quote:
Op donderdag 22 september 2011 17:01 schreef Hoppahoppa het volgende:Ik vind Lens ook vaker tegenvallen dan opvallen. Ik denk dat hij voor een subtopper wekelijks de show kan stelen, maar voor PSV vind ik hem echt te kort komen.
Overigens denk ik niet dat Labyad het veel beter zal doen op recht. Is voor mijn gevoel nog minder een echte buitenspeler. Zeker met Mertens op links die naar binnen komt, zou het niet verkeerd zijn om op rechts een ECHTE winger te hebben, zodat je kunt variëren. Hebben we niet nog ergens een stukje grond dat we kunnen verkopen?
Lens speelde bij AZ sowieso op een andere positie, in een andere rol. Op basis van zijn spel bij AZ was hij zeker wel goed genoeg voor PSV.
Eigenlijk is het aankopen patroon onder Rutten niet bepaald logisch te noemen. Allemaal goede spelers (althans de grotere aankopen), maar niet voor een specifieke positie die ook perfect past in een al bestaand systeem.
Ik moet trouwens zeggen dat ik ook niet per definitie voor een echt rechtsbuiten zou opteren. Tegenwoordig betekent dit namelijk gewoon wat geren op rechts die een voorzet moet afleveren, wanneer we kijken naar spelers die voor PSV haalbaar zijn.
De synergie is al twee jaar amper te vinden bij PSV. Wanneer we drie spelers hebben die allen een gang naar de goal hebben en een goal kunnen maken en allen aan te spelen zijn, zijn de huidige drie gewoon de beste opties.
Maar Rutten lijkt daar totaal niet aan te werken.