abonnement Unibet Coolblue
pi_102091337
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102091348
Ajax staat nu al achter
pi_102091380
goede TT
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102091454
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar het zou niet onhandig zijn om alvast wat openheid te geven imo. Wat is de strategie mbt de meetmomenten en hoe staan we daar nu voor, hoeveel hebben de VVF inmiddels opgehaald, hoeveel bedraagt de huidige schuld nog, wat staat er in het 5-jarenplan. Allemaal dingen die makkelijk te beantwoorden zijn en die de spanningen weg zouden kunnen nemen.
Laat ze een voorbeeld nemen aan N.E.C. inderdaad
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102091496
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat ze een voorbeeld nemen aan N.E.C. inderdaad
Is toch nooit goed bij die gasten, en dat weet jij ook wel :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102091507
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 12:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Laat ze een voorbeeld nemen aan N.E.C. inderdaad
Soms is het handig om niet alles in de openheid te gooien. Ik geloof ook meer in openheid van zaken maar goed er kunnen belangen zijn om het niet te doen.
pi_102091577
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is toch nooit goed bij die gasten, en dat weet jij ook wel :')
Ze moeten het ook niet alleen 'voor die gasten' doen. Maar ook voor die overige '99%'.

Denk dat we zo onderhand wel mogen weten hoe de club er voor staat. Helemaal nu het einde van de 3 jaar cat. 1 in zicht komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102091659
quote:
De Feyenoordsupportersvereniging (FSV) heeft de ernstige rellen gisteravond voor De Kuip scherp veroordeeld. 'Het is te bespottelijk voor woorden', liet woordvoerder Eric van Dorp vandaag weten. 'Het is idioterie ten top. Natuurlijk nemen wij hier krachtig afstand van. Hier zijn grenzen schromelijk overschreden. Dit gaat vijf stappen te ver.'
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102091685
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Ze moeten het ook niet alleen 'voor die gasten' doen. Maar ook voor die overige '99%'.

Denk dat we zo onderhand wel mogen weten hoe de club er voor staat. Helemaal nu het einde van de 3 jaar cat. 1 in zicht komt.
Na gisteren kunnen ze beter geen informatie meer geven. De mafketels gaan dan denken dat hun acties geholpen hebben en dan gebeurt het vaker.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102091773
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:56 schreef eight het volgende:

[..]

Na gisteren kunnen ze beter geen informatie meer geven. De mafketels gaan dan denken dat hun acties geholpen hebben en dan gebeurt het vaker.
Het is informatie waar iedere supporter recht op heeft imo.

quote:
Feyenoord: 'Alles over het miljoen was al duidelijk'

Feyenoord heeft tegenover RTV Rijnmond benadrukt dat er volgens hun geen onduidelijkheid – die bij een groot deel van de supporters wel leeft – hoeft te bestaan over de één miljoen euro die is binnengehaald met de actie Supporters steunen Feyenoord: ‘Alles was van tevoren afgesproken.’
‘Er is inderdaad door de actie Supporters steunen Feyenoord één miljoen euro opgehaald. 700.000 euro door supporters en 300.000 euro door bedrijven,’ vertelt een woordvoerder van de Rotterdamse club. ‘Van tevoren was afgesproken dat dit geld zou worden gegeven aan de Vrienden van Feyenoord, de groepering van Pim Blokland. Die heeft dat miljoen, net als de andere miljoenen, gebruikt om de schulden van Feyenoord te saneren.’

Ook is het volgens Feyenoord klip en klaar dat de supporters ook daadwerkelijk inspraak hebben. ‘Mark van Beek heeft namens de actie Supporters steunen Feyenoord, al een of meerdere vergaderingen bijgewoond met de Vrienden van Feyenoord.’
Één of meerdere vergaderingen. Inderdaad weer erg duidelijk. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102091791
Ik hoop wel dat er sancties komen in de vorm van een levenslang stadionverbod
  zondag 18 september 2011 @ 12:59:50 #12
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_102091822
Hoe oud(jong) waren die gasten eigenlijk , ik heb zelf ook wel eens toen ik 15/16 was het centrum van Eindhoven gerenoveerd , heb nu spijt van zulke dingen maar als je die leeftijd hebt laat je je toch makkelijk opjutten .
Als dit volwassenen waren mogen ze van mij een levenslang verbod op de kuip krijgen .
pi_102091825
Wel tof dat die Koeman zo duidelijk stelling neemt tegen die idioten. weinig voorgangers durfden dat aan :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102091828
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is informatie waar iedere supporter recht op heeft imo.

[..]

Één of meerdere vergaderingen. Inderdaad weer erg duidelijk. _O-
Die supporters moeten niet zeiken, we staan verdomme 1e en dan nog moeilijk doen.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 18 september 2011 @ 13:00:21 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102091848
Pfft wat een vreemde mensen noemen zich toch supporter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102091875
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 12:59 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Die supporters moeten niet zeiken, we staan verdomme 1e en dan nog moeilijk doen.
De kritiek gaat niet over het sportieve gedeelte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102091939
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

De kritiek gaat niet over het sportieve gedeelte.
Wacht nou gewoon die fucking jaarcijfers af dan.
Snap jouw kant van het verhaal ook wel, dat er geen positief perspectief is op basis van de bekende cijfers, maar heb je nu verder niks aan.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102092034
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wacht nou gewoon die fucking jaarcijfers af dan.
Snap jouw kant van het verhaal ook wel, dat er geen positief perspectief is op basis van de bekende cijfers, maar heb je nu verder niks aan.
Dan hebben we het over december. Openheid van zaken had al veel eerder gegeven moeten worden. Dan hadden de randverschijnselen van bv. gisteren voorkomen kunnen worden. Of niet natuurlijk.

Maar snapte en snap nog steeds het moment van rellen niet. Had lekker vorig jaar na de Graafschap de boel afgebroken denk ik dan :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102092045
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

De kritiek gaat niet over het sportieve gedeelte.
Als die kritiek kwam van afgestuurde bedrijfseconomen dan kon ik het begrijpen maar het meeste kritiek komt van laagopgeleide palletsorteerders die denken verstand van economie en bedrijfskunde te hebben
pi_102092120
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan hebben we het over december. Openheid van zaken had al veel eerder gegeven moeten worden. Dan hadden de randverschijnselen van bv. gisteren voorkomen kunnen worden. Of niet natuurlijk.

Maar snapte en snap nog steeds het moment van rellen niet. Had lekker vorig jaar na de Graafschap de boel afgebroken denk ik dan :')
Tuurlijk zijn er op bestuurlijk niveau dingen die niet kloppen. Maar idd zeg, dit moment is echt gestoord.
Zelfs supporters van andere clubs kijken zo :') aangezien het sportief zo lekker gaat.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102092162
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wacht nou gewoon die fucking jaarcijfers af dan.
Snap jouw kant van het verhaal ook wel, dat er geen positief perspectief is op basis van de bekende cijfers, maar heb je nu verder niks aan.
Dit. Supporters van andere clubs wachten ook altijd zonder gezeik op de jaarcijfers, maar hier kan dat blijkbaar niet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102092171
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er op bestuurlijk niveau dingen die niet kloppen. Maar idd zeg, dit moment is echt gestoord.
Zelfs supporters van andere clubs kijken zo :') aangezien het sportief zo lekker gaat.
Precies. Elke leek (dus zo'n 90%) vraagt zich af wat voor mongolen het zijn. 'Gaat het eindelijk lekker breken ze de boel af, gaat het kut bewaren ze rust.' Hoor je nu al. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102092229
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als die kritiek kwam van afgestuurde bedrijfseconomen dan kon ik het begrijpen maar het meeste kritiek komt van laagopgeleide palletsorteerders die denken verstand van economie en bedrijfskunde te hebben
je slaat de spijker op z'n kop
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_102092332
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:05 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als die kritiek kwam van afgestuurde bedrijfseconomen dan kon ik het begrijpen maar het meeste kritiek komt van laagopgeleide palletsorteerders die denken verstand van economie en bedrijfskunde te hebben
Hoe weet jij nou wie er achter al die verhalen zitten? Dus hoe kan jij nou weten dat het palletsoorteerders zijn?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_102092360
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 13:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wie er achter al die verhalen zitten? Dus hoe kan jij nou weten dat het palletsoorteerders zijn?
Mee eens. Palletsorteerders is waarschijnlijk te hoog gegrepen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')