abonnement Unibet Coolblue
pi_102240051
SuleyOzturk twitterde op woensdag 21-09-2011 om 22:00:26 Claudio Ranieri nieuwe trainer Inter zoals verwacht. Contract voor twee jaar. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102240346
1-1

El Sharaawi _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102240749
Furby mag invallen.

Ben ik de enige die kijkt? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102240980
Hehehe Gattusso mooiboy _O-

Napoli op achterstand. Juve kan goede zaken doen als ze er nog eentje weten te scoren, maar spelen met een man minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102241800
PIPPO _O_ Komt er nog even in op z'n oude dag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102242051
Udinese al een paar dikke kansen gehad zeg. _O- Abbiati redt Milan na die blunder.

Tevens 10 op een rij.

-edit- Milan afgelopen 1-1. Hadden naar mijn mening nog wel een strafschop moeten krijgen op het eind. Verder een tegenvallende wedstrijd, als Udinese iets meer lef had gehad waren ze met een overwinning weggegaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Caland op 21-09-2011 22:39:03 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102242863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:01 schreef Nober het volgende:

[..]

Vorig seizoen werd Juventus volgens mij niet eens 5de dus om ze dan titelkandidaat nummer 1 te noemen snap ik niet. Napoli is goed bezig, vorig seizoen 3de en de spelers zijn allemaal gebleven, misschien wel titelkandidaat nummer 1. ;)
Als je Serie A hebt gevolgd afgelopen jaren heb je ook wel gezien dat Juve ver onder hun niveau presteerden. Afgelopen jaar was daar een hoogtepunt in!
Ik leg toch al uit waarom ze titelkandidaat nummer 1 zijn?

Ze hebben kwalitatief gewoon het beste team op dit moment, ze spelen ook goed voetbal.
pi_102242946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:46 schreef bianconeri het volgende:

Ze hebben kwalitatief gewoon het beste team op dit moment, ze spelen ook goed voetbal.
Gelijkspelletje thuis tegen Bologna is niet echt om over naar huis te schrijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102242999
Wat een aparte ronde....
Een heel erg teleurstellend 1-1 van Juventus, ze waren heer en meester ook al stonden ze met 10 man. Zijn gewoon wedstrijden die je 100% dient te winnen.

Maar ja het verlies van Inter en Napoli in wedstrijden die ze eigenlijk ook moeten kunnen winnen levert toch puntje winst op en Ac had ook een wedstrijd die ze wel zouden moeten kunnen winnen en spelen ook gelijk. Dus tja zo slecht was het nog niet.

Maar ja Juventus had 2 of 3 punten kunnen uitlopen, best zonde.
pi_102243195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Gelijkspelletje thuis tegen Bologna is niet echt om over naar huis te schrijven.
En een verlies tegen Chievo wel zeker? Of het verlies tegen Novara?
Of het gelijkspel thuis tegen Udinese?

Juventus was oppermachtig en had gewoon moeten winnen, zelfs al waren ze met 10 man.
Maar ik ben het met je eens dat Juventus gewoon hoort te winnen van Bologna!
Erg teleurstellend.

Juventus speelt echt gewoon verder goed voetbal, samen met Napoli moet dat wel het beste voetbal vd Serie A zijn. Ten minste als je de verhalen moet geloven want ik volg ze niet.
Kan wel eens een race worden tussen Juve en Napoli als ze allebei dit volhouden.
Ac en Inter zie ik geen hoge ogen gooien.
pi_102243238
Hoe kan je nou weten dat je het beste voetbal speelt als je totaal geen weet van de andere teams hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102248907
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

En een verlies tegen Chievo wel zeker? Of het verlies tegen Novara?
Of het gelijkspel thuis tegen Udinese?

Juventus was oppermachtig en had gewoon moeten winnen, zelfs al waren ze met 10 man.
Maar ik ben het met je eens dat Juventus gewoon hoort te winnen van Bologna!
Erg teleurstellend.

Juventus speelt echt gewoon verder goed voetbal, samen met Napoli moet dat wel het beste voetbal vd Serie A zijn. Ten minste als je de verhalen moet geloven want ik volg ze niet.
Kan wel eens een race worden tussen Juve en Napoli als ze allebei dit volhouden.
Ac en Inter zie ik geen hoge ogen gooien.
Jij hebt ook je naam niet gestolen zeker ? Juve is zo kwalitatief sterk, alleen spijtig dat ze de vorige seizoenen ondermaats presteerden ... Give me a break, Juve speelde vorig seizoen gewoon belabberd. Op zich hebben ze nu geen slecht team (mag ook wel weer eens), maar toch zie ik Milan (hopelijk) en Inter nog wel terug komen hoor.
En tja, Napoli heb je al helemaal niet zien spelen blijkbaar, die zullen ook wel weer minimaal top vier halen.
  FOK!fotograaf donderdag 22 september 2011 @ 07:51:36 #38
842 Zorro
Z
pi_102250549
Atalanta _O_
6 minpunten en dan boven Inter _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_102254142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:51 schreef Zorro het volgende:
Atalanta _O_
6 minpunten en dan boven Inter _O-
Viel mij ook al op ja.. Best schraal om na 3 duels achter een promovendus te staan die met 6 minpunten begon.. :')

Ik zie overigens dat Sampdoria in de Serie B ook niet echt een superstart hebben.. Weliswaar met 6-0 van Gubbio gewonnen maar ook al 3x gelijk..
pi_102269424
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 01:23 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Jij hebt ook je naam niet gestolen zeker ? Juve is zo kwalitatief sterk, alleen spijtig dat ze de vorige seizoenen ondermaats presteerden ... Give me a break, Juve speelde vorig seizoen gewoon belabberd. Op zich hebben ze nu geen slecht team (mag ook wel weer eens), maar toch zie ik Milan (hopelijk) en Inter nog wel terug komen hoor.
En tja, Napoli heb je al helemaal niet zien spelen blijkbaar, die zullen ook wel weer minimaal top vier halen.
Waar zegt hij dan dat Juve vorige seizoenen goed speelde?
pi_102269433
Vanavond Roma - Siena op Sport1 :).
pi_102270032
quote:
Dijbeenblessure zet Pato zeker een maand buitenspel

AC Milan kan minimaal een maand niet beschikken over Alexandre Pato. De aanvaller liep woensdagavond tijdens het gelijkspel tegen Udinese (1-1) een dijbeenblessure op.

'Ik snap niet waarom Alexandre in 2008 en 2009 alles kon spelen en de laatste tijd de ene na de andere blessure krijgt', reageerde vice-voorzitter Adriano Galliani meteen na de wedstrijd al. 'We moeten niet in paniek raken. De prestaties zullen verbeteren als de geblesseerde spelers terugkeren.'

Pato is namelijk niet de enige geblesseerde speler bij AC Milan. Trainer Massimiliano Allegri kan ook geen beroep doen op Zlatan Ibrahimovic, Robinho, Kevin-Prince Boateng, Gennaro Gattuso, Massimo Ambrosini, Daniele Bonera, Luca Antonini en.Mathieu Flamini.

Filippo Inzaghi keerde recent terug in de wedstrijdselectie, maar lag er tien maanden uit met een zware knieblessure.
Pato ligt er weer een maand uit, jammer.
pi_102270085
Hij is bijna nog erger dan Robben. Zo zonde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102273714
Opstelling Roma: 1 Lobont; 20 Perrotta, 44 Kjaer, 29 Burdisso, 3 Jose’ Angel; 15 Pjanic, 16 De Rossi, 7 Pizarro; 22 Borriello, 10 Totti, 9 Osvaldo
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102275562
JAAA. 1-0 Osvaldo.
pi_102276854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef DeNummer10 het volgende:
JAAA. 1-0 Osvaldo.
En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_102279125
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?
Dadelijk nog een publiekswissel op z'n Abidal's voor Stekelenburg? :P
pi_102280470
Oej oej
pi_102289411
En Inzaghi en Sharaawy zijn niet opgenomen in de CL-selectie ... Blijft enkel dus Cassano over voorlopig ...
pi_102294341
quote:
15s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En daarmee alles wel zo'n beetje gezegd niet?
Ja, het was wederom heel matig. Dat het dan ook 1-1 werd vond ik niet vreemd.
Ik ben benieuwd of Luis Enrique lang mag aanblijven. Normaal is Roma redelijk geduldig, maar wat hij doet is vaak onbegrijpelijk. Een 3 mans voorhoede met Borriello, Osvaldo en Totti is nou niet het meest ideaal. Daar wilt hij dan mee kunnen combineren, terwijl het allen geen spelers zijn voor combinatievoetbal. Van die 3 aanvallers moet je er maximaal 2 opstellen. En het snelle combinatievoetbal moet je gewoon vergeten, je bent niet meer bij Barcelona als trainer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')