abonnement Unibet Coolblue
pi_101629644
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef elby1988 het volgende:
Aardig wat specs, maar weinig echt goed. Moet wel zeggen dat ik sinds ik mijn aanvallers heb geupdate, ik er wel beter op let. Daarnaat gaan binnenkort mijn middenvelders eruit, omdat ze dan op wereldklasse/wereldklasse zijn, en ik dan bovennatuurlijk ga kopen.

Probleem is ook dat ik per week nu al -30 k sta gemiddeld, en heel veel salaris (wtm erbij kopen bijv.) niet meer kan hebben. Maar als wtm kan ik natuurlijk ook gewoon een goede middenvelder planten... :)
Ik zou als ik jou was je spelers al met wonderbaarlijk passen verkopen, dit omdat de transfervergelijking niet verder gaat.

Ik draai twee wekelijks ook -100k. Ik ben dat tegen aan het gaan door meer nederlanders in mijn team aan het kopen. Ook is mijn jeugd wel redelijk succesvol. Ik train die na promotie altijd wel een paar levels op passen omhoog, tenzij het een echte 17+0 dagen topper is.
pi_101629739
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:27 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was je spelers al met wonderbaarlijk passen verkopen, dit omdat de transfervergelijking niet verder gaat.

Ik draai twee wekelijks ook -100k. Ik ben dat tegen aan het gaan door meer nederlanders in mijn team aan het kopen. Ook is mijn jeugd wel redelijk succesvol. Ik train die na promotie altijd wel een paar levels op passen omhoog, tenzij het een echte 17+0 dagen topper is.
ik zal eens kijken of ik wat spelers met wat winst kan verkopen :) Eerst even zondag speler, week erna heb ik toch een WO. Dan heb ik een gratis PIC + Training.
pi_101629765
Qua specs in mijn team:
Verdedigers: 1x technisch, 1x krachtig, 1x koppen, 1x niets (SH)
Vleugelspelers: 2x snel
Middenveld: 2x snel, 3x koppen, 1x onvoorspelbaar (WtM)
Aanval: 1 x technisch (foutje), 2x snel, 1x onvoorspelbaar

P.S. Mijn WtM staat te koop :P
pi_101630028
Met 2.5 miljoen ga ik dat niet redden gok ik zo ;-)

Nee, ik wacht nog tot veel van mijn speler wonderbaarlijk worden, en dan ga ik eens kijken in hoeverre ik bovennatuurlijk er voor terug kan kopen. Vervolgens ga ik kijken hoeveel geld ik nog heb voor een WTM. Dan wil ik volgens jaar toch wel doorstomen naar IV ;-)
pi_101630304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef elby1988 het volgende:
Met 2.5 miljoen ga ik dat niet redden gok ik zo ;-)

Nee, ik wacht nog tot veel van mijn speler wonderbaarlijk worden, en dan ga ik eens kijken in hoeverre ik bovennatuurlijk er voor terug kan kopen. Vervolgens ga ik kijken hoeveel geld ik nog heb voor een WTM. Dan wil ik volgens jaar toch wel doorstomen naar IV ;-)
Je moet je team ook stapje voor stapje verbeteren, zo ben ik ook tot mijn huidige team gekomen.
pi_101630570
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:48 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Je moet je team ook stapje voor stapje verbeteren, zo ben ik ook tot mijn huidige team gekomen.
Klopt, daarom lopen mijn spitsen relatief ook voor. Ben daarmee begonnen toen ik passen ging trainen. Langzamerhand gaat het steeds beter.. :) Geduld! :D
pi_101630796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Klopt, daarom lopen mijn spitsen relatief ook voor. Ben daarmee begonnen toen ik passen ging trainen. Langzamerhand gaat het steeds beter.. :) Geduld! :D
mja geduld is wel nodig voor HT.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101630833
Ik ben al weken op mijn handen aan het zitten, want ik wil overschakelen op positiespel training :D
pi_101630893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
Ik ben al weken op mijn handen aan het zitten, want ik wil overschakelen op positiespel training :D
haha hier hetzelfde.. ik wil echter ook Simon en Simon op wonderbaarlijk verdedigen hebben.. en die wil is gelukkig op dit moment net even wat groter.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101630981
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:07 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha hier hetzelfde.. ik wil echter ook Simon en Simon op wonderbaarlijk verdedigen hebben.. en die wil is gelukkig op dit moment net even wat groter.. :P
Die van mij zijn nu Briljant en 2x Uitmuntend... Dus nog 2 levels te gaan.
pi_101631510
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Die van mij zijn nu Briljant en 2x Uitmuntend... Dus nog 2 levels te gaan.
jij wilt ze ook op wonderbaarlijk hebben?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101631683
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:28 schreef MrMoon het volgende:

[..]

jij wilt ze ook op wonderbaarlijk hebben?
Klopt en daarna tot formidabel/uitmuntend positiespel.
pi_101631746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Klopt en daarna tot formidabel/uitmuntend positiespel.
beetje laag qua positiespel lijkt me of geldt dat alleen voor je verdedigers?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101631855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

beetje laag qua positiespel lijkt me of geldt dat alleen voor je verdedigers?
Ja, die 3 gasten zijn mijn verdedigers. Ik zal ze 2 seizoenen positiespel geven en vervolgens nog 1 seizoen passen :) Puur voor de ondersteuning voor mijn middenveld.

( Ik heb nu al één CV met uitstekend positiespel ) Dus in totaal heb ik straks 4 CV's met aardig wat positiespel allemaal in de leeftijd categorie van 22 tot 24 jaar.

Mijn CM's zullen wel bovennatuurlijk of hoger positiespel hebben straks.
pi_101631998
OCD's schijnen de meest overschatte spelers in HT te zijn volgens een poll bij HT-Tactiek federatie.
pi_101632042
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef Nixx- het volgende:
OCD's schijnen de meest overschatte spelers in HT te zijn volgens een poll bij HT-Tactiek federatie.
Daar ben ik het mee eens, juist omdat de normale CD ook al heel wat bijdraagt.
pi_101632111
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja, die 3 gasten zijn mijn verdedigers. Ik zal ze 2 seizoenen positiespel geven en vervolgens nog 1 seizoen passen :) Puur voor de ondersteuning voor mijn middenveld.

( Ik heb nu al één CV met uitstekend positiespel ) Dus in totaal heb ik straks 4 CV's met aardig wat positiespel allemaal in de leeftijd categorie van 22 tot 24 jaar.

Mijn CM's zullen wel bovennatuurlijk of hoger positiespel hebben straks.
ik ga slechts 1 van mijn verdedigers positiespel training geven, puur omdat hij nog redelijk jong is. Ik weet nog niet hoe lang ik positiespel ga trainen, ik zit zelf te denken aan een seizoen of 3 en daarna wordt het passen of vleugelspel..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101632140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik ga slechts 1 van mijn verdedigers positiespel training geven, puur omdat hij nog redelijk jong is. Ik weet nog niet hoe lang ik positiespel ga trainen, ik zit zelf te denken aan een seizoen of 3 en daarna wordt het passen of vleugelspel..
Ja die van mij zijn nu bijna 19 dus ik heb nog wel even. Tevens heb ik straks ook 2 jonge CM's die briljant positiespel zijn. Het past allemaal precies..
pi_101632598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ja die van mij zijn nu bijna 19 dus ik heb nog wel even. Tevens heb ik straks ook 2 jonge CM's die briljant positiespel zijn. Het past allemaal precies..
de enige die er bij mij voor in aanmerking komt is inmiddels 19. Ik ben daarnaast mijn wereldklasse verdediger nu aan het verkopen, zodat ik nog een toekomstige middenvelder een trainingsplekje kan geven.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101632838
Wat ik me nu bedenk is, dat ik bij mijn kantoor en dan vooral wat er op een dag gebeurd eigenlijk wel de verkoop van een speler 'mis'.

Wedstrijden, trainingen e.d. worden wel vermeld, maar dat bijv. vandaag de deadline van een speler die je verkoopt er niet bij staat is wel vreemd. Je weet natuurlijk wel dat je hem verkoopt, maar het zou het wel completer maken. Ik bedoel je weet ook wel dat je op zondagavond een wedstrijd, maar dat wordt ook vermeld..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101632842
Vraag me serieus af wat ik na mijn 4 seizoenen project moet gaan trainen..
pi_101632856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef MrMoon het volgende:
Wat ik me nu bedenk is, dat ik bij mijn kantoor en dan vooral wat er op een dag gebeurd eigenlijk wel de verkoop van een speler 'mis'.

Wedstrijden, trainingen e.d. worden wel vermeld, maar dat bijv. vandaag de deadline van een speler die je verkoopt er niet bij staat is wel vreemd. Je weet natuurlijk wel dat je hem verkoopt, maar het zou het wel completer maken. Ik bedoel je weet ook wel dat je op zondagavond een wedstrijd, maar dat wordt ook vermeld..
Eens
pi_101632858
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Drassss het volgende:
Vraag me serieus af wat ik na mijn 4 seizoenen project moet gaan trainen..
keepers ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_101632868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

keepers ;)
Blegh :r
pi_101632916
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:09 schreef Drassss het volgende:

[..]

Blegh :r
haha dat lijkt mij ook niks aan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')