abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:59:27 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_103228558
Die ziet er werkelijk nooit verkeerd uit geloof ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_103232525
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vóór het begin van de film iemand die de zaal uit loopt van de voorgaande vertoning van de film en die tegen je zegt: 'Hij is al de hele film dood'.

Sixth Sense. :|W
doet me denken aaneen the simpsons scene waar homer net uit the empire strikes back komt en langs een rij mensen loopt die de zaal nog in moeten voor de film "who would have thought that darth vader was lukes father?" _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103232619
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 09:17 schreef Axia het volgende:
Tijdje geleden in de Arena een stelletje naast ons die ook niet op de juiste stoelen bleken te zitten. Kwamen ineens de mensen die daar wel hoorden te zitten. Wilde de dame van dat stelletje beweren dat wij op haar plek zaten. Volgens mij hoopte ze dat de groep mensen dan boos op ons zouden worden. Helaas voor haar hadden we onze kaartjes nog bij de hand. Gaat ze boos naar ons kijken om vervolgens zuchtend op een andere plek maar te gaan zitten. :')
ik zit zelf ook zelden tot nooit op de "juiste" stoelen :P en het is maar een enkele keer voorgekomen dat mensen hun stoelen opeisen :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:22:35 #254
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_103233459
Ga altijd op de aangegeven plaats zitten, reserveren nu ook vaak.

Eis ook rustig mijn stoel op. Had het maar een vrije zit moeten blijven, systeem is er om gebruikt te worden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_103234811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Ga altijd op de aangegeven plaats zitten, reserveren nu ook vaak.

Eis ook rustig mijn stoel op. Had het maar een vrije zit moeten blijven, systeem is er om gebruikt te worden.
Doe ik ook. Laatst iemand: "maar er zijn nog genoeg andere stoelen vrij!". Dan ga je daar toch zitten.
pi_103235049
ik probeer ook bv mensen te ontwijken die met enorme bakken popcorn zitten of met die stink kaas van die chips, of bier stank en uiteraard mensen langer dan 1,90 m en tja die gegevens krijg je allemaal niet mee wanneer je op een stoeltje klikt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103235206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Doe ik ook. Laatst iemand: "maar er zijn nog genoeg andere stoelen vrij!". Dan ga je daar toch zitten.
Inderdaad. Ik reserveer stoelen om juist niet op rotplekken te zitten. Dus wegwezen o|O
pi_103235233
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:06 schreef Slayage het volgende:
ik probeer ook bv mensen te ontwijken die met enorme bakken popcorn zitten of met die stink kaas van die chips, of bier stank en uiteraard mensen langer dan 1,90 m en tja die gegevens krijg je allemaal niet mee wanneer je op een stoeltje klikt
1ste rij vooraan? :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:48 #259
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103235252
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Axia het volgende:

[..]

1ste rij vooraan? :P
:')
Confidence through competence
pi_103235366
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:')
Heb je in ieder geval geen mensen voor je die 1.90 lang zijn. ;)
pi_103235718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Axia het volgende:

[..]

Heb je in ieder geval geen mensen voor je die 1.90 lang zijn. ;)
maar kom je wel met nekklachten uit de bios :+
pi_103235735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Axia het volgende:

[..]

1ste rij vooraan? :P
nee dat valt wel mee, omdat ik bijna alleen maar ma t/m wo naar de film ga en vaak ook gewoon overdag, daarom is het vaak lekker rustig
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103257766
Bij de City twintig minuten zitten wachten op de film, dat euvel schijnt al een week te spelen, wel jammer dat je het zelf moet gaan melden, ander zit je daar 1,5 uur te wachten...

The Debt was wel heel behoorlijk, toch een leuke avond gehad :P

Vind wel dat Pathe iets van een gebaar mag maken in een dergelijke situatie, een bakje popcorn bv of iets dergelijks.
pi_103259119
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de City twintig minuten zitten wachten op de film, dat euvel schijnt al een week te spelen, wel jammer dat je het zelf moet gaan melden, ander zit je daar 1,5 uur te wachten...

The Debt was wel heel behoorlijk, toch een leuke avond gehad :P

Vind wel dat Pathe iets van een gebaar mag maken in een dergelijke situatie, een bakje popcorn bv of iets dergelijks.
Ik snap sowieso niet dat ze er niet bij zijn bij het instarten film, dat lijkt me een vrij kritiek punt. Dat ze niet de hele film blijven kijken snap ik, maar dit is wel een raar verhaal.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_103260722
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Bij de City twintig minuten zitten wachten op de film, dat euvel schijnt al een week te spelen, wel jammer dat je het zelf moet gaan melden, ander zit je daar 1,5 uur te wachten...

The Debt was wel heel behoorlijk, toch een leuke avond gehad :P

Vind wel dat Pathe iets van een gebaar mag maken in een dergelijke situatie, een bakje popcorn bv of iets dergelijks.
het starten van de film na de reclame's e.d. vind ik tegenwoordig ook (relatief) erg lang duren..
pi_103261054
Ik ga tegenwoordig niet meer naar de bioscoop in Rotterdam ( Kuip en Schouwburgplein) .

De jeugd verpest het daar wel, heb je gereserveerde plekken, kom je op tijd aan (10 minuten voor aanvang)dan vraag je netjes of ze weg willen gaan maar nee dat doen ze niet. Maar de beveiliging erbij geroepen. Dit is 2x gebeurd en toen dacht ik van, als Pathé nou geeneens een systeem verzint dat niemand op geserveerde stoelen kan zitten dan krijgen ze het geld niet meer.

Nou wacht ik maar tot de blu-ray release :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:37:30 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_103261807
En dan die pubers laten winnen? My arse.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_103262095
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ga tegenwoordig niet meer naar de bioscoop in Rotterdam ( Kuip en Schouwburgplein) .

De jeugd verpest het daar wel, heb je gereserveerde plekken, kom je op tijd aan (10 minuten voor aanvang)dan vraag je netjes of ze weg willen gaan maar nee dat doen ze niet. Maar de beveiliging erbij geroepen. Dit is 2x gebeurd en toen dacht ik van, als Pathé nou geeneens een systeem verzint dat niemand op geserveerde stoelen kan zitten dan krijgen ze het geld niet meer.

Nou wacht ik maar tot de blu-ray release :)
Haha, wat voor systeem had je in gedachten? En dat hebben ze toch al? Het piepsysteem.
pi_103263392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha, wat voor systeem had je in gedachten? En dat hebben ze toch al? Het piepsysteem.
het piepsysteem?

gewoon: begeleiding naar de plaats toe :Y
pi_103264003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:11 schreef mschol het volgende:

[..]

het piepsysteem?

gewoon: begeleiding naar de plaats toe :Y
Piepsysteem: Als er een probleem voordoet, dan 'piept' de klant en dan wordt er iets tegen gedaan..

Als een zaal half leef is, heeft het geen nut om begeleiding naar de plaats toe te laten plaatsvinden.
Doen ze meestal wel bij drukke films ( of achterin de zaal staan oid. )
pi_103264237
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef xminator het volgende:

[..]

Piepsysteem: Als er een probleem voordoet, dan 'piept' de klant en dan wordt er iets tegen gedaan..
dat is imho geen reeele oplossing, het is symptoom bestrijding, niet probleem bestrijding, slechte zaak..

quote:
Als een zaal half leef is, heeft het geen nut om begeleiding naar de plaats toe te laten plaatsvinden.
Doen ze meestal wel bij drukke films ( of achterin de zaal staan oid. )
uiteraard heeft het geen nut met een half lege zaal, maar daar hebben vaste plekken ook geen nut.. (dus waarom vaste plekken dan, en ja dat kunnen ze in 99% v/d gevallen prima voorspellen)
in drukke zalen vragen ze dus of je het kan vinden, antwoord je met ja en ga je elders zitten: geen haan die er naar kraait totdat er iemand stennis trapt... (en er een stoelendans plaatsvindt :7)
pi_103275264
je kan alleen niet zomaar per voorstelling placering aan en uit zetten. Daarbij is het echt niet altijd ver van te voren te voorspellen of een film druk gaat worden ja of nee. Plus als je per film gaat bekijken of er vaste plaatsen zijn wordt het echt een rotzooi. Als het niet druk is kies je gewoon het plekje uit waar je sowieso al naartoe zou lopen als het vrij zitten was, toch?
pi_103275318
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha, wat voor systeem had je in gedachten? En dat hebben ze toch al? Het piepsysteem.
Misschien heel erg dom maar dat allemaal elektrische stoelen met een kaartlezer, jij doet je kaartje erin en de stoel klapt open :)
pi_103275486
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:49 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Misschien heel erg dom maar dat allemaal elektrische stoelen met een kaartlezer, jij doet je kaartje erin en de stoel klapt open :)
zo'n investering gaat pathe natuurlijk nooit doen, kost veels te veel geld
pi_103275680
Misschien is het dan beter als een medewerker je dan naar je plaats leid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')