pi_101676071
registreer om deze reclame te verbergen
35lvp0z.png

XTC Verzameltopic: Alles over XTC

OP
FC Utrecht
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek.
pi_101676098
Tja dat wel natuurlijk, maar zeg gewoon niets, doe alsof ik zat ben etc. Is het veilig om als de x is uitgewerkt weer iets te drinken?

En krijg je direct katerverschijnselen? Ik neem 'm denk ik rond 1500 en moet nog door tot 000 dan in de trein tot 0130 (kan altijd slapen dusja), kan dat?
Hier zei Kaneelstokje: Van wat ik heb begrepen, is het prima in je broek.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Come on everybody bewegt dein Arsch!'
pi_101676128
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:18 schreef Northside het volgende:

[..]

99 van de 100 ouders herkennen het niet hoor. Wat dat betreft herkennen sowieso heel veel mensen het niet. Ja, als je echt scheve bekken staat te trekken gaan ze wel dingen denken, maar als je je gewoon een beetje rustig gedraagd val je over het algemeen niet op.
Mja ik weet 't niet hoor.

In ''mijn tijd'' (jaren 90) was het nog vrij onbekend, nu weten ouders veel meer volgens mij.

Daarbij moet je je ouders ook niet onderschatten, die kennen je door en door, afwijkend gedrag merken ze echt wel op, of ze het dan linken aan drugsgebruik is een tweede, maar toch.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_101676178
Waarschijnlijk linken ze het aan overmatig drankgebruik en moeheid
pi_101676233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Daarbij moet je je ouders ook niet onderschatten, die kennen je door en door, afwijkend gedrag merken ze echt wel op, of ze het dan linken aan drugsgebruik is een tweede, maar toch.
'Ik heb teveel gedronken en ik wil naar bed' en vervolgens gewoon stilzitten en een beetje uit het raam staren. Werkt in mijn ervaring altijd.

We hebben het hier wel over iemand die alweer uitgespaced is he?
Ja, ik generaliseer.
pi_101676361
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef Northside het volgende:

[..]

'Ik heb teveel gedronken en ik wil naar bed' en vervolgens gewoon stilzitten en een beetje uit het raam staren. Werkt in mijn ervaring altijd.

We hebben het hier wel over iemand die alweer uitgespaced is he?
Ja het zal in veel gevallen ook wel werken, maar ik ben er toen ''the hard way'' achter gekomen dat ouders echt wel zien dat je je anders gedraagt dan normaal. ;)
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_101676403
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
Tja dat wel natuurlijk, maar zeg gewoon niets, doe alsof ik zat ben etc. Is het veilig om als de x is uitgewerkt weer iets te drinken?

En krijg je direct katerverschijnselen? Ik neem 'm denk ik rond 1500 en moet nog door tot 000 dan in de trein tot 0130 (kan altijd slapen dusja), kan dat?
De dip na MDMA is behoorlijk kut, als je om 3 uur begint en het is om 9 uur uitgewerkt weet ik niet zeker of je de rest van het feest nog wel leuk vindt en of je nog energie hebt om door te feesten...
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:

Inderdaad, gelukkig is het 's avonds donker en in de auto ook. Als je thuis bent wel linea recta naar je kamer in ieder geval ;)
Denk je dat er een kans is dat je ouders wel eens met drugs hebben geëxperimenteerd?
pi_101677042
Ik heb van mezelf al grote ogen en met pillen wordt dat alleen maar meer. Als ik 'nuchter' sta te springen op een feest dan denkt men dat ik 400 mg MDMA op heb ofzo.

Mijn ouders weten dat ik blow, pillen en paddo's heb ik het niet eerder over gehad en ze zullen het 'niet verstandig' vinden.

Sja.

Petje en zonnebril mee en in de auto gaan liggen maffen. Simpele oplossing lijkt me.
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
The only limit is your own imagination
pi_101677447
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:43 schreef El_Matador het volgende:
Petje en zonnebril mee en in de auto gaan liggen maffen. Simpele oplossing lijkt me.
Mijn ouders zouden toch gek hebben gekeken als ik rond half 2 s'nachts met een zonnebril op de auto in stapte. :P
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_101677645
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mijn ouders zouden toch gek hebben gekeken als ik rond half 2 s'nachts met een zonnebril op de auto in stapte. :P
:D

Ik zou gek staan te kijken als mijn ouders mij op zouden halen van een feest. "Je zoekt zelf maar een optie om thuis te komen." ;)
Hmmm, hedde ge wel gelijk in.. 1 schone dame in de hand is beter dan 10 in het zwembad.
Best things in life start with an F: Fun, Freedom, Fantasy...and Females who share all these!
pi_101677654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jep de mijne ook :P Maar idd in de auto ogen dicht doen en proberen wat te slapen of doen alsof, maar dat is ook niet echt makkelijk als er nog 5 maten achterin zitten.
pi_101677844
Zondagochtend zat ik op internet wat foto's te kijken van een paar vriendinnen die naar Valtifest waren geweest. Toch maar even de telefoon gepakt en het meisje dat de foto's geplaatst had opgebeld.

'Leuk gehad op Valtifest?'
'Ja hoor'
'Ik zag het ja. Misschien moet je een paar foto's weghalen...'
'Hoezo?'
'Die andere 2 hebben xtc gehad'
'Huh? Hoe zie je dat?'
'De ogen, ze zijn nogal groot'
'Oh... heb ik helemaal niet doorgehad'

Veel mensen die er buiten staan herkennen het echt niet zo snel, zeker niet als het om gematigde hoeveelheden gaat.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 7 september 2011 @ 17:02:31 #13
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101677933
Die van mij vinden het niet heel raar als ik met zonnebril in de auto stap doe ik wel meer :P

Maar het is dus beter om rond 1300 te beginnen dan als het uitgewerkt is eten en dan na het eten een nieuwe te nemen? En dan in de trein pitten en ook tegen mijn ouders zo, ik wil wel tot 000 kunnen blijven gaan.
pi_101678005
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef Newbie114 het volgende:
Die van mij vinden het niet heel raar als ik met zonnebril in de auto stap doe ik wel meer :P

Maar het is dus beter om rond 1300 te beginnen dan als het uitgewerkt is eten en dan na het eten een nieuwe te nemen? En dan in de trein pitten en ook tegen mijn ouders zo, ik wil wel tot 000 kunnen blijven gaan.
Die na het eten heeft dan weinig nut meer. (als je uberhaupt wat naar binnen krijgt)
Als de koek op is, is de koek op. ;)
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_101678015
quote:

Het beste is om niet te vroeg te beginnen. Zeker niet de eerste keer. Als jij in je eentje al om 13:00 loopt te spacen en je moet nog tot 00:00 dan is dat veuls te lang.

Ik zou beginnen om een uur of 17:00 na wat gegeten te hebben en in totaal 2 halfjes nemen. Dat gaat prima tot een uur of 23:00 en dan is het uitgewerkt als je je ouders ontmoet.

Heb je het er met je ouders over gehad trouwens? Kan je er niet openlijk over praten?
pi_101678016
quote:

Neee, slecht plan.
Als het om 12 uur is afgelopen pak je de eerste halve rond half 7 ofzo. Anders is het einde van het feest kut.
Daarvoor vermaak je je maar zonder X. Niet meer dan een paar biertjes zou ik doen.
pi_101678052
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:04 schreef StijnDa het volgende:
Daarvoor vermaak je je maar zonder X. Niet meer dan een paar biertjes zou ik doen.
Dat dus.
  woensdag 7 september 2011 @ 17:13:53 #18
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101678506
Oke ik zal erop letten, bedankt voor de tips :) ik drink dan zoiezo niet zo veel omdat kost veel geld.

Maar ik kan er niet openlijk over praten, ik mag al geen wiet aanraken van mijn ouders :')
pi_101678637
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef Newbie114 het volgende:
Oke ik zal erop letten, bedankt voor de tips :) ik drink dan zoiezo niet zo veel omdat kost veel geld.

Maar ik kan er niet openlijk over praten, ik mag al geen wiet aanraken van mijn ouders :')
^O^
Bedenk even hoe groot de kans is dat ze zelf ooit iets met drugs hebben gedaan, als ze er nooit mee in aanraking zijn geweest zijn je kansen veel groter dat ze niets doorhebben :)
  woensdag 7 september 2011 @ 17:17:50 #20
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101678683
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

^O^
Bedenk even hoe groot de kans is dat ze zelf ooit iets met drugs hebben gedaan, als ze er nooit mee in aanraking zijn geweest zijn je kansen veel groter dat ze niets doorhebben :)
Vrijwel nul.
pi_101678737
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Vrijwel nul.
Dan wens ik je veel succes :Y)
Wanneer is je feest?/ Welk feest?
  woensdag 7 september 2011 @ 17:22:19 #22
343183 Newbie114
Beste kok ooit
pi_101678872
quote:
2s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dan wens ik je veel succes :Y)
Wanneer is je feest?/ Welk feest?
Appelpop, zaterdag.
pi_101680213
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 17:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Appelpop, zaterdag.
Ah oké, veel plezier, maar dat zal wel lukken ;)

Zelf ook een berichtje de deur uit gedaan naar wat vrienden om zaterdag een space avondje te houden :)
pi_101680252
Mijn 7 weken lange upperbreak gaat er zaterdag ook weer aan
  woensdag 7 september 2011 @ 18:19:06 #25
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_101681070
Lachwekkend dat er nu al veel partijen fel kritiek hebben op het GroenLinks legalistatie-plan. Wat een bureaucratisch en kortzichtig politiek bestel hebben we toch ook in dit land. Laten ze toch een keer een voorbeeld nemen aan Frits Bolkenstein.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')