abonnement Unibet Coolblue
pi_102593189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:20 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
I'm into red...
Ik heb eindelijk n rode leren legging besteld. Nou komt ie pas maandag binnen. Ben ik er niet, dus dinsdag dan hopelijk. En heb geen flauw idee of het wat is, maar laten we het hopen :P

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Door die rood uitbarsting ben ik nu ineens helemaal gefocussed op rode schoenen. Niet om te combineren met de broek, die was alleen de oorzaak...En nu wil ik dus deze, liever nog dan de bruine laarzen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze sexy maar ook echt superschattig op n bepaalde manier.
En ze zijn ROOD *O* (rode schoenen heb ik nog helemaal niet)
Ik ben verliefd O+
Gave rode broek!
Zoiets zou ik ook graag willen maar denk niet dat ik het figuur er voor heb. Het model heeft ook gave schoenen aan!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102593199
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahaha ja ik denk niet dat ie hier erg in de smaak valt want het is echt een dikke ski jas haha niet echt voor met heels ofzo :P gewoon heel erg dik en warm :P en er zit bont aan, dan worden veel mensen ook altijd boos enzo :@ voor netjes wil ik een jas van Karen Millen denk ik.. Maar ik had afgelopen winter 9 ( :') ) winterjassen dus dit jaar moet ik echt wat selectiever gaan zijn :P ik mag van mezelf die rode en nog 1 erbij wat dus wel een nette moet zijn want die rode is echt dik en groot :P
Ehm, echt bont?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102593411
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ehm, echt bont?
Ja, I'm sorry, ik weet dat veel mensen ertegen zijn en dat respecteer ik natuurlijk maar het blijft toch ieders eigen keuze.

Ik ga niet hypocriet lopen doen en wel echt leren schoenen dragen en dan zeggen maar ik draag geen bont want dat vind ik zielig..
pi_102593468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:01 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ja, I'm sorry, ik weet dat veel mensen ertegen zijn en dat respecteer ik natuurlijk maar het blijft toch ieders eigen keuze.

Ik ga niet hypocriet lopen doen en wel echt leren schoenen dragen en dan zeggen maar ik draag geen bont want dat vind ik zielig..
Dat kan, ik doe beide niet. Is in inderdaad ieder zijn eigen keuze, net wat je zelf belangrijk vind toch?
Ik heb ook al mijn make-up en douchespullen vervangen voor proefdiervrij spul, het zet vast geen zoden aan de dijk maar ik vind het gewoon een fijner idee :)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102593556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat kan, ik doe beide niet. Is in inderdaad ieder zijn eigen keuze, net wat je zelf belangrijk vind toch?
Ik heb ook al mijn make-up en douchespullen vervangen voor proefdiervrij spul, het zet vast geen zoden aan de dijk maar ik vind het gewoon een fijner idee :)
Vind ik echt goed van je.. Ik vind je antwoord ook serieus echt tof, meestal krijg ik gelijk een shitload over me heen dat ik onderhand zelf dood moet.. :{
pi_102593895
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 22:05 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Vind ik echt goed van je.. Ik vind je antwoord ook serieus echt tof, meestal krijg ik gelijk een shitload over me heen dat ik onderhand zelf dood moet.. :{
Ja weet je wat het is je kunt andere mensen niet opdrinken in waar je zelf voor staat. Ik vind het belangrijk dus ik moet ik daar zelf in handelen, andere vinden andere dingen belangrijk en moeten daar zelf in handelen.
Daarnaast ben je gewoon heel eerlijk, en geef je zelf al aan dat je niet hypocriet wilt zijn terwijl er genoeg andere mensen een grote mond over dierenleed hebben maar zelf hartstikke hypocriet zijn.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102594430
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hahaha ja ik denk niet dat ie hier erg in de smaak valt want het is echt een dikke ski jas haha niet echt voor met heels ofzo :P gewoon heel erg dik en warm :P en er zit bont aan, dan worden veel mensen ook altijd boos enzo :@ voor netjes wil ik een jas van Karen Millen denk ik.. Maar ik had afgelopen winter 9 ( :') ) winterjassen dus dit jaar moet ik echt wat selectiever gaan zijn :P ik mag van mezelf die rode en nog 1 erbij wat dus wel een nette moet zijn want die rode is echt dik en groot :P
Van mij mag je em posten :P :D. Voor alle schoenen die in deze topics gepost zijn, hebben ook heel wat koetjes het loodje moeten leggen. Dusja. Linksom rechtsom, dan maakt het ook niet echt meer uit toch :D
Ik hou van leer, ik hou van bont, ik ga er niet om liegen. Anders had ik ook vegetarier moeten blijven (was ik ooit, omdat het gezond was ook, maar eet nu toch weer vlees, eigenlijk vooral kip...)
Life is sweet, life is bitter...
pi_102599716
Haha onder een spoilertje dan maar! En daarna weer terug naar schoenen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 oktober 2011 @ 01:19:26 #184
287196 lwxo92
Just cause
pi_102600404
Ziet er toch prima uit? :)
Had een heel ander beeld in gedachten :D !
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
pi_102600528
haha ja zelf vind ik m natuurlijk sowieso leuk maar kan me wel voorstellen dat t niet iedereens ding is, het is zo felrood.. :D
pi_102603584
Bij ski jas had ik idd ook een ander beeld. En ik hou van felrood! mijn zomerjas is ook felrood, ik vind dat altijd erg gaaf staan!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102604123
Ik vind de kleur wel leuk alleen ik vind zo'n kraag niet zo mooi :N
  zondag 2 oktober 2011 @ 19:30:38 #188
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102620932
Mijn winterjas is dit jaar "roestrood" O+
Eerst was ik echt tegen bont, de laatste jaren weet ik niet echt wat mijn standpunt is :P Een echte bontjas kan namelijk wel heel mooi zijn, en nepbont is nog steeds meestal veel te plastic. Daarnaast is bont en leer eigenlijk gewoon hetzelfde. Wij hebben in de winkel ook schoenen met echt haar en daar zie je eigenlijk nooit mensen moeilijk over doen.
吴 曼 迪
pi_102629640
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:30 schreef megamandy het volgende:
Mijn winterjas is dit jaar "roestrood" O+
Eerst was ik echt tegen bont, de laatste jaren weet ik niet echt wat mijn standpunt is :P Een echte bontjas kan namelijk wel heel mooi zijn, en nepbont is nog steeds meestal veel te plastic. Daarnaast is bont en leer eigenlijk gewoon hetzelfde. Wij hebben in de winkel ook schoenen met echt haar en daar zie je eigenlijk nooit mensen moeilijk over doen.
Ja het is ook wel stom want als ik er teveel over ga nadenken vind ik het weer heel zielig ( heb er 2 jaar geleden spontaan een 2 weken oude (nieuwe :P ) jas door verkocht haha.. Mja dan denk ik, ik draag idd wel leer, uggs met schapenwol waarover ook de ergste verhalen verteld worden, ik eet vlees... En nepbont vind ik vaak inderdaad erg lelijk.. Dan liever helemaal geen haar aan je jas..

Haha straks wordt dit een bont voor/tegen topic :P laten we weer mooie schoenen posten.. O+ Ik heb alleen nog geen nieuwe :'(
pi_102629875
Ik vind deze gaaaaaaaaffff



  zondag 2 oktober 2011 @ 22:07:17 #191
330855 ejiraM
for the greater good
pi_102630556


Ik vind deze zooo mooi O+ Alleen jammer van die peeptoe :{

Hoe zijn jullie trouwens begonnen met op hakken lopen? O-) Gewoon lage hakken en steeds hoger? Of in een klap hoog? Ik vind namelijk mijn houding ZOVEEL mooier als ik op hakken loop, maar krijg er zulke zere voeten van, en ga continu door mijn enkels.. Is het een kwestie van doorzettingsvermogen of zijn er trucjes voor? :9
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:25:05 #192
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_102631775
Mijn Steve Maddens waar ik mijn oog op had laten vallen (via internet) viel een beetje tegen in het echt :( Maar denk dat ik ze van de week toch nog eens pas :P Had namelijk door het warme weer een pantysokje nodig om in de schoen te komen en de nude kleur vond ik gewoon niet mooi staan. Maar kan ook komen omdat het pantysokje donkerder dan mijn huid was.
吴 曼 迪
pi_102631882
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze zooo mooi O+ Alleen jammer van die peeptoe :{

Hoe zijn jullie trouwens begonnen met op hakken lopen? O-) Gewoon lage hakken en steeds hoger? Of in een klap hoog? Ik vind namelijk mijn houding ZOVEEL mooier als ik op hakken loop, maar krijg er zulke zere voeten van, en ga continu door mijn enkels.. Is het een kwestie van doorzettingsvermogen of zijn er trucjes voor? :9
Leuk!
Beginnen met sleehakken! Alleen het nadeel is dat er weinig mooie sleehakken zijn. Maar in de winter hebben ze leuke laarzen met sleehakken.
Verder ben ik begonnen bij een cm of 7-8 en dan snel uitgebreid naar 9 tot 13 cm. Je moet gewoon op zoek naar hakken waar je goed op kan lopen, ik heb hier zeker 20 paar hakken staan op de helft kan ik niet goed lopen, op de andere helft loop ik zo de Nijmeegse 4 daagse (bij wijze van)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 3 oktober 2011 @ 05:44:11 #194
287196 lwxo92
Just cause
pi_102639580
@ Lotje, in Groningen zie ik bijna alle dames op deze dingen rondlopen. Maar dan ook echt veel :P .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
  maandag 3 oktober 2011 @ 08:40:19 #195
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_102640334
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 22:07 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze zooo mooi O+ Alleen jammer van die peeptoe :{

Hoe zijn jullie trouwens begonnen met op hakken lopen? O-) Gewoon lage hakken en steeds hoger? Of in een klap hoog? Ik vind namelijk mijn houding ZOVEEL mooier als ik op hakken loop, maar krijg er zulke zere voeten van, en ga continu door mijn enkels.. Is het een kwestie van doorzettingsvermogen of zijn er trucjes voor? :9
Ik wissel het vaak af. Ene dag hoge hak de andere dag wat lager :)
pi_102640979
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 05:44 schreef lwxo92 het volgende:
@ Lotje, in Groningen zie ik bijna alle dames op deze dingen rondlopen. Maar dan ook echt veel :P .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou ik ze niet meer aantrekken, ik ben daar iets te eigenwijs voor :D
Maar ik vind ze ook niet zo heel leuk, ze zijn wel oke maar maken snel ordinair denk ik.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_102682129
Oke, het enige wat ik nog wil voor deze winter zijn lange laarzen haha :D.
Ik dacht eigenlijk dat het alleen mooi zou staan bij hele slanke benen, maar ik zag net deze foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !

En dan ook deze kleur, maar zonder de lelijke gouden neus.
En wel lang, maar niet overknee.

CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:57:09 #198
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102682306
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke, het enige wat ik nog wil voor deze winter zijn lange laarzen haha :D.
Ik dacht eigenlijk dat het alleen mooi zou staan bij hele slanke benen, maar ik zag net deze foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !

En dan ook deze kleur, maar zonder de lelijke gouden neus.
En wel lang, maar niet overknee.

CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??
Ziet er prima uit hoor! ^O^
Alleen die zonnebril, die zou ik er niet bijnemen. :')
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_102682739
Hell no haha
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:17:51 #200
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_102682985
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke, het enige wat ik nog wil voor deze winter zijn lange laarzen haha :D.
Ik dacht eigenlijk dat het alleen mooi zou staan bij hele slanke benen, maar ik zag net deze foto:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij wat vollere bovenbenen staat het ook prima (vind ik, jullie???) !

En dan ook deze kleur, maar zonder de lelijke gouden neus.
En wel lang, maar niet overknee.

CC had jij trouwens niet laarzen in deze kleur??
:Y Dat kan zeker wel! Ik zou iig niet naar de New Look gaan voor laarzen.
Wat een drama!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')