abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101647707


Clubgegevens
Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum
Capaciteit: 24.200
Voorzitter: Joop Munsterman
Alg. directeur: Jan van Halst
Trainer/Coach: Co Adriaanse
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Arke
Begroting: ¤ 35,9 miljoen
Competitie: Eredivisie

Stadionplattegrond


Vorig Deel
FC Twente #88: het worden twee spannende wedstrijden!

Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Rood hart

More than a Feeling

The saints are coming

Selectie:


Volledige selectie zie spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openingspost
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101647737
Luukinho :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101647870
_O_ luukkkkkkkkkkkkkk
pi_101648509
Fer ook nog gescoord voor Jong Oranje :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101662052
Schuivertje, niet zo speciaal toch. Behalve dat het zijn eerste is.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_101668923
Aardige goal, verder erg slecht ..
  woensdag 7 september 2011 @ 13:44:36 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_101670781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Aardige goal, verder erg slecht ..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_101671976
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

AFCA
pi_101687713
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:14 schreef daftme het volgende:
Schuivertje, niet zo speciaal toch. Behalve dat het zijn eerste is.
gewoon netjes binnen geschoven en mooi dat hij z'n eerste te pakken heeft ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101766040
Wie heeft z'n passepartout al gekocht?
♥ scars make us who we are ♥
pi_101766093
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie heeft z'n passepartout al gekocht?
heb tijdens alle 3 de thuiswedstrijden zelf een thuiswedstrijd -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101766188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

heb tijdens alle 3 de thuiswedstrijden zelf een thuiswedstrijd -O-
-O- balen!
♥ scars make us who we are ♥
pi_101766215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

-O- balen!
ja, flink balen! dan maar wat van de beker en competitie meepakken :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101766290
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ja, flink balen! dan maar wat van de beker en competitie meepakken :s)
^O^

wanneer is eigenlijk de eerste bekerwedstrijd? En waar? Ik heb niet opgelet :@
♥ scars make us who we are ♥
pi_101766368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

^O^

wanneer is eigenlijk de eerste bekerwedstrijd? En waar? Ik heb niet opgelet :@
uit tegen VV Zwaluwen, 21 september 17.00 ^O^
http://www.vvzwaluwen.nl/
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101781361
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Wie heeft z'n passepartout al gekocht?
Vanmiddag!
pi_101782362
Hoeveel gaat het vanavond worden? Ik denk 1-2 :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101786369
volgens de Telegraaf begint Fer in de basis vanavond...

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel gaat het vanavond worden? Ik denk 1-2 :)
daar ga ik ook voor :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101786428
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:20 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens de Telegraaf begint Fer in de basis vanavond...

[..]

daar ga ik ook voor :Y
Ben echt benieuwd naar de opstelling en voor wie Fer in de basis komt.
pi_101786592
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:23 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ben echt benieuwd naar de opstelling en voor wie Fer in de basis komt.
John - Janko - Berghuis
Brama - De Jong - Janssen
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Cornelisse/Rosales
Mihaylov

dat is prima wat mij betreft ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101787149
Doe me Rosales maar ipv Cornelisse :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101787355
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

John - Janko - Berghuis
Brama - De Jong - Janssen
Tiendalli - Douglas - Wisgerhof - Cornelisse/Rosales
Mihaylov

dat is prima wat mij betreft ^O^
Een speler van 5,5 miljoen op de bank zetten..? :N
pi_101787408
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:00 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Een speler van 5,5 miljoen op de bank zetten..? :N
dus omdat je er veel voor hebt betaald, moet hij gelijk in de basis? maakt niet uit wie er uitgaat, als het grote geld er maar staat?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101787521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dus omdat je er veel voor hebt betaald, moet hij gelijk in de basis? maakt niet uit wie er uitgaat, als het grote geld er maar staat?
Als ze hem niet hebben gehaald voor de basis vind ik 5,5 miljoen heeel veel geld voor een speler die over een jaar transfer vrij is.

Ik vind dat je hem een kans moet geven in de basis. Wanneer hij niet zou presteren wordt het een ander verhaal.
pi_101787562
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Als ze hem niet hebben gehaald voor de basis vind ik 5,5 miljoen heeel veel geld voor een speler die over een jaar transfer vrij is.

Ik vind dat je hem een kans moet geven in de basis. Wanneer hij niet zou presteren wordt het een ander verhaal.
hij is geen rechtsbuiten, dus geen directe vervanger voor Ruiz; dus dan is het inderdaad veel geld voor een speler die op een plek moet waar de keuze al flink ruim is...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101788366
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hij is geen rechtsbuiten, dus geen directe vervanger voor Ruiz; dus dan is het inderdaad veel geld voor een speler die op een plek moet waar de keuze al flink ruim is...
Toch gaat Adriaanse het waarschijnlijk wel zo doen:

quote:
twitter:
markvanrijswijk twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 17:32:08
Fer staat in basis bij Twente! Mihaylov, Cornelisse, Wisgerhof, Douglas, Tiendalli, Brama, Fer, Janssen, De Jong, Janko, John
pi_101790525
De Jong wel op rechts dus?
♥ scars make us who we are ♥
pi_101790613
Wat een fucking smeerlap die Wielaert ook, gewoon bewust met die knie in de rug.
pi_101794478
;( ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101794491
Wtf. Verloren bij Roda? :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_101794546
Tja als je dit ziet dan hadden we beter een buitenspeler kunnen halen dan Fer.

John en Berghuis zijn nog lang niet klaar voor een vaste basisplaats bij Twente.

Maar goed iedereen was slecht vandaag. Hopen dat Chadli snel terug komt.
pi_101795864
Hup Heracles dan maar. En VVV *)
♥ scars make us who we are ♥
pi_101796035
5,5 miljoen voor een speler die je toch niet helemaal nodig hebt. Het blijft een opmerkelijke keuze..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_101796341
Waar was Fer bij dat doelpunt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101803697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Hup Heracles dan maar. En VVV *)
:')

Jojoortje stijl: "Jammer van het verlies, had meer in gezeten".
pi_101806857
Twente heeft gewoon veel te veel dezelfde spelers waardoor je van dat borduurvoetbal zonder resultaat krijgt. Kwaliteit zat nog steeds, maar te voorspelbaar allemaal.

Daarom nogmaals bedankt voor die 5,5 miljoen. Die poen had beter in een ander type speler gestoken kunnen worden imo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101807347
Mwoah, in tegenstelling tot het Kuip plebs vallen wij niet meteen onze spelers af bij een slechte wedstrijd. Janssen vandaag erg goed, verder zat het mentaal niet lekker. Hopelijk is dit een leerzame ervaring.
Jesus saves but death prevails.
pi_101808242
Zodra Chadli fit is zou Co er goed aan doen om Chadli op 10 te zetten met Fer en Janssen daarachter. De Jong in de spits en Janko en Brama op de bank. Met een middenveld als gisteren ga je het niet redden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101808348
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 07:52 schreef Shivo het volgende:
Mwoah, in tegenstelling tot het Kuip plebs vallen wij niet meteen onze spelers af bij een slechte wedstrijd. Janssen vandaag erg goed, verder zat het mentaal niet lekker. Hopelijk is dit een leerzame ervaring.
Heb je de wedstrijd na de 10-0 gezien ? ;)

Overigens denk ik dat Twente een goede passer op het middenveld mist. Janssen ziet vaak erg goed de ruimte en duikt daar ook veel inmaar vaak zien medespelers het niet of is de pass niet goed.

Bij de 0-1 ging het wel goed trouwens.
pi_101808396
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 10:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd na de 10-0 gezien ? ;)

Overigens denk ik dat Twente een goede passer op het middenveld mist. Janssen ziet vaak erg goed de ruimte en duikt daar ook veel inmaar vaak zien medespelers het niet of is de pass niet goed.

Bij de 0-1 ging het wel goed trouwens.
Zolang Janko speelt zal Janssen nooit zijn ideale spel kunnen spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 11 september 2011 @ 10:33:38 #41
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_101808411
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
Waar was Fer bij dat doelpunt?
Fer weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101808557
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 10:32 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Zolang Janko speelt zal Janssen nooit zijn ideale spel kunnen spelen.
Klopt. 'Probleem' is alleen dat Janko zijn goals blijft maken dus niet snel gewisseld zal worden.
pi_101808586
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt. 'Probleem' is alleen dat Janko zijn goals blijft maken dus niet snel gewisseld zal worden.
Maar met Janko erbij is je veldspel gewoon een stuk slechter. Dan kan hij wel blijven scoren maar als dat nog de enige manier is van scoren dan is het uiteindelijk makkelijk te verdedigen. Je moet je spel imo nooit zo afstemmen op een beperkte voetballer die wel makkelijk weet te scoren.
Janko uit de wedstrijd spelen en je bent er.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101808607
Ik ben het met je eens. Waneer zal Co dit gaan toepassen ? ;)
pi_101814263
We missen gewoon een goede rechtsbuiten. De rechterkant is veel te weinig gebruikt tegen Roda.

Alles moest nu via links of het midden. Janssen dook nog wel eens dat gat in aan de rechterkant maar ook niet genoeg. In zo'n opstelling kun je beter Rosales rechtsback zetten, die komt tenminste nog vaak naar voren en komt met een voorzet.

Voor de verdedigers van Roda is het ook stukken makkelijker verdedigen als je bijna alleen maar het centrum en de rechterkant hoeft te verdedigen.
pi_101814401
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:53 schreef Breekfast het volgende:
We missen gewoon een goede rechtsbuiten. De rechterkant is veel te weinig gebruikt tegen Roda.

Alles moest nu via links of het midden. Janssen dook nog wel eens dat gat in aan de rechterkant maar ook niet genoeg. In zo'n opstelling kun je beter Rosales rechtsback zetten, die komt tenminste nog vaak naar voren en komt met een voorzet.

Voor de verdedigers van Roda is het ook stukken makkelijker verdedigen als je bijna alleen maar het centrum en de rechterkant hoeft te verdedigen.
Chadli kan prima op rechts spelen, maar dan moet hij wel herstellen :{
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101820961
Oke,
De huidige stand van zaken:


Even een dealtje sluiten. Wij winnen volgende week bij PSV en dan staan we samen 6 en 5 punten voor op PSV . Deal or no deal?
pi_101821228
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:')

Jojoortje stijl: "Jammer van het verlies, had meer in gezeten".
O+
Noot noot.
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 16:55:38 #49
8781 crew  Frutsel
pi_101821835
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke,
De huidige stand van zaken:
[ afbeelding ]

Even een dealtje sluiten. Wij winnen volgende week bij PSV en dan staan we samen 6 en 5 punten voor op PSV . Deal or no deal?
no deal, laat PSV maar gewoon winnen, jullie worden sowieso wel op je sloffen kampioen dit jaar :)
pi_101824740
leontenvoorde twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:51:24 Rust fulham blackburn 1 1. Wedstrijd heeft t niveau van roda Twente. Ruiz matig tot dusverre reageer retweet
leontenvoorde twitterde op zondag 11-09-2011 om 18:07:58 Nou das n pijnlijk debuut voor ruiz. Hij is in de rust in de kleedkamer gebleven. Dembele vervangt hem reageer retweet
;(
pi_101831540
Twente :N -O- :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101831859
quote:
2s.gif Op zondag 11 september 2011 18:18 schreef Mdrop het volgende:
leontenvoorde twitterde op zondag 11-09-2011 om 17:51:24 Rust fulham blackburn 1 1. Wedstrijd heeft t niveau van roda Twente. Ruiz matig tot dusverre reageer retweet
leontenvoorde twitterde op zondag 11-09-2011 om 18:07:58 Nou das n pijnlijk debuut voor ruiz. Hij is in de rust in de kleedkamer gebleven. Dembele vervangt hem reageer retweet
;(
Echt jammer, zo'n slecht debuut, ik gun hem echt het allerbeste.
For great justice!
pi_101832336
quote:
9s.gif Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt jammer, zo'n slecht debuut, ik gun hem echt het allerbeste.
precies! maar ik gun hem wel ff tijd om te wennen aan de PL :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101832516
Hij past imo niet in de PL, zeker niet bij een ploeg die niet wil voetballen. Het tempo en het fysiek ligt daar te hoog voor hem. Hij had of naar Italië, Duitsland maar het liefste naar Spanje moeten gaan. Maar goed, als je al 2 jaar de sterren van de hemel speelt in de eredivisie en die gedroomde club komt niet dan snap ik Ruiz wel dat hij voor de eerste de beste kans in ee grote competitie heeft gekozen. Is altijd nog een makkelijkere opstap naar de top als hij zich goed weet stand te houden.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101832704
a.s. donderdag Fulham, benieuwd wat we daar kunnen bereiken!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101845168
quote:
9s.gif Op zondag 11 september 2011 20:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Echt jammer, zo'n slecht debuut, ik gun hem echt het allerbeste.
Ruiz had gewoon nooit naar Fulham moeten gaan. Middelmatige club, waar twente, als fllham zo blijft spelen, makkelijk van gaat winnen in de EL. Hij zit daar alleen voor het geld. Sportief is Twente meer waard.
En dan dat geslijm daarna van "fulham is een hele mooie club en blabla".
Het is niet dat ik Ruiz geen transfer gun, maar fulham is gewoon zonde.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101852790
Oké als Fulham fan die 5-10 wedstrijden per seizoen bezoekt, en ook in Londen woont. Je kunt Fulham zeker een tweederangsclub noemen aangezien de eerste rang in Engeland dan ook Manchester United - City - Chelsea - Liverpool - Arsenal - Tottenham is.

Fulham zit daar onder (met teams als Everton, Stoke en Bolton), en je zult ons nooit in de Champion's League zien. Maar daarom is het nog geen slechte club of wat dan ook, en om te zeggen dat Twente daar makkelijk van gaat winnen is wel erg opportunistisch. Wij eindigen normaalgezien gewoon in de top 10 in de premier league, en hebben twee seizoenen geleden de finale van de Europa League nipt verloren, na toch even van Juventus, Roma, Hamburg, Shaktar en Wolfsburg te winnen onder andere. Spelers als Zamora, Dempsey, Hangeland zijn misschien niet zo bekend in Nederland maar toch echt topspelers.

Dit is voor ons een ontzettend slechte seizoensstart geweest, onder andere omdat Jol een aantal vreemde opstellingen heeft geprobeerd, en ook omdat Zamora enkele wedstrijden geblesseerd was. Ik was gisteren in het stadion trouwens en Ruiz had inderdaad een erg slechte start. Hij had veel te veel tijd aan de bal nodig en raakte hem dan ook weer snel kwijt. Werd vervangen door Dembele die heel mooi en veel dribbelt maar nooit echte kansen creeerde.

Nouja, we zullen wel zien donderdag en ik ben er ook zeker weer bij. :)

Oh, en qua geld zijn we ook een erg bescheiden club zonder sterspelers aan belachelijk hoge salarissen trouwens. Fulham heeft een salarisbudget van een £40 millioen en staat daarmee 15de in de Premier League geloof ik. Dit is trouwens de duurste speler die Fulham ooit heeft gekocht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Monopoly_Man op 12-09-2011 12:30:39 ]
pi_101860088
Als neutrale toeschouwer, niet fan van van één van deze clubs, vind ik Fullham 10 keer mooier dan Twente. Het stadion, de history, de competitie. Het is allemaal veel beter of mooier dan in Enschede. Hier scoor ik geen punten mee in een Twente topic, maar ach :P.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_101864862
quote:
Jol: 'Intelligente Ruiz zal zich zeker aanpassen'
12/09/2011 17:39

Martin Jol heeft ondanks een ongelukkig debuutduel met Blackburn Rovers (1-1) nog volop vertrouwen in Bryan Ruiz. Volgens de manager van Fulham heeft de kersverse Cottager de tijd nodig om, net zoals eerder bij Twente, uit te groeien tot een van de spelbepalende spelers. De Costa Ricaan werd zondag na een helft gewisseld.

'In het voetbal moet je realistisch zijn en hem de tijd geven', stelt Jol, die na vier competitieduels nog zonder zege is. 'In de eerst helft kon je weldegelijk zien dat hij kwaliteiten heeft. Hij heeft nu in ieder geval kunnen wennen aan de snelheid in de Premier Leauge.'

'Er zijn een hoop buitenlandse voetballers die het nooit zullen redden hier', vervolgt Jol. 'Maar hij is een intelligente jongen die voor zichzelf doelen heeft gesteld. Ik weet zeker dat hij zich aan zal passen.'

Over het resultaat was Jol allesbehalve tevreden. 'Het was frustrerend', vond de voormalig Ajax-coach. 'We verdienden drie punten, maar kregen er maar eentje. Dat was in het doelpuntloze duel met Aston Villa hetzelfde. In het hedendaagse voetbal is het helaas nu eenmaal mogelijk dat je verliest terwijl je een groot overwicht hebt. Ook Liverpool had veel meer balbezit dan Stoke, maar bleef toch achter met nul punten.'

Door het gelijkspel is de formatie van Jol achttiende in de Premier League. De Nederlander wacht na vier duels (twee gelijke spelen) nog steeds op zijn eerste zege.
pi_101865237
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 12:23 schreef Monopoly_Man het volgende:
Oké als Fulham fan die 5-10 wedstrijden per seizoen bezoekt, en ook in Londen woont. Je kunt Fulham zeker een tweederangsclub noemen aangezien de eerste rang in Engeland dan ook Manchester United - City - Chelsea - Liverpool - Arsenal - Tottenham is.

Fulham zit daar onder (met teams als Everton, Stoke en Bolton), en je zult ons nooit in de Champion's League zien. Maar daarom is het nog geen slechte club of wat dan ook, en om te zeggen dat Twente daar makkelijk van gaat winnen is wel erg opportunistisch. Wij eindigen normaalgezien gewoon in de top 10 in de premier league, en hebben twee seizoenen geleden de finale van de Europa League nipt verloren, na toch even van Juventus, Roma, Hamburg, Shaktar en Wolfsburg te winnen onder andere. Spelers als Zamora, Dempsey, Hangeland zijn misschien niet zo bekend in Nederland maar toch echt topspelers.

Dit is voor ons een ontzettend slechte seizoensstart geweest, onder andere omdat Jol een aantal vreemde opstellingen heeft geprobeerd, en ook omdat Zamora enkele wedstrijden geblesseerd was. Ik was gisteren in het stadion trouwens en Ruiz had inderdaad een erg slechte start. Hij had veel te veel tijd aan de bal nodig en raakte hem dan ook weer snel kwijt. Werd vervangen door Dembele die heel mooi en veel dribbelt maar nooit echte kansen creeerde.

Nouja, we zullen wel zien donderdag en ik ben er ook zeker weer bij. :)

Oh, en qua geld zijn we ook een erg bescheiden club zonder sterspelers aan belachelijk hoge salarissen trouwens. Fulham heeft een salarisbudget van een £40 millioen en staat daarmee 15de in de Premier League geloof ik. Dit is trouwens de duurste speler die Fulham ooit heeft gekocht.
Ik ben het met je eens dat fulham een mooie club is, maar het is geen club voor Ruiz. Zeker niet met het huidige fulham van Jol. En aan het huidige spel van fulham te zien zou Twente het moeten winnen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101865710
Twente zou eigenlijk ook gewoon van Roda moeten winnen, dus wat is je punt? :P
Shine bright like a diamond.
pi_101865811
ADO moet verslagen kunnen worden. Wij verslaan PSV en een mooi weekend! ^O^
pi_101892935
quote:
Bij de training van #fctwente . Bajrami en Bengtsson trainen weer voluit mee. Opvallende afwezige? Trainer Co Adriaanse
Een trainer die afwezig is op de training?
For great justice!
pi_101897708
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:21 schreef Q. het volgende:

[..]

Een trainer die afwezig is op de training?
Twente trainer Adriaanse ziek thuis
pi_101906982
Chadli wordt toch btw niet zo'n Nicky Kuiper verhaal hé? -O-
Gewoon, omdat het kan.
pi_101908217
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ruiz had gewoon nooit naar Fulham moeten gaan. Middelmatige club, waar twente, als fllham zo blijft spelen, makkelijk van gaat winnen in de EL. Hij zit daar alleen voor het geld. Sportief is Twente meer waard.
En dan dat geslijm daarna van "fulham is een hele mooie club en blabla".
Het is niet dat ik Ruiz geen transfer gun, maar fulham is gewoon zonde.
Premier League + veel geld + middelmatige club = beter dan bij Twente blijven.
★★★
pi_101908280
Het niveau van de competitie is wel veel hoger in de Premier League, ik denk dat hij daar harder kan groeien dan bij Twente.
pi_101910068
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:10 schreef StijnDa het volgende:
Het niveau van de competitie is wel veel hoger in de Premier League, ik denk dat hij daar harder kan groeien dan bij Twente.
moet hij, als zijn type speler, wel mee komen in het spel... en lange halen naar voren is nou niet het spelletje waar je Ruiz goed bij kunt gebruiken :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 14 september 2011 @ 16:16:41 #69
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101941205
Bryan Ruiz. Dat was daar nogal eens een voetballer. Ik ben dankbaar dat ik hem 2 jaar lang van dichtbij heb mogen meemaken. Het tweede jaar was eigenlijk al bonus.

Toch zuur dat een speler van dat kaliber een transfer maakt die nog het best valt te omschrijven als: 'Van Twente naar De Graafschap'. Bij Fulham gaat het, vrees ik, nooit wat worden. Ook fijn trouwens, als je trainer na de match even meldt dat je het tempo niet aankunt. Martin Jol kan het tempo in de rij voor de kassa bij de supermarkt nog niet eens aan, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Droomscenario: Ruiz in januari verhuurd aan Twente. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_101941436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:

Droomscenario: Ruiz in januari verhuurd aan Twente. :)
Ruiz is Fulhams duurste aankoop ooit, die gaan ze absoluut niet verhuren ;)

Qua niveau in het team scheelt het misschien niet super veel, maar elke week in de Premier League spelen is beter voor Ruiz dan elke week Eredivisie denk ik :)
pi_101941456
Zit die Jol daar ook gewoon in trainingspak op de bank?
  woensdag 14 september 2011 @ 16:22:50 #72
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101941478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Onzin verhaal natuurlijk. Bij Fulham spelen is altijd beter dan bij Twente spelen voor een speler. Betere competitie, hoger salaris, niveau is minimaal echt wel gelijkwaardig aan Twente bij Fulham (top 10 normaal gesproken) en dus elke week een top wedstrijd. Nee, het is een verstandige beslissing geweest van Ruiz. Beter dan bij Twente blijven.

Ik hoop natuurlijk wel dat Twente morgen dik wint :)
Financieel, okee, maar sportief schiet hij er echt geen pepernoot mee op. Op hetzelfde veld staan als Rooney, lachen, maar vervolgens de hele match achter Evra aanhopsen... Leuk! :N
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 14 september 2011 @ 16:23:34 #73
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101941513
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef Frutsel het volgende:
Zit die Jol daar ook gewoon in trainingspak op de bank?
Nee, naakt. ;)
Look behind you! It's your ass!
pi_101941721
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Afgelopen zondag wel. Super aso ziet dat eruit.
In Engeland doen ze daar niet moeilijk over (gelukkig). Wat maakt het uit hoe een trainer erbij zit?
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_101941889
In Engeland maakt het niet zoveel uit hoe je erbij loopt. Resultaten tellen.

Overigens lijkt het wel alsof veel Twente fans Ruiz graag naar een topclub zien gaan. Hartstikke tof, maar die jongen heeft zich bewezen in nota bene de eredivisie. Laat hem eerst maar wat laten zien bij Fullham. Eén van Engeland mooiste clubs. In 2010 nog in de finale van de Europa League. Goede spelers om hem heen en dat kick en rush is er al aardig uit. Al weet je het nooit met Jol. Ik zie hem pak hem beet Young, Pedro, Ribery, Di Maria etc niet zo één twee drie uit de basis spelen.

Verstandige transfer naar een mooie club om inderdaad goed in the picture te komen.

En de laatste wedstrijd wist hij redelijk vaak zijn man uit te spelen, maar in Engeland heb je er gelijk nog eentje achter. En dan gaat hij liggen. Terecht gewisseld. Acclimatiseren is een mooi woord, maar hij moet gewoon de balletjes afgeven naar de spitsen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  woensdag 14 september 2011 @ 16:36:00 #76
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101941984
Er spelen weinig échte voetballers bij Fulham. Alle spitsen daar zijn houthakkers. Met technisch betere spelers om zich heen - en dat kan ook in de subtop/middenmoot Spanje/Italie - zou Bryan Ruiz veel beter tot zijn recht komen.

Fulham wordt een lijdensweg.
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 14 september 2011 @ 16:36:48 #77
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_101942015
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er spelen weinig échte voetballers bij Fulham. Alle spitsen daar zijn houthakkers. Met technisch betere spelers om zich heen - en dat kan ook in de subtop/middenmoot Spanje/Italie - zou Bryan Ruiz veel beter tot zijn recht komen.

Fulham wordt een lijdensweg.
Die Zamora is wel een aardige speler en niet echt een houthakker vind ik...
Verder hoop ik dat Twente iets moois laat zien maar ik vrees het ergste - dat fysieke voetbal kunnen ze niet meer aan.
So confused when you're lost in the groove
pi_101945067
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Representatieve functie en dan moet je gewoon goed gekleed zijn.


Sir Alex is het niet met je eens. Om nog maar te zwijgen over managers als Moyes, Coyle, O'leary enz.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  woensdag 14 september 2011 @ 18:14:43 #79
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101945560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Tja, maar dat zijn dan ook britten. Die zijn sowieso een beetje tokkie :)
Als trainer in Engeland doe je het goed als je niet toeterlam op de bank, achter het stuur of achter te bleke dikke vrouwen aanzit (de trainer van Blackburn mag bijvoorbeeld een tijd niet meer rijden). Dat gasten als Redknapp 's ochtends sowieso hun kleren kunnen vinden is al een wonder. :)
Look behind you! It's your ass!
pi_101947664
als Twente een beetje z'n eigen spel kan spelen morgen, is er denk ik wel een goed resultaat te behalen :Y ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101950955
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sir Alex is het niet met je eens. Om nog maar te zwijgen over managers als Moyes, Coyle, O'leary enz.
Het probleems is dat die Jol sowieso al een rotkop heeft en met dat trainingspak lijkt het al helemaal zo'n tokkie :')
Voor sir Alex kan je alleen maar respect hebben, al komt ie in z'n boxer. _O_
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101951055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Het probleems is dat die Jol sowieso al een rotkop heeft en met dat trainingspak lijkt het al helemaal zo'n tokkie :')
Voor sir Alex kan je alleen maar respect hebben, al komt ie in z'n boxer. _O_
lomp kauwgom kauwen in je boxer langs de zijlijn, sir Alex komt er mee weg :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101951073
Ik vond het altijd wel mooi dat Jol lekker in z'n trainingpakkie in de dug-out zat, geen onzingedoe met keurig in driedelig pak op je reet zitten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101951120
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond het altijd wel mooi dat Jol lekker in z'n trainingpakkie in de dug-out zat, geen onzingedoe met keurig in driedelig pak op je reet zitten :P
Kom nou, je kon zien dat Jol's enige beweging van de afgelopen jaren snacks naar binnen werken was, dus het was belachelijk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_101951124
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond het altijd wel mooi dat Jol lekker in z'n trainingpakkie in de dug-out zat, geen onzingedoe met keurig in driedelig pak op je reet zitten :P
3delig stemmig zwart, zoals PSV dit seizoen :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_101956077
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Kom nou, je kon zien dat Jol's enige beweging van de afgelopen jaren snacks naar binnen werken was, dus het was belachelijk.
Dat doet er toch helemaal niet toe :? Ik zie een trainer liever in trainingspak dan in een driedelig pak die een directeur niet zou misstaan.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101958828
Ik zou Fer buiten de basis laten als ik Adriaanse was. Beter in een opstelling spelen die iedereen gewend is in zon belangrijke wedstrijd.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:30:18 #88
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_101969122
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
Ik zou Fer buiten de basis laten als ik Adriaanse was. Beter in een opstelling spelen die iedereen gewend is in zon belangrijke wedstrijd.
Ik niet, ik denk dat zo'n wedstrijd iets extra's bij hem los gaat maken.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_101969271
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sir Alex is het niet met je eens. Om nog maar te zwijgen over managers als Moyes, Coyle, O'leary enz.
Mijn favoriete coach in Engeland (nouja hijzelf komt uit Wales) is Tony fucking Pulis van Stoke, met initialen op z'n trainingspak.

pi_101969531
Oh en houthakkers ga je bij Fulham niet echt vinden. De spelers om Ruiz heen zijn Danny Murphy (captain en ex-Liverpool), Steve Sidwell, Simon Davies en Clint Dempsey (wel bekend hoop ik?) in het middenveld, met voorin Zamora (al genoemd), en dan Dembele of Andy Johnson.

Oh en als je een youtube video over Fulham wil bekijken raad ik deze aan.
pi_101979739
quote:
The Sun: Ruiz is bedrogen
LONDEN - Fulham is geen grote club in Londen, dat bewijzen ook de ochtendbladen van donderdag. De meeste aandacht gaat uit naar Bryan Ruiz die niet mag spelen. ,,Bedrog.’’

The Times meldt op de dag van de wedstrijd dat Bryan Ruiz zich ‘disgusted’ voelde toen hij hoorde dat hij niet in de Europa League mocht spelen. De speler legde na het tekenen van zijn contract bij FC Twente zijn pen neer en zei (zoals donderdag vermeld in De Twentsche Courant Tubantia): ,,Nou speel ik over twee weken tegen Twente.’’ Jol schudde het hoofd: ,,Je mag tot de winterstop niet spelen in de Europa League.’’ De kwaliteitskrant laat Jol vertellen dat Ruiz er, zacht uitgedrukt, niet blij mee was.

Harry Redknapp staat levensgroot afgebeeld in The Sun. De trainer van Tottenham Hotspur – een paar weken geleden nog in De Grolsch Veste om Ruiz te bekijken – is een reus vergeleken bij Martin Jol. De trainer van Fulham staat onderop de pagina, maar er staat wel in dikke letters boven dat Ruiz misleidt en bedrogen is tijdens zijn transfer. Jol vindt het belachelijk dat de Uefa de regel heeft dat spelers die al voor hun club in Europa hebben gespeeld niet in actie mogen komen voor een nieuwe club. Maar daar heeft Ruiz niets aan. ,,Waarschijnlijk was het in ons voordeel dat Ruiz het niet wist’’, aldus Jol.

Ook de Daily Express bericht over het ‘schandaal’ bij het kleine Fulham. Maar net als de andere dagbladen krijgt de club ook hier amper aandacht. Alles draait om de grote clubs, zoals Manchester United, Chelsea en de Spurs.

De andere kranten in het kort
The Independent laat Jol zeggen dat het een ‘fout’ was om afgelopen zondag met de speler uit Costa Rica te beginnen tegen Blackbun Rovers. ,,Ik had hem na rust moeten brengen.’’
De Daily Telegraph en The Guardian vinden het niet nodig om een verhaal te maken en brengen een stukje met de feiten over het duel. Dat het duel wordt uitgezonden door Channel 5 en dat Jol zijn speler Zamora rust gunt…
pi_101979863
Smerig spelletje.
For great justice!
pi_101979901
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Q. het volgende:
Smerig spelletje.
Enerzijds wel, aan de andere kant is het ook wel een tikkeltje naïef van Ruiz geweest.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_101980033
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Enerzijds wel, aan de andere kant is het ook wel een tikkeltje naïef van Ruiz geweest.
Ruiz of zijn zaakwaarnemer hadden dit gewoon zelf moeten weten.

Jol heeft er niet over gelogen ofzo, hij heeft het Ruiz alleen niet verteld. Het is eerder aan de zaakwaarnemer van Ruiz om hem dit te melden dan Fulham.
pi_101980113
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Q. het volgende:
Smerig spelletje.
Welkom in de voetbalwereld.
Iedereen doet aan smerige spelletjes, ook FC Twente.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101980174
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
Ik zou Fer buiten de basis laten als ik Adriaanse was. Beter in een opstelling spelen die iedereen gewend is in zon belangrijke wedstrijd.
Speelt Janko vanavond? Ben wel benieuwd of Luuk in de spits komt :Y
pi_101980822
welke zender komt Twente eigenlijk op? EL.nl geeft weinig uitslag xD ja alleen dat om 5 over 11 de herhaling erop komt...
Gewoon, omdat het kan.
pi_101980920
RTL 7 - 21.00 uur
pi_101982448
Jammer voor Ruiz maar hij had dit inderdaad zelf kunnen weten.
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 15 september 2011 @ 17:43:13 #100
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101982889
Craven Cottage is een mooi stadion, hopen dat het een beetje vol zit vanavond.

Ik hoop dat deze baas er ook is.


:)
Look behind you! It's your ass!
pi_101982992
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Jammer voor Ruiz maar hij had dit inderdaad zelf kunnen weten.
Op dit niveau mag je eigenlijk niet anders verwachten vind ik zelf... hoewel het van Jol natuurlijk niet netjes is datie z'n mond erover dicht houdt
Gewoon, omdat het kan.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:01:29 #102
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_101983457
De kansen liggen 60-40 vanavond, net als gisteren eigenlijk bij Ajax-Lyon. Twente heeft een goede dag nodig voor een overwinning, een 0-0 of 1-1 lijkt me een realistische uitslag.

Als Twente speelt zoals de tweede helft tegen Roda? 4-0. 5-1. :)
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 15 september 2011 @ 18:06:25 #103
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_101983589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:46 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Op dit niveau mag je eigenlijk niet anders verwachten vind ik zelf... hoewel het van Jol natuurlijk niet netjes is datie z'n mond erover dicht houdt
Eigen schuld, hij moest en zou weg. En wat blijkt, Fulham is niet zo top als hij dacht én hij kan niet meedoen in de Europa League. Ongelofelijk dom.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_101984233
Dat spelers dat niet weten... een paar dagen voor z'n transfer was er in alle kranten (hier in Engeland in ieder geval) nog zo veel gedoe over Arsenal, en of Wenger Nasri in de Champion's League voorronde tegen Udinese zou opstellen - als hij het zou doen dan mocht Nasri niet voor City spelen in de CL. Wenger heeft hem niet opgesteld uiteindelijk.
pi_101984616
Is toch op elke Nederlandse voetbalsite te lezen dat hij niet mag meedoen bij Fulham, ook voor zijn transfer. En Ruiz is toch een profvoetballer, die moet dit toch hebben geweten, anders is hij gewoon achterlijk.
pi_101988430
Rosales op de plek van Ruiz.
For great justice!
pi_101988643
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Q. het volgende:
Rosales op de plek van Ruiz.
Daar was ie vorig seizoen wel vaker te vinden :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101988700
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef Q. het volgende:
Rosales op de plek van Ruiz.
Slim toch, goede voorzet en kan niet verdedigen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_101992800
Jezus, die overtreding op Fer net.
For great justice!
  donderdag 15 september 2011 @ 21:23:43 #110
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101993225
Kut
Noise is all relative to the silence preceding it
  donderdag 15 september 2011 @ 21:32:39 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_101993895
Wat een fout zeg, zoiets mag echt niet op dit niveau.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_101994527
Een kratje Grolsch voor diegene die met een kapotgeslagen beugel de commentator in de keel prikt... :')
  donderdag 15 september 2011 @ 21:45:27 #113
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101994782
Ik vind dat rosales erbij wel een goed idee is. Als er druk is meeverdedigen, en bij counters mee.
Ik hoop dat we de rust halen met 1-0.
Of toch jaaa 1-1
Noise is all relative to the silence preceding it
  donderdag 15 september 2011 @ 21:47:53 #115
67174 Dos37
Come on Twente
pi_101994973
Was een mooie voorzet van Rosales, die heb ik Manolev de wedstrijd ervoor niet zien geven. :')
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_101995251
Jesis wat een faal was dat van Tiendalli :')

Gelukkig scoorde Luuk nog ff :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_101995361
Goede TT inderdaad.
pi_101996929
Als ik voor elke keer dat John de bal afspeelt een euro zou krijgen, dan had ik nu drie euro... :')
  donderdag 15 september 2011 @ 22:28:56 #119
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_101997770
Even kijken straks hoe kapot de jong is, dan janko erin?
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_101999351
Keurig toch.
Noot noot.
  donderdag 15 september 2011 @ 23:06:57 #121
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102000000
Zeker. Thuis gewoon winnen van Fulham
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 september 2011 @ 23:43:10 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102001671
Haha die Tiendalli en zo onnodig
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_102009092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Een kratje Grolsch voor diegene die met een kapotgeslagen beugel de commentator in de keel prikt... :')
Eh.. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 16 september 2011 @ 10:18:58 #124
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_102009386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Zeker. Thuis gewoon winnen van Fulham
Gefeliciteerd.
pi_102014706
Ik had niet het idee dat Fer, Janssen en Cornelisse het niveau aankonden eigenlijk. Vooral in het eerste halfuur van de wedstrijd werd er redelijk waardeloos gespeeld. En Tiendalli.. Tsja.
Brama vond ik ook niet best.

Desalniettemin een schappelijk resultaat, hoewel ik bang ben dat Twente er dit seizoen niet bovenop gaat komen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 september 2011 @ 14:17:19 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102016660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Een kratje Grolsch voor diegene die met een kapotgeslagen beugel de commentator in de keel prikt... :')
Tering, die gedachte had ik ook. Wat een kenkermongool.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 september 2011 @ 14:18:36 #127
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102016696
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Skv het volgende:
Ik had niet het idee dat Fer, Janssen en Cornelisse het niveau aankonden eigenlijk. Vooral in het eerste halfuur van de wedstrijd werd er redelijk waardeloos gespeeld. En Tiendalli.. Tsja.
Brama vond ik ook niet best.

Desalniettemin een schappelijk resultaat, hoewel ik bang ben dat Twente er dit seizoen niet bovenop gaat komen.
Tja, het meest ontluisterend vond ik Fer. Die liep daar rond als een toerist die voor het eerst in de grote stad is. :{. En dat voor 5 miljoen.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_102020691
http://www.niki-mihaylov.com/

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaay. :')
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:09:56 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102020853
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.niki-mihaylov.com/

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaay. :')
WAT
DE
FACK

_O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102020945
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Skv het volgende:
Ik had niet het idee dat Fer, Janssen en Cornelisse het niveau aankonden eigenlijk. Vooral in het eerste halfuur van de wedstrijd werd er redelijk waardeloos gespeeld. En Tiendalli.. Tsja.
Brama vond ik ook niet best.

Desalniettemin een schappelijk resultaat, hoewel ik bang ben dat Twente er dit seizoen niet bovenop gaat komen.
Brama komt gewoon veel te veel tekort voor het spelletje dat Co met Twente wil spelen. Hij is nu de persoon die veel in balbezit dient te komen en voetballen kan Brama gewoon niet zo goed. Ik zie het zo gebeuren dat Fer een linie terugzakt en Chadli uiteindelijk op het middenveld komt.

--------Chadli--------
----Fer---Janssen--

of

Chadli-----Janssen
--------Fer-------------
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102020981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:20 schreef Skv het volgende:
Ik had niet het idee dat Fer, Janssen en Cornelisse het niveau aankonden eigenlijk. Vooral in het eerste halfuur van de wedstrijd werd er redelijk waardeloos gespeeld. En Tiendalli.. Tsja.
Brama vond ik ook niet best.

Desalniettemin een schappelijk resultaat, hoewel ik bang ben dat Twente er dit seizoen niet bovenop gaat komen.
Je hoort gewoon 3 punten te pakken tegen Fulham.
pi_102021054
Van Fer snap ik het ook wel een beetje. Net nieuw bij Twente, eerste Europese duel.. Maar dan nog, een man van 5 miljoen moet dat makkelijk kunnen handlen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_102021057

"Hallo dames mannen."

Nikolay, je stoere imago! Wat doe je! :N
pi_102021106
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:15 schreef Skv het volgende:
Van Fer snap ik het ook wel een beetje. Net nieuw bij Twente, eerste Europese duel.. Maar dan nog, een man van 5 miljoen moet dat makkelijk kunnen handlen.
Het is dan ook moeilijk om te functioneren in een middenveld waar ook Janssen en Brama spelen.
Die 3 bij elkaar dat gaat gewoon niet werken, en dat zie je tot nu toe ook.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Moderator vrijdag 16 september 2011 @ 16:18:20 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102021171
Ik kreeg ook het gevoel dat onze jongens ook echt als jongens tegen de mannen speelden :{ We missen Theo's op het veld -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102022066
Gaat ook nog wat worden tegen Ajax. Die spelen namelijk best oke.
Ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in, dit seizoen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 16 september 2011 @ 16:51:35 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102022440
Ik vind Ajax juist helemaal niet zo sterk dit seizoen, zeker als ze maar stug blijven vasthouden aan Janssen op 6. Bovendien is elke wedstrijd er één op zich. (Cliché van de maand :') ) Zondag eerst Ado.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102022556
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind Ajax juist helemaal niet zo sterk dit seizoen, zeker als ze maar stug blijven vasthouden aan Janssen op 6. Bovendien is elke wedstrijd er één op zich. (Cliché van de maand :') ) Zondag eerst Ado.
Geen van de 3 "topclubs" maakt een super sterke indruk. Ajax lijkt wel de club te zijn die het minst makkelijk van de wijs gebracht lijkt te worden. En de selectie van Ajax vind ik iets breder dan die van Twente en PSV.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102022961
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 16:55 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Geen van de 3 "topclubs" maakt een super sterke indruk. Ajax lijkt wel de club te zijn die het minst makkelijk van de wijs gebracht lijkt te worden. En de selectie van Ajax vind ik iets breder dan die van Twente en PSV.
AZ titelkandidaat! ;)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 september 2011 @ 17:13:07 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_102023178
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 09:57 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ja dat was wel even een moment dat mijn bier een paar meter door de woonkamer vloog ;)
Vooral omdat Fullham ook slecht speelde. Ik has gehoopt op een leuke pot maar beide speelde zeer matig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:17:12 #141
201583 -Roy-
Yes I didn't
pi_102025526
Dit seizoen loopt er op de vleugels ook weinig waar ik vrolijk van wordt. Alléén Chadli is ok, de rest (John, Berghuis, Bajrami) maken niet het verschil. Voorgaande seizoen hadden we deze wél: Stoch en Ruiz, Arnautovic en Elia enz...
pi_102026712
Wat is iedereen opeens negatief :N

Een punt pakken uit bij Fulham is gewoon een goed resultaat. Dit was gewoon de moeilijkste wedstrijd uit de poule. Tweede worden we sowieso wel denk ik.
Twente had het dan best moeilijk in sommige delen van de wedstrijd, maar wanneer het aan spelen toekwam heb ik best leuk en aardig combinatiespel gezien. Ook Fer vond ik best aardig spelen.

Probleem is gewoon dat we op dit moment dreiging en effectiviteit vanaf de buitenkant missen. Als Chaldi weer fit is scheelt dat al een hoop. Chadli moet je dan ook gewoon links of rechtsbuiten zetten, daar hebben we hem het hardst nodig.

Kampioen worden we waarschijnlijk niet nee, maar ik vind nog niet dat je dat van Twente standaard mag verwachten elk seizoen. Zeker niet als je twee beste spelers zijn vertrokken.
pi_102026850
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:50 schreef Breekfast het volgende:


Probleem is gewoon dat we op dit moment dreiging en effectiviteit vanaf de buitenkant missen. Als Chaldi weer fit is scheelt dat al een hoop. Chadli moet je dan ook gewoon links of rechtsbuiten zetten, daar hebben we hem het hardst nodig.


Ben ik het niet mee eens. Chadli heeft alles in zich om een bepalende nummer 10 voor Twente te worden. En creativiteit heeft Twente nu juist nodig, Chadli is zo'n speler. Met een middenveld van Brama, Fer en Janssen zit 0,0 creativiteit in.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_102034787
quote:
Nacer Chadli heeft zich vrijdag weer op het trainingsveld van FC Twente laten zien. De Belgische aanvaller is dit seizoen vanwege een hardnekkige knieblessure nog niet in actie gekomen voor de bekerwinnaar.


Chadli werkte de afgelopen weken in België aan zijn herstel.
De medische staf van FC Twente kan en wil geen prognose geven over hoe lang Chadli nog nodig heeft om wedstrijdfit te worden.
''Van dag tot dag wordt de situatie van Nacer bekeken en zijn programma bepaald'', aldus Rob Ouderland, manager medische zaken in Enschede.
Chadli zelf is positief. ''Ik ben blij dat ik terug ben. Het was een zware tijd. We hebben nu twee keer op het veld getraind en dat ging heel goed.''
Bengtsson
De Tukkers keerden vrijdagmiddag terug op het eigen trainingscomplex na de Europese uitwedstrijd tegen Fulham (1-1).
Zondag speelt FC Twente thuis tegen ADO Den Haag.
Achter de naam van Rasmus Bengtsson staat nog een vraagteken voor dat duel. Trainer Co Adriaanse maakt zaterdag zijn selectie bekend.
Hopelijk is hij tegen Ajax weer fit :)
  vrijdag 16 september 2011 @ 23:39:02 #145
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_102041025
Chadli op rechts lijkt mij.
Hij kan een steekpass geven, met een actie de bal voor geven. En hij heeft potentie om de bal rustig te behandelen in drukke situaties.
Ik hoop dat hij snel weer zijn draai vindt.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_102043769
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Chadli heeft alles in zich om een bepalende nummer 10 voor Twente te worden. En creativiteit heeft Twente nu juist nodig, Chadli is zo'n speler. Met een middenveld van Brama, Fer en Janssen zit 0,0 creativiteit in.
Onzin. Een sterkere nummer 10 hebben we niet nodig. Dat kan de Jong ook als het nodig is met Janko. Chadli wil je echt op de rechtervleugel. Daar valt nu het gaat en Rosales is gewoon technisch niet sterk genoeg om daar langs te komen, noch om een blok te vormen. Van Ola verwacht ik dat ie dit seizoen flink gaat groeien en dan krijg je heerlijk vleugelspel. Met Fer dan sterk op het middenveld, als ie z'n draai gaat vinden bij Twente, dan mag er best wat verwacht worden van ze. Hoewel ik ze dit seizoen niet 1e zie worden. 2e moet haalbaar zijn. Met bij voorkeur AZ dan als nummer 1. Die spelen heerlijk tot nu toe.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 18 september 2011 @ 00:37:42 #147
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_102079323
4-1 vanmiddag denk Ik.

psv rolt ajax op met een hatrick van wijnalbum.
(hoop Ik :p )
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zondag 18 september 2011 @ 16:13:31 #148
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_102100502
had Ik bijna gelijk :p
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_102100546
Hoe lang is Chadli wel niet uit de roulatie geweest? Pfff...
Noot noot.
pi_102100816
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
4-1 vanmiddag denk Ik.

psv rolt ajax op met een hatrick van wijnalbum.
(hoop Ik :p )
Bijna.
★★★
pi_102100820
En weer koploper :)!
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_102100835
Douglas is in vorm...
Noot noot.
pi_102100877
Het is dat ADO een verdediging van amateur niveau heeft, maar verder was het een waardeloze pot van Twente.

Douglas was de positieve uitzondering.
pi_102102894
Wat een kut wedstrijd man _O- en dan nog 5 doelpunten maken :')
♥ scars make us who we are ♥
pi_102103282
donderdag netjes 1-1 in Londen ^O^

vanmiddag met matig spel toch 5 keer gescoord en nu weer bovenaan *O*

Luuk O+
Douglas O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 18 september 2011 @ 18:49:46 #156
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102106383
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef ReMcOrE het volgende:
donderdag netjes 1-1 in Londen ^O^

vanmiddag met matig spel toch 5 keer gescoord en nu weer bovenaan *O*

Luuk O+
Douglas O+
Bovenaan voor 1 weekje weer :)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_102106519
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Bovenaan voor 1 weekje weer :)
misschien wel langer ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102106665
Fulham thuis gelijk tegen Man City. Fulham ook thuis gelijk tegen Twente. Dus Twente = Man City.
Jesus saves but death prevails.
pi_102106764
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:55 schreef Shivo het volgende:
Fulham thuis gelijk tegen Man City. Fulham ook thuis gelijk tegen Twente. Dus Twente = Man City.
Ruiz slechts een paar minuutjes in de slotfase...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102127873
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:55 schreef Shivo het volgende:
Twente = Man City.
Alsjeblieft niet zeg... Zielloze kutclub :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_102129493
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ruiz slechts een paar minuutjes in de slotfase...
Wel 3 hele minuten. Arme Bryan.
For great justice!
pi_102129558
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2011 18:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Bovenaan voor 1 weekje weer :)
Het zal volgende week idd veel beter moeten. Gelukkig laat ajax ook wisselend voetbal zien dus hopen dat ze een mindere dag hebben zaterdag.

Dramatische start van fulham overigens.
I feel kinda Locrian today
pi_102132111
quote:
9s.gif Op maandag 19 september 2011 07:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Wel 3 hele minuten. Arme Bryan.
Bestaat er geen niet tevreden geld terug garantie in voetbal?

Ik denk dat Ruiz graag terug wil en ik heb het gevoel dat Fulham niet zo heel veel gebruik van hem gaat maken.

Iedereen tevreden. :D
pi_102132355
quote:
Luuk de Jong: op elke positie belangrijk

Luuk de Jong scoorde zondag twee goals bij de 5-2 overwinning van FC Twente op ADO Den Haag. Daarmee bereikte de club de gedeelde koppositie, maar desondanks is De Jong niet tevreden.

FC Twente oogde tegen ADO vaak gehaast en ongecontroleerd. Er werd daarnaast veel balverlies geleden. "Soms willen we het echt forceren, dan willen we te snel. Dat moet eruit, dat zegt de trainer ook. We moeten de bal rond laten gaan en dan komen de kansen en gaten vanzelf", aldus De Jong tegenover VoetbalPrimeur.

De Tukkers leverden deze zomer met Theo Janssen en Bryan Ruiz twee bepalende spelers in, maar De Jong denkt dat het ook zonder die twee kan. "We weten dat we beter moeten voetballen en we kunnen het ook. Afgelopen seizoen deden we dat altijd en die gewoonte moeten we er weer in krijgen. We moeten de tegenstander achter de bal aan laten lopen", gaat hij verder.

"Iedereen weet dat ik liever als spits speel"

De Jong speelt onder Co Adriaanse niet vaak op zijn geliefde spitspositie, want Marc Janko krijgt op die plek de voorkeur. Als aanvallende middenvelder scoorde De Jong dit seizoen toch al vijf keer; een fraai moyenne, ondanks de nodige defensieve arbeid die hij moet leveren. "Ik weet hoe ik op '10' moet spelen en ik zet me altijd volledig in voor het team, maar iedereen weet dat ik het liefste in de spits sta", vertelt De Jong.

Midweeks tegen Fulham en in het laatste halfuur tegen ADO mocht De Jong toch op zijn favoriete plek spelen. "Op die momenten kun je toch zien dat ik wat vrijer ben. Ik speel altijd al in de spits en ik weet hoe ik vanuit die positie moet lopen en op welke plek ik moet staan", gaat De Jong verder.

"Ajax-uit altijd lastig"

Door de zege op ADO deelt FC Twente de koppositie met AZ. Zondag wacht de topper tegen het nog ongeslagen Ajax in Amsterdam. "Zoals altijd een lastige wedstrijd voor ons", blikt De Jong vooruit. Eerder dit seizoen won FC Twente wel de strijd om de Johan Cruijff Schaal van de rood-witten. "Midweeks spelen we eerst nog voor de beker en dan gaat het vizier op Ajax."
pi_102132373
quote:
Opgeleefde Rosales floreert op nieuwe plek: 'Bryan belde me al'

Roberto Rosales is aan een nieuw leven begonnen. Na het vertrek van Bryan Ruiz vindt de Venezolaan van FC Twente zich ineens terug op de positie van zijn vertrokken boezemvriend.

De rechtsback van origine moest tegen Fulham donderdag nog wennen, maar liet gisteren (zondag) in de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag zien wat hij in zijn mars heeft. Hij leverde drie assists. "Na de wedstrijd tegen Fulham belde Bryan me om te zeggen dat ik goede voorzetten had gegeven en goed had gespeeld", vertelde hij in De Telegraaf.

"Deze positie is niet helemaal nieuw voor mij. Ook in Venezuela en bij AA Gent heb ik wel eens op deze plek gestaan. Het maakt mij eigenlijk niet uit op welke positie ik speel, áls ik maar speel." Na terugkeer van de Copa America posteerde trainer Co Adriaanse Rosales aanvankelijk op de reservebank. "Dat was frustrerend, maar gelukkig heb ik nu een kans gekregen."

"Met Venezuela hebben we een geweldig toernooi gehad. We zijn vierde geworden. Dat was nog nooit gebeurd en leidde tot een enorm feest in Caracas. Daarna heb ik slechts één weekje vakantie gehad, maar ik voel me nu oké." Vorig seizoen trokken Rosales en Ruiz veel met elkaar op. Nu wordt hij omringd door ander gezelschap. "Mijn moeder, oma, vriendin en broertje zijn momenteel een tijdje bij mij. Als zij teruggaan, komt mijn vader weer. Ik heb graag familieleden om me heen. En als ze er zijn, word ik natuurlijk ook goed verzorgd."
pi_102132641
Ik vond rosales tegen fullham al redelijk spelen, niet constant maar hij had echt wel goede momenten er tussen.
Gister vond ik hem al een stuk beter, ik denk dat als hij het hele seizoen op die plek mag spelen dat hij misschien nog wel richting ruiz niveau kan gaan. Denk alleen dat individuele kracht van rosales wat minder is (actie maken en scoren). Voorzetten vanaf rechts moet echt wel lukken. Straks met chadli hebben we 4 mooie vleugelspelers, john bajrami rosales en chadli, wordt nog leuk om te zien hoe co dat elke week weer gaat invullen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator maandag 19 september 2011 @ 12:27:15 #167
8781 crew  Frutsel
pi_102135032
quote:
McClaren en technische staf in beeld bij FC Twente
Ofschoon Co Adriaanse bij FC Twente helemaal niet op de schopstoel zit, beweert men in Engeland dat Steve McClaren binnen afzienbare tijd weer voor de selectie van de Tukkers staat. The People claimt zondag dat de landskampioen van 2010 de intentie heeft om weer in zee te gaan met de Engelsman.

McClaren, momenteel werkzaam als manager van Championship-club Nottingham Forest, was afgelopen donderdag toeschouwer bij de Europa League-wedstrijd tussen Fulham en FC Twente (1-1). De voormalig bondscoach van Engeland baalt ervan dat hij niet meer nieuwe spelers heeft gekregen en dat heeft al voor een kleine breuk in zijn relatie met het bestuur van the Tricky Trees gezorgd.

FC Twente is volgens het dagblad van plan om McClaren en zijn hele staf (assistenr Rob Kelly, veldtrainer Jerrel Hasselbaink en keeperstrainer Paul Barron) naar Enschede te halen. Adriaanse tekende deze zomer een eenjarig contract en dus is een eventuele terugkeer van McClaren op de bank van Twente vanaf volgend jaar zomer reëeler dan midden in het seizoen.
pi_102141696
Liever dat Adriaanse blijft.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102141757
Ik snap het niet, laten we Co een kans geven en dat doet hij tot nu toch best netjes?
  maandag 19 september 2011 @ 16:29:12 #170
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102142341
quote:
2s.gif Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef Mdrop het volgende:
Ik snap het niet, laten we Co een kans geven en dat doet hij tot nu toch best netjes?
Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet langer dan een jaar wil blijven.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_102142833
Nu al gaan speculeren wie er volgend jaar voor de groep staat :')
pi_102149577
sowieso knallen met Co dit seizoen, daarna zien we het wel :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 september 2011 @ 21:43:28 #173
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102158085
Marsman maakt waarschijnlijk zijn debuut woensdag. Boschker is geblesseerd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102158353
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Dos37 het volgende:
Marsman maakt waarschijnlijk zijn debuut woensdag. Boschker is geblesseerd.
Perfecte wedstrijd voor hem lijkt me :).
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:20:49 #176
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_102185999
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 10:49 schreef bambino het volgende:
Ik vond rosales tegen fullham al redelijk spelen, niet constant maar hij had echt wel goede momenten er tussen.
Gister vond ik hem al een stuk beter, ik denk dat als hij het hele seizoen op die plek mag spelen dat hij misschien nog wel richting ruiz niveau kan gaan. Denk alleen dat individuele kracht van rosales wat minder is (actie maken en scoren). Voorzetten vanaf rechts moet echt wel lukken. Straks met chadli hebben we 4 mooie vleugelspelers, john bajrami rosales en chadli, wordt nog leuk om te zien hoe co dat elke week weer gaat invullen.
Co is duidelijk op zoek naar spelers die ballen op het hoofd van Janko en de Jong kunnen leggen. Rosales gaat dat inmiddels goed af. Het zou me niet verbazen als Buysse tegen Ajax linksbuiten staat... :)
Look behind you! It's your ass!
pi_102192023
wat wel een pluspunt van Co is, blijkt wel uit de vele doelpunten die we al gemaakt hebben, is dat Twente nu door voetbalt tot het laatste fluitsignaal ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102215489
Wordt de bekerwedstrijd van Twente ergens uitgezonden vanavond?
pi_102216205
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef ReMcOrE het volgende:
wat wel een pluspunt van Co is, blijkt wel uit de vele doelpunten die we al gemaakt hebben, is dat Twente nu door voetbalt tot het laatste fluitsignaal ^O^
+1.
For great justice!
pi_102222224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 13:05 schreef Breekfast het volgende:
Wordt de bekerwedstrijd van Twente ergens uitgezonden vanavond?
dit vraag ik me ook af...
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 21 september 2011 @ 17:00:16 #181
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_102224854
Neen, geen FCT bij erediviselive...misschien TV oost?
So confused when you're lost in the groove
pi_102225327
En anders gewoon FcTwente radio. :)
pi_102225643
Heb liever met beeld ;(
pi_102232476
FC Twente Radio en Enschede FM doen beide verslag van de bekerwedstrijd :Y

wat in die link hierboven staat dus :') :+

opstelling, met erg veel 'vaste' spelers!!
quote:
marsman; tiendalli, douglas, wisgerhof, buysse; landzaat, janssen, de jong; berghuis, janko, bajrami
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102234610
:9 0-3 Jankoo
pi_102235484
quote:
19s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
:9 0-3 Jankoo
mooi 3 lui van Jong Twente erin voor de tweede helft :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102236872
52e minuut; al voor rust was het 5-0 door 2x Berghuis, 2x De Jong en 1x Janko :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 21:28:15 #189
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102237876
en 0-6 :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102237905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en 0-6 :D
hattrick Berghuis *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102238254
numero 7, Janssen :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102238333
numero 1 voor vv Zwaluwen, het wonder :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102239015
Twente is lekker bezig
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102239137
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Twente is lekker bezig
Berghuis pakt de helft van de goals tot nu toe mee, als je het commentaar mag geloven was z'n 4e een beetje aparte bal want iedereen stond stil omdat ze een fluitsignaal verwachtten :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 21:50:13 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102239228
1-8, uitkijken nu! :o
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102239271
Berghuis in de mindere eredivisiewedstrijden was vaker opstellen misschien. Liever dan Rosales imo
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102239370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef Ascendancy het volgende:
Berghuis in de mindere eredivisiewedstrijden was vaker opstellen misschien. Liever dan Rosales imo
Rosales mooi rechtsachter, Berghuis kan dan inderdaad prima rechtsbuiten :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102239469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Rosales mooi rechtsachter, Berghuis kan dan inderdaad prima rechtsbuiten :Y
Hopen dat hij en ola niet te snel ergens anders gaan tekenen. Dan krijgen we nog leuk vleugelspel.
Wel eerst Chadli dan voor veel geld verkopen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102239536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Hopen dat hij en ola niet te snel ergens anders gaan tekenen. Dan krijgen we nog leuk vleugelspel.
Wel eerst Chadli dan voor veel geld verkopen.
voorlopig niet, Chadli kunnen we nu veels te goed gebruiken voor wat creativiteit op het middenveld!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102239566
:9 ez pz, maarja wat wil je.
pi_102239647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

voorlopig niet, Chadli kunnen we nu veels te goed gebruiken voor wat creativiteit op het middenveld!
Ik bedoel ook niet nu. Chadli is gewoon een hele goede speler, maar als ie nu voor 12 weg kon, wie weet hoeveel volgend jaar, als ie goed presteerd.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102239705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet nu. Chadli is gewoon een hele goede speler, maar als ie nu voor 12 weg kon, wie weet hoeveel volgend jaar, als ie goed presteerd.
eerst maar zien of hij de komende weken weer richting z'n oude niveau gaat :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102239784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

eerst maar zien of hij de komende weken weer richting z'n oude niveau gaat :s)
Beetje wishfull thinking mag wel :{w
We gaan hem hard nodig hebben, want dit twente gaat zaterdag echt niet winnen van ajax.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102239872
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Beetje wishfull thinking mag wel :{w
We gaan hem hard nodig hebben, want dit twente gaat zaterdag echt niet winnen van ajax.
ik heb vertrouwen in (minimaal) een gelijkspel :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102239943
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb vertrouwen in (minimaal) een gelijkspel :Y
Daar win jij het dan op wishfull thinking :P
3-1 denk ik.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102240014
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Daar win jij het dan op wishfull thinking :P
3-1 denk ik.
vond Ajax zondag best aardig wat zwakke momenten hebben... als dat zaterdag ook weer het geval is en je weet zelf een niveau te halen waardoor je de controle hebt, moet ik het nog zien ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102241806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Beetje wishfull thinking mag wel :{w
We gaan hem hard nodig hebben, want dit twente gaat zaterdag echt niet winnen van ajax.
:Y Natuurlijk wel.
pi_102249271
Net samenvatting ff bekeken.
de 8-1 is wel erg hilarisch.
Berghuis staat met de bal onder de voet voor de doellijn.
En loopt de bal over het doel.
Dan wordt er uiteraard gefloten en is het 8-1

:D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 september 2011 @ 08:55:11 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102251328
Waar kan ik die samenvatting zien?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_102251349
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 02:06 schreef bambino het volgende:
Net samenvatting ff bekeken.
de 8-1 is wel erg hilarisch.
Berghuis staat met de bal onder de voet voor de doellijn.
En loopt de bal over het doel.
Dan wordt er uiteraard gefloten en is het 8-1

:D
Ja, prachtig.
For great justice!
pi_102251351
For great justice!
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 september 2011 @ 09:01:25 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102251439
quote:
....eerst vragen, dan zoeken.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_102251833

zit hem niet mee daar. Ruiz mist beslissende pingel tegen Chelsea.... -O-
wat een pechschot :{
pi_102263444
Ruiz en Dembele misten de Fulham penalties... :(
pi_102269031
in de wedstrijd zelf zou Ruiz wel redelijk gespeeld hebben las ik...

nu op naar zaterdag, Fer lijkt fit en Mihaylov ook ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:01:54 #216
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_102331859
quote:
Brama wilde niet op laatste dag naar Fulham

Wout Brama stond op 31 augustus van dit jaar in de belangstelling van Fulham. De middenvelder van FC Twente werd echter nooit écht voor een keuze gesteld. "Ze wilden me niet kwijt."

"Toen we vorige week tegen Fulham speelden, heb ik wel even rondgekeken met de gedachte hier had ik kunnen spelen", zegt Brama in De Telegraaf. "Op zich vind ik Fulham een heel mooie club, maar ik houd er niet zo van als het allemaal op de laatste dag moet gebeuren."

De 25-jarige Brama speelt al sinds zijn twaalfde voor FC Twente. De drievoudig international kwam tot dusver tot 174 competitiewedstrijden. Daarin scoorde hij drie keer.

http://www.voetbalprimeur(...)dag_naar_Fulham.html
Look behind you! It's your ass!
pi_102331986
Voorspelling voor vanavond? 1-1
Ik ben een Tukker
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:42:30 #218
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_102334305
1-1 Kan Ik goed mee leven, en dan thuis een fraaie overwinning!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_102334864
Ik hoop dat twente wint, maar heb er weinig vertrouwen in. Daarom ga ik ook mee dat een gelijkspel wel oke is..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_102334895
Ik ben met een gelijkspel niet tevreden. Ik vind dat qua spel Ajax nu moet kunnen winnen van Twente.
Noot noot.
pi_102335795
ik ga ook voor een gelijkspel, met toch een beetje hoop dat Twente op de wat mindere momenten van Ajax-kant toeslaat en de 3 punten pakt :7 (en zelf Ajax niet laat profiteren van eigen zwakke momenten >:O)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:44:09 #222
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_102335823
Ik denk dat Twente op voorsprong komt door Luuk de Jong.
En ik denk dat Ajax rond de 60ste minuut gelijk maakt.
Wat er het laatste half uur gebeurd durf ik niet te zeggen :P
The Outside Agency
pi_102335972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:44 schreef haakon het volgende:
Ik denk dat Twente op voorsprong komt door Luuk de Jong.
En ik denk dat Ajax rond de 60ste minuut gelijk maakt.
Wat er het laatste half uur gebeurd durf ik niet te zeggen :P
met andere woorden; gelijkspel :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102340772
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:44 schreef haakon het volgende:
Ik denk dat Twente op voorsprong komt door Luuk de Jong.
En ik denk dat Ajax rond de 60ste minuut gelijk maakt.
Wat er het laatste half uur gebeurd durf ik niet te zeggen :P
Helaas :(
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102340809
Pff, dat constante fluiten net, hoe onsportief..
Shine bright like a diamond.
pi_102340844
Kom eens naar het Wedstrijdtopic. Mietjes :') :')
pi_102340886
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom eens naar het Wedstrijdtopic. Mietjes :') :')
:')
pi_102340899
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom eens naar het Wedstrijdtopic. Mietjes :') :')
Daar is het ook al gezegd, wat doe je moeilijk man :')
Shine bright like a diamond.
pi_102340956
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:58 schreef June. het volgende:
Pff, dat constante fluiten net, hoe onsportief..
Boehoe!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102340969
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:58 schreef June. het volgende:
Pff, dat constante fluiten net, hoe onsportief..
:')!!!!!!!
pi_102340975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:58 schreef June. het volgende:
Pff, dat constante fluiten net, hoe onsportief..
:')
pi_102341014
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:58 schreef June. het volgende:
Pff, dat constante fluiten net, hoe onsportief..
trouwens. Dat deden we ook met Ajax - Twente á Mei 15 *O*
pi_102341067
Haha, dat is ook de enige zeer kinderachtige reactie die je kan plaatsen, omdat je weet dat het waar is. Het is toch ook gewoon onsportief?!
Shine bright like a diamond.
pi_102341096
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:06 schreef June. het volgende:
Haha, dat is ook de enige zeer kinderachtige reactie die je kan plaatsen, omdat je weet dat het waar is. Het is toch ook gewoon onsportief?!
Onsportieve voetbalfans?!?!
pi_102341112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:06 schreef June. het volgende:
Haha, dat is ook de enige zeer kinderachtige reactie die je kan plaatsen, omdat je weet dat het waar is. Het is toch ook gewoon onsportief?!
Uitfluiten doet elke supportersschare al ja-ren
pi_102341195
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:06 schreef June. het volgende:
Haha, dat is ook de enige zeer kinderachtige reactie die je kan plaatsen, omdat je weet dat het waar is. Het is toch ook gewoon onsportief?!
Wat is er precies onsportief aan?
pi_102341268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Uitfluiten doet elke supportersschare al ja-ren
Voor even ja. Maar de hele tijd is gewoon sneu. Je kunt je club toch ook gewoon aan aanmoedigen in plaats van je tegenstander constant uit te fluiten? Maarja, that's just me..
Shine bright like a diamond.
pi_102341281
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef June. het volgende:

[..]

Voor even ja. Maar de hele tijd is gewoon sneu.
Niet zeiken man. hoort er gewoon bij
pi_102341324
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef June. het volgende:

[..]

Voor even ja. Maar de hele tijd is gewoon sneu. Je kunt je club toch ook gewoon aan aanmoedigen in plaats van je tegenstander constant uit te fluiten? Maarja, that's just me..
Want dat doen ze niet?
pi_102341425
Zucht, begrijpend lezen is ook lastig, dat zeg ik ook nergens..
Shine bright like a diamond.
pi_102341456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef June. het volgende:
Zucht, begrijpend lezen is ook lastig, dat zeg ik ook nergens..
Je zeurt te veel.
pi_102341741
Misschien moet je nog eens opzoeken wat zeuren is.
Shine bright like a diamond.
pi_102341830
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:30 schreef June. het volgende:
Misschien moet je nog eens opzoeken wat zeuren is.
*fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_102341856
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:30 schreef June. het volgende:
Misschien moet je nog eens opzoeken wat zeuren is.
quote:
 zeur de; m,v -en zeurkous
 zeu·ren zeurde, h gezeurd 1 vervelend praten (over kleinigheden); zaniken 2 langdurig aanhouden om zijn zin te krijgen: wat ~ die kinderen 3 (van pijn) lastig en aanhoudend zijn
Uitfluiten is niks raars aan, hoort er gewoon bij.
pi_102342051
Treurig spel van Twente. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:40:06 #246
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102344382
Mooi resultaat! :D
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_102344819
Passende titel: Luuk scoort. :p
pi_102344833
tt _O_
pi_102344838
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef ShevaJB het volgende:
Mooi resultaat! :D
pi_102344933
Hadden ze ook maar niet moeten fluiten :P :')
Shine bright like a diamond.
pi_102344963
Eerste helft was niet best.. Laatste 20 min van de tweede des te beter!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator zaterdag 24 september 2011 @ 22:51:29 #252
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_102345006
BAM! :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_102345256
Normaal vind ik verkeerde beslissingen van de scheids echt een wedstrijd verkloten, nu boeit het me geen hol :P . Heerlijk!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102345674
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef NightDream het volgende:
Passende titel: Luuk scoort. :p
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
tt _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Skv het volgende:
Eerste helft was niet best.. Laatste 20 min van de tweede des te beter!
eensch, eensch und eensch :D
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 24 september 2011 @ 23:10:38 #255
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102345875
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef June. het volgende:
Hadden ze ook maar niet moeten fluiten :P :')
_O_
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_102349425
Vink noemt het goal van Twente: 'de wet van Murphy' en vindt het jammer.

http://eredivisielive.nl/(...)erloren-vandaag.html
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_102349611
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:50 schreef Skv het volgende:
Eerste helft was niet best.. Laatste 20 min van de tweede des te beter!
  zondag 25 september 2011 @ 09:39:45 #258
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_102353184
Ik begreep trouwens niets van de wissels van de Boer? Vanaf dat moment ging het slecht voor Ajax, daar werd door Co gelukkig goed op gereageerd.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_102356384
_O_ O+ Twente
pi_102357074
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 25-09-2011 12:55:52 ]
  zondag 25 september 2011 @ 13:28:09 #261
208890 June.
Seriously?
pi_102358288
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Normaal vind ik verkeerde beslissingen van de scheids echt een wedstrijd verkloten, nu boeit het me geen hol :P . Heerlijk!
Nu ben ik een vrouw en hoor natuurlijk niks van buitenspel af te weten, maar Theo Janssen stond toch nog achter Tiendalli? Als Janssen niet meedoet aan het spel, dan vind ik dat Tiendalli ook niet mee doet?
Shine bright like a diamond.
pi_102358323
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:28 schreef June. het volgende:

[..]

Nu ben ik een vrouw en hoor natuurlijk niks van buitenspel af te weten, maar Theo Janssen stond toch nog achter Tiendalli? Als Janssen niet meedoet aan het spel, dan vind ik dat Tiendalli ook niet mee doet?
Janssen doet niet mee aan het spel. Als hij de bal NIET aanraakt dan is het goed. Maar degene die de bal raakt achter de laatste man is buitenspel. mits hij op het goede moment vertrekt. ;)
pi_102359036
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:28 schreef June. het volgende:

[..]

Nu ben ik een vrouw en hoor natuurlijk niks van buitenspel af te weten, maar Theo Janssen stond toch nog achter Tiendalli? Als Janssen niet meedoet aan het spel, dan vind ik dat Tiendalli ook niet mee doet?
Je bevestigd jezelf :P
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zondag 25 september 2011 @ 13:56:49 #264
208890 June.
Seriously?
pi_102359248
Ik snap het nog steeds niet :+ Maar ik geloof jullie wel heur :*
Shine bright like a diamond.
  zondag 25 september 2011 @ 14:19:49 #265
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_102360088
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:13 schreef June. het volgende:

[..]

Voor even ja. Maar de hele tijd is gewoon sneu. Je kunt je club toch ook gewoon aan aanmoedigen in plaats van je tegenstander constant uit te fluiten? Maarja, that's just me..
vergeet niet dat er (ik quote hier andere fans mij boeit het niet) een kakkerlak bij twente speelt...en ja daar word je voor uitgefloten.

en over je buitenspel vraag...Mihaylov stond toch ook nog achter de lijn? (ja zo dom is je vraag)
So confused when you're lost in the groove
pi_102360116
Crap. AZ koploper. :{
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_102360144
Laat ik het zo zeggen. Elke speler van de verdedigende partij doet mee aan buitenspelval. Maar enkel de speler(s) van de aanvallende partij die actief mee doen aan het spel kunnen buitenspel staan. Daar hoort bijvoorbeeld ook gezichtsbelemmering bij.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  zondag 25 september 2011 @ 15:08:40 #268
208890 June.
Seriously?
pi_102361759
quote:
19s.gif Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef daftme het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Elke speler van de verdedigende partij doet mee aan buitenspelval. Maar enkel de speler(s) van de aanvallende partij die actief mee doen aan het spel kunnen buitenspel staan. Daar hoort bijvoorbeeld ook gezichtsbelemmering bij.
Ja, maar Tiendalli deed toch niet actief mee? Hij stond ook helemaal in de hoek..
Shine bright like a diamond.
pi_102362098
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:08 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, maar Tiendalli deed toch niet actief mee? Hij stond ook helemaal in de hoek..
Dat actieve geldt alleen voor de aanvallende partij. Bij de verdigende partij geldt dat niet. Dat is ook logisch, want anders kunnen de verdedigers gewoon op de grond gaan zitten, omdat de aanvallende partij toch niet over mag spelen :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_102364453
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 14:19 schreef The_Groove het volgende:

[..]

vergeet niet dat er (ik quote hier andere fans mij boeit het niet) een kakkerlak bij twente speelt...en ja daar word je voor uitgefloten.

en over je buitenspel vraag...Mihaylov stond toch ook nog achter de lijn? (ja zo dom is je vraag)
Echt supertreurig Ajax publiek....

Heeft Twente trouwens ook eens gedaan tegen Inter nadat Arnautovic erin kwam, binnen 5 minuten hadden we een goal tegen. Snel afgeleerd dat treurig gedrag. :P
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102374558
matige eerste helft, tweede helft de controle wat meer gepakt en ben blij met het punt :)

wel balen dat we nu geen koploper meer zijn :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102377512
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
matige eerste helft, tweede helft de controle wat meer gepakt en ben blij met het punt :)

wel balen dat we nu geen koploper meer zijn :+
Maakt me echt geen reet uit, wel aan het eind van de competitie.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_102377642
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:40 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Maakt me echt geen reet uit, wel aan het eind van de competitie.
true, true... kijk nu nog een keer de samenvatting, Ajax heeft toch een best aantal kansen gehad :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102379146
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

true, true... kijk nu nog een keer de samenvatting, Ajax heeft toch een best aantal kansen gehad :P
Hehehe, ik ben benieuwd naar shaggie van gelder zo :)
pi_102408955
quote:
19s.gif Op zondag 25 september 2011 22:06 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Hehehe, ik ben benieuwd naar shaggie van gelder zo :)
ik vond het nog wel redelijk :P wel geweldig om te zien hoe veel media nu vallen over het feit dat de grensrechter, die Vertonghen buitenspel gaf, uit Enschede komt :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102414667
Opvallend; Vorig jaar constant 1 á 2 mensen in die Top5 van VI, laatste weken geen een.
pi_102414916
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik vond het nog wel redelijk :P wel geweldig om te zien hoe veel media nu vallen over het feit dat de grensrechter, die Vertonghen buitenspel gaf, uit Enschede komt :+
goeie gast dus die grensrechter ^O^ !
pi_102415143
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef Mdrop het volgende:
Opvallend; Vorig jaar constant 1 á 2 mensen in die Top5 van VI, laatste weken geen een.
en toch een 2e plek :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102415738
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en toch een 2e plek :Y)
Dat dan weer wel :7 .
pi_102426923
hoi tukkers
pi_102445825
quote:
AMSTERDAM - Nacer Chadli heeft dinsdag na bijna twee maanden blessureleed voor het eerst weer meegetraind met de groep. De aanvaller van FC Twente is bijna hersteld van een peesblessure boven zijn knie.


Chadli hervatte vorige week al de looptraining. Waarschijnlijk speelt hij maandag met de beloften mee tegen Jong PSV.
Chadli hield een goed gevoel over aan de training. "Ik heb geen pijn meer, het gaat goed", vertelde de vleugelspits aan TC/Tubantia.
"Ik voel ook geen angst. Maar ik word nog bewust uit de duels gehouden." Zijn rentree in de hoofdmacht van Twente staat gepland voor medio oktober.
Vorig seizoen was Chadli van grote waarde voor Twente. De van AGOVV overgekomen Belg scoorde zeven keer in 33 wedstrijden.
Medio oktober kan hij waarschijnlijk weer meedoen dus :)
pi_102451517
Wat zat de opstelling gaan worden met Chadli er bij? Gaat ie op 10 spelen of wat lijkt jullie het beste?
pi_102452065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Stienn het volgende:
Wat zat de opstelling gaan worden met Chadli er bij? Gaat ie op 10 spelen of wat lijkt jullie het beste?
Laten we eerst maar eens hopen dat hij terug op zijn oude niveau komt.
Shine bright like a diamond.
pi_102452470
Niet onderschatten en dan win je gewoon. Jaliens is een eitje voor Berghuis of Rosales
pi_102454099
als Chadli fit is en weer wat op niveau is gekomen, zie ik in hem als nummer 10 in het huidige Twente :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:33:34 #286
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102456271
Ik zie hem eerst gewoon terugkomen op de flanken eigenlijk. En ik voel eigenlijk dat er ook wel heel veel druk op die jongen komt te liggen. Hij wordt gezien als de nieuwe Ruiz volgens mij :P
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102456480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
als Chadli fit is en weer wat op niveau is gekomen, zie ik in hem als nummer 10 in het huidige Twente :Y
We hebben al genoeg mensen voor op de nummer 10 positie. we hebben hem nodig op de flanken.
pi_102456555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef Breekfast het volgende:

[..]

We hebben al genoeg mensen voor op de nummer 10 positie. we hebben hem nodig op de flanken.
we hebben niet genoeg creatieve mensen en denk niet dat hij op de flanken kan toevoegen wat hij in de voorbereiding wel leek toe te voegen als nummer 10 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_102474444
Las vandaag dit over Twente spelers, wel apart om te constateren.

quote:
Wat is dat toch met Twente? Na elke transfer lijkt het wel alsof de kopende club per ongeluk een tweelingbroer heeft aangeschaft van de speler die in Enschede bepalend was. Zomaar een greep uit de afgelopen jaren: El Ahmadi, Engelaar, Wielaert, Stoch, Elia, Arnoutovic, Stam, Braafheid, Janssen, Ruiz. Allemaal minder bij hun nieuwe club. Andersom vermommen matige spelers als Wisgerhof en Tiendalli zich in Enschede ineens als topspelers. Wat voeren ze die spelers daar?

Ondanks deze weinig hoopgevende inleiding heb ik Janssen nog lang niet afgeschreven. Hij speelt gewoon op de verkeerde positie en doet het ondanks dat nog niet eens zo slecht. Ik vind Siem de Jong een stuk slechter speler en begrijp er niks van dat hij altijd mag blijven staan. Zet nou een paar weken Janssen op LM en Eriksen RM. Dan kunnen we daarna echt beoordelen of Janssen zijn faam waarmaakt of niet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')