abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 17 oktober 2011 @ 05:18:58 #201
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103177583
Het was echt goed te eten :D
Bruin van buiten en steeds roder naar het midden toe!
Precies zoals het hoort
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 07:18:42 #202
45833 crew  Fogel
pi_103177734
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 01:55 schreef BramPowert het volgende:
Ik zit vanaf 5 januari voor 8 maanden in Tarrytown, New York. Zin in! :Y
Je gaat bij een bedrijf werken wat heel groot "think" boven hun ingang heeft staan?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 07:23:08 #203
45833 crew  Fogel
pi_103177751
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2011 02:40 schreef devzero het volgende:
Er zijn inderdaad niet zoveel restaurants waar ze (a) goede steaks hebben en (b) weten hoe ze die klaar moeten maken. Goed er zijn uitzonderingen (we hebben hier een shula's die niet slecht is) die iets fatsoenlijks op tafel zetten, maar daar betaal je dan ook voor.
Bij Ruth's Chris Steak House weten ze ook rare goed te bereiden is mijn ervaring. De prijs valt (vanuit mijn perspectief) ook nog heel erg mee maar het is natuurlijk wel wat duurder dan een applebees oid.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:40:54 #204
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103178235
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2011 02:40 schreef devzero het volgende:
Er zijn inderdaad niet zoveel restaurants waar ze (a) goede steaks hebben en (b) weten hoe ze die klaar moeten maken.
Je moet ook niet naar Outback Steakhouse of Marie Calendars gaan voor een goede steak.... ;) Daarvoor ga je naar een goed, onafhankelijk restaurant. Goed, je betaald dan wel $25 voor een steak, maar dan krijg je ook wat. :9
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:43:37 #205
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103178272
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 02:31 schreef popolon het volgende:
:D Ik bestel ook altijd rare, dan nog krijg je het maar net zoals ik het wil. Misschien volgende keer maar om een rauwe vragen. :')
In veel staten heb je bepaalde regels met betrekking tot "rauw" vlees.... vlees moet minimaal zoveel minuten op zoveel graden grill koken etc, etc.... en je krijgt dan inderdaad bijna nooit "rare".

De beste steak onder de $25, komt trouwens gewoon bij mij van de grill. ^O^
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_103201772
Maar als ik $120 ga betalen voor een diner (2x$25 steaks + $50 wijn + tip), dan wil ik eigenlijk wel iets spannenders dan een steak. Vaak koop ik dan ook 2 goede steaks bij de slager en doe die zelf op de grill. Overigens is $25 voor een steak wel erg goedkoop en zul je bij een goede tent toch eerder 35 - 45 betalen.
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 20:56:05 #207
45833 crew  Fogel
pi_103207442
Ik zal laatst geloof ik aan de $70-80 voor 1 persoon. Een t-bone en wat bier, plus tip. Weinig schokkend, zo'n rekening. In Noorwegen betaal je meer voor minder (service, voedsel EN qualiteit!).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:02:05 #208
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103207855
Tijdje geleden had ik een 16 oz steakje voor 54 dollar. En ik vond hem niet eens lekker.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_103207866
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Fogel het volgende:
Ik zal laatst geloof ik aan de $70-80 voor 1 persoon. Een t-bone en wat bier, plus tip. Weinig schokkend, zo'n rekening. In Noorwegen betaal je meer voor minder (service, voedsel EN qualiteit!).
1 persoon? Ik dacht dat je getrouwd was of ga je niet meer op dates?

Ik heb geen probleem om geld uit te geven voor goed eten, maar $70 voor een t-bone vindt ik een beetje zonde, tenslotte heb je een steak na de eerste 5 oz wel geproefd en daarna wordt het vulling.
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 21:05:19 #210
45833 crew  Fogel
pi_103208092
quote:
11s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef devzero het volgende:

[..]

1 persoon? Ik dacht dat je getrouwd was of ga je niet meer op dates?
Ik ben getrouwd inderdaad, maar als ik voor het werk reis ben ik over het algemeen alleen (het is alweer wat jaren geleden dat ze meeging).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_103208140
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik ben getrouwd inderdaad, maar als ik voor het werk reis ben ik over het algemeen alleen (het is alweer wat jaren geleden dat ze meeging).
Maar als je op een date gaat, dan wil je toch ook wel wat spannenders dan een steak+bier?
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 21:16:54 #212
45833 crew  Fogel
pi_103208826
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:06 schreef devzero het volgende:

[..]

Maar als je op een date gaat, dan wil je toch ook wel wat spannenders dan een steak+bier?
Ja, zeker, vooral omdat ik in Noorwegen nog een kok moet tegenkomen die een steak lekkerder kan bereiden dan ikzelf :P

Maar steak en bier eet/drink ik graag en als ik in het buitenland ben, ben ik toch op restaurants aangewezen en dan kan je er donder op zeggen dat een van de avonden een steakavond is :)

En ik ben vaker op reis dan dat ik mijn vrouw date...
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_103209404
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Fogel het volgende:
Maar steak en bier eet/drink ik graag en als ik in het buitenland ben, ben ik toch op restaurants aangewezen en dan kan je er donder op zeggen dat een van de avonden een steakavond is :)
Ik probeer meestal iets lokaals te vinden als ik op reis ben, maar het is inderdaad wel makkelijk om op zoiets terug te vallen.

(ik zit volgende maand in Seatle en heb nu al een lijst met restaurant opgesteld waar ik wil eten. je bent een foodie of niet :D)
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 21:27:29 #214
45833 crew  Fogel
pi_103209570
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef devzero het volgende:

[..]

Ik probeer meestal iets lokaals te vinden als ik op reis ben, maar het is inderdaad wel makkelijk om op zoiets terug te vallen.

(ik zit volgende maand in Seatle en heb nu al een lijst met restaurant opgesteld waar ik wil eten. je bent een foodie of niet :D)
Iedere dag iets nieuws hoef niet van me, en de reizen duren vaak 3-8 dagen. Tijd genoeg voor variatie.

Seattle O+
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:42:56 #215
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_103210751
...zucht & zwijmel... ik was vorig jaar 2 weken (2 maar!!) in Alpharetta, Georgia, voor het werk. Heerlijk man! Ik denk er wekelijks nog aan terug en zou soms best daar willen wonen. Het klimaat, de mensen, de omgeving... ja.. schitterend.

Dus: hoe doen jullie dat allemaal? Hoe kan je naar de US verhuizen? Ik hoor altijd dat het zo moeilijk is en je mag er dan maar voor een x-aantal maanden blijven, is dat ook zo?
  maandag 17 oktober 2011 @ 21:49:05 #216
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103211213
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef RonB79 het volgende:
...zucht & zwijmel... ik was vorig jaar 2 weken (2 maar!!) in Alpharetta, Georgia, voor het werk. Heerlijk man! Ik denk er wekelijks nog aan terug en zou soms best daar willen wonen. Het klimaat, de mensen, de omgeving... ja.. schitterend.

Dus: hoe doen jullie dat allemaal? Hoe kan je naar de US verhuizen? Ik hoor altijd dat het zo moeilijk is en je mag er dan maar voor een x-aantal maanden blijven, is dat ook zo?
Een groot deel van wat hier zit is middels een Amerikaanse partner naar de VS gekomen, en ik denk dat op de tweede plaats toch wel universiteits-onderzoek en universiteits-gerelateerde visums komen. Het verkrijgen van een echt werkvisum, zoals een H1B, is momenteel niet makkelijk.

Je moet in ieder geval iets te bieden hebben wat ze niet of moeilijk kunnen vinden onder de (lokale) Amerikaanse bevolking. En nee, het spreken van Nederlands telt niet. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:20:42 #217
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_103213455
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Een groot deel van wat hier zit is middels een Amerikaanse partner naar de VS gekomen, en ik denk dat op de tweede plaats toch wel universiteits-onderzoek en universiteits-gerelateerde visums komen. Het verkrijgen van een echt werkvisum, zoals een H1B, is momenteel niet makkelijk.

Je moet in ieder geval iets te bieden hebben wat ze niet of moeilijk kunnen vinden onder de (lokale) Amerikaanse bevolking. En nee, het spreken van Nederlands telt niet. :')
Dan kan ik het vergeten denk ik :D
Kost je denk ik sowieso n kapitaal om al je spullen te verhuizen. Dan moet je wellicht minimaal 1x op en neer om een huis e.d. uit te zoeken dus dat zijn dan al twee vluchten incl de eigenlijke verhuizing.. en laat sparen nu niet zo'n grote hobby van mij zijn :)

Of je werkgever *wilt* dat je daar gaat wonen. Dan kunnen zij dat wellicht allemaal regelen & betalen voor je. Maar die kans is zeer, zeer, zeer klein voor me aangezien ik nu een functie uitvoer in Europa zodat de Amerikanen juist niet naar hier hoeven te komen :(
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:35:12 #218
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103214365
Ik was nog niet eens zo gek veel kwijt om mijn spullen te verhuizen. Ik betaalde 1200 Euro voor een pallet vol met dozen (pak em beet 2 meter hoog), voor door-to-door zodat je het zelf niet in de haven kunt ophalen.

Spaargeld heb je verder wel nodig, wij waren in de eerste paar maanden (auto, zoeken baan, zoeken woning, etc) met gemak $15k kwijt aan kosten, dus dat tikte heel hard aan (zeg maar bijna helemaal) aan onze spaarrekening.

Als sparen geen grote hobby van je is..... laat het dan maar zitten. Maar laat dan alle plannen voor buiten Nederland maar zitten, want hoe je het ook went of keert, een emigratie kost "opstartgeld" in je nieuwe omgeving, welk land dat ook is.

Ook als je werkgever het grootste deel van je kosten draagt, ze kopen niet zomaar een wasmachine, koelkast, TV, en auto voor je. Athans, in het huidige economische klimaat is de kans daarop klein.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:04:50 #219
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_103216133
Nou ik woon nu ondertussen bijna 3 jaar in Duitsland dus ik weet wel wat er bij emigreren komt kijken. Alhoewel NL->DE toch wat makkelijker en sneller gaat dan NL->US of iets anders waarbij n vliegtuig komt kijken.

Maar... het is me iig duidelijk dat ik de US op m'n buik kan schrijven. Alhoewel erover dromen toch mooi blijft :)

Thx :D
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:08:32 #220
355549 dudesque
Bulletproof
pi_103216362
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef maartena het volgende:
Ik was nog niet eens zo gek veel kwijt om mijn spullen te verhuizen. Ik betaalde 1200 Euro voor een pallet vol met dozen (pak em beet 2 meter hoog), voor door-to-door zodat je het zelf niet in de haven kunt ophalen.

Spaargeld heb je verder wel nodig, wij waren in de eerste paar maanden (auto, zoeken baan, zoeken woning, etc) met gemak $15k kwijt aan kosten, dus dat tikte heel hard aan (zeg maar bijna helemaal) aan onze spaarrekening.

Als sparen geen grote hobby van je is..... laat het dan maar zitten. Maar laat dan alle plannen voor buiten Nederland maar zitten, want hoe je het ook went of keert, een emigratie kost "opstartgeld" in je nieuwe omgeving, welk land dat ook is.

Ook als je werkgever het grootste deel van je kosten draagt, ze kopen niet zomaar een wasmachine, koelkast, TV, en auto voor je. Athans, in het huidige economische klimaat is de kans daarop klein.
ow dat valt dan nog wel reuze mee! Ik heb veel spullen in Nederland gelaten. Toch wel spijt van nu. Al mijn winterkleding :o moet het allemaal kopen.
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_103216950
Ja, mijn winterkleren had ik wel in Nederland kunnen laten.
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:22:08 #222
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_103217235
Ik heb nauwelijks winterkleren meegenomen, een paar truien, een jas..... meer heb ik niet nodig. De paar keer dat ik naar Canada ga voor familie, dan neem ik wel een paar dikke truien mee, maar ik draag hier nooit meer een jas.

Ik vind het zelfs een beetje onwennig, een jas aan moeten..... in de dagen dat het wat frisser is, ga ik van korte mouwen naar lange mouwen, en daar heb je het eigenlijk wel mee gehad.

Mijn winterkleding is ook nog van uit Nederland, die slijt niet zo als je ze niet draagt. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_103221001
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef Fogel het volgende:

[..]

En ik ben vaker op reis dan dat ik mijn vrouw date...
Je vrouw belde, ze wil dat je dit snel omdraait.
Jesus saves but death prevails.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2011 @ 06:37:24 #224
45833 crew  Fogel
pi_103223296
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 00:51 schreef Shivo het volgende:

[..]

Je vrouw belde, ze wil dat je dit snel omdraait.
Ik ben nu thuis. Kom je een avond oppas spelen? Dan neem ik haar mee uit. :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:02:29 #225
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_103291147
Ik quote hier even schaamteloos een post van mezelf uit de FhF:

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Hallo, ik ben opzoek naar die Amerikaanse rode drinkbekers die je vaak in films ziet. Alleen zijn die dingen in Nederland vrij moeilijk te verkrijgen. Wel via sommige websites, maar ik ga natuurlijk geen ¤12,50 voor 50 bekertjes betalen. :') Dus mijn vraag, woont er iemand / kent er iemand een persoon die in de VS woont / op vakantie is en zin heeft om voor mij bij de Walmart voor +/- ¤10,- ~ 15,- van die bekers te halen en op te sturen?

Alvast bedankt!
Wellicht hier iemand die me kan helpen?
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')