abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:18:59 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118175360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:59 schreef static het volgende:
Dat is mij dus ook overkomen. :+

Kwam aan op Macau met de intentie om meteen terug te keren, ben er het hele weekend gebleven.

Hong Kong #3
Ik ben er al eens eerder geweest. Beetje op die Macau Tower gelopen enzo, beetje het plaatselijke favoriete broodje gegeten, etc etc :P

Op zich wel ok allemaal voor een dagje uit als je s'avonds een mooi hotel hebt enzo. Maar om er langer te blijven is het denk ik nogal 'saai' vergeleken met HK :)
pi_118180732
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben van plan om een jaartje naar Hong Kong te gaan, maar volgens mij mag je er maar 3 maanden blijven totdat je touristen'visum' verloopt....!?

Ik neem aan dat wanneer ik eventjes iedere 3 maanden even in- en uitcheck via Macau, dat het geen problemen oplevert verder!?
Als je in Hong Kong airport arriveert, moet je een retourticket of ticket van je vervolgreis laten zien. Hoe was je van plan dit te regelen ?

Ik geloof dat je nu erg makkelijk accepteert dat je 'constructie' geen probleem zal vormen. De immigration van Hong Kong kan aan de stempels of in haar computer zien dat je voor een tweede of derde keer Hong Kong binnenkomt. Dit is niet de bedoeling van een toeristenvisum en er is een kans dat dit vragen gaat opleveren. Temeer omdat het onwaarschijnlijk is dat je jezelf een jaar zou vermaken als toerist in HK.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:49:46 #103
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_118181174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef jaco het volgende:

[..]

Als je in Hong Kong airport arriveert, moet je een retourticket of ticket van je vervolgreis laten zien.
Ik ga gemiddeld 4x per jaar naar HK en dat is me werkelijk nog nooit gevraagd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_118181181
Ik ben een stuk of 20 keer Hong Kong in en uit geweest en heb nog nooit een retour ticket moeten laten zien. Ik heb er ook nooit iets over gelezen, etc
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_118181539
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:49 schreef Bajskorv het volgende:
Ik ben een stuk of 20 keer Hong Kong in en uit geweest en heb nog nooit een retour ticket moeten laten zien. Ik heb er ook nooit iets over gelezen, etc
Het staat op de website van de Immigration Department van Hong Kong. Part II punt 5. Er is mij ook nooit om gevraagd, maar ik heb in reisfora gelezen dat het andere reizigers wel is gevraagd.

Zowel jijzelf als Static hebben verder een reispatroon dat geen enkele verdenking op zich laat. Als je steeds de maximale periode van een toeristenvisum gebruikt, dan verandert dat de zaak mogelijk.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:32:53 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118182677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef jaco het volgende:

[..]

Als je in Hong Kong airport arriveert, moet je een retourticket of ticket van je vervolgreis laten zien. Hoe was je van plan dit te regelen ?

Ik geloof dat je nu erg makkelijk accepteert dat je 'constructie' geen probleem zal vormen. De immigration van Hong Kong kan aan de stempels of in haar computer zien dat je voor een tweede of derde keer Hong Kong binnenkomt. Dit is niet de bedoeling van een toeristenvisum en er is een kans dat dit vragen gaat opleveren. Temeer omdat het onwaarschijnlijk is dat je jezelf een jaar zou vermaken als toerist in HK.
Op mijn retourtocket staat een retourdatum voor ergens in oktober 2013, al kan ik die nog gratis 1x verzetten ook.

Mijn vriendin heeft H.K. ID dus ik vertel gewoon dat ik bij haar verblijf, oftewel samenwonen.
pi_118183129
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef Yi-Long het volgende:
Op mijn retourtocket staat een retourdatum voor ergens in oktober 2013, al kan ik die nog gratis 1x verzetten ook.
Maar als de retourdatum later is dan de 3 maanden visum die je krijgt, dan klopt het verhaal bij aankomst al niet.

quote:
Mijn vriendin heeft H.K. ID dus ik vertel gewoon dat ik bij haar verblijf, oftewel samenwonen.
Zo'n verklaring verhoogt alleen maar de verdenking dat je je permanent wilt vestigen in HK. Maar goed, het is niet mijn bedoeling je bang te maken. Ik weet niet hoe streng HK immigration is met haar beleid. Er zijn mensen in allerlei landen die jarenlang 'visa-runs' doen zonder enig probleem. Het mislukt echter soms ook.
pi_118405332
Ben inmiddels alweer een paar dagen thuis, maar wat heb ik genoten in HK :)
Overtrof mijn verwachtingen, zoveel te zien en te doen, dat ik vast nog wel eens terug ga (zeker zolang een vriend van me daar nog woont heb ik nog wel redenen om terug te gaan).
Heb ook absoluut nog niet het gevoel dat ik alles heb gezien.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_118537543
Leuk jouw ervaringen met HK. Ik heb HK altijd een beetje te drukkend gevonden,beetje mini-NYC.
pi_118544078
Ik vind het heerlijk, echt een leuke stad. Zeker geen mini NYC trouwens, dat voelde ik juist helemaal niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 29 oktober 2012 @ 14:40:21 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118577456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 08:27 schreef Guard het volgende:
Ben inmiddels alweer een paar dagen thuis, maar wat heb ik genoten in HK :)
Overtrof mijn verwachtingen, zoveel te zien en te doen, dat ik vast nog wel eens terug ga (zeker zolang een vriend van me daar nog woont heb ik nog wel redenen om terug te gaan).
Heb ook absoluut nog niet het gevoel dat ik alles heb gezien.
Ik ben er nu 4 lange zomers geweest (telkens minstens 5 weken), ben ook regelmatig op pad geweest, de bergen in, de bossen in, de parken in, etc etc, en ook ik heb nog niet het idee dat ik alles gezien heb. Het is gewoon een plek dat ALLES heeft. Wil je shoppen en s'avonds uit, dan kan dat. WIl je lekker rustig op ene verlaten strandje liggen, dan kan dat ook.

1 van mijn favoriete dagen in Hong Kong was s'ochtends met de airport-bus naar Tung Chung (lekker goedkoop), daar de kabelbaan nemen naar de grote Buddha en de bijliggende tempel, vervolgens het busje terug richting Tung Chung nemen maar halverwege uitstappen en de rest van de dag op het strand liggen, en s'avonds naar de Foodcourt in Tung Chung waar we goedkoop aten, en daarna weer naar huis. Heerlijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:44 schreef jaco het volgende:

[..]

Maar als de retourdatum later is dan de 3 maanden visum die je krijgt, dan klopt het verhaal bij aankomst al niet.

[..]

Zo'n verklaring verhoogt alleen maar de verdenking dat je je permanent wilt vestigen in HK. Maar goed, het is niet mijn bedoeling je bang te maken. Ik weet niet hoe streng HK immigration is met haar beleid. Er zijn mensen in allerlei landen die jarenlang 'visa-runs' doen zonder enig probleem. Het mislukt echter soms ook.
Nu begin je me wel een beetje bang te maken in ieder geval. :P Ach, ik heb geen strafblad of whatever, en de redenen die ik heb voor het 1-jarige verblijf en dat ik gewoon een verblijfsadres heb bij mijn vriendin etc etc, zullen hopelijk voldoende zijn om me toe te laten.

Zodra ik in Hong kong zit ook waarschijnlijk meteen even een Museum-pass kopen voor 100HK dollar. Kun je het hele jaar bij een aantal musea naar binnen lopen, wat natuurlijk een uitstekende deal is.

Wellicht ook een jaarkaart voor Ocean Park overwegen, maar dat is al snel zo'n 80-90 euro, dus weet niet of ik dat echt eruit zal halen. Als ik in Central zou verblijven dan waarschijnlijk wel, maar vanuit de New Territories is het toch een aardig ritje van ongeveer een uur om daar te komen.
pi_118578731
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben er nu 4 lange zomers geweest (telkens minstens 5 weken), ben ook regelmatig op pad geweest, de bergen in, de bossen in, de parken in, etc etc, en ook ik heb nog niet het idee dat ik alles gezien heb. Het is gewoon een plek dat ALLES heeft. Wil je shoppen en s'avonds uit, dan kan dat. WIl je lekker rustig op ene verlaten strandje liggen, dan kan dat ook.

1 van mijn favoriete dagen in Hong Kong was s'ochtends met de airport-bus naar Tung Chung (lekker goedkoop), daar de kabelbaan nemen naar de grote Buddha en de bijliggende tempel, vervolgens het busje terug richting Tung Chung nemen maar halverwege uitstappen en de rest van de dag op het strand liggen, en s'avonds naar de Foodcourt in Tung Chung waar we goedkoop aten, en daarna weer naar huis. Heerlijk.
Nou ja met de metro naar Tung Chung is nu ook niet echt de hoofdprijs :P
Ik zou graag nog een keer terug gaan om inderdaad wat meer buiten Central/Kowloon te zien. Natuurlijk wel naar de Buddha geweest, maar niet echt de natuur daar in (bv Lantau trail zou ik wel een keer willen lopen, of anders vanuit Tung Chung naar Ngong Ping). Deze keer was het reisgezelschap er niet echt naar om een flinke hike te maken.
Ook wil ik nog wel een keer naar Lamma Island, Stanley heb ik ook nog niet gedaan en zo is er vast meer dat ik nog niet gezien/gedaan heb.
Ocean Park dan weer wel :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 29 oktober 2012 @ 15:21:40 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118579100
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou ja met de metro naar Tung Chung is nu ook niet echt de hoofdprijs :P
Ik zou graag nog een keer terug gaan om inderdaad wat meer buiten Central/Kowloon te zien. Natuurlijk wel naar de Buddha geweest, maar niet echt de natuur daar in (bv Lantau trail zou ik wel een keer willen lopen, of anders vanuit Tung Chung naar Ngong Ping). Deze keer was het reisgezelschap er niet echt naar om een flinke hike te maken.
Ook wil ik nog wel een keer naar Lamma Island, Stanley heb ik ook nog niet gedaan en zo is er vast meer dat ik nog niet gezien/gedaan heb.
Ocean Park dan weer wel :)
Lamma Island heb ik helaas ook nog niet gedaan. Stanley volgens mij 1x s'avonds geweest om vuurwerk te bekijken, maar ik hou niet zo van het het 'westerse' gedeelte van HK, dus we komen daar nauwelijks. Die trail wil ik ook lopen, al heb ik de laatste jaren wat last van mijn voet, dus dan kan het nogal pijnlijk worden.

In 2008 en 2009 wel aardig wat 'hikes' gedaan. Erg tof.
pi_118632692
Mijn vriendin en ik hebben het financiėle plaatje voor de vlucht en hotel nu voor elkaar.

Het worden 10 dagen Hong Kong.
We gaan een andere keer naar Japan.

Wat ik nu eigenlijk nu wil weten is hoeveel geld we mee moeten nemen naar Hong Kong.
Ik hoor dat Hong Kong erg goedkoop is, maar wat is een bedrag wat een persoon iig mee moet nemen voor 10 dagen?

Gewoon om 10 dagen rond te komen en leuke dingen te doen.

Kan iemand mij wat voorbeelden geven wat bv:

- Een menu kost (ontbijt, lunch, dinner.)
- Vervoer in Hong Kong.


Ik heb gelezen dat je al goed kan eten vanaf 5,- euro, klopt dit?

En dat shoppen een stuk leuker is voor de portemonnee dan in het westen?

Wij zijn namelijk dol op shoppen :P
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:07:46 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118633085
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef uchianseron het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben het financiėle plaatje voor de vlucht en hotel nu voor elkaar.

Het worden 10 dagen Hong Kong.
We gaan een andere keer naar Japan.

Wat ik nu eigenlijk nu wil weten is hoeveel geld we mee moeten nemen naar Hong Kong.
Ik hoor dat Hong Kong erg goedkoop is, maar wat is een bedrag wat een persoon iig mee moet nemen voor 10 dagen?

Gewoon om 10 dagen rond te komen en leuke dingen te doen.

Kan iemand mij wat voorbeelden geven wat bv:

- Een menu kost (ontbijt, lunch, dinner.)
- Vervoer in Hong Kong.

Ik heb gelezen dat je al goed kan eten vanaf 5,- euro, klopt dit?

En dat shoppen een stuk leuker is voor de portemonnee dan in het westen?

Wij zijn namelijk dol op shoppen :P
Persoonlijk reken ik 15 euro per dag per persoon aan
eten, maar goed, dan weet ik een beetje waar je moet eten en op welk tijdstip. Vaak doen we het ontbijt voor een paar euro, de lunch doen we een uitgebreidere lunch-set bij een restaurant waar ze dan vaak een prima maaltijd hebben voor 6-7 euro (inclusief steak, patat, brood, drinken, soep), en s'avonds gewoon weer voor een paar euro ergens goedkoop eten.

Het openbaar vervoer is in HK spotgoedkoop. Haal wel meteen zodra je aankomt even een Octopus-card. Kan als het goed is meteen bij het vliegveld. In tegenstelling tot Nederland werkt het daar namelijk wel gewoon geweldig. Taxi's zijn ook een stuk betaalbaarder dan hier in NL, maar persoonlijk neem ik daar liever gewoon het OV omdat dat prima is, en zoals gezegd, spotgoedkoop.

Shoppen gaat er prima natuurlijk. Persoonlijk zou ik dan wel aanraden om naar Mong Kok te gaan, want Central/Causeway Bay is toch vaak wat duurder. En voor computermeuk enzo kun je het beste naar Sham Shui Po, naar de computermall. En als je daar dan toch bent, ga dan even naar de Milk&Milk die er tegenover zit voor een betaalbare lunch.
pi_118635224
Octopus card kopen idd, kan op het vliegveld, in de aankomsthal, voor de airportexpress.
Taxi kost ook geen kont, maar bedenk wel dat niet iedere chauffeur even goed engels spreekt. Een kaart waarop je je bestemming aangeeft, of iets waar je bestemming in het chinees opstaat wil wel helpen.
Ook zullen de chauffeurs niet happig zijn op een ritje van central naar bv kowloon, omdat ze doorgaans leeg terugmoeten. En zoals gezegd ov is prima, niet alleen de metro maar ook de bussen (behalve de minibusses, dat kan avontuurlijk zijn)
Eten kan goedkoop, eurotje of 5 tot 7 heb je een goeie maaltijd voor. Kan uiteraard ook duurder, als je wilt.
Shoppen lekker in mongkok doen, op de lady's market (en afdingen, absoluut nooit meer dan de helft betalen wat ze vragen, iedereen verkoopt daar hetzelfde dus probeer het stalletje verder opnieuw.

Verder is geloof ik woensdag de dag om naar een museum te gaan, dan is het gratis, dacht ik ergens gelezen te hebben (maar dat zou ik effe checken als ik jou was :P )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_118639901
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:59 schreef uchianseron het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben het financiėle plaatje voor de vlucht en hotel nu voor elkaar.

Het worden 10 dagen Hong Kong.
We gaan een andere keer naar Japan.

Wat ik nu eigenlijk nu wil weten is hoeveel geld we mee moeten nemen naar Hong Kong.
Ik hoor dat Hong Kong erg goedkoop is, maar wat is een bedrag wat een persoon iig mee moet nemen voor 10 dagen?

Gewoon om 10 dagen rond te komen en leuke dingen te doen.

Kan iemand mij wat voorbeelden geven wat bv:

- Een menu kost (ontbijt, lunch, dinner.)
- Vervoer in Hong Kong.

Ik heb gelezen dat je al goed kan eten vanaf 5,- euro, klopt dit?

En dat shoppen een stuk leuker is voor de portemonnee dan in het westen?

Wij zijn namelijk dol op shoppen :P
Besef wel dat HK 1 van de beste plaatsen is waar je erg goed kan eten , zowel aziatisch en westers.
Je kan " normaal " eten zoals Yi-Long dat aangeeft voor 15 euro per dag , maar je bent gek als je dat doet. Maak een wat ruimere budget voor eten en je kan daar echt genieten.
  zondag 4 november 2012 @ 19:50:17 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_118818835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Guard het volgende:
Octopus card kopen idd, kan op het vliegveld, in de aankomsthal, voor de airportexpress.
Taxi kost ook geen kont, maar bedenk wel dat niet iedere chauffeur even goed engels spreekt. Een kaart waarop je je bestemming aangeeft, of iets waar je bestemming in het chinees opstaat wil wel helpen.
Ook zullen de chauffeurs niet happig zijn op een ritje van central naar bv kowloon, omdat ze doorgaans leeg terugmoeten. En zoals gezegd ov is prima, niet alleen de metro maar ook de bussen (behalve de minibusses, dat kan avontuurlijk zijn)
Eten kan goedkoop, eurotje of 5 tot 7 heb je een goeie maaltijd voor. Kan uiteraard ook duurder, als je wilt.
Shoppen lekker in mongkok doen, op de lady's market (en afdingen, absoluut nooit meer dan de helft betalen wat ze vragen, iedereen verkoopt daar hetzelfde dus probeer het stalletje verder opnieuw.

Verder is geloof ik woensdag de dag om naar een museum te gaan, dan is het gratis, dacht ik ergens gelezen te hebben (maar dat zou ik effe checken als ik jou was :P )
Als je van Central naar Kowloon wilt, dan uiteraard altijd eerst even lekker de ferry nemen. Die probeer toch altijd wel zovaak mogelijk in mijn reis te gooien als ik de haven over moet. Blijft mooi :)

Ik ga zelf trouwens ook denk ik meteen een museum-kaart halen voor 100HK$. Hele jaar access bij een aantal musea. Altijd leuk om een paar uur rond te wandelen op een regenachtige dag. Sowieso wil ik in het jaar dat ik er zal zijn zoveel mogelijk leren over de stad.

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef YebCar het volgende:

[..]

Besef wel dat HK 1 van de beste plaatsen is waar je erg goed kan eten , zowel aziatisch en westers.
Je kan " normaal " eten zoals Yi-Long dat aangeeft voor 15 euro per dag , maar je bent gek als je dat doet. Maak een wat ruimere budget voor eten en je kan daar echt genieten.
Je doet net alsof dat goedkopere eten niet goed zou zijn, maar als je buiten de touristische gebieden komt, heb je ook uitstekende plekken waar je prima kunt eten voor een paar euro, en die gewoon internationaal hoog aangeschreven staan en als 'culinaire reistips' gegeven worden. Zo heb je in Tai Po geloof ik een plein waar de beste Char Sui van Hong Kong te vinden zou moeten zijn. En in de mall van Tuen Mun heb je een uitstekend Japans restaurantje waar je voor minder dan 5 euro al prima Beef & Rice kunt halen. Volgens mij zat er ook nog soep bij, maar heb ik dat toen weggegeven aan de mensen naast mij :P

Natuurlijk, met een breder budget zul je ook je keuzes verruimen, en nog 'luxer' eten. Persoonlijk ben ik nooit zo'n 'luxe' eter geweest, maar als je 'gekke' dingen wilt proberen, dan is Hong Kong daar ook prima geschikt voor. Maar persoonlijk probeer ik altijd een beetje een budget van 150HK$ per dag aan te houden, en de ene dag ga je er iets over, en de andere dag zit je er onder. :)

Ik las vandaag trouwens dat toegang tot de paardenraces ook maar 10 HK$ (1 euro) is, dus we zullen daar ook vast wel een keertje een kijkje gaan nemen. :) Ben er nog nooit geweest.
pi_118825443
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2012 19:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als je van Central naar Kowloon wilt, dan uiteraard altijd eerst even lekker de ferry nemen. Die probeer toch altijd wel zovaak mogelijk in mijn reis te gooien als ik de haven over moet. Blijft mooi :)


Uiteraard, voor 34 cent bootje varen blijft tof
:D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_118846636
Die paardenraceis 10HKD ja, maar is alleen op woensdag en zondag dacht ik, dus je moet net geluk hebben dat je er dan bent. Maar met 10 dagen pak je er minimaal 2 mee lijkt me ;)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 20 november 2012 @ 00:23:48 #121
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119413271
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:55 schreef kalinhos het volgende:
Die paardenraceis 10HKD ja, maar is alleen op woensdag en zondag dacht ik, dus je moet net geluk hebben dat je er dan bent. Maar met 10 dagen pak je er minimaal 2 mee lijkt me ;)
Ik ben van plan er een jaar te blijven, en in Shatin komen we bijna dagelijks, dus zal allemaal wel lukken.... :P
pi_119444844
Trouwens in december ook weer 1/2 dagen vrij in Hong Kong. Zit even te denken aan wat ik wil doen. Ik heb Soho/Central/Causeway Bay/Peak/Kowloon/TST/Mong Kok wel lekker rondgebanjerd. Andere leuke wijkjes? En meer specifiek: sneaker shops?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 21 november 2012 @ 01:10:23 #123
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119453128
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens in december ook weer 1/2 dagen vrij in Hong Kong. Zit even te denken aan wat ik wil doen. Ik heb Soho/Central/Causeway Bay/Peak/Kowloon/TST/Mong Kok wel lekker rondgebanjerd. Andere leuke wijkjes? En meer specifiek: sneaker shops?
In Mong Kok heb je toch zo'n sneaker-straat!? Maar die zul je vast wel kennen ;)

Sham Shui Po is OK als je even naar de computermall wilt gaan, maar verder is er niet zoveel te doen.

Ben je al naar de Buddha geweest op Lantau? Eerst naar Tung Chung, dan de kabelbaan pakken, en dan kom je vanzelf bij de Boeddha en die tempel. Leuk voor een paar uurtjes.

Of gewoon the New Territories in, naar Tuen Mun of Shatin of Tai Po ofzo.
pi_119455298
Yup, in Mong Kok heb je "Sneaker Street". Is niet echt 1 straat, meer een paar blokken. Zoek eigenlijk meer wat winkels met toegang tot de wat exclusievere releases, etc...

Electronica doet met weinig, maar dat Buddha beeld is misschien wel een leuk tochtje!
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  woensdag 21 november 2012 @ 12:34:35 #125
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119460263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:24 schreef Bajskorv het volgende:
Yup, in Mong Kok heb je "Sneaker Street". Is niet echt 1 straat, meer een paar blokken. Zoek eigenlijk meer wat winkels met toegang tot de wat exclusievere releases, etc...

Electronica doet met weinig, maar dat Buddha beeld is misschien wel een leuk tochtje!
Dan zie je een keer een mooi stukje natuur in Hong Kong. Iets dat veel mensen overslaan ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')