abonnement Unibet Coolblue
pi_102198868


Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: murp, Myraela, smegmanus, remlof en Oerbeer

5.gif Waar dient dit topic voor, zeg je? :?.
Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patiënt topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

swtb_no_pm.png Okay, maar wat als ernstige haast bij is? :?.
Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

1.gif Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! :Y.
En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

1.gif Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? :@ .
Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.



Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijn hebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.



Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

bulbon.gifHet wordt me volkomen duidelijk nu :D .
Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:

quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ;)) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor Prof_Hoax, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Myraela op 05-10-2011 18:30:18 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:02:01 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_102199136
Grrr smeg. ;(

DIT IS MIJN NAAMTOPIC WAAROM PAK JE DIT VAN ME AF :'(

[ Bericht 43% gewijzigd door Prof_Hoax op 20-09-2011 22:44:42 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:07:28 #4
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102199146
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Snakey het volgende:
Aan de bovenkant geplakt.
Tik'm aan ouwe
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 20 september 2011 @ 22:08:59 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_102199223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:07 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Tik'm aan ouwe [ afbeelding ]
oh my god ik ging stuk :'(
pi_102199293
Mooie TT.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_102199375
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooie TT.
Nee, gewoon nee :'( mijn eigen mooie, door blauw goed bezochte doch niet gesloten topic :'(
En het enige topic waar ik niet uitgekotst wordt :'(
Er wordt mij alles afgenomen :'(
pi_102201156
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee :'( mijn eigen mooie, door blauw goed bezochte doch niet gesloten topic :'(
En het enige topic waar ik niet uitgekotst wordt :'(
Er wordt mij alles afgenomen :'(
Zal wel aan jezelf liggen :P
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_102201384
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Zal wel aan jezelf liggen :P
een beetje Nee het is smeg z'n schuld :'(

:* nohomo
pi_102201442
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:49 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]
:* nohomo
:?
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_102202078
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:50 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

:?
Is voor smeg.
pi_102202327
Jaja, genoeg over de TT. Verder met FB gaarne.
pi_102202373
Zouden jullie ze geven?

Insta-crap, maar de TS is ook niet fris.
pi_102202486
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef LompeHork het volgende:
Zouden jullie ze geven?

Insta-crap, maar de TS is ook niet fris.
Dicht.
pi_102207884
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Myraela het volgende:
Jaja, genoeg over de TT. Verder met FB gaarne.
:'(
pi_102208882
Zanger Rinus: kiele kiele kiele een auto heeft 4 wielen

2e linkdump over hetzelfde debiele filmpje.
  woensdag 21 september 2011 @ 09:00:15 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_102208926
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zanger Rinus: kiele kiele kiele een auto heeft 4 wielen

2e linkdump over hetzelfde debiele filmpje.
Niet weten van Rinus zijn cultstatus :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_102208944
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Niet weten van Rinus zijn cultstatus :')
Om daar nou 2 trieste topics aan te wijden. :')
Als er nou nog iets van een verhaaltje bij getyped was of iets wat dan ook van best gedaan op was door TS zou het nog te pruimen zijn, maar nu.. nee. :W Linkdump = tegen regels = slotje. Klaar.
  woensdag 21 september 2011 @ 09:03:40 #20
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_102208983
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:01 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Om daar nou 2 trieste topics aan te wijden. :')
Als er nou nog iets van een verhaaltje bij getyped was of iets wat dan ook van best gedaan op was door TS zou het nog te pruimen zijn, maar nu.. nee. :W Linkdump = tegen regels = slotje. Klaar.
Rinus heeft geen verhaal nodig en altijd bij een nieuwe clip heb je ff een dag of wat een rinustopicsdiarree en dan houdt het weer op :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_102209471
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Rinus heeft geen verhaal nodig en altijd bij een nieuwe clip heb je ff een dag of wat een rinustopicsdiarree en dan houdt het weer op :D
Ja ook waar :9
Thnx voor de uitleg, morgen klaar. Anders TR's en PR's :7
pi_102211233
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 08:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Zanger Rinus: kiele kiele kiele een auto heeft 4 wielen

2e linkdump over hetzelfde debiele filmpje.
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:07 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik begrijp ONZ en FOK!. in het algemeen best goed
Gast..... :').
  woensdag 21 september 2011 @ 11:58:06 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_102227363
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Noted.
:@
pi_102233422
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:47 schreef zovty het volgende:

[..]


[..]

Gast..... :').
Verklaar. Wat snapt u hier niet aan?
pi_102238230
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Verklaar. Wat snapt u hier niet aan?
Ga godverdomme eens weg uit de FB man. Dat is tenminste 1 van de dingen die je niet snapt aan FOK!/ONZ.
pi_102238359
quote:
13s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ga godverdomme eens weg uit de FB man. Dat is tenminste 1 van de dingen die je niet snapt aan FOK!/ONZ.
:') _O-

Tevens deze:

Wie is de grootste sukkel die er rond loopt?

Lieve Myraela
Zowaar ik hier sta
Geef ik jou de optie dit topic te sluiten
Kornuiten.
pi_102243966
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:47 schreef zovty het volgende:

[..]

[..]

Gast..... :').
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:12 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Verklaar. Wat snapt u hier niet aan?
quote:
13s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ga godverdomme eens weg uit de FB man. Dat is tenminste 1 van de dingen die je niet snapt aan FOK!/ONZ.
Myr, was het te moeilijk om een pagina terug te gaan en te kijken wie er mijn reactie waar je, naar mijn mening behoorlijk idioot op reageert, uitlokte een pagina terug? :{

Als je wilt stuur ik je wel een how-to-go-to-previous-page, compleet met plaatjes en info als "klik hier" en "nu ziet u dit" eventueel met paint indien gewenst. :W

En zovty, wil jij mij eens uitleggen wat je allemaal moet doen om zo als een "uber mensch" hier rond te mogen huppelen, op alles commentaar mag geven, overal negatief over mag zijn, geen enkele user attent en doeltreffend wilt (behalve de grond in) helpen? Zo goed als elk topic afkraken, op alle nieuwe users kotsen omdat jij de uber-kijk-mij-ik-ben-al-zo-lang-negatief-aanwezig baas bent en je verheven voelt. Wil je mij daarna ook even uitleggen hoe het komt dat je zo verbitterd bent? Is je leven zo armzalig en droevig dat je hier je frustraties moet uiten?

Dit alles graag per DM/PM gezien een bepaalde "Blauwerd" not amused is van het onterecht gebruiken van FB.

Doel van deze post. Niet eens met een moderatie/tik op de vingers van een mod in onz vandaar hier gepost. Dit ter verduidelijking van de post zodat er geen misverstand (zoals vaker) kan ontstaan.

SPOILER: alleen zovty mag kijken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: alleen Myr mag kijken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer
Bij deze post is in zowel in real life als in verbeelding/fantasie van ondergetekende geen enkele moderator dan wel user toegedeeld met pijn dan wel vernedering.
Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend.
Dit is alleszins niet kwetsend bedoeld.
Nohomo
pi_102244281
:')____!

Meer kan ik er niet van maken. Sorry.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2011 23:13:19 ]
pi_102247811
1. Voor mij staat alles op 1 pagina, dus ik sla je uitleg over een pagina terug gaan even over.
2. Ik reageer niet idioot, jij bent belachelijk veel en onnodig aanwezig in de FB. Als je serieus op zovty in wil gaan doe je dat maar via de DM/PM. Hier kom je om dingen te melden of je komt hier gewoon niet.
3. Ik ben niet ongesteld, ik zou dit elke dag van de maand precies op dezelfde manier gepost hebben, simpelweg omdat ik gelijk heb.
pi_102250573
1 Neemt niet weg dat je de post van zovty totaal negeert. En dus ook niet opneemt in je voor mij
nog steeds erg onduidelijk bijtend bericht jegens mij. Als je had gezien dat het een reactie
van mij op zovty was had je misschien niet zo gereageerd. Indien niet: :') :W
2 Ik ben inderdaad redelijk aanwezig in FB, vind het wel leuk hier. Aangezien er maar 1 of 2
mensen hier serieus posten en het nou niet echt een stormlooptopic is zou ik me hier niet al te
druk in maken. Ik geloof dat meer dan de helft van de posts hier niet eens OT zijn dus waarom
dan de sneer naar mij toe? (indien bewijs, kijk 2 posts omhoog)
niets persoonlijks LH, jij valt onder die 2 die serieus posten ^O^ )
3 FOEI :( alleen zovty had die mogen lezen! :(

:* op je muts
  donderdag 22 september 2011 @ 07:56:59 #33
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_102250599
deze discussie herinnert mij eraan toen ik eens een keer die discussie met Myraela had :')
pi_102250869
Wat Thomas zegt.
pi_102253606
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
1 Neemt niet weg dat je de post van zovty totaal negeert. En dus ook niet opneemt in je voor mij
nog steeds erg onduidelijk bijtend bericht jegens mij. Als je had gezien dat het een reactie
van mij op zovty was had je misschien niet zo gereageerd. Indien niet: :') :W
2 Ik ben inderdaad redelijk aanwezig in FB, vind het wel leuk hier. Aangezien er maar 1 of 2
mensen hier serieus posten en het nou niet echt een stormlooptopic is zou ik me hier niet al te
druk in maken. Ik geloof dat meer dan de helft van de posts hier niet eens OT zijn dus waarom
dan de sneer naar mij toe? (indien bewijs, kijk 2 posts omhoog)
niets persoonlijks LH, jij valt onder die 2 die serieus posten ^O^ )
3 FOEI :( alleen zovty had die mogen lezen! :(

:* op je muts
zovty reageert hier 1 keer, jij moet altijd maar overal op reageren. Daarom negeer ik zovty. Daarbij heeft zovty gewoon gelijk.

De helft van de posts zijn dan ook van jou, logisch dat ze niet OT zijn. Ik spreek jou aan omdat jij het de laatste tijd belachelijk veel doet. De rest heeft geen constante fetisj om zich overal mee te bemoeien.

En de FB moet geen stormlooptopique zijn, liever niet zelfs, dat zou betekenen dat het goed zou lopen. Maar dat betekend niet dat je hier daarom maar wat loos gaat zitten posten.

Als je nog meer wilt huilen over hoe ik je aanspreek op je gedrag mag je dat in mijn DM/PM doen, die kan ik namelijk makkelijker negeren.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 07:56 schreef Superthomas het volgende:
deze discussie herinnert mij eraan toen ik eens een keer die discussie met Myraela had :')
Het heeft meer indruk op jou dan op mij gemaakt, ik weet niet wie jij bent.
quote:
7s.gif Op donderdag 22 september 2011 08:24 schreef Trollscience het volgende:
Wat Thomas zegt.
Maar jij bent dan ook mijn favoriete afreageer-usertje. O+
pi_102254368
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

zovty reageert hier 1 keer, jij moet altijd maar overal op reageren. Daarom negeer ik zovty. Daarbij heeft zovty gewoon gelijk.

De helft van de posts zijn dan ook van jou, logisch dat ze niet OT zijn. Ik spreek jou aan omdat jij het de laatste tijd belachelijk veel doet. De rest heeft geen constante fetisj om zich overal mee te bemoeien.

En de FB moet geen stormlooptopique zijn, liever niet zelfs, dat zou betekenen dat het goed zou lopen. Maar dat betekend niet dat je hier daarom maar wat loos gaat zitten posten.

Als je nog meer wilt huilen over hoe ik je aanspreek op je gedrag mag je dat in mijn DM/PM doen, die kan ik namelijk makkelijker negeren.

[..]

Het heeft meer indruk op jou dan op mij gemaakt, ik weet niet wie jij bent.

[..]

Maar jij bent dan ook mijn favoriete afreageer-usertje. O+
Hee, puik, er zit dus wel echt een serieuze gedachte + beredenatie achter. In mijn mening een incorecte maar dat doet er niet toe. Het feit dat je er serieus over nadenkt, wat ik tot hiervoor betwijfelde, geeft mij genoeg reden om me hierbij neer te leggen en te luisteren naar de authoriteit. Dank u zeer vriendelijk om dit toch als een discussie op te lossen waar andere modjes misschien de ban een makkelijkere weg hadden gevonden.

En misschien heb je wel gelijk en vind ik het fijn om me overal mee te moeien, tot op heden nog niet gehoord dat dat niet gewenst/gepast was dus bij deze, noted en zal in beraad genomen worden ^O^ .

Vriendjes? :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102254477
Okidokie.
  donderdag 22 september 2011 @ 11:25:12 #38
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102254599
Bawwwww wat een liefde ik kwam bijna klaar van emotie.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102254636
Eencellige zoogdieren dit dat, Myr snapt het wel.

Ziek!

Fantastisch dit weer. _O_
pi_102282851
Mijn topic ( de <Fok!> darkroom! #2 Waar het donkerder is dan ooit. ) kan weg. Er is een ander 2e deel geopend.
pi_102284347
TT is Lapohunters zijn kneusjes :), maar hoe zit dat met topic diefjes.
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:41 #42
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102290438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:42 schreef speedking het volgende:
TT is Lapohunters zijn kneusjes :), maar hoe zit dat met topic diefjes.
Hoe zou jij ze noemen?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 september 2011 @ 09:59:25 #43
74056 crew  ToT
pi_102290583
Fijn! :') Zit ik deze comic te lezen (ff naar beneden scrollen), heb ik 'm uit, knalt mijn Internet er een kwartier lang uit! _O-

Hij is overigens lekker spannend! ^O^
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:02:00 #44
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102290643
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:59 schreef ToT het volgende:
Fijn! :') Zit ik deze comic te lezen (ff naar beneden scrollen), heb ik 'm uit, knalt mijn Internet er een kwartier lang uit! _O-

Hij is overigens lekker spannend! ^O^
Wut?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 september 2011 @ 10:02:19 #45
74056 crew  ToT
pi_102290652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:02 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Wut?
Heb je hem gelezen? :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:04:42 #46
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102290704
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Heb je hem gelezen? :)
Ik kende 'm al.. volgens mij was hij al eens in Funny links, pics & clips - #65 - Copypasta gepost ;)
Maar hij is wel goed.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 september 2011 @ 10:05:21 #47
74056 crew  ToT
pi_102290717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:04 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ik kende 'm al.. volgens mij was hij al eens in Funny links, pics & clips - #65 - Copypasta gepost ;)
Maar hij is wel goed.
Ah okee! :P

Jah ik vond het wel opvallend dat mijn Internet er na zo'n spookverhaal uit knalt! :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 23 september 2011 @ 10:15:08 #48
74056 crew  ToT
pi_102290959
Oh SCHIJT! _O- Ik zit in het verkeerde topic! :@ Sorry!

Verwijder die laatste posts maar! :@ :@ :@
pi_102328117
Ha Smegmanus of Myraela wat dan ook.

Kunnen we niet iedere dag een stelling doen.
Dat we iedere dag zoiets doen:
Onzin-Users met een mening.
Iedere dag een stelling over iets. Wat dan ook. Humor en al het mag allemaal. Discussies gebrand. Wat vinde gij ervan?
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:09:34 #50
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102328295
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ha Smegmanus of Myraela wat dan ook.

Kunnen we niet iedere dag een stelling doen.
Dat we iedere dag zoiets doen:
Onzin-Users met een mening.
Iedere dag een stelling over iets. Wat dan ook. Humor en al het mag allemaal. Discussies gebrand. Wat vinde gij ervan?
Doe maar in de stelling van de dag reeks, we zien wel hoe het gaat.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102328306
ok. doe maar slotje op dat nieuwe topic van me
pi_102336106
Vraagje: Kunnen jullie misschien de TT aanpassen van mijn topic genaamd: Guiness world book of records? Dat wat er nu staat graag in het grijs en dan als TT zelf: wereldrecord trefbal o.i.d.

hartelijk dank
pi_102338262
k.
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:29:51 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102338315
ik moet telkens aan tieten denken als ik myraela zie posten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102338583
Wederom, dank! Als het jullie leuk lijkt om mee te doen, op pagina 1 staat een link naar de facebook event.
pi_102339109
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
ik moet telkens aan tieten denken als ik myraela zie posten.
Whutwhat.
pi_102358457
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
ik moet telkens aan tieten denken als ik myraela zie posten.
:Y
pi_102360015
UDOWU deel 292: te laat opstaan
Dubbel, slotje graag.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102360061
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:29 schreef Maanvis het volgende:
ik moet telkens aan tieten denken als ik myraela zie posten.
Dit is geen slowchat :(

Open er een topic over dan gaan we het daar over myraela's tietjes hebben c_/ ~:)
pi_102361007
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 14:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Dit is geen slowchat :(

Open er een topic over dan gaan we het daar over myraela's tietjes hebben c_/ ~:)
Laten we dat niet doen.
pi_102361028
quote:
9s.gif Op zondag 25 september 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laten we dat niet doen.
Te laat! *O*
  Admin zondag 25 september 2011 @ 17:24:28 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102366110
Is het nou klaar met dat gekleuter? Nou nou nou?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102366151
quote:
4s.gif Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef yvonne het volgende:
Is het nou klaar met dat gekleuter? Nou nou nou?
Okidoki!
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin zondag 25 september 2011 @ 17:27:17 #64
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102366200
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Okidoki!
Jij kleutert niet, ik heb het tegen die puberjochies O~)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102366538
Puberjochies? Wie riep me?
pi_102366605
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij kleutert niet, ik heb het tegen die puberjochies O~)
Ohh oke. :@

Ik mag zeker niet nog meer topics openen die nergens over gaan he? ;(
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  Admin zondag 25 september 2011 @ 17:40:40 #67
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102366638
quote:
9s.gif Op zondag 25 september 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ohh oke. :@

Ik mag zeker niet nog meer topics openen die nergens over gaan he? ;(
Van mij wel, wie weet wordt het hartstikke goedlopend topic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102366655
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Van mij wel, wie weet wordt het hartstikke goedlopend topic
Oew dan zal ik het proberen.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_102366830
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij kleutert niet, ik heb het tegen die puberjochies O~)
hai juf yvonne :W c_/

krijgen we billenkoek ~O> o|O
pi_102366851
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Oew dan zal ik het proberen.
zie het post hier poesjes topic. dat loopt best aardig :D

:')

Post hier poesjes
*O*
  zondag 25 september 2011 @ 22:23:09 #71
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_102380280
Vreemde Fetisj
Mag deze weer open? Ik lees reacties van mensen die het heel jammer vinden dat die dicht zit.
BVD!
Ik geef hem je morgen wel terug.
  maandag 26 september 2011 @ 00:46:05 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102386533
Vraag 1: waarom heeft murp in zijn profiel staan dat hij een vrouw is? :?
Vraag 2: heeft iemand enig idee wat/waar het laatste "hoeveel notes heb jij?"-topic is? Nog eentje openen is nogal zinloos.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 26 september 2011 @ 00:47:28 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_102386579
1. Omdat het kan.
2. Nee, boeit ook niet.
  maandag 26 september 2011 @ 00:49:46 #74
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102386643
Maar ik wil het topic bumpen. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102386789
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik wil het topic bumpen. :(
pi_102386826
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik wil het topic bumpen. :(
Kan je dan ook echt niks? :?

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
  maandag 26 september 2011 @ 01:00:50 #77
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102386880
quote:
Alsof ik dat niet allang heb geprobeerd. :')
Ook via Google.
Maar ik krijg steeds niet het juiste topic te pakken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102395489
quote:
9s.gif Op zondag 25 september 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laten we dat niet doen.
quote:
4s.gif Op zondag 25 september 2011 17:24 schreef yvonne het volgende:
Is het nou klaar met dat gekleuter? Nou nou nou?
Sorry ik las het te laat.

Yv, het is geen puberaal gedrag het is gewoon adolescente nieuwsgierigheid!

Maar Myr, als je je toch nog bedenkt, en we toch een topic mogen houden vol ilussies misschien wel paints over hoe users denken dat jou lichamelijke gesteldheid is. Laat het maar weten. Deze open ik graag met bijbehorende paint van TS uiteraard! :9~

*; O+ :* O+ :* Kusjekroel
pi_102399953
quote:
11s.gif Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Prof_Hoax het volgende:


illusies
illusies inderdaad ja, ik ben eigenlijk een man van 53. Dus een topic over mijn tieten is niet nodig.
  maandag 26 september 2011 @ 15:40:36 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102400209
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij kleutert niet, ik heb het tegen die puberjochies O~)
sorry he tkomt doordat iemand vertelde dat zij echt megajetsers heeft. dus nu stel ik me dat iedere keer voor als zij post.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102404607
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

illusies inderdaad ja, ik ben eigenlijk een man van 53. Dus een topic over mijn tieten is niet nodig.
Oke! Duidelijk (.)(.)

Schokkend

Tevens OT : Linkdump!
  maandag 26 september 2011 @ 17:44:06 #82
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102405120
Welke fokker wil jij in het beton gegoten de noordzee in hebben
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:25 schreef Vermogen het volgende:
Haifish
geregistreerd op: maandag 26 september 2011 @ 17:11
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

:') :')

Edit: Haatkloon is aangepakt, dank aan de moddereters voor de snelle respons.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_102406687
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:44 schreef Haifisch het volgende:
Welke fokker wil jij in het beton gegoten de noordzee in hebben

[..]

geregistreerd op: maandag 26 september 2011 @ 17:11
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

:') :')

Edit: Haatkloon is aangepakt, dank aan de moddereters voor de snelle respons.
[ afbeelding ]
Hoe schattig. Overal iedereen lopen uitmaken en alles afkraken 1 iemand zeft iets niet zo lief en rennen naar de moderators boehoe. Triest :')
  maandag 26 september 2011 @ 18:44:58 #84
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102407169
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 18:30 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Hoe schattig. Overal iedereen lopen uitmaken en alles afkraken 1 iemand zeft iets niet zo lief en rennen naar de moderators boehoe. Triest :')
Ik kraak mensen niet zo vaak af en dit was een zwakke actie: iemand die zich achter zijn pc'tje een ander account gebruikt om even haifisch te zeggen :')
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  maandag 26 september 2011 @ 18:47:50 #85
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102407275
Ja hoi, zullen we weer ontopic gaan? Bedanktkusjeditdatalles.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102419533
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:47 schreef smegmanus het volgende:
Ja hoi, zullen we weer ontopic gaan? Bedanktkusjeditdatalles.
Ja.
Geniaal je nieuwe UI. *)

quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jij bent echt een wannabe mod hè? :')
Ik ga nu slapen, ik neem aan morgenochtend officeel FA mailtje te hebben, een felgroen tag met Mod's Apprentis.

Slaap lekker kusjekroel.
pi_102420544
Beter flikker je op :')

Maar ik vind je wel lief hoor :@
pi_102428665
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:55 schreef LompeHork het volgende:
Beter flikker je op :')

Maar ik vind je wel lief hoor :@
Hihi je vind het ook wel een goeden ideetje!

Ik jou ook! O+ Heb daarnet het meeltje al gehad, Yvonne gaat het vandaag aanpassen :9~

Eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkk _O_ :Y)
pi_102428740
Kaffer hem hier uit!..

Kunnen jullie niet iets doen aan die haatcampagne tegen mij? Ik ben gewoon een hele goede en behulpzame user die nooit een topic verpest :). Daarom wil ik graag dat het verboden wordt om te haten. Haters moeten verlaten.

gr gr

P_z
pi_102428817
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:56:10 #91
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_102428858
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 09:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Kaffer hem hier uit!..

Kunnen jullie niet iets doen aan die haatcampagne tegen mij? Ik ben gewoon een hele goede en behulpzame user die nooit een topic verpest :). Daarom wil ik graag dat het verboden wordt om te haten. Haters moeten verlaten.

gr gr

P_z
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_102428900
Verder vind ik ook dat mensen niet zo moeten huilen wanneer ik weer een (terechte) TR maak.Op die manier probeer ik FOK! schoon te houden, en ik snap gewoon niet waarom mensen dat erg vinden?
  dinsdag 27 september 2011 @ 10:30:04 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_102429687
Slowchat verwijderd

En zet niet te snel een TR want dan zien we door de bomen het bos niet meer en kunnen dingen die echt belangrijk zijn blijven liggen.
pi_102439102
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef smegmanus het volgende:
Krijg een hersenbloeding ofzo :*
_O-
pi_102439201
Ik wil even zeggen dat ik de nieuwe UI van smegmanus mooi vind.

Kusjes allemaal. :*
pi_102439885
*Ga en blijf eens weg uit de FB. *

[ Bericht 97% gewijzigd door Myraela op 27-09-2011 15:51:06 ]
pi_102441404
Lieveling!!!

Weer een baggertopic van een baggeruser die dezelfde baggertopics opent over dezelfde baggerpersoon.
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:23:24 #98
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_102441639
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lieveling!!!

Weer een baggertopic van een baggeruser die dezelfde baggertopics opent over dezelfde baggerpersoon.
Dat soort topics zien de mods zelf ook wel. Als ik je nu nog 1x hier in FB zie krijg je een ban van me. Elke keer als dit topic omhoog komt is het door de onnodige commentaren/bagger van jouw.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:08:13 #99
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102454683
sanasoufi post overal hetzelfde :N
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:09:39 #100
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102454757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:08 schreef Haifisch het volgende:
sanasoufi post overal hetzelfde :N
Klopt. Ik zag de TR ook al.
Diegene die jij geplaatst hebt, die. Dus om het dan ook nog hier te melden hoeft niet.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:10:31 #101
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_102454831
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:03 schreef sanasoufi het volgende:
Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:06 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef sanasoufi het volgende:
Facebook van user coban

Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan je, je bent ook gewoon zo lelijk. Als ik die foto van je zie begin ik te kokhalzen. En dan die posts van je op je Facebook wall, gadverdamme. Kan je niet iets anders bedenken dan zulke nutteloze posts. Aandacht vragen en hopen om Like's te krijgen, ik word er gewoon ziek van
Sanasoufi's pillen gebruik viert hoogtij.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:12:09 #102
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102454952
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Klopt. Ik zag de TR ook al.
Diegene die jij geplaatst hebt, die. Dus om het dan ook nog hier te melden hoeft niet.
Oke I was just probering to help you a handje
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:17:57 #103
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102455280
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:10 schreef monkyyy het volgende:

Sanasoufi's pillen gebruik viert hoogtij.
Ben ik ook mee bezig.
Edit: done :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102456039
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:10 schreef monkyyy het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Sanasoufi's pillen gebruik viert hoogtij.
Ik merk het in mijn DM ja.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:31:34 #105
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102456118
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:30 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Ik merk het in mijn DM ja.
Jij ook al?
Maar het is opgelost gelukkig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102456182
Hier ook. Dm niet zo vrolijk...
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:32:33 #107
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102456201
PM's/DM's worden ook aan gewerkt. Momentje :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102456238
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Jij ook al?
Maar het is opgelost gelukkig.
Ik dacht echt dat ze een meisje was met problemen. Dit bewijst maar weer hoe makkelijk voor mensen het is om een andere identiteit aan te nemen op het net.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:35:20 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:37:29 #110
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102456524
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:35 schreef Snakey het volgende:
Z'n PM/DM is nu ook dicht.

Is aan iedereen hetzelfde geDM'd? of heeft het er echt tijd aan besteed?
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_102456559
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Haifisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is aan iedereen hetzelfde geDM'd? of heeft het er echt tijd aan besteed?
Zal ik hem doorsturen?
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:38:23 #112
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102456591
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Zal ik hem doorsturen?
Niet nodig, opgelost is opgelost.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102456602
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Niet nodig, opgelost is opgelost.
Kee.
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:42:16 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_102456842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Haifisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is aan iedereen hetzelfde geDM'd? of heeft het er echt tijd aan besteed?
Weet ik niet. Het gescheld is genoeg om de boel een tijdje op slot te gooien. Verder maakt het me niet zoveel uit. Het zal in ieder geval niet 'netjes' geweest zijn. :')
pi_102457771
Ik de mods en forum admins graag even bedanken voor het aanpakken van Sanasoufi. De DM's die zij stuurde waren nou niet echt netjes.

Goed gedaan mods en admins. ^O^
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:22 #116
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102458027
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
Ik de mods en forum admins graag even bedanken voor het aanpakken van Sanasoufi. De DM's die zij stuurde waren nou niet echt netjes.

Goed gedaan mods en admins. ^O^
^O^
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:02:36 #117
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102458106
Mods, als ik jullie ooit zie krijgen jullie een pilsje van me
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_102458111
Ik wou al een topic openen over de "DM aanslagen van 27 september 2011" maar dat brengt gelul met zich mee dus deed het maar niet :')
pi_102459743
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_102460523
quote:
Is al gebeurd. Tevens DM/PM ban omdat ze daar ook niet mee om kon gaan.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:01:26 #121
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102474419
quote:
Kijk eens een paar posts boven je zeg :')

[ Bericht 0% gewijzigd door smegmanus op 28-09-2011 13:01:35 ( ) ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 28 september 2011 @ 23:42:08 #122
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102498418
kan er iets aan Madame__Poan gedaan worden :@
Wat doe ik hier?
  woensdag 28 september 2011 @ 23:49:26 #123
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102498748
Ze heeft nu al 12 topics geopend
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  woensdag 28 september 2011 @ 23:56:14 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102498997
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:50 schreef Adelante het volgende:
TS is banned
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef Adelante het volgende:
geen idee, maar als het een kloon was is hoofdaccount ook foetsie
Is al geband, en straks wordt dus nog iemand (nouja, dezelfde persoon op een ander account) geband. Ben benieuwd wie het is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 29 september 2011 @ 00:07:06 #125
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102499406
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:56 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]


[..]

Is al geband, en straks wordt dus nog iemand (nouja, dezelfde persoon op een ander account) geband. Ben benieuwd wie het is.
arme jij ;(
Wat doe ik hier?
  donderdag 29 september 2011 @ 15:44:20 #126
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102515401
Weer iets nieuws, topic's met Rot-insert vliegend dier-.
Leuk hoor.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
pi_102515569
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 15:44 schreef Haifisch het volgende:
Weer iets nieuws, topic's met Rot-insert vliegend dier-.
Leuk hoor.
Dat zijn er pas drie, wacht maar even, dat sterft vanzelf een stille dood.
-edit-
Het zijn er inmiddels al 8. Tijd dat mods ingrijpen lijkt me

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 15:50:49 ]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 29 september 2011 @ 17:47:06 #128
74056 crew  ToT
pi_102519844
Hoi!

Mag dit kloontje door de shredder?

TroIlscience

Hij zit mijn bovenbuurman's naam zwart te maken door te doen alsof hij hem is.
Tevens gaarne slotje op: Trollscience haattopic :)

(Dus niet de ECHTE user shredderen he! ;) )
  donderdag 29 september 2011 @ 17:53:02 #129
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102520013
Kan er ook gekeken worden of Haifish, TroIlscience en Madame__Poan allemaal klonen zijn van dezelfde user?
Dit begint namelijk op te vallen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102520882
quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Kan er ook gekeken worden of Haifish, TroIlscience en Madame__Poan allemaal klonen zijn van dezelfde user?
Dit begint namelijk op te vallen.
SurinaamseKip mag ook even door de kloonscan vind ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 29 september 2011 @ 18:30:46 #131
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102520996
quote:
7s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:26 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

SurinaamseKip mag ook even door de kloonscan vind ik.
Meer een vis type dus?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_102521010
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Meer een vis type dus?
:')
pi_102521308
En nu Penisdokter
  Admin donderdag 29 september 2011 @ 18:49:05 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102521494
quote:
Die doet nog niks man
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102521511
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die doet nog niks man
Goed gezien.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_102521527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die doet nog niks man
Weet ik, maar ik dacht ik meld het even, uit voorzorg :@
pi_102531459
Zou iemand mijn TT kunnen veranderen?
Topic: Maak hier een ragecomic voor de user boven je
Was oorspronkelijk bedoeld voor de "user boven je"

Maar dat werkt niet echt. :')

Een andere is denk ik beter
"Maak hier een FOK! ragecomic" o.i.d

Hij loopt op zich goed.
Alleen die TT was een beetje ongelukkig
pi_102535566
gefelici

quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Myraela het volgende:
.
eh... de reden dat mijn topic gesloten is is .

:%
  donderdag 29 september 2011 @ 23:56:34 #139
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_102535816
Het ging nergens over?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_102535995
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 23:49 schreef ConscienceNL het volgende:
gefelici

[..]

eh... de reden dat mijn topic gesloten is is .

:%
Bagger.
pi_102536007
Ik vond het wel een goed punt. Hihihihahahohoho.

Ik heb het vaak genoeg serieus gedaan, vaak genoeg uitgelegt en vaak genoeg met humor geprobeerd, ik ben het zat tijd te besteden aan users en topics die niet verder komen dan een hersenscheet.

Ik kijk naar 'Eerste hulp met opvoeden', dus ik weet hoe ik met 'speciale' kinderen om moet gaan. Negatieve aandacht is ook aandacht. Denk zelf maar eens na. De volgende optie is naar de time-out stoel.
pi_102536106
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het wel een goed punt. Hihihihahahohoho.

Ik heb het vaak genoeg serieus gedaan, vaak genoeg uitgelegt en vaak genoeg met humor geprobeerd, ik ben het zat tijd te besteden aan users en topics die niet verder komen dan een hersenscheet.

Ik kijk naar 'Eerste hulp met opvoeden', dus ik weet hoe ik met 'speciale' kinderen om moet gaan. Negatieve aandacht is ook aandacht. Denk zelf maar eens na. De volgende optie is naar de time-out stoel.
Hopelijk duurt het niet lang meer voor de elektrische stoel gebruikt zal worden.
pi_102536124
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik vond het wel een goed punt. Hihihihahahohoho.

Ik heb het vaak genoeg serieus gedaan, vaak genoeg uitgelegt en vaak genoeg met humor geprobeerd, ik ben het zat tijd te besteden aan users en topics die niet verder komen dan een hersenscheet.

Ik kijk naar 'Eerste hulp met opvoeden', dus ik weet hoe ik met 'speciale' kinderen om moet gaan. Negatieve aandacht is ook aandacht. Denk zelf maar eens na. De volgende optie is naar de time-out stoel.
Zou je?

quote:
3s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:25 schreef Oerbeer het volgende:
Zou iemand mijn TT kunnen veranderen?
Topic: Maak hier een ragecomic voor de user boven je
Was oorspronkelijk bedoeld voor de "user boven je"

Maar dat werkt niet echt. :')

Een andere is denk ik beter
"Maak hier een FOK! ragecomic" o.i.d

Hij loopt op zich goed.
Alleen die TT was een beetje ongelukkig
pi_102536215
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:05 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Zou je?

[..]

Ik zit even niet zo handig mobiel, morgen ochtend is het het eerste wat ik doe.
pi_102536387
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zit even niet zo handig mobiel, morgen ochtend is het het eerste wat ik doe.
Oh oke. Thanks. :*
  Admin vrijdag 30 september 2011 @ 00:44:00 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102537094
Heb het al gedaan
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102537318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
Heb het al gedaan
Thanks... Ik heb er ook eentje over jou. ^O^
  vrijdag 30 september 2011 @ 13:46:07 #149
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102548328
quote:
Was 't al voordat je hier postte ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:29:12 #150
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102588674
Remlof, mijn topic " Kraak de code" had best open kunnen blijven.
Nu kan iedereen die de code uiteindelijk kraakt niet meer het antwoord posten...
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:30:12 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_102588704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:29 schreef Haifisch het volgende:
Remlof, mijn topic " Kraak de code" had best open kunnen blijven.
Nu kan iedereen die de code uiteindelijk kraakt niet meer het antwoord posten...
Dat soort topics zijn zo uitgekauwd en ik heb geen zin om zelf alles op te lossen om te kijken of het wel door de beugel kan.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 19:32:42 #152
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102588762
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:30 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat soort topics zijn zo uitgekauwd en ik heb geen zin om zelf alles op te lossen om te kijken of het wel door de beugel kan.
Maar nu kan niemand het bekijken :(
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:04:23 #153
330385 TrollenFTW
Adverteer hier vanaf ¤9.95
pi_102605004
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef Haifisch het volgende:

[..]

Maar nu kan niemand het bekijken :(
Had in een spoiler de oplossing gezegd. Voorkomt weer een hoop gedoe.
Zo is dat.
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:14:57 #154
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102611822
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:04 schreef TrollenFTW het volgende:

[..]

Had in een spoiler de oplossing gezegd. Voorkomt weer een hoop gedoe.
Nee, want er stond een verassing in
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  zondag 2 oktober 2011 @ 15:17:33 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_102611952
/care

Het was een dom topic met een uitgekauwd thema.
pi_102616338
smegmanus

mijn rokjes topic moet open! ik heb er dringend behoefte aan. aub?
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:14:44 #157
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102616443
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
smegmanus

mijn rokjes topic moet open! ik heb er dringend behoefte aan. aub?
Ok.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 2 oktober 2011 @ 23:13:32 #158
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_102634487
Waarom zit die Haifisch de hele tijd lukraak mensen te quoten in topics en dan niets erbij te zeggen? Heeft hij een afwijking?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_102634752
quote:
15s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zit die Haifisch de hele tijd lukraak mensen te quoten in topics en dan niets erbij te zeggen? Heeft hij een afwijking?
Ja.
pi_102634999
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:24:48 #161
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102643507
Waar is murp eigenlijk?
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:41:35 #162
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102644016
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:24 schreef Oerbeer het volgende:
Waar is murp eigenlijk?
Kweetnie.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  maandag 3 oktober 2011 @ 12:10:28 #163
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102644987
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Kweetnie.
Laatste slotje: 26-09-2011
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:02:43 #164
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102668260
Waarom plaatsen jullie de SC's in de centrale topics?
Vroeg ik me af... :Y
  Forum Admin maandag 3 oktober 2011 @ 22:21:35 #165
58651 crew  murp
murp
pi_102669321
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Oerbeer het volgende:
Waarom plaatsen jullie de SC's in de centrale topics?
Vroeg ik me af... :Y
Dan staan ze lekker bij elkaar :s)
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:32:11 #166
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102669832
quote:
19s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:21 schreef murp het volgende:

[..]

Dan staan ze lekker bij elkaar :s)
En dan is er minder controle nodig of iets dergelijks?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 07:42:23 #167
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102676726
quote:
3s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

En dan is er minder controle nodig of iets dergelijks?
Dan staat ze niet continu bovenaan de AT ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:22:27 #168
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_102677108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:42 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Dan staat ze niet continu bovenaan de AT ;)
Oh is dat de reden :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_102682883
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:14:49 #170
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102682889
quote:
16s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh is dat de reden :D
Dat ook.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102682977
quote:
Dit.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:24:10 #172
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102683168
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:17 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Dit.
Wut? Geen idee, misschien klikte ik mis ofzo? :@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102685586
kan dit kloontje eruit gewerkt worden? z'n zalmplaatjes en vistopics kennen we nu wel

dr.h.c.MJC

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2011 13:42:15 ]
pi_102685714
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:41 schreef andreas612 het volgende:
kan dit kloontje eruit gewerkt worden? z'n zalmplaatjes en vistopics kennen we nu wel

dr.h.c.MJC
Eens, hij gaat ook steeds offtopic. :')

Edit: Hij heeft een ban. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Rezania op 04-10-2011 15:42:23 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_102694382
Haifisch beantwoord uw vragen

wat een kuttopic, als ie nou wat dingen wist.. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:24:43 #176
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102698077
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:03 schreef andreas612 het volgende:
Haifisch beantwoord uw vragen

wat een kuttopic, als ie nou wat dingen wist.. :')
Ja, geen fraai topic inderdaad.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_102699946
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. Harry

Dit daarentegen is wel een heel fraai topic. Met erg veel creativiteit en ontzettend goed on-topic reacties (more or less)
Vind dat LompeHork moet krijgen wat hij verdiendtdtadftd (graf,kak lukt niet) een TTT! *)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:13:08 #178
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102700340
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. Harry

Dit daarentegen is wel een heel fraai topic. Met erg veel creativiteit en ontzettend goed on-topic reacties (more or less)
Vind dat LompeHork moet krijgen wat hij verdiendtdtadftd (graf,kak lukt niet) een TTT! *)
Meh, even kijken hoe het topic loopt hé ;) Zomaar opeens met TTT's gaan strooien is ook niet handig ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:21:10 #179
192709 Prof_Hoax
pi_102700777
Uiteraard, wilde een extra oogje i.v.m. toekomstige TTT. Wat een pareltje is dit toch! Een pareltje zeg ik je! Zulke pracht topics heb je er niet veel van!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima. Dank nog voor je moeite voor men topic, maar was eigenlijk kansloos vanaf dat er jong vlees werd gepost :')

Kusje op je bijbal ^O^
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:03:39 #180
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102703506
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kusje op je bijbal ^O^
Hij hangt er al uit, hij ruikt naar een combi van oude kaas en cornflakes met melk.
PM maar voor het adres, "het" heeft een eigen postcode en huisnummer namelijk.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Vattenfall cadeauMailbird - E-mail made beautifulMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:35:47 #181
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102720855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hij hangt er al uit, hij ruikt naar een combi van oude kaas en cornflakes met melk.
PM maar voor het adres, "het" heeft een eigen postcode en huisnummer namelijk.
Hoe verzin je het. :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:47:05 #182
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_102721045
Sterkte ;(.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:38:31 #183
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_102730160
Oerbeer, wtf. Waarom sluit je Denk hier hardop

Niks mee aan de hand toch?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:59:42 #184
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102730783
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Oerbeer, wtf. Waarom sluit je Denk hier hardop

Niks mee aan de hand toch?
Mwah,
Gaat uiteindelijk maar weer 1 kant op.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:39:48 #185
352294 Plastic_zak
pi_102732248
Oerbeer is wel een bazenmod, sluit alle kuttopics binnen een paar minuten.

gr gr
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:43:06 #186
192709 Prof_Hoax
pi_102741060
quote:
3s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Mwah,
Gaat uiteindelijk maar weer 1 kant op.
Je kan iets ook de kans,geven en beetje in het oog houden. Gewoon een liefbedoelde hulpaanbieding van mijn kant, niets ten nadele van je beslissing :* tevens wat PZ aanhaalde, puik werk je eerste dag!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:02:57 #187
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102741714
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:43 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Je kan iets ook de kans,geven en beetje in het oog houden. Gewoon een liefbedoelde hulpaanbieding van mijn kant, niets ten nadele van je beslissing :* tevens wat PZ aanhaalde, puik werk je eerste dag!
Het is gewoon een kuttopic, klaar.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:55:38 #188
192709 Prof_Hoax
pi_102752038
quote:
7s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:02 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Het is gewoon een kuttopic, klaar.
:Y
"niets ten nadele van je beslissing"

De rest:
Was een lief berichtje om te laten weten wat misschien mogelijk iets is om te overwegen. Aangezien hij in zijn, uiteraard te snappen, "overhaast" van vandaag te vroeg topics kan sluiten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Prof_Hoax op 05-10-2011 22:16:51 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 21:57:19 #189
-1 #ANONIEM
pi_102752118
Mijn vrije mening: Dat wordt baggeren.

Groetjes aan je kauwgombal.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:44:12 #190
354864 Zweetteef
Haters.
pi_102767642
Hallo,

mijn dagboektopic is ten onrechte gesloten. Hij was goedgekeurd door yvonne. Dus geliefe weer openen anders moet ik weer topics openen.

Gegroet
Ik ben terug.
Vodafone aanbiedingenVoordelig uit? Ticketveiling.nlZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:45:45 #191
288637 FkTwkGs2012
pi_102767696
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo,

mijn dagboektopic is ten onrechte gesloten. Hij was goedgekeurd door yvonne. Dus geliefe weer openen anders moet ik weer topics openen Yvonne op je afsturen.

Groet groet
  Admin donderdag 6 oktober 2011 @ 13:49:37 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102769729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo,

mijn dagboektopic is ten onrechte gesloten. Hij was goedgekeurd door yvonne. Dus geliefe weer openen anders moet ik weer topics openen.

Gegroet
Niks topics openen }:| Eerst je oude topic volmaken }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:19:25 #193
-1 #ANONIEM
pi_102774726
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:44 schreef Zweetteef het volgende:
[...] anders moet ik weer topics openen. [..]
Ban een optie?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:57:52 #194
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102776198
quote:
6s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Ban een optie?
Topic is allang weer open.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:11:06 #195
-1 #ANONIEM
pi_102778638
beenieman

Leuk figuur, mooie ondertitel ook.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:39:59 #196
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102779623
quote:
13s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 18:11 schreef LompeHork het volgende:
beenieman

Leuk figuur, mooie ondertitel ook.
Staat al op mijn "godsallemachtig beroerde kutusers" watchlist.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:32:18 #197
-1 #ANONIEM
pi_102781597
[PAINT or not to PAINT] Maak een UI voor de user boven je

dat topic in het slotje is niet hetzelfde?

hij kwam niet echt lekker van de grond, mag ik andere keer opnieuw openen anders? (met beter doordachte OP)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 19:33:42 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:33:15 #198
231246 Rezania
pi_102781648
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Snuwerd het volgende:
[PAINT or not to PAINT] Maak een UI voor de user boven je

dat topic in het slotje is niet hetzelfde?
Inderdaad, wilde ik net melden. Oerbeer, van jou moet ik het topic een kans geven, moet je het niet een slotje geven als ik net een UI heb gemaakt. ;(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:33:40 #199
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102781672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Snuwerd het volgende:
[PAINT or not to PAINT] Maak een UI voor de user boven je

dat topic in het slotje is niet hetzelfde?
Ik las te snel. Ik heb gevraagd of ze de topics samenvoegen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:33:56 #200
-1 #ANONIEM
pi_102781686
ook een idee
Boek goedkoper bij booking.comBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlSpeel mee met Lucky Day en win!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:34:10 #201
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102781698
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef Snuwerd het volgende:
ook een idee
Gooi hem wel even open voor the time beeing.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:43:53 #202
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102782192
[PAINT] hier de UI van diegene boven je!

Laten we daar verder gaan.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:48:54 #203
-1 #ANONIEM
pi_102782469
haha gooit smegmanus hem nu dicht (ondanks dat t niet tzelfde topic is)

t liep niet zo lekker dus laat maar even, kom binnenkort wel met beter idee

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2011 19:49:41 ]
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:53:27 #204
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102782705
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef Snuwerd het volgende:
haha gooit smegmanus hem nu dicht (ondanks dat t niet tzelfde topic is)

t liep niet zo lekker dus laat maar even, kom binnenkort wel met beter idee
Kusje op je linkerbil :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:30:03 #205
-1 #ANONIEM
pi_102813865
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:31:54 #206
257653 Myraela
Hangry
pi_102813945
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:32:29 #207
-1 #ANONIEM
pi_102813968
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik hoop heel hard met je mee.
Boh wat lieffffff
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:36:03 #208
330814 OverRated
J. Alba
pi_102814098
Die mag wel eens oprotten ja. En die Plastic_zak erbij :r
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:37:08 #209
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102814137
Dank voor je input, de (F)A's beslissen wel of een ban nodig is.
Kusjes van mij.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Forum Admin vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:38:00 #210
58651 crew  murp
murp
pi_102814172
ook de kusjes van mijn kant :*
Zoek je mobiel op gsmwebBunq - bank of the freeBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:38:24 #211
-1 #ANONIEM
pi_102814182
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:37 schreef smegmanus het volgende:
Dank voor je input, de (F)A's beslissen wel of een ban nodig is.
Kusjes van mij.
Tegen wie heb je het?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:38:30 #212
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102814188
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door een blinde bejaarde naar de overkant gebracht

Deze is heel slecht.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:39:09 #213
104871 remlof
Europees federalist
pi_102814207
Ja, gezien.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:40:40 #214
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102814263
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Jou en OverRated :*
Of wil je geen kusje?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:41:31 #215
257653 Myraela
Hangry
pi_102814298
Waarom krijg ik geen kusje dan?

Okay, ik stop al met slowchatten. :@
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:42:42 #216
-1 #ANONIEM
pi_102814336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Jou en OverRated :*
Of wil je geen kusje?
Heb je een voorkont?
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik stop al met slowchatten. :@
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:54:12 #217
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102814844
Al mijn topics worden gesloten :'( Mag ik hier even uithuilen???
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:55:41 #218
104871 remlof
Europees federalist
pi_102814898
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Al mijn topics worden gesloten :'( Mag ik hier even uithuilen???
Ja hoor, hier heb je een doekje:

  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:56:59 #219
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102814962
Smegmanus, het idee van mijn Habbo meet was een Habbo meet, geen Troll acties. Het was gewoon om een beetje een idee ervan te krijgen.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:57:26 #220
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102814978
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja hoor, hier heb je een doekje:

[ afbeelding ]
Mag ik iets groters? :'(

En inderdaad, wat voor gezeik kun je nu krijgen met een habbo actie? :P
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Speel mee met Lucky Day en win!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVodafone aanbiedingen
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:58:50 #221
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102815036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:56 schreef Haifisch het volgende:
Smegmanus, het idee van mijn Habbo meet was een Habbo meet, geen Troll acties. Het was gewoon om een beetje een idee ervan te krijgen.
Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.
Of is dit topic anders?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:00:34 #222
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102815100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.
Of is dit topic anders?
Wat voor gezeik dan precies :@
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:00:54 #223
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102815119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, de vorige Habbo topics waren geen succes, alleen maar gezeik.
Of is dit topic anders?
Mijn plan:
1.kamer aanmaken
2.een iemand heeft de rechten
3.Trolls worden eruit gehaald
4.???
5.Fun!
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:02:02 #224
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102815163
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Haifisch het volgende:

[..]

Mijn plan:
1.kamer aanmaken
2.een iemand heeft de rechten
3.Trolls worden eruit gehaald
4.???
5.Fun!
Jij wil dus gewoon serieus lekker op habbo ^^
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:02:07 #225
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102815170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Haifisch het volgende:

[..]

Mijn plan:
1.kamer aanmaken
2.een iemand heeft de rechten
3.Trolls worden eruit gehaald
4.???
5.Fun!
Ok, prima. We proberen 't.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:02:49 #226
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102815194
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:02 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Jij wil dus gewoon serieus lekker op habbo ^^
Dat niet helemaal,maar geen spammers enzo ertussen, of radicale figuren
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:31:39 #227
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102816166
Mods, willen jullie de TT van het genoemde topic aanpassen naar 9-10? :@
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:32:28 #228
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102816202
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:31 schreef Haifisch het volgende:
Mods, willen jullie de TT van het genoemde topic aanpassen naar 9-10? :@
Done.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 18:42:55 #229
351594 Haifisch
thom de vries - homo
pi_102816546
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Done.
Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:04:21 #230
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_102817405
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Mailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBig Fish Games
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:05:17 #231
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_102817441
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
Ik eet niet meer

slotjen
dank
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:46:35 #232
330814 OverRated
J. Alba
pi_102819110
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef Dalando het volgende:
Ik eet niet meer

slotjen
Dicht.

Baggergolf vanavond in ONZ en KLB :r
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 19:47:55 #233
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102819162
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:46 schreef OverRated het volgende:

[..]

Dicht.

Baggergolf vanavond in ONZ en KLB :r
Wat? :@ Topic is al dicht hoor? Baggergolf? Waar?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:00:04 #234
330814 OverRated
J. Alba
pi_102819716
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Wat? :@ Topic is al dicht hoor? Baggergolf? Waar?
Tolk heer in koolrock english
http://forum.fok.nl/topic/1720623
http://forum.fok.nl/topic/1720618
Een visuele circel
Ik eet niet meer
ik heb een kat
Zusje verwend nest.
Prettige kerstdagen
geladen staaf

Maar de meeste zijn al gesloten nu

Ik dacht eigenlijk dat het meer was :')

[ Bericht 1% gewijzigd door OverRated op 07-10-2011 20:05:58 ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:06:58 #235
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102820013
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:00 schreef OverRated het volgende:

Maar de meeste zijn al gesloten nu
Precies. Eigenlijk wil je ons dus gewoon een schouderklopje geven. Bedankt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:07:36 #236
330814 OverRated
J. Alba
pi_102820044
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Precies. Eigenlijk wil je ons dus gewoon een schouderklopje geven. Bedankt.
Precies, jullie zijn geweldig _O_ :D *O*
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:34:11 #237
352294 Plastic_zak
pi_102838350
Bbping hosselaars

Hebben ze echt geklaagd bij FOK! ? :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:48:45 #238
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102843772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Bbping hosselaars

Hebben ze echt geklaagd bij FOK! ? :')
Dat staat er wel.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:56:40 #239
352294 Plastic_zak
pi_102843983
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:48 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Dat staat er wel.
Dus die plaatjes mogen alleen daar gebruikt worden? :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:05:34 #240
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102844190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:

[..]

Dus die plaatjes mogen alleen daar gebruikt worden? :')
Dat staat er. Copyright enzo.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
AliExpress - die hebben ALLES!AliExpress - die hebben ALLES!Mailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:15:30 #241
198231 Nikmans
Hee daar
pi_102850846
Hoe de neuk kun je copyright hebben op een paintplaatje
Ga weg
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:16:10 #242
3205 zovty
pi_102850867
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Hoe de neuk kun je copyright hebben op een paintplaatje
Op alles wat je maakt heb je automatisch copyright.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:38:29 #243
349013 Pizza_Pepperoni
POC piet
pi_102851515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:16 schreef zovty het volgende:

[..]

Op alles wat je maakt heb je automatisch copyright.
Ook op kinderen?
Je maintiendrai
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:57:12 #244
330814 OverRated
J. Alba
pi_102852120
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ook op kinderen?
Daar heb je vast portretrecht op.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:00:26 #245
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102852211
Precies, zullen we nu weer proberen ontopic te gaan? :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:08:15 #246
330814 OverRated
J. Alba
pi_102852493
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Precies, zullen we nu weer proberen ontopic te gaan? :*
Ok, gooi deze maar dicht dan: Welk bier is het lekkerst

Die biermerk discussies altijd :') 'Grolsch is hoofdpijnbier' 'Amstel smaakt naar slootwater'
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:09:34 #247
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102852549
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:08 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ok, gooi deze maar dicht dan: Welk bier is het lekkerst

Die biermerk discussies altijd :') 'Grolsch is hoofdpijnbier' 'Amstel smaakt naar slootwater'
Nee, blijft open. Wij beoordelen dat wel :*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:14:45 #248
330814 OverRated
J. Alba
pi_102852721
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nee, blijft open. Wij beoordelen dat wel :*
Jammer.

:*

[ Bericht 0% gewijzigd door smegmanus op 08-10-2011 20:15:26 ]
  zondag 9 oktober 2011 @ 03:21:36 #249
198231 Nikmans
Hee daar
pi_102865373
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:00 schreef smegmanus het volgende:
Precies, zullen we nu weer proberen ontopic te gaan? :*
Ik vraag me dat serieus af, het was best een leuk topic en wat de neuk boeit het dan dat het van een of andere chan komt? Die per definitie anoniem is? Hoe de neuk ga je dan copyright claimen en dan nog wel op zoiets lulligs als een paint.
Ga weg
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:41:47 #250
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102866307
quote:
11s.gif Op zondag 9 oktober 2011 03:21 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik vraag me dat serieus af, het was best een leuk topic en wat de neuk boeit het dan dat het van een of andere chan komt? Die per definitie anoniem is? Hoe de neuk ga je dan copyright claimen en dan nog wel op zoiets lulligs als een paint.
Helemaal met je eens, was ook een leuk topic. En hoe dat gegaan is weet ik niet precies, daarvoor zullen we bij Danny moeten zijn. Denk dat dit de makkelijkste weg was, nu voelen die jochies zich groot en kunnen ze ons "12-jarigen" noemen en voor elk woordje kanker zetten om hun e-penis te laten groeien. Eigenlijk is het best sneu als je FOK! niets gunt maar wel wekelijks kloons maakt om toch te kunnen posten ...
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Big Fish GamesZoek je mobiel op gsmwebZoek je mobiel op gsmweb
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:06:23 #251
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102886101
Bbping hosselaars

dicht vanwege copyright claim.

Claim van wie¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:19:19 #252
3205 zovty
pi_102886977
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:06 schreef wise het volgende:
Bbping hosselaars

dicht vanwege copyright claim.

Claim van wie¿
Als ik het allemaal goed begrijp van J-M, hij is de admin van dejimachan.org, en dat is een kansloze 4chan kloon.
Maar het kan ook goed zijn dat ik het echt helemaal verkeerd begrijp.
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:38:06 #253
3205 zovty
pi_102888299
Partyboy heeft graag sex met z'n broertje en wil dat graag in elke topic even melden.
Kan hier misschien wat aan gedaan worden?
  zondag 9 oktober 2011 @ 21:00:46 #254
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102889829
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef zovty het volgende:

[..]

Als ik het allemaal goed begrijp van J-M, hij is de admin van dejimachan.org, en dat is een kansloze 4chan kloon.
Maar het kan ook goed zijn dat ik het echt helemaal verkeerd begrijp.
:)
tis een exploit plaatje, daar kan nooit copyright op zitten :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 10 oktober 2011 @ 00:30:52 #255
352294 Plastic_zak
pi_102902490
  maandag 10 oktober 2011 @ 01:54:46 #256
352294 Plastic_zak
pi_102904089
OERBEER :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:
3s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:52 schreef Oerbeer het volgende:
1. TS maakt leuk topic
2. Meer users zien dat
3. Topic werd zelfs TTT

Wat ging hier fout?
Geen idee?
  maandag 10 oktober 2011 @ 07:47:17 #257
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102904931
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
OERBEER :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[..]

Geen idee?
Je weet het echt niet? Het gaat toch nergens over :')

"Hhaahahahahahahaha maar dit is ONZ hoeft nergens over te gaan tog!"
Nee.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:39 schreef Nectar het volgende:
Geef me wat credots ik.heb dit geinvent man
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:47 schreef Nectar het volgende:

[..]

credits aub
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe krijg je aids?

1. Ga naar de hoeren
2. Doe NZC
3. ?????
4. Veel plezier
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:45 schreef Nectar het volgende:
Plastic z afk geef m ge cd redits in se op mab.
Kom op zeg :')

quote:
Beoordelen wij wel :*
Blijf gewoon uit haar topic.

[ Bericht 5% gewijzigd door smegmanus op 10-10-2011 07:52:49 ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:01:22 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102908406
smegmanus, nu zeg je niemand geeft een neuk maar over een jaar pak ik je met deze opmerking als je komt slijmen bij yvonne met betrekking tot deze topique!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:59:13 #259
-1 #ANONIEM
pi_102911585
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:59:39 #260
104871 remlof
Europees federalist
pi_102911593
quote:
Al gezien.

Pareltje.
Vattenfall cadeauVattenfall cadeauVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:00:26 #261
-1 #ANONIEM
pi_102911617
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Al gezien.

Pareltje.
Zeker, TTT'je?
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:01:31 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_102911647
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:00 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Zeker, TTT'je?
Who knows, who knows.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:40:13 #263
192709 Prof_Hoax
pi_102918941
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
Doodschieten die gek.
Lijkt mij een doodsverwensing jegens mij :'(

Nee, het is een niet zo'n topuser, en hij wenst mij dood, vind ik niet zo leuk ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vat ik het verkeerd op, kan ook uiteraard!

:7
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:42:52 #264
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102919056
quote:
11s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Lijkt mij een doodsverwensing jegens mij :'(

Nee, het is een niet zo'n topuser, en hij wenst mij dood, vind ik niet zo leuk ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of vat ik het verkeerd op, kan ook uiteraard!

:7
Gezien en genote.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:44:51 #265
192709 Prof_Hoax
pi_102919136
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Gezien en genote.
:*
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:57:45 #266
231246 Rezania
pi_102919685
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:49 schreef ThaTim het volgende:
Slechte TT
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:48 schreef ThaTim het volgende:
Goede TT dit keer.
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef ThaTim het volgende:
Slechte TT
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef ThaTim het volgende:
Slechte TT
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef ThaTim het volgende:
Goede TT
quote:
8s.gif Op maandag 26 september 2011 19:30 schreef ThaTim het volgende:
Slechte TT
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef ThaTim het volgende:
Goede TT
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:25 schreef ThaTim het volgende:
goede TT
Kunnen jullie iets tegen deze user doen? Hij pakt iedere keer de fipo en post voor de rest niet mee, het is gewoon irritant.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:04:00 #267
257653 Myraela
Hangry
pi_102919973
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Kunnen jullie iets tegen deze user doen? Hij pakt iedere keer de fipo en post voor de rest niet mee, het is gewoon irritant.
14.gif
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:07:04 #268
231246 Rezania
pi_102920095
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank. :)
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:46:56 #269
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_102926576
Mag de TT even aangepast worden in FOK! :@

LED Pig's met fok logo
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:51:03 #270
104871 remlof
Europees federalist
pi_102926787
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef Skippy_ball het volgende:
Mag de TT even aangepast worden in FOK! :@

LED Pig's met fok logo
Ik wacht even af wat Danny hiervan vindt...
Zoek je mobiel op gsmwebVoordelig uit? Ticketveiling.nlBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:51:19 #271
192709 Prof_Hoax
pi_102937894
quote:
Is heel blij met zijn plaatje.

Zo blij dat het overal gepost moet worden! ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Partyboy1991 het volgende:
deze:

[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk schatje
[ afbeelding ]
Was al opgemerkt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Prof_Hoax op 11-10-2011 08:01:16 (I'ma mod Yeahhh ) ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:58:57 #272
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102944371
Staat al in zijn notes en hij heeft een DM gehad.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:02:16 #273
192709 Prof_Hoax
pi_102944395
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:58 schreef smegmanus het volgende:
Staat al in zijn notes en hij heeft een DM gehad.
Danku. Ik heb mijn post aangepast.

I'mamodddddd 8-)

Goedemorgen trouwens!

Inderdaad, mijn naamtopic was een SC geworden, daarvoor een heuse discussie, daarvoor liefde voor mij. Werd tijd dat het dicht ging, dat wel. Dank.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:13:03 #274
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102944502
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef Prof_Hoax het volgende:

I'mamodddddd 8-)

Nee en stop er ook mee om te doen alsof.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:21:27 #275
192709 Prof_Hoax
pi_102944596
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:13 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Nee en stop er ook mee om te doen alsof.
Dat doe ik niet, je haalt het uit verband. Ik doel dus op mijn eigen post die ik aangepast heb (gemod heb dus...) :'(

:N Die nieuwe sig zit je echt hoog he :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:45:28 #276
-1 #ANONIEM
pi_102945921
Kan iemand me vertellen hoe je die standaard polls maakt die ik soms in FOK! topics zie? Of waar moet ik deze vraag anders stellen?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:04:34 #277
-1 #ANONIEM
pi_102946286
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:44:49 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_102954414
Dit onschuldige topic waar één schaamhaar was te zien werd gesloten door een modje met de username Smegmanus.

Vraag me af wat onsmakelijker is.

Huppelmuts, wat vind je van deze muts ?

Trouwens voor de liefhebbers, in het Celebs onflatteus op de foto topic staat ie al een paar uur.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:51:11 #279
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102954636
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef tong80 het volgende:
Dit onschuldige topic waar één schaamhaar was te zien werd gesloten door een modje met de username Smegmanus.

Vraag me af wat onsmakelijker is.

Huppelmuts, wat vind je van deze muts ?

Trouwens voor de liefhebbers, in het Celebs onflatteus op de foto topic staat ie al een paar uur.

:P
En wat is nu je punt?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:52:46 #280
37837 Godtje
pi_102954694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef tong80 het volgende:

Trouwens voor de liefhebbers, in het Celebs onflatteus op de foto topic staat ie al een paar uur.

:P
En dat topic heeft een google ads uitzondering.
Vattenfall cadeauMailbird - E-mail made beautifulVodafone aanbiedingen
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:53:28 #281
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102954716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat topic heeft een google ads uitzondering.
Precies.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:14:02 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_102955481
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef smegmanus het volgende:

[..]

En wat is nu je punt?
Dat ik het een vreemd slotje vind. Ging dit echt tegen de policy ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:14:44 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_102955506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat topic heeft een google ads uitzondering.
Wat is een google ad ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:15:34 #284
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102955541
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dat ik het een vreemd slotje vind. Ging dit echt tegen de policy ?

:P
Ja tong, dit ging echt tegen de policy in.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:29:48 #285
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102956081
EMMA WATSON topless!
Mag wel dicht nu, leuk geweest :*.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:31:14 #286
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102956134
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
EMMA WATSON topless!
Mag wel dicht nu, leuk geweest :*.
Ja inderdaad. Gaat nergens meer over nu.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:31:30 #287
-1 #ANONIEM
pi_102956153
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef PiRANiA het volgende:
EMMA WATSON topless!
Mag wel dicht nu, leuk geweest :*.
Wat een topic. :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:24:29 #288
-1 #ANONIEM
pi_102958545
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:27:33 #289
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102958663
quote:
Zoals zovelen ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:28:49 #290
-1 #ANONIEM
pi_102958729
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Zoals zovelen ;)
Ik ben nieuwe users aan het zoeken, echt! :9
Knab - Jouw online bankZoek je mobiel op gsmwebSpeel mee met Lucky Day en win!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:06:22 #291
-1 #ANONIEM
pi_102965205
- ga eens weg man :') -

[ Bericht 81% gewijzigd door smegmanus op 11-10-2011 19:34:05 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:16:16 #292
-1 #ANONIEM
pi_102965669
- reactie op edit, kusjes enzulks -

[ Bericht 95% gewijzigd door smegmanus op 11-10-2011 19:34:26 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:08:25 #293
349013 Pizza_Pepperoni
POC piet
pi_102968720
Waar is Marieeeeeeeeeeeeee?
Dit kan toch wel dicht? :')
Je maintiendrai
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:21:04 #294
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_102969512
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waar is Marieeeeeeeeeeeeee?
Dit kan toch wel dicht? :')
Zeker Côno.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:45:20 #295
344942 Ouqz
sage
pi_102971005
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:46:56 #296
-1 #ANONIEM
pi_102971113
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Ouqz het volgende:
UDOWU deel 421: Hier wint Coban!
Nieuw deel gekaapt.
:')
Met je lapohunt. De hele reeks niet posten maar wel mooi gaan lopen hunten. En vervolgens nog gaan huilen in de FB ook! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2011 20:48:14 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:47:46 #297
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102971177
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:45 schreef Ouqz het volgende:
UDOWU deel 421: Hier wint Coban!
Nieuw deel gekaapt.
Je liep te hunten. En deze post:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Ouqz het volgende:
De lapo is van mij. Alstjeblieft jongens?
Serieus?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:52:39 #298
344942 Ouqz
sage
pi_102971526
Ik had al eerder gepost dat deel... Ik huntte niet.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:58:15 #299
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_102971940
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Ouqz het volgende:
Ik had al eerder gepost dat deel... Ik huntte niet.
Eerst dit:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Ouqz het volgende:
De lapo is van mij. Alstjeblieft jongens?
Lapo:
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Ouqz het volgende:
ROL DAN
Sure.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:05:48 #300
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_102976787
Wat doe ik hier?
Boek goedkoper bij booking.comVattenfall cadeauBig Fish Games
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:06:01 #301
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_102976806
LAPO
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')