abonnement Unibet Coolblue
pi_102223767
Falling Skies is gewoon frustrerend..Het idee is best tof en de aliens enzo zien er voor een serie allemaal prima uit, maar het is dramatisch slecht geschreven, alle Amerikaanse clichés komen langs en het acteerwerk is ook zeer matig. Daardoor zit je naar gemiddeld 38 minuten middelmatig drama te kijken en 2,3 minuten actie...Ik ben steeds blijven kijken omdat er gewoon veel potentie in zit, maar met deze schrijvers gaat dat er sowieso niet uit komen vrees ik ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 21 september 2011 @ 16:49:05 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_102224316
"Delete".

Ef opzoek naar wat anders dan maar.
Heb alleen de laatste tijd niet zo heel veel tijd over om series te kijken. Loop met mijn huidige lijst al erg achter..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 21 september 2011 @ 16:49:54 #103
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_102224365
3 pilots gezien vandaag, mijn reacties erop:
2 Broke Girls vond ik weinig grappig. Veels te geforceerd met bijvoorbeeld dat Kat Denning in het begin die hipsters de les leest over hun mutsen. Of goedkope grappen met slagroom. Maar de karakters zijn wel interessant. Vooral Behr verraste me erg positief.. Wiens karakter niet een simpele rijkelui dochter-stereotype blijkt te zijn. En met dat geld heeft het inderdaad een doel om naar toe te werken.
Maar het moet wel snel grappiger worden de komende afleveringen anders gaat dit op het hakblok.

New Girl: Eerlijk is eerlijk ik had zelfs gekeken hierna als het ging over Zooey die 22 minuten lang haar tanden poetst. Verder moest ik hierbij gewoon regelmatig bij lachen. De andere karakters moeten nog iets uitgediept worden. Probleem is wel dat de serie op dit moment nog heel weinig verhaal lijkt te hebben. En astjeblieft laat de serie niet vervallen in een relatie tusssen Zooey en één of meerdere van de huisgenoten.

Up All Night: Arnett en Applegate zijn overtuigend maar ook grappig als jonge ouders. Serie weet goed de worstelingen van nieuwe ouders, die hun oude leventje moeten aanpassen nu ze een babytje hebben plus die van de moderne carrierevrouw tussen baby en werk over te brengen. Groot minpunt was Maya Rudolph, irritant was die.
  woensdag 21 september 2011 @ 16:51:29 #104
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_102224443
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:33 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, nee, en nog eens nee.

[ afbeelding ]

:'( :D :'(.
De critics hebben altijd gelijk :')

Heb dat hele Playboy Club niet gezien en ik lees ook nooit reviews van critics als ik iets ga kijken. Gewoon blind kijken en dan je eigen oordeel vellen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_102224499
Playboy Club = Amber Heard = kijken

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 21 september 2011 @ 16:53:17 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_102224520
720p :9 ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_102224561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Falling Skies is gewoon frustrerend..Het idee is best tof en de aliens enzo zien er voor een serie allemaal prima uit, maar het is dramatisch slecht geschreven, alle Amerikaanse clichés komen langs en het acteerwerk is ook zeer matig. Daardoor zit je naar gemiddeld 38 minuten middelmatig drama te kijken en 2,3 minuten actie...Ik ben steeds blijven kijken omdat er gewoon veel potentie in zit, maar met deze schrijvers gaat dat er sowieso niet uit komen vrees ik ;(
Ik kijk 'm vooral vanwege de post-apocalyps setting, dan kan er voor mij al weinig meer mis gaan :')
pi_102224839
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Playboy Club = Amber Heard = kijken

[ afbeelding ]
Ga ik gelijk even downloaden :D
pi_102224957
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:52 schreef Tim86 het volgende:
Playboy Club = Amber Heard = kijken

[ afbeelding ]
Ik zat te twijfelen of ik deze serie een kans moest geven, maar deze post is zo dusdanig overtuigend dat ik hem gelijk in de download gooi. ;)
pi_102224983
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102226060
Geintje natuurlijk, maar als ik de verhalen mag geloven heeft deze serie toch geen enkele bestaansrecht. Kijkcijfers van de pilot waren zeer slecht en de critics hebben de show ook massaal afgezeken. Ik vind het zonde om aan een serie te beginnen wetende dat het er na 5 eps misschien wel van de buis wordt gehaald.
pi_102226168
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Geintje natuurlijk, maar als ik de verhalen mag geloven heeft deze serie toch geen enkele bestaansrecht. Kijkcijfers van de pilot waren zeer slecht en de critics hebben de show ook massaal afgezeken. Ik vind het zonde om aan een serie te beginnen wetende dat het er na 5 eps misschien wel van de buis wordt gehaald.
Klopt, maar

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102226231
Tja, verhuis die serie naar een kabelzender denk ik dan.
HBO zal hier wel raad mee weten ;)
pi_102226260
Zag laatst nog een film waarin ze naakt was, dus dat is een gemiste kans ja :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102226317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Geintje natuurlijk, maar als ik de verhalen mag geloven heeft deze serie toch geen enkele bestaansrecht. Kijkcijfers van de pilot waren zeer slecht en de critics hebben de show ook massaal afgezeken. Ik vind het zonde om aan een serie te beginnen wetende dat het er na 5 eps misschien wel van de buis wordt gehaald.
Ik vind het altijd een enorm vreemd argument dat de kijkcijfers van een pilot slecht zijn. Dat wil toch niets zeggen over de kwaliteit of vermaak van de serie zelf? De mensen die hem niet hebben gezien vind het niet niet-leuk, want die hebben het niet gezien.
pi_102226336
quote:
Who's the hero – who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.
http://www.sho.com/site/homeland/about.sho

pi_102226352
quote:
2s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
3 pilots gezien vandaag, mijn reacties erop:
2 Broke Girls vond ik weinig grappig. Veels te geforceerd met bijvoorbeeld dat Kat Denning in het begin die hipsters de les leest over hun mutsen. Of goedkope grappen met slagroom. Maar de karakters zijn wel interessant. Vooral Behr verraste me erg positief.. Wiens karakter niet een simpele rijkelui dochter-stereotype blijkt te zijn. En met dat geld heeft het inderdaad een doel om naar toe te werken.
Maar het moet wel snel grappiger worden de komende afleveringen anders gaat dit op het hakblok.

New Girl: Eerlijk is eerlijk ik had zelfs gekeken hierna als het ging over Zooey die 22 minuten lang haar tanden poetst. Verder moest ik hierbij gewoon regelmatig bij lachen. De andere karakters moeten nog iets uitgediept worden. Probleem is wel dat de serie op dit moment nog heel weinig verhaal lijkt te hebben. En astjeblieft laat de serie niet vervallen in een relatie tusssen Zooey en één of meerdere van de huisgenoten.

Up All Night: Arnett en Applegate zijn overtuigend maar ook grappig als jonge ouders. Serie weet goed de worstelingen van nieuwe ouders, die hun oude leventje moeten aanpassen nu ze een babytje hebben plus die van de moderne carrierevrouw tussen baby en werk over te brengen. Groot minpunt was Maya Rudolph, irritant was die.
Dat :9 .
pi_102226518
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:40 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een enorm vreemd argument dat de kijkcijfers van een pilot slecht zijn. Dat wil toch niets zeggen over de kwaliteit of vermaak van de serie zelf? De mensen die hem niet hebben gezien vind het niet niet-leuk, want die hebben het niet gezien.
De niet-kijkers kunnen dat ook beslissen op basis van een oninteressante trailer, gebrek aan mond-tot-mond reclame of negatieve recensies om wat voorbeelden te noemen. Daarnaast (correct me if I'm wrong) heeft de serie sowieso al een negatief stempel in Amerika, je weet hoe preuts dat volk is. En de concurrentie van Hawaii five-O en Castle die tegelijkertijd worden uitgezonden lijkt me ook geen goede voorbode.
pi_102226603
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:29 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een half uur naar Falling Skies gekeken, maar godverdomme wat is dat saai.
Ligt dat aan mij?
Het is dramatisch slecht; alleen kijken als je niets te doen hebt in de zomer.
pi_102226620
Kijkcijfers zeggen niet perse iets over de kwaliteit van de serie. Maar wel iets over of je jezelf de moeite kan besparen om te gaan kijken :P.
pi_102226644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:51 schreef PirE het volgende:

[..]

De critics hebben altijd gelijk :')

Heb dat hele Playboy Club niet gezien en ik lees ook nooit reviews van critics als ik iets ga kijken. Gewoon blind kijken en dan je eigen oordeel vellen.
Niet altijd, maar als critics echt met vrij beroerde cijfers komen dan weet ik wel hoe laat de klok slaat, omdat ik meestal nog kritischer ben dan critics :P.
pi_102228071
quote:
10s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:41 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat :9 .
Wat maakt haar zo charismatisch dan vraag ik me af? Is het puur dat nerdy chick gedrag of haar looks :?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_102228217
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat maakt haar zo charismatisch dan vraag ik me af? Is het puur dat nerdy chick gedrag of haar looks :?
Ze heeft een leuke aparte stem. Is knap en toch heel erg apart/zichzelf. Niet zo'n standaard saaie beauty. Verder weet ik het niet. Misschien ook door karakters die ze eerder speelde :). Je hebt gewoon meer met de ene acteur dan met de andere :).
pi_102230122
quote:
7s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat maakt haar zo charismatisch dan vraag ik me af? Is het puur dat nerdy chick gedrag of haar looks :?
Ze is echt het toppunt van een bepaald 'slag' vrouw. Als dat soort je type is is Zooey echt de beste van het universum. Specifieke dingen die ik kan bedenken zijn haar intelligentie, haar stem en haar ogen maar het gaat voor mij meer om complete de uitstraling. Alles vult elkaar perfect aan.
  woensdag 21 september 2011 @ 19:36:26 #125
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_102231424
Wordt Alphas nog beter na de eerste aflevering of blijft het een beetje een net-niet serie? Ik twijfel of ik nog verder wil kijken, aan de ene kant is het wel vet dat het 1 uur per aflevering is, maar als het een matige serie is, is het ook weer te tijdverspillend :').
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')