quote:
Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef MMUFC het volgende:[..]
Ik denk dat ze sowieso wel een ervaren keeper als 3e keeper achter de hand houden. Want als dan Tyton geblesseerd raakt dan komt er een 21 jarige op doel met een 19 jarige als backup. En veel clubs willen toch een ervaren, ten eerste om niet uit nood een 19 jarige keeper in de basis te moeten zetten en 2 zo'n ervaren keeper kan de jonkies nog het een en ander leren. Dus ik denk dat als Sinouh zijn contract niet zou verlengen dat er een andere ervaren keeper als 3e keeper gehaald wordt..
Och, ik moet zeggen dat ik als keeper nooit zo heel veel had aan de andere oudere selectiekeepers. Een goede, ervaren keeperstrainer is imo belangrijker.
En als je tweede keeper goed is, wat maakt het dan uit dat ie jong is? Ik denk dat NEC nog geen spijt heeft van Cillessen als tweede keeper.
Een derde keeper heb je normaal gesproken zelden tot nooit nodig. Spaar gewoon dat geld uit en zet maar de keeper van jong PSV daar neer, dan dat je nog een (dure) oude keeper er naast zet. Ik denk dat Cillessen ook geen klap leert van de derde doelman bij Ajax (die pizzaman), net zo min als Cassio geleerd heeft van de jaren dat hij 2e keeper was voor Bas Roorda.