abonnement Unibet Coolblue
pi_101949750
Ik weet het ook niet precies, zat maar half te luisteren :@
Tap tap tap
pi_101950309
Wow, dat was wel een snelle tweede geweest bij Nick Schilder.. Sneu dat het mis is gegaan.
pi_101950333
Dat is inderdaad wel heel erg snel!
En ook heel erg snel na hun eerste kindje.
Maar ach, et blijven vollundammers he
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_101951010
Ja is dat daar gebruikelijk? Dan zet ik vast in op een aankondiging van Jan Smit op zijn trouwdag.
pi_101951146
volgens mij is ht daar niet zo raar nee...
6 koters achter elkaar... net een bunnyfarm
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_101951438
Ik zie niet wat er zo raar aan is eigenlijk :? Ze hebben 1 kind van 9 maanden oud...dan is het toch niet zo raar dat ze nu zwanger is van de 2e. Zou dan sowieso nog 9 maanden duren voordat baby 2 geboren wordt...Dan is baby 1 anderhalf jaar ouder dan baby 2. Wat is het probleem :?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_101951875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Ik zie niet wat er zo raar aan is eigenlijk :? Ze hebben 1 kind van 9 maanden oud...dan is het toch niet zo raar dat ze nu zwanger is van de 2e. Zou dan sowieso nog 9 maanden duren voordat baby 2 geboren wordt...Dan is baby 1 anderhalf jaar ouder dan baby 2. Wat is het probleem :?
Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.
pi_101952317
quote:
11s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bij 4 weken al? Stonden ze met een camera in de badkamer mee te gluren dan ofzo.
Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks. :+ In de zin van; in de pers gooien. Kom op, je hebt nét getest... :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:06:12 #59
43556 miss_dynastie
pi_101953125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het is idd wel apart ja, misschien waren het ook niet 4 weken maar meer ofzo... anders vind k het ergens een beetje stennis om niks. :+ In de zin van; in de pers gooien. Kom op, je hebt nét getest... :D
Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
pi_101953339
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
Misschien hebben ze al maanden geprobeerd zwanger te worden en was het nu eindelijk raak, je weet het niet :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:13:53 #61
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_101953563
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik dacht bij de term 'zware klap' toch ook wel aan iets véél ergers dan een vroege miskraam...
Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_101953913
4 Weken zwanger betekent bij een 'normale' cyclus van 28 dagen dus dat ze zo'n twee dagen overtijd was. Je kunt een test doen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent. Dat zou dus inhouden dat ze 1 dag wisten dat ze zwanger was. Ik ga bijna denken dat er ipv weken, maanden had moeten staan in het bericht dat ze naar buiten hebben gebracht. En dan te bedenken dat de overgrote meerderheid van bevruchte eitjes het ook niet redt en de moeder niet eens wist dat ze 'zwanger' was geweest.
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:20:05 #63
43556 miss_dynastie
pi_101953936
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:13 schreef Skaai het volgende:

[..]

Jij vind het dan geen zware klap, maar zij misschien wel. Mij lijkt een vroege miskraam ook heel erg, maar gelukkig weet ik niet hoe dat is.
Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)

quote:
Een miskraam komt vaker voor dan je denkt
Ongeveer de helft van alle zwangerschappen eindigt zelfs binnen 2 weken na de bevruchting zonder dat je daar iets van merkt.
Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.
pi_101964345
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik dat ook niet, maar toen ik op een site klikte en zag staan 'Zware klap voor...' dacht ik aan heel andere dingen dan aan een vroege miskraam. Dat je het in je persoonlijk leven zo ervaart, oke, maar om het via een manager zo naar buiten te communiceren, ik weet niet.... Ongeveer de helft van de zwangerschappen eindigt volgens bronnen op internet in de eerste twee weken na bevruchting (en de eerste twee zwangerschapsweken krijg je 'cadeau', dus dat is het punt waarop zij zaten)

[..]

Zij hebben het dus anders dan vele anderen wel gemerkt en dat is rot, naar, heel verdrietig en heel vervelend, maar nogmaals, gezien de kop waarmee het nieuws gebracht werd viel het me echt mee, wat het nieuws was.
Als die termijn klopt, is het echt wel bizar, ja. Sowieso moeten ze het nieuws van de zwangerschap dan al aan de pers hebben doorgegeven toen de test nog nadruppelde, om het even plastisch te zeggen. Kán, maar lijkt me sterk.

Ik houd het erop dat het een verschrijving is.
pi_101985490
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:45 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat klopt op zich niet helemaal, ze is in januari bevallen en was nu een maand zwanger. Daar zat dus 7 maanden tussen. 7+9 = 16 maanden verschil, dat is wel echt weinig. Wat op zich ieder voor zich moet weten, maar snel is het wel. Ik vraag me af of je lichaam uberhaupt al volledig hersteld is van een zwangerschap en bevalling, na 7 maanden.
Haha, zwangerschap is geen ziekte hoor ;) . De baarmoeder is na 7 maanden echt wel weer terug in positie en eventuele littekens zijn ook weer geheeld. Dat de kilo's er misschien nog niet helemaal af zijn is een heel ander verhaal..
Shine bright like a diamond.
  donderdag 15 september 2011 @ 19:07:17 #66
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_101985673
Kan dit in OUD ofzo?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 september 2011 @ 19:12:25 #67
22592 crew  Ole
pi_101985904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:07 schreef static het volgende:
Kan dit in OUD ofzo?
graag!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_101991906
Hahha... ja dat is wel een beetje overdreven....
I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
pi_101996860
quote:
January Jones Welcomes First Child: Xander DaneJanuary Jones is a mom!

The Mad Men star gave birth to a baby boy named Xander Dane Jones on Tuesday (September 13), Us Weekly reports. "Mom and baby are doing great," her rep says.

Baby Xander is the first child for the Emmy-nominated actress, 33.

Jones announced her pregnancy in April. The star - who dated Saturday Night Live's Jason Sudeiki, singer Josh Groban and Ashton Kutcher in the past - has remained mum on the identity of Xander's father.

Congratulations to January!
en dat we deze er nog niet bij hebben staan ;)

quote:
Report: Jay-Z Has A Secret Son

The world may have been shocked to learn that Beyoncé Knowles and her rapper hubby Jay-Z are expecting their first child together, but what may be more shocking is the allegation that the Big Pimpin' singer fathered a son with Trinidadian model Shenelle Scott nine years ago.

Star magazine reports that Jerald Andrews - the father of Scott's ex Malik Sayeed - claims that his son thought he was the child's father until DNA tests proved otherwise.

"Everyone knew she was sleeping around and sleeping with Jay," the source says. "There was a good chance it was his."

Sayeed - who was named as the father on the boy's birth certificate - learned that the test results determined that Jay-Z is the father and reportedly kicked Scott out of this house.

"It's been determined that [the child is] Jay-Z's," Andrews says.

According to Andrews, Scott and her son are currently living back in Trinidad where they maintain a comfortable lifestyle on the rapper's dime.

Shenelle told me that Jay-Z gave her $1 million to keep her mouth shut. Shenelle took that money and bought herself a really nice house in Trinidad that the whole family lives in now. My understanding is that he's paying her child support."

Although the Empire State Of Mind musician may have wanted the secret to stay just that, Andrews claims that the couple's relationship is quite amicable.

"She says he's a good father and he has a lot of interest in [the boy]," reveals Andrews. "It was a big old mess at one time, but I think once they resolved the issue of fatherhood, of paternity, I think things started to level off."

According to sources, Star magazine reports that although Beyoncé was not happy to learn of her husband's secret son, she has stood by him.


[ Bericht 61% gewijzigd door kvd op 15-09-2011 22:23:15 ]
pi_101997191
Mel B 2 weekjes na de bevalling


en de eerste foto's met de kleine alleen is die nog niet te zien
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2011 @ 22:25:36 #71
43556 miss_dynastie
pi_101997545
Ik dacht over die laatste foto even dat het Patty Brard was :@
pi_101999511
Zit sir Paul McCartney tegenwoordig zo aan de grond dat ie als bodyguard van Mel B moet bijbeunen? :@
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 16 september 2011 @ 09:30:39 #73
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_102008287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:57 schreef Reese het volgende:
Zit sir Paul McCartney tegenwoordig zo aan de grond dat ie als bodyguard van Mel B moet bijbeunen? :@
:D
pi_102012442
Mariah's zoon heeft een rare naam. Morrocan. 8)7
pi_102145070
Tori Spelling, volgende maand uitgerekend:



Jennifer Garner:
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')