abonnement Unibet Coolblue
pi_130414559
Up!

We gaan binnenkort weer eens vliegen en ik zoek nieuwe apps voor R die dan 21 maanden is!
Babytv, baby first, puzzles, zap, telekids hebben we al
Wat kan ik nog downloaden? betaald mag ook
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130415497
De Dr Panda apps zijn erg leuk. En Apps van Jop en My Playhome.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130415595
Dank! ik ga kijken!

Zijn er nog leuke filmpjes/boekjes zoals mama kwijt? ze vind die ook erg leuk!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130415876
Wij hebben volgens mij alleen mama kwijt. Zal eens kijken wat wij nog meer hebben.

Dikkie Dik en Hans en Grietje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130421991
Hans en Grietje is inderdaad ook heel leuk....
Dr Panda de winkel wordt hier veel gespeeld.
en de spellen van Tocaboca

En nog 2 interactieve boeken
Het slaap lekker boek
Timo en het toverstokje

En de site die Amaranta op de vorige pagina plaatst is ook echt de moeite waard om te bekijken.
Op mijn werk zwerfde die als folder rond en er staan echt leuke dingen in!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_130423310
^O^ hier kan ik zeker wat mee! ga alles rustig morgen kijken! dank dames
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:20:36 #157
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130429657
Angry birds op de ipod-touch zijn hier een grote hit. Heb de ipod zo ingesteld met het oog op later dat hij geen verkeerde dingen kan doen mbt apps verwijderen ed

[ Bericht 7% gewijzigd door -mandy- op 24-08-2013 23:46:18 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130479440
Ik merkte van het weekend op dat de apps die op onze iPad staan nu wel erg simpel beginnen te worden voor onze (net) 7 jarige. Tips voor een lees- en leergierige groep-vierder (meisje)?
  maandag 26 augustus 2013 @ 15:54:19 #159
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_130479881
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:37 schreef Luigi het volgende:
Ik merkte van het weekend op dat de apps die op onze iPad staan nu wel erg simpel beginnen te worden voor onze (net) 7 jarige. Tips voor een lees- en leergierige groep-vierder (meisje)?
Ik ken het enkel van de reclame, heb er nog niet naar gekeken, maar misschien is dit iets?
http://www.squla.nl/

Die van mij is vooral weg van Minecraft, en Angry Birds.

En misschien dit?
https://itunes.apple.com/nl/app/cogs/id351841075?mt=8
Cogs.
Het is een schuifpuzzel, maar dan op een 3Dimensionaal vlak.
Zo moet je soms de stukken zo schuiven dat ze aan de zijkant van de cubus goed uitkomen.
Of moet de puzzel zowel voor als achter kloppen.
Geen idee of dat voor een 7-jarige al te doen is. Dat is denk ik (kijkend naar die 2 van mij) per kind verschillend.
pi_130480115
Misschien dat het straks opeens heel hard gaat hoor, maar 'echte' spellen als Angry Birds enzo landen nog totaal niet bij d'r. Is toch nog echt een kindje-meisje wat dat betreft.
pi_130480120
Ik zal later ff kijken wat Amber speelt, Luigi.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130480128
Squla moet je voor betalen dat melden ze dan weer nergens in de reclame -O-
pi_130480142
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Pvoesss het volgende:
Squla moet je voor betalen dat melden ze dan weer nergens in de reclame -O-
En 10 euro per maand vind ik wel vrij fors ook zeg.
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:05:04 #164
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_130480165
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Pvoesss het volgende:
Squla moet je voor betalen dat melden ze dan weer nergens in de reclame -O-
Ja, dat zag ik ook later... wel prijzig. Daar moeten andere alternatieven voor zijn.
Ik ga ook nog eens rondkijken :)

quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:03 schreef Luigi het volgende:
Misschien dat het straks opeens heel hard gaat hoor, maar 'echte' spellen als Angry Birds enzo landen nog totaal niet bij d'r. Is toch nog echt een kindje-meisje wat dat betreft.
Dat bedoelde ik met, per kind afhankelijk.
Mijn jongste (5) ziet alles natuurlijk bij z'n grote broer (9).
En die speelt dus op z'n 5de al wel angry birds, of Bad Piggies (spin-off) zolang het niet te moeilijk wordt.

Ik heb alleen android thuis, maar ik zal er nog eens over nadenken of ik nog wat weet.
pi_130480209
quote:
11s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

En 10 euro per maand vind ik wel vrij fors ook zeg.
Ik vind het echt belachelijk veel :o
  maandag 26 augustus 2013 @ 16:08:48 #166
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_130480269
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 16:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vind het echt belachelijk veel :o
Als je meteen een jaar afneemt zakt het al weer redelijk. Voor 2 kinderen betaal je dan nog geen 5 euro per maand per kind.

Blijft echter wel wat geld voor wat 'leuke oefeningen' waar ze zich vervolgens een jaar mee moeten vermaken. En dat zie ik die van mij niet doen. Niet vrijwillig in ieder geval.
pi_130480322
Het tijdschrift van zwijssen is 25 euro voor 10 nummers wat ook aansluit bij de schoolmethode.
Daarom vind ik het voor nu echt veel te veel :) met 2 kinderen in wat hogere klassen is het anders misschien ja.
pi_130480405
Ja nou ja ik vind het ook wel erg de school kant op gaan dan. De iPad is gewoon ter vermaak (ze mag er maar heel af en toe op) en dan mág het leerzaam zijn, graag zelfs, maar ik hoef er geen methode bij naast school ;).
pi_130480463
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 15:37 schreef Luigi het volgende:
Ik merkte van het weekend op dat de apps die op onze iPad staan nu wel erg simpel beginnen te worden voor onze (net) 7 jarige. Tips voor een lees- en leergierige groep-vierder (meisje)?
http://www.zwijsen.nl/web(...)Sam-Schoffel-app.htm

Misschien is dit iets?
pi_130480513
quote:
Oh, dat ziet er leuk uit :). Vanavond even testen!
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:20:13 #171
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130498424
Ik doe zowiezo niet graag aan betaalde app-store spellen. Het kost niet veel geld, maar waar eindig je dan?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:27:34 #172
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_130498754
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef -mandy- het volgende:
Ik doe zowiezo niet graag aan betaalde app-store spellen. Het kost niet veel geld, maar waar eindig je dan?
En opletten of je creditcard nog aan je account hangt, zeker met kinderen ;)

Ik had ooit op een vorige telefoon Talking Tom. Simpel app/spelletje met een beestje die reageert op wat jij doet enzo. Dus mijn jongste (toen 3,5) mocht een keertje op m'n telefoon een spelletje spelen en start talking tom. Niks aan de hand denk ik. Hij begint nog even een verhaal over wat ie gaat doen enzo, iets met buisjes. Ik vond het wel best en liep even naar de keuken. Even later besefte ik me dat er in dat spel reageerbuisjes zitten om dingen mee te doen. Maar die waren op... dus hoe zou hij daar nou iets mee kunnen?

Paar dagen later viel t kwartje... het spel bevatte in-app-transactions. Hij had (zonder het spel te hoeven verlaten of wat dan ook) in-game dus gewoon nieuwe reageerbuisjes gekocht.

Gelukkig voor mij... het was maar 45ct :')
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:31:04 #173
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130498923
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Cryothic het volgende:

[..]

En opletten of je creditcard nog aan je account hangt, zeker met kinderen ;)

Ik had ooit op een vorige telefoon Talking Tom. Simpel app/spelletje met een beestje die reageert op wat jij doet enzo. Dus mijn jongste (toen 3,5) mocht een keertje op m'n telefoon een spelletje spelen en start talking tom. Niks aan de hand denk ik. Hij begint nog even een verhaal over wat ie gaat doen enzo, iets met buisjes. Ik vond het wel best en liep even naar de keuken. Even later besefte ik me dat er in dat spel reageerbuisjes zitten om dingen mee te doen. Maar die waren op... dus hoe zou hij daar nou iets mee kunnen?

Paar dagen later viel t kwartje... het spel bevatte in-app-transactions. Hij had (zonder het spel te hoeven verlaten of wat dan ook) in-game dus gewoon nieuwe reageerbuisjes gekocht.

Gelukkig voor mij... het was maar 45ct :')
Gelukkig maar idd.

Dat kopen kan hij niet, omdat Apple voor zulke dingen het wachtwoord vraagt en apps verwijderen lukt ook bv niet, heb ik beperkt met een pincode.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130499700
Mijn dochter had het wachtwoord geraden en had in een spelletje het een en ander aangeschaft... kosten 51euro.
Heb alles teruggekregen na mailcontact met Apple
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:02:34 #175
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130503367
Dat is mooi dat je dat geld terug hebt gekregen vicky!!
Misschien toch een optie om het wachtwoord te veranderen?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')