abonnement Unibet Coolblue
pi_101736872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:04 schreef Leandra het volgende:
Ik heb in OUD al flink wat staaltjes zwangerschapshormonster gezien, maar kennlijk laat het Amanda ook niet onberoerd :X
Die is van nature al extreem en dan nu ook nog al die hormonen... jammer dat ze als zwangere niet via Talitha van Zon een nieuwe vriend kan opduikelen :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 00:49:07 #102
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101738287
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:47 schreef snetje het volgende:

[..]

wat is OUD?
Ouder(s)


quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die is van nature al extreem en dan nu ook nog al die hormonen... jammer dat ze als zwangere niet via Talitha van Zon een nieuwe vriend kan opduikelen :')
Inderdaad. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101738855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:16 schreef sherezade het volgende:
Het is echt een vies wijf, met een rokerstem van een vrouw van 40
ik snap sowieso niet dat iemand haar nog zou willen voor een serieuze relatie na wat allemaal in de gouden kooi is gebeurt...die heeft meer lul naar naar binnen gehad dan dat KPN kabel heeft gelegd.

hij had haar gewoon een keer moeten doen en erna op straat moeten gooien :r zoiets wil je toch niet als moeder van je kind hebben :r :r wat een nachtmerrie
jaloers kreng :r
pi_101739188
quote:
11s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die heeft al gereageerd op telegraaf.nl:

[..]

Dish the dirt!
:Y)
Ik las al wat soortgelijke reacties op haar twitterpagina. Na al die tijd nog zoveel wrok jegens iemand koesteren en dit op zo'n manier/moment ventileren. Daar kun je niets anders dan respect voor hebben. :)!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_101739212
beste nieuws ever ,na het boek dan wat gaat uitkomen van Constanza Breukhoven _O- _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* *O*
  Forum Admin vrijdag 9 september 2011 @ 01:41:06 #106
232445 crew  Specularium
pi_101739217


[ Bericht % gewijzigd door Cynix ® op 09-09-2011 01:48:55 ]
pi_101741487
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 01:18 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

jaloers kreng :r
[ afbeelding ]
ja hoor, op wat? op haar stem? uitgewoond lichaam? haar korte koppie afgebroken haar?
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:35:36 #108
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101741736
Nu maar eens gaan nokken, sherezade.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 9 september 2011 @ 10:49:13 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101743431
quote:
Afrojack: Ik heb Amanda niet op straat gezet

Amanda Balk is niet in één dag op straat gezet door dj Afrojack. Dat is de verklaring die het management van de dj vandaag heeft gegeven, voor de uitspraken die de deelneemster van de Gouden Kooi gisteren deed. 'We hebben geen zin in modder gooien.'

Afrojack en Amanda hebben sinds twee jaar een relatie, waarna bekend werd dat ze zwanger is. Naar eigen zeggen werd Amanda echter zonder pardon op straat gezet en is ze nu radeloos. 'Ik weet niet wat ik moet, ik slaap zo'n beetje overal. Dit doe je iemand die je kindje draagt toch niet aan?', liet de televisiepersoonlijkheid weten volgens RTL Boulevard.

Het management van dj Afrojack is stellig in de ontwikkelingen. 'Alles wat Amanda heeft gezegd is te weerleggen met hoe het wel zit, maar daar bewijzen we haar niets mee. We hebben de situatie voor haar voordelig opgelost.' Dat er iets aan de hand is, is dus duidelijk.

Op dit moment bevindt de dj zich op Ibiza en mag hij rekenen op de steun van Paris Hilton. De societyster zou Afrojack zelfs iets meer dan leuk vinden. 'Dat is niet waar, ze zijn vrienden en werken samen aan een nieuw album', zo heeft een woordvoerder van Paris over de geruchten laten weten. (Redactie)
Bron

En volgens Boulevard zou ze zich in een interview in het AD van vandaag vooral boos zijn dat ze zwanger en wel op straat gezet is, dat de verkering over is is haar grootste probleem niet.
Ik kan het artikel op de site van het AD echter niet vinden.

quote:
Vriendin noemt gedrag Afrojack misdadig

De zwangere vriendin van Afrojack noemt zijn gedrag 'misdadig'. Volgens Gouden Kooi-deelneemster Amanda is ze na een ruzie met de Nederlandse dj zonder pardon op straat gezet door hem.

Dat de relatie met Afrojack is gestrand vindt Amanda niet eens het ergst. "Het is jammer maar helaas. Maar dat hij een zwangere vrouw op straat sodemietert, is misdadig", zegt ze vrijdag in het AD. "Zoiets doe je niet. Of je moet een monster zijn."

Amanda zegt dat de twee ruzie kregen toen ze haar vriend confronteerde met een slippertje. Ze ging boos de deur uit en was met stomheid geslagen toen ze weer terugkeerde. "Want toen ik met mijn huissleutel de voordeur wilde openen, bleken er opeens ander sloten in te zijn gezet."

Volgens Amanda waren al haar privéspullen ingepakt en overgebracht naar een loods. "Ik heb de afgelopen dagen bij een vriendin en mijn zus geslapen", vertelt ze. Met haar zwangerschap gaat het overigens voorspoedig.

Volgens Afrojack klopt de door Amanda gegeven uitleg voor de breuk niet. "Het is wel waar dat Nick niet langer wilde dat Amanda in zijn huis woonde", zegt zijn management tegen de krant. "Daarvoor is helaas een aantal ernstige redenen, waarover wij niet willen uitweiden in het belang van Amanda."
Bron
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101743443


[ Bericht 100% gewijzigd door static op 09-09-2011 11:36:01 (Niet uitdagen) ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:12:14 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_101744082
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja hoor, op wat? op haar stem? uitgewoond lichaam? haar korte koppie afgebroken haar?
Nou nou zo heel erg lelijk is ze nu ook weer niet. Ik vind haar wel een uitgekookte tante en een loedertje. Als de baby eenmaal geboren is zal ze wel een flinke alimentatie krijgen van haar dj, maar ze is niet de enige vrouw die het zo speelt hoor. Zo te lezen zit het jouw best hoog terwijl je die meid alleen maar kent uit de media.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Forum Admin vrijdag 9 september 2011 @ 11:15:49 #112
232445 crew  Specularium
pi_101744182
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nou zo heel erg lelijk is ze nu ook weer niet. Ik vind haar wel een uitgekookte tante en een loedertje. Als de baby eenmaal geboren is zal ze wel een flinke alimentatie krijgen van haar dj, maar ze is niet de enige vrouw die het zo speelt hoor. Zo te lezen zit het jouw best hoog terwijl je die meid alleen maar kent uit de media.
Afrosjek is lekker wil je zeggen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:26:55 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101744537
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nou zo heel erg lelijk is ze nu ook weer niet. Ik vind haar wel een uitgekookte tante en een loedertje. Als de baby eenmaal geboren is zal ze wel een flinke alimentatie krijgen van haar dj, maar ze is niet de enige vrouw die het zo speelt hoor. Zo te lezen zit het jouw best hoog terwijl je die meid alleen maar kent uit de media.
Als nou blijkt dat die samenwerking met Paris Hilton wat minder onschuldig is dan de woordvoerder van Paris (!) claimt, dan zou dat een heel andere alimentatie kunnen veroorzaken...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:31:53 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_101744696
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Afrosjek is lekker wil je zeggen.
Nee waar beweer ik dit dan? Mijn type is ie sowieso niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_101747158
quote:
99s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Hij had haar nooit moeten nemen...
Een Amanda neem je niet, die krijg je.
Go hard or go home
pi_101747438
Vandaag is Afro, of mag ik Jack zeggen, jarig. Benieuwd wat hij van Paris voor z'n verjaardag krijgt.
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:18:06 #117
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_101747742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 09:45 schreef sherezade het volgende:

[..]

noem het hoe je wilt, snol, goedkoop wijf, vrouw zonder normen en waarden, trash,

ze verkoopt haar lichaam toch ook? als jij met je puni langs een paal moet draaien in stoeipakjes en erotische massages geven om zo brood op de plank te krijgen dan ben je een goedkoop wijf

Waarom zo nodig je puni showen? je kunt immers ook een kantoorbaan nemen
Als ik me goed herinner heeft Lieke ook liggen wippen op tv, volgens mij kwam ze daarmee DGK binnen, Amanda was nog een 'miljonaire'...ahum...
Ook Lieke heeft met vrouwen gefoezeld en deed aan paaldansen, ik zie geen verschil? Of het moet zijn dat Lieke zogenaamd niet zo ordi was als Amanda :?
Ik kan nog lachen als ik denk aan Lieke met haarextensions :D

anyhoer, zo waren er meer , niet alleen Amanda
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:28:10 #118
111260 Charmian
a little joy
pi_101748040
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner heeft Lieke ook liggen wippen op tv, volgens mij kwam ze daarmee DGK binnen, Amanda was nog een 'miljonaire'...ahum...
Ook Lieke heeft met vrouwen gefoezeld en deed aan paaldansen, ik zie geen verschil? Of het moet zijn dat Lieke zogenaamd niet zo ordi was als Amanda :?
Ik kan nog lachen als ik denk aan Lieke met haarextensions :D

anyhoer, zo waren er meer , niet alleen Amanda
Zo is het maar net.
OT: waarom geloof ik Amanda niet? Ik bedoel dat ze zegt dat ze 'op straat' is gezet en haar verder geen blaam treft.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator vrijdag 9 september 2011 @ 13:46:23 #119
184769 crew  Deisyy
pi_101748603
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag is Afro, of mag ik Jack zeggen, jarig. Benieuwd wat hij van Paris voor z'n verjaardag krijgt.
Nick voor intimi ;)

Misschien heeft Amanda wel één van haar cavia's voor hem achtergelaten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_101749999
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Als ik me goed herinner heeft Lieke ook liggen wippen op tv, volgens mij kwam ze daarmee DGK binnen, Amanda was nog een 'miljonaire'...ahum...
Ook Lieke heeft met vrouwen gefoezeld en deed aan paaldansen, ik zie geen verschil? Of het moet zijn dat Lieke zogenaamd niet zo ordi was als Amanda :?
Ik kan nog lachen als ik denk aan Lieke met haarextensions :D

anyhoer, zo waren er meer , niet alleen Amanda
Ja, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor. Nou én, waarom wordt Lieke hier nu met haar cavia bijgesleept? :D Laten we het over het Amanda en de baby hebben.
Naam: Destiny Precious Jilayla Jack-Balk. O+
Go hard or go home
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:47:46 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101750234
Volgens mij staat er minimaal 1 overbodige h te weinig in de naam van de baby, maar verder klopt het wel aardig :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 14:52:55 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_101750375
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef Noek het volgende:


Ja, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor. Nou én, waarom wordt Lieke hier nu met haar cavia bijgesleept? :D Laten we het over het Amanda en de baby hebben.
Naam: Destiny Precious Jilayla Jack-Balk. O+
:D _O-
Ik dacht meer aan Cementa (Samantha) Solans (Solange) Mamanda Jack-Balk.

Haar beste vriendinnen en vernoemen moet hè? :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 9 september 2011 @ 14:56:38 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101750468
Wel grappig dat we er al vanuitgaan dat t een meisje wordt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 15:02:19 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_101750643
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 14:56 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat we er al vanuitgaan dat t een meisje wordt...
Oh ja, even nadenken over een jongensnaam. ;)

Wat ik nog steeds niet begrijp is dat in het ene artikel staat dat de baby verwacht wordt in maart en in het andere artikel dat ze 4 maanden zwanger is. :?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2011 @ 15:06:42 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_101750796
Misschien iets van Jessy Rodney Wesley Jack-Balk. w/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')