abonnement Unibet Coolblue
pi_102501841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:26 schreef Majkool het volgende:
Vorig seizoen was veel leuker ;(
Inderdaad. Vind het echt niet leuk meer eerlijk gezegd, maar kijk het uit gewoonte :P

Ik zag gisteren trouwens (bijna zeker) Avalanche in Tilburg. Weet het echt vrijwel zeker, die zou ik overal herkennen :P
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_102522252
_O- Charlie _O-

Hoe slecht dit _O-
pi_102522309
gruwelijk ;( waarom blijf ik kijken? Zelfkwelling? Omdat het tot vorig seizoen welleuk was en ik hoop dat dat terug komt?
pi_102522357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
gruwelijk ;( waarom blijf ik kijken? Zelfkwelling? Omdat het tot vorig seizoen welleuk was en ik hoop dat dat terug komt?
dit dus ;(
pi_102523606
Idd. Het is telkens hopen op iets leukers maar het is echt dramatisch. Het lijkt wel alsof ze voor een nog jongere doelgroep zijn gegaan en er zit bijna geen enkel leuk karakter meer in. Ben benieuwd of de makers/schrijvers zelf eigenlijk wel gelukkig zijn met hoe het gaat nu. Kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
pi_102557809
Wat een lul die vader van Charley. _O-
pi_102557894
zou dit andere mensen inspireren maandag in een berenpak naar school te gaan en meisjes bij de tetten te pakken als ze op de grond liggen?
pi_102557957
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
zou dit andere mensen inspireren maandag in een berenpak naar school te gaan en meisjes bij de tetten te pakken als ze op de grond liggen?
Inderdaad. :D
pi_102557994
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:13 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Inderdaad. :D
ha! ik was niet de enige die het zag!

zowaar iets seksueels in spangas :o
pi_102558158
Ik keek niet :') en ik kan het ook niet meer opbrengen om het speciaal terug te gaan kijken, ik zie wel of ik zondag toevallig rond half elf voor de tv zit, dan kijk ik de weeksamenvatting wel.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 2 oktober 2011 @ 10:59:09 #61
123170 alors
zlata1234
pi_102604911
hahaha miss madge in een karatepak like whut?! :')
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:08:42 #62
123170 alors
zlata1234
pi_102605085
Die pa van Charley :D!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102605532
Mijn guilty sin voor de zondagochtend. Maar dit nieuwe seizoen is wel heel erg bizar. Zo wist ik niet dat allergieën tegenwoordig taboe zijn? Als een schaamteloze ben ik in het verleden gewoon voor mijn hooikoorts uitgekomen...
Ik had altijd de indruk dat Ms. Madge de enige weldenkende in het programma was, maar met haar jiujitsu-demonstratie begint zij zich ook richting de rest van de karakters te bewegen.

Gelukkig zijn de scènes met de vader van Charley genoeg reden om iedere week weer te kijken. Die man is werkelijk totaal geschift.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:48:29 #64
123170 alors
zlata1234
pi_102605817
Ik vind die vader van Charley anders wel de meest realistische vader, ipv al die andere vaders die altijd maar thuis zitten en zooo begripvol zijn en goede adviezen geven aan hun kroost.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102635617
Wordt er eigenlijk ook wel eens gepaalt in die serie?

Lana heeft ook carriere gemaakt na Spangalis :').!!!! (vult vakken bij de Plus). Zal d'r Pa blij mee zijn.
Heeft hij al een homozoon, ook nog een vakkenvuller als dochter...

Zag toevallig vanmorgen een stukje; wel veel kleur in de serie ineens he :').!!
Een aziaat, paar mocro's, paar negerts. Niet dat daar wat mis mee is, maar het viel gewoon op :)
U MAD?
pi_102658757
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wordt er eigenlijk ook wel eens gepaalt in die serie?

Lana heeft ook carriere gemaakt na Spangalis :').!!!! (vult vakken bij de Plus). Zal d'r Pa blij mee zijn.
Heeft hij al een homozoon, ook nog een vakkenvuller als dochter...

Zag toevallig vanmorgen een stukje; wel veel kleur in de serie ineens he :').!!
Een aziaat, paar mocro's, paar negerts. Niet dat daar wat mis mee is, maar het viel gewoon op :)
Zijn dochter vult dan misschien vakken bij de Plus,
onze Frank is er zelf ook uitgegaan om nu de show te stelen in een koekjesreclame.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102658823
Naar aanleiding van deze aflevering met het kofferspel:

Spangas is gefuseerd met miljoenenjacht.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102837803
Stan met een Peter Griffin t-shirt _O_ .
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:07:20 #69
123170 alors
zlata1234
pi_102868300
die fantasieën van Charley :D!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102868378
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:

[..]

Zijn dochter vult dan misschien vakken bij de Plus,
onze Frank is er zelf ook uitgegaan om nu de show te stelen in een koekjesreclame.
Ohja, waar hij naief een zelfgebakken koekje wegtikt terwijl de Lu vrachtwagen langsrijdt.
Alsof Lu elk kut boerderijwinkeltje met een vrachtwagen voorziet van koekjes :')
U MAD?
pi_102925198
Aldert flipt, z'n appelwangetjes vliegen op en neer.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102925270
Goed, ik ben er klaar mee, de emmer is vol. Ik stop met kijken.
pi_102929845
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, ik ben er klaar mee, de emmer is vol. Ik stop met kijken.
we zeggen dat allemaal,
toch heeft die serie op de een of andere manier toch ergens kracht, en blijven we tevergeefs er ons aan vergrijpen.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102930801
ik wens je veel plezier dan, ik heb t wel gehad.
pi_102931504
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wens je veel plezier dan, ik heb t wel gehad.
oke, gezien jouw leeftijd is het misschien wel een idee om te stoppen met kijken.

Zelf ben ik opgegroeid met Spangas, ik was zelf een brugwup toen Spangas haar eerste schreden op Zapp zette.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102937335
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, ik ben er klaar mee, de emmer is vol. Ik stop met kijken.
Wat was de druppel? Of liever: kun je die ene druppel aanwijzen tussen alle ellende die het nieuwe seizoen is?
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_102937783
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:41 schreef Orbis het volgende:

[..]

Wat was de druppel? Of liever: kun je die ene druppel aanwijzen tussen alle ellende die het nieuwe seizoen is?
shot 1: hypernegerin heeft twee VOLLE reageerbuisjes met vloeistof in haar hand, en wil het bij elkaar gooien? :?
shot 2: hypernegerin heeft één vol reageerbuisje in de ene hand, en één regeerbuisje met vaste rokende substantie, alleen op de bodem....
pi_102938185
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

shot 1: hypernegerin heeft twee VOLLE reageerbuisjes met vloeistof in haar hand, en wil het bij elkaar gooien? :?
shot 2: hypernegerin heeft één vol reageerbuisje in de ene hand, en één regeerbuisje met vaste rokende substantie, alleen op de bodem....
shot 3: ze produceert met haar stem van die extreem hoge tonen die normaal uit zo'n hondenfluitje komen.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102944921
Persoonlijk werd ik echt gestoord van de meelevendheid van die pubers.
Misschien is het een generatiekloof, maar wij waren ongeïnteresseerde sadisten. Het volk wat op Spangas rondloopt was bij ons in de minderheid. Wij hadden Aldert afgeslacht. Sterker nog door ons is een lerares overspannen geraakt. Fort Alpha gaf wel een realistisch beeld van middelbare scholieren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_102944935
Kijken er echt serieus mensen naar deze pure oogkanker?

Ik krijg al braakneigingen als ik naar plaatje in de OP kijk.

Een hoofdoek, een neger.... ach hou maar weer op.
Moet zeker weer een afspiegeling van de maatschappij zijn.

Er zitten zeker ook een dikkerd en een homo in?
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
pi_102947257
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:50 schreef de_gebruiker het volgende:
Kijken er echt serieus mensen naar deze pure oogkanker?

Ik krijg al braakneigingen als ik naar plaatje in de OP kijk.

Een hoofdoek, een neger.... ach hou maar weer op.
Moet zeker weer een afspiegeling van de maatschappij zijn.

Er zitten zeker ook een dikkerd en een homo in?
niet meer :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102947323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonlijk werd ik echt gestoord van de meelevendheid van die pubers.
Misschien is het een generatiekloof, maar wij waren ongeïnteresseerde sadisten. Het volk wat op Spangas rondloopt was bij ons in de minderheid. Wij hadden Aldert afgeslacht. Sterker nog door ons is een lerares overspannen geraakt. Fort Alpha gaf wel een realistisch beeld van middelbare scholieren.
Aldert niet man, net als Pietje bij Fort Alpha (die samen met Aldert daar concierge was :D), zo iemand mogen leerlingen wel. Zo'n Miss Madge of Damstra die zouden wel worden afgemaakt.

Beter geven ze van tevoren een waarschuwing dat dit programma totaal niet berust op de waarheid, die arme kijkertjes uit groep 7 en 8 krijgen een hartverzakking als ze met zo'n beeld naar de middelbare school gaan :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102947693
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

shot 1: hypernegerin heeft twee VOLLE reageerbuisjes met vloeistof in haar hand, en wil het bij elkaar gooien? :?
shot 2: hypernegerin heeft één vol reageerbuisje in de ene hand, en één regeerbuisje met vaste rokende substantie, alleen op de bodem....
Het feit dat leerlingen überhaupt met reagerende chemicaliën mogen spelen (die blijkbaar een giftige rook veroorzaakt) vond ik al verwarrend.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_102947848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:54 schreef alors het volgende:

[..]

Beter geven ze van tevoren een waarschuwing dat dit programma totaal niet berust op de waarheid, die arme kijkertjes uit groep 7 en 8 krijgen een hartverzakking als ze met zo'n beeld naar de middelbare school gaan :')
Eigenlijk is dat ook wel mooi. Worden ze afgemaakt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:01:17 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102952744
Die tinko is trouwens met stip de slechste acteur ooit. Hij leest alles gewoon op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102958030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die tinko is trouwens met stip de slechste acteur ooit. Hij leest alles gewoon op.
Echt he, die vent kan niet met autocues omgaan.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102961599
Deef komt plots ook los ofniet? Wat dat claimende en kinderachtige gedrag naar Maja toe moet voorstellen?
De rest brengt ook al niet veel boeiends, misschien dat het nu spannend gaat worden met die Chinees die een maffiabende gaat betrappen :')
  Forum Admin dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:43:53 #88
232445 crew  Specularium
pi_102961905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Persoonlijk werd ik echt gestoord van de meelevendheid van die pubers.
Misschien is het een generatiekloof, maar wij waren ongeïnteresseerde sadisten. Het volk wat op Spangas rondloopt was bij ons in de minderheid. Wij hadden Aldert afgeslacht. Sterker nog door ons is een lerares overspannen geraakt. Fort Alpha gaf wel een realistisch beeld van middelbare scholieren.
Wat ook enorm scheelde was de afwezigheid van mobieltjes en internet.
pi_102965938
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, ik ben er klaar mee, de emmer is vol. Ik stop met kijken.
Same. Ik kan het echt niet meer aanzien.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_102979788
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef Magnificat het volgende:
Deef komt plots ook los ofniet? Wat dat claimende en kinderachtige gedrag naar Maja toe moet voorstellen?
De rest brengt ook al niet veel boeiends, misschien dat het nu spannend gaat worden met die Chinees die een maffiabende gaat betrappen :')
Probeer zijn gedrag niet te ontfutselen dan wel te verklaren, het zijn namelijk toch allemaal autisten. :')
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_102980010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Same. Ik kan het echt niet meer aanzien.
vandaag niet gekeken, en daar trots op!
pi_102981932
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

vandaag niet gekeken, en daar trots op!
Voortaan gaan we hier massaal posten, elke werkdag tussen 19:00 en ( tot hoe laat duurt die baggertroep eigenlijk? ) uur of half 8 (?)
om maar te voorkomen dat we ons vergrijpen aan die zwakzinnige zeepserie.

goed idee? :')
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
pi_103141799
Ik kijk de weeksamenvatting, maar het is echt ronduit kut :') Dat koffergezeik, Deef die Maja steeds lastigvalt, extra zedige Katou met haar doek en Allah gejammer, dat hyperactieve kutkind :r :r :r
En wat is die Tinco kut zeg, met zijn opleeszinnen. Alleen Charley is nog enigszins leuk en realistisch, maar wtf zeg wat is er met deze serie gebeurd?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103141932
Deef is toch wel het dieptepunt zeg _O-
pi_103141968
Lol die hypnose _O_ Deef is irritant, Eman is de leukste jongen van de klas _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_103179875
quote:
Spannendgas

Oké, dat het Spangalis een streng katholieke school vol taboe's in het kwadraat is, wisten we allang. Geen grammetje drugs zal er binnen treden en elk 'vies woord' wordt niet uitgesproken al is dat het laatste wat ze doen. Ten slotte staat het algemene peil van het libido er praktisch gezien op nul.
Dat de personages gekelderd zijn tot de ondergrond is nieuw, ook al kregen we hier vorig seizoen al een voorschot op doordat Katou, met haar stofdoek en haar gemekker over d'r lieftallige oma en Maya, met als enige liefde: muis Harrie, hun entree maakten.

Het begon met het GTST-idee, waarbij gedacht werd dat wanneer er een hunk in zou zitten, alle meiden als een blok voor de soap zouden vallen. En zo kwam Barry binnen gewandeld.
Als toevoeging werd de complete familie van Hamel erbij gepropt, hup, dat waren er weer 5 personages bij. Ietwat onhandige Frank van Hamel was conrector, tevens docent in zo ongeveer alle vakken en voor het gemak speelde hij ook de vader van de andere drie van Hamel donderstenen. Dat de tweeling Flip & Tobias er in vergelijking met hun vader en zus uitzagen als een rasta buitenlander, moest maar voor lief worden genomen. Niet veel later stortte ene Heleen zich ook in de familie, blijkbaar was zij een hel en werd zij, grappig genoeg, bekroond met de naam Hel1. Een van de weinige serieus bedoelde grappen in de serie die je mondhoeken deden krullen, voor de rest was je overgeleverd aan het uitlachen, wanneer de schrijvers met verhaallijnen aan kwamen die vanuit een mens praktisch gezien niet te verzinnen zijn of het acteerwerk van menig acteurs het nulpunt bereikte. Ook deze familie van Hamel kon het succes niet in z'n greep houden. Lana werkt ondertussen in de Plus - want Plus geeft haar meer, veel meer! - en heeft meteen het kapsel overgenomen van Taffie uit Zoop - overigens een serie waarop Spangas best eens een vervolg zou kunnen zijn - en Frank steelt de show in een eenmalige koekjesreclame. En de tweeling? Vermoedelijk is Tobias omgekomen bij een proefopname om meer seks in Spangas te krijgen, best logisch, als vrouwlief Avalanche bovenop ligt. En stopte Flip er dan ook maar mee, omdat hij dan niet meer kan carpoolen naar de set.

In die goede oude tijd hadden we o.a. ook Fay, met kleding in alle kleuren van de regenboog zodat je rondom haar zou gaan zoeken waar de de gouden pot staat - oja, lesbisch is ze ook geweest, al zullen ze dat seksueel getinte woord niet in die vorm gebruikt hebben -, Luxor, met z'n wipneusje wiens interesses niet verder reikten dan brave modelvliegtuigen en architectuur - om de jongere generatie te laten zien dat er meer is dan drugs en alcohol - en vele anderen die verantwoordelijk waren voor een mix van acteurs die op een of andere wijze toch boeide.

'Soms weet ik niet wat ik wil, wie ik ben, hoor ik er wel helemaal bij', galmt op werkdagen nog altijd om 7 uur door de huiskamers. Wat we vervolgens op de beeldbuis aantreffen is een verneukt replica van voorgaande seizoenen. Miss Madge, prima gespeeld met net dat tikkeltje over de top, laat de rol als conrector in z'n oorspronkelijke waarde. Aldert, het trouwe gezicht van het Spangalis met z'n appelwangetjes, is een toevoeging aan het docententeam waar je u tegen zegt. De jeugdige cast daarentegen beoogt meer een groep hangjongeren te zijn die per toeval van de straat is geplukt.
En om eerlijk te zijn, ken ik hun namen niet. Hun namen zijn echter ook niet van belang, daar het stuk voor stuk zulke stereotypen zijn, dat de naam van het stereotype feitelijk al garant staat als beschrijving. Zo hebben we de chinees, de hyperactieve heliumballon, de glutenvrije wentelteef, de uitpuilende oogbal en ten slotte de aan de autocue verslaafde fopneger.
Die chinees is in een ruk uit de serie Glee getrokken, want dat succes dat zij hebben, dat wil het Spangalis ook. Ronduit vervelend is de hyperactieve heliumballon, dat ze veel praat, is nog te tot daaraan toe, hoe ze praat, is oorverdovend. Deze - alweer - halve negerin lijkt in haar jonge jaren ooit een heliumballon ingeslikt te hebben welke haar nog steeds parten speelt en produceert met haar stem zulke hoge tonen die vergelijkbaar zijn met het geluid dat uit zo'n hondenfluitje komt.
En dan hebben we de glutenvrije wentelteef. Elke school heeft een zogenoemde nerd, en buitenbeentje, dus ook hierin kan het Spangalis niet achterblijven, moeten ze gedacht hebben. En over die gluten, tja, dat is puur educatief voor onze kijkbuiskindertjes. Ten slotte hebben we Charlie, qua acteerwerk puilt ze uit boven de rest, echter puilen haar ogen d'r ook uit alsof ze er elk moment uit kunnen floepen. Als kijker ben je verward of je naar een horrorfilm kijkt, naar Trauma NL met iemand die een oogontsteking heeft, of naar je trouwe soap Spangas. Door de blokjesbeugel die ze heeft, moet het nog enigszins lijken alsof deze actrice zelf nog de leeftijd heeft van een middelbare scholiere. Niet te vergeten is de zoveelste rasta neger die de soap onveilig maakt, zo hebben we ene Tinco. Of hij last heeft van het kortetermijngeheugen, of het Nederlands nog niet helemaal op de rit heeft, weten we niet. Een van de twee zal oorzaak zijn waarom deze jongen acteert door alles rechtstreeks af te lezen van de autocue. We noemen dit ook wel mensen die kader van de toneelschool niet hebben afgerond, niet bepaald een meerwaarde voor een serie die al bergafwaarts gaat.

Maar Spangas blijft Spangas. En verbergt z'n - relatieve - succes in een troef die in geen enkele andere soap dan wel serie verborgen zit. Waar het in de ene serie gebeurt dat iemand trouwt, de ander vreemd gaat, waarna ze scheiden, de een weer een nieuw kind krijgt, en dat blijkt dan allemaal weer zus en zo verder te gaan, legt Spangas zich op hele andere verhaallijnen toe.
Weken waren wij in de ban van dé muis, Harrie, of hij ooit nog weder zou keren. Langer geleden hadden we de bodywarmerclub, die het lugubere gedeelte van de serie vervulde. Nu hebben we het kofferspel, dat lijkt op een fusie met RTL 4's Miljoenenjacht. Daarvoor werd Lana nog eens een keer voor het eerst (!) ongesteld, goh wat heeft die actrice tot haar 20e een makkelijk leven geleid.
En als grote cliffhanger kreeg Lativa het woordje frikadel aangeleerd, en ja, dat is echt een heuse verhaallijn geweest, een intrige met meerdere personages betrokken. Het is allemaal wat, maar aan originaliteit heerst er in ieder geval geen gebrek.

'Soms weet ik niet wat ik wil' zal herkenbaar zijn voor elke kijker van de serie wanneer ze weer voor de tv neerploffen op dat tijdstip. Wil ik deze serie wel zien?
En voor je het weet heb je het afgekeken en heb je alle glutenvrije scènes doorbracht, en sta je op het punt de knop drie op je afstandsbediening eruit te slopen. Soms weet je niet wat je wilt, zo is Spangas.


[ Bericht 0% gewijzigd door houtjetouwtjejas op 17-10-2011 12:21:07 ]
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
  Forum Admin maandag 17 oktober 2011 @ 12:19:07 #97
232445 crew  Specularium
pi_103184531
quote:
Lana werkt ondertussen in de Plus - want Plus geeft haar meer, veel meer! - en heeft meteen het kapsel overgenomen van Taffie uit Zoo
:').
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:29:49 #98
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_103185045
goed omschreven _O_
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_103185135
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef houtjetouwtjejas het volgende:

[..]

Zou tof zijn als Alors deze tekst in de OP wil zetten, want de omschrijving die daar staat, is haast burgerlijker dan de serie zelf.
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 oktober 2011 @ 14:36:03 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_103190517
Wel een kenner van wie komt dat stukje.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')