quote:
Ook je leeftijd.
Als je het voor het eerst gebruikt, kan het heftig aankomen. Op een goeie manier, maar dat maakt dat je het graag (te) snel nog es wil doen. Probeer dat te weerstaan en blijf ook uitgaan zonder XTC. Als je de komende jaren van plan bent (veel) te feesten maakt veel XTC op jonge leeftijd echt uit. Je schaadt je lichaam er toch mee, hoe lekker het spul ook voelt.
Zoals ik al vaker hier heb bepleit, vind ik dat wij spacers een bepaalde verantwoordelijkheid hebben, als promotie voor onze trips. Elk XTC-slachtoffer (waar er -gelukkig- bizar, echt bizar weinig van zijn) is gevaarlijk voor onze trips, het is dus ook eigenbelang.
Pak het rustig aan, de tip van eerst met een meisje thuis, allebei een halfje zou ik ter harte nemen. Het zal jullie vriendschap dan wel liefde voor elkaar (nog beter dan met friendszonevriendinnen) alleen maar versterken.
Doe je het op een feest, zorg dat je het doet daar waar je je in een space op je gemak zou voelen. Ik kan je garanderen dat een onzekere (getuige je posts) 16-jarige dik spacend (ervaren spacer: "joh, je moet gewoon gelijk een hele nemen, dat gezeik met die halfies") op pop-rockmuziek tussen allemaal bierdrinkers en hooguit blowers echt geen succes was geworden.
Paranoide, onhandigheid (mensen met XTC op begrijpen veel beter als je elkaars drankje omstoot "ah nee joh, geeft niks, goed feestje he?") en een heule hoop rare blikken (waarbij die van je ouders nog overzichtelijk zouden zijn), nee man. Dat is echt geen tof avontuur.
Of met een meid, of op een dik feest met spacers. Beste is allebei.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination