dinsdag 3 april 2012 @ 14:18:09 #151
294940 badtripbob
Tekno? yes!
pi_109849261
En de VS, het VK, Australië en vast nog wel wat landen heb ben al een tijd een "analoque act" of zo, waar dan automatisch nieuwe drugs onder vallen als ze gelijkenis hebben met al bestaande chems. Veel gesubstitueerde afmetamines of zo vallen er al automatisch onder dacht ik.

Beter gaan ze dit niet doorvoeren... :r
Lyrics van mij hier
BTB BWS! Mijn teksten gaan over veel meer dan drugs, je moet dat alleen tussen de regels doorlezen.
Slet slet slet, geef mij nog wat ket! En vice versa
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door mijn posts!
pi_109850601
Ik wacht het rustig af, de analogue-act in Amerika is ook niet zo'n succes volgens mij. Maar een klein deel van de RC's vallen eronder.
alcohol=harddrugs
pi_109891995
Voorpagina spits vandaag:

article45_orig.jpg
alcohol=harddrugs
pi_109892092
:')!!!1 wat een teringdebielen ook bij de PVV
  woensdag 4 april 2012 @ 13:26:42 #155
361787 feyregy
Fly-& high
pi_109892315
Zal sowieso nog wel een paar jaar duren voordat dit uiteindelijk doorgevoerd kan worden.
There's a war being fought, and the people on drugs are winning it. ~ Bill Hicks
pi_109892589
Ben vooral benieuwd hoe ze nieuwe, onbekende stofjes direct op lijst 1 willen gaan zetten..
alcohol=harddrugs
  woensdag 4 april 2012 @ 14:51:01 #157
294940 badtripbob
Tekno? yes!
pi_109895588
Ze noemen vendors en labs nu gewoon criminelen terwijl ze niks tegen de wet doen. Veel RC's kunnen ook medisch toegepast gaan worden(Na onderzoek) maar dat zal dan weer niet kunnen omdat het gelijk verboden wordt :r
Lyrics van mij hier
BTB BWS! Mijn teksten gaan over veel meer dan drugs, je moet dat alleen tussen de regels doorlezen.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:38:10 #158
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_109918443
Het is een kansloze reutel voor de bühne. Er is helemaal geen opsporingscapaciteit voor dit soort zaken.

En dit is nog wel het mooiste: "De strijd tegen drugs was een wapenwedloop die we per definitie verloren." Vooral door de verleden tijd, alsof nu de war on drugs ineens een kansrijke zaak is geworden... _O-

De PVV... :')
De war on drugs... :') :')
Denken dat je de war on drugs kan winnen... :') :') :')
pi_109919333
Flink inkopeng
I painted a sunny day on the insides of my eyelids
  woensdag 4 april 2012 @ 23:08:11 #160
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_109920135
VVD, CDA en PVV :')

"Dankzij deze motie gaat de regering onderzoeken of nu alle drugs verboden kunnen worden" :') ja hoor, weer een stapje dichterbij.

pagina 2:

quote:
Blijf weg uit dat keukenkastje

article45_1.jpg

De problematiek rond de (party)drug GHB neemt toe in Nederland. De reden daarvoor is simpel: het is makkelijk zelf te maken, goedkoop en zeer verslavend. Gebruikers lijken maar niet te beseffen wat ze naar binnen werken. Hopelijk houden de onderstaande gifrecepten hen voorgoed weg bij moeders keukenkastje.

Straatnaam: GHB Vooral gebruikt in: Nederland, Engeland, Frankrijk, Verenigde Staten Basisingrediënten: Gamma-butyrolactone (heftig schoonmaakmiddel), gootsteenontstopper en gedestilleerd water (om je accu mee te vullen).

GHB doet het goed als partydrug, maar wordt voornamelijk gebruikt tijdens afterpartys. Gebruikers ervaren een vrolijk, zweverig en ongeremd gevoel. Bij sommigen werkt het ook lustopwekkend, waardoor het ook wel de verkrachtingsdrug wordt genoemd. GHB is zeer gevaarlijk omdat het verschil tussen een normale dosis en een overdosis maar enkele milliliters is. Daarnaast is het bijzonder verslavend, zowel lichamelijk als geestelijk. Hoe heftiger de verslaving, hoe groter de kans op slaapstoornissen, angsten, zweetaanvallen, epileptische aanvallen en psychoses.

Straatnaam: Paco of Oxi Vooral gebruikt in: Argentinië en Brazilië Ingrediënten: cocaïnerestjes, rattengif, aceton, kerosine (soms ook andere industriële middelen toegevoegd)

Paco en Oxi vormen een groot probleem in respectievelijk Argentinië en Brazilië. Verslavingsgevoelig of niet, na één shot (je rookt het) staat je leven compleet in het teken van de drugs. De effecten duren maximaal een kwartier, met een orgastische piek van enkele seconden. Direct daarna word je zenuwachtig en depressief en vraagt je lichaam om meer. Dat wordt vergemakkelijkt door de extreem lage straatprijs. Je eindigt als een vermagerd, geelgekleurd wrak met hoofdpijn, maagpijn, leverproblemen en paranoia.

Straatnaam: Krokodil Vooral gebruikt in: Rusland Basisingrediënten: hoestmiddel (codeïne), benzine, jodium, zwavel

Deze drug komt vooral voor in Rusland en wordt gebruikt ter spotgoedkope vervanging van heroïne. De combinatie van de giftige stoffen is op zn zachtst gezegd niet geschikt voor het menselijk lichaam. De naam krokodil zegt het al. Het spul vreet letterlijk het vlees van je botten af. Na een paar weken zie je er uit alsof je door een krokodil bent aangevallen. Gebruikers overlijden dan ook vaak binnen een jaar aan de lichamelijke gevolgen.

Straatnaam: Chrystal Meth Vooral gebruikt in: Verenigde Staten Basisingrediënten: hoestmiddel (codeïne), ammoniak, lucifers, alkaline (batterij), verfverdunner en nog tal van vergelijkbare soorten huishoudproducten.

Ook wel bekend als methamfetamine of perventine. Iets bekender onder het grote publiek door verscheidene documentaires en films die over deze drug zijn gemaakt. Deze cocktail, van alle huishoudproducten die je maar kunt verzinnen, geeft de gebruiker een vals gevoel van geluk, zelfvertrouwen en energie. Het verlangen naar seks kent bovendien geen grenzen meer. Uiteindelijk leidt het tot depressies, agressiviteit, geheugenverlies en psychoses. In mum van tijd zie je er uit als een lijk.
:Z
  woensdag 4 april 2012 @ 23:10:41 #161
361787 feyregy
Fly-& high
pi_109920289
Het is allemaal bullshit! Voordat onze regering slim genoeg is om dergelijke dingen door te voeren zijn wij al bejaard.. En tegen die tijd zijn er al wel andere technieken om te spacen denk ik.
There's a war being fought, and the people on drugs are winning it. ~ Bill Hicks
pi_109922237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

"Dankzij deze motie gaat de regering onderzoeken of nu alle drugs verboden kunnen worden" :') ja hoor, weer een stapje dichterbij.

pagina 2:

[..]

quote:
Hopelijk houden de onderstaande gifrecepten hen voorgoed weg bij moeders keukenkastje.
:') :z
alcohol=harddrugs
pi_109922387
Grappig recept voor meth :D
  woensdag 4 april 2012 @ 23:58:07 #164
140043 Isdatzo
Algemeen expert.
pi_109922908
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

pagina 2:

[..]

Wat is dat voor tendentieus anti-drugspropagandastukje :') ?

De telegraaf-roots zijn duidelijk terug te zien.
Op dinsdag 2 maart 2010 00:20 schreef L.no het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar Isdatzo heeft vast gelijk.
pi_109929081
Het grappigste uit dat artikel vond ik nog dit stukje:
"gedestilleerd water (om je accu mee te vullen)"

Dan moet dat wel heel gevaarlijk zijn!
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_109931100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:44 schreef defamai het volgende:
Het grappigste uit dat artikel vond ik nog dit stukje:
"gedestilleerd water (om je accu mee te vullen)"

Dan moet dat wel heel gevaarlijk zijn!
Dat vond ik ook erg grappig ja :') En tegelijkertijd moet ik er eigenlijk ook van huilen, want zo veel mensen trappen hier in. ;( Mensen snappen ook niet eens het verschil tussen een recept en een synthese :|W
Al die medicijnen die ze slikken worden zeker alleen gesynthetiseerd uit volkomen onschuldige chemicaliën... :{ Iemand moet ze eens vertellen dat salmiak gemaakt word door ammoniak en zoutzuur bij elkaar te gooien, kijken of ze nog drop durven te eten :D
Lyrics van mij hier
pi_109938353
Ik vind het vooral jammer dat kwaliteitsblaadjes als De Pers moeten verdwijnen vanwege geldgebrek en dit soort pulp blijft bestaan.. De Pers was altijd objectief en genuanceerd als het over drugs ging.

;(
alcohol=harddrugs
pi_109949126
Meth word helemaal niet met codeïne gemaakt.... Zucht. Pseudo efedrine toch?
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:57:58 #169
104647 JanKort
Je mammie!
pi_110285253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 18:33 schreef unstoppable640 het volgende:
Meth word helemaal niet met codeïne gemaakt.... Zucht. Pseudo efedrine toch?
BB niet gezien?
Wtf?
Facet!
pi_110289025
in breaking bad maken ze het met pseudo efedrine :P
pi_110375711
weet iemand iets van kruis-tolerantie tussen amt en mdma? beiden werken erg op je serotonine geloof ik
alcohol=harddrugs
pi_110376983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef Stupide het volgende:
Het is een kansloze reutel voor de bühne. Er is helemaal geen opsporingscapaciteit voor dit soort zaken.

En dit is nog wel het mooiste: "De strijd tegen drugs was een wapenwedloop die we per definitie verloren." Vooral door de verleden tijd, alsof nu de war on drugs ineens een kansrijke zaak is geworden... _O-

De PVV... :')
De war on drugs... :') :')
Denken dat je de war on drugs kan winnen... :') :') :')
Maar er wordt nu eindelijk wel zwart op wit toegegeven dat de war on drugs zoals die nu gevoerd wordt kansloos en per definitie verloren is - dat is alvast winst. :P
pi_110547430
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:51 schreef unstoppable640 het volgende:
in breaking bad maken ze het met pseudo efedrine :P
:p maar je vroeg het
;)
Facet!
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:00:00 #174
104647 JanKort
Je mammie!
pi_110547556
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef julian6 het volgende:
weet iemand iets van kruis-tolerantie tussen amt en mdma? beiden werken erg op je serotonine geloof ik
Gewoon geduld hebben. Straks ben je topposter in elk drugtopic :p
Spreiden is bij beleggen zinvol, bij drugs stukken minder.
Weetjewel.
Facet!
  vrijdag 20 april 2012 @ 00:02:46 #175
294940 badtripbob
Tekno? yes!
pi_110547617
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2012 00:00 schreef JanKort het volgende:

[..]

Gewoon geduld hebben. Straks ben je topposter in elk drugtopic :p
Je zegt dat alsof het een slecht iets is... O-).
Lyrics van mij hier

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')