abonnement Unibet Coolblue
pi_101600269
Beste mensen,
voor een opdracht op mijn studie moet ik op kleine schaal zeefdrukken gaan maken op verschillende ondergronden/zeven.
Ik heb mij er een beetje in verdiept, en zag dat UV-licht het beste licht is om een zeefdrukscherm te belichten.
Omdat ik de kosten een beetje probeer te drukken, en ik deze lamp (die afbeelding) tot mijn beschikking heb, vroeg ik mij af of jullie denken dat het met zo'n UV-lamp zou kunnen lukken...


Mocht het niet kunnen met deze lamp, dan hoop ik dat jullie nog adviezen hebben voor een 'betaalbaar' alternatief...

Bij voorbaat dank!
Wasted already too much of my life, I'm 19!
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:48:08 #2
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_101620321
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 19:04 schreef bernardbakker het volgende:
Beste mensen,
voor een opdracht op mijn studie moet ik op kleine schaal zeefdrukken gaan maken op verschillende ondergronden/zeven.
Ik heb mij er een beetje in verdiept, en zag dat UV-licht het beste licht is om een zeefdrukscherm te belichten.
Omdat ik de kosten een beetje probeer te drukken, en ik deze lamp (die afbeelding) tot mijn beschikking heb, vroeg ik mij af of jullie denken dat het met zo'n UV-lamp zou kunnen lukken...
[ afbeelding ]

Mocht het niet kunnen met deze lamp, dan hoop ik dat jullie nog adviezen hebben voor een 'betaalbaar' alternatief...

Bij voorbaat dank!
Kan het niet op je school? Ik weet niet op wat voor school je zit?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')