00 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_104245150
Die onderste :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:13:47 #251
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_104245268
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Klonk het volgende:
Die onderste :D
:')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:21:47 #252
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_104245563
Zij of hij lijkt wel heel erg op onze Wabbes :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 14:49:29 #253
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104246731
quote:
Wat een heerlijkheid!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:56:08 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104247027

Otje :)


Fiep en Otje, er zat een poes in de tuin :) (buurkatje die regelmatig een aaitje komt halen als ik ga roken)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104247097
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:14 schreef Holyme het volgende:
Wat een feelgood topic is dit toch, en die raam foto en die elegante houdingen O+
Hier ook maar 'ns 'n bijdrage van 1 van mijn katten, geloof dat ik dat nog niet eerder had gedaan.

Toen ik laatst het bed opmaakte kroop Dewdew onder m'n hoeslaken, hij vond 't maar wat leuk daar en heeft er 'n hele tijd doorgebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pluisjes op de molton aanvallen *O*

Vogeltjes kijken!
[ afbeelding ]
Ik wil zo'n hangmat! Waar heb je die vandaan?
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 15:10:24 #256
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104247569
Ik vind ze ook leuk maar ik vraag me af of het mijn coontjes kan houden. Ik hou het maar bij edjes denk ik :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_104247625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:10 schreef senesta het volgende:
Ik vind ze ook leuk maar ik vraag me af of het mijn coontjes kan houden. Ik hou het maar bij edjes denk ik :P
Ach, Tyler is inmiddels ook een vetzak maar ik denk dat dat nog wel lukt :P.

Om ontopic te blijven:


[ Bericht 7% gewijzigd door picodealion op 11-11-2011 15:19:01 ]
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 15:20:26 #258
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104247959
Wat een lekkere kat ook :D En ook standje charmant :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 15:30:25 #259
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104248367
Hummer op een edje:
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_104250879
Flippie O+

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 november 2011 @ 17:41:05 #261
163650 Greys
pi_104253917
Boor! :7



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:40:50 #262
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104256256
Wat een schatjes allemaal. O+

* Madame_Paon smelt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:53:09 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104256781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Boor! :7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie kleur heeft ie, wat voor een is het?
pi_104265123
Wat een hoop mooie en lieve poezen! Veel te lang geleden dat ik in dit topic heb gekeken. Dus ook hoogste tijd voor een update van onze poezen.

Iker hebben we inmiddels al 3,5 jaar, ze was een jaar oud en kwam uit het asiel toen we haar kregen. Anderhalf jaar geleden hebben we daar Samu bij gekregen, zij was toen 10 weken oud. Iker accepteerde haar al snel en wierp zich wel een beetje op als moeder:



Samu is nu anderhalf jaar oud. Soms is het een echt monster, maar ze is vooral heel lief en aanhankelijk:



Iker is gewoon Iker. Gaat haar eigen gangetje, komt nooit op schoot zitten ofzo, maar is wel echt een lieverd:



Soms vechten ze elkaar de tent uit, maar ze zouden echt niet meer zonder elkaar kunnen:



pi_104278379
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik wil zo'n hangmat! Waar heb je die vandaan?
Tis deze :) http://www.zooplus.nl/sho(...)ns/muurhangmat/52068 evt. andere schroeven gebruiken dan die erbij zitten, hangt prima hier. De kat die er in gaat is 4.5 kg en zo gek als 'n deur, en doet dus soms best lomp met dat ding. Tot nu toe hangen de mandjes nog steeds goed vast :)

@Senesta, hij lijkt me ook best klein voor zo'n joekels, heb er even zo'n standaard verwarmingsmandje onder gehouden, die is sowieso al ietsje breder. Er zit geen frame aan de voorkant dus daar hangt 't stofje ook meer naar beneden, ik zie ze er al uitglijden omdat 't niet echt past, hihi.
pi_104278448
En hier nog even al mijn katten bij elkaar O+








pi_104280313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
Boor! :7

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wauw, prachtige vacht!
pi_104281558
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 12:34 schreef Croli het volgende:
Gisteren kregen we het nieuwe speelgoed binnen, 2 speelrails, hebben we 1 grote van gemaakt en een Kong Kickeroo. Beiden waren meteen een groot succes. zie foto's:

Misty met Kickeroo:
[ afbeelding ]

Izzy bij de speelrail:
[ afbeelding ]

Beiden bij de speelrail:
[ afbeelding ]

Ik heb er ook filmpjes van. Hoe krijg ik die hier? Ik heb ze alleen op photobucket staan en niet op Youtube..
Mooie schildpadkat! O+ Langharig zie je ze niet zo vaak.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 november 2011 @ 12:24:56 #269
163650 Greys
pi_104281572
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 18:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Mooie kleur heeft ie, wat voor een is het?
Het is een bengaal, uit het asiel O+
Weggedaan door vorige eigenaars omdat hij in huis plaste, bleek blaasgruis te hebben in het asiel (vorige baasjes namen dus niet even de moeite naar de dierenarts te gaan :') ) en NOOIT meer buiten de bak geplast, in het asiel niet en bij mij thuis ook niet en we zijn nu 2,5 jaar verder :) Het is de liefste en grappigste ( :D ) kat die ik ooit meegemaakt heb.
















En met de hond(en) samen O+


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 november 2011 @ 12:26:34 #270
163650 Greys
pi_104281633
Oh en af en toe heeft Boor een echte Geer-blik, kijk maar _O-

100430_59211_bink.jpg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104281904
Mijn pluizebollen Sasha en Mini O+








[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104281928
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh en af en toe heeft Boor een echte Geer-blik, kijk maar _O-

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaha, die blijft geniaal. _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104282025
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:26 schreef Greys het volgende:
Oh en af en toe heeft Boor een echte Geer-blik, kijk maar _O-

[ afbeelding ][ afbeelding ]
whahahaha _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 november 2011 @ 13:42:18 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104284214
Huh?



Oh wacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 november 2011 @ 13:52:25 #275
163650 Greys
pi_104284493
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:42 schreef borisz het volgende:
Huh?

[ afbeelding ]

Oh wacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D O+ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104285594
Dat ken ik. Koemba ligt wel eens onder de sprei op bed, verzonken in de dekens.
En ze is er ook een die bijna niet reageert als je d'r roept...

Mooi koppie trouwens :-)
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:24:56 #277
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104286598
Mijn kat lag een keer onder de deken in de hondenmand, en mijn moeder dacht dat er een speeltje onder lag, dus schopte ze er tegenaan. ;(
Gelukkig niet zo hard. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104286984
ik ben op vakantie geweest de afgelopen 2 weken, mijn moeder heeft de zorg voor midas overgenomen en moest dus ook met hem voor de controle...
we waren net 4 dagen weg en mijn moeder belde me op, midas mocht naar buiten *O* *O* *O*
snachts nog wel binnen omdat we de plek nog 2 maal daags in moeten spuiten, alleen uiteraard kwam hij na de eerste dag naar buiten niet meer opdagen :')
hij heeft van eind juli tm 3 nov binnen gezeten dus ik gaf hem groot gelijk :P
uiteindelijk kreeg hij wel heimwee naar zn lekkere bordjes voer dus gelukkig komt ie af en toe weer tevoorschijn en hij is nu echt de mascotte van de zaak geworden en hij heeft een fotoshoot gehad :7

  zaterdag 12 november 2011 @ 17:06:05 #279
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104289085
Ik mis Morgan, die heb ik helaas op 3 november moeten laten inslapen omdat ie een lekkende hartklep had waardoor hij ook vocht achter de longen kreeg en steeds slechter ging ademen.
Helaas hielpen medicijnen niet meer, ik had nog heel lang met 'm samen willen leven.
Anderhalf is hij geworden... ;(
Gelukkig heeft ie nog wel lekker in het bos kunnen spelen en heeft ie hier een fijn leven gehad na alle ellende waarmee hij gestart was (kwam uit een gezin met 16 katten waarvan 4 nog zwanger, gezin is uit huis geplaatst en Morgan is in het asiel beland en vervolgens kwam hij bij mij)



Van de lente wil ik wel weer een nieuw katertje, tegen die tijd komen er weer héél veel foto's :)
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:08:55 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_104289154
Mooie foto;s komen er voorbij O+.

[ Bericht 18% gewijzigd door Samzz op 12-11-2011 17:19:05 ]
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_104289587
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik mis Morgan, die heb ik helaas op 3 november moeten laten inslapen omdat ie een lekkende hartklep had waardoor hij ook vocht achter de longen kreeg en steeds slechter ging ademen.
Helaas hielpen medicijnen niet meer, ik had nog heel lang met 'm samen willen leven.
Anderhalf is hij geworden... ;(
Gelukkig heeft ie nog wel lekker in het bos kunnen spelen en heeft ie hier een fijn leven gehad na alle ellende waarmee hij gestart was (kwam uit een gezin met 16 katten waarvan 4 nog zwanger, gezin is uit huis geplaatst en Morgan is in het asiel beland en vervolgens kwam hij bij mij)

[ afbeelding ]

Van de lente wil ik wel weer een nieuw katertje, tegen die tijd komen er weer héél veel foto's :)
ahh :'( ik las wel ergens dat je met hem naar de dierenarts moest en dat hij vocht achter zijn longen had... maar ik had gehoopt op een beter einde :{ sterkte!
pi_104290351
Midas *O*
Morgan :'(
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:56:35 #283
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104290510
R.I.P. Morgan. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:00:18 #284
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_104290590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik mis Morgan, die heb ik helaas op 3 november moeten laten inslapen omdat ie een lekkende hartklep had waardoor hij ook vocht achter de longen kreeg en steeds slechter ging ademen.
Helaas hielpen medicijnen niet meer, ik had nog heel lang met 'm samen willen leven.
Anderhalf is hij geworden... ;(
Gelukkig heeft ie nog wel lekker in het bos kunnen spelen en heeft ie hier een fijn leven gehad na alle ellende waarmee hij gestart was (kwam uit een gezin met 16 katten waarvan 4 nog zwanger, gezin is uit huis geplaatst en Morgan is in het asiel beland en vervolgens kwam hij bij mij)

[ afbeelding ]

Van de lente wil ik wel weer een nieuw katertje, tegen die tijd komen er weer héél veel foto's :)
oh knuffel!!! dit wist ik nog niet :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:25:14 #285
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104291182
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:24 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ahh :'( ik las wel ergens dat je met hem naar de dierenarts moest en dat hij vocht achter zijn longen had... maar ik had gehoopt op een beter einde :{ sterkte!
Ik had daar natuurlijk ook op gehoopt maar helaas...het mocht niet meer baten.
Ik was al bang voor oud&nieuw ivm. die hartproblemen maar die zorgen heb ik dus in elk geval niet meer.
Het is ook heel snel gegaan allemaal, in een maand tijd ongeveer.
Ik merkte pas na een week of 2 dat hij wat moeite had met ademen (katten laten niet zo snel merken dat ze iets hebben), daarna naar de dierenarts gegaan voor röntgenfoto's en echo van het hart en toen bleek dat het al flink mis was.
Ze hebben toen ook 250ml vocht weggehaald (1 glas vol), hij kreeg ook plaspillen en hartpillen en toen ging het weer eventjes beter, hij kon weer ademen en leefde weer op.
Maar na een week zat ie weer net zo slecht te ademen en toen heb ik dus de beslissing moeten nemen om 'm in te laten slapen, het zou alleen maar slechter met 'm gaan.

Moeilijke beslissing maar wel beter voor 'm.
Ik ben er ook verder helemaal bij geweest, hij moest wat eerder het euthanasiemiddel krijgen omdat hij door het narcosemiddel een hartaanval kon krijgen en zou kunnen stikken.
Hij was nog half wakker toen hij z'n euthanasie kreeg maar merkte daar weinig van.
Voor mij was dat wel erg moeilijk om te zien en de stagaire die er ook bij kwam kijken werd er helemaal wit door, die viel bijna flauw :D

Maar ja, het is hier erg stil in huis, niemand meer die op me wacht tot ik weer thuis ben..
Dus oud en nieuw even afwachten en van de lente een kitten nemen, misschien twee..
pi_104305431
Met z'n 3'en lekker op de bank:



Wijze les. Altijd keukenkastje achter je dicht doen, want Neeltje zoekt altijd nieuwe plekjes, zoals openstaande kasten, dozen etc.



[ Bericht 26% gewijzigd door LekkerSimpel op 13-11-2011 00:59:19 ]
pi_104305817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik mis Morgan, die heb ik helaas op 3 november moeten laten inslapen omdat ie een lekkende hartklep had waardoor hij ook vocht achter de longen kreeg en steeds slechter ging ademen.
Helaas hielpen medicijnen niet meer, ik had nog heel lang met 'm samen willen leven.
Anderhalf is hij geworden... ;(
Gelukkig heeft ie nog wel lekker in het bos kunnen spelen en heeft ie hier een fijn leven gehad na alle ellende waarmee hij gestart was (kwam uit een gezin met 16 katten waarvan 4 nog zwanger, gezin is uit huis geplaatst en Morgan is in het asiel beland en vervolgens kwam hij bij mij)

[ afbeelding ]

Van de lente wil ik wel weer een nieuw katertje, tegen die tijd komen er weer héél veel foto's :)
Ik vroeg me inderdaad nog af wat er met Morgan was gebeurd, wat ontzettend jammer dat je hem hebt moeten laten inslapen. Sterkte!
  zondag 13 november 2011 @ 10:37:30 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104310434
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is een bengaal, uit het asiel O+
Weggedaan door vorige eigenaars omdat hij in huis plaste, bleek blaasgruis te hebben in het asiel (vorige baasjes namen dus niet even de moeite naar de dierenarts te gaan :') ) en NOOIT meer buiten de bak geplast, in het asiel niet en bij mij thuis ook niet en we zijn nu 2,5 jaar verder :) Het is de liefste en grappigste ( :D ) kat die ik ooit meegemaakt heb.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En met de hond(en) samen O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar dat ie bij jou terecht is gekomen. Ik vind bengalen heel mooi (al ken ik ze nog alleen van foto hoor)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 13 november 2011 @ 10:45:37 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104310535
Wat erg dat Morgan het niet gered heeft :( veel sterkte, het is niet leuk om je schatje ineens te moeten missen. :'( Knuf
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 16:00:56 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104319201
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Met z'n 3'en lekker op de bank:

[ afbeelding ]

Wijze les. Altijd keukenkastje achter je dicht doen, want Neeltje zoekt altijd nieuwe plekjes, zoals openstaande kasten, dozen etc.

[ afbeelding ]
Wat heerlijk zo met zijn drieen! En die kast is zo herkenbaar, Hummer zoekt vooral graag de kleding kasten op. En dan loopt hij vaak zo te rotzooien om bovenop de kleding te kunnen gaan liggen dat die meestal (inmiddels onder de haren }:| ) op de grond belanden :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 16:01:43 #291
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104319221
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik had daar natuurlijk ook op gehoopt maar helaas...het mocht niet meer baten.
Ik was al bang voor oud&nieuw ivm. die hartproblemen maar die zorgen heb ik dus in elk geval niet meer.
Het is ook heel snel gegaan allemaal, in een maand tijd ongeveer.
Ik merkte pas na een week of 2 dat hij wat moeite had met ademen (katten laten niet zo snel merken dat ze iets hebben), daarna naar de dierenarts gegaan voor röntgenfoto's en echo van het hart en toen bleek dat het al flink mis was.
Ze hebben toen ook 250ml vocht weggehaald (1 glas vol), hij kreeg ook plaspillen en hartpillen en toen ging het weer eventjes beter, hij kon weer ademen en leefde weer op.
Maar na een week zat ie weer net zo slecht te ademen en toen heb ik dus de beslissing moeten nemen om 'm in te laten slapen, het zou alleen maar slechter met 'm gaan.

Moeilijke beslissing maar wel beter voor 'm.
Ik ben er ook verder helemaal bij geweest, hij moest wat eerder het euthanasiemiddel krijgen omdat hij door het narcosemiddel een hartaanval kon krijgen en zou kunnen stikken.
Hij was nog half wakker toen hij z'n euthanasie kreeg maar merkte daar weinig van.
Voor mij was dat wel erg moeilijk om te zien en de stagaire die er ook bij kwam kijken werd er helemaal wit door, die viel bijna flauw :D

Maar ja, het is hier erg stil in huis, niemand meer die op me wacht tot ik weer thuis ben..
Dus oud en nieuw even afwachten en van de lente een kitten nemen, misschien twee..
Ach wat sneu ;( Heel veel sterkte.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zondag 13 november 2011 @ 16:02:46 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104319249
Hier ook maar een crosspost :@

Dodge met zijn handtasje :P









Hummer blijft het activity bord erg leuk vinden:





En ze vliegen het hele weekend al achter elkaar aan en duiken op elkaar :D
Komt er storm of zo?













Gek 8)7

Prinses ET aanschouwd dit alles met gepaste minachting _O-





Natuurlijk is een kleedje of deken niet genoeg voor mijn prinses, ze neemt gewoon de schone was :')



Nog steeds dol op haar stinkstrik *;





Zo wel weer genoeg gespammed geloof ik :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_104321494
tijdje niet meer gepost :@

maar hier wat foto's van smokey hij is stuk groter geworden.!!





ROAR!!!!
pi_104338889
Morgan :'( Veels te jong. Veel sterkte

Hummer, Dodge en de blik van E.T :D Heerlijk

Smokey is idd groter geworden, maar nog steeds mooi en schattig
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 09:00:04 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104343189
Ik vind Smokey prachtig, mooie warme kleurtjes heeft hij ook.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_104346783
Nou eindelijk ook maar wat foto's van mijn kittens. Zijn beide "boerderij" katjes en op dezelfde dag geboren maar niet dezelfde moeder. Ze zijn beide nu 13 weken oud en hebben het goed naar hun zin.

Toad ( de schildpad kat ) is langharig en was de enige van de 8 kittens in totaal, ze sprong er meteen uit door de mooie kleuren en eigenwijze blik. Het is een echt dametje en wil alleen geknuffeld worden als zij het wil. Ze begint zich nu te vormen tot een echte prater en mauwt aardig wat.

Yoshi ( de wit grijze ) is een echte druktemaker maar praten gaat nog niet. Ze is heel speels en knuffelig en likt ons regelmatig wakker morgens als ze aandacht nodig heeft. Als ze ergens achteraan zit dan heeft ze nergens anders oog voor en rent ze het hele huis door tot ze het te pakken heeft.

Al met al ben ik echt heel blij met mijn 2 poezen en hebben hun het ook erg naar hun zin.

Uiteraard ook wat foto's:


Slapend op het dekentje.


Poserend zodat je de mooie kleuren goed kunt zien.


Uhm ja, schijnbaar ligt ze lekker zo ;)
Lampjes fabrikant eerste klasse!
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 11:39:38 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104346840
Oh wat een leuk stel zo zeg. Dat zijn nu al dikke vrienden!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 14 november 2011 @ 11:40:54 #298
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104346876
Marionamen. :D

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 16:02 schreef senesta het volgende:
BOOM. Headshot.

Ik smelt. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104347058
Lekker motiverend als je thuis aan het werk bent:



Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 11:49:23 #300
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104347117
Hahaha, tsja... :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 14 november 2011 @ 12:03:53 #301
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104347549
Lapoooooooooooo.
Even geduld a.u.b.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')