Bedankt voor je reactie, maar het is voor 12-15 jarigen met een IQ van om en nabij de 80.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef JK1982 het volgende:
Ik weet niet of je daarn ook geïnteresseerd bent, maar ik heb evt. nog wel een aantal auto- en motortijdschriften liggen (autoweek, promotor, dat soort spul)
Of zou dat misschien wat te serieus zijn voor die kinders?
Zijn Power Unlimiteds nog interessant om te lezen als ze al een paar jaar oud zijn (met het oog om de enorm snelle ontwikkelingen in de gamewereld)?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:15 schreef CoExist het volgende:
Ik heb hier een shitload Power Unlimited 's liggen! Losse nummers uit de mid jaren '90 en volgens mij heb ik alle jaar gangen vanaf 2000 t/m 2007 compleet.
Vanwege de zwaarte is dit helaas niet op te sturen, maar ophalen is wel mogelijk!
Zoals te lezen valt in de OP, heb ik die al. Honderden zelfs.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik mis de Donald Ducks op dat lijstje.
Bedankt voor je aanbod, maar da's zo'n 150 km uit de richting (regio Arnhem-Nijmegen).quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef CoExist het volgende:
Mhja, geen idee of het nog interessant is nu. Ben al jaren geen lid meer omdat de humor mij tegen begon te staan.
Het is in ieder geval gratis op te halen in Leeuwarden.
oke, las alleen het lijstjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoals te lezen valt in de OP, heb ik die al. Honderden zelfs.
En da's precies de reden dat ik die tijdschriften wil, zodat men beter leert lezen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
oke, las alleen het lijstje
Bedankt voor je aanbod, maar dat is vooralsnog te ver uit de buurt.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef thewhiteguy het volgende:
Heb nog een stapel van 30 kijk´s liggen ofzo. Omgeving rotterdam.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar dat is vooralsnog te ver uit de buurt.
Je wilt er toch evt. wat voor betalen? Dan laat je ze opsturen en vergoed je de verzendkosten..quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bedankt voor je aanbod, maar da's zo'n 150 km uit de richting (regio Arnhem-Nijmegen).
Dat zijn wel leuke titels voor jongens lijkt me. Zou die stapel door de brievenbus passen, denk je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:54 schreef duo-penotti het volgende:
Heb een tijdje terug nog 4 jaargangen Power Unlimited magazine's weggegooid.
Ik heb nog wel 3 recente Officiële Playstation Magazines (van mei, juni en juli 2011), 1 recente Chief game magazine (juni 2011) .
En 1 Voetbal International (Juni 2011) nog in plastic
Doe er verder niets mee. Dus wat mij betreft mag je ze gratis hebben als je interesse hebt.
Woon in Amsterdam.
Denk zelf niet dat je voor 5 magazines helemaal naar Amsterdam gaat komen.
Maar wil ze ook wel opsturen, de verzendkosten moet je dan wel zelf betalen.
Gelukkig, ik dacht al even dat ik de enige was die er zo over dacht..quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Als docent Nederlands vind je Tina, Fancy en Hitkrant serieus een goed idee om ze aan het lezen te krijgen? Is het dan zo slecht met die generatie gesteld dat het er echt alleen maar om gaat dat ze letters voor hun ogen krijgen, onafhankelijk van de inhoud en kwaliteit??
Ik zou denken: zoek vooral 'n hoop simpele boeken, lees er stukjes uit voor in de klas zodat hun nieuwsgierigheid gewekt wordt en spoor ze aan om 'n bieb-abbo aan te schaffen.
Edit:...en CosmoGirl en Girlz..??![]()
(ben blij dat er ook Zo zit dat en Kijk tussen staat, maar van sommigen snap ik 't echt niet..)
Inderdaad. En autotijdschriften vindt ze weer te serieus, terwijl er genoeg jongens van die leeftijd zijn die in auto's geïnteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al even dat ik de enige was die er zo over dacht..
Ik zou ze in ieder geval geen tijdschriften met van die turbotaal voorschotelen, jeweetzz..
Ik denk dat je het niveau van de leerlingen moet kennen voor je weet waar je het over hebt. Ik zal een poging doen; ik werk met leerlingen met een zeer beperkt geestelijk vermogen, de meesten functioneren op het niveau van groep 3-5, terwijl ze 12-15 jaar zijn. Autotijdschriften vind ik niet zozeer te serieus, maar de meeste leerlingen begrijpen de taal die erin staat gewoon niet. Uiteraard lees ik boekjes met ze en stimuleer ik ze om veel te lezen, maar je kunt het effect wel raden. Als ik ze met tijdschriften meer leeskilometers kan laten maken en zo hun leesplezier en leesvaardigheid kan vergroten, dan zie ik niet wat er mis is met tijdschriften als Tina.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. En autotijdschriften vindt ze weer te serieus, terwijl er genoeg jongens van die leeftijd zijn die in auto's geïnteresseerd zijn.
Ah, duidelijk, excuses. Gelukkig heb je de DD's al, die zijn behalve grappig ook erg leerzaam.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niveau van de leerlingen moet kennen voor je weet waar je het over hebt. Ik zal een poging doen; ik werk met leerlingen met een zeer beperkt geestelijk vermogen, de meesten functioneren op het niveau van groep 3-5, terwijl ze 12-15 jaar zijn. Autotijdschriften vind ik niet zozeer te serieus, maar de meeste leerlingen begrijpen de taal die erin staat gewoon niet. Uiteraard lees ik boekjes met ze en stimuleer ik ze om veel te lezen, maar je kunt het effect wel raden. Als ik ze met tijdschriften meer leeskilometers kan laten maken en zo hun leesplezier en leesvaardigheid kan vergroten, dan zie ik niet wat er mis is met tijdschriften als Tina.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zelf ook bagger, maar daar gaat het natuurlijk niet om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |