abonnement Unibet Coolblue
pi_101937049
Goed het is echt tijd voor een crashdieet want 174 lang en 93 kilo dat deugt niet en baal er echt van. Vorig jaar als eens een weekje ziekenhuisdieet geprobeerd en inderdaad er gaat een kilo per dag af. Dit keer wil ik het 3 weken doen, en ik vraag me af zijn er ervaringsdeskundigen die me kunnen adviseren over hoe ik hier geen schade door hoef op te lopen ?

Ik heb al begrepen dat de afvalstoffen in versneld tempo het lichaam gaan verlaten, en om te voorkomen dat ze door het lichaam gaan circuleren je enorm veel water moet drinken ter bevordering van de veilige afvloeiing. Iemand die verder nog tips heeft ?

Dank.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  woensdag 14 september 2011 @ 14:16:26 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101937088
En waaaaarom moet dat perse zo snel?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_101937112
Sport/beweeg je wel voldoende? Gewoon stoppen met snoepen en zo. Dan kom je een heel eind.
  woensdag 14 september 2011 @ 14:19:16 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101937169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
Sport/beweeg je wel voldoende? Gewoon stoppen met snoepen en zo. Dan kom je een heel eind.
Dat. Ben in 3 weken 4 (bijna 5) kg kwijt geraakt. Enkel door te sporten en op te letten wat ik eet. En daar zat een compleet verneukte week tussen met negerzoenen e.d. Plus dat het gewoon beter voor je is, want afvallen is leuk, maar je voedingspatroon omgooien zul je moeten, anders kun je binnen de kortste keren weer opnieuw beginnen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 14 september 2011 @ 14:19:52 #5
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101937191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:15 schreef oink_oink het volgende:
Iemand die verder nog tips heeft ?

Ja hoor, komt ie: Begin nooit aan een crash-dieet.
pi_101937214
Hé, weer iemand met als hobby jojo-en!
Ja doei.
pi_101937252
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101937282
stoppen met snoepen, normale porties eten, weinig koolhydraten, meer eiwitten, veel sporten
pi_101937311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liecer eerste effe de kop eraf hard tegen hard en dan een beter vreetpatroon.
Ga met je luie reet van die bank af en ga sporten/bewegen. En stop met snoepen. Dat werkt dus echt wel...
  woensdag 14 september 2011 @ 14:25:12 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101937361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
Paar gram per maand? :') Dan doe je iets niet goed. Kwestie ook van opletten hoeveel kcal en vet je binnen krijgt. En ga sporten!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 14 september 2011 @ 14:30:26 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_101937520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
Begin dan gewoon gelijk met een beter vreetpatroon. Want als je eerst hiermee start kom je het verloren gewicht net zo hard weer aan, zodra je weer enigszins normaal begint te eten.
pi_101937838
Eten is geen liefde, stelletje emotionele vreetberen :')
Hier staat niets.
  woensdag 14 september 2011 @ 14:46:03 #13
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_101938040
Crash dieten zijn het slechste wat je kan. :N

Na een paar dagen op een extreem laag aantal kcals gaat je lichaam in survival mode. Die bestaat uit ondermeer:

Je verbranding (T3 productie) gaat omlaag.
Je vetopslag hormoon gaat omhoog.
Je lichaam gaat spierweefsel afbreken om de rustverbranding zo laag mogeliojk te krijgen.

Niet best dus allemaal. :{

Ja je zal gewicht verliezen, helaas is pak 'em beet 75% vocht en spiermassa en 25% vet.

Stop je met je dieet ben je dus veel slechter uit dan voorheen (minder spiermassa + minder T3 + vetopslag hormoon).


Dus een licht kcal terkort creeeren dmv sport en voeding aanpassingen en dit een tijd aanhouden is de oplossing.

Maar dat is helaas niet hetgeen mensen willen horen. Die willen een "4 weken klaar dieet". En zullen dus altijd te dik blijven. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_101938787
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef oink_oink het volgende:
Stoppen met snoepen dat schiet echt niet op hooguit een paar gram per maand eraf, liever eerste effe de kop eraf hard tegen hard en daarna een beter vreetpatroon.
Die gewichtstoename zit niet in het snoepen...kijk gewoon eens wat je verder allemaal eet, vette troep zoals patat, vette snacks, vet broodbeleg etc. schrappen en gewoon minder calorierijk gaan eten. In heel veel dingen zit meer dan je lief is. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 14 september 2011 @ 15:10:07 #15
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_101938833
Koolhydraten flink zakken, tekort in kcals wat je daardoor creert gedeeltelijk opvangen door verhogen eiwitten en vetten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 14 september 2011 @ 15:33:06 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_101939611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Begin dan gewoon gelijk met een beter vreetpatroon. Want als je eerst hiermee start kom je het verloren gewicht net zo hard weer aan, zodra je weer enigszins normaal begint te eten.
Of zodra je je wel een dag te buiten gaat op bv een b-day oid.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_101942866
Huuuuu! Wat ziet dat dieet er saai en ongezond uit. :X Setup for failure als je het mij vraagt.

Ik ben het eens met de rest hier: kleine verandering van eetstijl en meer bewegen werken veel beter en blijvender. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101944916
Je bent echt hartstikke dom als je dit gaat doen. Als je 1 á 2 keer in de week sport en een redelijk aantal kcal eet val je ook veel af. En blijvend, want je komt snel weer aan van zo'n schijtdieet.

Sowieso, dieten :O . Je moet je levensstijl veranderen!

Ik ben zelf al van 75kg naar 55kg gegaan, heb nu een gezond gewicht dat past bij mijn lengte en ik heb me er niet voor hoeven uithongeren. Want dat houd je toch niet je hele leven vol. Ik sport 4x in de week (1,5 uur krachttraining en 45 minuten spinning/cardio) en ik kan lekker veel eten. Niet te veel natuurlijk, want dan kom ik wel aan (in vet dus, want je komt ook aan in spieren) :9.

Squats en eiwitten > uithongeren

[ Bericht 5% gewijzigd door seiramu op 14-09-2011 17:57:07 ]
pi_101948962
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Die gewichtstoename zit niet in het snoepen...kijk gewoon eens wat je verder allemaal eet, vette troep zoals patat, vette snacks, vet broodbeleg etc. schrappen en gewoon minder calorierijk gaan eten. In heel veel dingen zit meer dan je lief is. :P
Dat valt wel mee, ben zeker geen fan van frituurzooi en ook geen bier, en ik eet zeker niet veel. Wel een heavy operatie 6 jaar geleden waarbij ik binnen een paar maanden 20 kilo zwaarder werd, zoals veel voorkomt. Verder een paar jaar tot 18 uur per dag aan het werk op internet in een stad die niet bepaald tot wandelen uitnodigde. Inmiddels woon ik in de beste wandelstad van NL en hen minder voor de computer te doen, kortom grote veranderingen reeds alleen wil sneller van die surplus kilo's af, gewoon voor het gezicht, algeheel beter gevoel en een beter sexleven.

Kan dat dieet natuurlijk ook in stappen doen, 1 weet dieet,1 week matig maar normaal eten etc.
Kennis van me heeft net twee maanden Cambridge dieet gedaan waarbij 25 kilo afgevallen, alleen ging op het laatst letterlijk over z'n nek van die smerige papjes en reepjes al die commerciele shit.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
pi_101953652
Mijn schoonouders hebben het gedaan in zijn in drie weken tijd tot 14 kilo kwijteraakt... Mij lokt het niet zo, ontbijten met een ei en een sinaasappel. Ik zou me zo slap als een vaatdoek voelen.

En de rest van mijn leven iedere maandag dit dieet volgen staat me ook niet aan, dat ontbijt vooral, wtf


Blijf op uw streefgewicht:
Door iedere maandag het volgende te eten:
's morgens: 1 glas water met een citroen
's middags: 1 appel, 1 beschuit of 1 geroosterde boterham
's avonds: halve krop sla, 1 ei en 1 tomaat
pi_101954719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef oink_oink het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, ben zeker geen fan van frituurzooi en ook geen bier, en ik eet zeker niet veel. Wel een heavy operatie 6 jaar geleden waarbij ik binnen een paar maanden 20 kilo zwaarder werd, zoals veel voorkomt. Verder een paar jaar tot 18 uur per dag aan het werk op internet in een stad die niet bepaald tot wandelen uitnodigde. Inmiddels woon ik in de beste wandelstad van NL en hen minder voor de computer te doen, kortom grote veranderingen reeds alleen wil sneller van die surplus kilo's af, gewoon voor het gezicht, algeheel beter gevoel en een beter sexleven.

Kan dat dieet natuurlijk ook in stappen doen, 1 weet dieet,1 week matig maar normaal eten etc.
Kennis van me heeft net twee maanden Cambridge dieet gedaan waarbij 25 kilo afgevallen, alleen ging op het laatst letterlijk over z'n nek van die smerige papjes en reepjes al die commerciele shit.
Nee, daarom moet je juist je levensstijl veranderen. Daardoor ben ik ook zonder problemen van 112 naar 102 kg gegaan en nu erbij sporten zit ik op 96 en streven is 80.

Allereest ben ik gewoon minder gaan eten:
's ochtends maximaal twee sneetjes brood. Als lunch een bakje salade (niet aangemaakt) en 's avonds een normale portie eten (150 gram groente, max. 100 gram vlees en eventueel een aardappeltje of een klein beetje pasta) en na 20:00 uur niet meer. Als ik 's avonds sport dan draai ik lunch en diner om :)

Deze manier is prima vol te houden en is vergeleken met hoeveel ik at goed vol te houden en is meer dan genoeg op een dag.
  donderdag 15 september 2011 @ 00:14:58 #22
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_101963370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef oink_oink het volgende:


Kan dat dieet natuurlijk ook in stappen doen, 1 weet dieet,1 week matig maar normaal eten etc.
Kennis van me heeft net twee maanden Cambridge dieet gedaan waarbij 25 kilo afgevallen, alleen ging op het laatst letterlijk over z'n nek van die smerige papjes en reepjes al die commerciele shit.
Of je kiest de enige juiste manier, niet een dieet volgen en eens je luie reet van de bank halen. :z
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_101975961
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 00:14 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of je kiest de enige juiste manier, niet een dieet volgen en eens je luie reet van de bank halen. :z
Zo te zien bent u toch met iemand anders in de war.
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')