abonnement Unibet Coolblue
pi_101726852
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  ESF Reporter donderdag 8 september 2011 @ 21:39:04 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_101727173
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

en jij je buren maar de schuld geven! :P
:D De schobbejakken.
pi_101727751
quote:
ik lees het net idd op nu.nl enzo
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101728414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef EdNoolk het volgende:
Of ik word nét even te serieus genomen. Ik zoek gewoon een goede eettent, zo één als elke plaats wel heeft die wel bekend is onder de 'locals', daar waar goddelijk voedsel verorberd wordt. (ook dit niet té serieus nemen). En daarbij ook dus nog de vraag naar een goed uitgaanspunt als 013 tegenvalt. Niet iets waar de gemiddelde leeftijd 21+ is.
Of je word helemaal niet serieus genomen. Begin eens met normaal te praten....
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_101728515
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:54 schreef theKiD het volgende:

[..]

Of je word helemaal niet serieus genomen. Begin eens met normaal te praten....
o riep hij weer iets ?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101728936
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

o riep hij weer iets ?
Chimeid, locals..zulks.. Als hij nu eens niet popi-jopi taal probeert te praten word er mss wel gereageerd..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_101729197
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef theKiD het volgende:

[..]

Chimeid, locals..zulks.. Als hij nu eens niet popi-jopi taal probeert te praten word er mss wel gereageerd..
o vandaar dat ik zijn post gemist heb ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101736370
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:46 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik lees het net idd op nu.nl enzo
Ik heb er ook helemaal niets van gemerkt :D
pi_101736496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:12 schreef EdNoolk het volgende:
Of ik word nét even te serieus genomen. Ik zoek gewoon een goede eettent, zo één als elke plaats wel heeft die wel bekend is onder de 'locals', daar waar goddelijk voedsel verorberd wordt. (ook dit niet té serieus nemen). En daarbij ook dus nog de vraag naar een goed uitgaanspunt als 013 tegenvalt. Niet iets waar de gemiddelde leeftijd 21+ is.
Wat voor eettent? Snelle hap, eetcafeetje, restaurant, shoarma, ijs...? Waar het leuk is als 013 tegenvalt is ook nogal persoonlijk, alles zit redelijk bij elkaar in de buurt, ik zou zeggen loop een rondje en stop waar het gezellig is....
pi_101736914
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Fout? Dat zei ik niet.

Ik vind het nergens voor nodig om mensen die een tijdje niet posten uit de OP te halen.
En een hele hoop mensen zijn het daar niet mee eens. Wie krijgt er dan gelijk?
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:10:10 #86
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101737020
Jullie doen echt alsof EdNoolk een of andere retard is. Ik begrijp dat het typische Fok!-taalgebruik niet altijd gewaardeerd wordt, maar het is gewoon een normale gast. :')

Verder ben ik absoluut nog niet bekend met wat er in Tilburg te doen is. Ik hoorde wel iets over een maandelijks feest in 013 genaamd 'Loos' ofzo. Dat scheen wel leuk te zijn.
pi_101737500
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

En een hele hoop mensen zijn het daar niet mee eens. Wie krijgt er dan gelijk?
:D :'( :D!

Alsof ik mijn mening niet mag/kan geven als anderen het daar niet mee eens zijn. Heeft totaal niets met gelijk krijgen te maken. :'). Ik lig er verder echt niet wakker van hoor.

Maar goed, jij ging toch weg? :W
full stops and exclamation marks
pi_101737792
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Darkestrah het volgende:
Jullie doen echt alsof EdNoolk een of andere retard is. Ik begrijp dat het typische Fok!-taalgebruik niet altijd gewaardeerd wordt, maar het is gewoon een normale gast. :')
Eens. Mensen zijn gewoon niet hip genoeg.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef EdNoolk het volgende:
Ik ga jullie stad binnenkort een bezoek brengen, van zaterdagmiddag ('s avonds 013) tot zondag xx:xx uur. Iemand tips van 'nou als je er toch bent ga dan eten bij shoarmatent antalya' of 'ga naar die kroeg in plaats van 013, daar zijn veel 13-jarige smatjes en chimeids' en zo?
Ik heb qua uitgaan een vrij aparte smaak (en ik ben veel ouder dan 21), dus kan ik ook niet echt helpen. Als ik al in Tilburg op stap ga is het meestal naar 013, en wat betreft eettentjes heb ik eigenlijk ook geen idee meer tegenwoordig.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:44:32 #89
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101738181
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:30 schreef krioro het volgende:

[..]

Eens. Mensen zijn gewoon niet hip genoeg.
Ik weet niet of hip het goede woord is. Ik hoor -gelukkig- namelijk niemand op straat woorden als chimeids gebruiken. Je moet daar gewoon een beetje doorheen kunnen prikken.

Hier de playlist van mijn buren van het afgelopen half uur:
Robbie Williams, Racoon, Celine Dion, Cher, N'sync. En nu belt er een huilende jongen bij ze aan. Ik word gek van die mensen. :')
pi_101738238
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:22 schreef krioro het volgende:

[..]

:D :'( :D!

Alsof ik mijn mening niet mag/kan geven als anderen het daar niet mee eens zijn. Heeft totaal niets met gelijk krijgen te maken. :'). Ik lig er verder echt niet wakker van hoor.

Maar goed, jij ging toch weg? :W
Ik snap dat het zo bij je overkwam :o :) . Maar op mij kwam het weer over alsof jij resuluut zei van ok en het gaat niet gebeuren. Zo van dat niemand erover mocht discussieren, laat staan dat het mocht gebeuren. En ik voelde er wel wat voor om daarop te reageren :P.
pi_101738271
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:10 schreef Darkestrah het volgende:
Jullie doen echt alsof EdNoolk een of andere retard is. Ik begrijp dat het typische Fok!-taalgebruik niet altijd gewaardeerd wordt, maar het is gewoon een normale gast. :')

Verder ben ik absoluut nog niet bekend met wat er in Tilburg te doen is. Ik hoorde wel iets over een maandelijks feest in 013 genaamd 'Loos' ofzo. Dat scheen wel leuk te zijn.
Vijf jaar geleden was Loos tof. Nu is het vooral een kinderfeestje geworden (heb ik gehoord :P). Ik ben daar geloof ik van 2006 tot 2009 elf keer per jaar geweest :') .
pi_101738440
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap dat het zo bij je overkwam :o :) . Maar op mij kwam het weer over alsof jij resuluut zei van ok en het gaat niet gebeuren. Zo van dat niemand erover mocht discussieren, laat staan dat het mocht gebeuren. En ik voelde er wel wat voor om daarop te reageren :P.
Oh neuh, ik heb daar net zo veel of weinig over te zeggen als ieder ander. En als mensen er geen bezwaar tegen hebben dat ze uit de OP gehaald worden is er sowieso geen probleem natuurlijk (zoals in jouw geval dus bijvoorbeeld). Ik geef alleen maar aan dat sommige mensen om wat voor reden dan ook een tijd niet posten in deze reeks maar misschien daarna nog terugkomen. Ze dan verwijderen omdat sommigen vinden dat ze niet genoeg posten vind ik wat cru.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:55:50 #93
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101738462
Ik hoorde er gisteren een 18-jarige lovend over praten, en dat is niet bepaald iemand die naar 'kinderfeestjes' zou gaan. Ik ga het sowieso wel een keertje bezoeken, misschien is het wel heel tof.
pi_101738500
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:44 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik weet niet of hip het goede woord is. Ik hoor -gelukkig- namelijk niemand op straat woorden als chimeids gebruiken. Je moet daar gewoon een beetje doorheen kunnen prikken.
Nou ja, hip, ik ben zelf ook niet hip. Maar ja, je snapt wat ik bedoel.

quote:
Hier de playlist van mijn buren van het afgelopen half uur:
Robbie Williams, Racoon, Celine Dion, Cher, N'sync. En nu belt er een huilende jongen bij ze aan. Ik word gek van die mensen. :')
Ai. :')
full stops and exclamation marks
pi_101738506
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:54 schreef krioro het volgende:

[..]

Oh neuh, ik heb daar net zo veel of weinig over te zeggen als ieder ander. En als mensen er geen bezwaar tegen hebben dat ze uit de OP gehaald worden is er sowieso geen probleem natuurlijk (zoals in jouw geval dus bijvoorbeeld). Ik geef alleen maar aan dat sommige mensen om wat voor reden dan ook een tijd niet posten in deze reeks maar misschien daarna nog terugkomen. Ze dan verwijderen omdat sommigen vinden dat ze niet genoeg posten vind ik wat cru.
En ik vind dat weer niet cru. Maar goed dan is het duidelijk :).
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:59:54 #96
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101738542
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:57 schreef krioro het volgende:

[..]

Nou ja, hip, ik ben zelf ook niet hip. Maar ja, je snapt wat ik bedoel.
Hippe mensen (in de goede zin van het woord) hebben A Strange Arrangement in hun verzameling.
pi_101738558
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:55 schreef Darkestrah het volgende:
Ik hoorde er gisteren een 18-jarige lovend over praten, en dat is niet bepaald iemand die naar 'kinderfeestjes' zou gaan. Ik ga het sowieso wel een keertje bezoeken, misschien is het wel heel tof.
Ik bedoelde dus dat 90% tussen de 16 en 20 is (het is namelijk een 16+ feest), en dat is niet tof als wat ouder iemand tussen te staan. In mijn tijd was het veelal 25-35 en waren wij een van de weinigen 16 tot begin 20'ers :). Wat imo gewoon een veel prettigere sfeer was. Maar goed, ik persoonlijk kan me snel ergeren aan standaard 16jarige bimbo's. Want zo was ik toendertijd totaal niet :).
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:04:35 #98
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101738639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus dat 90% tussen de 16 en 20 is (het is namelijk een 16+ feest), en dat is niet tof als wat ouder iemand tussen te staan. In mijn tijd was het veelal 25-35 en waren wij een van de weinigen 16 tot begin 20'ers :). Wat imo gewoon een veel prettigere sfeer was. Maar goed, ik persoonlijk kan me snel ergeren aan standaard 16jarige bimbo's. Want zo was ik toendertijd totaal niet :).
He bah. Ik ben zelf 21, maar heb ook een behoorlijke hekel aan jonger uitgaanspubliek. Nu ga ik mede daarom ook niet veel uit, ik ga liever naar een Ierse pub. En eens in het jaar naar Amsterdam Dance Event voor de grotere feesten.
pi_101738657
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:59 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Hippe mensen (in de goede zin van het woord) hebben A Strange Arrangement in hun verzameling.
B-)14.gif Volgende maand nieuw album, ik ben benieuwd.

quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:04 schreef Darkestrah het volgende:
En eens in het jaar naar Amsterdam Dance Event voor de grotere feesten.
Eens kijken wat er dit jaar allemaal op ADE te doen is ja. Doe ik wel als ik terugben van vakantie. En ervoor nog Incubate uiteraard.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 9 september 2011 @ 01:09:48 #100
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_101738717
Plastikman ga ik waarschijnlijk wel heen. En ik ga ook naar Incubate! Nog geen planning voor mezelf waar ik heen wil, ga je naar het lunchconcert van Peter Broderick?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')