quote:
Op zondag 25 september 2011 10:28 schreef Merkie het volgende:[..]
Toch is het wel een zwaktebod dat er gewoon 3 hele goede spelers gekocht moeten worden om PSV aan de praat te krijgen. Ajax en Twente hebben ook geen 30 miljoen geïnvesteerd

. Met een Mertens in deze vorm kan je Gert Aandewiel nog op de bank neerzetten.
Mjah, denk ook even aan al die jaren dat Ajax wel flink investeerde en er ook weinig uitkwam? Sulejmani heeft trouwens ook jaren met een blokfluit in zijn broek lopen spelen want voetballen deed hij niet. Nu gelukkig weer een beetje zijn oude niveau, alhoewel nog steeds iets te wisselvallig wat mij betreft.
Deze aankopen van PSV zijn uitstekende investeringen, en dat zeg ik niet alleen nu het lekker begint te lopen maar dat zei ik dus al toen ze aangekocht werden...
quote:
Mjah, Koef scoort altijd en overal. Gewoon een hele goede spits maar in NL nogal erg onderschat, mede omdat hij wekelijks als een zwakke voetballer werd afgeschilderd door De Snor die niet van dat type spits houdt en dan maar eindeloos herhaalt dat het een voetballer van niks is.
Het is een makkelijk scorende spits met prima inzicht en overzicht en een goede basistechniek, en zonder snelheid en zonder actie. Was prima voor dit PSV, en een Koevermans die wekelijks speelt (basis) heeft er op het eind van het seizoen gewoon 25 ofzo inliggen. Vooral met een aanvallend PSV zoals het nu/vorig seizoen speelt, met heel veel support en komende mensen.
Doet het momenteel trouwens ook weer prima bij zijn nieuwe club.
"Sure... imprisoning innocent people is not 'ideal'.... but isnt the greater tragedy that we are finding out about it!?" - Colbert.