quote: Op woensdag 7 september 2011 13:45 schreef Kingstown het volgende:Tijd om mijn grootste trauma te posten....dit nummer heeft me jaren en jaren achtervolgd. Echt overal waar ik binnen kwam werd het geroepen.... 1 van m'n allerbeste vrienden die een kroeg had, zette het standaard aan als ik binnen kwam en in mijn Beierse/Oostenrijkse periode was het ook overal raak. Kutnummer.DJ Ötzi - Anton aus Tirol (Erfrischend Deutsch)
quote: Op woensdag 7 september 2011 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:Robert Long - Toe Maar Jongens De Beuk Erin
quote: Op woensdag 7 september 2011 13:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:Land van Maas en Waal
quote: Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef Pietverdriet het volgende:Oh dearZo heb ik een Jaren 80 irritatie, altijd als WDR2 of Beieren 3 wat jaren 80 willen draaien komt 9 van de 10 keer dit nummerVisage - Fade To GreyHeb niets tegen het nummer, maar de jaren 80 heb ik heel bewust meegemaakt en dit nummer leerde ik pas de afgelopen 10 jaar kennen
quote: Op woensdag 7 september 2011 14:00 schreef tong80 het volgende:[..]Mijn favoriete decennium. Maar dan heb ik over de underground.Screaming Trees - Bed Of Roses
quote: Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:[..]Grunge, niet underground,
quote: Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:Heb dat liedje eens vertaald voor een vriendin van me, voor een de plaat en zijn verhaal uitzending van lokale radio. Ze was zo geschokt dat het over kindermishandeling ging,